Οι απογειώσεις από την Σούδα άρχισαν στις 22.35.
Με εντολή του Ταξίαρχου Στεφαδούρου, ορίστηκε η 24.00 ως καταληκτική ώρα, διότι υπήρχε κίνδυνος κατά την επιστροφή να βρει τα Νοράτλας το «πρώτο φως».
Μετά την απογείωση του «Νίκη 13», μπήκε στον διάδρομο το Νοράτλας «Νίκη 16», με κυβερνήτη τον επισμηναγό Αθανάσιο Τζογάνη, που ενημέρωσε τον Πύργο ότι ήταν ήδη 24.00 και έσβησε τις μηχανές.
Πίσω στην σειρά ήταν ο επισμηναγός Ευάγγελος Πετρουλάκης, κυβερνήτης του «ΝΙΚΗ 15» που ήταν φορτωμένος με πυρομαχικά.
Ο επισμηναγός Ευάγγελος Πετρουλάκης που ήξερε καλά τι σήμαινε για τους Καταδρομείς, να μη φθάσουν τα πυρομαχικά στην Κύπρο αποφάσισε να απογειωθεί. Μπροστά του ήταν το Νοράτλας «Νίκη 14» με Κυβερνήτη τον Λυμπερόπουλο ,που ,έσβησε και αυτός τους κινητήρες του.
Ο Ευάγγελος Πετρουλάκης ωρυόμενος κατά των δειλών που «φάγανε» το χρόνο, κωλυσιεργώντας σκόπιμα…για να μη πετάξουν απογειώθηκε στις 00.23.
Πριν απογειώθηκε ο Λυμπερόπουλος.
Την ίδια ώρα το κέντρο Επιχειρήσεων της μονάδας, μετά την απογείωση και του «Νίκη 15», απέστειλε σήμα-περί ενάρξεως της επιχειρήσεως στο 28ο Αρχηγείο Τακτικής Αεροπορίας και στο ΓΕΑ , ενώ από το ΑΕΔ στάλθηκε στην Λευκωσία, ακωδικοποίητο, και γραμμένο σε ελεύθερη γλώσσα το σήμα: «ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ»!!!
Στο ΓΕΕΦ αποφάσισαν να στείλουν αγγελιοφόρους στις πυροβολαρχίες προς δέσμευση των αντιαεροπορικών.
Τελικά την αποστολή , έφεραν εις πέρας τα πληρώματα των 13 από τα 15 Νοράτλας που απογειώθηκαν από η Σούδα. …
Το «Νίκη 13» δεν έφθασε στην Μαρτυρική Μεγαλόνησο. Το πλήρωμά του δήλωσε, ότι «χάθηκε» στη διαδρομή, εξαιτίας ανεπανόρθωτης βλάβης της πυξίδας προσεγγίζοντας τη Ρόδο. …
Το «Νίκη 14» του επισμηναγού Λυμπερόπουλου δεν προσγειώθηκε ποτέ στην Κύπρο, αν και προηγείτο του «Νίκη 15» του Πετρουλάκη.
Με ευθύνη του ιδίου, πέταξε σε πολύ μεγάλο και ασφαλές ύψος και επέστρεψε στην Ελλάδα, γιατί όπως ισχυρίστηκε τον βρήκε το πρώτο φως της ημέρας, που βρήκε και τον Πετρουλάκη που ακολουθούσε…
Μόνο που εκείνος τόλμησε…
Κανένας από τους Αξιωματικούς-κυβερνήτες της αποστολής «ΝΙΚΗ» δεν πέρασε τον βαθμό του υποπτεράρχου.
Αντίθετα προήχθη αργότερα στο βαθμό του Πτεράρχου και μάλιστα διετέλεσε Α/ΓΕΕΘΑ (1996-1999) ο Αθανάσιος Τζογάνης που δεν απογειώθηκε ποτέ για την Κύπρο!!!
Γράφει ο Σπύρος Χατζάρας . Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΗΓΟ. Ανένδοτος για να φύγουν οι Ψεύτες,οι κλέφτες,και οιΠροδότες.«Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων….»...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
-
Η ΑΙΝΟΣ επειδή ειναι μικρή και έχει μικρότερο κόστος πουλάει πολύ πιό φθηνα από τον Ανταγωνιστή της Μπαρμπαστάθη που εχειαγοραστεί από πολ...
-
Οι πρώτες (ιατροδικαστικές) εκτιμήσεις αναφέρουν πως ο 31χρονος ποδοσφαιριστής υπέστη έμφραγμα.
15 σχόλια:
ο "χώρος μας" αποτελείται από κάποιες χιλιάδες άτομα που διαβάζουνε το Δελτίο 11 και μερικές χιλιάδες ακόμα που όλα αυτά τα ξέρουμε, διαβάζουμε τα βιβλία του Πλεύρη και λοιπά, οπότε κάθε φορά μαζευόμαστε και τα λέμε μεταξύ μας και χαιρόμαστε.
Ο υπόλοιπος κόσμος ψηφίζει 100% τόξο και περιμένει το EPIDOMA ενώ ταυτόχρονα καλωσορίζει τους λαθροέποικους, τον κομμουνισμό, τους γκέυ και τις τρανς.
Χατζαρα,οι... εβραϊκές "εκπτώσεις" και "προσφορές" άρχισαν νωρίτερα από ο,τι είχε σχεδιαστεί αρχικά! Ανακοίνωσαν μείωση κατά 22% του ΕΝΦΙΑ από τον φετινό Αύγουστο! Η εβραϊκή μπάνκα έχει για όλους όταν πρέπει να καλοπιασουν τον ελληνικό λα(γ)ο-στιφάδο!
Και τους εβραιους καλοσωριζει, ξεχάσατε να πείτε! Άλλωστε η ευρω-ψωροκωσταινα είναι δικό τους "κράτος"!!!
Καλά όλα αυτά Χατζάρα, γιατί όμως ποτέ δεν αναφέρεις ότι την εντολή για την επιχείρηση «Νίκη» την έδωσε ο Ιωαννίδης; Αντιφάσκει με την εικόνα του «προδότη» που έχεις φιλοτεχνήσει;
Ναι φίλε έτσι ακριβώς!!!
Η επιχείρηση Νίκη με σβηστα φωτα αποσκοπούσε στο να μη γίνουν αντιληπτοι απο τον αμερικανό στόλο που μετέδιδε πληροφορίες στους Τούρκους, και το ελικοπτεροφορο των πισωγλεντιδων στο ορος Τρόοδος. Χαρη στους καταδρομείς αυτούς κρατήθηκε η Λευκωσία και το αεροδρόμιο. Πιθανόν η απομόνωση πρακτικά του παρακράτους να οφείλεται κ σε αυτό το λόγο, οτι δεν πήραν την πρωτεύουσα.
Γιατί δεν πρόλαβαν να ενημερώσουν τους πυροβολητες της αεράμυνας ώστε να αποφευχθεί το κακό με την προσβολή των Νορατλας;
Και κάτι άλλο...Ο Πτέραρχος Ευάγγελος Πετρουλάκης (αν δεν
ειναι συνωνυμία,ηταν ανάμεσα σ αυτούς που συνυπέγραψε την επιστολή μεταξύ πολλών άλλων υπερ του ΝΑΙ στο δημοψήφισμα...εξαπατηθηκε η άλλιως...τα στέρνα τιμούν τα πρώτα???
Διότι αρκετά στοιχεία αντιαεροπορικών όπλων βρισκόταν
σκορπισμένα μέσα στα περιβόλια με τα οπορωφορα περιξ του αεροδρομίου της Λευκωσίας. Επειδή για λόγους ασφαλείας δηλ τυχόν υποκλοπής η αντίληψης του θέματος του σήματος που απέστειλε το ΓΕΣ προς Αρχηγείο Εθνικής Φρουράς το σήμα στάλθηκε μετά τις απογειώσεις των μεταγωγικών μας περί ώρα 00:30 τελευταία απογείωση από Σούδα (με πεντάλεπτο διαχωρισμό αεροσκάφος από αεροσκάφος και σιγή ασυρμάτου καθώς και μη χρήση ραδιοφαρων για αεροναυτιλία για να μην γίνουν αντιληπτοί) μιλάμε λοιπόν για πτήση με χρήση οργάνων και χαρτη...Νύχτα!!!! Όταν έφτασε το περίφημο πλέον σήμα για τα 15 πορτοκάλια αποκωδικοποιήθηκε και εστάλη δια αγγελιοφόρων ταχυστα στην αρμόδια πυροβολαρχία η μονάδα απεστειλε αγγελιοφόρους στα στοιχεία της που ήταν όπως προείπαμε ταγμένα για την κάλυψη του αεροδρομίου που σαφώς αποτελούσε στρατηγικό και τακτικό στόχο των τουρκοχοιρων.Τα πρώτα αεροσκάφη που έφτασαν περί την 01:25 άρχισαν να δέχονται κάποια ελαφρά πυρά αραιά, πιθανώς απο κάποια λίγα ένα η δυο στοιχεια της Α/Α μονάδας που δεν πρόλαβαν να ειδοποιήθουν από τους αγγελιοφόρους.... Η και από οπλίτες παρακείμενων μονάδων πεζικού που βρισκόταν πιο μακρια απ' τους πυροβολητέςπ δεν ήταν στην ευθύνη τους η κάλυψη του αεροδρομίου, φοβούμενοι, καθώς αναμένονταν σίγουρα επιχείρηση κατάληψης του αεροδρομίου,άρχισαν να βάλλουν προς το μέρος των Αφων ακούγοντας αρχικά τον θόρυβο των κινητήρων και βλεπωντας τα να ανάβουν τα φώτα τους αναγκαστικά έστω και για δευτερόλεπτα ακριβως την ώρα της προσγείωσης πριν ακουμπήσουν διάδρομο κυριολεκτικά άρχισαν να δέχονται πυρά. Οι υπόλοιποι ενώ ειδοποιήθηκαν με την διαταγή "όπλα Δεσμευμένα" δηλ όχι πυρά, παρασυρόμενοι από τα πυρα που άκουγαν και βλέπανε στον ουρανό και φοβούμενοι λάθους, οι επικεφαλής κάποιων α/α στοιχείων άρχισαν με δική τους ευθύνη πάρα την διαταγή να βάλλουν εναντίον των αεροσκαφών λογίζοντας τα τουρκικά....Το αποτέλεσμα είναι γνωστό το Νίκη 4 χτυπήθηκε στο χώρο επιβαινόντων και στον θάλαμο διακυβέρνησης στο μέρος όπου βρίσκονται τα ποδωστηρια δηλ ακριβώς στο τιμόνι ας πούμε,κομματιάζωντας τον συγκυβέρνητη Παναγόπουλο και αχρηστεύοντας το σύστημα διακυβέρνησης του Αφους...τα υπόλοιπα δυστυχώς προδιαγεγραμμένα και ιστορία...Έτσι έγινε αυτή η τραγική ιστορία κάποιος δεν πρόλαβε να ειδοποιήθει και συμπαρέσυρε ο ένας τον αλλον ....
Σας ευχαριστώ για την απάντηση! Είπατε ότι ένα δύο στοιχεία της Α/Α μονάδας δεν πρόλαβαν να ειδοποιηθούν από τους αγγελιοφόρους και έριξαν κάποια αραιά πυρά! Το ότι δεν πρόλαβαν να ειδοποιηθούν, πού οφείλεται; Μήπως σε κάποια έλλειψη οργάνωσης;
Καλησπέρα σας! Για ποιο δημοψήφισμα μιλάτε ότι ψήφισε ΝΑΙ ο Πετρουλακης;
Όχι στην προκειμένη περίπτωση μάλλον δεν ήταν θέμα ότι η εν λόγω μονάδα του Α/Α πυροβολικού δεν ήταν οργανωμένη. Στο ότι ο χρόνος που απέμεινε από την λήψη της διαταγής από το ΓΕΕΦ στην μοναδα μέχρι την ενημέρωση όλων των αντιαεροπορικών στοιχείων ήταν πολύ λίγος. Απ' ότι έχω διαβάσει τόσο σε βιβλία και έχω δει σε ντοκιμαντέρ ειδοποιήθηκαν από αγγελιοφόρους με ποδήλατα και με κάποιο τζιπ. Προφανώς επειδή ήταν και νύχτα και δεν γνώριζαν αν υπήρχαν και τουρκικές δυνάμεις πλησίον και υπήρχε φόβος για οργανωμένους άτακτους Τουρκοκύπριους που γνώριζαν την ελληνική απταιστα καθως υπήρχαν στην Λευκωσία θύλακες,που δημιουργούσαν πανικό η προβλήματα στις Ελληνικές δυνάμεις και προφανώς για λόγους ασφαλείας οι αγγελιοφόροι κινούμενοι με προφύλαξη να χρονοτριβήσαν περαιτέρω....
Το δημοψήφισμα του Τσίπρα...
Σας ευχαριστώ και πάλι για την απάντηση!
Ευτυχώς η Αεροπορία έχει πολλούς Πετρουλάκηδες. Ο Τζογάνης πάντως κακώς μνημονεύεται γιατί δεν απογειώθηκε. Πήρε εντολή να σβήσει όπως και άλλοι 4. Μπορείτε να του προσάψετε άλλα για την πρασινοκρατία στην Αεροπορία μετά ...
Δημοσίευση σχολίου