16/10/17

Οι Κιοτσέκ του ΣΥΡΙΖΑ και ο Παγκρατίδης

¨Όπως λένε στο Αμέρικα, «χρειάζονται δύο για να χορέψουν Ταγκό». Δεν αρκεί ο δίφυλλος Πουστραλέξης να βάζει ξανθιά παρούκα, γόβες και κραγιόν. Χρειάζεται και κάποιος που θα τον θεωρεί  «ελκυστικό». Θυμάστε την εβραία «λουκάνικο» της Γιουροβίζιον; Δεν φτάνει ! Θέλει και πελάτες.
  Τα κιοτσέκια, οι Ταβσαν, οι Ρακκά και τα Τσενγκί της Κωνσταντινούπολης αλλά και εκέινοι οι ξεπεσμένοι πούστηδες που δούλευαν στα Χάνια της επαρχίας, ηταν σκλάβοι κατεχόμενοι.
Τα κιοτσέκια ξεκινούσαν την εκπαίδευσή τους από την ηλικία των επτά ή οκτώ ετών , όχι δεκαπέντε που θέλει ο πουστρουπουργός του ΣΥΡΙΖΑ.
Στην οθωμανική ναζιστική κοινωνία η ομοφυλοφιλία ήταν καθεστωτική. 
Οι "άρειοι " Μογγόλοι είχαν στα χαρέμια τους στην Αδριανούπολη νεαρούς υπηρέτες και τους ακολουθούσαν οι βεζύρηδες, οι Γενίτσαροι και οι ουλεμάδες. Όλοι ήσαν αρσενοκοίτες.
Αργότερα έδωσαν την πουστιά στο λαό που έβρισε ο καθένας στις ταβέρνες και τα χάνια του νεαρούς Κιοτσέκ , που ξεκινούσαν την εκπαίδευσή τους από την ηλικία των επτά ή οκτώ ετών , και θεωρούνταν ολοκληρωμένοι πούστηδες , μετά από περίπου έξι χρόνια πρακτικής, στα 13 ή 14.(Οπότε στα 15 δεν είχαν αμφιβολίες).
Η καριέρα τους διαρκούσε για όσο διάστημα δεν είχαν τριχοφυφϊα και διατηρούσαν τη νεανική τους εμφάνιση.
Μεταξύ των πιο διάσημων τραβεστί-πούστηδωντης Πόλης , στα τέλη του 18ου αιώνα ήταν ένας Τσιγγάνος από το Διδυμότειχο , ενας Γιοργάκι, ενας Κροάτης, ενας Αρμένης και ο Παντελής από τη Χίο.
Αλλά ο πιο διάσημος πούστης ηταν ο τσιγγάνος Ισαμήλ που οι πελάτες είχαν σειρά μερικές εβδομάδες.
Όλα αυτά σας τα είπα επειδή μου έκανε εντύπωση ή παρέμβαση της εισαγγελέως του Αρείου Πάγου σε μια υπόθεση τέτοιας υφής, ιδίως υπό το πρίσμα του νόμου για την νομική αναγνώριση του φύλλου.
Ένας κύριος μήνυσε έναν άλλο κύριο και ισχυρίζεται ότι το 2001, στην ηλικία των 12 ετών είχε έρθει σε σύγκρουση με τους γονείς του, αδιαφορούσε για το σχολείο του, και σύχναζε σε καφετέριες και μπαράκια, όπου γνώρισε τον κατά 20 χρόνια μεγαλύτερό του κατηγορούμενο, ο οποίος είχε δύο καταστήματα στην πόλη που διέμενε και για κάποιο διάστημα εργάστηκε σε αυτά.
Ο επίμαχος ενήλικας προσέγγισε τον 12χρονο και ανέπτυξαν φιλικές σχέσεις. Σύμφωνα με τον μηνυτή, το καλοκαίρι του 2003, (όταν πιά ήταν 14 ετών),
ο κατηγορούμενος με το πρόσχημα της εγγραφής CD μουσικής τον παρέσυρε στο σπίτι της αδελφής του και αφού ήπιαν μπύρες, ο ενήλικας του ζήτησε να γδυθεί και τον απείλησε ότι θα κάνει κακό στη μητέρα του και την αδελφή του αν δεν τον υπακούσει.
Ο  τότε ανήλικος αναφέρει στην κατάθεσή του:
«Εγώ φοβούμενος και μη μπορώντας να ζητήσω βοήθεια από κανένα, καθώς δεν υπήρχε κανείς σπίτι, τον υπάκουσα και στη συνέχεια με βίασε».
Η συμπεριφορά σε βάρος του ανήλικου διήρκεσε ανελλιπώς έως τα 18 χρόνια του.
Στην κατάθεση του μηνυτής αναφέρει ότι μέσα στο κατάστημα του κατηγορουμένου, που εργαζόταν για κάποιο διάστημα, τον βίαζε με την άσκηση ψυχολογικής βίας λέγοντας ότι «θα κάνει κακό στον ίδιο και την οικογένεια του». Παράλληλα, όμως ο μυνητής επέστρεψε στο σχολείο και ένας συμμαθητής του σε κατάθεση του ανέφερε ότι όταν ήταν στην Γ΄ Γυμνασίου κάποια στιγμή τον είδε στενοχωρημένο και μετά από πιέσεις του εκμυστηρεύθηκε ότι τον είχε βιάσει ο κατηγορούμενος.
Η μητέρα του μηνυτή κατέθεσε ότι ο γιός της, «της είπε ότι λέγοντας ότι ντρέπεται»,
«ότι δεν ήθελε να το μάθει ο μπαμπάς του»,
ότι ο μηνυθείς «τον απειλούσε ότι θα κάνει τα ίδια στην μητέρα και την αδελφή του».
και ότι «ο φόβος που του δημιούργησε αλλοίωσε όλη την προσωπικότητά του».
Μετά την ενηλικίωσή του ο μηνυτής, άρχισε να εμφανίζει τα αποτελέσματα των όσων υπέστη στην εφηβεία του λένε οι συντάκτες της μήνυσης.
«Εμφάνισε ανυπέρβλητες δυσκολίες προσαρμογής κατά την στρατιωτική του θητεία, όπου τελικά εξέτισε θητεία αόπλου, ενώ κρατήθηκε προσωρινά στις φυλακές Κορυδαλλού για απόπειρα βιασμού και ληστεία σε βάρος γυναίκας.
Τότε από το ψυχιατρείο κρατουμένων των φυλακών, διαγνώστηκε διπολική διαταραχή προσωπικότητας και ξεκίνησε φαρμακευτική αγωγή, ενώ στην συνέχεια αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει δια απαγχονισμού. Μετά από όλα αυτά νοσηλεύτηκε σε ιδιωτική κλινική». Με βάση αυτή την τραγική ιστορία, ο νόμος τους Πουστραλέξη μάλλον δεν είναι πράξη γενναιότητας.
ΥΓ. Και πολλές ομοιότητές με τον Παγκρατίδη ρε παιδιά!

7 σχόλια:

ellenoamericanos είπε...

Po po! Ti'nai autá ta prámmata re;! Poté mou echo acousi gia autá ta aischi. Íxera vévea pos ítane kakiá i Turcocratía kai ochi "Othomanikí Diíkisi"), alla ta periechómena tis autís anartíseos me synglonísane opos típota allo. Re den ipíchane gynaikes diladí; Ti diastramména sychamerá demonia re gamóto! Pote den tha boresso na xeplino apo to myaló mou autá pou diávassa, aiscos kai pali aischos!

Ανώνυμος είπε...

γέλασα από καρδιάς… μ’ αρέσει πολύ το πώς γράφεις. πάντα ονειρευόμουν να γίνω πορνοστάρ, όμως δεν έχω αρκετά μεγάλο

πιστεύεις πως αυτό θα μπορούσε να με βοηθήσει;

Ανώνυμος είπε...

Μέγα θέμα η ομοφυλοφιλία και ο τραβεστισμός στο σουνιτικό ισλάμ ακόμα και σήμερα. Για γερά νεύρα το κάτωθι περί Bacha bazi:
πχ http://www.dailymail.co.uk/news/article-3384027/Women-children-boys-pleasure-secret-shame-Afghanistan-s-bacha-bazi-dancing-boys-dress-like-little-girls-make-skirts-abused-paedophiles.html

Μερικά ενδιαφέροντα στο θέμα για την σατανική οθωμανική αυτοκρατορία στον σύνδεσμο απο τον αείμνηστο καθηγητή Νεοκλή Σαρρή.
https://www.youtube.com/watch?v=uF2Bh1bn3f4

Αν έχει κανείς το link όπου ο καθηγητής μιλά για τους τραβεστί βεζύρηδες του σουλτάνου θα ήταν διδακτικό.

Ανώνυμος είπε...

Megalo eucharistó ston deútero anónymo gia to video tou Neoclē Sarrí, alla gia ta perífima bachi bazi íxera, opóte o sychamós gia autó égine syníthia. Kai pou lene "secret shame," sigá min dréponte! Alla gia autó pou diávassa edó gia tin Turcocratoúmeni Ellada ítane to pio fricaleo eos tora. Autó me píraze oli mera.

mnk είπε...

Τα, σχετικά με το εν λόγω θέμα, "πολιτιστικά" αίσχη της αδερφομάνας του Κούλη ως Υπουργού Εξωτερικών και μερικές "γραφικές" λεπτομέρειες:

https://2mnka.wordpress.com/2008/07/29/moirasma/

mnk είπε...

Το ποστ δεν έχει τίτλο και άρα δεν ανοίγει σε δική του καρτέλα, εκτός ροής των υπολοίπων.

Ανώνυμος είπε...

Έχεις λαλήσει ρε φίλε; Τι να κάνει δηλαδή ο Χατζάρας για να μεγαλώσει το πουλί σου; Τράβα στον βουλευτή σου και ζήτησέ το σαν ρουσφέτι!

Η μουσική πρόσκληση προς την «εργατιά» για τις σφαγές των Δεκεμβριανών «Ντροπή στον εργάτη, στον σκλάβο ντροπή Στο αίμα αν δεν πνίξει μια τέτοια ζωή».

«Παιδιά σηκωθείτε να βγούμε στους δρόμους γυναίκες και άντρες με όπλα στους ώμους  στο κόκκινο λάβαρο πάντα πιστοί στη Σάλπιγγα πλάι που μ...