69 χρόνια μερτά την 1η Μαΐου 1776 , ο Ιησουίτης Άνταμ Βάϊσχαουπτ, ίδρυσε στο Ίνγκολστατ της Άνω Βαυαρίας, το παράρτημα των «Πεφωτισμένων» «Ιλλουμινάτι».
Το «ιστορικό» αυτό γεγονός συνεχίζει να εορτάζεται με την «Εργατική Πρωτομαγιά».
Το εργατικό κίνημα ξεκίνησε 459 χρόνια πριν από την ημερομηνία που οι πεφωτισμένοι έχουν επιβάλει ως η επίσημη αρχή των εργατικών αγώνων τη Πρωτομαγιά του 1886.
Βάσει των εγγράφων που διασώζονται οι μεταλλωρύχοι ξεσηκώθηκαν κατά της εργοδοσίας το 1427 στη Σρεμπρένιτσα και αρνήθηκαν να εργαστούν. Αυτή είναι η πρώτη καταγεγραμμένη και ιστορικά επιβεβαιωμένη απεργία που δεν έχει καμία σχέση με την πρωτομαγιά και τους Ιλουμινάτι.
Μόλις οκτώ χρόνια μετά την πρώτη απεργία των εργαζομένων κατά της παραβίασης των δικαιωμάτων των εργαζομένων, το 1435, στη Σρεμπρένιτσα, όπου λειτουργούσαν διάφορα μεταλλευτικά εργαστήρια μεταλλεία έγινε και η πρώτη καταγεγραμμένη περιβαλλοντική διαμαρτυρία στον κόσμο.
Ο Άνταμ Βάισχαουπτ, διάλεξε την «Πρωτομαγιά» σαν γιορτή, επειδή η νύχτα της Αγίας Βαλπουργίας, (30ή Απριλίου /1ηΜαΐου), ήταν η νύχτα των μαγισσών, με μυστικές τελετές, και όργια λατρείας του Σατανά.
Στους Κέλτες, η Πρωτομαγιά ήταν αφιερωμένη στον Μπελένο, τον θεό
του ηλιακού φωτός.
Οπότε, ο «φωτισμένος»
Βάϊσχαουπτ διάλεξε το «Φως» και τον «πατέρα» του.
Στο πλαίσιο του εορτασμού των 10 χρόνων από την ίδρυση των
Ιλλουμινάτι έγινε στη Βιέννη η πρεμιέρα της όπερας του Βόλφγκανγκ Αμαντέους
Μότσαρτ, «Οι Γάμοι του Φίγκαρο».
Η σατανιστική εορτή της Πρωτομαγιάς έχει «ειδικές απαιτήσεις» για την ανθρωποθυσία, αίμα, πόνο και Φόβο , για να παραχθεί αρνητική ενέργεια.
Οι Ιλλουμινάτι δεν είναι παρελθόν, αλλά είναι Ολοζώντανοι και απανταχού Παρόντες. Ετοίμαζαν για σήμερα γιορτές αίματος με την "αντεπίθεση" αλλά τους θυσίασε ο Βαλόντια.Στη γέφυρα του Λούζανι στο Κόσσοβο χύθηκε το αίμα 62 ανθρώπων.
Τα αεροπλάνα του ΝΑΤΟ περίπου στις 13.00 χτύπησαν
το λεωφορείο της «Νις Εξπρέςς» που έκανε την τακτική λεωφορειακή γραμμή
Νις-Πρίστινα μέσω Ποντουίεβο .
Το λεωφορείο χτυπήθηκε πάνω στη γέφυρα του Λούζανι. Η «Νις Eξπρέςς» ήταν η μόνη, σταθερή επικοινωνία του Κοσσυφοπέδιου με την υπόλοιπη Σερβία.
Ο ακρινής αριθμός των θυμάτων δεν έγινε ποτε γνωστός γιατί κανείς δεν ήξερε πόσοι επέβαιναν. Σώθηκαν μόνο 4.
Το λεωφορείο είχε 60 θέσεις. Έχει βεβαιωθεί ο θάνατος 15 παιδιών, μιας εγκύου και 46 άλλων επιβατών. Όταν χτυπήθηκε
το λεωφορείο κόπηκε στη μέση.
Το μισό έμεινε πάνω στην γέφυρα και το άλλο μισό
βρέθηκε κάτω. Στις 13:50 το ΝΑΤΟ επέστρεψε και βομβάρδισε το ασθενοφόρο που
έφθασε για να βοηθήσει τους τραυματισμένους. Πίσω από το ασθενοφόρο ήταν το
αυτοκίνητο της ΕΡΤ με την Νίκο Πέλμπα.
Το ΝΑΤΟ είπε ότι «το
γεγονός ήταν τυχαίο και ότι στόχος ήταν να αποτρέψουν τον
ανεφοδιασμό των σερβικών δυνάμεων στο Κοσσυφοπέδιο».
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΧΑΤΖΑΡΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου