25/6/22

Το τηλέφωνο στο Στούντιο της ΕΡΤ1

 Το τηλέφωνο στο Στούντιο των ειδήσεων της ΕΡΤ1  αρχικά δεν ήταν. ντεκόρ. Ήταν η λύση της ενδοεπικοινωνίας πριν τα ακουστικά. 

Ήταν «εσωτερική» γραμμή για να μιλάς με τον σκηνοθέτη και τον αρχισυντάκτη που ήσαν «έξω», για κάτι «επείγον» και «έκτακτο». 

Δεν είχε εξωτερική γραμμή. Και δεν είχε σήμα.   

Όταν  μπήκα εγώ στο Στούντιο την 1η Ιανουαρίου 1982 υπήρχαν ήδη τα ακουστικά. 

Τις τηλεφωνικές ανταποκρίσεις  τις έβγαζαν ζωντανό από την «κονσόλα» στον αέρα.

 Όχι, λοιπόν. 

Στα 7 χρόνια που έκανα στην ΕΡΤ δεν χτύπησε ποτέ!

ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΧΑΤΖΑΡΑΣ     

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

παντως εγω θυμαμαι τον κυρ κωστα και τη δεμιρη να το σηκωνουν την ωρα του δελτιου για συνεννοηση

μεχρι τα τελη τουλαχιστον του 80 το σηκωναν και στα τελε τζιορναλε της ραι οπως εβλεπα τοτε

Στις 22 Ιουνίου 1989, η «κάθαρση» που συμφώνησε η Cia με τον Γρυλλάκη στη Νεα Υόρκη και που την ανέλαβαν ο Εφιάλτης με τον Καπετάν Γιώτη άρχισε από τις ΗΠΑ με στόχο την «Κτηματική» και τις καταθέσεις των Ομογενών

Ο Ανδρέας Παπανδρέου , εισήχθη επειγόντως στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο με λοίμωξη του αναπνευστικού, επειδή «κρύωσε κατά την προεκλογική ομ...