31/7/22

Είναι τόσο, μα τόσο μακάκες οι ΜΗΤΣΟΤΑΚ ΚωλοΈλληνες

 

 «Πονηρός» ΚωλοΕλληνας από αυτούς που ταΐζει η ΚωλοΟικογένεια από τις Απόρρητες Εθνικές Δαπάνες , μου έστειλε το ακόλουθο σχόλιο στην ανάρτηση μου: «Θα ρίξουμε τους Μητσοτάκηδες στο Καιάδα. Ο  Στόχος , είναι, τα ξερίζωμα, το ξεκλήρισμα και η εξαφάνιση της Ιουδαϊκής Δυναστείας που μας έχουν επιβάλει».

«Αλλά μετά ποιον θα φέρουν οι Αθεατοι; Τον Ανδρουλάκη και τον Τσιπρα;»

Το «ΑΘΕΑΤΟΙ» το έβαλε για να μου δείξει οτι τάχα είναι «δικός μου».

Η ΟΥΣΙΑ είναι ότι ΑΝ ΡΙΞΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΔΕΣ ΣΤΟΝ ΚΑΙΑΔΑ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ  Ο ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΚΑΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ.

ΟΠΟΤΕ;

Για μερικούς «Ακούλτουρους» λούμπεν «εθνικιστές» που ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ εξηγώ:

 Το «ΚωλοΈλληνες δεν είναι δικό μου».Το έγραψε το 1989,                 ο Ιουδαίος Σαλονικιός τροβαδούρος του ΜΗΤΣΟΤΑΚ, και αναφερόταν σε ΟΛΟΥΣ που δεν ανήκαμε στη φυλή τους.

Τους το επιστρέφω . 

ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΗΤΣΟΤΑΚΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΩΛΟΕΛΛΗΝΕΣ

 Σε ότι αφορά τους «φυλακισμένους», όταν τους έβαλε στην φυλακή  η Κούλα Εφιαλτένσκι,  η πολιτική τους αξία είχε μηδενιστεί. Δια της φυλακής τους αναβάθμισε. Και το «ταγεράκι» μπορεί να ξαναφορεθεί. Η ΦΥΛΑΚΗ ήταν σχολείο για τους Κομμουνιστές.


ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΧΑΤΖΑΡΑΣ

ΥΓ. ΚΑΝΤΕ ΥΠΟΜΟΝΗ. ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΑΡΘΡΑΚΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΩΡΕΙΑ ΤΟΥ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑΤΟΣ

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: