Υποδύονται τώρα και τους άνεργους
Πάνω από 900 χιλιάρικα λείπουν από το αποθεματικό και δεν αναφέρεται αν ξοδεύτηκαν!
Στο ΔΣ της ΕΣΗΕΑ κατατέθηκε η ακόλουθη επιστολή από την
Κίνηση Επαγγελματιών Δημοσιογράφων
25/04/2013
Υπόψη Δ. Τρίμη
Παρακαλούμε να ενημερωθούμε από τον Δ. Τρίμη προσωπικά αν ως μέλος του ΔΣ του ΕΤΑΠ-ΜΜΕ , που αντικαθιστά το τακτικό μέλος και ήδη διευθυντή εφημερίδας κ. Στ. Νικολόπουλο για τα εξής:
-Ποιο είναι το ύψος των αποθεματικών και για ποιο λόγο δεν ενημέρωσαν το ΔΣ για το νέο «κούρεμα» με το οποίο διατίθενται τα κεφάλαια μας για την ανακεφαλαιοποίηση της Εθνικής Τράπεζας.
-Με ποια ιδιότητα εισπράττουν και οι δύο και κάποιος άλλος από τη συμπολίτευση στην ΕΣΗΕΑ επίδομα από το ΕΤΑΠ-ΜΜΕ και πώς συμπεριλαμβάνονται ως «AΝΕΡΓΟΙ» στον κατάλογο που υπάρχει στο ταμείο της ΕΣΗΕΑ.;
-Τι ακριβώς συμβαίνει με την εταιρία σύμβουλο του ΕΤΑΠ-ΜΜΕ, όταν κρίσιμο ποσοστό του κεφαλαίου της ελέγχεται έμμεσα από την deutsche teleκom;
-Ποια ακριβώς είναι τα αντίστοιχα αποθεματικά του ΕΔΟΕΑΠ, που επίσης κουρεύονται και ποια είναι η στάση τους για τις πρόσφατες αποφάσεις
που αφορούν την μη επιστροφή των μισθών από τον αντιπρόεδρο υπάλληλο, ως αχρεωστήτως καταβληθέντων, στον οποίο παρέχεται όπως φαίνεται
« προστασία»;
-Γιατί από τον απολογισμό 2012 που ψηφίσθηκε με το ζόρι και μόνο από 6 μέλη λείπουν ένα σωρό κονδύλια και βέβαια τα 900 τόσα χιλιάρικα που λείπουν από το αποθεματικό και δεν αναφέρεται αν ξοδεύτηκαν;
Από την γραμματεία της Κίνησης Επαγγελματιών Δημοσιογράφων
Γράφει ο Σπύρος Χατζάρας . Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΗΓΟ. Ανένδοτος για να φύγουν οι Ψεύτες,οι κλέφτες,και οιΠροδότες.«Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων….»...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η Προδοσία της Κύπρου. Τετάρτη 26 Ιουνίου 1974. 19 ημέρες πριν το Κίνημα της Εθνοφρουράς στην Λευκωσία, και 24 ημέρες πριν την εκδρομή του Αττίλα στο Πέντε Μίλι, ο Νίξον είπε καλά λόγια για την Ελλάδα και ο υπάλληλος Cia Ανδρουτσόπουλος τα είπε με τον Ετζεβίτ στο Γραφείο του Λουνς στις Βρυξέλλες με την μεσολάβηση των Αμερικανών. 52 χρόνια μετά δεν. εχουν δημοσιευτεί τα στενογραφημένα πρακτικά. Πάντως και ο Ανδρουστόπουλος ήξερε ότι θα γινόταν το πραξικόπημα για να μην γίνει "Κούβα" η Κύπρος και ο Ετζεβίτ ήξερε ότι θα εισέβαλε για να δοθεί μια Νατοϊκή Ομοσπονδιακή λύση στο Κυπριακό. Στο Αγιο Όρος λύθηκε η πολιορκία της Μονής Εσφιγμένου. Στην Αθήνα, πέθανε στον Ευαγγελισμό ο πράκτωρ Πάνος Κόκκας
(Ο Ανδρουτσόπουλος ήταν προτελευταίος από αριστερά στην Οικογενειακή Φωτογραφία) Στην 4ωρη Συνάντηση Κορυφής στις Βρυξέλλες, η τουρκική πλε...
-
Αρχίζω από το τέλος. Σημίτης, Παπαδήμος, Καραμανλής, Αλογοσκούφης, Στουρνάρας, Χριστοδουλάκης, Προβόπουλος, Αβάπτιστος του Παπανδρέου, Συ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου