14/2/21

Απορία

Όταν κάποιος προσέρχεται για να κάνει το μπόλι, του γίνεται τεστ κορωνοϊού, ή τεστ αντισωμάτων;

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

τα αντισώματα υποτίθεται ότι δηλώνουν ανοσία, στον επίσης ανύπαρκτο HIV τα αντισώματα δηλώνουν ότι είσαι "φορέας", όποτε μετά το βόλι αν ζεις και έχεις αναπτύξει αντισώματα θα είσαι "φορέας" του ανύπαρκτου κοροϊδοϊού και το τεστ θα βγαίνει θετικό και για την κόκα κόλα που θα πίνεις

Τώρα καί τα επτά βιβλία του Σπύρου Χατζάρα σε Καλοκαιρινή Προσφορά μόνο με 90 ευρώ

Και τα 7 βιβλία μου,  δηλαδή, μαζί με το   «  Επάγγελμα Πράκτορες και Προδότες » , το  «Η Κόκκινη Συμφωνία και οι  Περιούσιοι ΑΘΕΑΤΟΙ», το  ...