15/7/19

Το αμερικανόνατοϊκό πραξικόπημα Cia-Ιωαννίση στη Λευκωσία πριν 45 χρόνια

Η αντίστροφη μέτρηση για το ιουδαϊκό/νατοϊκό πραξικόπημα του προδότη/πράκτορα Ιωαννίδη στην Κύπρο , άρχισε την 6η Οκτωβρίου 1973, 
με την αιφνιδιαστική επίθεση των αράβων στο Σινά και το Γκολάν. Με τον πόλεμο του Γιομ Κιπούρ.

Ο ιουδαίος Κίσινγκερ , με την διπλή ιδιότητα του πολιτικού προϊσταμένου των μυστικών υπηρεσιών των ΗΠΑ και του επικεφαλής του Στέητ Ντηπάρτμεντ, διαχειρίστηκε προσωπικά και σκηνοθέτησε από το παρασκήνιο την Κυπριακή Προδοσία αφού ο τότε πρόεδρος Νίξον κλυδωνιζόταν λόγω του σκανδάλου Γουότεργέητ.  

Ο μέγας Έλλην δημοσιογράφος Ηλίας Δημητρακόπουλος σε μια συνέντευξή του στην «Ηerald» αποκάλυψε ότι οι αποφάσεις του Κίσινγκερ, είχαν ληφθεί σε μια κλειστή σύσκεψη των μυστικών υπηρεσιών, τέσσερις μήνες πριν το πραξικόπημα και την εισβολή στην Κύπρο. Το σχέδιο Κίσινγκερ προέβλεπε την παραπλάνηση του Μακαρίου, με βάση τα «παλιά σχέδια  «Νίκη» και «Aπόλλων» που είχαν περιέλθει στα χέρια των Μακαριακών από το καλοκαίρι του 1973 , και τα οποία προέβλεπαν την έξοδο αρμάτων από τα στρατόπεδα τα οποία θα οδηγούσαν μυημένοι εις την E.O.K.A. εθνοφρουροί.  

Τον Μάρτιο του 1974, η Κυπριακή Υπηρεσία Πληροφοριών ανακάλυψε έγγραφα της ΕΟΚΑ Β' τα οποία κατέγραφαν πλάνα για διενέργεια πραξικοπήματος υποβοηθούμενο απο την Χούντα των Αθηνών, καις τη συνέχεια ο κύπριος πρέσβης στην Ουάσιγκτον και στενός συνεργάτης του Μακαρίου Νίκος Δημητρίου επισκέφθηκε τον αρμόδιο υφυπουργό Ρότζερ Ντέιβις και τον υπεύθυνο του κυπριακού Γραφείου  στο Στέιτ Ντιπάρτμεντ κ. Τομ Μπόγιατ και εξέφρασε την ανησυχία του για το ενδεχόμενο ανατροπής του Αρχιεπισκόπου από τη χούντα των Αθηνών.
Αυτές οι πληροφορίες αποτέλεσαν την βάση της παραπλάνησης του Μακαρίου. Σύμφωνα με εμπιστευτικό τηλεγράφημα της αμερικανικής πρεσβείας της Λευκωσίας προς τον Χένρι Κίσιγκερ, στις 8 Απριλίου 1974, ο Μακάριος κατονόμασε τον Ανδρέα Ποταμιάνο ως χρηματοδότη της «τρομοκρατικής» ΕΟΚΑ Β.

Οι αμερικανικές υπηρεσίες ενημέρωναν τους Μακαριακούς για το παραπλανητικό πρόγραμμα αποστολής όπλων και χρημάτων προς τους ανθρώπους της «αμερικανικής συνομωσίας». Χρηματοδότης από την Αθήνα εμφανιζόταν ο εφοπλιστής Ποταμιάνος και ως συντονιστής στην Κύπρο , εμφανιζόταν ένας χαφιές του Ιωαννίδη, ο Κοσμάς Μαστροκόλιας, που είχε «ρουφιανέψει» και τον Αλέκο Παναγούλη .

Οι αμερικανοί, όλο αυτό το διάστημα , μέχρι και τις 15 Ιουλίου, (μαζί με τους Έλληνες πράκτορες Αβέρωφ κλπ), ενημέρωναν την μακαριακή πλευρά, και τους Τούρκους, ότι το πραξικόπημα θα το έκανε η ΕΟΚΑ Β, με τον «δανεισμό», ανδρών και όπλων από την Εθνοφρουρά.
Για τον λόγο αυτό, όπως αφηγήθηκε ο κ. Πάτροκλος Σταύρου, όταν εκδηλώθηκε το πραξικόπημα, «υποθέσαμε ότι επρόκειτο για επίθεση της ΕΟΚΑ Β, στην οποίαν «εδάνεισε» οπλισμό η Εθνική Φρουρά, ακόμη και τανκς, γιατί είδαμε ένα άρμα μάχης να προχωρεί προς την είσοδο του Προεδρικού». Επομένως όλες οι αμερικανικές πληροφορίες περί ΕΟΚΑ ήσαν πλάστες και παραπλανητικές, και καλλιεργούσαν το εμφυλιοπολεμικό κλίμα ανάμεσα σε Μακαριακούς και αντιμακαριακούς.
Άλλωστε αποτελεί αδιαμφισβήτητη πραγματικότητα το γεγονός, ότι μετά την επικράτηση του πραξικοπήματος , έσπευσαν προς υποστήριξη του, αντιμακαριακές δυνάμεις και τα υπολείμματα της ΕΟΚΑ Β’, και αφού αρκετά από τα αντιμακαριακά στοιχεία απελευθερώθηκαν από τις φυλακές όπου κρατούντο. Ο Μακάριος πάντως, όταν δραπέτευσε από το Προεδρικό , είχε την εντύπωση ότι το πραξικόπημα το έκανε η E.O.K.A., και ότι θα επανήρχετο σε διάστημα δύο ή τριών ωρών, αφού θα είχαν εξουδετερωθεί οι κινηματίες από το Eφεδρικό. Την έκταση και τη σοβαρότητα του πραξικοπήματος την αντελήφθη το μεσημέρι της 15ης Ιουλίου στη μονή Kύκκου, όταν έμαθε ότι η Εθνική Φρουρά, έκανε το κίνημα.

Οι επαφές του  Ιωαννίδη,  που  ήταν έμπιστος και προστατευόμενος της CIA, και είχε μακρά συνωμοτική ιστορία,  με τους αμερικανούς πράκτορες γινόντουσαν στην κλινική «Κυανούς Σταυρός», έναντι της αμερικανικής πρεσβείας, που ήταν ιδιοκτησίας του Εβραίου συζύγου της αδελφής του Ιωαννίδη, Ζακ Αλαζράκη. Συνομιλητής του ήταν ο υποσταθμάρχης της CIA στην Αθήνα κ. Ρον Εστες  που μιλούσε Ελληνικά και μετατέθηκε τον Ιούλιο του 1973 από τη Λευκωσία. Ο Ρον Εστες ήταν  άριστος γνώστης των ελληνικών πραγμάτων και της γλώσσας και είχε ήδη υπηρετήσει δύο φορές στην Κύπρο, την τελευταία φορά υπό τον Ρίτσαρντ Γουέλς Ο άλλος συνομιλητής ήταν το δεξί χέρι  του Έστες ο ελληνοαμερικανικός Γκας Λάσκαρης Αβρακώτου και ο προηγούμενος χειριστής του Ιωαννίση, ο Πήτερ Κορομηλάς, που είχε μεν μετατεθεί στο Κάιρο αλλά «πεταγόταν» στην Αθήνα.

Στην κατάθεση του στην Επιτροπή της αμερικανικής Βουλής των Αντιπροσώπων για την αντικατασκοπία, ο τότε  Αμερικανός πρεσβευτής στην Αθήνα, Χένρι Τάσκα, είπε πως, «ο σταθμάρχη της CIA του είχε πει , πως ο Ιωαννίδης, θα συνεχίσει να ακούει μόνο τη CIA και όχι τις προειδοποιήσεις του Στέητ Ντηπάρτμεντ».  

Στις 7 Ιουνίου η CIA έστειλε στην Ουάσιγκτον δύο ξεχωριστές εκθέσεις σχετικά με την Κύπρο. Η πρώτη ήταν από την Κύπρο και ήταν  ένα δελτίο ενημέρωσης (National Intelligence Bulletin), το οποίο προειδοποιούσε τα ανώτατα κλιμάκια της κυβέρνησης Νίξον ότι «ο Μακάριος σχεδιάζει να πιέσει για την απομάκρυνση της ελληνικής Εθνοφρουράς από την Κύπρο».

Την ίδια όμως ημέρα κυκλοφόρησε μία ακόμη απόρρητη έκθεση, των Έστες και Αβράκωτου, από την Αθήνα,  που ήταν βασισμένη σε μια συνομιλία του Ιωαννίδη με τους δύο του κλιμακίου των Αθηνών και ανέφερε: «Ο Ιωαννίδης εξετάζει σοβαρά την ανατροπή του Μακαρίου... Ο Ιωαννίδης ισχυρίσθηκε ότι η Ελλάδα μπορεί να ανατρέψει τον Μακάριο μέσα σε 24 ώρες. Οι Τούρκοι θα συμφωνήσουν σιωπηλά στην απομάκρυνσή του... Ο Ιωαννίδης πρόσθεσε πως μπορεί να εξουδετερώσει τον Μακάριο μια και καλή ώστε να λύσει το Κυπριακό η Ελλάδα απευθείας με την Τουρκία».

Όπως γνώριζε η Cia από τις 7 Ιουνίου,  το Υπουργικό Συμβούλιο της Κύπρου αποφάσισε την 1η Ιουλίου 1974, τη μείωση της στρατιωτικής θητείας της Εθνικής Φρουράς σε 14 μήνες και τον περιορισμό του αριθμού  των ελλαδιτών αξιωματικών.

Την επομένη, 2 Ιουλίου, ο Μακάριος με απόρρητη επιστολή του προς τον στρατηγό Φαίδωνα Γκιζίκη που την παρέδωσε ο Κύπριος πρέσβης στην Αθήνα, κατηγόρησε την ελληνική κυβέρνηση για ανάμιξη στις εναντίον του συνωμοσίες και αξίωνε να ανακληθούν στην Ελλάδα 650  αξιωματικοί, που υπηρετούσαν στην Εθνική Φρουρά της Κύπρου.
Την ίδια ημέρα, σε σύσκεψη στο γραφείο του Αρχηγού των Ενόπλων Δυνάμεων, στρατηγού Μπονάνου, με τη συμμετοχή του Ιωαννίδη, αποφασίστηκε ότι το πραξικόπημα εναντίον του Μακαρίου θα γινόταν τη Δευτέρα 15 Ιουλίου 1974.

Ο Μπονάνος ανέθεσε την αρχηγία του πραξικοπήματος στον ταξίαρχο Μιχαήλ Γεωργίτση, με υπαρχηγό τον καταδρομέα συνταγματάρχη Κωνσταντίνο Κομπόκη. Στις 11 Ιουλίου συνήλθε στην Αθήνα το υπουργικό συμβούλιο για να συζητήσει την επιστολή Μακαρίου και αποφασίστηκε να συγκληθεί ευρεία σύσκεψη το Σάββατο 13 Ιουλίου, για να εκτιμηθούν οι επιπτώσεις από την επαπειλούμενη μείωση της στρατιωτικής θητείας στην Κύπρο. Στη σύσκεψη αυτή συμμετείχαν ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας στρατηγός Φαίδων Γκιζίκης, ο υπάλληλος της Cia “πρωθυπουργός” Αδαμάντιος Ανδρουτσόπουλος, ο αρχηγός των Ενόπλων Δυνάμεων στρατηγός Μπονάνος και ο διοικητής της Εθνικής Φρουράς αντιστράτηγος Γεώργιος Ντενίσης .

Στις 08:15 της 15ης Ιουλίου βγήκαν από τα στρατόπεδα  «Κοκκινοτριμυθιάς» και «Παλλουριώτισσα» τα «τεθωρακισμένα» , η 31η , η 32η και η 33η μοίρα καταδρομών*, 2 τάγματα πεζικού από την Κερύνεια και 2 λόχοι της ΕΛΔΥΚ. Στις 11:00 ο ταξίαρχος Γεωργίτσης ενημέρωσε το Κέντρο Επιχειρήσεων  του Πενταγώνου ότι η επιχείρηση τελείωσε με επιτυχία.
Στις 13:00 μεταδόθηκε το διάγγελμα του Μακάριου από την Πάφο.
Στις 15:00 οι πραξικοπηματίες παρακάμπτοντας το νόμιμο διάδοχο του προέδρου που ήταν ο τότε πρόεδρος της κυπριακής Βουλής όρκισαν  το δημοσιογράφο και βουλευτή Νικόλαο Σαμψών, που κήρυξε το στρατιωτικό νόμο, χωρίς όμως να προβεί σε διάλυση της Βουλής. Στη τελετή ορκωμοσίας  χοροστάτησε ο καθαιρεθείς πριν ένα χρόνο, επίσκοπος Γεννάδιος , (πρώην Πάφου), ο οποίος και ορίστηκε Αρχιεπίσκοπος Κύπρου.
Το ίδιο απόγευμα φαινόταν ότι το αμερικανικό πραξικόπημα είχε τελικά επικρατήσει με απολογισμό την πρώτη ημέρα  91 νεκρούς και 250 τραυματίες.

*Από το βιβλίο του Στρατηγού Ελευθ. Σταμάτη. Η 31η Μοίρα Καταδρομών, απώλεσε σε μία ημέρα τον Διοικητή της (τραυματίας), τον Υποδιοικητή της (νεκρός) και το 15% της δύναμής της. Η 32α Μοίρα καταδρομών, απώλεσε τον Υποδιοικητή της (τραυματίας) και δύο Διοικητές Λόχων (ο ένας νεκρός από πυρά ελεύθερου σκοπευτή, ο άλλος τραυματίας), καθώς και  33 καταδρομείς (νεκρούς και τραυματίες).

Διαβάστε περισσότερα στο «Πράκτορες και προδότες παντού: H Εσχάτη Προδοσία της Κύπρου και η μεταπολίτευση», του Σπύρου Χατζάρα στο.... http://deltio11.blogspot.gr/2012/07/h_23.html

και στο
http://deltio11.blogspot.gr/2012/07/h_786.html

20 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μετά το 74 το πολιτευμα ομαλοποιήθηκε,
δεν χρειάζονται συνομοσίες ,πραξικοπηματα,αποστασίες,ιουλιανά....
Οί προδοσίες γίνονται ομαλά,κανονικά καί με το νόμο,
με ψηφοφορίες στη βουλή,τά μνημόνια καί οί Πρέσπες το αποδεικνύουν...
Η μεταπολίτευση έκανε το θαύμα της...

Ανώνυμος είπε...

Αυτό που έγινε στην Κύπρο το '74 έγινε για την ασφάλεια του Ισραήλ! Ας τα βλέπουν αυτά οι σημερινοί κρατουντες σε Ελλάδα και Κύπρο που κάνουν "συμμαχία" και "συνεταιρικο" με τους δημιους τους το '74!!!

Ανώνυμος είπε...

ο ντενισης (θειος της γνωστης) τραβηχτηκε το σαβατοκυριακο εκεινο στη κατεχακη γιατι δεν θα υποστηριζε το κινημα και εξυπνος ο ιωανιδης τον ανεβασε για να μην ειναι εκει στο γεεφ το πρωι της δευτερας στα γραφεια μετα την αναφορα

η αρχικη σχεδιαση ηταν να το αναλαβει οχι ο γεωργιτσης αλλα ο διοικητης ασδεν ραγκουσης

(των γνωστων μαρξιστων πολιτικων απογονων νταλαραινας και συριζοπασοκολαθρονομου)

αλλα στη συσκεψη αυτη του σκ ο ιωανιδης προεκρινε στους αλλους οτι κατι τετοιο θα δημιουργουσε ψυχρα στους επιτελεις του γεεφ και τον γεωργιτση οποτε ανελαβε την επιχειρηση ,ο μουσκος στο ψυγειο

αρχηγος της επαναστατικης κυβερνησης ειχε συμφωνησει να αναλαβει ο γνωστος γλαυκος κληριδης αλλα την τελευταια στιγμη κωλωσε και εκανε πισω



τον ηρωα της εοκα σαμψων τον βαλανε εκεινο το μεσημερι οταν πηγε κατι στρατιωτες για να τους προστατεψει απο την μηνη των μακαριακων στρατιωτων(η πλακα ειναι οτι και οι στρατιωτες αυτοι ηταν μακαριακοι αλλα σε υπηρεσια στο γεεφ!) ,στην εθνικη φρουρα εκει τον ειδαν και καποιος απο το επιτελειο (ισως ο γιανακοδημος) τον προτεινε
ως λυσι αναγκης μετα το πουλημα γλαυκου κληριδη

δεν αναφερεις στο κειμενο σου τιποτα για τα βασανιστηρια και τις φυλακισεις ενωτικων απο το μακαριακο καθεστως και τους κομμουνιστες και αγγλοφρονες πραιτωρες του


αναφερεις του στρατηγου τον απολογισμο για τις απωλειες σε καταδρομεις αλλα δεν αναφερεις οτι οι απωλειες αυτες πορηλθαν απο το ενοπλο μακαριακο παρακρατος και το ενοπλο μακαριακο στρατο της κυπρου το εφεδρικο σωμα με τους χιλιαδες βαρια οπλισμενους με τσεχοσλοβακικα καλασνικοφ

καθως και την αστυνομια που ηταν πιστη στο καθεστως της αγγλοαριστερας εκει


υπηρξε δηλαδη εμπλοκη πολεμικη μεταξυ δυο οραγωμενων ενοπλων μερων και ασφαλως ηττα τελικως του μακαριακου εφεδρικου στρατου και αστυνομιας

το κινημα εγινε δευτερα πρωι μετα την αναφορα στα στρατοπεδα και οχι νυχτα οπως συνηθιζεται στα κλασικα εγχειριδια, γιατι το μακαριακο κρατος μεσα στο στρατο και στυνομια καθε βραδυ φυλαγε με βαρδιες και παρακολουθεσε με ενοπλους σκοπους ολα τα σπιτια εθνικοφρονων καθως και ελλαδιτων αξιωματικων

το πρωι μολις ξημερωσε πηγανε για υπνο και τους πιασανε τους μαγκες αυτους με τις πυτζαμες ωρα 8.15 μετα την αναφορα στα στρατοπεδα !



μετα βεβαια υπηρξε εμπλοκη γιατι αυτοι ειχανε διασπειρει στα κρατικα κτηρια σναιπερς

μεχρι το μεσημερακι κια για αυτο εγινε αιματοχυσια

επισης εγινε τζερτζελες και με τους αστυνομικους του καθεστωτος στο αεροδρομιο που το κρατουσαν τις πρωτες ωρες

πολλοι απο αυτους τους καταδρομεις χτυπηθηκαν στο ρικ που ειχε τυφλα σημεια και εστησαν ελευθερους σκοπευτες και τους διασταυρωνα απο τυφλα σημεια πυρα οι πραιτωρες του μακαριακου καθεστωτος το εφεδρικο στρατιωτικο σωμα

Ανώνυμος είπε...

και επειδη στο μακαριακο σημερα οπως και τοτε ρικ της κυπρου ειδα τα περι προδοτικου πραξικοπηματος να λενε σημερα διαφοροι ανοητοι εκει

τους απαντω

ο μουσκος κι η αγγλομαρξιστικη παρεα του πηρε αυτο που τους αξιζε

τα εκανε μουσκεμα με την αρχομανια του και τους αριβισμους αλα καστρο

και να μην τα ριχνουν στις ηπα γιατι η δουλεια εγινε απο τους αγγλους που δεν τους αγγιζουν οι αγγλοκυπριοι λακεδες τοτε και σημερα και με αυτους τα συμφωνησανε οχι τις ηπα πρωτα

αν θελουν να βρουν προδοσιες εστω συμβολικα τυπικα ας τις αναζητησουν στο μουσκο στα ηνωμενα εθνη

πιο πριν στις συμφωνιες μακαβριου -καραμανλη με τους εγγλεζους

στο στρατο που εστειλαν κρυφα και δεν μπορουσε να δικαιολογησει κανεις εκει με αποτελεσμα να αποσυρθει

στα ανυπαρκτα οχυρωματικα εργα στο βορρα που τα αντικατεσησαν με μπαζα για ξενοδοχεια

στα οπλα που πεταγανε οι αριστεροι και λεγανε εσεις να πολεμησετε εμεις φευγουμε

στις μαλακιες που κανανε στο πολεμο που τρεχανε να καθαρισουν θυλακες μερα μεσημερι ενω την πρωτοβουλια κινησεων ειχε ο εχθρος και το πολεμικο σχεδιο επικαιροποιησης 1973 προεβλεπε επιθεση στα προγεφυρωματα

στους πολιτικους ελλαδας και στρατιωτικους μετα που χεστηδες εδωκαν χωρις πολεμο ακομη και την αμοχωστο που την εκενωσαν πετωντας τα οπλα και φευγοντας οι αμαχοι σαν ποντικοι με εντολη ροζαλιας



και κυριως απνω απο ολα στις 21 ιουλιου την κυριακη οταν η χουντα των αθηνων προδωθηκε η ιδια εκ των εσω απο τους αποστατες στρατιωτικους της που ριψασπιδες αρνηθηκαν να πολεμησουν και ανελαβαν επαναστικα τον ελεγχο για να τον μεταβιβασουν σε αλλους "προδοτες" με γραβατες!



οι οποιοι αφου προδωσαν την χουντα στη συνεχεια προδωσαν και την κυπρο παρεα με τους ελλαδιτες πολιτικους

συμφωνοντας οι μεν ασυλια για τον εαυτουλη τους δια βιου οπως ολοι γνωριζουν εκ των υστερων και βλεπουν και παραχαραξη τις ιστοριας

οι δε πολιτικοι την ωρα του πολεμου αντι να σαλπισουν τον αγωνα υπερ παντων οπως σε ολα τα εθνη με πατριωτες πολιτικους ,κοιταζανε πως θα αρπαξουν τις καρεκλες και το βαζο με το μελι και την κουταλα του κρατους και μονον προδιδοντας με τη ανεση τους αφου υπηρχε ευκολη δικαιολογια μαυρου προβατου


εβαλαν τον εαυτον τους και το καθεστως τους πανω απο ολα

"προδοσια" διεπραξαν οι χεστηδες οχι οι πολιτικοι αντιπαλοι των μακαριακων πραιτορων και των σημερινων δημοκρατων απογονων τους του τοξου

Ανώνυμος είπε...

Χατζάρα, ο εφοπλιστής Ανδρέας Ποταμιάνος που αναφέρεις είναι ακόμη εν ζωή και φυσικά είναι καρα-μασόνος. Αναρωτιέμαι αν υπάρχει έστω και ένας από τους υπαίτιους της Κυπριακής τραγωδίας που να μην είναι μασόνος;

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε Δευ Ιουλ 15, 03:45:00 μ.μ. με το σχόλιό σου χτύπησες διάνα.
Όχι μόνο αυτό, αλλά οι τουρκόσποροι τώρα έχουν "πουλήσει" τις ελληνικές περιουσίες των κατεχομένων στο βόρειο τμήμα του νησιού στους εβραίους, οι οποίοι τις 'εχουν μετατρέψει σε θέρετρα και καζίνα.
Ας πάνε να βγάλουν τα μάτια τους με τον Κούλη που υπεδέχθει μετά τυμπανοκρουσιών την εβραΐλα αμέσως μετά τις 7 Ιουλίου.

Ανώνυμος είπε...

Σπύρο, όπως είναι γνωστό ο Α. Ποταμιάνος έφερε και τον Ανδρέα στην Ελλάδα.

Ανώνυμος είπε...

Θεωρώ εν πολλοίς σωστά αυτά που λες και επειδή η ανάλυσή σου είναι καλή θα ήθελα να σου απευθύνω μια παρατήρηση και μια ερώτηση: η παρατήρηση μου είναι ότι αφού ο Μακάριος δεν ήθελε την Ένωση και αφού ήταν εκλεγμένος και λαοφιλης γιατί το στρατιωτικό καθεστώς δεν τον παραταγε μόνο του στην τύχη του; Δεν μας γουστάρεις κύριε; Βγαλτα πέρα μόνος σου, μια στάλα κρατίδιο, με τους Τούρκους! Και αυτό ισχύει και για τον Γέρο της Δημοκρατίας που έστειλε κάτω την μεραρχια και μετά ο Μακάριος τού έκανε "νούμερα" και ο Γέρος του απάντησε κάποια στιγμή το περίφημο "άλλα συμφωνούμε και άλλα πράττετε"! Και μην μου πεις ότι ήταν πατριώτες και ήθελαν ντε και καλά την Ενωση! Διότι το σωστό ήταν αυτό που έκανε η Τριανδρία Παπαδόπουλου-Παττακου-Μακαρεζου που δεν ενόχλησε τον Μακάριο αλλά προσπάθησε με άλλους τρόπους! Και η ερώτηση:πιστεύεις ότι ο Ιωαννιδης ήταν πράκτορας ή απλώς ένας μεγάλος μαλακας; Όλοι έκαναν λάθη αγαπητέ!!! Και ο... μακαβριος που την κοπανησε από την Πάφο αντί να συνεργαστεί με τον Σαμψών, να συγκαλεσουν την Κυπριακή Βουλή αμέσως μετά το πραξικόπημα και εντός 48 ωρών να κηρυξουν την Ένωση με την Ελλάδα ΜΟΝΟΜΕΡΩΣ και θα έφερναν έτσι το ελλαδικό καθεστώς ΠΡΟ ΤΕΤΕΛΕΣΜΕΝΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ αλλά θα ακυρωναν στην πράξη τα σχέδια των Αθεατων και του Κισσινγκερ!!! Το πραξικόπημα ήταν λάθος αλλά από την στιγμή που έγινε ο Σαμψών έπρεπε να τολμήσει να κάνει αυτό που είπα! Αλλά την κρίσιμη στιγμή αποδείχτηκε ατολμος!!!

Ανώνυμος είπε...

Και όχι μόνο αυτό αγαπητέ!Κάνουν "συνεταιρικο" με το Ισραήλ για τον East Med! Και χρησιμοποιούν την Ελλάδα ως "εργαλείο" αφού ο αγωγός αυτός θα περνάει από την Κρήτη, την οποία οι εβραιοι έχουν βάλει στο μάτι να την ανεξαρτητοποιησουν! Δηλ.αν κάποτε η Ελλάδα,ω μη γενοιτο, διαμελισθει ο East Med πάραυτα θα συνεχίσει να υπάρχει! Ο οποίος εξυπηρετεί την Κύπρο αλλά ΚΥΡΙΩΣ εξυπηρετεί το Ισραήλ και ΔΕΝ εξασφαλίζει την Ελλάδα όσο την εξασφάλιζε π.χ.ο Μπουργκας-Αλεξανδρουπολη!!! Οι "κουμπάροι" έχουν διαλέξει τον "δρόμο" τους και ο δρόμος αυτός είναι των δημιων τους το '74,όπως είπαμε!!!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ ξέρω Χατζάρα, ότι μόλις ο Ιωαννίδης συνειδητοποίησε ότι τον πιάσανε κορόιδο οι Αμερικανοί, ήταν ο μόνος που έκανε κάτι για να βοηθήσει την Κύπρο στέλνοντας τα Νοράτλας με τους καταδρομείς. Επίσης διέταξε τον αρχηγό της Αεροπορίας να στείλει τα Φάντομ και τον αρχηγό του Ναυτικού να στείλει τα υποβρύχια, αυτοί όμως δεν υπάκουσαν, γιατί ήταν στο κόλπο Καραμανλή...

Ήταν δε τόσο θρασύς ο Αραπάκης και βέβαιος για την προστασία του Καραμανλή και της Στοάς, ώστε στην τελετή παράδοσης στον Εγκολφόπουλο περηφανεύτηκε ότι ήταν αυτός που κράτησε τα ελληνικά υποβρύχια μακριά από την Κύπρο!

https://wikileaks.org/plusd/cables/1975ATHENS00155_b.html

Ανώνυμος είπε...

@ σχολιαστη της Τρί Ιουλ 16, 04:27:00 μ.μ.

Η Ελλαδα υποφερει, γιατι απο το 1973 μεχρι σημερα, την κυβερνουν προδοτες φιλε μου.-
Και ουδεις πηγε στην φυλακη ή στην αγχονη.
Επι τη ευκαιρια το ισραηλ ηταν, ειναι και θα ειναι κωλος-βρακι με τους τουρκαλαδες για δυο λογους.
1) Επειδη ανεκαθεν οι ντονμεδες κυβερνουσαν την Τουρκια.
και
2) Η Τουρκια εχει συνορα με το Ιραν, που οι εβραιοι θελουν να εξαφανισουν απ' τον χαρτη.

Και μονο που ακομα και σημερα (υποτιθεται τα 'χουν τσουγκρισει Τουρκοι και εβραιοι) τους στελνουν καθημερινα δεξαμενοπλοια με νερο, πρεπει να μας λεει κατι.





Ανώνυμος είπε...

Εγώ συμφωνώ απολύτως μαζί σας, δεν είπα κάτι διαφορετικό!Αυτά όμως να τα πείτε στους Κυπρίους που κάνουν "συνεταιρικο" με το Ισραήλ! Συμφωνώ ότι μετά το '73 η Ελλάδα κυβερνηθηκε από πουλημενα πιόνια αλλά όταν το λες αυτό στους Κυπρίους σε λένε χουντικό και ότι τους εγκαταλειψαμε! Εμείς, ο απλός ελληνικός λαός, τούς εγκαταλειψαμε; Ο Παπαδόπουλος, λένε, απέσυρε τη μεραρχια αλλά δεν λένε και δεν εστιάζουν στις διαθέσεις του Μακαρίου(σε αυτά που πραγματικά είχε μέσα στο μυαλό και την ψυχή του) που δεν μας ήθελε, όχι μόνο τους στρατιωτικους αλλά γενικώς τους Ελλαδιτες! Λοιπόν, είναι αρκετά πράγματα που πρέπει να συζητηθούν και υπάρχει αρκετός παραλογισμός σε όλα αυτά!

Ανώνυμος είπε...

Συνεχίζοντας την απάντησή μου αγαπητέ θα σου πω σε ο,τι αφορά τον Μακάριο ότι ο τελευταίος προσπάθησε να καλλιεργήσει στους αδελφούς Κυπρίους Κυπριακή Εθνική Συνείδηση και όχι Ελληνική! Και αυτό ήταν ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ από τα λάθη του! Όλα τα υπόλοιπα,ας πούμε ότι ήταν δικαίωμα του αφού ήταν εκλεγμένος και λαοφιλης αλλά το τελευταίο δεν ήταν απλώς λάθος, ήταν "έγκλημα"! Όλα αυτά όμως είναι από λίγο έως πολύ γνωστά!

Ανώνυμος είπε...

Πόθεν τεκμαίρεται, πως ο Μακάριος καλλιέργησε κυπριακή εθνική συνείδηση στους Έλληνες της Κύπρου; Μπορείτε να δώσετε πηγή; Εάν θέλετε, εκθέστε κατά σειρά όλα τα λάθη του, για να σας απαντήσω αναλυτικά. Ο Καραμανλής, ο Αβέρωφ, οι Άγγλοι, οι Αμερικανοί, το Παλάτι, η τεκτονική και τελούσα υπό την κηδεμονία Αμερικανών και Ισραηλινών Χούντα, υποθέτω, κατά την γνώμη σας, τα πάντα εν σοφία εποίησαν, οπότε επικεντρώνετε την κριτική σας αποκλειστικά στον Μακάριο.
Είναι άκρως ενδιαφέρουσα η αιτίαση σας κατά των Ελλήνων Κυπρίων για την πολυεπίπεδη συνεργασία τους με το Ισραήλ, ενώ ταυτοχρόνως υποστηρίζετε την Χούντα, η οποία επιβλήθηκε στην Ελλάδα ακριβώς για να διχοτομηθεί η Κύπρος και να αποκτήσει στρατηγικό βάθος το Ισραήλ μέσω των Κατεχομένων, ώστε να είναι πιο ασφαλές σε περίπτωση νέας συντονισμένης επίθεσης των Αράβων εναντίον του. Επειδή όλα τα σε 'σας "γνωστά" σε αρκετούς είναι άγνωστα, παρακαλώ, διαφωτίστε μας. Απλώς, πέραν της διαφωτίσεως που απλόχερα θα προσφέρετε, αναφέρετε, εάν έχετε την καλοσύνη, και τις πηγές όσων ισχυρίζεσθαι.

Ανώνυμος είπε...

"ο Καραμανλής,ο Αβερωφ,οι Αγγλοι... υποθέτω, κατά την γνώμη σας,τα πάντα εν σοφία εποιησαν...", γράφετε στο σχόλιό σας. Η λέξη "υποθέτω" όμως λέει τα πάντα και είναι η απάντηση στο ερώτημα σας! Υποθετετε αλλά δεν είσθε σίγουρος! Θα σας πω λοιπόν ότι η υπόθεση σας είναι ΛΑΘΟΣ και η ερμηνεία σας για την... γνώμη μου είναι αυθαίρετη και λανθασμένη! Ασφαλώς και οι Καραμανλής, Αβερωφ, Αγγλοι κ.τ.λ. έχουν ευθύνες για την προδοσία που συνετελεσθη στην Κύπρο όπως δεδομένη και ιστορικά καταγεγραμμενη είναι και η ομιλία Μακαρίου στον ΟΗΕ στις 19 Ιουλίου του '74! Αυθαίρετη επίσης είναι και η γνώμη σας ότι εγώ υποστηρίζω την χουντα αφού δεν έχω γράψει κάτι που να δείχνει κάτι τέτοιο ξεκάθαρα! Και επομένως τί νόημα θα είχε ένας διάλογος μεταξύ μας, με παράθεση των δικών μου πηγών και των δικών σας απαντήσεων, από την στιγμή που στο ξεκίνημα αυτού του διαλόγου δείχνετε την "καλή σας προαίρεση" με τα αυθαίρετα συμπεράσματά σας;


Ανώνυμος είπε...

Σε όλα σας τα σχόλια μόνο στον Μακάριο επικεντρώνετε την κριτική σας. Γι αυτό υποθέτω μεν βασιμότατα δε, πως είστε χουντικός. Καταλάβατε; Άλλοτε υπερασπίζεσθαι τον Παττακό, άλλοτε εξισώνεται τον δικτάτορα Παπαδόπουλο με τον δημοκρατικά εκλεγμένο Μακάριο και 'γώ ο... παλιάνθρωπος σας λέω χουντικό. Είδατε τι.. κακοπροαίρετος, που είμαι; Σας ρώτησα από που αποδεικνύεται ό,τι ο Μακάριος καλλιεργούσε κυπριακή εθνική συνείδηση στους Έλληνες Κυπρίους. Καμμία απάντηση.... Στο να συκοφαντείται χωρίς στοιχεία είστε πρώτος. Όταν σας ζητούν, όμως, να τεκμηριώσετε τους ψευδέστατους και συκοφαντικούς ισχυρισμούς σας, καμώνεσθαι τον... θιγμένο. Είναι απολύτως λογικό να μην θέλετε να παραθέσετε τις "πηγές" σας, γιατί θα αναγκασθείτε να επικαλεσθείτε και πάλι τον ... τιτάνα Παττακό, όπως κάνατε τον Απρίλιο, και θα φανεί, εκτός του πόσο χουντικός είστε, η απόλυτη και τραγελαφική γύμνια των παιδαριωδών "επιχειρημάτων" σας, αλλά και η χαρακτηριστική μονομέρειά σας. Τόσους μήνες που συζητάμε περί Κυπριακού, μόνο στον Μακάριο στρέφεται τα βέλη σας. Σε κανέναν άλλο. Δηλαδή, εάν υποστηρίζατε τα ανδρείκελα της 21ης Απριλίου και τους Αμερικανούς, τι διαφορετικό θα κάνατε;

Ανώνυμος είπε...

Δεν θιγομαι κύριε, ούτε παριστανω τον θιγμενο! Είμαι Ορθόδοξος Χριστιανος και προσπαθώ να είμαι ταπεινοφρων! Μπορείτε ακόμα και να βρίσετε, άλλωστε το έχετε ξανακάνει! Ελεύθερο το βήμα! Η συζήτηση που θέλετε να κάνουμε είναι μεγάλη! Σε ο,τι αφορά την "δημοκρατία", την "δικτατορία", τον Παπαδόπουλο, τον Μακάριο και τους άλλους θα σας πω απλώς ότι ο Παπαδόπουλος όταν κατάλαβε τί του ετοίμαζαν αποχώρησε και παρέδωσε στον Μαρκεζίνη κι αυτό δείχνει ότι δεν ήταν πράκτορας ή βαλτός γι'αυτο άλλωστε πέθανε στη φυλακή! Απλώς γνωρίζω από περιγραφές των γονέων μου πώς ήταν η ζωή και η καθημερινότητα τότε αλλά και από περιγραφές άλλων ανθρώπων που ζούσαν τότε και βλέπω πώς είναι σήμερα τα πράγματα! Και σημερα "Χούντα" έχουμε, ξέρετε! Το ευρώ είναι Χούντα!!! Και την δεκαετία του '80 Χούντα είχαμε αφού οι διαβοητες και ρατσιστικές κλαδικές ήταν Χούντα! Και εκείνη την δεκαετία του' 80 και εκείνο το καθεστώς το "υπηρέτησαν" πολλοί με τις ανάλογες υψηλές απολαβές! Και εξακολουθούν και σήμερα να ισχυρίζονται ότι είναι δημοκράτες!Ένα πολίτευμα που δεν υπάρχει Αξιοκρατία(ένα από τα Κάστρα του Λαού) δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως δημοκρατικό! Για τον Μακάριο δεν είπα τίποτα που δεν έχει γραφτεί από κάποιους συγγραφείς και δεν έχει ειπωθεί! Δεν συκοφαντω κανέναν, απλώς διαβάζω όπως διαβάζετε κι εσείς! Και ασφαλώς ο Μακάριος ως ιερέας και Λειτουργός του Κυρίου μας αξίζει άπειρο σεβασμό!!! Αυτά τα λίγα, δεν έχω κάτι άλλο να σας πω διότι επαναλαμβάνω η κουβέντα είναι μεγάλη!!! Καλημέρα σας!!! Υστερόγραφο: στον κ. Χατζαρα που υπηρέτησε το καθεστώς της δεκαετίας του '80 και που έγραψε σε πρόσφατο σχόλιό του ότι ο Μακάριος ζήτησε την τουρκική εισβολή στην Κύπρο δεν έχετε να απαντήσετε κάτι και απαντάτε σε εμένα τον..."φτωχο και μόνο χουντικό";

Ανώνυμος είπε...

Επίσης για την κυπριακή εθνική συνείδηση που ήθελε να καλλιεργήσει ο Μακάριος θα σας πω το εξής:το αίτημα για ανάκληση των ελληνων αξιωματικών ήταν δείγμα ελληνικής εθνικής συνείδησης; Τα κάθε είδους "εμπόδια" που έβαζε κατά καιρούς ο Μακάριος(που στις γονυπετεις παρακλήσεις του Γαρουφαλια για ανακήρυξη της Ένωσης τού είχε απαντήσει ότι ήθελε να κρατήσει υπό τον δικό του έλεγχο το δημόσιο ταμείο και τον Προϋπολογισμό της Κ.Δ.)στον λογικότατο και Εθνικό Πόθο για Ένωση με την Ελλάδα είναι δείγμα ελληνικής εθνικής συνείδησης; Λοιπόν, όπως σας είπα είναι μεγάλη κουβέντα και οι δικές μου πηγές δεν θα σάς είναι αρεστες! Και κάτι τελευταίο:δεν έχω σχέσεις με στρατιωτικους,"καραβαναδες" όπως τους λένε, ούτε είμαι από οικογένεια στρατιωτικών! Είμαι από οικογένεια βιοπαλαιστων απλώς συγκρίνω πώς ζούσαμε τότε και πώς ζούμε σήμερα!!!

Ανώνυμος είπε...

Και τελικώς σάς ζήτω συγγνώμη κύριε, δεν θα επανέλθω ούτε θα σχολιάσω ξανά!

Ανώνυμος είπε...

Και πάλι ζητώ συγγνώμη. Μπορεί εγώ να έχω άδικο κι εσείς να έχετε δίκιο.

Οι Ρώσοι έπληξαν σήμερα το πρωί τις εγκαταστάσεις της CIA στο Κίεβο, που βρίσκονταν στο ξενοδοχείο Holiday Inn. Χτυπήθηκαν ακόμα η «Αντιτρομοκρατική», εγκαταστάσεις πληροφοριών του ΝΑΤΟ και εγκαταστάσεις της ενεργειακής υποδομής

  Ο ρωσικός στρατός απελευθέρωσε το πρωί το ελληνικό χωριό Κωνσταντινοπόλσκογιε (Οσυτρόφσκιγιε) κοντά του Κουράχοβο. Στο Κουρσκ οι ρωσικ...