27/8/21

Η Χούντα είναι Παγκόσμια

Η Ιρλανδέζα Ιατρός δρ Μακλόσκι είπε ότι τα εμβόλια  ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ και της απαγόρευσαν να εργάζεται

Το Συμβούλιο Υγείας και Κοινωνικής Φροντίδας ,(HSCB), του Λοντονντέρρι ότι αναστέλλει την άδεια της Δρ Ανν Μακλόσκι «ως προληπτικό μέτρο ενώ διεξάγει πλήρη έρευνα».‎ 
Η αναστολή συνδέεται με τα σχόλια που έκανε σχετικά με το πρόγραμμα εμβολιασμού , και επειδη δήλωσε : «Βλέπω παιδιά με θρομβώσεις που δεν έχω δει σε 40 χρόνια καριέρας!!» «Είδα ένα ανήλικο κορίτσι αυτήν την εβδομάδα που έχει θρόμβο αίματος στο μπράτσο του χεριού 40 χρόνια στην ιατρική δεν έχω δει ποτέ θρόμβο στο άνω χέρι σε ένα υγιές νεαρό άτομο», εξήγησε. «Δεν πρόκειται για προστασία της υγείας … αυτά τα εμβόλια κάνουν πραγματικό κακό … δεν παρέχουν καμία  προστασία σε κανέναν … είναι ανατριχιαστικό να κατανοείς τις πιθανές βλάβες », είπε

‎Η Δρ Ανν Μακλόσκι (Anne McCloskey), εξέφρασε ανησυχίες σε ένα βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σχετικά με τους νέους που λαμβάνουν το εμβόλιο .Στο βίντεο διάρκειας εννέα λεπτών που δημοσιεύτηκε την Κυριακή, ο Δρ Μακλόσκι είπε ότι δεν υπήρχαν αρκετές αποδείξεις ότι ήταν ασφαλές για τους νέους να εμβολιαστούν‎. 

ΠΗΓΗ https://esxatianasxesi.blogspot.com/

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ίσως είμαι εκτός θέματος, αλλά θέλω να ρωτήσω κάτι.
Εγώ δεν σκοπεύω να κάνω το οποιοδήποτε εμβόλιο.
(Είχα κάνει πάντως για τη γρίπη Η1Ν1 πριν 11-12 χρόνια,
αν αυτό έχει σημασία).
Εάν χρειαστώ όμως σε κάποια φάση της ζωής μου μετάγγιση
αίματος, τι γίνεται;
Θα υπάρξει ζήτημα εάν το αίμα δότη θα είναι εμβολιασμένου ή όχι;
Επειδή ακούω για θρόμβους στο αίμα μετά τη λήψη εμβολίου το ρωτάω αυτό.
Δηλαδή, μήπως τελικά "εμβολιαστούμε" όλοι δια της τεθλασμένης (εμμέσως);;;
Μπορεί να μας απαντήσει κανένας γιατρός;
Υ.Γ. Δεν παραγνωρίζω τις άλλες πτυχές, ατομικά δικαιώματα, οικονομικό και
κοινωνικό απαρτχάιντ κ.λπ.

Ανώνυμος είπε...

@ Σάβ Αυγ 28, 01:27:00 π.μ.

Να προσευχεσαι να μην σου τυχει να χρειαστεις αιμα.
Γιατι αλλιως την πουτσισες που λενε και στην γειτονια μου.
Απ το Ζουμπερι ειμαι.

Ανακοίνωση Παναθηναϊκού AKTOR για τη χθεσινή διαιτησία: «Γίναμε μάρτυρες μιας καταδρομικής επιχείρησης»

Ο Παναθηναϊκός έχει 116 χρόνια ιστορίας, μεγαλύτερη ίσως και από κάποια κράτη. Δείξτε επιτέλους τον απαιτούμενο σεβασμό     Ανακοίνωση κ...