1/2/24

Πρώτη Φεβρουαρίου. Η ημέρα του Προδότη.

Ο χαμός του Γιάννη Κολοκοτρώνη 
και των συντρόφων του κατα τον διωγμό των Κολοκοτρωναίων  κατόπιν ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ
Ο διωγμός των Κλεφτών της Πελοποννήσου του 1805 ήταν εισήγηση
 της; Γαλλικής Πολιτικής. Οι «σύμβουλοι» του Σουλτάνου, πρότειναν
 την εξόντωση των Χριστιανών πράγμα που απέτρεψε ο πατριάρχης
 ο Καλλίνικος Ε' με τον αφορισμό κατά των κλεφτών
 της Πελοποννήσου τον Νοέμβριο του 1805.
Το «Αφοριστικό» διαβάστηκε στις εκκλησίες και υποχρέωνε τους
 ιερείς και το ποίμνιο όχι μόνον να μην τροφοδοτούν τους Κλέφτες, 
αλλά και να τους προδίδουν στην τουρκική εξουσία.
Όπως λέει ο Κολοκοτρώνης στην «αφήγηση των συμβάντων της ελληνικής φυλής:
«αφοριστικό έρχεται του Πατριάρχου για να σηκωθεί όλος ο λαός και έτζι εκινήθηκεν όλη η Πελοπόννησος, Τούρκοι και Ρωμαίοι κατά των Κολοκοτρωναίων».
Το διάταγμα έφθασε στην Πελοπόννησο τον Ιανουάριο του 1806.
«Τον Ιανουάριο του 1806 ήρθε το διάταγμα και μας εκυνήγησαν», 
είπε ο Κολοκοτρώνης στην αφήγηση του, που περιγράφει την 
εξόντωση των τελευταίων Κολοκοτρωναίων ως εξής: 
«Τότε αποφάσισα να γίνωμε εις 4 μπουλούκια και να υπάγωμε εις
 φίλους να κρυφθούμε. Ο Αντώνιος ο Κολοκοτρώνης με άλλον έναν, εκρύφθηκε εις τους συγγενείς μας. Τον Δημητράκη Κολοκοτρώνη με άλλους τρείς να πάνε να κρυφθούν εις την Βυτίνα όπου είχαμε 
συγγενείς και τον αδελφό μου Γιάννη με άλλους 4 να υπάγει από κάτω εις την Δημητζάνα όπου είναι ένα χωριό για να τους κρύψει ενας πιστός φίλος όπου είχαμε. 
Ο Αντώνης εγλύτωσε και σώζεται έως την σήμερον. Ο Δημητράκης εκάθισε δυο ημέρες εις την Βυτίνα, έφυγε από εκεί. 
Του Δημητράκη του έκοψαν το κεφάλι και το χέρι το παρουσίασαν 
ως δικό μου επειδή είχε γράμματα 
Ο Γιάννης δεν εύρε τον φίλο του, επήγε εις τους Αιμυαλούς,
 μοναστήρι, του έδωκε ένας καλόγερος φαγί και έπειτα επήγε 
έδωσε είδηση εις τους Τούρκους, επήγαν τον πολιόρκησαν εις τον
 ληνόν και τον εσκότωσαν. Εγώ έμεινα με άλλους τέσσερεις. 
Επήγα εις ενός φίλου μου Προεστού εις τον Πυργάκι ονομαζόμενον
 Κυρ Παρασκευά. Ο μήνας ήτον Γενάρης. 
Είκοσι ημέρες εμείναμε ζωντανοί αφότου μας κατέτρεξαν».
Όπως λέει ο Κολοκοτρώνης, όταν πήγε στου Κυρ Παρασκευά
 ήταν ακόμη Ιανουάριος ενώ ο αδελφός του Γιάννης σκοτώθηκε την πρώτη Φεβρουαρίου.
 Όταν ο κυρ Θεοδωράκης αφηγούνταν στο Τερτσέτη τα γεγονότα είχε αποδεχτεί την προδοσία και τους προδότες και τους προσπέρασε.
«του έδωκε ένας καλόγερος φαγί και έπειτα επήγε έδωσε είδηση εις
 τους Τούρκους, επήγαν τον πολιόρκησαν εις τον ληνόν και τον εσκότωσαν».

Σε 22 λέξεις τα είπε όλα.
Ο Γιάννης Κολοκοτρώνης
ο επιλεγόμενος «Ζορμπάς», μετά 
του εξαδέρφου του Γιώργα Κολοκοτρώνη και επίσης με τον
 πιστό τους σύντροφο Γιώργο από
 τον Αϊτό της Τριφυλίας
 μετέβησαν πρώτα στο χωριό
 Ζάτουνα πλησίον της Δημητσάνας.
Εκεί ο "Ζορμπάς" δεν βρήκε το φίλο του τον ονομαζόμενο 
«Θανόπουλο» και αποφάσισαν να κατέβουν στο χωριό «Παλιοχώρι», 
για να προμηθευτούν τροφές.
Τότε πλησίασαν στο Μοναστήρι της Παναγίας των Αιμιαλών και
 ζήτησαν από τον καλόγερο για να τους φιλοξενήσει και να τους
 κρύψει .
Η Μονή της Παναγίας των Αιμιαλών, νοτιοανατολικά του χωριού Ζυγοβίτσι, ιδρύθηκε στις αρχές του 17ου αιώνα από τον ιερομόναχο Γρηγόριο Κοντογιάννη, και την αδερφή του Ευπραξία που 
καταγόντουσαν από το χωριό.
Η Μονή κτίσθηκε μέσα στο κοίλωμα βράχου και είναι στον δρόμο 
από τη Δημητσάνα προς την Στεμνίτσα.
Ο καλόγερος,έκρυψε τους αφορεσμένους στο «ληνό» όπου μέσα είχε κληματόβεργες από το κλάδεμα των αμπελιών, τους τάισε και τους
 άφησε να ξεκουραστούν και ο ίδιος πήγε στην Δημητσάνα, και 
ενημέρωσε τον πρόκριτο της Δημητσάνας Αθανάσιο Αντωνόπουλο, 
ο οποίος ειδοποίησε τους Τούρκους και ξεκίνησε με ενόπλους Ζυγοβιτσάνους και Δημητσανίτες, γία το μοναστήρι και έριχνε από 
μακριά πυροβολισμούς.
Όπως έλεγε ο κυρ Θεοδωράκης στην αφήγηση του «η μαπταριά 
ήταν σημείον ότι δώθε υπάγουν οι Κλέφτες». 
Για παράδειγμα είπε:
«Το βράδυ επήγαμε εις το Αλιτούρι .Εκεί μας επλάκωσαν 
Ανδρουσιανοί Λεονταρίτες και λοιποί έως 700.
Την νύκτα ετραβήξαμε κατα τον κάμπο του Λεονταρίου. 
Ακούσαμε πολλές μπαταριές και έπεφταν από όλα τα μέρη. 
Η μπαταριά ηταν σημείον ότι δώθε υπάγουν οι Κλεφτες. 
Οι Τούρκοι ή ο Αντωνόπουλος ανάμειξαν θειάφι με κερί φτιάχνοντάς 
το μικρές μπάλλες, που τις εκσφενδόνιζαν αναμμένες στον ληνό, 
όπου μέσα υπήρχαν κληματόβεργες. Έτσι , αφού έπιασε φωτιά ο 
ληνός , οι πολιορκημένοι αναγκάστηκαν να πραγματοποιήσουν 
ηρωική έξοδο και σκοτώθηκαν. 
Οι Τούρκοι όταν έφτασαν έκοψαν τα κεφάλια των Κολοκοτρωναίων
 και αφού τα παλούκωσαν τα διαπόμπευαν στην Δημητσάνα και 
στη συνέχεια τα πήγαν στην Τρίπολη και τα παλουκώσουνε στη μέση
 της πλατείας δίπλα στα δυο μεγάλα πλατάνια που κρέμαγαν 
τους κλέφτες που έπιαναν αιχμάλωτους. 
Τα ακέφαλα σώματα θάφτηκαν κάπου κοντά στή Μονή.
Ο καλόγερος που τον κατηγορούσαν όλοι πήγε στο Άγιο Όρος.

Ο Δημητράκης Κολοκοτρώνης σκοτώθηκε στα Καλύβια του
 Χρυσοβιτσίου μαζί με τον πρώτο του εξάδελφο Γιάννη Κολοκοτρώνη
 το λεγόμενο και «Κουντάνη» που τον έκαψαν ζωντανό μέσα σε
 καλύβα στο Χρυσοβίτσι.
Ο αδελφός του «Κουντάνη» Κολοκορώνη Γιωργακλής σκοτώθηκε σε ενέδρα σε γεφύρι στον κάμπο της Μαρμαριάς.
Σήμερα, ο «Ληνός των Κολοκοτρωναίων» είναι...
 τουριστικό αξιοθέατο.
 Στο ληνό της Μονής,
ο οποίος σώζεται μέχρι σήμερα υπάρχει μια μαρμάρινη πλάκα επί
 της οποίας αναγράφονται τα εξής:
«Ληνός Κολοκοτρωναίων, παρασκευάζοντες τον εθνικόν αγώνα,
 έπεσαν προ του ληνού τούτου την 1ην Φεβρουαρίου 1806 έξι 
κλέφται Κολοκοτρωναίοι υπό τον Γιάννην Ζορμπάν».
Ο ληνός, είναι ένα παραδοσιακό αγροτικό κτίσμα, που χρησίμευε και 
σαν βοηθητικός εργαστηριακός χώρος. 
Αποθήκευαν τα σταφύλια, και εξυπηρετούσε και την εποχική
 κατοίκηση των μικροκαλλιεργητών τότε που στα χωράφια ή 
στα αμπέλια δούλευαν «ήλιο με ήλιο».

ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΧΑΤΖΑΡΑΣ

50 δις Ευρώ απο την ΕΕ για την Ουκρανία. Ένοχη σιωπή απο τους πολιτικούς...

Μνήμη Κίτσου Μαλτέζου. Τον δολοφόνησε η ΟΠΛΑ ΚΑΤ0ΠΙΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ την 1η Φεβρουαρίου 1944 στην Αθήνα επειδή ηταν ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΝΤΙΝΑΖΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ


 Ο Κίτσος Μαλτέζος, (14 Αυγούστου 1921 - 1η Φεβρουαρίου 1944), ήταν αντιστασιακός φοιτητής
 της Νομικής, που δολοφονήθηκε από το ΚΚΕ.
Ως μαθητής εντάχθηκε στην Ε.Ο.Ν. Τελείωσε το Γυμνάσιο στα εκπαιδευτήρια Μακρή.


Το 1942, ως φοιτητής Νομικής στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, εντάχθηκε στην ΟΚΝΕ για να κάνει αντίσταση, αλλά, στις
 αρχές του 1943 αποχώρησε εντάχθηκε στην ένοπλη εθνικιστική 
και αντιμοναρχική αντιστασιακή οργάνωση Ρ.Α.Ν (Ρωµυλία - Αυλών – Νήσοι) που την καθοδηγούσε ο στρατηγός Κωνσταντίνος Βεντήρης,
 που τότε χαρακτήριζε ως. «ξένο », το θεσμό της βασιλείας. 
(Ύστερα είδε το Φως το αληθινό πήγε στον Λίβανο και ανένηψε).

Τα μέλη της ΡΑΝ στα πανεπιστήμια συμμετείχαν στον Εθνικό 
Σύνδεσμο Ανωτάτων Σχολών, (ΕΣΑΣ), που έδινε μάχη με τους κομμουνιστές στα Αμφιθέατρα .

Ο Κίτσος Μαλτέζος, ως αντικομουνιστής, εκτελέστηκε από την
 ΟΠΛΑ μπροστά στο σπίτι του στις Στήλες του Ολυμπίου Διός
 επί της Λεωφόρου Αμαλίας.

Συντονιστής της επιχείρησης δολοφονίας ήταν ο Άδωνις Κύρου.
Οι εκτελεστές ήταν οι αδελφοί Μικές και Νάνος Κουρουνιώτες, 
(τα εγγόνια του αρχαιολόγου Κωνσταντίνου Κουρουνιώτη), ο Δήμος Χλιόβας και ο Φαίδων Αντωνόπουλος.
Ο Χλιόβας και ο Αντωνόπουλος δεν έφτασαν ζωντανοί στην απελευθέρωση.
Ο Μικές Κουρουνιώτης ήταν ανάμεσα στα 200 κόκκινά καθάρματα
 που εκτελέστηκαν στο Σκοπευτήριο της Καισαριανής.

Ο Λεωνίδας Κύρκος, συμμετείχε στο «Γραφείο» που έλαβε
 την απόφαση της δολοφονίας μαζί με τον μετέπειτα «φιλόσοφο» 
Κώστα Αξελό, τον μετέπειτα οικονομικό Σύμβουλο του Σημίτη 
Κ. Σπράο. 
ΑΥΤΟΙ ΟΛΟΙ ΗΣΑΝ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ.
ΚΑΛΩ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ  ΚΑΙ ΚΑΛΩ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΨΑΡΡΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΣΤΡΑΦΑΝΙ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΗΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΚΙΤΣΟΥ ΜΑΛΤΕΖΟΥ.

ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΧΑΤΖΑΡΑΣ

ΕΚΛΟΓΕΣ 6,7,8, ΚΑΙ 9 ΦΛΕΒΑΡΗ 2024 ΣΤΗΝ ΕΣΗΕΑ. ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ




Συνάδελφοι, 
η απάντησή μας πρέπει να είναι η μαζική μας συμμετοχή στις εκλογές και η καταψήφιση της απερχόμενης διοίκησης, που θέλει τώρα να βάλει ΠΑΡΑΝΟΜΑ από το παράθυρο στην ΕΣΗΕΑ τουλάχιστον 600 μέλη από την ΕΣΠΗΤ, μήπως και κρατήσει τον έλεγχο! 
Θέλουν να επαναλάβουν το πραξικόπημα που έστησαν στον ΕΔΟΕΑΠ και στην ΕΣΗΕΑ, βάζοντας πλάτη στην Κυβέρνηση για την χειραγώγηση δημοσιογράφων και κοινής γνώμης. 
 ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ, για την θλιβερή σύμπραξη στη διοίκηση της ΕΣΗΕΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΔΟΕΑΠ. 
Μόνο αν αλλάξει η διοίκηση στην ΕΣΗΕΑ θα αλλάξει η ζωή μας… 
 Απαιτούμε χωρίς άλλη καθυστέρηση:
 - Συλλογικές συμβάσεις εργασίας με αυξήσεις σε μισθούς και δώρα για όλους τους εργαζόμενους.
- Συντάξεις με πραγματικές αυξήσεις και δώρα από τον ΕΦΚΑ και τον ΕΔΟΕΑΠ όπως λέει και η απόφαση του ΣτΕ ( 2287/15). 
- Οι επαγγελματικές δαπάνες των συναδέλφων ΝΑ ΜΕΙΩΝΟΥΝ τη φορολογία και όχι το πραγματικό εισόδημα. 
- Προγράμματα για επιδότηση των ανέργων και συνθήκες αξιοπρέπειας για κάθε δημοσιογράφο. - Πλουραλισμό και αξιοπιστία στην ενημέρωση… 

 1 Φλεβάρη 2024 
Κίνηση Επαγγελματιών Δημοσιογράφων

ΤΑ ΠΥΡΗΝΙΚΑ ΟΠΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ


ΥΓΕΙΑ, Φῶς Ἑλληνικόν εἰς ἃπαντας τοὺς Ἓλληνας καὶ ἁπάσσας 
τὰς Ἑλληνίδας. Βροχή, Καταιγίς, εἰς 3°C ἐν Οὐψάλα
ΕΛΛΑΣ≡HELLAS.

Ἒχει πυρηνικά ὃπλα ἡ Ὀθωμανία (τουρκία - πακιστάν); 
Ποῖος ὀ λόγος νὰ μὴν ἒχει ΠΥΡΗΝΙΚΑ ΟΠΛΑ καὶ ἡ ΕΛΛΑΣ;
 Ἐξ ἂλλου αἱ λέξεις περὶ τῶν πυρηνικῶν εἶναι Ἑλληνικαί 
(ἐτυμολογικά κάτωθι). 
Πῶς ἀπέκτησεν πυρηνικά λοιπόν μία σκωληκοειδής (σκουληκιασμένη) χώρα, πολιτικῶς, κοινωνικῶς καὶ οἰκονομικῶς ἒως τὸ 1996, "τουρκία" , ὃπως τὸ ἀγγλοφυές 
"ἒθνος" κράτος τοῦ Ἰσραήλ καὶ ἡ πρώην Ἀγγλική ἀποικία 
"πακιστάν", ἐνῶ ἀπηγορεύθη εἰς τὸ Ἰράν, κλπ εἶναι θέμα
 συζητήσεως. 
Εἰς δὲ τὴν Σουηδίαν, λόγου χάριν, ἀπηγορεύθη ἠ "καλλιέργεια"
 πυρηνικῶν ὃπλων ΕΝΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ 
πυρηνικοί ἀντιδραστῆρες. 
Παραλλήλως ΑΠΗΓΟΡΕΥΘΗ ΠΛΗΡΩΣ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ 
ΠΥΡΗΝΙΚΟΥ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΗΡΑ εἰς τὴν Ἑλλάδαν. 
ΔΗΘΕΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΜΗ ΕΞΑΠΛΩΣΙΝ ΤΩΝ ΠΥΡΗΝΙΚΩΝ 
ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Εἶναι ὃμως ἒτσι;
Ἡ Ἑλλὰς, ἐπὶ ἑξαετίας στρατιωτικῶν, 1967-73, ἀνέκαμψεν πλήρως
 οἰκονομικῶς. 
Καὶ μὲ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΙΝ ΑΛΛΑΓΗΣ, 
1981-, ἦτο σθεναρή καὶ ὑγιής Εὐρωπαϊκή χώρα τῆς ΕΟΚ. 
Ἃλλως θὰ ἦτο ΜΗ ΑΠΟΔΕΚΤΗ. 
Ὃμως, ἡ Στοά Λονδίνου τοῦ Καρόλου, οἱ Ρότσιλντ, Τὸ Οἰκονομικόν
 Φόρουμ κλπ, ἐν συνόλῳ ΟΙ ΑΘΕΑΤΟΙ, ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ ΚΑΘΕΤΩΣ 
ΚΑΙ ΟΡΙΖΟΝΤΙΩΣ εἰς τὴν Ἑλλάδαν, βιομηχανίαν, τεχνολογίαν καὶ 
ἐπιστήμην (ὡς καὶ Ναυτικλιακήν καὶ Ἀγροτικήν... οἰκονομίαν!). 
Διότι, τὰ ἐπιτελεῖα των μὲ τὴν περικεφαλαίαν ποὺ ἀποκαλοῦν
 ΝΑΤΟ, εἶχαν ἂλλους σχεδιασμούς. 
Μετὰ τὴν δημιουργίαν νέων κρατῶν, πακιστάν, μπαγκλαντές καὶ 
Ἰσραήλ ἐσχεδίαζαν νέα "ἒθνη-κράτη". 
Κροατία, Βοσνία, Σκοπιανία (ἀρχαία Θρακική Σκοῦποι, ὡς 
"Μακεδονία"), Κοσσυφοπέδιον (παρ΄ ὃλον τοῦ Σερβικοῦ 
πληθυσμοῦ), ἐνῶ ἒγιναν σὺν τῳ χρόνῳ 
ΠΡΟΣΤΑΤΑΙ ΤΟΥ ΤΕΧΝΗΤΟΥ "ΕΘΝΟΥΣ" τῆς Οὐκρανίας. 
Τὴν "Σοβιετικήν Δημοκρατίαν" τὴν ὁποίαν "ἐθνοποίησαν"
 οἱ ἠλίθιοι καὶ βλαμένοι μπολσεβίκοι. 
Δηλαδή, ἐφαρμόζοντες τὸ ὂνειρον τῶν Ἰουδαιομογγόλων 
διὰ τὴν δημιουργίαν τῆς ΧΑΖΑΡΙΑΣ, ἀλλὰ ἀνατολικῶς μέ
 Ρωσσικόν καὶ Ἑλληνικόν πληθυσμόν κυρίως, καὶ δυτικῶς μὲ 
Γερμανοπολωνούς κ.α. ΕΙΣ ΕΝΑ ΕΘΝΟΣ ΚΡΑΤΟΣ.
Σχέδια δὲ, τὰ ὁποῖα ἐνεφανίσθησαν ὑπὸ "λογιδρίων" ΓΑΠ
 (Γεωργάκη) καὶ δημοσιευομένων χαρτῶν, 2010, ἒδειχναν τὸν 
σχεδιασμόν δημιουργίας ἐν Ἐλλάδι κρατῶν ὑπὸ πώλησιν, 
π. χ. Βορείου Κύπρου, Κρήτης, Θράκης, "Μακεδονίας", Τσαμιδίας,
 κλπ. Ὁ Γεωργάκης εἶχεν ἐκπέμψει τὸ: εἲμαστε ἀσφαλεῖς ἀπὸ τὴν 
Πιερία καὶ κάτω! 
Τὶ βλέπομεν σήμερον, μετὰ τὸν "πωλητικόν" τοῦ PSI, 2012, 
Βαγγέλην Βενιζέλον, ποὺ ἐκυκλοφοροῦσεν μὲ τὸ ἁμυντικόν 
τσιπάκιον εἰς τὴν Κωλοτσέπην (Καὶ τὸ ἐκαυχᾶτο ὁ γελοῖος), ὃτι
 ὃπως μὲσω τοῦ ΝΑΤΟ πολεμοῦν τοὺς ἐθνοΡώσους, οὓτως
 ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΘΝΟΕΛΛΗΝΑΣ!
ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΟΛΟΙ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΘΝΟΣ ΚΡΑΤΟΣ.
 ΕΜΕΙΣ ΟΧΙ. ΔΙΟΤΙ ΤΟΤΕ ΓΙΝΩΜΕΘΑ ΡΑΤΣΙΣΤΑΙ, "νατιβισταί"!!!
Ἑτυμολογικά ἀποδεικτικά στοιχεῖα
Δηλαδή: 
Ἀτομική ἐνέργεια, ἀτομικά ὃπλα, /Σου, Δαν, Νορ, atom energi, atomvapen / Γαλ, l'énergie atomique, les armes atomiques / Ιτα, energia atomica, energía atómica / Ἰσπ, armas 
atómicas, armi atomiche / Πορτ, energia atômica, armas atômicas / Ἀγγ, atomic energy, atomic weapons / Γερμ, Atomenergie, Atomwaffen / Ρωσ, атомная энергия, атомное 
оружие (atomnaya energiya, atomnoye oruzhiye) / Σερβ, атомска енергија, атомско оружје (atomska energija, atomsko oružje), κλπ. 
Δηλαδή αἱ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑΙ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΕΙΣ ΤΗΝ
 ΕΛΛΗΝΙΚΗΝ
. Ὡς καὶ ἡ Λατινική γλῶσσα, ἡ μεγάλη διάλεκτος τῆς Πελασγικῆς
 (Ἐτρουσκικῆς) καὶ Ὁμηρικῆς Ἑλληνικῆς γλώσσης. 
Ἐγένοντο γλῶσσαι πλήρεις ἢ ἡμιτελεῖς (ὃπως π.χ. ἡ ἀγγλική, ἡ
ὁποία ὑστερεῖ κλίσεων), χάριν ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ
 ΓΛΩΣΣΗΣ.
Οἱ Ἐτυμολογοῦντες δὲ γράφουν: latin arma (« armes, soldats en 
armes »)... “Weapon” is from “Old English wǣp(e)n, of Germanic
 origin; related to Dutch wapen and German Waffe.” “Arms” (as in
 weapons) is “Middle English: from Old French armes, from Latin 
arma.” Clearly the word “Army” comes from the same source.
Inherited from Late Latin arma (“weapon”), from Latin arma
 (“defensive arms”), from Proto-Indo-European *h₂(e)rmos
 (“fitting”, Ἁρμός), from the root *h₂er- (“to join”).
Ἀμετάφραστον. 
Σχολιάζω μόνον τὸ ψευδὲς, "from Proto-Indo-European" 
(ἀπό τὴν Πρωτο-Ἰνδοευρωπαϊκήν). 
Τὸ "ἁρμός" εἶναι Ὁμηρικόν! τελεία καὶ παῦλα. 
Οὐδέποτε ὑπῆρξεν κάποια "Ἰνδοευρωπαϊκή οἰκογένεια γλωσσῶν"
 παρὰ μόνον εἰς τὴν φαντασίαν τῶν Ὀξφορδιστῶν.
fitting : ἁρμός. arms, ἐκ τοῦ ἁρμός καὶ ἀπὸ τὸ ἃρμα. (παράβαλε
 τὸ ἃρμα τοῦ Βασιλέως Οἰνομάου τῆς Ἀπίας, πρὸ 5600 ἐτῶν 
(μετέπειτα Πελοποννήσου, Ἠλειακά Α', Παυσανία).
 Vapen, weapon, συγγ. τοῦ vapor : ἀτμός.
Possibly cognate with Tocharian B yepe (knife). If so, both may
 derive from a "Proto-Indo-European" form such as *wēbnom or 
*wēben. (Πιθανῶς συγγενές τοῦ Tocharian B yepe (μάχαιρ). Ἐὰν ναὶ, καὶ τὰ δύο ἲσως προέρχονται ἀπό μία πρωτοϊνδοευρωπαϊκή, λέγε Ἑλληνική μορφή ὃπως 
*wēbnom ή *wēben.
ΑΘΑΝΑΤΗ Η ΘΕΡΑΠΩΝ ΦΥΣΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ!
ΠΟΛΙΤΕΥΣΟΥ!
ΕΣΣΕΤ' ΗΜΑΡ!
Γεώργιος Δ. Κανελλόπουλος, Οὐψάλα. 4993
Ἀνεμβολίαστος, Ὑπέρμαχος τῆς Ἱπποκρατικῆς Ἰατρικῆς.