25/12/13

ΚΑΝΤΑ-δα Μίζας

του Κωνσταντίνου Φράγκου*

  Το σύνολο του Τύπου, Τηλεόρασης και διαδικτυακών διαύλων ασχολείται τελευταία με τις «πηγαίες», αποκαλύψεις, περί των «λαδωμάτων» εξοπλισμών, του Ταξ/χου ε.α (Κερκυραίου) Dr Αντώνη Κάντα, ενός των κορυφαίων στην απόληψη μιζών στα εξοπλιστικά Ο Dr Α. Κάντας , «κελαηδεί», δηλ προβαίνει σε αποκαλύψεις για προγράμματα και πρόσωπα όχι εντελώς αυθόρμητα, βέβαια. Είχε προηγηθεί η σύλληψη του για κατοχή παρανόμων, κολοσσιαίων, ποσών. Αμέσως τον κατέλαβαν τύψεις... Το έκαναν όμως εντελώς όψιμα γιατί προ της αποκάλυψης των λογαριασμών (Εθνική Τράπεζα, Dresndner Bank, Julious Βaer Σιγκαπούρης κα) υπήρξαν άλλα γεγονότα που θα έδιναν χειροπιαστά στοιχεία για το τι θα επακολουθήσει. Προτιμούσαν οι του Τύπου να τα «μασάνε» Υπήρξαν και υπάρχουν σήμερα άνθρωποι που δε θέλουν να βγαίνουν τα άπλυτα της 8 ετίας Σημίτη στη φόρα. Τον προετοιμάζουν, ακόμη και σήμερα, για ... Μεσσία...

Ο Ταξίαρχος Dr PROFESSOR κ. Αντώνης Κάντας

Τον γνωρίζω προσωπικά γιατί να το κρύψω άλλωστε. Συμπαθέστατος άνθρωπος, μετριότατος Αξιωματικός. Ευγενής και ευπαρουσίαστος έζησε μια εποχή όπου ένα μόνιμο χαμόγελο γλοιώδους ευδαιμονίας παρατρεχάμενων συνδυαζόμενο με κυβιστήσεις και διαβεβαιώσεις αφοσίωσης, προς αστείες μορφές του εγχώριου σοσιαλισμού μπορούσαν να εξαργυρωθούν με χρυσοφόρες θέσεις του Δημοσίου. Όχι ότι και σήμερα δε γίνονται τα ίδια. Πάντα οι Εξουσιαστές έχουν αδυναμία στους κόλακες. Μιλάμε όμως για ένα κρεσέντο.
Σταθερός Πασόκος τοποθετήθηκε κατά τη τριετία 82-85 βοηθός Αεροπορικού Ακόλουθου στην Ουάσιγκτον όπου απέκτησε πτυχίο από Στρατιωτικό Πανεπιστήμιο, αν δεν κάνω λάθος. Αργότερα, ευχερώς, και με τον τρόπο του, το έκανε MASTER και DOCTORA. Στις ΗΠΑ ασχολήθηκε, επίσης με τη συλλογή πινάκων, επενδύοντας τις οικονομίες του (όπως δήλωσε αργότερα). Ήταν γνωστός στους κύκλους της Π.Α ως μύστης των ΜΠΡΑΓΚ – ΝΤΑΛΙ – ΠΙΚΑΣΟ – ΡΕΝΟΥΑΡ – και εμπρεσιονιστών. Γενικώς, εμπρεσιονιστής ήταν και ο κ. Α. Τσοχατζόπουλος.
Επανερχόμενος στην Μητέρα – Πατρίδα τοποθετήθηκε στον τομέα εκμετάλλευσης Αντισταθμιστικών Ωφελημάτων, από στρατιωτικούς πάτρονες* ένθα διέπρεψε . Κυρίως σ’ αυτά της «αγοράς του αιώνα» (που μάλλον υπήρξε απάτη του αιώνα. Μια από τις πολλές στα Εξοπλιστικά). Σημειώνω απλά ότι απ’ αυτά τα "Αντισταθμιστικά" δεν πραγματοποιήθηκε ούτε το 10%.
Περί το 1990 αποστρατεύθηκε με το βαθμό του Ταξίαρχου ε.α.
Επανελθόντος του ΠΑΣΟΚ στην Εξουσία (1993) ο κ. Α.Κ επεχείρησε, ματαίως, να εισέλθει στα άδυτα του Υπουργικού Γραφείου του Υπουργού κ. Γ. Αρσένη αλλά απέτυχε, για λόγους που ήξερε ο κ. Γ.Α. Αλλά δεν χάθηκε.
Υψηλού επιπέδου, υψηλότατου, πολιτικός μέντοράς του φρόντισε να τον τακτοποιήσει σε σπουδαίες θέσεις, όπως σ’ αυτή του Προέδρου Εθνικού Ιδρύματος Επαναπατριζόμενων – Ομογενών κ.α. (Αρμοδιότητες ΥΠΕΞ) κ.α.
Ο κ. Α.Κ., όμως, επιθυμούσε δράση στο χώρο του, τις Ε.Δ.
Οι σπόνσορές του κατάφεραν να πείσουν τον κ. Α.Τσοχατζόπουλο να τον διορίσει Αναπληρωτή Γεν. Διευθυντή Εξοπλισμών υπό τον Σμπώκο. Ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση!
Όπως γνωρίζω καλά, αμφότεροι ο κ. Τσοχατζόπουλος και Σμπώκος, δεν είχαν δα και μεγάλη ιδέα για τον Κάντα. Υπήρχαν γι’ αυτόν άβατα. Τον χρησιμοποιούσαν όμως έξυπνα και γνώριζαν καλά ότι λαμβάνει κι αυτός «αντίδωρα», πολύ πιο ταπεινά από τα δικά τους. Δεν θ’ απαριθμήσω τις δουλειές που συμμετείχε ο Κάντας. Άλλη φορά.. Κατέστη όμως εμβληματικό πρόσωπο, μετά τους 2 κορυφαίους, μιας εποχής πλήρους εξάρθρωσης των Εξοπλισμών, της Οικονομίας και της Άμυνας αλλά και προκλητικών, ασύδοτων, χρηματισμών. Την Άμυνα και Αποτροπή αποτελείωσαν αργότερα οι κ. Μεϊμαράκης, Βασιλάκος, Βενιζέλος που έθαψαν τα Σημιτικά όργια και πάγωσαν την συντήρηση υλικών.
Ο κ. Α.Κ. μια εποχή, αρχές 2000, υπήρξε απόλυτος Άρχων της Γ.Δ.Ε. αφού ο Σμπώκος αποχώρησε για να πολιτευθεί. Τότε συνέβησαν ιστορίες με σημεία και τέρατα...
Μετά την αποχώρηση από το Υπουργείο των Ακοσμπώκων και την ανάληψη του Ιερού θώκου από τον κ. Γιάννο Παπαντωνίου ο κ. Α.Κ. παρέμεινε επί 5μηνον ως Αναπληρωτής.
Ο ισχυρισμός ότι ο κ. Γ.Π. τον είχε «παγώσει» είναι αστείος.
Δεν τον εμπιστευόταν βεβαίως αλλά τον κράτησε για ν’ αποτελέσει τον σύνδεσμο των λαμογιών – εξωτερικών συνεργατών προμηθευτών και του νέου σχήματος του Υπουργείου.
Να ενημερώσει τους νέους αρχιερείς και να υπάρξει συνέχεια. Επιστημονικά και ωραία πράγματα...
Ωστόσο παρέλειψα ν’ αναφέρω ότι ο κ. Α.Κ. δεν ήταν ακόρεστος μόνο σε κάποιο τομέα, ας μην τον ονομάσουμε, αλλά και στην κατάκτηση τίτλων.
Ήταν την εποχή που ο Άκης έλεγχε τα πάντα. Μπορούσε να εκλέξει και Αρχιεπίσκοπο. Μήπως δεν είχε διορίσει πανάσχετους και με ανύπαρκτους τίτλους συνεργάτες του σε θέσεις ευθύνης όπως π.χ. Διοικητή Τράπεζας, Προέδρου Ιδρύματος Αμυντικών Ερευνών, κ.α.
Ο κ. Α.Κ. είχε διακαή πόθο να γίνει καθηγητής δηλαδή PROFESSOR Πανεπιστημίου. Τι το ευκολότερο για τον Άκη. Έδωσε εντολή στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης που έλεγχε, το οποίο, αμ έπος α έργον, ίδρυσε έδρα Στρατιωτικής Οικονομίας και αυθωρεί εξέλεξε τον κ. Κάντα επίκουρο καθηγητή! Οι πάντες κάγχασαν! Το ΠΟΝΤΙΚΙ (του Παπαϊωάννου) σχολίασε (30/5/02) «Έδρα Στρατιωτικής Οικονομίας στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης! Καλό είναι οι φοιτητές να περνούν για το ντοκτορά τους από την ΓΔΕ για να μαθαίνουν κόλπα υπερκοστολόγησης, πρωτογενείς μεθόδους αξιολόγησης υλικών και προμήθειας άχρηστων υλικών. Επίσης περί μιζών και ΑΩ**».
Έκτοτε ο κ. Α.Κ. έγινε χαλί να τον πατήσει ο Άκης και τον διευκόλυνε να κάνει αρκετές χοντρές παρανομίες (Ηλεκτρ/κός Πόλεμος, F-16 κ.ά) που όφειλε να τον αποτρέψει ως πρώην στρατιωτικός. 
  Και ολίγη φαιδρότητα!
Η πρώτη «βόμβα» περί Κάντα εξεράγη όταν βρέθηκε λογαριασμός 500.000 ευρώ στην Γερμανική Τράπεζα DRESNDER προερχόμενος από την SIEMENS. Ερωτηθείς ο κ. Α.Κ. (Αποκαλύψεις 19.06.2010) ισχυρίσθηκε, αφελώς, ότι πρόκειται για «αυθαίρετη κίνηση υπαλλήλου της Τράπεζας».
 Αργότερα υπήρξε άλλη εκδοχή: «Είναι κόποι μιας ζωής..». Προχθές υπήρξε και τρίτη: «Είναι προϊόν πώλησης πινάκων! Κατονόμασε μάλιστα αγοραστή γκαλερίστα ο οποίος αρνήθηκε κάθε σχέση! Εδώ μπορεί να θαυμάσει κανείς το IQ του PROFESSOR ή την πλήρη τρικυμία του εν κρανίω!
Ο κ. Α.Κ., βέβαια, έχει μια τεράστια εκκρεμότητα που θα τον σπρώξει ακόμη βαθύτερα. Στις 24 Απριλίου 2000 υπέγραψε στον μακαρίτη Καμπούρογλου (DRUMILAN) βεβαίωση εκτέλεσης Αντισταθμιστικών  των TOR – MI. Δεν είχε γίνει ούτε μία βίδα. Αυτό όμως δεν εμπόδισε τον Καμπούρογλου να εισπράξει την εγγύηση των 25 εκ.δολ και να γίνει.......πουλόπουλος. Ο φάκελος αυτός, περιέργως, βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη και ο κ. Κάντας θα κελαηδήσει και πάλι. Ερωτηθείς γιατί υπέγραψε αυτό το επαίσχυντο έγγραφο απάντησε ψυχραιμότατα: «Η δική μου υπογραφή μπήκε μετά απ’ αυτές των υφισταμένων μου. Δεν υπάρχει παρατυπία!». Είναι να τρελαίνεται κανείς! Από τις 05/03/09 όμως, η ανακρίτρια της υπόθεσης είχε παραπέμψει 11 στελέχη της ΓΔΕ με επικεφαλής τον Κάντα με κακουργηματικές πράξεις! Έχουν περάσει 4,5 χρόνια! Κάποιοι εικάζω, δεν επιθυμούν την περάτωση της υπόθεσης! 

 ΥΓ1. Ο κ. Α.Κ. τα ψέλνει, κανονικώς, σε προμηθευτές, προϊσταμένους του (Άκη, Σμπώκο, Γιάννο) και υφισταμένους (Επιτροπές). Ξέχασε μόνο να αναφέρει ότι τις Επιτροπές όριζε ο ίδιος με «ευγενείς παιδιά», όπως έλεγε ο αξέχαστος Τσιφόρος. Τα μέλη εξωνυμένων Επιτροπών (υπήρξαν ασφαλώς εξαιρέσεις) τα ονόμαζαν οι "μεγάλοι" κότες, και συνιστούσαν στους εμπόρους να... ρίχνουν καλαμπόκι στις κότες.

ΥΓ2. Ο κ. Κάντας, λόγω προσόντων και δυνατοτήτων, δεν ήταν πλασμένος να παίζει σε μεγάλα τραπέζια. Πνίγηκε γρήγορα στη χλιδή, μέθυσε από του καμπανίτη των μιζών, φούσκωσε ως διάνος από την αλαζονεία της «υπεροχής». Έχασε τον έλεγχο! Δεν υπολόγισε στα όρια του και τώρα φοβικός και περιδεής καταρρέει. Δεν κρατήθηκε ούτε μια ημέρα! Παραμένει μικροαμαρτωλός. Επεδίωξε να μπει σ’ ένα από τους κήπους του Σημιτικού παραδείσου (Ολυμπιακοί, Έργα, Κτηματολόγιο, Καύσιμα, Μεταφορές) δηλαδή τα Εξοπλιστικά. Βρέθηκε σε ένα οργιώδες πάρτυ (καίτοι δεν ήταν άσχετος στα δείπνα), σ’ ένα μεγάλο φαγοπότι. Έβλεπε έναν Πρωθυπουργό (τον Σημίτη, τον Βραχύ) αμήχανο, ανεπαρκή και ανίκανο να ελέγξει, να ελέγχεται από τον Άκη και νόμισε ότι έχει εξασφαλίσει την ατιμωρησία. Παρατήρησε τους προϊσταμένους του αχόρταγους, άπληστους, βουλιμικούς να κατατρώγουν τις σάρκες Οικονομίας και Άμυνας. Συμμετείχε στο φαγοπότι. Παρασύρθηκε σε «επιχειρήσεις» πάνω από το μπόϊ του.

ΥΓ3. Αρκετοί, μεταξύ των οποίων και εγώ, θυμόμαστε τις αφόρητες πιέσεις που υφίστατο ο τότε ΑΝΥΕΘΑ κ. Στάθης Γιώτας (άνθρωπος αμέμπτου ήθους, πατριωτισμού και υψηλής αντίληψης της ευθύνης) από κορυφαίους της Π.Α. να τοποθετήσει τον Κάντα επικεφαλή των ΑΩ του Υπουργείου.

*Ο Κων. Φράγκος (DEA Σορβόννης) είναι Υπ/γος ε.α. Υπήρξε διευθυντής του στρατιωτικού γραφείου του Γιάννη Χαραλαμπόπουλου. To βιβλίο του Κων. Φράγκου «Έγκλημα στο Πεντάγωνο» (Εκδόσεις Γκοβόστη), αναφέρεται λεπτομερώς στην διαφθορά και τις μίζες στο Υπ.Αμυνης. 

24/12/13

Το ρωσικό πετρέλαιο πάει στη Κίνα

Μετά τις συνομιλίες του Βλαντίμιρ Πούτιν με τον Νουρσουλτάν Ναζαρμπάγιεφ, η Ρωσία και το Καζαχστάν υπέγραψαν συμφωνία για τη μεταφορά ρωσικού πετρελαίου προς την Κίνα μέσα από τους αγωγούς του Καζακστάν.
Ο πρόεδρος της «Rosneft», 'Ιγκορ Σέτσιν, ανακοίνωσε νωρίτερα ότι η εταιρεία σχεδιάζει από το 2014 να διοχετεύσει μέσω Καζακστάν 7 εκατομμύρια τόνους ετησίως και θα αποφέρουν στο ρωσικό προϋπολογισμό 2,3-2,5 δις δολάρια το χρόνο. 

Εξ άλλου ηΡωσία σήμερα κατέβαλε την πρώτη δόση του δανείου προς την Ουκρανία. Τα 3 δις δολάρια από την αγορά ουκρανικών κρατικών ομολόγων, κατατέθηκαν στην Εθνική Τράπεζα της Ουκρανίας. Τα ουκρανικά ομόλογα, ονομαστικής αξίας 200.000 δολαρίων με κουπόνι 5%, τοποθετήθηκαν στο Χρηματιστήριο Αξιών της Ιρλανδίας. Η αποπληρωμή του κουπονιού θα γίνεται δύο φορές το χρόνο και η εξόφληση των ομολόγων έχει θα γίνει στις 20 Δεκεμβρίου 2015.

Παράλληλα η Ρωσία υπέβαλε σήμερα στον Παγκόσμιο Οργανισμό Εμπορίου καταγγελία κατά της Ευρωπαϊκής Ένωσης, για την παράνομη αύξηση των δασμών στα Ρωσικά προϊόντα.

Χριστουγεννιάτικες προεκλογικές Ιστορίες

του Σπύρου Χατζάρα

Ο φον Αντωνάκης και η σύζυγός του, άκουσαν σήμερα τα χριστουγεννιάτικα κάλαντα στο Μέγαρο Μαξίμου, και εκτός από κουραμπιεδάκια κέρασαν τους επισκέπτες τους και τζάμπα αισιοδοξία. «Οι εκλογές θα γίνουν το 2016», ήταν το μήνυμα του φον Μouroutis που εστάλη δια του δήθεν πρωθυπουργού, ώστε να περάσει η «εικόνα» της κυβερνητικής σταθερότητας.

Ο φον Αντωνάκης, ο φον Μouroutis , ο Χρύσανθος, ο καθηγητής με το μαγκάλι, και ο Νότης ο φελλός που αγωνίζονται μαζί με τον συνταγματολόγο και όλο τον θίασο Λαγκάρντ για την «πατρίδα», αφού «ο τόπος είναι πάνω απ’ όλα», ανησυχούν, διότι έρχεται η διαπραγμάτευση για την κάλυψη του χρηματοδοτικού κενού του 2014- 2016 με δάνειο «γέφυρα» ή με νέο Μνημόνιο και για την βιωσιμότητα του χρέους, ενώ εντός του Ιανουαρίου θα επιστρέψει η τρόικα και θα ανοίξει ξανά το δημοσιονομικό κενό του 2014 λόγω του ΦΠΑ στην εστίαση και του φόρου ακινήτων, καθώς και τα ζητήματα των απολύσεων στο Δημόσιο και των ομαδικών απολύσεων στον ιδιωτικό .

Ο φον Αντωνάκης , μετά το πέρας της Συνόδου Κορυφής στις Βρυξέλλες, απέδωσε τα εύσημα για το κλίμα σταθεροποίησης της ελληνικής οικονομίας στις «απίστευτες θυσίες του ελληνικού λαού», και είπε: «Φθάσαμε στο τέλος της διαδρομής. Η ελληνική οικονομία βγαίνει από την ύφεση ύστερα από έξι χρόνια. Ξεκινάμε τον καινούργιο χρόνο με πρωτογενές πλεόνασμα, νοικοκυρεμένα τα οικονομικά μας και αναλαμβάνουμε την προεδρία της Ε.Ε., έχοντας ανακτήσει την πληγωμένη μας αξιοπιστία».
 Το καλύτερο σχόλιο για την αισιοδοξία τoυ φον Μouroutis που υιοθέτησε ο φον Αντωνάκης, ήταν η αισιόδοξη χριστουγεννιάτικη ευχή του φον Μειμαράκης. «Εύχομαι ολόψυχα η χρονιά που ανατέλλει να σημάνει  την αρχή της δικαίωσης των θυσιών».

Επαναλαμβάνω: «Εύχομαι», «η χρονιά που ανατέλλει να σημάνει», «την αρχή της δικαίωσης».
Τέτοια αισιοδοξία και σιγουριά για το «τέλος της διαδρομής».

Παρά την «αισιοδοξία» τα «ψωμιά» της κυβέρνησης είναι λίγα, και ο φον Αντωνάκης αναζητά σωσίβιο σωτηρίας μέχρι τις Ευρωεκλογές σε έναν ανασχηματισμό με την απομάκρυνση του «λαομίσητου» Στουρνάρα, για την αντιστροφή του αρνητικού κλίματος και την «αγορά» πολιτικού χρόνου έναντι της «κοινωνικής κόπωσης», μέχρι τις ευρωεκλογές για να βγει πέρα η Προεδρία της Ε.Ε.
Με τον ανασχηματισμό ελπίζουν να συγκρατήσουν τις φυγόκεντρες τάσεις στο ΠΑΣΟΚ αλλά και στην κοινοβουλευτική ομάδα της ΝΔ. Αν υπάρξει συμφωνία να απομακρυνθεί ο Στουρνάρας, διότι οι δανειστές επιμένουν στην παραμονή του, ίσως είναι εφικτές οι αλλαγές στη κυβέρνηση. Διαφορετικά όχι. Και θα παραμείνει υπουργός και ο Άδωνης που θέλει να τον διώξει σύσσωμη η ιατρική κομματική βάση.

Όπως και να έχει πάντως, είτε με είτε χωρίς ανασχηματισμό η πορεία της κυβέρνησης είναι προδιαγεγραμμένη. Το μοιραίον φυγείν αδύνατο.
Η κατάρρευση είναι δεδομένη. Άλλωστε στο υπόγειο του Μαξίμου άρχισαν οι συζητήσεις για την στροφή της ΝΔ στον «μεσαίο χώρο» των γκέι παρέιντ μετριοπαθών πελατών του Σημίτη , οι οποίοι γουστάρουν «αποτελεσματικότητα» και «σοβαρότητα» , και ψηφίζουν τον ψυχανώμαλο Kostis, τον Νότη τον Φελλό , τον Θανασάκη τον Ασφαλιστή, και τον Χριστάκη τον ψευδό.
 Επομένως, ο φον Μουρούτης και οι δημοσκόποι, σχεδιάζουν εγκατάλειψη της δεξιάς εκλογικής πελατείας του Άδωνη, που γουστάρει αναποτελεσματικότητα και καραγκιοζιλίκι, ενώ τους υπόλοιπους «δεξιούς» τους νοικοκύρηδες , τους πατριώτες και τους Ορθόδοξους τους αφήνουν στον Βύρωνα, στον Νικολόπουλο, στον Κατρατζαφέρη, στον «Καημένο» και τους πιο θυμωμένους στη Χρυσή Αυγή. Με αυτά τα μυαλά θα πάνε στις Ευρωεκλογές, αν δεν κάνουν εκλογές νωρίτερα. Ο Αξελ του Τέξας το είπε άλλωστε ξεκάθαρα. «Οι εκλογές θα γίνουν το 2014».

Τα καμώματα της δεξιάς πουστιάς στο πνευμα των Χριστουγέννων

Ο Χάρης ο γκέι, ο συνταξιούχος τραπεζοϋπάλληλος και φίλος του Αδώνιδος που συνελήφθη σήμερα, ήταν ένα ανερχόμενο στέλεχος της ΝΔ και στις  Βουλευτικές Εκλογές του 1996 ήταν υποψήφιος στη Β΄ Αθήνας και πήρε 26.300 σταυρούς. Μετά, ο μακαρίτης  Ευάγγελος Γιαννόπουλος τον φωτογράφισε ως ομοφυλόφιλο και οι εφημερίδες Ακρόπολη, Αθηναϊκή και Χώρα, ανέλαβαν να μας γνωστοποιήσουν το όνομά του. Ο Χάρης τότε παραιτήθηκε από πολιτευτής της ΝΔ στη Β΄ Αθηνών και από μέλους του κόμματος.
Μετά αφού ξεχάστηκε το ροζ σκάνδαλο, επανήλθε, έμπλεξε και με το δημοτικά, το 2009 πήγε με τη Ντόρα και το 2012 έφαγε «προεκλογικό γιαουρτάκι» στη Φιλαδέλφεια, μαζί με τον Άδωνη και την Ευγενία.
Μετά τις εκλογές του 2012, με πρόταση της Διεύθυνσης του Εθνικού Συμβουλίου Κληροδοτημάτων και με απόφαση του Πρωτοδικείου Αθηνών, ορίστηκε ισόβιο μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Νοσοκομείου Αγλαΐας Κυριακού, και ακολούθως εκλέχτηκε πρόεδρος και δεν θα εισέπραττε μισθό, «κατόπιν επιθυμίας του».
Σήμερα , λίγο μετά τις δύο συνελήφθη ο αμισθί, επ αυτοφώρω με την κατηγορία του εκβιασμού , ενώ στην κατοχή του βρέθηκαν 25.000 ευρώ που σύμφωνα με την Ασφάλεια Αττικής, απαίτησε και πήρε  από ιδιωτική εταιρία προκειμένου να συνεχίσει σύμβασή της με το νοσηλευτικό Ίδρυμα.

ΕΦΥΓΕ Ο ΑΓΑΜΕΝΩΝ ΦΑΡΑΚΟΣ

23 Δεκεμβρίου 2013

  Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ ανακοινώνει με βαθιά οδύνη το θάνατο του παλαίμαχου δημοσιογράφου, Αγαμέμνονα (Μέμου) Φαράκου, ο οποίος έφυγε στις 22 Δεκεμβρίου από τη ζωή, σε ηλικία 89 ετών. Η κηδεία του Μέμου Φαράκου θα γίνει σήμερα Τρίτη, 24 Δεκεμβρίου 2013, στη 1 μ.μ. στο Α’ Νεκροταφείο Αθηνών. Ο Μέμος Φαράκος γεννήθηκε στην Αθήνα το 1924. Αφού ολοκλήρωσε τις γυμνασιακές του σπουδές, εισήχθη στη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών. Τη δημοσιογραφική του σταδιοδρομία ξεκίνησε το 1946 , από την εφημερίδα «ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ» με διευθυντή τον Κώστα Καραγεώργη. Στη συνέχεια εργάστηκε στις εφημερίδες «ΜΑΧΗ», «ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ», «ΕΘΝΙΚΟΣ ΚΗΡΥΞ», «ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ», «ΑΘΗΝΑΪΚΗ», «ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ», «ΣΗΜΕΡΙΝΑ», «ΒΡΑΔΥΝΗ» και στον «ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΥΠΟ», ενώ υπήρξε προϊστάμενος εξωτερικού δελτίου και σύμβουλος έκδοσης του ΑΠΕ. Επίσης, ήταν αρχισυντάκτης ειδήσεων της ΕΙΡΤ, Υποδιευθυντής Ειδήσεων στον τηλεοπτικό σταθμό « MEGA », Διευθυντής των Τ/Σ «ΚΑΝΑΛΙ 5» και « EXTRA » και συντάκτης στην ΕΤ1 και στον «ΑΝΤΕΝΝΑ», ενώ διετέλεσε αρχισυντάκτης του ραδιοφωνικού σταθμού «ΑΘΗΝΑ 9,84». Κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής του σταδιοδρομίας συμμετείχε σε περισσότερες από εκατό αποστολές στο εξωτερικό όπως στο Νταβός, στη Μόσχα, στο Βελιγράδι, στο Παρίσι, στις Βρυξέλλες, στην Άγκυρα κ.ά. Ο Μέμος Φαράκος υπήρξε ένας δημοκρατικός άνθρωπος με παιδεία και ήθος και διακρίθηκε ιδιαίτερα για την ευρυμάθειά του. Σε όλη τη διάρκεια της ζωής του εργάστηκε με όλες του τις δυνάμεις, υπερασπιζόμενος τις αξίες του και το δημοσιογραφικό επάγγελμα.

Στη μνήμη του Μέμου Φαράκου (Κ. Μπετινάκης)
 
  http://www.styx.gr /

Τον γνώρισα στα τέλη του 1969. Ήταν ο πρώτος μου προϊστάμενος στο Εξωτερικό δελτίο – τα Διεθνή όπως θα τα πουν -πιο κομψά- αργότερα. Έφτανε στο γραφείο ακριβώς στις 4 το πρωί από το πρακτορείο. Καθόταν και άρχιζε χωρίς να συμβουλεύεται τα τηλεγραφήματα (τέλεξ) που του είχα συγκεντρώσει σε φακέλους, άρχιζε να γεμίζει χειρόγραφα. Μόλις τέλειωνε, σήκωνε τα πόδια πάνω στο γραφείο, άναβε την πίπα του και με ρωτούσε "τι κάνεις;"…
Ανασύρω από το "στυξ" ένα σημείωμα που είχα δημοσιεύσει στις 22/02/2007: Όπως γράφει στο σημείωμά του της περασμένης Κυριακής, ο Μέμος Φαράκος.
«Την περασμένη εβδομάδα συμπλήρωσα 60 χρόνια δουλειάς στις εφημερίδες, με μερικούς «ενδιάμεσους» αλλά ενδιαφέροντες σταθμούς και στην ελληνική τηλεόραση, κάποια εποχή και στο ραδιόφωνο –κάπου τρία χρόνια στον 9,84….» «Ένα μόνο ανάλογο παράδειγμα και περίπτωση ξέρω, αλλά μόνο σε ό,τι αφορά τις εφημερίδες – γιατί βρεθήκαμε μαζί στην αρχή…Είναι οΧρήστος Πασαλάρης, μαζί με τον οποίο ξεκινήσαμε τότε, το 1947 στο Ριζοσπάστη, εκείνης της εποχής. Αυτόν που λέγαμε ο Ριζοσπάστης του Κώστα Καραγεώργη…» «Θα έπρεπε ίσως να αναφέρω εδώ και το Στάθη Ευσταθιάδη, τον τρίτο χαλκέντερο εκείνης της εποχής…» Θυμάται λοιπόν ο Μέμος το πρώτο άρθρο του, που είχε γράψει την άνοιξη του 1947, στον μετακατοχικό αλλά ήδη… εμφυλιακό Ριζοσπάστη με τίτλο: «Οι φοιτητές στα πανεπιστήμια και όχι στον εμφύλιο πόλεμο»…
  Δάσκαλοι όπως ο Μέμος Φαράκος στη δημοσιογραφία, αφήνουν παρακαταθήκη: «Εξήντα χρόνια δημοσιογραφίας, αν αυτό το το…λειτούργημα όπως το νοιώθαμε κάποτε –και όπως το υπερασπισθήκαμε- δεν είχε καταλήξει σε πάρα πολλές περιπτώσεις, μια απλή επαγγελματική μέθοδος προβολής, ικανοποίησης διαφόρων φιλοδοξιών και –γιατί όχι- βολικού πλουτισμού. Φυσικά και δεν μιλώ για όλους, ούτε καν για τους πολλούς. Όμως αυτοί οι λίγοι, οι απείρως λιγότεροι από τους άλλους, από «εμάς», δημιουργούν τις εντυπώσεις, πλασάρουν την εικόνα και το όνομα της δημοσιογραφίας κατ’ εικόνα και ομοίωση…»

22/12/13

Λίαν Προσεχώς! Εκλογές και νέα «μέτρα»

  του Σπύρου Χατζάρα

Το μήνυμα για τις πρόωρες εκλογές, στην αποικία των υπερχρεωμένων, 
  τις οποίες αποφάσισαν οι «άνωθεν», το μετέφερε στους «δήθεν»,
ο Obersturmführer Τόμσεν, που είπε στον «επιτελάρχη» της λιτότητας, σύμφωνα με τις κυβερνητικές διαρροές, «αφού έτσι κι αλλιώς θα πέσετε, γιατί δεν παίρνετε τα νέα μέτρα;»

Όπως είναι σε όλους γνωστό , η νέα διαπραγμάτευση για το επόμενο πακέτο βοήθειας, το χρηματοδοτικό κενό, τη βιωσιμότητα του χρέους, και τα νέα «διαγώνια» μέτρα, θα διεξαχθεί με τους «φίλους» μας τους «δανειστές», μετά τον Μάιο, αφού οι αποφάσεις θα ληφθούν «στο δεύτερο εξάμηνο του 2014». Αυτό που δεν ήταν γνωστό και μας το αποκάλυψε, δια της εφημερίδας
του κ. Σαμαρά, ο Obersturmführer Τόμσεν, είναι με ποιους θα γίνουν οι «διαπραγματεύσεις» και ποιοι θα υπογράψουν, εκ μέρους των υπερχρεωμένων, τις νέες συμφωνίες.

Για να πάμε μπροστά, στο επόμενο στάδιο, θα πρέπει να κλείσουν οι «εκκρεμότητες» του παρελθόντος, και αυτό σημαίνει εκλογές.
Εκλογές που θα επικυρώσουν το παρελθόν και θα δώσουν πρόσφατη εντολή στους «διαπραγματευτές» για να δεσμεύσουν και πάλι το μέλλον των Ελλήνων. Θα επαναληφθεί δηλαδή το γνωστό «δημοκρατικό» σενάριο του παρελθόντος.

Οι πρόωρες εκλογές του 2012, «επικύρωσαν» το μνημόνιο του «Αβάπτιστου»
και τα μέτρα του Παπαδήμου, και έδωσαν φρέσκια λαϊκή εντολή στους «εταίρους», τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, για να συνάψουν νέες συμφωνίες.
Αυτό θα γίνει και τώρα. Ο λαός θα εγκρίνει με τη ψήφο του τον «απολογισμό» της διετίας και θα εξουσιοδοτήσει τον αριστερό Αξελ του Τέξας, για τη νέα διαπραγμάτευση.

Κανείς δεν πρέπει να ξεχάσει όμως προεκλογικά ψέματα του κ. Σαμαρά, που από το Ζάππειο 1, Ζάππειο 2, Ζάππειο 3 κτλ, κατέληξε στις κατασχέσεις κατοικιών και καταθέσεων και στην διαπραγμάτευση, «αυστηρά εντός του πλαισίου που περιγράφεται από το Πρόγραμμα», για «δημοσιονομική εξυγίανση», με την περικοπή των δημοσίων δαπανών, «καταπολέμηση της φοροδιαφυγής» και «διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις», ώστε «να ανακτηθεί η εμπιστοσύνη των αγορών».
«Αυστηρή τήρηση» του Μεσοπρόθεσμου, για «να επιτύχει τους δημοσιονομικούς στόχους», είχε υποσχεθεί και ο συνταγματολόγος που είχε την «ελπίδα» να «βελτιωθούν οι συνθήκες για ανάπτυξη και κοινωνική ευημερία», …κάποτε.

Το μαγκάλι λοιπόν είναι «δημοσιονομική εξυγίανση» και «διαρθρωτική μεταρρύθμιση», το ίδιο και το «μαύρο» και οι χειροπέδες στην ΕΡΤ. «Διαρθρωτική μεταρρύθμιση» είναι οι πλειστηριασμοί ενώ οι κατασχέσεις των καταθέσεων «καταπολέμηση της φοροδιαφυγής». Όλα συμφωνημένα.
Αυστηρά!

Η κυβέρνηση του «συνταγματικού Τόξου» των «Σαχλαμαρέλων» μετά τις εκλογές του 2012 κινήθηκε «αυστηρά» εντός του πλαισίου που περιγράφεται από το «Πρόγραμμα», και πλέον «εξεμέτρησε το ζην», διότι το γαϊδούρι, δεν αντέχει άλλο.
   Όπως είπε από του βήματος της Βουλής , μιλώντας επί του προϋπολογισμού του 2014, ο υποψήφιος διάδοχος του συνταγματολόγου κ. Θ. Μωραίτης , «δεν θα υπάρχει κυβερνητική πλειοψηφία για να στηρίξει νέα μέτρα». Επήλθε δηλαδή «μεταρρυθμιστική κόπωσις», στους υψηλόμισθούς βουλευτές παράλληλα με την φοροδοτική «κόπωση», της μεσαίας τάξης, οπότε οι κουρασμένοι θα κάτσουν στον πάγκο για να πάρουν ανάσες, και θα μπει στο παρκέ, ο φρέσκος και ωραίος Αξελ του Τέξας, μαζί με την αριστερή και προοδευτική αφρόκρεμα, τους επενδυτάς της Black Rock, τον φοροφυγάδα δικηγόρο, τους μπαμπάδες της πρεζούς, και του ληστή τραπεζών, και την φαρμακοποιό με τις ακάλυπτες επιταγές, που θα παραμείνουν όμως συνεπείς ως προς τις υποχρεώσεις μας «προς τους θεσμικούς συνεταίρους μας» για την «προστασία και το μέλλον της ευρωζώνης».
Αυτή η αριστεροδεξιά συμμαχία που είναι συνεπής ως προς τις υποχρεώσεις μας, «προς τους θεσμικούς εταίρους μας», έχει προϊστορία. Ο αρχηγός της αμερικανικής αποστολής στην Ελλάδα το 1947, ο Πωλ Πόρτερ , ενώ συνεχιζόταν ο πόλεμος με τους κομμουνιστές, αναφέρθηκε στην έκθεση προς τον Τρούμαν, στην «τρομερή αντίθεση»,ανάμεσα στο γεύμα που του παρέθεσε στη βίλα του στην Αθήνα ένας από τους «σημαντικότερους τραπεζίτες», με τα παιδιά που πέθαιναν από την πείνα στους δρόμους της Αθήνας.
Αυτή ήταν η εικόνα το 1947. Το 2013, τίποτα δεν άλλαξε. Η ίδια τρομερή αντίθεση.
Ο φτωχός και άνεργός 59χρονος, που αυτοκτόνησε στην Λήμνο, ο οποίος τα τελευταία χρόνια αντιμετώπιζε σοβαρά οικονομικά προβλήματα και θα έμενε και άστεγος, καθώς του είχαν κάνει έξωση έγραψε στο ύστατο σημείωμα του :
«Δεν μπορώ να ζω άλλο σε βάρος των φίλων μου. Χειμώνιασε και πρέπει να μείνω άστεγος. Η υγεία μου είναι χάλια. Έχω ένα χρόνο να πάρω τα φάρμακα για το ζάκχαρο. Παρακαλώ τον Μητροπολίτη Λήμνου να αφήσει να με θάψουν ως Χριστιανό. Αντίο σε όλους».
Την ίδια ώρα τα ετήσια εισοδήματα του φον Αντωνάκη ξεπερνούν τα 180.000 ευρω, του συνταγματολόγου, που έχει καταθέσεις εκατομμυρίων, τις 150.000. Άσε τους αριστερούς , Τσουκαλά , Τσακαλώτο και Σταθάκη, που έχουν τεράστιες για τον μέσο έλληνα καταθέσεις, και τη Νάντιας με τις 563.000 ευρώ και τις 365.000 λίρες και τον Νότη τον φελλό με το ακίνητο στο Λονδίνο και τη Μαρία Ρε (πούστη) με τα 30 ακίνητα σε Πειραιά, Θεσσαλονίκη, Κυκλάδες, που διαθέτει και μετοχές στην Toyota. Αυτή είναι η αντίθεση αλλά και η ουσία.
 Η ελίτ, οι άλλοτε 100 οικογένειες πέριξ του Κολωνακίου, για τους οποίους ο Πόρτερ έγραφε ότι , «στόχος της ελληνικής κυβέρνησης είναι να χρησιμοποιήσει την ξένη βοήθεια ως μέσο για τη διαιώνιση των προνομιών μίας μικρής κλίκας εμπόρων και τραπεζιτών, οι οποίοι αποτελούν την αόρατη εξουσία στην Ελλάδα, η οποία κλίκα είναι αποφασισμένη να υπερασπίσει με κάθε μέσο τα οικονομικά της συμφέροντα», διευρύνθηκε επαγγελματικά προσλαμβάνοντας τους εργολάβους τους μεγαλοσυνδικαλιστάς, και την αριστερή διανόηση αλλά παραμένει το ίδιο πράγμα. Μια κλίκα. Μια κλίκα νεοφιλελεύθερων, κεντροαριστερών και αριστερών που ζουν πολύ καλά επειδή είναι συνεπείς ως προς τις υποχρεώσεις μας, «προς τους θεσμικούς εταίρους μας», όταν ο κόσμος αυτοκτονεί και «τα παιδιά πεθαίνουν από την πείνα στους δρόμους».
Ενόψει των νέων εκλογών, αυτό το μάθημα από το 1947, δεν πρέπει να το ξεχάσει ο Έλληνας, γιατί αλλιώς θα ζήσει μια παράταση του σήμερα. Θα ψηφίσει δηλαδή ναι σε ότι έγινε και θα δώσει λευκή επιταγή στην αριστερή βάρδια της ελίτ.
Οι εκλογές έρχονται και παρέρχονται αλλά η κλίκα μένει, μαζί με τους θεσμικούς εταίρους μας. Και μέχρι να στηθούν οι πρόωρες κάλπες θα έχουμε υποσχέσεις για την προστασία των φτωχών και για την προεκλογική διανομή του «πλεονάσματος».
Ο Μάιος μας έφτασε εμπρός βήμα ταχύ.

Ο ΣΠΥΡΟΣ ΧΑΤΖΑΡΑΣ ΑΠΟΨΕ ΣΤΙΣ «ΚΟΝΤΡΑ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ»

ΑΠΟΨΕ ΣΤΙΣ 21.00 , ΣΤΟ KONTRA CHANNEL, Ο ΣΠΥΡΟΣ ΧΑΤΖΑΡΑΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ « ΚΟΝΤΡΑ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ» ΤΟΥ ΓΓ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΝΙΚΟΥ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ.

ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ, Η ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΝΤΑΒΟΥΤ-ΟΓΛΟΥ, Ο «ΕΝΙΑΙΟΣ ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ» ΚΑΙ ΤΟ ΤΖΑΜΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗΣ.

ΣΤΟΝ ΒΥΡΩΝΑ ΛΕΜΕ ΝΑΙ

Ο ΒΥΡΩΝ ΠΟΛΥΔΩΡΑΣ ΕΙΠΕ ΟΧΙ ΣΤΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΡΩΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΕΓΡΑΨΑΝ Ο ΝΟΤΗΣ Ο ΦΕΛΛΟΣ, Ο ΘΑΝΑΣΑΚΗΣ Ο ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ, ΚΑΙ Η ΦΩΤΕΙΝΗ Η ΑΛΚΟΟΛΙΚΙΑ.
  ΟΙ ΛΙΡΑΤΕΣ ΚΟΤΕΣ ΤΗΣ ΝΔ, ΟΙ «ΓΙΑΚΟΥΜΑΤΙΚΟΙ» ΚΑΙ ΟΙ «ΓΥΝΑΙΚΩΤΟΙ» ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΚΕΙ ΠΑΡΕΙΝΤ ΕΙΠΑΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ.

ΥΓ. Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΕΜΕΙΝΕ ΣΤΟ ΥΠΟΒΡΥΧΙΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΙΩΣΗ! 

20/12/13

ΕΝΑΣ …ΑΛΛΑ ΒΥΡΩΝ

Ο ΒΥΡΩΝ ΜΑΧΟΜΕΝΟΣ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ

Ένας βουλευτής που εξέφρασε τον Έλληνα και τη Μεσαία Τάξη. Ο Βύρων Πολύδωρας. Ο πρώην πρόεδρος της Βουλής ,πρώην υπουργός αλλά και υποψήφιος για την προεδρία της ΝΔ το 1997 αρνήθηκε να ψηφίσει για «λόγους αρχής» το νέο φόρο ακινήτων αλλά και το νομοσχέδιο για τους πλειστηριασμούς πρώτης κατοικίας. Ο Βύρων Πολύδωρας σε όσους προσπάθησαν να τον μεταπείσουν μέσα από το κόμμα τόνισε: «δεν μπορώ να συμπράξω στην αρπαγή των σπιτιών των Ελλήνων από τα πειρατικά funds του Στουρνάρα».
Ο κ. Βύρων Πολύδωρας στην ομιλία του στην Ολομέλεια της Βουλής μεταξύ άλλων είπε:

«Το νομοσχέδιο είναι βαρύ και δυσβάσταχτο φορολογικό χτύπημα στον λαό και στον ιδιοκτήτη που πνέει τα λοίσθια. Είναι δήμευση. Αγριεύεις τον Έλληνα ιδιοκτήτη του βράχου που το έκανε χωράφι με τα ίδια του τα χέρια. Πρόκειται για δήμευση και το άρθρο 7 του Συντάγματος το απαγορεύει ρητά... Δε μπορώ να το δεχθώ συνειδησιακά, εθνικά ιστορικά και λαμβάνω δεκάδες αντιρρήσεις από τους συμπολίτες μου… Η κατάσταση της ανάγκης αντιστρέφεται και την επικαλούμαι και λέω ότι δεν θα σας πληρώσω κύριοι της Τρόικας γιατί θα μου πεθάνει το παιδί και ο λαός. Η άποψη των λογιστών λέει ότι έχουμε πίεση για 2,9 δισ. ευρώ και που θα βρούμε το ισοδύναμο και απαντώ στις offshore. Εχουμε 6.500 offshore και από αυτές ελέχθησαν οι 34 και βεβαιώθηκαν φόροι 40 εκατ. ευρώ. Κάνω τον υπολογισμό και για όλες τις εταιρίες προκύπτουν 8 δισ. ευρώ έσοδα.
Γιατί δεν συνυπολογίζονται, λοιπόν, οι Καντάδες, η λίστα Λαγκάρντ και τα εμβάσματα; Τι είδους οικονομική πολιτική είναι αυτή που μου ζητάτε να ψηφίσω ; βρήκαμε υποζύγιο που λέγεται λαός και τον πατάμε στο λαιμό; Τι είδους πολιτική είναι αυτή που πατάει τους νοικοκυραίους στο λαιμό; Και θέλετε να το ψηφίσω εγώ αυτό; Και η ιστορία μου η συνείδησή  ; Οι αγώνες μου για τη μεσαία τάξη;»

14/12/13

Ο Κόσμος αλλάζει και αλλάζει γρήγορα

Στο μεϊντάνι του Κιέβου οι ειδικές δυνάμεις ξυλοκοπούν τους οπαδούς του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου που του εμψυχώνει η Τάρια του Μακαρονά, αλλά η άλλοτε κραταιά Ουάσιγκτον το μόνο που μπορεί να κάνει για τους «συνεργάτες» είναι να απειλεί με κυρώσεις τον Γιανουκόβιτς, ενώ στη Μόσχα χαμογελούν.
Στη Συρία, οι ισλαμοφασίστες «αγωνιστές της δημοκρατίας», τρώνε τη μια σφαλιάρα μετά την άλλη, και οι «δημοκρατίες» τους έχουν εγκαταλείψει στην τύχη τους, ενώ ο πόλεμος με το Ιράν μπήκε οριστικά στο ψυγείο, και οι αιγύπτιοι στρατηγοί έκλεισαν την «άνοιξη» στο μπαλαούρο και ζητάνε όπλα από τη Ρωσία. Όλα τα χαρτιά των αμερικανών καίγονται το ένα μετά το άλλο. 
Η έκθεση που παρέδωσαν πέρσι τον Δεκέμβριο στον Ομπάμα οι 16 υπηρεσίες πληροφοριών των ΗΠΑ προέβλεπε τις ριζικές οικονομικές και πολιτικές αλλαγές που παρακολουθούμε και τόνιζε ότι οι ΗΠΑ ,με ταχύτητα άνευ προηγουμένου στη σύγχρονη ιστορία, θα απολέσουν την παγκόσμια ηγεμονία και ότι θα γίνουν μια «μεγάλη δύναμη» σαν όλες τις άλλες.
Ο Κόσμος λοιπόν αλλάζει και αλλάζει πολύ γρήγορα.
Και να που, στο πλαίσιο του «πολέμου» για τα νησιά Σενκάκου/Ντιαογού , η Κίνα στις 22 Νοεμβρίου, ανακοίνωσε ότι η κεντρική της τράπεζα θα στραφεί σε αγορές χρυσού και ότι θα σταματήσει δημιουργεί αποθέματα σε δολάρια τα οποία θα μειωθούν σταδιακά.
Την επόμενη το Πεκίνο κήρυξε ζώνη αεράμυνας πάνω από τα νησιά Σενκάκου/Ντιαογού και ανακοίνωσε την πρόθεσή της να δημιουργήσει προσεχώς στην Σαγκάη μια ασιατική αγορά πετρελαίου στην οποία η τιμολόγηση θα γίνεται σε Γουάν!!!... Μετά το Ιράν που τιμολογεί το πετρέλαιο του σε χρυσό, έρχεται το Γουάν, και σε λίγο μπορεί η Κίνα να πάψει εμπιστεύεται τις εταιρίες αξιολόγησης και να μην να αγοράζει τα ΑΑΑ ομόλογα του αμερικανικού δημοσίου.

Παρ’ όλα αυτά, η έκθεση της Κίνας στα τοξικά ομόλογα του Αμερικανικού δημοσίου παραμένει κολοσσιαία, και αυτό αποτελεί μια ωρολογιακή βόμβα που εάν δεν ασφαλιστεί και σκάσει θα δημιουργήσει μεγάλα προβλήματα στην Κίνα, αλλά θα ισοπεδώσει την αμερικανική οικονομία.
Τα νέα είναι άσχημα και από τη φούσκα του αμερικανικού χρηματιστηρίου, που αφού ξεπέρασε τις 16.000 μονάδες ετοιμάζεται για μια μεγάλη διόρθωση. 
  Οπότε ο Κόσμος αλλάζει και αλλάζει πολύ γρήγορα!

Κίνδυνος Θάνατος

Διαβάζω διάφορους «αναλυτές» και «σχολιαστές» και κατέληξα στο συμπέρασμα ότι το πλέον επικίνδυνο πράγμα είναι, ένας ηλίθιος που νομίζει ότι είναι ορθολογιστής.

Σπ.Χ 

13/12/13

ΚΛΕΙΔΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΠΕΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΤ

Βγάζουν λάδι την κυβέρνηση τρώνε
και τις αποζημιώσεις του κόσμου

Τρώνε εν ψυχρώ τις αποζημιώσεις των εργαζομένων στην ΕΡΤ, απαλλάσσουν από κάθε αστική η ποινική ευθύνη τον ειδικό διαχειριστή Γκίκα Μάναλη και φτιάχνουν κλίμα στα μέτρα της κυβέρνησης, για τους δικαστές, στις εργατικές διαφορές και το ΣτΕ, ως προς τις εκκρεμείς δίκες και αποφάσεις.

Με φωτογραφική διάταξη (άρθρο 38) στο νομοσχέδιο για το ενιαίο φόρο ακινήτων, επιχειρείται να παιχθεί με κοινοβουλευτικό μανδύα πλειοψηφίας, η τελευταία πράξη για το μαύρο στην ΕΡΤ και τις παράνομες απολύσεις.

 Πανικόβλητη για όσα προμηνύονται η κυβέρνηση των βαρόνων του Τύπου, παίζει το τελευταίο της χαρτί και προσπαθεί να καθοδηγήσει την κρίση των δικαστών , ώστε να απορρίψουν τις αγωγές των εργαζομένων.

Η Κίνηση Επαγγελματιών Δημοσιογράφων (ΚΕΔ) ζητεί την άμεση παρέμβαση της ΕΣΗΕΑ και της ΠΟΕΣΥ για την ενημέρωση όλων των κομμάτων.
Στη σκιά της τροπολογίας για τον μποναμά εκατομμυρίων σε εταιρίες πετρελαιοειδών και Τραπεζών η πολιτική της συγκυβέρνησης κλειδώνει και τις χειροπέδες στα δικαιώματα των εργαζομένων στην Ενημέρωση.

Άμεση πρέπει να είναι όμως η παρέμβαση και άλλων θεσμικών φορέων:
-Ενώσεις Δικαστών-Εισαγγελέων -Δικηγορικοί Σύλλογοι.

Είναι ζήτημα Δημοκρατίας για όλους.

Κίνηση Επαγγελματιών Δημοσιγράφων

Ο συνταγματολόγος έκρυψε το ρωσικό διάβημα

O Συνταγματολόγος ντε Σρεκ συναντήθηκε χθες με τον αναπληρωτή υπουργό Εξωτερικών της Ρωσίας κ. Αλεξέι Μεσκόφ ο οποίος έκανε διάβημα για το «Ουκρανικό» και την «Ανατολική Εταιρική Σχέση» και, ενόψει του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, της 19 – 20 Δεκεμβρίου 2013.

Ο Ρώσος υπουργός παρουσίασε τη θέση της Ρωσίας ότι δεν πρέπει να γίνεται από την ΕΕ επέμβασης στις εσωτερικές υποθέσεις της Ουκρανίας, και τόνισε ότι χρειάζεται να, «δοθεί η δυνατότητας στους Ουκρανούς να αποφασίσουν οι ίδιοι για την επιλογή τους». «Είναι σημαντικό για μας, να αναζητούνται πραγματικές λύσεις των ζωτικής σημασίας οικονομικών προβλημάτων της Ευρώπης», τόνισε ο Ρώσος διπλωμάτης και επισήμανε ιδιαίτερα ότι τέτοια προβλήματα δεν λύνονται στις πλατείες ( το Μαϊντάν), αλλά στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων.

Ο ντε Σρεκ δεν είπε τίποτα για το διάβημα, και κυρίως δεν ανακοίνωσε αν απάντησε, ή αν άκουσε σιωπηλός.πάντως το γραφείο του συνταγματολόγου εντελως ανεξήγητα υποβάθμισε τον γκασπαντίν Μεσκόφ, από αναπληρωτή υπουργό σε «Υφυπουργό».

Η Ευρωπαϊκή Ένωση πάντως, κατόπιν πρωτοβουλίας της Γερμανίας προσκάλεσε τον πυγμάχο Βιτάλι Κλιτσκό που ηγείται του κόμματος Udar στη Σύνοδο Κορυφής του Δεκεμβρίου και αναμένεται ότι Άνγκελα Μέρκελ θα συναντηθεί προσωπικά με τον Κλιτσκό στο περιθώριο της Συνόδου.
Ο Ρώσος υπουργός Εξωτερικών Σεργκέι Λαβρόφ θα συναντηθεί στις 16 Δεκεμβρίου στις Βρυξέλλες με την Ύπατη Εκπρόσωπο της ΕΕ για Θέματα Εξωτερικής Πολιτικής Κάθριν Άστον. Θα συζητήσουν τις σχέσεις Ρωσίας-ΕΕ, την κατάργηση των θεωρήσεων , την ενεργειακή συνεργασία και τα αποτελέσματα της Συνόδου Κορυφής της Ανατολικής Εταιρικής Σχέσης της ΕΕ στη Βίλνα στις 28 - 29 Νοεμβρίου. Θα συζητηθούν ακόμα το ζήτημα του Ιράν και η κρίση της Συρίας

ΤΟ ΚΟΣΟΒΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΚΙΑ

Το Βελιγράδι ματαίωσε την τριμερή διάσκεψη Σερβίας-Τουρκίας-Βοσνίας που επρόκειτο να γίνει στο Βελιγράδι, στα τέλη Δεκεμβρίου διότι η Τουρκία δεν ανακάλεσε τις δηλώσεις Ερντογάν, ότι «το Κόσοβο είναι Τουρκία».
Ο Τούρκος πρωθυπουργός, τον περασμένο Οκτώβριο, κατά την επίσκεψη του στο Κόσοβο, μιλώντας σε ανοιχτή συγκέντρωση στο Πρίζρεν, είπε ότι «το Κόσοβο είναι Τουρκία» και ότι «οι πολίτες του Κοσόβου και της Τουρκίας ανήκουν στην ίδια χώρα».
Οι προσπάθειες του Τούρκου υπουργού εξωτερικών , Αχμέτ Νταβούτ-ογλου, να υποβαθμίσει το γεγονός διότι «παρερμηνεύτηκαν τα λόγια του Ταγίπ Ερντογάν» δεν ικανοποίησαν τη σερβική κυβέρνηση που απαιτούσε από την Άγκυρα να ζητήσει δημόσια συγνώμη και κατόπιν αυτού ο πρόεδρος της Σερβίας Τόμισλαβ Νίκολιτς ακύρωσε την τριμερή διάσκεψη.

Αντίθετα, ο συνταγματολόγος και ο φον Αντωνάκης δια του εκπροσώπου του Ντε Σρεκ , συνέστησαν στον Ερντογάν που θέλει τη Θεσσαλονίκη στον κοινό ελληνοτουρκικό χώρο, «ιδιαίτερη προσοχή», επειδή υπάρχει «έντονη ιστορική φόρτιση», και επομένως οι δηλώσεις μπορεί να παρερμηνευτούν από τους κακούς εθνικιστές. Ο Βενιζέλος δηλαδή είπε ότι και ο Νταβούτ-ογλου. Ταμάμ.

  Ο εκπρόσωπος του Υπουργείου Εξωτερικών, Κωνσταντίνος Κούτρας, ανέφερε τα εξής: «Οι ιστορικές και γεωγραφικές αναφορές, ιδίως σε μια περιοχή με έντονη ιστορική φόρτιση, όπως τα Βαλκάνια, πρέπει να γίνονται πάντοτε με ιδιαίτερη προσοχή. Σήμερα πλέον το μόνο κριτήριο είναι η τήρηση του διεθνούς δικαίου και άρα των κανόνων που διέπουν τις σχέσεις καλής γειτονίας, οι οποίες βασίζονται στο σεβασμό της εθνικής κυριαρχίας και της εδαφικής ακεραιότητας όλων των κρατών της περιοχής.Για την Ελλάδα -που θα μπορούσε, προφανώς, να κάνει πάρα πολλές ιστορικές αναφορές- αυτή είναι μια θεμελιώδης, αυτονόητη και απαράβατη θέση».

12/12/13

Κοινοβουλευτικός «εθνικός» φασισμός

Μέχρις εδώ ήταν η "δημοκρατία" στην Ισπανία

Η ισπανική κυβέρνηση αποφάσισε να απαγορεύσει τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος στην Καταλονία με στόχο την ανεξαρτησία της από την ισπανική κατοχή.
Ο Υπουργός Δικαιοσύνης της Ισπανίας Αλμπέρτο Ρουίς-Γκαλιαρντόν δήλωσε απλά: «Δεν θα υπάρξει δημοψηφίσμα διότι οι περιφέρειες δεν μπορούν να οργανώσουν ψηφοφορία για θέματα που άπτονται της εθνικής κυριαρχίας» .

Τα τελευταία χρόνια , και ιδίως μετά την εκδήλωση της κρίσης χρέους έχει αυξηθεί δραματικά ο αριθμός των Καταλανών « αυτονομιστών », και γίνονται μαζικές διαδηλώσεις για το δικαίωμα των Καταλανών στην «αυτοδιάθεση».
Οι δημοσκοπήσεις δείχνουν ότι πάνω από τους μισούς από τα 7,5 εκ. των Καταλανών θέλουν να φύγουν από την Ισπανία .
Το Σεπτέμβριο στο πλαίσιο της εκστρατείας για την ανεξαρτησία από την Ισπανία, περισσότεροι από ένα εκατομμύριο Καταλανοί βγήκαν στους δρόμους και ένωσαν τα χέρια σχηματίζοντας μια ανθρώπινη αλυσίδα 400 χιλιομέτρων.

Ευχαριστώ για τις ευχες

Ξεσκεπάστηκε πλήρως το σχέδιο του ΚΑΤΑΡ

Η Χούντα των Αλ Θάνι εκπαιδεύει τους δολοφόνους της Ταξιαρχίας αλ Νούσρα που δρουν στη Συρία και θέλει να διαδώσει τον Βαχαμπισμό σε όλον τον κόσμο!!!

Δεν είναι πλέον μυστικό ότι το Κατάρ παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στην δημιουργία του χάους που έχει καταστρέψει Συρία .Άνθρωποι που «γνωρίζουν» αποκάλυψαν ότι στην καρδιά της Ντόχα, της πρωτεύουσας των Αλ Θάνι λειτουργούν «Κέντρα εκπαίδευσης» ,για τους δολοφόνους διαφορετικών εθνικοτήτων που αποστέλλονται στη Συρία για την ανατροπή της κυβέρνησης του Μπασάρ αλ - Άσαντ .

Η εκπαίδευση των επίδοξων δολοφόνων είναι «θεωρητική» και «πρακτική». Στο θεωρητικό πρόγραμμα διδάσκονται οι βαχαμπίτικες (Ουαχάμπι) διδασκαλίες και στην πρακτική περιλαμβάνεται η στρατιωτική εκπαίδευση.
Οι «βαχαμπίτες μαχητές» στρατολογούνται από διάφορες χώρες όπως το Αφγανιστάν , το Πακιστάν , την Υεμένη αλλά και την Τσετσενία, μέσω διαφόρων οργανώσεων που εργάζονται κάτω από την κάλυψη των «κέντρων απασχόλησης».
Η Κρατική Ασφάλεια του Κατάρ ,που ιδρύθηκε τον Ιούνιο του 2004 με τη συγχώνευση της πρώην Γενικής Υπηρεσίας Πληροφοριών ( Mukhabarat ) και της Κρατικής Υπηρεσίας Ασφαλείας ( mubahith ) , θεωρεί ότι οι φτωχές ισλαμικές χώρες είναι «καλές αγορές» για να βρεθούν μελλοθάνατοι πολεμιστές που δεν θα έχουν υψηλές απαιτήσεις .
Τα «Κέντρα απασχόλησης» προσλαμβάνουν τους φτωχούς υποψήφιους μαχητές και μετά οι άνθρωποι αυτοί μεταφέρονται σε εβδομαδιαία βάση σε κέντρα κατάρτισης στην Ντόχα και υπόκεινται σε στρατιωτική εκπαίδευση υπό την επίβλεψη των Ειδικών Δυνάμεων του Κατάρ στις οποίες έχουν προσληφθεί τέως αξιωματικοί του στρατού του Σαντάμ .
Για την «ιδεολογική κατήχηση» στην οποία οι Καταρινοί δίνουν προτεραιότητα, χρησιμοποιούν Ουαχάμπι ιερείς.

Από την 3η Ιανουαρίου του 2012 μέχρι και το τέλος Απριλίου του 2013, στρατιωτικά αεροσκάφη του ΚΑΤΑΡ έκαναν 90 πτήσεις προς την Τουρκία και την Ιορδανία και μετέφεραν τους εκπαιδευμένους πολεμιστές για τη Συρία στους οποίους παρέχουν μισθό 150 δολ. τον μήνα εφόσον βρίσκονται στα «πρόσω».
  Οι πτήσεις συνεχίζονται έως και σήμερα.
Παράλληλα το ΚΑΤΑΡ μαζί με τη Σαουντική Αραβία που είναι το κέντρο του βαχαμπιτισμού εξοπλίζουν με κάθε λογής όπλα τους «αντάρτες». Πηγές προσκείμενες στην κυβέρνηση του Κατάρ λένε ότι το Κατάρ έχει μέχρι στιγμής διαθέσει πάνω από 3 δισ. δολάρια για να στηρίξει τους αντάρτες.

Για τους δυτικούς αναλυτές δεν είναι ακόμη σαφές, ποιες οπλιτικές στοχεύσεις της δυναστείας του Εμιράτου εξυπηρετεί το ξόδεμα των πετροδολαρίων για να κάνουν πλύση εγκεφάλου σε μια χούφτα μαχητές που θα πολεμήσουν στη Συρία και ποια είναι τα οφέλη που θα αποκομίσουν μακροπρόθεσμα .
Στο Κατάρ , που εμφανίζεται στην διεθνή πολιτική σκηνή ως δορυφόρος της «υπερμάχου» της Δημοκρατίας και του δίκαιου Ουάσιγκτον , επικρατεί ο απόλυτος ελέω Αλλάχ ισλαμοφασισμός, ενώ το Εμιράτο χρηματοδοτεί την τρομοκρατία στη Συρία και σε όλο τον κόσμο.
Ο ελέω Αλλάχ σείχης Χαμάντ μπιν Χαλίφα αλ Θάνι που ανέβηκε στον θρόνο το 1995 ανατρέποντας τον πατέρα του, απαγορεύει την ελευθερία του λόγου στη χώρα του, λογοκρίνει κάθε είδηση που μεταδίδεται και αστυνομεύει κάθε πνευματική δραστηριότατα στο εσωτερικό της χώρας του, έχοντας τον απόλυτο έλεγχο στη διακυβέρνηση.
Ο σείχης αλ Θάνι είναι ένας φανατικός Βαχαμπιστής έχει δημιουργήσει έναν κρατικό μηχανισμό που έχει τα χρήματα και τους ανθρώπους για να επεκτείνει σταδιακά τον Βαχμπισμό και να υποτάξει ολόκληρο τον κόσμο των απίστων . Αυτή η ιδεολογία που προωθείται και μέσα από το Al Jazeera .

Σε αυτό το πλαίσιο είναι κατανοητή και η αποστολή από το ΚΑΤΑΡ και την Σαουδική Αραβία μεταναστών στην ελλάδα αλλά και η απαίτηση τους για τη δημιουργία σουνίτικου τζαμιού που θα τεθεί άμεσα υπό τον έλεγχο των Ουαχάμπι.

Σπύρος Χατζάρας

Ο Notis MITARACHI στα κεντρικά

Παρασκευή και 13 σταματά η πολιτική ζωή στην πρωτεύουσα των ΗΠΑ. Παγώνουν όλα. Η Ουάσιγκτον περιμένει με ανυπομονησία τον εξοχότατο φελλό Notis που θα μιλήσει με θέμα «οι ελληνικές προτεραιότητες στην προεδρία της Ευρωπαϊκής 'Ενωσης». Σκοτωμός γίνεται για τις προσκλήσεις. Το ακροατήριο μπορεί να ξεπεράσει και τα 20 άτομα.

Συγκλονιστική ανακάλυψη του http://www.kalami.net  

Η Ελλάδα διαθέτει εμπορικούς-οικονομικούς ακόλουθους στις ΗΠΑ!

Επειδή για κοντά 40 χρόνια η Ομογένεια αγνοεί την ύπαρξη των εμπορικών ακόλουθων, την ενημερώνουμε ότι υπάρχουν: Στην πρεσβεία στην Ουάσινγκτον και στα ελληνικά Προξενεία σε Νέα Υόρκη, Σικάγο και Σαν Φρανσίσκο. Τι δουλειά κάνουν; Δύσκολη ερώτηση. Αφού αγνοούσαμε την ύπαρξή τους, πως να γνωρίζουμε τι δουλειά κάνουν, εκτός από ''προσωπικό τουρισμό'' με κρατικό χρήμα;

Η Ρωσία δε διεκδικεί τον τίτλο της υπερδύναμης

Η Ρωσία θα είναι πρωταθλήτρια στον αγώνα
 για τον σεβασμό της εθνικής ανεξαρτησίας, των λαών

  Ο πρόεδρος της Ρωσικής Ομοσπονδίας στο ετήσιο Διάγγελμα του προς την Ομοσπονδιακή Συνέλευση τόνισε ότι η Ρωσία δεν διεκδικεί τον τίτλο της υπερδύναμης, δεν έχει φιλοδοξίες για παγκόσμια ή περιφερειακή ηγεμονία, και δεν επιβουλεύεται ούτε τα συμφέροντα κάποιου άλλου, ούτε επιβάλλει την προστασία της σε κανένα.

« Δεν δίνουμε μαθήματα ζωής, θα επιδιώξουμε όμως να είμαστε οι ηγέτες, στον αγώνα για την υπεράσπιση του διεθνούς δικαίου, και τον σεβασμό της εθνικής ανεξαρτησίας, της αυτοτέλειας και της αυτάρκειας των λαών». «Τα προσεχή χρόνια θα είναι χρόνια καμπής όχι μόνο για τη Ρωσία. Εισερχόμαστε σε εποχή πλανητικών αλλαγών. Η Ρωσία δεν πρέπει να χάσει τον εαυτό της σαν έθνος, πρέπει να είναι και να παραμένει Ρωσία», είπε ο Β. Πούτιν.

Το διεθνές συνδικάτο της ανηθικότητας και η Ρωσία

Ιστορικός λόγος του Βλαντίμιρ Πούτιν
για τον προοδευτικό συντηρητισμό
Ο Πρόεδρος της Ρωσίας Βλαντίμιρ Πούτιν στο 9ο ετήσιο Διάγγελμά του προς την Ομοσπονδιακή Συνέλευση, από την αίθουσα Γεωργίου του Κρεμλίνου τόνισε ότι καθήκον της Ρωσίας και του ρωσικού Έθνους είναι η υπεράσπιση της Διεθνούς Ειρήνης από το « το όργιο του ανήθικου διεθνούς συνδικάτου».
«Πρέπει να ανταπεξέλθουμε σε αυτή την πρόκληση, και πρέπει να υπερασπίσουμε την διεθνή ειρήνη , την ενότητα της κοινωνίας μας, και την ενότητα και την ακεραιότητα του ρωσικού κράτους», είπε ο Πρόεδρος.

Ο Βλαντίμιρ Πούτιν προσδιόρισε την πολιτική του φιλοσοφία επικαλούμενος τον Νικολάι Μπερντιάγιεφ, και τόνισε ότι το νόημα του συντηρητισμού δεν έγκειται στο ότι εμποδίζει την κίνηση προς τα εμπρός, αλλά στο ότι εμποδίζει την κίνηση προς τα πίσω και κάτω, προς το χαοτικό σκοτάδι, στο οποίο σπρώχνουν τον κόσμο όλοι εκείνοι που σήμερα πρωταγωνιστούν σε «ορισμένες χώρες» για την καταστροφή των παραδοσιακών αξιών, και την αναθεώρηση των αρχών της ηθικής και της ηθικότητας.

Έξω από την ΕΕ τώρα!

H Ευρωπουστιά έγινε υποχρεωτική για όλους
με τη βούλα της Δικαιοσύνης

  Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο εξέδωσε σήμερα απόφαση με την οποία εξισώνεται η σχέση των ομοφυλόφιλων με τον Γάμο.
Το Δικαστήριο της ΕΕ έκρινε ότι τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια θα πρέπει να απολαμβάνουν τα ίδια προνόμια και παροχές, όπως και οι παραδοσιακές οικογένειες. Η απόφαση αφορά σε εκείνες τις χώρες, όπου οι ομόφυλοι γάμοι δεν είναι νομιμοποιημένοι.
Το δικαστήριο αποφάσισε σε σχέση με την αγωγή ενός Γάλλου τραπεζικού υπαλλήλου, στον οποίον ο εργοδότης αρνήθηκε χρηματικά επιδόματα, που αναλογούν σε όλα τα παντρεμένα ζευγάρια, βασιζόμενος στο γεγονός, ότι ο σύντροφος του είναι άνδρας. Το δικαστήριο αποφάσισε ότι αυτή είναι διάκριση λόγω σεξουαλικού προσανατολισμού.
Ο εκπρόσωπος του δικαστηρίου σημείωσε, ότι η απόφαση αυτή σημαίνει την εισαγωγή ενός νέου νομικού προτύπου για όλες τις χώρες της ΕΕ.

YΓ. Το ερώτημα πλέον είναι γιατί πρέπει να μένουμε υποτελείς στη Χούντα , Βρυξελλών Φρανκφούρτης, Στρασβούργου και να μην ακολουθήσουμε τον δικό μας δρόμο, χωρίς επιδόματα πουστιάς.

Χριστούγεννα στη Φυλακή

Ο Βασίλης Παπαγεωργόπουλος φωνάζει μέσα από τη φυλακή ότι ΑΔΙΚΑ σπίλωσαν το όνομά του , ότι ΑΔΙΚΑ τον κρατούν στην φυλακή, και ότι ΑΔΙΚΑ θα κάνει Χριστούγεννα μακριά από τους δικούς του.
Με νεώτερα στοιχεία που ζήτησε και έλαβε από την από την δικογραφία του «μαύρου χρήματος» που προήλθε από τις υπεξαιρέσεις στον Δήμο Θεσσαλονίκης, αποδείχθηκε ότι η καταδίκη του οφείλεται σε μία ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΠΛΑΝΗ, διότι ο υπάλληλος του Δήμου υπεξαιρούσε από το 1998 όταν ο Παπαγεωργόπουλος ήταν Βουλευτής και ουδεμία σχέση είχε με τον Δήμο Θεσσαλονίκης, ενώ Δήμαρχοι ήσαν ο Κοσμόπουλος και Δημ. Δημητριάδης.
Ο Παπαγεωργόπουλος αναφέρει:

«Ζήτησα εγγράφως από την Ελληνική Δικαιοσύνη και παρέλαβα μόλις προ ημερών τους τραπεζικούς λογαριασμούς του επίορκου υπαλλήλου και της συζύγου του Με την πρώτη ματιά έμεινα άναυδος! Καταθέσεις δεκάδων εκατομμυρίων δραχμών στους παραπάνω λογαριασμούς από τις υπεξαιρέσεις στον Δήμο το 1998! Το 1998, δηλ. ΠΡΙΝ ΕΚΛΕΓΩ ΔΗΜΑΡΧΟΣ, γεγονός που καταρρίπτει αμέσως όλες τις εναντίον μου κατηγορίες! Παραθέτω ένα συγκεκριμένο παράδειγμα, από τα πολλά που υπάρχουν στο έτος αυτό: Το 1998 στον τραπεζικό λογαριασμό της συζύγου του (ALPHA BANK– ‘Iωνος Δραγούμη – δίπλα στο παλαιό Δημαρχείο) ο επίορκος υπάλληλος κατέθεσε:
•Τον Ιανουάριο 1998 3.620.000 δρχ.
•Τον Φεβρουάριο 1998 1.630.000 δρχ.
•Τον Μάρτιο 1998 4.150.000 δρχ.
•Τον Απρίλιο 1998 2.480.000 δρχ.
•Τον Μάιο 1998 1.460 000 δρχ.
•Τον Ιούνιο 1998 3.938.334 δρχ.
•Τον Ιούλιο 1998 8.450.000 δρχ.
•Τον Αύγουστο 1998 1.150.000 δρχ.
•Τον Σεπτέμβριο 1998 5.500.000 δρχ.
•Τον Οκτώβριο 1998 1.400.000 δρχ.
•Τον Νοέμβριο 1998 5.240 000 δρχ.
•Τον Δεκέμβριο 1998 7.333.000 δρχ.
 ΣΥΝΟΛΟ 46.351.334 δρχ.
Τα ίδια και σε άλλους λογαριασμούς….Υπεξαιρέσεις εκατομμυρίων το 1998 . ΠΡΙΝ ΕΚΛΕΓΩ ΔΗΜΑΡΧΟΣ!Τελείως εσφαλμένη δηλ. η απόφαση περί δήθεν «Άμεσης Συνέργειας» μου. Καταρρίφθηκε -πλέον των άλλων-
η δικαιολογητική βάση της αστήρικτης καταδίκης μου, ότι δήθεν ο υπάλληλος του Δήμου άρχισε να υπεξαιρεί επί των ημερών της Δημαρχίας μου και συγκεκριμένα «ΑΡΧΙΣΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1999», όπως τελείως εσφαλμένα αναγράφεται στην σελ. 2253 της απόφασης!
Με τον πιο επίσημο τρόπο, με στοιχεία που πήρα από την ίδια την Δικαιοσύνη αποδείχθηκε ότι η καταδίκη μου οφείλεται σε μία ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΠΛΑΝΗ.
Ο υπάλληλος υπεξαιρούσε όταν εγώ ήμουν Βουλευτής και ουδεμία σχέση είχα με τον Δήμο Θεσσαλονίκης».

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΝΤΑΒΟΥΤΟΓΛΟΥ

Την ώρα που οι νεοραγιάδες διαπραγματεύονται το ξεπούλημα του τόπου μας, την ώρα που οι Νενέκοι που μας κυβερνούν δέχονται να διαπραγματευτούν την πλήρη ισλαμοποίηση της πατρίδας μας δίχως ίχνος ντροπής,

Το ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ καλεί σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας κατά της επίσκεψης Νταβούτογλου, την Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου και ώρα 19:00, μπροστά στο μνημείο των Ιμίων (Βασ. Σοφίας και Ρηγίλλης Αθήνα).

- Αντιδρούμε στο νέο σχέδιο Ανάν
- Αντιδρούμε στον εκτουρκισμό της Θράκης
- Αντιδρούμε στην Τουρκική διείσδυση στη χώρα μας μέσω των επιχειρήσεων και της τηλεοπτικής υποκουλτούρας χάριν της δήθεν καλής γειτονίας.
- Αντιδρούμε στην ανέγερση Τεμένους και στην προσβολή της Θρησκευτικής συνείδησης των Ελλήνων.
-Αρνούμαστε κάθε συνδιαλλαγή για το Αιγαίο και απαιτούμε άμεση ανακήρυξη της ΑΟΖ.

Η Αλήθεια δεν έχει χορηγό (10-12-2013)


8/12/13

Εκλογές με πλεόνασμα και χωρίς Χρυσή Αυγή

Ο προστάτης των φτωχών Σαχλαμαράς ο Μονόφθαλμος θα μοιράσει από το μπαλκόνι το πλεόνασμα του Απριλίου στους «πτωχούς τω πνεύματι». Οι εκλογές θα γίνουν στις 25 Μαΐου μαζί με τις ευρωεκλογές χωρίς όμως τη Χρυσή Αυγή!

Άνεμος Ελευθερίας

Το φάντασμα της λαϊκής κυριαρχίας πλανιέται πάνω από την Ευρώπη και τρομοκρατεί την κεντροδεξιά και κεντροαριστερή Χούντα των τοκογλύφων , που ουρλιάζει για τον δήθεν κίνδυνο των «ακροδεξιών και εθνικιστών».
Όποιος αντιστέκεται στον ολοκληρωτισμό του αθέατου τραπεζικού διευθυντηρίου της Φραγκφούρτης του Στρασβούργου και των Βρυξελλών είναι πολύ κακός άνθρωπος , είναι «νεοναζί» «ακροδεξιός» και «εθνικιστής», ενώ οι κεντροδεξιοί και κεντροαριστεροί φασίστες είναι καλοί άνθρωποι.
 Και όποιος υποστηρίξει ότι η παγκόσμια οικονομική δύναμη βρίσκεται στα χέρια της Εβραιο-Μασονικής τραπεζιτικής Χούντας που θέλει να καταργήσει τη Δημοκρατία μας, και όποιος μιλήσει για την Γκόλντμαν Ζαξ και τους Ρότσιλντ είναι ρατσιστής που υποκινεί το «φυλετικό μίσος», και θα πάει όχι μόνο φυλακή αλλά θα πληρώσει και πρόστιμο.
Όμως τα ουρλιαχτά και οι κραυγές των υπαλλήλων της Εβραιο-Μασονικής Χούντας δεν έχουν πια πέραση.
Οι ιδέες της Ελευθερίας της λαϊκής κυριαρχίας και της Δημοκρατίας καλπάζουν. Μετά τη Γαλλία, την Αγγλία, την Ολλανδία, την Ουγγαρία, τη Σουηδία, τη Σλοβακία, το ρεύμα της Ελευθερίας σαρώνει και την Αυστρία.
Πρόσφατες δημοσκοπήσεις φέρνουν το «Κόμμα της Ελευθερίας», (Freiheitliche Partei Österreichs) ως πρώτο κόμμα για τις ευρωεκλογές της 25ης Μαΐου με ποσοστά από 25% ως 28%, έναντι του 20,5% που έλαβε  στις πρόσφατες βουλευτικές εκλογές της 29ης Σεπτεμβρίου. Πρόκειται για ραγδαία άνοδο 30-40% σε λιγότερο από ένα χρόνο.
Το Κόμμα της Ελευθερίας στο 31 ο Συνέδριο του στο Γκρατς υιοθέτησε την προεκλογική του πλατφόρμα για τις ευρωεκλογές που απορρίπτει τον «ευρωπαϊκό συγκεντρωτισμό» για την διοίκηση από τη γραφειοκρατία των Βρυξελλών και τάσσεται υπέρ της ενίσχυσης των εθνικών κρατών, αφήνοντας ανοικτό το ενδεχόμενο αποχώρησης της Αυστρίας από την Ευρωπαϊκή Ένωση στην περίπτωση που δεν αλλάξει την πορεία της. Το βασικό προεκλογικό σύνθημα του κόμματος της Ελευθερίας θα τονίζει: «Για μια ελεύθερη Ευρώπη-Είμαστε πρώτα Αυστριακοί και μετά Ευρωπαίοι».

ΥΓ.Οι δικοί μας εγχώριοι ρουφιανοπαπαγάλοι με το μπλοκάκι, ουρλιάζουν ότι «η αυστριακή Ακροδεξιά στοχεύει την πρώτη θέση στις Ευρωεκλογές», και γράφουν ότι: «Να αναδειχθεί πρώτη δύναμη στην Αυστρία κατά τις προσεχείς εκλογές της 25ης Μαίου για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στοχεύει το ακροδεξιό εθνικιστικό Κόμμα των Ελευθέρων».

7/12/13

Success Story

Ένας 60χρονος πατέρας ανήλικου παιδιού, που είναι καρκινοπαθής και που εγχειρίστηκε πρόσφατα, χάνει το σπίτι του στο Αλιβέρι. Η τράπεζα το βγάζει στο σφυρί και με την άδεια της τυφλής δικαιοσύνης.
Στην Πάτρα, μια μάνα με πέντε ανήλικα παιδιά, που και αυτή και ο άνυτρας της είναι άνεργοι απειλεί ότι θα αυτοκτονήσει , καθώς περιμένει να της κόψει το ρεύμα η ΔΕΗ. Άστεγος και άνεργος πατέρας στον Πύργο πουλάει το νεφρό του για να ταΐσει το ανήλικο κοριτσάκι του.Το μαγκάλι σκότωσε έναν 83χρονο στη Σπάρτη. Η «γριά» του γλίτωσε.

Success Story! Με λίγα λόγια.

Ο Φιφής και ο φιρφιρής ή ο φελλός και ο φαλακρός

Όλοι ενωμένοι στον…. αγώνα:
Φιλελεύθεροι Φαλακροί και Ομοφυλόφιλοι
Το φαλακρό αγόρι είναι ο αρχισυντάκτης της μαϊμού έκθεσης ΟΟΣΑ, και δίπλα ο πρωταθλητής του επενδυτικού τουρισμού, ο Νότης ο φελλός.

O βαλιανατικός Παπαμίκος του Σαχλαμαρά υπέρ της Πουστιάς

Ο γραμματέας της πολιτικής επιτροπής της ΝΔ κ. Ανδρέας Παπαμιμίκος, σε συνέντευξη που έδωσε στην Athens Voice. τάχθηκε υπέρ του συμφώνου συμβίωσης των ομοφύλων. Η απάντηση που έδωσε ήταν η εξής:...

«Υπάρχουν δύο δεδομένα. Η καταδικαστική απόφαση από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρώπινων Δικαιωμάτων και η κοινωνική πραγματικότητα. Μπορούμε να κλείσουμε τα μάτια μας σ’ αυτά; Το σύμφωνο συμβίωσης έρχεται να διευθετήσει μια σειρά από γραφειοκρατικά και νομικής φύσεως προβλήματα, οπότε καλό είναι να μην εθελοτυφλούμε».

ΥΓ1. Και γιατί παρακαλώ πρέπει να "λύσουμε" τα  γραφειοκρατικά και νομικά  προβλήματα της Πουστιάς;
ΥΓ2.Ποιος εθελοτυφλεί τώρα είναι άλλο ζήτημα.

ΥΓ.3 Ο πρόεδρος της ΔΑΚΕ του ιδιωτικού τομέα, κ.Νίκος Κιουτσούκης, που τον διέγραψαν από τη ΝΔ αφού διευκρίνισε ότι ζήτησε να αλλάξει ο προϋπολογισμός όχι να πέσει η συγκυβέρνηση, κατηγόρησε τον κ. Σαμαράς για ιδεολογική μετατόπιση και στροφή από τις θέσεις που είχε η ΝΔ και τόνισε : «αυτό που ακολουθείται είναι κακέκτυπο, ή γενόσημο , της ιδεολογίας μας»

6/12/13

Μεγαλεία: Παρασκευή και 13 ο Νότης ο φελλός στα ...Κεντρικά

Η Ουάσιγκτον περιμένει και πάλι με ανυπομονησία τον υφυπουργό Panagiotis Mitarachi, ο οποίος θα ενημερώσει τους αμερικανούς για τις «ελληνικές προτεραιότητες στην προεδρία της Ευρ. 'Ενωσης».

O Νότης ο φελλός, θα μιλήσει Παρασκευή και 13 (Δεκεμβρίου), στο Center for Strategic & International Studies (CSIS), και ως συνήθως σε ακροατήριο 20-30 ανθρώπων.

Ο εξοχ. υφυπουργός κ. Μηταράτσης (γνωστός στο Ελλαδιστάν και ως «ο Νότις ο φελλός Μηταράκης», θα μείνει στην ιστορία για την εντυπωσιακή ανικανότητά του να προσελκύσει έστω και μία επένδυση ή να προστατεύσει έστω την ονομασία προέλευσης «ελληνική φέτα».

Δυστυχώς, στην Ελλάδα, εξαιτίας της άγνοιας και της διαχρονικής παραπληροφόρησης από τους ανταποκριτές των συστημικών ΜΜΕ της Αθήνας στις ΗΠΑ, μία ομιλία-συζήτηση με ολίγους θεατές αλα... καφενείο, σε ''think Tank'' θεωρείται... ''σπουδαία υπόθεση'', ενώ στην Αμερική ουσιαστικά δεν λαμβάνεται υπόψην και κανείς δεν ασχολείται με αυτές, παρά μόνο οι ιθύνοντες των Ιδρυμάτων, με την ελπίδα να βρουν θύματα ως οικονομικούς υποστηρικτές.

Η Ελλάδα πάντως «σκίζει» στις ΗΠΑ με... κρασογνωσία, μεζεδογνωσία και διατροφή ελληνική. Κατάντησε μόδα κάθε λίγο και λιγάκι να γίνονται εκδηλώσεις-τραπεζώματα από τις διπλωματικές αρχές μας στις ΗΠΑ, με στόχο την... «προώθηση της Ελλάδας στους Αμερικανούς», μέσω μεζέδων, τηλεμαγείρων, ελληνικής διατροφής και άλλων γραφικών.
Πρόσφατα μαζεύτηκαν σε μια αίθουσα του Κογκρέσσου 5-6 μάγειροι, έφτιαξαν μεζέδες, έφαγαν καμιά 20αριά υπάλληλοι του Κογκρέσου, πήγε και ο πρέσβης μας και το γνωστό λαμόγιο Ελληνοαμερικανός βουλευτής από τη Φλόριδα, που έβγαλαν και... λόγο, μαζί με τα γραφικά ''ώπα'' και η όλη γραφικότητα παρουσιάστηκε ως ''μεγάλη προβολή της Ελλάδας''.
Στις ΗΠΑ γνωρίζουμε ότι η ''ημέτερη σαβούρα'' στέλνεται ως διπλωματικές αποστολές του υπουργείου Εξωτερικών (υπάρχουν ελάχιστες εξαιρέσεις), αλλά αναρωτιόμαστε: Οι 'Ελληνες διπλωμάτες-τουρίστες, είναι τόσο φτωχοί σε ιδέες γιά να προβάλουν την Ελλάδα και καταλήγουν σε μεζέδες, κρασί και ''ώπα'', με αποτέλεσμα να δείχνουν πόσο άσχετοι-ανίκανοι είναι και να καταντούν γραφικοί;

ΥΓ.Η πανΚρητική Αμερικής, μετά τον πατερα Μητσοτάκη (2006), τιμά και την κόρη του με το «Βενιζέλειο Βραβείο». Και η Ομογένεια αναρωτιέται: Ολόκληρη Κρήτη, μόνο την κρατικοδίαιτη οικογένεια της ρεμούλας έχει να προβάλει και να τιμά;

Πηγή www.kalami.net  

5/12/13

Tην πάτησε το ΔΟΛιο συγκρότημα

Πήγαν για μαλί και βγήκαν κουρεμένοι

Όχι στο σουνίτικο Τζαμί των «Μουτζαχεντίν» και των «Ταλιμπάν» ψηφίζουν και οι κεντροαριστεροί αναγνώστες του ηλεκτρονικού "Bήματος".

Μέχρι τώρα στην ερώτηση «πιστεύετε ότι πρέπει να κατασκευαστεί Τζαμί στην Αθήνα»; Απαντούν:

 50.92% ΟΧΙ (3190 ψήφοι),
και μόνο 45,87 % χαζών λένε ΝΑΙ (2874 ψήφοι).

 Οι υπόλοιποι είναι βασικά "περαστικοί" και λένε μη μου μιλάτε αφήστε με μόνο μου, δεν ξέρω που πάω δεν ξέρω τι θα απογίνω  ......

Το μαγκάλι του φον Αντωνάκη

Προεκλογικά κόλπα ακόμα και με τον Θάνατο

Ξαφνικά τους έπιασε « η ψευδαίσθηση της κοινωνικής ευαισθησίας».
Τώρα έμαθαν για το μαγκάλι!!!!
 Και η επικοινωνία του φον Μουρούτη έπιασε δουλειά. Η κυβέρνηση αναλαμβάνει πρωτοβουλία, με στόχο να λυθεί το πρόβλημα.

-Η ΔΕΗ δεν θα κόβει το ρεύμα σε εποχές έντονων καιρικών φαινομένων. (αλλά δεν θα επανασυνδέει).
-Οι τοπικές δημοτικές αρχές θα πρέπει να ενημερώνουν (άμεσα δηλαδή χωρίς καθυστέρηση) τη ΔΕΗ για τις περιπτώσεις οικογενειών που πραγματικά δεν μπορούν να αποπληρώσουν και η ΔΕΗ θα επαναφέρει το ρεύμα. (πρόκειται προεκλογικό ρουσφέτι στους δικούς τους δημάρχους) .
Για τους μπατακτσήδες λεφτάδες που κάνουν πλάκα λαι δεν πληρώνουν το ρεύμα δεν θα υπάρχει έλεος.
Η οικογένεια των Ποντίων όμως ήρθε στην πατρίδα για καλύτερη ζωή από τη Σοβ. Ένωση. Εκεό όμως δεν τους έκοβαν το ρεύμα. Και το σπίτι στο Κορδελιό κάηκε. Το παιδί στο νοσοκομείο. Ο άντρας δεν δουλεύει, ούτε η μάνα. Τους βοηθούσε η Εκκλησία και ο δήμος. Ζούσαν με 40 ευρώ όλο το μήνα. Και η πολιτική, που δικαίωσε το μαγκάλι και συνέλαβε τη μάνα ανακοίνωσε:
«η συμβεβλημένη με τη ΔΕΗ πελάτης και ιδιοκτήτρια της κατοικίας ζήτησε - όπως έχει το δικαίωμα - τη λύση της σύμβασης προμήθειας ρεύματος και πραγματοποιήθηκε στις 3 Μαΐου 2012».
Στην Ξάνθη όμως έκοψαν το ρεύμα σε μια χήρα με 87% αναπηρία, διότι «αδυνατούσε να φανεί συνεπής στον διακανονισμό που είχε κάνει από τον περασμένο Απρίλιο».

YΓ. Και πόσο από το χρέος είναι ρεύμα και πόσο το χαράτσι του κεντροαριστερού Βενιζέλου;

Μια Γουρουνοκεφαλή στο Κίεβο

Οι ΗΠΑ απειλούν την Ουκρανία με χάος και βία
Το κορίτσι από το Γραφείο Ντικ Τσέινι, η εβραία Τάρια Νούντλμαν (Μακαρονά), και κατά κόσμο Βικτώρια Νούλαντ, η μόνη πρέσβειρα του Στέητ Ντιπάρτμεντ με μπάτσελορ , από εκπρόσωπος τύπου προήχθη σε βοηθό υπουργό Εξωτερικών, και σήμερα ήταν στο Κίεβο, στη συνεδρίαση του συμβουλίου των υπουργών Εξωτερικών των χωρών μελών του ΟΑΣΕ όπου διατύπωσε απειλές για χάος και βία εις βάρος των νομίμων Αρχών της χώρας.
 Η Νούλαντ είπε ότι πως «ολόκληρος ο κόσμος παρακολουθεί τα γεγονότα στην Ουκρανία», και ότι «οι αρχές της χώρας είτε θα ανταποκριθούν στις προσδοκίες του λαού τους, είτε θα τον απογοητεύσουν και θα ρίξουν τη χώρα στο χάος και τη βία».
Πιο ξεκάθαρη η απειλή δεν θα μπορούσε να γίνει.

Ο υπουργός Εξωτερικών της Ρωσίας Σεργκέι Λαβρόφ στο περιθώριο της υπουργικής συνόδου του ΟΑΣΕ δήλωσε ότι η άρνηση της Ουκρανίας να υπογράψει τη Συμφωνία Σύνδεσης με την ΕΕ «έχει προκαλέσει υστερία σε μερικούς ευρωπαίους» και πρόσθεσε:
«Η Ουκρανία, ως κυρίαρχο και ανεξάρτητο Κράτος έχει το κυριαρχικό δικαίωμα να μην υπογράψει σε αυτό το στάδιο μια συμφωνία, την οποία οι εμπειρογνώμονες και οι Αρχές έκριναν ασύμφορη. Η ρωσική θέση είναι άκρως απλή. Αναγνωρίζουμε την Κυριαρχία της Ουκρανίας».

Στη συνεδρίαση του Τμήματος Ενέργειας της Επιτροπής της EE, συζητήθηκε το θέμα της «Γκαζπρόμ», και η Κομισιόν, αποφάσισε να απειλήσει τον ρωσικό κολοσσό ότι ο αγωγός South Stream δεν θα τεθεί σε λειτουργία στην Ευρώπη, πριν η εταιρία εφαρμόσει τους ευρωπαϊκούς νόμους στον τομέα της ενέργειας

Η Ορνέλα Μούτι έχει ρωσικό αίμα

Σε συνέντευξη Τύπου στη Μόσχα 
 η Ορνέλα, αποκάλυψε ότι
ο παππούς και η γιαγιά της,
 από την πλευρά της μητέρας της ήσαν Ρώσοι, 
 που ζούσαν στην Αγία Πετρούπολη, και διέφυγαν μετα το πραξικόπημα των μπολσεβίκων 
 και μετά δεν μπόρεσαν να επιστρέψουν.
«Μου αρέσει να σκέφτομαι τις ρωσικές μου ρίζες και μου αρέσει να έρχομαι εδώ, να μαθαίνω κάτι το καινούργιο για τη χώρα μου», είπε .
Η Ορνέλα δήλωσε ότι το όνειρo της είναι να αποκτήσει τη ρωσική υπηκοότητα.

Επιτέλους η Δημοκρατία και η Δικαιοσύνη ομίλησαν

Ελεύθερος ο Στοίχημαν Αγωνιστής Μάκαρος .Του επιβλήθηκε ποινή φυλάκισης τεσσάρων ετών και έξι μηνών, αλλά με…. αναστολή . Και πήγε σπίτι του.
Ζήτωωωω!
 Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας ο πολιτικός κρατούμενος της Χούντας Μάκαρος δήλωσε:
 «Είμαι ικανοποιημένος με την απόφαση. Ο εγκληματίας Ψωμιάδης δικαιώθηκε από την εγκληματική οργάνωση. Και αυτή η ποινή θα πέσει στο εφετείο. Είμαι εντελώς αθώος. Δεν έχω καμία σχέση με όλα αυτά».

YΓ. Ελεύθερος και ο κ. Θωμάς el paraga.

Ιδού οι Μουτζαχεντίν και οι Ταλιμπάν κ. Καρύδη

Μετά την απαγωγή των ελληνορθόδοξων μοναχών της Αγίας Θέκλας, από σαλαφιστές Μουτζαχεντίν, οι σουνίτες Ταλιμπάν, του «μετριοπαθούς ισλάμ» της Σουδικής Αραβίας και του Κατάρ, εξέδωσαν προκήρυξη με την οποία κήρυξαν «τζιχάντ» εναντίον των ελληνορθόδοξων χριστιανών στη Συρία.

«Μετατρέψατε τις εκκλησίες και τα μοναστήρια σας σε στρατιωτικές βάσεις του καθεστώτος. Το ξίφος του Ισλάμ θα σας πάρει τα κεφάλια μέσα στα σπίτια σας και ο Αλλάχ ας είναι μάρτυρας γι αυτό», αναφέρουν στην προκήρυξη τους κατά των ελληνορθόδοξων χριστιανών της Συρίας και προσθέτουν: «Πολεμάτε τους μέχρι να μην μείνει κανείς απ΄ αυτούς που υποστηρίζουν τον ΄Ασσαντ και που αντιμάχονται το Θεό».
Την ίδια ώρα ο υπερήφανος ψευτοπόντιος κ… Χρ…ιδης και ο κ. Καρύδης, και ο φον Αντωνάκης μαζί με την κοινοπραξία του Τζαμιού ,τους προσφέρουν γραφεία στην καρδιά της αρχαίας Αθήνας.
Το σουνίτικο Τζαμί στον Βοτανικό που χτίζει η κοινοπραξία των εργολάβων, θα είναι το συντονιστικό κέντρο των Μουτζαχεντίν και των Ταλιμπάν που δεν αρέσουν και ούτε στον κ. Καρύδη του ΠΑΣΟΚ, ούτε στις ομοφυλόφιλες αρβύλες της Θεσσαλονίκης , ούτε στον ΔΟΛιο πέο-γλύφτη.

To πραξικόπημα;

Η κ. ανακρίτρια στο πόρισμα της, αναφέρεται, όπως διάβασα, σε ομιλία στη Βουλή του κ. Μιχαλολιάκου ως αποδεικτικό στοιχείο, ενώ οι ομιλίες στη Βουλή βρίσκονται εκτός του πεδίου των αρμοδιοτήτων της.
Πρόκειται δηλαδή για καθαρό πραξικόπημα, διότι η ανεξάρτητη δικαιοσύνη, δεν δικαιούται κατά κανένα τρόπο να κρίνει τις τοποθετήσεις των βουλευτών επί οιουδήποτε θέματος.
-Αυτό θα πει διάκριση των εξουσιών.

ΥΓ. Οι «μοδίστρες» της ΔΑΕΕΒ στη σημερινή τους εισβολή , κατάσχεσαν υπολογιστές, βιβλία , και κινητά τηλέφωνα , αλλά άφησαν τα μαχαιροπήρουνα της κουζίνας και το μεσημεριανό φαγητό που έτσι και αλλιώς είναι ενδεικτικό στοιχείο "φοροδιαφυγής".

Η Αλήθεια δεν έχει χορηγό 03-12-2013


4/12/13

Η Αλήθεια που δεν έχει χορηγό, αύριο κανονικά στο axisradio

«Οι Στόκοι ματαίωσαν την εκδίκαση της αγωγής τους οπότε αύριο δεν έχουμε δικαστήριο και η εκπομπή «Η Aλήθεια δεν έχει χορηγό» θα μεταδοθεί αύριο κανονικά στις 12.00 από το www.axisradio.gr

  H εκπομπή της 28ης Νοεμβρίου 11-2013

Άλλο ρουφιάνος και άλλο δημοσιογράφος

Το έλεγα εδώ και χρόνια ότι κάποτε θα ντρεπόταν κανείς να παραδεχτεί ότι είναι «δημοσιογράφος», διότι το επάγγελμα του «ρουφιανο-παπαγάλου» είναι ατιμωτικό. Σαν του πλαστογράφου, του κλέφτη, του εκβιαστή, του απατεώνα, του παραχαράκτη, του προαγωγού, και της πουτάνας. Έλεγα ότι ο κόσμος θα μας έδειχνε με το δάχτυλο και θα έλεγε: «Τον βλέπεις αυτόν; Δημοσιογράφος είναι! Το θυμήθηκα με το έγκλημα της Πάτρας. Όλοι οι ρουφιάνοι, με πρώτο το ενημερωτικό σάιτ του «Εισαγελάτου», έγιναν το γραφείο Τύπου του δολοφόνου, και πρόβαλαν την ψευδή κατάθεση του. Και τώρα, προσπαθούν να τα μαζέψουν.  
Ρουφιανο-παπαγάλοι σαν όλους αυτούς που ούρλιαζαν και τσίριζαν επ’ αμοιβή τις ημέρες που η «Χρυσαυγίτιδα» ήταν σε έξαρση.

Σα να ήταν χθες

Γιάννη μου το μαγκάλι σου

του Δημήτρη Ι. Tσαλαπάτη

Δεκαετία του ‘ 60 στην Αθήνα με τον καρβουνιάρη να περνάει στις γειτονιές και τα σοκάκια με την σούστα του.
-«Πυρήνα και καρβουνόσκονη» φωνάζει και όλο και κάποια νοικοκυρά βγαίνει για να τσοντάρει κάτι στο μαγκάλι. Τις πιο πολλές φορές όμως λείπει κι αυτό.
Και ό,τι βρίσκεται, καίει μέσα στο γκαζοντενεκέ, κομμένο στη μέση, για να ζεστάνει το σπίτι.
Όσοι έχουν ακόμη πρόσωπο για βερεσέ όλο και παιρνουν πετρέλαιο από το μπακάλη της γωνίας, η φωτιστικό για τη λάμπα από το μονοπώλιο. Καίει τότε μπαίνει μπροστά η γκαζιέρα, στην κουζίνα η στο μοναδικό δωμάτιο που κρατάει η οικογένεια στην αυλή, με το ενοικιοστάσιο.

Σήμερα, στη δεκαετία του μνημονίου ανάβουν πάλι τα μαγκάλια με τις αναθυμιάσεις να πνίγουν την 13χρονη Σάρα από τη Σερβία, προχθές στη Θεσσαλονίκη. Η Πολιτική όμως βρίσκει αμέσως τη λύση και διατάσσει απέλαση για την μάνα που έχασε το παιδί της και επιβάλει ποινή για το μαγκάλι.
Για βερεσέ πάντως ούτε λόγος αφού τα μπακάλικα είναι παρελθόν και το μονοπώλιο έκλεισε για να γίνει καρτέλ.
Στη δεκαετία του ‘ 60, άντε να δημοσιεύσει κάτι για τις λαϊκές γειτονιές τον φουκαρά και την γκαζιέρα, η «Αθηναϊκή» της εποχής. Στις μέρες μας όλο και κάτι βγαίνει στο διαδίκτυο, όπως και η ιστορία της μικρούλας που πέθανε από αναθυμιάσεις στους Αμπελοκήπους της συμπρωτεύουσας.

Στα μεγάλα κανάλια σήμερα παίζουν κυρίως ΄Αδωνι μια και το θέμα με το λαθρεμπόριο στα καύσιμα, έρχεται κόντρα στη διαπλοκή που ελέγχει τα τηλε-παράθυρα Άσε που το λαθρεμπόριο κάνει «τζίζ», με το τζίρο του που ξεπερνάει τα 5 δισ ευρώ το χρόνο, όπως λένε οι πρατηριούχοι. Απλώς ο Στουρνάρας επιμένει οτι με το φόρο του ντίζελ που σπρώχνει την τιμή στο ταβάνι - όπως ακριβώς είχε προαναγγείλει η μελέτη του ΙΟΒΕ- δήθεν αντιμετωπίζει το λαθρεμπόριο, ενώ αβαντάρει τα υψηλά τιμολόγια των ιδιωτών παραγωγών και το καπέλο 30% στη τιμή τους φυσικού αερίου.
  Στην Ελλάδα του Στουρνάρα όμως, που βγαίνει μπροστά , για να μην χωράνε στο κάδρο και οι δύο δικοί του που υποτίθεται κυβερνούν, έρχονται ακριβώς τα ίδια όπως στη δεκαετία του ’60. Από χαράτσι σε χαράτσι για τα σπίτια, το καπέλο στο ρεύμα και το ντίζελ βάζει στη ζωή μας και «ένα νέφος-εφιάλτη με τα επικίνδυνα σωματίδια από τα τζάκια και τις ξυλόσομπες, που στέλνει τον κόσμο στα νοσοκομεία ή σε σπρέι από γενόσημα προέλευσης Μπαγκλαντές μήπως και ξαναβρούν την αναπνοή τους». Μόνο που ο κόσμος μένει με κομμένη την ανάσα. 
Η πολιτική σφίγγει τη θηλιά στο λαιμό του πολίτη με νέες απολύσεις, με ανεργία που οδηγεί σε αυτοκτονίες, με φόρους, δήθεν μεταρρυθμίσεις, διαθεσιμότητα, πλειστηριασμούς. Ανεβάζουν πάλι το ΦΠΑ στο σουβλάκι και στην τυρόπιτα και είναι αμφίβολο αν θα… γλυτώσουν τα Χριστούγεννα. Και ετοιμάζονται να αυξήσουν με όλα τούτα το πλεόνασμα, που είναι κομμάτι από την ζωή που μας πήραν. Άλλωστε ο ακαδημαϊκός της λιτότητας δηλώνει «διαφωνώ ότι οι Έλληνες υπερφορολογούνται» , για να σπεύσουν Κυριάκος και Σταϊκούρας να εγγράψουν την διαφωνία τους για λόγους εκλογικής τους περιφέρειας. Και όλοι μαζί επιμένουν να υποδύονται την κυβέρνηση.
Με το κόσμο όμως τώρα δίπλα στο μαγκάλι…
03/12/2013

 Πηγή www.styx.gr

O Μητροπολίτης Σεραφείμ για τα δικαιώματα της εκκλησίας και των ορθοδόξων

Η Ελληνική Πολιτεία δεν έχει το νόμιμο δικαίωμα να νομοθετεί ερήμην της Εκκλησίας διά τα θέματα της ανθρώπινης προσωπικότητας ,του γάμου και της οικογένειας, ανατρέπουσα μάλιστα την ορθόδοξη ανθρωπολογία και ηθική 2.000 ετών.

Μόνος, διότι ο αρμόδιος Λιάπης πάει πάσο και «σιωπά» ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ αγωνίζεται για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων των Ορθοδόξων και της εκκλησίας.
Με νέα ανακοίνωσή του απάντησε στις επικρίσεις που δέχεται από την «κοινοπραξία του Τζαμιού και της Πουστιας» τονίζοντας ότι, «Η Ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδος δεν είναι ο «παρακεντές και ο παρίας» του δημοσίου βίου, αλλά είναι πολιτειακός παράγων υψίστης πνευματικής και κοινωνικής σημασίας που αποτελούν με το Κράτος τους πνεύμονες του Ελληνικού Έθνους. Από το Σύνταγμα της Χώρας που «ευλογείται με την επίκληση του τρισυπόστατου Θεού» , στο άρθρο 3 αναγνωρίζεται ως «επικρατούσα» θρησκεία στη Χώρα η Ορθοδοξία, οι Ιεράρχες της Εκκλησίας αναγνωρίζονται διά Προεδρικού Διατάγματος δημοσιευομένου στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και εντέλλονται οι δημόσιες αρχές να απονέμουν τον δέοντα σεβασμό προς αυτούς. Ο Νόμος 590/1977 που αποτελεί τον Καταστατικό Χάρτη της Εκκλησίας της Ελλάδος ψηφισθείς από την Βουλή των Ελλήνων, καθιερώνει στο άρθρο 2 την αρχή ότι η Ελληνική Πολιτεία οφείλει να συμπράττει μετά της Εκκλησίας, επί θεμάτων κοινού ενδιαφέροντος όπως είναι ο γάμος, η οικογένεια και το ανθρώπινο πρόσωπο κατ’ επέκτασιν. Επομένως η Ελληνική Πολιτεία δεν έχει το έννομο δικαίωμα να νομοθετεί ερήμην της Εκκλησίας διά τα συγκεκριμένα θέματα που ο νόμος καθορίζει ανατρέπουσα μάλιστα την ορθόδοξη ανθρωπολογία και ηθική 2.000 ετών.

Ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ αναφέρθηκε και στις «πολλαπλές ύβρεις και στις φασίζουσες προσωπικές και εμπαθείς επιθέσεις μερίδος των... ΜΜΕ και ειδικότερα του εκπροσώπου επικοινωνίας του ΠΑΣΟΚ κ. Δημητρίου Καρύδη,
ο οποίος μας απεκάλεσε δημοσία «Μουτζαχεντίν και Ταλιμπάν», τονίζοντας ότι . «η εύλογος διαμαρτυρία μας ούτε «Ταλιμπανισμός» είναι ούτε «ψυχασθενική» συμπεριφορά αλλά έννομη υποχρέωση και δικαίωμά μας. Παρέλκει να αναφέρουμε ότι οι συγκεκριμένοι υβριστές μας αποτελούν κατά τον αψευδή λόγο του ζώντος Θεού τους μεγαλυτέρους ευεργέτες μας, διότι γίνονται ακουσίως αίτιοι να μας επιδαψιλεύεται πλουσιοτέρα η ευλογία και ο αγιασμός παρά του δικαιοκρίτου Κυρίου γι’ αυτό και δημοσία τους ευχαριστούμε»...

Ο Μητροπολίτης, αφού επεσήμανε ότι στον Πειραιά λειτουργούν, «15 Μασονικές Στοές, 40 άτυπα Μουσουλμανικά τεμένη, 2 Ρωμαιοκαθολικά Σχολεία... 2 Ρωμαιοκαθολικές Μονές, και αίθουσες των Μαρτύρων του Ιεχωβά, των Πεντηκοστιανών και των Προτεσταντών Ευαγγελικών», αναφέρθηκε και στον «παντογνώστη και γενικό κήνσορα του δημοσίου βίου κ. Ι. Πρετεντέρη, ο οποίος στην Εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ» της 29/11/2013 αναφερόμενος στο πρόσωπό μας διαπιστώνει ότι υπεύθυνοι για τις δηλώσεις μας είναι «οι συνδικαλιστές που κλείνουν τις πόρτες του Δρομοκαιτείου ώστε να κυκλοφορούμε ελεύθεροι» (!!!)» τονίζοντας ότι, « δυστυχώς «το θράσος της αγνοίας» στην Χώρα μας αποτελεί το εφαλτήριο του δημοσίου λόγου».

ΥΓ.Ο Μητροπολίτης φυσικά περιορίστηκε «στο θράσος της αγνοίας» του ΔΟΛιου «σχολιαστή», και δεν αναφέρθηκε στους υποκειμενικούς λόγους για τους οποίους ο εν λόγω αγωνίζεται για τα δικαιώματα της Πουστιάς.

3/12/13

ΟΥ ΜΗΝ ΑΛΛΑ. Τ/Ο Αρτ 03/12/2013

Η δεύτερη «Ουκρανική Άνοιξη» του Δεκεμβρίου *

Αυτό που διαδραματίζεται στο Κίεβο δεν είναι απλά μια διαμαρτυρία των φιλοευρωπαίων . Πρόκειται για κανονικό πραξικόπημα με χορηγούς και υποβολείς από το εξωτερικό στο οποίο πρωταγωνιστεί ο υπόκοσμος των Ολιγαρχικών.
Οι τρεις πρώην πρόεδροι της Ουκρανίας, συνταξιούχοι συνεργάτες της Ουάσιγκτον και του Βερολίνου πλέον και τέως έμμισθοι των Ολιγαρχικών, ο Λεωνίντ Κραβτσούκ, ο Λεωνίντ Κούτσμα και Βίκτωρ Γιούσενκα, συναντήθηκαν απόψε, συζήτησαν την κατάσταση και δήλωσαν ότι οι Αρχές πρέπει να αποκαταστήσουν αμέσως το διάλογο με την ΕΕ, ενώ η κυβέρνηση πρέπει να παραιτηθεί με έναν ευρωπαϊκό πολιτισμένο τρόπο. Και τόνισαν στην δήλωση τους : «Σήμερα στην Ουκρανία κινδυνεύουν οι υψηλότερες αξίες – η δημοκρατία και ελευθερία». Προηγουμένως η Ράντα, η Βουλή της Ουκρανίας, απέρριψε την πρόταση μομφής προς την κυβέρνηση του Νικολάι Αζάροφ των κομμάτων της αντιπολίτευσης. Υπέρ ψήφισαν μόνο 186 βουλευτές, κατά οι 32 κομμουνιστές, ενώ οι 226 βουλευτές της συμπολίτευσης απείχαν.

Μετά την απόρριψη της πρότασης μομφής , αναπληρωτής της Γιούλιας, Αρσένι Γιατσενιούκ από την παράταξη «Μπατκίβσινα» δήλωσε ότι τώρα η αντιπολίτευση απαιτεί από τον Πρόεδρο να απολύσει με διάταγμά το Υπουργικό Συμβούλιο και να κηρύξει πρόωρες βουλευτικές και προεδρικές εκλογές. Μετά την ομιλία του Γιατσενιούκ , χιλιάδες οπαδοί της αντιπολίτευσης περικύκλωσαν την προεδρία της Δημοκρατίας από όλες τις πλευρές.

Τώρα πια είναι προφανές, ότι γίνεται προσπάθεια ανατροπής της υπάρχουσας ουκρανικής κυβέρνησης ενώ τα στελέχη των οργανώσεων της «αντιπολίτευσης» δημιουργούν στο Σμόλνι του Κιέβου - στο υπό κατάληψη Δημαρχείο - παράλληλα όργανα τοπικής εξουσίας.
Ο πρόεδρος Γιανουκόβιτς και τα στελέχη του κόμματος του έχουν ήδη συνειδητοποιήσει ότι ήδη δεν υπάρχει δρόμος επιστροφής.
Αν ο Γιανουκόβιτς χάσει την εξουσία, τότε τον περιμένει η φυλακή ή η τύχη του Καντάφι. Ανάλογη μοίρα προδιαγράφεται και για το κοντινό του περιβάλλον, και για τις χιλιάδες των κρατικών λειτουργών, που παραμένουν αφοσιωμένοι στον Γιανουκόβιτς.

Ο Γιανουκόβιτς έχει πάψει πια να αναζητά μια ισορροπία μεταξύ των διαφόρων παρατάξεων και αρνείται το συμβιβασμό. Σε αυτήν τη συγκυρία, πολύ χρήσιμη για τον Ουκρανό Πρόεδρο θα ήταν η οικονομική ανεξαρτησία του από τους ολιγαρχικούς, που μπορεί να επιτευχθεί, εάν η Μόσχα «στρέψει» τις χρηματικές ροές από την πώληση φυσικού αερίου στην Ουκρανία από τους ολιγάρχες στον Γιανουκόβιτς. Φήμες για παρόμοια εξέλιξη των γεγονότων κυκλοφορούν επίμονα στο παραπολιτικό περιβάλλον, στο Κίεβο.

Εφόσον οι «Ευρωπαϊστές» καταφέρουν τελικά να καταλάβουν την εξουσία στο Κίεβο, τότε ο πληθυσμός της Νότιας Ουκρανίας και της Ανατολικής Ουκρανίας, που κατά βάση είναι ρωσικός , υπό την καθοδήγηση των τοπικών «ηγετών» έχει κάθε κίνητρο να αναζητήσει τον πολιτικό του αυτοπροσδιορισμό.
Άλλωστε δεν θα έχουν να χάσουν και πολλά αφού η νέα εξουσία των πορτοκαλί θα τους στερήσει την ιδιοκτησία και την ελευθερία τους.
Η Ουκρανία ήδη είναι διαιρεμένη με κριτήρια εθνικά, γλωσσικά θρησκευτικά και παραταξιακά. Εάν εγκατασταθεί στο Κίεβο μια παράνομη και απροκάλυπτα ρωσοφοβική «επαναστατική αρχή», οι τοπικοί ηγέτες στον Νότο και την Ανατολή μπορούν να μην την αναγνωρίσουν και να προβούν σε συγκεκριμένα μέτρα απόσχισης των περιοχών τους από την Ουκρανία.
Τρίζοντας τα δόντια προς όλους τους παίκτες της «Ουκρανική 'Άνοιξης», το κυβερνητικό «Κόμμα των Περιφερειών», κινητοποίησε οπαδούς του στις ρωσικές περιοχές όπου έχει μεγάλη ισχύ, όπως το Χάρκοβο, το Λουγκάνσκ, το Ντονιέτσκ και στη χερσόνησο της Κριμαίας.

Μάλιστα ο βουλευτής στην τοπική Ράντα της Σεβαστούπολης Σεργκέι Σμολιανίνοφ δήλωσε ότι «οι δυτικές μυστικές υπηρεσίες και οι πράκτορές τους προσπάθουν να ανατρέψουν τη νόμιμη κυβέρνηση», και ζήτησε από τον Βλαντίμιρ Πούτιν, την αποστολή ρωσικού στρατού στην Κριμαία για την προστασία του λαού από τις ΗΠΑ και το ΝΑΤΟ.

Το ρίσκο για του Αμερικανούς τους γερμανούς και όλους τους γεωπολιτικούς παίκτες στην Ουκρανία είναι το σενάριο της διάλυσης της, ειδικά μάλιστα κατά τη χειμερινή περίοδο, που ελλοχεύει η απειλή της διακοπής της μεταφοράς αερίου από τη Ρωσία στην Ευρώπη μέσω της ουκρανικής επικράτειας.

Τα γεγονότα των επόμενων ημερών θα δείξουν, με ποιο τρόπο θα τελειώσει η «Ουκρανική 'Ανοιξη»: με διάσπαση της χώρας ή με την αλλαγή του Γιανουκόβιτς σε έναν σκληρό πολιτικό, που θα αρχίσει να εφαρμόζει στη χώρα μια ανελαστική καθετοποίηση της εξουσίας, απαλλαγμένη για πάντα από την ολιγαρχική επιρροή.

Ανάλογα με τις εξελίξεις αλλά πάντως εντός των προσεχών ημερών θα μεταβεί αυτοπροσώπως στη Μόσχα ο Γιανουκόβιτς για να συζητήσει την οικονομική συνεργασία με τη Ρωσία.
Ο στενός συνεργάτης του Πούτιν εκαι πρώην υπουργός Οικονομικών της Ρωσίας Αλεξέι Κούντριν δήλωσε ότι «η Ουκρανία μπορεί να υπολογίζει σε ένα σημαντικό δάνειο από τη Ρωσία και σε μια μείωση της τιμής του φυσικού αερίου, που θα καθυστερούσαν τη νομισματική υποτίμηση», ενώ η συμφωνία με την ΕΕ θα επέφερε «αντιλαϊκά μέτρα για τα επόμενα 2-3 χρόνια» με αντάλλαγμα μια πιθανή βελτίωση μακροπρόθεσμα της λειτουργίας των οικονομικών θεσμών «υπό την επιτήρηση των Βρυξελλών και του ΔΝΤ».
Ο Ρώσος αναλυτής Ντμίτρι Ορέσκιν εκτίμησε ότι « η Ρωσία έχει υποσχεθεί 10-20 δισ. δολάρια στην Ουκρανία χωρίς να χρειαστεί να πάρει επώδυνα μέτρα για την ουκρανική κοινωνία»...
 Η τιμή του ρωσικού φυσικού αέριου για την Αρμενία θα είναι 189 δολάρια ανά χίλια κυβικά μέτρα, με βάση τη νέα συμφωνία που υπέγραψε με τη Μόσχα και θα ισχύει μέχρι το 2018, ενώ η τιμή για την Γερμανία είναι περίπου 500 δολάρια, ενώ η σημερινή τιμή για την Ουκρανία είναι 400 δολ ανά χίλια κυβικά μέτρα.

*Αυτή η ανάλυση στηρίχτηκε σε στοιχεία του Βαλεντίν Μιντρεσέσκου που δημοσιεύτηκαν http://greek.ruvr.ru

Ένα γουρούνι για το Τζαμί της Σεβίλλης

Όταν τα πολλά λόγια είναι φτώχεια
Κάτοικοι της Σεβίλλης, που
 διαμαρτύρονται για την κατασκευή
 ενός ακόμα τεμένους
στην πόλη τους, έθαψαν
 ένα γουρούνι στο οικόπεδο
 όπου έπρεπε να κατασκευαστεί το Tζαμί
και ενημέρωσαν αμέσως τα «μέσα ενημέρωσης» για την πράξη τους.
Οι νόμοι του Ισλάμ απαγορεύουν
την κατασκευή Τζαμιών
σε «μολυσμένη από χοίρο γη».
Η μουσουλμανική κοινότητα δεν είχε άλλη επιλογή, από την ακύρωση του έργου. Έτσι δεν χρειάστηκαν ούτε διαμαρτυρίες, ούτε διαδηλώσεις.

ΥΓ. Τα ακούς κόρη μου; Τα ακούω να λές!

Κούρεμα στεγαστικών δανείων στην Ισλανδία

Η κυβέρνηση της Ισλανδίας αποφάσισε να προχωρήσει σε "κούρεμα" των στεγαστικών δανείων που είναι συνεδεμένα με τον πληθωρισμό, επειδή τα τρία τελευταία χρόνια ο πληθωρισμός συνολικά στην Ισλανδία ξεπέρασε το 37%. Σύμφωνα με την πρόταση της κυβέρνησης με τον «αποπληθωρισμό» των δανείων θα κουρευτούν συνολικά, 928 εκατομμύρια ευρώ.
Το "κούρεμα" των στεγαστικών αποτελούσε μία από τις βασικές προεκλογικές υποσχέσεις της κυβέρνησης του Σιγκμουντούρ Ντέιβιντ Γκιουνλογκσον.
  ΔΝΤ και ΟΟΣΑ εξέφρασαν αντιρρήσεις, υποστηρίζοντας ότι θα επιφέρει ένα ακόμα πλήγμα στο τραπεζικό σύστημα της χώρας, που κατέρρευσε στην κρίση του 2008.

104 χρόνια από την Μικρασιατική Προδοσία. Στην Αθήνα, ελήφθησαν οι «αποφάσεις» των οποίων η υλοποίηση ανετέθη στους Στεργιάδη και Χατζηανέστη. Το χρονικό όριο για την «λύση» ήταν τα μέσα Αυγούστου. Η Προδοσία θα γινόταν σε 54 ημέρες. Της Παναγίας. Την Τρίτη 21η Ιουνίου 1922 ο κύκλος των Προδοτών περιελάμβανε τον Γλύξμπουργκ, τους Πέντε που εκτελέστηκαν, τον 6ο Χατζηανέστη , τον Στεργιάδη τον Τριανταφυλλάκο, και τον Τρικούπη ο οποίος δεν είχε ακόμα ανακοινωθεί. Το μυστικό το γνώριζαν και ο Ρούφος και ο Μέγας Δάσκαλος της Στοάς των Αθηνών και ο Άγγλος Πρέσβης. Χατζηανέστης και Στεργιάδης θα έφευγαν για την Σμύρνη την Πέμπτη. Από τους Τούρκους το μυστικό το ήξερε ο Κεμάλ. Στο Λονδίνο το ήξεραν, ο Λόϋδ Τζώρτζ και ο Μπάλφουρ και η Μεγάλη Στοά. Όλοι οι άλλοι γνώριζαν ότι "η λύση" του Ανατολικού θα ήταν στρατιωτική. Ο Κεμάλ έχτιζε τον μύθο του.

Το Λονδίνο κατηγορούσε τους Γάλλους και τους Ιταλούς ότι εγκατέλειψαν τους Χριστιανούς, ενω και το Παρίσι και η Ρώμη ειχαν λάβει εγγυήσεις α...