2/2/15

Γερούν Γερά!

Και βλαξ και ρουφιάνος

Παρακολουθώ τον «αριστερό» "Σαγιανίμ" που προσπαθεί να απαντήσει στις αμαρτίες του πρακτορείου ΚΚΕ λτδ.
Και μας λέει , «σιγά μην φταίει το ΚΚΕ επειδή οι ανίκανοι μασονοδεξιοί ηγήτορες στις 15/7/1921 είχαν τη φαεινή ιδέα να προελάσει ο ελληνικός στρατός προς την Άγκυρα, ... Μήπως και για την απώλεια της μισής Κύπρου φταίνε οι κομμουνιστές;»
Ας μάθει το παιδί ότι οι μασονοεβραίοι Τρότσκι-Λένιν-Ρακόφσκι υποστήριζαν τον «μασονοεβραίο» Κεμάλ και ότι ο Μπεναρόγιας και οι άλλοι «κόκκινοι» καμάρωναν γιατί διέλυσαν το μέτωπο με το «οίκαδε».Για το ρόλο του ΑΚΕΛ στην Κύπρο τι να του πω. Ότι ήσαν οι ρουφιάνοι των Άγγλων που κατέδιδαν την ΕΟΚΑ;

30 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Χατζάρα,
Επιτρέψτε μου να διαφωνήσω, οι αμαρτίες της μασονοδεξιάς είναι υπέρτερες του ΚΚΕ, είναι τόσες πολλές που δεν τις ξεπλένει ούτε ο Σαγγάριος... Παραθέτω σχετικό σύνδεσμο προς ενημέρωση των αναγνωστών σας:
http://www.onalert.gr/stories/Smyrnhapo_to_oneiroston_efialth_kai_th_katastrofhDeytero_Meros/7928

Ανώνυμος είπε...

σχετικα με το 1920-22 υπαρχει ενας μυθος που προβαλλουν οι εγγλεζοι μασονοι εκτοτε στα ελληνικα βιβλια.

οτι δηλαδη περιπου η ηττα της ελλαδος οφειλετο στις εκλογες που εχασε ο σιωνιστης βενιζελος και οργανο των εγγλεζων απο τους φιλογερμανους δεξιους.

η αληθεια ειναι οτι η ελλας θα εχανε ουτως η αλλως αυτο το πολεμο ακομη και αν ο βενιζελος κερδιζε τις εκλογες.

δεν ηταν θεμα ουτε βενιζελου ουτε δεξιων.
και αυτο το μυθο τον ακουσαμε στις προσφατες εκογες και απο δεξιους που επικαλουντο ανοησιες οτι ταχα η νικη συριζα θα ηταν οτι η νικη των...δεξιων στις τοτε εκλογες δηλαδη καταστροφη!


ακριβως επειδη ηξερε το τελος την εκανε μεσω εκλογων αλλα καραμανλακος το 2009 ο μπεν ζελον που τον πουλησε στον εβραιο κεμαλ ο λενιν

το μετωπο του 20-22 ηταν αδυνατο να κρατηθει στρατηγικα

ο πολεμος της ελλαδος εκει ηταν απλως μια διευκολυνση των εγγλεζων.

το κρισιμο σημειο που εκρινε την ηττα της ελλαδας δεν ηταν φυσικα καμμια εκλογικη ηττα βενιζελου αλλα η συμμαχια κεμαλ λενιν

απο εκεινη τη στιγμη η μοιρα της ελληνικης εκστρατειας ειχε κριθει.

η ηττα ηταν αναποφευκτη.

στρατηγικα ηταν αδυνατο να κρατηθουν τα παραλιακα εδαφη της σμυρνης με ενα τεραστιο τουρκικο μετωπο μπροστα στην αχανη ενδοχωρα της να πιεζει ανα πασα στιγμη στο μελλον μια λωριδα παραλιακη με πεταμα στη θαλλασα..

αν δεν γινοταν το 22 θα τους πετουσαν οι τουρκοι στη θαλλασσα το 30 το 45 το 1974 εστω.



οσο για το 1974 και εκει η ηττα ηταν αναποφευκτη τα περι προδοσιων ειναι ρηχες προσεγγισεις που βολεψαν το πολιτικο συστημα το οποιο εβαλε το στρατο να φορτωθει την καυτη πατατα του εδαφικου συμβιβασμου που μαγειρευτηκε τη δεκαετια του 50 .

η ελλας δεν μπορουσε στρατιωτικα να νικησει στο εδαφος την τουρκια.

ηττηθηκε καθαρα και δεν απετολμησε ουτε να κλιμακωσει την πολεμικη μαχη αποδεχομενη μια βαρεια μεν αλλα διαχειρισιμη σε μη αυστηρα ελληνικο εδαφος ηττα απο μια ολικη συντριβη σε κλιμακωση εντος της επικρατειας της οπως το 1897.

η τουρκια θα κατελαμβανε καποια στιγμη τα εδαφη αυτα ως παγια στρατηγικη της επιδιωξη

ειτε το 1964 ειτε το 1974 ειτε το 1996 θα το ειχε καποτε κανει.

αλλωστε αν ηθελε θα μπορουσε να καταλαβει ολη τη κυπρο αλλα δεν το εκανε περιοριζομενη στο 1/3 προφανως γιατι αλλος ηταν ο στρατηγικος σχεδιασμος και η συναινετικη λυση

Ανώνυμος είπε...

αληθεια ο παρτσαλιδης του κκε τι ηξερε και ποιους προστατες ειχε και κανεις ποτε δεν τον αγγιξε ουτε τον διωξε για τιποτε σε αντιθεση με πληθος συντροφων του;

Ανώνυμος είπε...

Θα συμφωνήσω αγαπητέ ότι μπορεί η συμμαχία Κεμάλ-Λένιν να συνέβαλε, αλλά η κατάρρευση του μετώπου ήταν καθαρά αποτέλεσμα των βλακωδών κινήσεων των στρατιωτικών ηγετών της εποχής, που κατάφεραν ένας ελληνικός στρατός 120.000 ανδρών να ηττηθεί από τους 96.000 άνδρες του Κεμάλ, 600 χιλιόμετρα μακριά από τις πηγές ανεφοδιασμού του!

Ανώνυμος είπε...

Παρακολουθώ τον «αριστερό» "Σαγιανίμ" που προσπαθεί να απαντήσει στις αμαρτίες του πρακτορείου ΚΚΕ λτδ.
Και μας λέει , «σιγά μην φταίει το ΚΚΕ επειδή οι ανίκανοι μασονοδεξιοί ηγήτορες στις 15/7/1921 είχαν τη φαεινή ιδέα να προελάσει ο ελληνικός στρατός προς την Άγκυρα, ... Μήπως και για την απώλεια της μισής Κύπρου φταίνε οι κομμουνιστές;»

Ας μάθει το παιδί ότι οι μασονοεβραίοι Τρότσκι-Λένιν-Ρακόφσκι υποστήριζαν τον «μασονοεβραίο» Κεμάλ και ότι ο Μπεναρόγιας και οι άλλοι «κόκκινοι» καμάρωναν γιατί διέλυσαν το μέτωπο με το «οίκαδε».Για το ρόλο του ΑΚΕΛ στην Κύπρο τι να του πω. Ότι ήσαν οι ρουφιάνοι των Άγγλων που κατέδιδαν την ΕΟΚΑ;

https://tinyurl.com/kzhsp9y

Ανώνυμος είπε...

Ούτε αριστερός, ούτε Σαγιανίμ είμαι, αλλά όσοι προσπαθούν να μας πείσουν ότι για την Μικρασιατική καταστροφή φταίει το ΚΚΕ (!), σίγουρα είναι γραφικοί και Μαλακίμ...

Ανώνυμος είπε...

Υπερασπίζεται το ΚΚΕ αλλά αριστερός δεν είναι!
Η γελειότητα ξεπέρασε κάθε όριο!

Ανώνυμος είπε...

Δεν υπερασπίζομαι το ΚΚΕ αγαπητέ, την κοινή λογική υπερασπίζομαι. Επειδή το ΚΚΕ ήταν αντίθετο στην Μικρασιατική εκστρατεία δεν σημαίνει ότι ευθύνεται και για την καταστροφή. Θέλετε δηλαδή ντε και καλά να αθωώσετε τους τραγικούς χειρισμούς των άκαπνων αρχιστρατήγων της τότε βασιλοδεξιάς κυβέρνησης;

Το ΚΚΕ έστειλε τον στρατό μας 600 χλμ. μακριά από τη Σμύρνη με τις εφοδιοπομπές να γίνονται εύκολος στόχος για το Ιππικό των Το ύρκων; Το ΚΚΕ τάιζε τους φαντάρους μας παστές ρέγγες ενώ διέσχιζαν την Αλμυρά Έρημο; Δυστυχώς βλέπω ότι η κοινή λογική συνεχίζει να απουσιάζει από την παράταξη αυτή, όπως κι αν λέγεται σήμερα...

Ανώνυμος είπε...

Σε λίγο, θα γράψεις πως οι απεργίες του ΚΚΕ βοήθησαν τον Ελληνικό Στρατό...

Πάντως, για *μη Αριστερός*, (που λες πως είσαι...) μια χαρά υπερασπίζεσαι το ΚΚΕ...

Ούτε στον Περισσό δεν έχουν τέτοιο πάθος...




Ανώνυμος είπε...

Το ΚΚΕ απλα(μαζι με τουςΑγγλους) δεν αφηνε να πανε στα 600 χιλλιομετρα οταν επρεπε και οσο υπηρχε χρονος και ο εχθρος ηταν αδυναμος,επισης ηταν αυτο που αφηνε μονο τις παστες ρεγγες να φτασουν στην αλμυρα ερημο,τα υπολοιπα εφοδια συμπεριλαμβανωμενων και των πυρομαχικων τα εξαφανιζανε στα ποταμια,βοηθουσανε οποιον ηταν προθυμος να λιποτακτησει,δινανε πληροφοριες σε εχθρικες δυναμεις.Το γραφειο προπαγανδας συνεχιζει τη δουλεια του με ζηλο.

Ανώνυμος είπε...

Ο πολεμιστής αγωνίζεται νηστικός (ή ακόμα και με παστές ρέγγες αν χρειαστεί...).

Όμως, ο πολεμιστής δεν αγωνίζεται χωρίς ΠΟΛΕΜΟΦΟΔΙΑ!!!

Τα καθάρματα του εβραιο-σιωνιστικού κατασκευάσματος (ΚΚΕ) έκαναν ό,τι μπορούσαν για να σαμποτάρουν τον Ελληνικό Στρατό.

Όσο για τους "άκαπνους" αρχιστράτηγους, βλέπε Βαλκανικοί Πόλεμοι...




Ανώνυμος είπε...

Παιδιά λίγο ψυχραιμία με τους χαρακτηρισμούς.
Η Ελλάδα ήταν αποικία των άγγλων (συμπεριλαμβανομένων όλων των εκφάνσεων τους) από την δολοφονία του αειμνήστου Καποδίστρια και μετά.
Οι "άγγλοι" μετά τις εκατόμβες θυμάτων που είχαν στην χερσόνησο της Καλλίπολης χρησιμοποίησαν τους Έλληνες για την βρωμοδουλειά τους, δηλαδή την εκκαθάριση της Μικράς Ασίας από εστίες αντίστασης, με την παράλληλη παρεμπόδιση των Ελλήνων να εδραιωθούν. Σε δεύτερη φάση με έξαρση του εθνικιστικού-πατριωτικού αισθήματος των οθωμανών, παρουσιάσαν τους Έλληνες ως αδίστακτους κατακτητές-αποικιοκράτες, τους οργάνωσαν και εκτόνωσαν όλη την οργή των ιλιθίων σε εμάς (παλαιοελλαδίτες και ντόπιους Μικρασιάτες). Σε τρίτη φάση οι ίδιοι "άγγλοι" έκαναν περίπατο στις αποσχισθείσες επαρχίες από την πρώην οθωμανική επικράτεια Ιράκ-Ιράν-Αίγυπτος εξασφάλίζοντας τα πετρέλαια και τις νέες αποικίες τους αμαχητί, ενώ αναδυόταν το κατασκευασμένο ολοκληρωτικό κεμαλικό κράτος και ο "τούρκος" ως ενοποιητική ταυτότητα για τους μικρασιάτες.Δεν θέλω να τους παινέψω, αλλά μιλάμε για διαβολική στρατηγική.

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω ότι ο σύνδεσμος που έδωσα παραπάνω είναι πολύ χρήσιμος και περιγράφει με λεπτομέρειες όλα τα λάθη που έκαναν αυτοί που διηύθυναν την Μικρασιατική εκστρατεία και πιό συγκεκριμένα στην πιό κρίσιμη μάχη, την μάχη στον Σαγγάριο:

http://www.onalert.gr/stories/Smyrnhapo_to_oneiroston_efialth_kai_th_katastrofhDeytero_Meros/7928

Αν δε ο τυφλός φανατισμός σας δεν σας επιτρέπει να παραδεχτείτε ότι το ΚΚΕ δεν ευθύνεται για την κατάρρευση του μετώπου, μπορείτε να διαβάσετε και σχετικό άρθρο από την ιστοσελίδα της Χρυσής Αυγής που απαριθμεί τα λάθη που έγιναν στη μάχη του Σαγγάριου:

http://www.xryshaygh.com/enimerosi/view/h-machh-sto-saggario-potamo-10-augoustou-4-septembriou-1921

Όσον αφορά την Κύπρο, είναι σαφές νομίζω ότι αυτοί που ευθύνονται για την κατάληψη του μισού νησιού από τους Τούρκους, είναι αυτοί που οργάνωσαν το πραξικόπημα κατά του Μακάριου και απ' όσο ξέρω δεν ήταν το ΚΚΕ...

Γιατί δεν παραδέχεστε απλά ότι κάποιοι μικρόνοες από την παράταξή σας ακρωτηρίασαν 2 φορές μέσα στον 20ο αιώνα την Ελλάδα και το Έθνος μας; Αυτή δυστυχώς είναι η πραγματικότητα: "Εθνικόφρονες" και στις 2 περιπτώσεις ακρωτηρίασαν το Έθνος μας!

Και επιτέλους ξεκολλήστε από τους τεχνητούς διαχωρισμούς του παρελθόντος, δεξιά-αριστερά και όλα τα συναφή. Στην Κύπρο το 2013 οι καταθέσεις των πολιτών δεν δημεύτηκαν από τους κομμουνιστές, αλλά από την δεξιά κυβέρνηση του μασόνου Ανα(ν)στασιάδη...

Έχετε απολιθωθεί στην εποχή του ψυχρού πολέμου. Συνεχίζετε να κηρύσσετε το μίσος κατά του κομμουνισμού, με τον κομμουνισμό να μην υπάρχει πιά!

Ανώνυμος είπε...

Ό Κομμουνισμός μπορεί να ξηλώθηκε στην Ανατολική Ευρώπη, όμως, στην Ελλάδα υπάρχει σαν να μην έγινε τίποτα!

Κομμουνιστές και ελαφρο-αριστεροί τύπου ΣΥΡΙΖΑ στην υπηρεσία Ανθελληνικών και αντεθνικών επιδιώξεων...

Όσοι έχουν θύματα στον Συμμοριτοπόλεμο δε μπορούν να αγκαλιάσουν τους σφαγείς των ανθρώπων τους.

Να ξεχάσουν; Να συγχωρήσουν;

Επειδή, αυτό συμφέρει τα συντρόφια, έ;




Ανώνυμος είπε...

Αριστερέ "πατριώτη", που τόσο κόπτεσαι για "την Ελλάδα και το Έθνος μας":

-Ποιοί κατηγορούν τους Έλληνες ως Ρατσιστές, Ξενοφοβικούς κτλ. ενώ ταυτόχρονα σκίζονται για τα δικαιώματα των ΛΑΘΡΟ-εποίκων;

-Ποιοί είναι υπέρ των Σκοπίων σε ό,τι αφορά το όνομα "Μακεδονία";

-Ποιοί αγωνίζονται να ξηλώσουν οτιδήποτε Χριστιανικό και Ορθόδοξο;

ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ΔΗΜΑΡ και λοιπά Διεθνιστικά/Σιωνιστικά μαγαζάκια!

Έχεις μεγάλο θράσος αριστερέ "πατριώτη" να μιλάς για Έθνος/Ελλάδα όταν τα αριστερά κόμματα κάνουν ό,τι μπορούν για να καταστρέψουν τον Ελληνισμό!!!

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω καταλαβαίνεις τι εννοώ αγαπητέ. Η Ελλάδα δεν κινδυνεύει πλέον από τον κομμουνισμό, γιατί αυτός δεν υπάρχει πλέον, ούτε από το ΚΚΕ του 5,47% γιατί αυτό αν και ιδρύθηκε από τον Εβραίο Μπεναρόγια, σήμερα είναι ενάντια στο Ισραήλ και στο πλευρό των Παλαιστινίων. Επίσης, να σου θυμίσω ότι θύματα και δικούς τους ανθρώπους χάσανε κι αυτοί, σαν ηττημένοι μάλιστα χάσανε περισσότερους...

Ο κίνδυνος για την Ελλάδα προέρχεται πλέον από τους μασόνους και τους σιωνιστές που έχουν διαβρώσει τα πάντα, σχεδόν όλα τα κόμματα της χώρας! Όλα αυτά τα χρόνια ενώ εσείς έχετε "κολλήσει"¨με το ΚΚΕ, αυτοί αθόρυβα σαν το σαράκι διαβρώνουν και κατατρώγουν τον κοινωνικό ιστό της χώρας.

Ελαφροδεξιοί και ελαφροαριστεροί σε αγαστή συνεργασία σταυρώνουνε τον λαό μας σαν το Χριστό και βάζουνε τα ιμάτιά του σε κλήρο. Σκοπός όλων αυτών των μασονοσιωνιστών, ντόπιων και διεθνών, είναι να αγοράσουν σε εξευτελιστικές τιμές κατοικίες, γη, επιχειρήσεις, ορυκτό πλούτο, πετρέλαιο, φυσικό αέριο, με λίγα λόγια τα πάντα...

Σύντομα θα γίνουμε δούλοι μέσα στην ίδια μας τη χώρα κι εσείς αντί να ενώνετε τους Έλληνες πολίτες ώστε να αντιμετωπίσουν ενωμένοι και από κοινού αυτή τη λαίλαπα, συνεχώς τους διαιρείτε.

Αντί να ασχολούμαστε στο διηνεκές με το τι έγινε πριν 70 χρόνια, ας ασχοληθούμε επιτέλους με αυτούς που πάνε να μας πάρουν τα σπίτια και τα υπάρχοντά μας ΣΗΜΕΡΑ,ΤΩΡΑ και σε διαβεβαιώ δεν τους ενδιαφέρει αν το σπίτι που βγαίνει στον πλειστηριασμό ανήκει σε δεξιό ή σε κομμουνιστή...

Δεν σε καλώ να ξεχάσεις ή να συγχωρήσεις, αν αυτό δεν σου βγαίνει. Σε καλώ να δεις ποιό είναι το συμφέρον της χώρας στις σημερινές συνθήκες, η ενότητα και η ομόνοια ή η διαίρεση και η διχόνοια;

Ανώνυμος είπε...

Για Λαθρο-έποικους, "Μακεδονικό ζήτημα" και Ορθοδοξία, ΜΟΥΓΚΑ...

Εντάξει, καταλάβαμε...

Ανώνυμος είπε...

Συγγνώμη ρε παιδιά, αλλά μερικοί σκάτε γάιδαρο! Εξήγησα επανειλημμένα ότι δεν είμαι ΚΚΕ και φυσικά δεν συμφωνώ με τις θέσεις της ηγεσίας του ΚΚΕ για τη λαθρομετανάστευση και το λεγόμενο "Μακεδονικό". Για το θέμα της θρησκείας δεν συμφωνούν ούτε καν τα μέλη του, γιατί ξέρω πολλούς κομμουνιστές που σ' αυτό το θέμα γράφουν την ηγεσία τους κανονικά, π.χ. η Κανέλλη.

Επειδή όμως διαφωνώ με την ηγεσία του ΚΚΕ, αυτό δεν σημαίνει ότι θα σπαταλήσω τη ζωή μου να διαπληκτίζομαι με τους οπαδούς του ΚΚΕ, που είναι εργάτες ή άνεργοι και φουκαράδες σαν κι εμένα. Τι θα βγει απ' αυτό;

Εγώ προσωπικά δεν αισθάνομαι να κινδυνεύω από αυτούς. Πολλοί απ' αυτούς μάλιστα νιώθουν στο πετσί τους τις συνέπειες της λαθρομετανάστευσης, καθώς είναι κι αυτοί άνεργοι Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι σε συνθήκες κρίσης το ποσοστό του ΚΚΕ αντί να ανεβαίνει, πέφτει!

Εμένα με ανησυχούν οι άλλες οι κουφάλες οι γραβατωμένες και οι καθώς πρέπει, που προσπαθούν να μας φάνε τα σπίτια και τις περιουσίες μας. Οι Κύπριοι "δεξιοί" ήταν αυτοί που φάγανε τις καταθέσεις του κοσμάκη στην Κύπρο. Κι ο "δεξιός" Σαμαράς ήταν αυτός που μας ξεζούμισε με τον ΕΝΦΙΑ ακόμη και στα χωράφια μας. Και μη νομίζετε ότι αυτό θα σταματήσει με τη νέα "αριστερή" κυβέρνηση. Απλώς οι "αριστεροί" απατεώνες αυτή τη φορά, θα δώσουν άλλο όνομα στον ΕΝΦΙΑ...

Γι' αυτό το θεωρώ πολυτέλεια σαν άλλος Δον Κιχώτης να συνεχίσω να πολεμάω τον ανεμόμυλο του ΚΚΕ, όταν έχει ήδη ανοίξει η κερκόπορτα κι έχουν ορμήξει τα σιωνιστικά αρπαχτικά να μας αρπάξουν ότι έχουμε και δεν έχουμε... Θα αφήσουμε το πανηγύρι να πάμε για πουρνάρια;

Ανώνυμος είπε...

Τα σχολικά βιβλία (π.χ. Δημοτικού και Γυμνασίου) με το ανθελληνικό και αντεθνικό περιεχόμενο αλλά και σαφείς αναφορές προς αθεΐα, ομοφυλοφιλία, παιδοφιλία κτλ.
ποιός τα γράφει; Οι δεξιοί ή οι αριστεροί;

Ποιοί είναι στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο; Οι δεξιοί ή οι αριστεροί;

Η Δραγώνα και η Ρεπούση είναι δεξιές ή αριστερές;

Οι συντριπτική πλειοψηφία των καθηγητών σε σχολεία και πανεπιστήμια είναι δεξιοί ή οι αριστεροί;

Εδώ και δεκαετίες, η χώρα παρέδωσε τη διαπαιδαγώγηση της νεολαίας σε διεθνιστικά καθάρματα!

Σε κάθε βαθμίδα της εκπαίδευσης, οι νεοταξίτες "προοδευτικοί" χλεύασαν και διέλυσαν οτιδήποτε Εθνικό και Χριστιανικό!

Αριστερός Διεθνιστής και Πατριώτης δε γίνεται!!!





Ανώνυμος είπε...

Mεγάλη κομμουνίστρια η Κανέλλη...
Τέτοιους κομμουνιστές (των βορείων προαστίων...)έχει μόνο η Ελλάδα.

Ποιος έδιωξε τα εργοστάσια και έκλεισε τα ναυπηγεία;

Ποιος οργάνωνε συνεχείς απεργίες με αφορμή μαλακίες του τύπου συμπαράσταση στη Νικαράγουα, Βενεζουέλα, Χιλή κτλ.;

Κατά τα άλλα, έφταιξαν οι κακοί καπιταλιστές που πλάκωσε τόση ανεργία...







Ανώνυμος είπε...

Αν θες να μάθεις ποιός έκλεισε τα εργοστάσια της Ελλάδας, πάνε ρώτα τον "εθνάρχη" που τόσα χρόνια σαν μαλάκες ψηφίζατε. Ρώτα τον Σωτήρη Σοφιανόπουλο να σου πει πως ο μεγάλος "εθνάρχης" έκλεισε το εργοστάσιό του, τη ΧΡΩΠΕΙ.

Αλλά τόσο μαλάκες είστε που υπερασπίζεστε ακόμη την ξενόδουλη μασονοδεξιά και αντί να συντάσσεστε με την φτωχολογιά, συντάσσεστε με τους βιομηχάνους και τους εφοπλιστές, που οι περισσότεροι κάναν τις περιουσίες τους όντας δοσίλογοι και μαυραγορίτες...

Και για να τελειώνουμε, δεν πήγα να ψηφίσω στις τελευταίες εκλογές. Ήμουνα πολύ κοντά στο να ψηφίσω Χρυσή Αυγή, αλλά όσο η Χρυσή Αυγή δεν αποκηρύσσει δυνατά και καθαρά τον ναζισμό δεν πάει το χέρι μου.

Ζούμε σε μια χώρα που έχει υποφέρει τα πάνδεινα από τους ναζί και μου προκαλεί σιχαμάρα ν' ακούω τον υπαρχηγό της Χρυσής Αυγής να μαθαίνει σ' ένα παιδάκι να λέει Χάιλ Χίτλερ!

Όσον αφορά τα σχολικά βιβλία φίλε μου, δεν έχουμε πάθει Αλτσχάιμερ ακόμη, το βιβλίο της Ρεπούση το έβαλε στα σχολεία η κυβέρνηση Καραμανλή και σύμφωνα μ' αυτά που γράφεις, πολύ πιθανόν την ψήφισες!

Ανώνυμος είπε...

Στη ναυπηγοεπισκευαστική Περάματος, ποιός οργάνωνε απεργίες και έφευγαν τα πλοία για ξένα ναυπηγεία;
Πουλικόγιαννης & ΣΙΑ...

Στη Βιδομέτ, τί έκανε το ΚΚΕ;

To κακόμοιρο το ΚΚΕ, δεν έχει φταίξει σε τίποτα και ποτέ...

Η ψοφοδεξιά ΝΔούλα
δεν είχε το θάρρος να ξηλώσει τις αριστερές Δραγώνα, Ρεπούση κτλ.

Όμως, αυτό δεν απαλλάσσει τις "κυρίες" αυτές από τα εθνοκτόνα/αριστερά/διεθνιστικά "ιδεώδη" τους!

-Το Παιδαγωγικό Ιστιντούτο έχει δεξιούς;

-Η συντριπτική πλειοψηφία των καθηγητών σε σχολεία και πανεπιστήμια είναι δεξιοί;

Χρόνια ροκανίζουν οτιδήποτε Εθνικό

Σιγά, μη ψήφιζες ΧΑ ενώ υπερασπίζεσαι το κόμμα της Βίας και Προδοσίας (=ΚΚΕ).

Πόσους σκότωσαν οι Γερμανοί στην Κατοχή και πόσους οι αριστεροί στο συμμοριτοπόλεμο;






Ανώνυμος είπε...

Ήρθε το ορφανό του Στάλιν να το παίξει εθνικιστής από πάνω...

Σιβηρία που σου χρειάζεται διεθνιστικό κατασκεύασμα...

Ανώνυμος είπε...

Μοναδική πρωτοτυπία η Ελλάδα:

Η χώρα με τους πλούσιους "αριστερούς"...

Το παίζουν και θύματα...

Βρε ΟΥΣΤ!!!

Ανώνυμος είπε...

Όχι αγαπητέ, δεν θέλω να το παίξω "εθνικιστής" του κώλου, με τατουάζ τη σβάστικα κα να τιμώ τους ταγματασφαλίτες που έδιναν όρκο πίστης στον Χίτλερ και να τιμώ τους χουντικούς που ακρωτηρίασαν την Κύπρο μας και να χτυπάω προσοχή σε εφοπλιστές και βιομηχάνους πρώην μαυραγορίτες...

Ούτε θέλω να κατηγορώ για όλα τα κακά που συνέβησαν στη χώρα μου σαν αποδιοπομπαίο τράγο το ΚΚΕ, ενώ άλλοι ήταν εκείνοι που είχαν την εξουσία και ήταν και αυτοί που άνοιξαν τις πόρτες για να μπουν όλοι οι λαθρομετανάστες...

Τέτοιος "εθνικιστής" που πιστεύει στους ναζί δεν θέλω να είμαι, γιατί απλά καταχράστε τη λέξη εθνικισμός. Και δεν έχετε και τα @@ να παραδεχτήτε δημόσια ότι είστε ναζιστές, γιατί είστε κότες. Κρύβεστε πίσω από τον ...αρχαιοελληνικό χαιρετισμό!

Προτιμώ λοιπόν να δηλώνω απλά Έλληνας πατριώτης, σαν αυτούς -δεξιούς και αριστερούς- που πολέμησαν το ίνδαλμά σου τον Χίτλερ.

Ανώνυμος είπε...

JUDEN...

Ανώνυμος είπε...

Παρακολουθώ τον «αριστερό» "Σαγιανίμ" που προσπαθεί να απαντήσει στις αμαρτίες του πρακτορείου ΚΚΕ Ltd.

Και μας λέει , «σιγά μην φταίει το ΚΚΕ επειδή οι ανίκανοι μασονοδεξιοί ηγήτορες στις 15/7/1921 είχαν τη φαεινή ιδέα να προελάσει ο ελληνικός στρατός προς την Άγκυρα, ... Μήπως και για την απώλεια της μισής Κύπρου φταίνε οι κομμουνιστές;»

Ας μάθει το παιδί, ότι οι μασονοεβραίοι Τρότσκι-Λένιν-Ρακόφσκι υποστήριζαν τον «μασονοεβραίο» Κεμάλ και ότι ο Μπεναρόγιας και οι άλλοι «κόκκινοι» καμάρωναν γιατί διέλυσαν το μέτωπο με το «οίκαδε».

Για το ρόλο του ΑΚΕΛ στην Κύπρο, τι να του πω. Ό,τι ήσαν οι ρουφιάνοι των Άγγλων που κατέδιδαν την ΕΟΚΑ;

Έτσι, Σπύρο, ξεβράκωσε τους για άλλη μια φορά!!!

http://bit.ly/1A1ghIh






Ανώνυμος είπε...

Αριστεροί και δήθεν-δεξιοί έχουν ένα κοινό:
Είναι Διεθνιστές και Εθνο-μηδενιστές!

Από το 1974, η Αριστερά
-με τις ευλογίες της δήθεν Δεξιάς-
είναι Καθεστώς!

Η αριστερίστικη θολο-κουλτούρα,
οι επαγγελματίες του «αντί» και των ΜΚΟ, οι έμμισθοι της «Ρόζα Λούξεμπουργκ»
δεν έχουν τίποτα κοινό με το Έλληνικό Έθνος!

Ανώνυμος είπε...

[Ό αριστερός παπαγάλος έγραψε:

«Όσοι στην Κατοχή έγιναν ταγματασφαλίτες και έδιναν όρκο πίστης στον Χίτλερ, ήταν απλά προδότες και καλώς τιμωρήθηκαν».

Επειδή τα «Τάγματα» ήταν Εθνικός Στρατός κατά της Κόκκινης Τρομοκρατίας και δεν έδιναν όρκο πίστης στο Χίτλερ, η ανάρτηση θα κατέβει γιατί δεν γουστάρω ΚΚΕ-δικη προπαγάνδα.

Και τι θα πει, ρε καραγκιόζη, «δίκαια τιμωρήθηκαν»;

Από ποιο δικαστήριο και ποια δικαιοσύνη; Το "ανταρτοδικείο" της Καλάμάτας;]

Γειά σου, Σπύρο, με τα ωραία σου!!!

Ξεβράκωσε τα αριστερά "πατριωτάκια της μπολσεβίκ-σοβιετίας" για άλλη μια φορά!!!

Ανώνυμος είπε...

http://bit.ly/1AmGq46

Ο πρωθυπουργός των ΛΟΑΤΚΙ θα συναντηθεί με τον Ερντογάν στις 13 Μαΐου

Το Ραντεβού του πρωθυπουργού των ΛΟΑΤΚΙ με τον Ταγίπ θα πραγματοποιηθεί  μετά την αναμενόμενη επίσκεψη του Ερντογάν στην Ουάσινγκτον στις 9 ...