22/2/24

Η προδοσία της ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ και από τους ΑΓΓΛΟ-ΕΘΝΙΚΟΦΡΟΝΕΣ. Το ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΗΣ 22ας Φεβρουαρίου 1949

 



22 Φεβρουαρίου 1949.Το Λονδίνο μεσολαβούσε για την Ελληνο-γιουγκοσλαβική φιλία για την οποία το τίμημα ήταν η αποδοχή της Γιουγκοσλαβικής Σοσιαλιστικής Δημοκρατίας της Μακεδονίας. 
Ο εχθρός ήταν ο Χότζα που εισέβαλε ατην Γιουγκοσλαβία με αντάρτες για να υποστηρίξει το ανεξάρτητο Κόσσοβο.
Όλες οι πληροφορίες στο δελτίο της Ιντέλιζενς Σέρβις που
 επιμελείτο ο Πάνος Κόκας. 
Οι Αλβανοί στα Τίρανα συνέλαβαν τον επικεφαλής του Γραφείου
 Τύπου της Γιουγκοσλαβικής Πρεσβείας. 
Το ΓΕΣ για να υποστηρίξει το σενάριο περί επιθέσεως των εντοπίων 
στην Φλώρινα δημοσίευσε την διαταγή επιχειρήσεων του ρολογά 
Γούσια που βρέθηκε πάνω στον νεκρό διοικητή της 14ης Ταξιαρχίας
 του ΔΣΕ «Λευτεριά» (Λευτέρης Λαζαρίδης) που σκοτώθηκε στις 12 Φεβρουαρίου. 
Στη Θεσσαλονίκη μάχες της χωροφυλακής με Κουκουέδες Σαμποτέρ.
 Δυο χωροφύλακες Νεκροί. Ανατίναξη αμαξοστοιχίας.

 

Οι μάχες με τους Κομμουνιστές στην Θεσσαλονίκη.
4 νεκροί ΟΠΛΑΤΖΗΔΕΣ δυο Χωροφύλακες
Η Κρίση στις σχέσεις Βελιγραδίου-Τιράνων
ΣΤΟ ΣΙΔΗΡΟΚΑΚΑΣΤΡΟ ΣΑΜΠΟΤΑΖ ΤΟΥ ΚΚΕ ΣΕ ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΑ. ΟΙ ΕΠΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ
ΟΙ ΕΠΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΊΑΣ

Η κήρυξη της Επανάστασης στην Νάουσα που δεν έγινε στις 22 Φεβρουαρίου και η απόφαση του Μονόχειρα στις 22 Φεβρουαρίου 1821 να μην αναβάλει την Κήρυξη της Επανάστασης στην Βλαχομπογδανία

Όποιο (ανιστόριτο)  "σάϊτ" και να ανοίξετε σήμερα, θα μάθετε ότι στις 22 Φεβρουαρίου 1822 επαναστάτησε η Νάουσα, που όμως δεν επαναστάτησε στις 22 αλλα στις 26 Φεβρουαρίου.

Όλοι , αβασάνιστα , αντιγράφοντας ο ενας τον αλλον , υιοθετούν την ημερομηνία που πρότεινε κάποτε εσφαλμένα ο βουλευτής του Λαϊκού Κόμματος Γεώργιος Φιλιππίδης, δηλαδή την  22α Φεβρουαρίου . 

Σύμφωνα με την προφορική παράδοση, η κήρυξη της επανάστασης στην Νάουσα έγινε την Κυριακή της Ορθοδοξίας, στον μητροπολιτικό ναό του Αγίου Δημητρίου με πανηγυρική δοξολογία.

Η 22α Φεβρουαρίου 1822 όμως, δεν ήταν Κυριακή.

 Κυριακή, και μάλιστα της Ορθοδοξίας ήταν η 26η Φεβρουαρίου, που ήταν η πρώτη Κυριακή των νηστειών, αφού το Πάσχα του 1822, έπεφτε στις 2 Απριλίου.

 

Στις 22 Φεβρουαρίου/3 Μαρτίου  1821 ,ο Μονόχειρ, υπό την επιρροή της «αυλής» του Κισινιέφ και των φίλων του Ρώσων «Δεκεμβριστών», απέρριψε το διάβημα του «Κέντρου τη Πίζας» για αναβολή της κίνησης των όπλων και εσπευσμένα διέβη τον Ρουβίκωνα, ( τον Προύθο), και την επομένη 23 Φεβρουαρίου που ήταν Κυριακή ύψωσε τη σημαία της Επανάστασης στο Ιάσιο της Μολδαβίας. 
Τη Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου εξέδωσε και την επαναστατική του προκήρυξη με τίτλο, «Μάχου υπέρ πίστεως και πατρίδος», που ηταν το σύνθημα των Φιλογενών.

22 Φεβρουαρίου1680, η δημόσια εκτέλεση στο Παρίσι, της «Λα Βουαζέν», της «Καλής γειτόνισσας». που ήταν φαρμακεύτρα και έμπορος παιδιών

Η θυσία 2500 ζωντανών παιδιών στην Ασταρώθ και τον Ασμοδαίο από την Υψηλή ΓαλλικήΑριστοκρατία

Η Γειτόνισσα, η «Λα Βουαζέν», λεγόταν Κατρίν Ντασαγιέ και είχε παντρευτεί τον Αντόν Μονβουαζέν. 
Την έκαψαν δημόσια σαν μάγισσα στην Πλας ντε Γκρεβ στο Παρίσι. στις 22 Φεβρουαρίου 1680.

Η Καλή γειτόνισσα ξεκίνησε σαν μάντισσα, και χαρτορίχτρα και σαν μαία που βοήθαγε τις φτωχές να ξεγεννούν και έκανε αμβλώσεις. 
Κατά τη διάρκεια της εργασίας της ως μέντιουμ, παρατήρησε ότι οι πελάτες ήθελαν κάποια να τους ερωτευτεί ή κάποιος να πεθάνει, έτσι ώστε να μπορέσουν να κληρονομήσουν, ή πότε θα πέθαιναν οι σύζυγοί τους, έτσι ώστε να μπορέσουν να παντρευτούν κάποιον άλλο.
 Αρχικά, σαν απατεώνισσα , άρχισε να προτείνει στους πελάτες της, να πάνε την στην εκκλησία κάποιου συγκεκριμένου αγίου, πούλαγε φυλαχτά και μαγικές σκόνες. 
Αλλά, μετά έμαθε τα βότανα. 
Άρχισε με αφροδισιακά, το «σερνικοβότανο», με φαρμακευτικά βότανα για αποβολές και μετά έμαθε το θανατηφόρα . 
Τα δηλητήρια για τις δολοφονίες, και έγινε δηλητηριάστρια.
Η γνώση της για τα δηλητήρια δεν ήταν προφανώς τόσο διεξοδική. 
Η τέχνη της δηλητηρίασης είχε γίνει μια κανονική επιστήμη εκείνη την εποχή, και είχε τελειοποιηθεί, στην Ιταλία από την Τζούλια Τοφάνα. 

Και επειδή τα δηλητήρια ήταν είδος σε μεγάλη ζήτηση στη Αυλή, έκανε επαφές υψηλού επιπέδου. 
Και τότε, άνοιξε την πιο σημαντική δουλειά. 

Προμήθευε μωρά για να θυσιαστούν στην τελετές των καμπαλιστών. 

Στην δίκη της, προέκυψαν μαρτυρίες για συχνή «κίνηση» επί σειρά ετών, με ζητιάνες και πόρνες, οι οποίες πωλούσαν τα παιδιά τους για τον σκοπό αυτό.
 Στην δίκη της, η Λα Βουαζέν, ομολόγησε πως περισσότερα από 2500 βρέφη τα είχαν ξεκάνει σε σατανιστικές τελετές. 

Στη 1666, δικάστηκε σαν μάντισσα για μαγεία αλλά υπερασπίστηκε τον εαυτό της με επιτυχία.

 Η «Λα Βουαζέν», έίχε ένα μεγάλο δίκτυο συνεργατών και βοηθών, μεταξύ των οποίων και ο Adam Lesage, που έκανε μαγιές τελετές , οι ιερείς Étienne Guibourg και Abbe Mariotte, ο οποίος χοροστατούσε σε θυσίες στην Ασταρώθ και τον Ασμοδαίο και δηλητηριαστές όπως η Κατρίν Τριανόν.



Μεταξύ των πελατών της ήταν η κοντέσα de Soissons, η δούκισσα de Bouillon, η κόμισα de Gramont , ο Φρανσουά-Ενρί ντε Μονμαρσί , ο δουξ του Λουξεμβούργου, η Πριγκίπισσα Marie Louise Charlotte de Tingry, η μαρκησία Benigne d'Alluye, η κόμισσα Claude Marie du Roure, η κόμισσα Jacqueline de Polignac , η δούκισσα Antoinette de Vivonne, και οι Μαρκήσιοι Louis de Cessac,Antoine de Feuquieres και Marechal de la Ferthe. Αυτά τα ονόματα ακούστηκαν στη δίκη. 

Η διερεύνηση για τους δηλητηριαστές ξεκίνησε με τον θάνατο της κουνιάδας του βασιλιά, της Δούκισσας της Ορλεάνης που αποδόθηκε δηλητήριο. 

Ο βασιλιάς Λουδοβίκος 14ος, λόγω της φημολογίας ανέθεσε στον αρχηγό της Αστυνομίας των Βερσαλλιών τον Γκαμπριέλ Ντε Λα Ρεϋνιέ την έρευνα. 

Οι έρευνές τον οδήγησαν σε μια Μάντισσα, την Magdelaine de La Grange , η οποία συνεληφθη το 1677 για δηλητηρίαση, και η οποία έδωσε πληροφορίες σχετικά με εγκλήματα «υψηλής σημασίας». Ακολούθησε η σύλληψη της επιτυχημένης μάντισσας και δηλητηριάστριας Marie Bosse Marie Vigoreux και στις 12 Μαρτίου 1679 συνελήφθη έξω από τη Νοτρ-Νταμ η «Λα Βουαζέν», η Κατριν Ντασαγιέ . Τον Απρίλιο συγκροτήθηκε μια ανακριτική Επιτροπή. Αφού η «Λα Βουαζέν», ομολόγησε ότι σχεδιάσε και τη δολοφονία του Λουδοβίκου, τον Φεβρουάριο του 1680 η «Λα Βουαζέν» κάηκε. 

Η ανάκριση όμως συνεχίστηκε. 

Και η κόρη της «Λα Βουαζέν», ανέφερε το όνομα πό της ερωμένης του Λουδοβίκου, Φραγκίσκης-Αθηναΐδας, μαρκησίας του Μοντεσπάν. Η κόρη κατέθεσε: «Σε μια από της «τελετές» της Μαντάμ Ντε Μοντεσπάν, είδα την μητέρα μου να φέρνει ένα βρέφος, και να το τοποθετεί πάνω από μια λεκάνη, επάνω στην οποία κόπηκε το λαρύγγι του, και το αίμα του να στραγγίζεται μέσα στο δισκοπότηρο…» 

«Το βρέφος το κρατούσε επάνω από τον βωμό, ύστερα, ένα γρήγορο κόψιμο της λεπίδας, μια πνιχτή κραυγούλα, και ζεστές σταγόνες έπεφταν μέσα στο δισκοπότηρο…». 

«Το πτώμα παραδινόταν στην Λα Βουαζέν, η οποία το εκσφενδόνιζε μέσα σε ένα φούρνο που είχε κατασκευαστεί για τον σκοπό εκείνο…» 

«Το δισκοπότηρο, αφού γέμιζε με το αίμα του βρέφους, το σηκωσαν προς τον ουρανό, ψάλλοντας : «Χαίρε, Ασταρώθ και Ασμοδαίε, Πρίγκιπα της Φιλίας. Σε καλώ, να δεχθείς την θυσία αυτού του παιδιού, με αντάλλαγμα αυτά που θα ζητήσω από σένα..» 

Όταν βγήκε στην επιφάνεια το όνομα της Μαντάμ Ντε Μοντεσπάν , ο Λουδοβίκος διέταξε να κλείσει η υπόθεση. Η Φραγκίσκη-Αθηναΐς πέθανε το 1707. 

Όπως και στην περίπτωση του Ζιλ Ντε Ρε διακόσια χρόνια πριν , (1430), έχουμε μαύρες τελετές και θυσίες παιδιών. 

Η «Λα Βουαζέν» και ο «Ζιλ Ντε Ρε» μας συνδέουν με τους προστάτες των ασυνόδευτων προσφυγόπουλων, με τους Γιατρούς δίχως συνορα που ειχαν απαγει τα παιδιά από το Τσάντ, με τα Ορφνά της Αιτής και το ίδρυμα Κλίντον, και με την πρόσφατη νομοθεσία της Νέας Υόρκης που επιτρέπει την άμβλωση ακόμα και κατά τον τοκετό.

ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΧΑΤΖΑΡΑΣ

Οι διαχρονικοί Εφιάλτες και το «Ηπειρωτικό» Ζήτημα. Στις 22 Φεβρουαρίου 1914 ο Αγώνας των Ελλήνων είχε εγκαταληφθεί από την Αθήνα και τον Φιλελεύθερο πράκτορα Βενιζέλο


Τότε που οι Έλληνες στις κατεχόμενες περιοχές φωνάζαν Κάτω η Αλβανία και Ζητώ η Ελλάς 

Η.Α.ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗΣ

Πεσκόφ: Η ομάδα του Πούτιν είναι ενωμένη γύρω από αυτόν και υποδστηρίζει πλήρως την πολιτική του


 

Η ομάδα του Ρώσου προέδρου Βλαντιμίρ Πούτιν είναι ενωμένη γύρω του. Είναι αδύνατο να συνεργάζεται κάποιος  με τον ηγέτη χωρίς να μοιράζεται  τις απόψεις του δήλωσε σήμερα το πρωί  ο γραμματέα Τύπου του αρχηγού του Ρωσικού κράτους Ντμίτρι Πεσκόφ σε συνέντευξή του στην πύλη International Reporters.

«Είναι λάθος να δουλεύεις με τον αρχηγό του κράτους, να είσαι ο γραμματέας Τύπου του και να μην τον υποστηρίζεις πλήρως, να μην συμμερίζεσαι την ιδεολογία του, να μην συμμερίζεσαι τη γνώμη του. Αυτό είναι λάθος, και πιστεύω ότι όποιος δεν συμμερίζεται την άποψη του προέδρου απλά δεν έχει το ηθικό δικαίωμα να συνεργαστεί μαζί του. Επομένως, σε αυτή την περίπτωση, όλοι μας, και αυτή είναι μια τεράστια ομάδα ανθρώπων, όσοι είμαστε  μέλη της κυβέρνησης, και οι υπάλληλοι της διοίκησής του, είμαστε όλοι συγκεντρωμένοι γύρω από τον πρόεδρό μας. Όλο ενώνονται γύρω από τον πρόεδρο και γύρω από τις θέσεις του», είπε. Σύμφωνα με τον Πεσκόφ, όσοι συνεργάζονται με τον Ρώσο ηγέτη «είναι οι πιο ένθερμοι υπερασπιστές της ιδεολογίας και της πολιτικής του».

ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΑΤΗ ΑΦΩΝ ΡΟΤΣΑΙΛΝΤ ΚΑΙ ΕΠΑΝΕΛΛΗΝΙΣΙΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΥΓΕΙΑ, Φῶς Ἑλληνικόν εἰς ἃπαντας τοὺς  Ἓλληνας καὶ ἁπάσσας τὰς 
Ἑλληνίδας. Νεφελώδης εἰς -0°C ἐν Οὐψάλα. 
ΕΛΛΑΣ≡HELLAS.
Εἶναι γνωστόν πλέον ὃτι ἡ ἐπιστήμη τῆς Γεωγραφίας ἐκλείπει. 
Εἰς ἀκαθόριστον χρόνον πρὸ ἑνὸς αἰῶνος ἀπεσύρθη ἀπὸ τὰ διδακτικὰ 
βιβλία. Εἰς τὴν Ἑλλάδαν αὐτὸ ἀνέτρεξεν μετὰ τὸ 1996. Μετὰ τὰ ΙΜΙΑ. 
Ἐμεῖς οἱ Ἓλληνες "τὰ πηγαίναμε" λίαν καλῶς εἰς τὴν Ἱστορίαν, τὴν
 Γεωγραφίαν, τὴν Γεωμετρίαν κλπ. Γεωμετρία ὡς "Μαθηματικά". 
Αἲφνης ἀποσύρεται ἡ Γεωγραφία, ἐνῶ ἡ Ἱστορία ἀναγράφεται καὶ 
διδάσκεται ἀπὸ μίαν Χάννα Ρεπούση ὡς Ἐπιστήμη τοῦ Συνωστισμοῦ, 
δηλαδή ἀσήμαντη. Ἐν συνεχείᾳ ὁ Ἓλλην μαθηματικός ἐγκέφαλος 
ἂρχισεν τὸ 1976 νὰ βομβαρδίζεται καὶ συνεχίζει νὰ συσκοτίζεται μὲ τοξίνας "σεξουαλισμοῦ", ἀποχαυνώσεως, μοιρολατρείας, ναρκωτικῶν, αὐτοκαταστροφικῆς ἀπαξιώσεως, κλπ. 
Ἡ δὲ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ, μὲ ἱστορίαν 51.000 ἐτων, ἀγνοεῖται (ἐνν. διαγράφεται) 
καὶ ὡς ἒννοια καὶ ὡς λέξις.
Ἲδε, 48.863 ἒτη ἀπό τὴν γέννησιν τῆς Φιλοσοφίας εἰς τὴν Ἑλλάδαν.
Διογένης Λαέρτιος – Γιῶργος Α. Χαραλαμπίδης.
Η ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΑΤΗ ΤΩΝ ΑΦΩΝ ΡΟΤΣΑΙΛΝΤ
Συμφώνως, λοιπόν, μὲ τὴν Γεωγραφίαν τῶν "θεῶν τῆς Τοκογλυφίας",
 ἡ Οὐκρανία, εἶναι πεδιάς κάπου ...ἀπέναντι καὶ ἡ Ταυρίς (ποτέ κριμ) 
κάπου μετὰ τὸν ποταμόν ...Themes! 
Μέγιστον πτολίεθρον τὸ Λονδρίνιον καὶ χώρα! 
Ἡ αὐτοκρατορία τοῦ ΚΛΕΠΤΡΟΝΙΟΥ!
Τὰ Σόδμ καὶ τὰ Γόμρ, Σόδομα καὶ Γόμορα, ἐν τῶ μεταξύ, οὒτε Ἑλληνικά 
χωρία ἦσαν οὒτε εἰς τὴν Ἑλληνικήν Ἐπικράτειαν ὑπῆρξαν κάποτε 
μὲ τ΄ἀχυροκάλυβα. 
Ἐν τούτοις μεμνήσκονται ὐπὸ τῶν βαρβάρων ὡς νὰ προϋπῆρχεν κοινωνία
 μή "σοδομική" εἰς τόπον βαρβάρων.
 Καὶ ὃτι ἐκεῖ προϋπῆρχαν οἱ ἱεροί νόμοι περὶ "ΥΓΙΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ". 
Ἐνῶ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΠΕΡΙ ΕΥΝΟΜΟΥΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ εἰς μίαν παράλληλον
 συμβίωσιν μὲ τοὺς Νόμους τῆς Φύσεως, ὑπῆρξεν ἐξελλιγκτικόν 
φαινόμενον δεκάδων χιλιάδων ἐτῶν. Καὶ ὂχι ὃπως καυχῶνται οἱ 
"Ἐπιτήδιοι" τῶν ἀμπραχαμιτικῶν "θρησκειῶν", ὃτι ἀπεστάλησαν ἐκ 
"ΚΥΡΙΟΥ" καὶ ὃτι πρέπει οἱ "δοῦλοι" νὰ ὑποτάσσονται εἰς αὐτοὺς καὶ 
νὰ προσ-κυνοῦν αὐτόν.
Οἱ "κιναιδονόμοι" τῶν "τοκογλυφικῶν" κρατῶν, "δύσεως καὶ ἀνατολῆς", 
ὡς νόμοι βαρβάρων παλαιοτέρων ἐποχῶν, ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΘΡΑΣΕΙΣ 
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΗΣ ΦΥΣΕΩΣ, μὲ σκοπόν τὴν
 διάλυσιν τῶν Ἀνθρωπίνων κοινωνιῶν, εἰς τὴν μετεξέλλιξιν καὶ πορείαν
 πρὸς τὴν "ΚΟΙΝΩΝΙΑΝ ΟΝΤΩΝ".
Εἰς δὲ τὴν κοινωνίαν τῶν ἀνθρώπων παρεμβαίνουν οἱ ΘΕΑΤΟΙ, πλέον,
 καταστροφεῖς τῶν κοινωνιῶν μὲ πόλεμον καὶ ΕΠΙΒΟΛΗΝ τῆς 
παρεμφεροῦς "κουλτούρας". 
Πρὸς τοῦτο τοὺς ἐπομένους μήνας ὃταν θὰ τραγουδᾶ ἡ κυρία 
Εὐρωβυζιόν πρόκειται νὰ καλεσθῆ ὁ "ὑπ-άκουος" τῶν μιζοτακοδίαιτων 
νὰ ἐνισχύσῃ ἀπὸ τὸ ὑστέρημά του τὴν ἁμυντικήν γραμμήν
 (διάβαζε ἐπιθετικήν παραφροσύνην) τοῦ ΝΑΤΟ εἰς τὸν ποταμόν
 Δνείπερον, ὣστε νὰ ἑδραιωθῆ ἡ βασιλεία τῆς Ἡδονολαγνείας τῶν
ὀσφυοκάμτων τετραπόδων, made in London Schools of Lust of Lumpy 
Quadrupeds.
Ὁ Ἐνάρετος ὃμως Ἓλλην, ὁ Ἐνάρετος Εὐρωπαῖος, γνωρίζει τὶ θὰ κάνῃ.
-Τὶ θὰ κάνῃ; Θὰ ἀλλάξῃ κανάλι!
Ἐκεῖνο ποὺ ἐπίκειται, παρὰ ταῦτα, ἀπὸ τοὺς θερμοαίμους καὶ 
"πολυπληθεῖς" ΝεοΔημοκράτας εἶναι νὰ στρατευθοῦν ὡς
 ΤΕΤΡΑΠΟΔΑ (δίποδα ἒχουν) εἰς τὸ πλευρόν τῶν αὐλικῶν τοῦ βασιλέως
 Ζελένσκι, ἀπογόνου τῶν μογγόλων Χάνων*. 
ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑΝ καὶ νὰ μετακομίσουν εἰς τὴν 
"Γῆν τὴς Ἐπαγγελίας" δυτικῶς τοῦ Δνειπέρου, τῆς πάλαι ποτε τσαρικῆς
 (καισαρικῆς) Ρωσσίας, ὣστε νὰ γίνουν "σῶμα ἓν καὶ ψυχή μὶα"
 μετὰ τῶν σῶν ἀδελφῶν.
Νὰ μὴν λησμονήσουν καλτσοδέτας καὶ ζαρντινιέρας!
*Δυστυχῶς εἶναι ὁλίγον γνωστοί εἰς ἡμᾶς, οἱ Τζίνγκινς Χάν, Κουμπλάϊ Χάν
κλπ, οἱ ὁποῖοι ἐγνώριζον μόνον κατακτήσεις διὰ ΣΦΑΓΗΣ ΚΑΙ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ
 κι ἂς γράφουν ὃτι θέλουν οἱ ἐκμαυλισταί τῆς Ἱστορίας.
 ΤΙ ΑΠΕΜΕΙΝΕΝ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑ; 
Ἡ αἱμοβόρικη "πολιτεία" των ἐξηφανίσθη ἀπὸ παντοῦ, ὃπως καὶ αἱ
 δυναστείαι αὐτῶν. 
Παράβαλε τὴν Πολιτείαν τοῦ Μεγάλου Ἓλληνος Ἀλεξάνδρου, τὴν ὁποίαν
 ἀκόμη καὶ σήμερον θαυμάζουν ὃσοι ἐγγράμματοι εἰς Ἀνατολήν καὶ Δύσιν.

ΕΠΑΝΕΛΛΗΝΙΣΙΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (3)
Ἡ στροφή τῆς κοινωνίας πρὸς τὸν ἀθλητισμόν σηματοδοτεῖ τὴν θέλησιν 
τῶν μελῶν τῆς κοινωνίας διὰ τὴν ἀνάδειξιν τῆς Πολιτείας τῶν Ἑλλήνων.
Ὁ πόλεμος ἐναντίον τοῦ ὑπερ"σεξουαλισμοῦ", τῆς νωθρότητος καὶ τῶν 
ἐξαρτήσεων πρέπει νὰ εἶναι καθημερινός καὶ ἒντονος.
Ἡ Πᾶσα ἐπιτυχία προϋποθέτει ὀμαλόν Οἰκογενειακόν Βίον,
 Παραδοσιακήν Ἀνατροφήν τῶν τέκνων καὶ Ὑγιήν Διατροφήν. 
Ἡ σωστή διατροφή, παραδοσιακή, πλούσια, εἲτε ἂν ὀρθομοριακή, 
ἀλλὰ πάντοτε ὑγιεινή εἶναι μὶα δύσκολη ὑπόθεσις ποὺ ὃμως πρέπει 
νὰ κερδηθῆ.
Οἱ γονεῖς, πατήρ καὶ μήτηρ, εἶναι πάντοτε, ὃλο τὸ εἰκοσιτετράωρον, δίπλα
 εἰς τὸν παίδα ἢ τὴν παιδίσκην, εὶς τὸν νέον ἢ τὴν νέαν.
 Ἡ πορεία τοῦ Ἀθλητοῦ πρέπει νὰ καταγράφεται εἰς τὸν χρόνον ἀπὸ τὸν 
Προπονητήν.
 Ὁ Ἀθλούμενος, -η, παρακολουθεῖται ἀπὸ Ἀθλίατρον, φυσιοθεραπευτήν
 καὶ Ψυχολόγον καὶ αἱ παρατηρήσεις των συμπεριλαμβάνονται 
εἰς τὸ πρωτόκολλον τοῦ ΑΘΛΗΤΟΥ, τοῦ ΠΟΛΙΤΗ > ΟΠΛΙΤΗ.
ΑΘΑΝΑΤΗ Η ΘΕΡΑΠΩΝ ΦΥΣΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ!
ΠΟΛΙΤΕΥΣΟΥ! 
ΕΣΣΕΤ' ΗΜΑΡ!
Γεώργιος Δ. Κανελλόπουλος, Οὐψάλα.
Ἀνεμβολίαστος, Ὑπέρμαχος τῆς Ἱπποκρατικῆς Ἰατρικῆς.