12/9/21

Οι εμβολιασμένοι μεταδίδουν την μετάλλαξη δέλτα

 

Μαρτυρία της εμβολιασμένης
 Ελένης Πέντσιου που μετέδωσε
 τον Κορωνοϊό στον γιό της


 Ήταν 9 Ιουνίου όταν είχα κάνει την δεύτερη δόση του Εμβολίου.. Ο γιός μου είναι στρατιωτικός ανεμβολίαστος άρχισε την άδεια του στις 9 Ιουνίου..
Ήρθε στο σπίτι μου.. Στο στρατόπεδο κάνουν δυο τεστ την εβδομάδα.
 Ηταν αρνητικός όταν ήρθε ..Έμεινε σε μένα μέχρι τις 22..

Το παιδί κόλλησε απ' μένα και μάλιστα την μετάλλαξη δελτα..Παρουσίασε συμπτώματα γρίπης στις 11 Ιουνίου.. Έκανε 3 μέρες πυρετό και τον πονούσε το κεφάλι του και οι αρθρώσεις..Το πέρασε όπως το κρυολόγημα ..
Πήγε έκανε Μοριακό Τεστ και βγήκε θετικό...
Ενημέρωσε στο στρατόπεδο και του είπαν θα μείνεις 14 μέρες καραντίνα..
Τον πήραν τηλέφωνο απ' τον ΕΟΔΥ και του είπαν 'ο,τι έχει την μετάλλαξη δελτα..
Τον ρώτησαν πόσοι είμαστε στο σπίτι και τους λέει εγώ και η μητέρα μου..
Τους είπε εγώ ήρθα αρνητικός στο σπίτι.. Πως γίνεται να είμαι θετικός..
Του λένε πείτε στη μητέρα σας να πάει να κάνει τεστ..
Τους λέει η μητέρα μου έκανε την δεύτερη δόση στις 9 Ιουνίου.. Και του απάντησαν δεν χρειάζεται η μητέρα σου να κάνει τεστ και μείνε 14 μέρες καραντίνα..
Να μείνει και η μητέρα μου καραντίνα τους ρωτησε.. Όχι η μητέρα σου δεν χρειάζεται να μείνει καραντίνα. 
.Εμείς οι εμβολιασμένοι μέχρι και στις 14 μέρες κολλάμε όσους έρθουν σε επαφή μαζί μας...Αυτό μου είπε ο γιατρός μου όταν τον πήρα τηλέφωνο και τον είπα πως γίνεται το παιδί την ημέρα που ήρθε στο σπίτι μου να είχε κάνει 2 τεστ και να ήταν αρνητικός.. Και όταν έμεινε μαζί μου να βγήκε θετικός..
Κόλλησε απ' εσένα αυτή ήταν η απάντηση του γιατρού μου...

2 σχόλια:

avdargor είπε...

ρε χατζαρα...
εγω γιατι πιστευω οτι αυτος κολλησε κοβιντ, με την διαγνωση;............ σκέτο.

Angeliki είπε...

Εγώ δεν πιστευω σε τίποτα από την αρχή... Μόνο στον διαχωρισμό των ανθρώπων. Μέχρι στιγμής δεν έχω συναντήσει νοσησαντα από κωρονομαλακια, κατοικώ στην Γερμανία και λόγω της εργασίας μου δεν σταμάτησα ποτε να δουλεύω και να έρχομαι σε επαφή με εκατοντάδες ανθρώπους καθημερινά. Προσπαθώ να τον κολλήσω και δεν μπορώ.

Ο Πούτιν εξήγησε στους Στρατηγούς την επιλογή του οικονομολόγου Αντρέϊ Μπελούσοφ ως υπουργού Άμυνας

  Ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν πραγματοποίησε συνάντηση με τους διοικητές των στρατευμάτων και τους διοικητές στρατιωτικών περιοχών, κ...