10/9/21

ΔΕΘ: ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΕΦΙΑΛΤΑΚΗΣ ΜΕ ΤΑ ΔΩΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΈΝΟΥΣ

 

ΔΕΘ. Ο Εφιαλτάκης θα προσφέρει εκπτωτικά κουπόνια για το ρεύμα σε εμβολιασμένους και δώρο την κηδεία σε όσους πεθάνουν από το εμβόλιο.

2 σχόλια:

Γιουφτος κανονικωτατος είπε...

Τι "σημαντικες αγγελιες" και το τετοιο της γιαγιαδομητερας τους;

Τωρα που εχασε κι η γκομινα στο US-OPEN απ την κινεζορουμανα' εεεεεεεεεε συγνωμη την καναδεζα ηθελα να πω, οχι-οχι την "αγγλιδα" εννοουσα, εχουν πεσει στα μαυρα πανια.

Συμβουλη:
Κοριτσακι μου απεταξατω τω σατανα αμα θες να κερδισεις και να διακριθεις στο τεννις.
Με τους αΘεους και τους αφορισμενους που χεις μπλεξει δεν κανεις χωριο.
Καταλαβε το.
Κατι ξερουμε κι εμεις οι Γιουφτοι.

Ανώνυμος είπε...

είναι η καλύτερη ευκαιρία να δώσει εκπτωτικά κουπόνια για τρόφιμα σε εμβολιασμένους μόνο, τότε όποιος πλέον θα λέει ότι το εμβόλιο δεν είναι το χάραγμα θα πρέπει να τρώει σφαίρα, ήδη ξέρουμε ότι τα εμβόλια έχουν μαγνητικά σωματίδια και άλλες ουσίες που μπορούν να δημιουργήσουν μοναδικό αποτύπωμα σε κάθε άνθρωπο

ΠΑΙΔΟΜΑΖΩΜΑ. Ημέρες του 1949 .10.000 Ελληνόπουλα βρισκόντουσαν στην Γιουγκοσλαβία σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία των Γιουγκοσλάβων

Στις 27 Ιουνίου 1949 ο ραδιοσταθμός του Βελιγραδίου μετέδωσε ότι σε καταλύματα του Γιουγκοσλαβικού Ερυθρού Σταυρού βρισκόντουσαν 10.000 ...