28/1/14

Οι πρόωρες εκλογές και τα ΤΚ9 της JP Morgan

Πρόωρες εκλογές στην Ελλάδα στο τέλος του 2014 ή στις αρχές του 2015 με αφορμή την εκλογή προέδρου της Δημοκρατίας προβλέπει έκθεση της JP Morgan που δίνει τρεις ημερομηνίες. τρίτο τρίμηνο (Σεπτέμβριος) ή στις αρχές του τετάρτου τριμήνου του 2014 και πριν λήξει το πρώτο τρίμηνο (Μάρτιος) του 2015.
Η τράπεζα ποντάρει, και δίνει πιθανότητες πάνω από 70% στο σενάριο για εκλογές τον Μάρτιο του 2015 και προβλέπει άνετη Νίκη του Αξελ Τέξας χωρίς όμως αυτοδυναμία, πράγμα που καθιστά αναγκαία την «εθνική ομοψυχία» που ανακάλυψαν και οι δημοσκοπήσεις του…Bobolas. Εκρός και οδηγηθούμε σε εθνική ομοψυχία του Τέρενς και της Ραχήλ με τον Αξελ Τέξας. 

   H JP Morgan θεωρεί ότι ο κ. Σαμαράς δεν θα κάνει πρόωρες εθνικές εκλογές τον Μάιο, και ότι η συντριβή του κυβερνητικού συνασπισμού στις ευρωεκλογές θα ανοίξει μια παρατεταμένη προεκλογική περίοδο που θα οδηγήσει μοιραία σε εκλογές. Η έκθεση της τράπεζας προβλέπει ότι με βάση τη σημερινή δυναμική και τις τάσεις η δύναμη των κομμάτων στην επόμενη βουλή θα είναι: ΣΥΡΙΖΑ 139 βουλευτές. ΝΔ 88. Χρυσή Αυγή 24. Ανεξάρτητοι Έλληνες 14, ΚΚΕ τους 12.
Το ενδιαφέρον είναι ότι δίνουν 13 βουλευτές στο ΠΑΣΟΚ και 10 στη ΔΗΜ.ΑΡ ενώ δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι θα μπουν στην επόμενη βουλή, ενώ σε κανένα από τα άλλα κόμματα δεν δίνουν πιθανότητες εισόδου στην νέα Βουλή.
Επομένως η JP Morgan ψηφίζει ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜ.ΑΡ στην κυβέρνηση.

ΥΓ. Άντε να δούμε τι θα ψηφίσει η Γκόλντμαν Ζαξ.

ΟΥ ΜΗΝ ΑΛΛΑ- 28/01/2014

ΜΗ ΣΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ Ο ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΟΥ ΓΗΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΣ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΘΝΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΦΙΑΛΤΕΣ. ΓΙΑ 2484 ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ 300 ΚΑΙ Ο ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΔΕΝ ΕΔΩΣΑΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΕΦΙΑΛΤΗ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ. ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ. ΤΟΙΣ ΚΕΙΝΩΝ ΡΗΜΑΣΙ ΠΕΙΘΟΜΕΝΟΙ.


24/1/14

Προφυλάκισαν την Θέμιδα

Μετά την απολογία της στις εφέτες- ανακρίτριες της υπόθεσης της Χρυσής Αυγής προφυλάκισαν τη Θέμιδα Σκορδέλη. Η κ. Σκορδέλη που δεν είναι καν μέλος της Χρυσής Αυγής απολογήθηκε για την κατηγορία της ένταξης σε εγκληματική οργάνωση και αρνείται τις κατηγορίες.

Οι Χαιβάν χαφιέ και η αριστερή Αλ Κάιντα!

Ο «αθώος» υπουργός της δικαιοσύνης Χαράλαμπος Αθανασίου, που παραδέχτηκε στη Βουλή ότι πήρε τηλέφωνο την ανακρίτρια ΜαίρηΤσάμη, την ώρα που βρισκόταν σε εξέλιξη η ανάκριση για τους βουλευτές της Χρυσής Αυγής , και ο οποίος ισχυρίστηκε ότι η προχρονολόγηση των τριών ενταλμάτων για την προφυλάκιση των βουλευτών της Χρυσής Αυγής ήταν ένα τριπλό ανθρώπινο λάθος, σε συνέντευξη που παραχώρησε, στο πλαίσιο του άτυπου συμβουλίου υπουργών Δικαιοσύνης και Εσωτερικών Υποθέσεων στο Ζάππειο, υιοθέτησε τις κατηγορίες Γιωτόπουλου για τον ένοχο Δένδια σχετικά με τον Χριστόδουλο Ξηρό , και άφησε αιχμές κατά του υπουργείου Δημόσιας Τάξης που δεν τον παρακολουθούσε στο διάστημα της άδειας του.
  «Ένας τέτοιος εγκληματίας όταν βγαίνει από τη φυλακή θα έπρεπε να παρακολουθείται». Είπε!
Ο Γιωτόπουλος είχε θέσει προς την κυβέρνηση το ακόλουθο ερώτημα: «Γιατί στις δύο άδειες του Βασ. Τζωρτζάτου με κατ' οίκον περιορισμό, έξι αυτοκίνητα της Αντιτρομοκρατικής ήταν κάτω από το σπίτι του (τρία στο δρόμο και τρία στους παράδρομους) και τον παρακολουθούσαν, ενώ στον Χριστόδουλο που ήταν σε χωριό δεν υπήρχε κανείς;».

Πηγές του υπουργείου Δικαιοσύνης, ανέφεραν ότι η διευθύντρια των φυλακών Κορυδαλλού, είχε ενημερώσει εγγράφως από τις 24.12.2013 τον διοικητή του Αστυνομικού Τμήματος Καλλικράτειας, τον διοικητή του Τμήματος Ασφαλείας Κορυδαλλού και τη Διεύθυνση Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Βίας, ότι το καταδικασμένο μέλος της 17Ν πρόκειται να λάβει 9ήμερη άδεια την 1η Ιανουαρίου 2014 για να μεταβεί στην Καλλικράτεια Χαλκιδικής και την 1η Ιανουαρίου 2014, ενημέρωσε για τη χορήγηση της άδειας στον Ξηρό, τον υπαρχηγό της ΕΛΑΣ, τη ΓΑΔΑ, τη Διεύθυνση Δημόσιας Ασφάλειας - ΥΔΕΖΙ (Εγκλημάτων Ζωής και Ιδιοκτησίας).

Από την άλλη πλευρά οι Χαιβάν Χαφιέ του Εβραίου από την Κέρκυρα απάντησαν ότι στην ελληνική Δημοκρατία δεν υπάρχει θεσμικό πλαίσιο για την παρακολούθηση κρατουμένων και σον αφορά στην ενημέρωση της ΕΛ.ΑΣ, οι ίδιοι κύκλοι ανέφεραν ότι αφορά στον έλεγχο και μόνο των περιοριστικών όρων διαμονής, όπως εμφάνισης στο οικείο Αστυνομικό Τμήμα και προφανώς δεν περιλαμβάνει κανενός είδους παρακολούθηση κρατουμένων που βρίσκονται σε άδεια.

Επομένως τον Τζωρτάτο γιατί τον παρακολουθούσαν;

Ο Σίμος πάντως μιλώντας στον ΑΝΤ1, είπε ότι δεν υπάρχει κόντρα μεταξύ των υπουργείων Δικαιοσύνης και Δημόσιας Τάξης, και απέρριψε το ενδεχόμενο τριπλών εκλογών, λέγοντας ότι δεν υπάρχει καμία τέτοια σκέψη.

Ο φαλακρός μασόνος στο Ζάπππειο έκανε σύνδεση της παράνομης μετανάστευσης με την τρομοκρατία και είπε: «Η τρομοκρατία είναι πιθανό να εκμεταλλευτεί το φαινόμενο της παράνομης μετανάστευσης».
Τι ακριβώς εννοούσε; Αριστερή Αλ Κάιντα!

  Οι χαιβάν χαφιέ της «Αντιτρομοκρατικής» θεωρούν πως το διάγγελμα Ξηρού ακολουθεί την τακτική αλλων διεθνιστικων ή φονταμενταλιστικών οργανώσεων τύπου Αλ Κάιντα. «Εμφανίζει λαϊκό προφίλ για να κερδίσει μέρος του "αγανακτισμένου" Έλληνα. Μιλά απλά και σχετικά απολιτίκ».

Ο εκπρόσωπος της Χρυσής Αυγής είπε στη Βουλή στον κ. Αθανασίου, αλλά σχετικά με την υπόθεση της Χρυσής Αυγής : «Ασφαλώς και θεωρώ ότι είστε κουτοί. Η κουταμάρα και η ανοησία που σας διακατέχει είναι υπαρκτή».

Οι πρεζέμποροι συλλαμβάνουν αστυνομικούς

Στο κράτος των ΜΚΟ , του (Σα)Ραγκούση, του Τζερώνυμο Λιάπη και του φαλακρού μασόνου οι πρεζέμποροι συλλαμβάνουν τους αστυνομικούς.

Μετά από συνεννόηση με την πακιστανική μαφία τους δικηγόρους της πακιστανοί πρεζέμποροι κατήγγειλαν ότι οι τρεις ειδικοί φρουροί και ο ένας αστυφύλακας, έκαναν έλεγχο τα ξημερώματα σε τρεις πλανόδιους λιανοπωλητές ναρκωτικών από το Πακιστάν και το Μπαγκλαντές και τους βρήκαν ποσότητα χασίς και ναρκωτικών χαπιών. 

 Ο ένας από τους πλανόδιους λιανοπωλητές υπέδειξε ως προμηθευτή τους έναν άλλο Πακιστανό που βρισκόταν στην περιοχή της Ομόνοιας. Οι αστυνομικοί εντόπισαν τον Πακιστανό και κατάσχεσαν και από εκείνων ναρκωτικά, αλλά και 800 ευρώ από την είσπραξη.

Μετά η Μαφία ενημέρωσε τους δικούς της στην Εσωτερικών Υποθέσεων που συνέλαβε τους τέσσερις άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ διότι κατέσχεσαν τα ναρκωτικά.

Η αλυσίδα της ιεραρχίας (chain of command)

Ορισμός

Η σειρά με την οποία ασκείται η εξουσία και η ισχύς σε έναν οργανισμό και η μεταβίβαση κατ 'εξουσιοδότηση της εξουσίας και της ισχύος από την κορυφή της διοίκησης σε κάθε επίπεδο της οργάνωσης και σε μέλος του οργανισμού.

Ο ιουδαίος αρχιτοκογλύφος της Φραγκφούρτης Γενς Βάιντμαν γνωμάτευσε ότι η Ελλάδα πρέπει να διορθώσει τα προβλήματα ανταγωνιστικότητας, που έχει δημιουργήσει η ίδια και ότι ο καθένας έχει ευθύνες για τη χώρα του.

Επομένως ο Kύπριος Υπουργός Οικονομικών Χάρης Γεωργιάδης ανέλαβε την ευθύνη και είπε στο BBC.

«Τα προβλήματα της κυπριακής οικονομίας είναι αποτέλεσμα των δικών μας αδυναμιών, της αναποφασιστικότητας, της αδυναμίας έγκαιρης δράσης τόσο ως προς τα δημόσια οικονομικά όσο και ως προς το τραπεζικό σύστημα το γεγονός ότι αναγνωρίζουμε πως τα προβλήματα ήταν δικά μας, μάς επιτρέπει τώρα να αναλάβουμε τον έλεγχο της κατάστασης και να εξηγήσουμε στο κοινό ότι διορθώνουμε τα προβλήματα αυτά».

Η Αλήθεια δεν έχει χορηγό 21-01-2014


23/1/14

Ο Ξένος δάκτυλος στην Ουκρανία

Στο Κίεβο, οι επίσημοι μιλάνε πια ανοιχτά για την ανάμειξη των ξένων μυστικών υπηρεσιών στην συνεχιζόμενη «πορτοκαλί εξέγερση» των θαυμαστών της ΕΕ και του ΔΝΤ.
Η ουκρανική κυβέρνηση αποκάλυψε ότι ο θάνατος του διαδηλωτή Sergey Nigoyan οφείλεται σε «επαγγελματία ελεύθερο σκοπευτή» ,   που δρούσε στο πλαίσιο αποστολής που τού ανατέθηκε υπέρ της «ριζοσπαστικής ουκρανικής αντιπολίτευσης», ενώ μίλησε ακόμα για επαγγελματίες σαμποτέρ που δρουν «φορώντας πολιτικά ρούχα» και οι οποίοι χρησιμοποιούν, «το εξαιρετικά εύφλεκτο υγρό νάτριο».

Η σπόνσορας των διαδηλώσεων, Καγκελάριος Άνγκελα-Δωροθέα, ζήτησε από την ουκρανική κυβέρνηση «να εγγυηθεί τις θεμελιώδεις ελευθερίες και ιδιαίτερα το δικαίωμα των (πορτοκαλί) πολιτών να διαδηλώνουν ειρηνικά, να προστατεύσει τη ζωή των διαδηλωτών, και να μην κάνει χρήση βίας» . Ο μυτόγκας Ζοζέ Μανουέλ Μπαρούχ πήρε στο τηλέφωνο τον Γιανούκοβιτς και τον κάλεσε ,«να διεξαγάγει διάλογο με την (επιδοτούμενη πορτοκαλί αντιπολίτευση) στο υψηλότερο επίπεδο». «Επιθυμούμε να αποκλιμακωθεί η κρίση, να σταματήσει η βία εναντίον των ειρηνικών διαδηλωτών και των δημοσιογράφων» , «αν η κατάσταση δεν σταθεροποιηθεί, οι 28 θα εξετάσουν τις πιθανές συνέπειες στις σχέσεις της Ουκρανίας με την ΕΕ » , είπε ο εκπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ολιβιέ Μπαγί. Ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, Μάρτιν Σουλτς, άφησε και ατός ανοικτό το ενδεχόμενο να προχωρήσει η ΕΕ σε επιβολή κυρώσεων , «εάν η βία συνεχιστεί|».
 Ο επίτροπος για τη Διεύρυνση, Στέφαν Φούλε, θα πάει αύριο στο Κίεβο κα θα ακολουθήσει η Κάθριν.

21/1/14

Ευρω-ξεφτίλα

Ο υπουργός Εξωτερικών της Ρωσίας Σεργκέι Λαβρόφ έριξε σήμερα… διπλωματικές καρπαζιές στους ευρωπαίους πολιτικούς (αλλά όχι και στους αμερικανούς) για τα καραγκιοζιλίκια που κάνουν στην Ουκρανία.
«Θα ήταν καλύτερα εάν μερικοί ευρωπαίοι ομόλογοί μας δεν συμπεριφέρονταν τόσο ξεδιάντροπα σε ό,τι αφορά στην ουκρανική κρίση, όταν χωρίς πρόσκληση μέλη αρκετών ευρωπαϊκών κυβερνήσεων μετέβησαν εσπευσμένα στο Μαϊντάν, συμμετείχαν σε αντικυβερνητικές διαδηλώσεις στη χώρα αυτή, με την οποία έχουν διπλωματικές σχέσεις. Είναι πραγματικά ντροπή» - είπε ο Λαβρόφ.

ΥΓ. Και δεν είχε μάθει ακόμα το κατόρθωμα του συνταγματολόγου που συνέλαβε στα Σπάτα την συριακή αντιπροσωπεία που πήγαινε στη Γενεύη. Μετα όταν το έμαθε έριξε μερικές σφαλιάρες στον …χοντρό.

ΞΗΡΟ-ΣΑΧΛΑ​ΜΑΡΑΣ

Διαλιέχτεεεε!
Χριστόδουλον ή Σαχλαμαράν; Ιταλία ή Σιβηρία;
Ιδού τα ερωτήματα του ΔΝΤ, του MEGA/ΑΝΤ1 και της ΚΥΠ προς το «νοήμον» κοινό!
ΥΓ1. Ο Ηλίας πρωταγωνιστούσε εις το τηλε-σήριαλ ημίγυμνος και με κυνηγετικό «Καλάσνικωφ», ενώ ο Χριστόδουλος απηύθυνε διάγγελμα προς τον ελληνικό λαό, ως ποιητής, με φόντο την «μουσάτη» ΕΛΑΣίτισα.

ΥΓ2. Α.Γιωτόπουλος: «CIA και ΕΥΠ έβγαλαν έξω τον Χριστόδουλο Ξηρό »

20/1/14

ΕΝΕΔΡΑ

Η Πατρίδα μας, η Ελλάδα μας, έχει πέσει σε κλοιό, έχει πέσει σε ενέδρα εχθρικών δυνάμεων. Δυστυχώς ο εχθρός δεν είναι μόνον εκτός των τειχών αλλά και μέσα στο «σώμα» της Ελλάδας μας.
Αν κάνουμε μία μικρή ιστορική αναδρομή, θα διαπιστώσουμε ότι ο Ελληνικός πολιτισμός, βάλλεται από παλιά, από την εποχή των Σταυροφόρων, πού το 1204 κατέστρεψε το Βυζάντιο ο διαβόητος και μυσαρός για τους Έλληνες, Ερρίκος Δάνδουλος, Δόγης της Βενετίας (dandolo ). Aλλά και μετά την Εθνική μας Παλιγγενεσία το 1821, πάλι εισέδυσαν μέσα στο σώμα του Έθνους ποικιλώνυμοι εχθροί του Ελληνικού Πνεύματος. 
 Όλοι οι εχθροί αυτοί έχουν συγκεκαλυμμένο «πρόσωπο» με διάφορες εκφάνσεις για να μην φανούν οι προθέσεις τους. Όπως π.χ. διάφορες οργανώσεις, διάφορες «Λέσχες» τερατώδεις, εκτρωματικές, αποκρουστικές για τα Εθνικά μας συμφέροντα.
  Όλες αυτές, οι παγίδες του σατανά, εμφανίζουν δήθεν όψη αθώα ως ερευνητικά κέντρα φιλοσοφικών αναζητήσεων ή ως εταιρείες ευαγών σκοπών (ΜΚΟ), ενώ είναι ουσιαστικά δολιοφθορείς της Ελληνο-ορθοδοξίας. Τις αναφέρουμε τις οργανώσεις αυτές διότι είναι εκτροφεία εγχωρίων πρακτόρων. 
 Οι πράκτορες αυτοί (Δωσίλογοι) προωθούνται και καταλαμβάνουν θέσεις στρατηγικής σημασίας, για την χώρα μας, ως και υψηλά αξιώματα, και ελέγχουν τα πάντα. Στην Ελλάδα θεωρούνται ευυπόληπτα πρόσωπα, μάλιστα με τίτλους, πού αποδεικνύουν τις μεγάλες τους ικανότητες (sic) ή ως τεχνοκράτες ή ως τραπεζίτες είτε ως πολιτικοί , μεγαλοεπιχειρηματίες , δημοσιογράφοι, εκδότες, πανεπιστημιακοί, καναλάρχες κ.τ.λ. ενώ στην πραγματικότητα αποδεικνύονται τενεκέδες ξεγάνωτοι. Αυτό δε φαίνεται στην πράξη, διότι αν καθέξουν κάποια σημαντική θέση και έλθουν σε δύσκολη κατάσταση, δεν ξέρουν τι να πράξουν και γίνονται τραγικά γελοίοι. Όλοι αυτοί οι εξωνημένοι, απάτριδες, άχρηστοι παντελώς και ανθέλληνες είναι η 5η φάλαγγα για το εσωτερικό πολεμικό μέτωπο της Πατρίδας μας. Αυτά τα άθλια υποκείμενα είναι κατασκευή των μυσαρών «Λεσχών» πού είναι διάσπαρτες σε όλη την χώρα , από Ανατολής……Αθηνών…..κ.λ.π ξέρετε. Πουλιούνται για την «καρέκλα».
Το εξωτερικό μέτωπο είναι η συμπαγής διεθνής ληστοτραπεζοκρατία πού απομυζά την εργασία του Λαού μας (και όλων των Λαών) διά του ΤΟΚΟΥ. Επομένως η Πατρίδα μας, αυτή την χρονική περίοδο ευρίσκεται σε κλοιό, έχουμε πέσει σε ενέδρα ( ΔΝΤ, ΕΚΤ, PSI, τα διάφορα hedge funds και το κακό συναπάντημα ). Όταν όμως ένα Στρατιωτικό τμήμα πέσει σε ενέδρα, δύο περιπτώσεις υπάρχουν : α) ή να καταστραφεί ολοσχερώς το τμήμα, β) ή να αντιδράσει σωστά ελισσόμενο αναλόγως των υπαρχουσών συνθηκών και να αντεπιτεθεί για να εξέλθει του κλοιού και να σωθεί, με όποιες απώλειες, αλλά να σωθεί. Αυτό διδάσκει η Στρατιωτική τακτική.
Επειδή η Ελλάδα μας, λόγω του εξωτερικού εχθρού πού είναι εμφανής, αλλά κυρίως λόγω του αφανούς και συγκεκαλυμμένου εσωτερικού εχθρού ( όπως παραπάνω σχηματικά τον περιγράψαμε ) είναι ήδη στο κατώτατο σημείο της « χαράδρας » (μισγάγκεια ) και επειδή δεν υπάρχει άλλος περαιτέρω χρόνος αναμονής, παρά τις ψευδείς υποσχέσεις των προδοτών, θα πρέπει να γίνει άμεση αντεπίθεση. Η αντεπίθεση όμως πρέπει να γίνει συντονισμένα με σχέδιο δράσης, αφού πρώτα έχουν επισημανθεί τα « κέντρα πυρός » του εχθρού από ένα έμπειρο ΕΛΛΗΝΙΚΟ, προ πάντων, επιτελείο. Το επιτελείο αυτό, αφού επισημάνει τις θέσεις ‘ πυρός και τους σταθμούς διοικήσεως ’ του εχθρού θα αντεπιτεθεί « με εφ΄όπλου λόγχη »και με όλες τις ψυχικές δυνάμεις πού διαθέτουν οι ΕΛΛΗΝΕΣ. 
 Αυτά εντελώς παραστατικά περιγραφικά και αλληγορικά, διά μία Νέα Παλιγγενεσία. Βεβαίως πόλεμος είναι, θα υποφέρουμε τουλάχιστον για δύο χρόνια με δυσκολίες και σφίξιμο αλλά μην μας λέγουν οι πουλημένοι ότι είναι καταστροφή. 
 Εμείς πού ζήσαμε τον Β Παγκόσμιο πόλεμο ( έργο των ιδίων ) η γενεά η δική μου, ξέρουμε τις ικανότητες του Έλληνα και τις ψυχικές του δυνάμεις. Θα βγούμε παλικάρια από την ΕΝΕΔΡΑ πού μας έχουν στήσει. 
 Θα δημιουργήσουμε Νέο Πολιτικό και Οικονομικό Σύστημα, χωρίς ΤΟΚΟΥΣ και ιδιωτικές τράπεζες, με άλλης δομής χρηματιστηριακές λειτουργίες, μία πραγματική Δημοκρατία -Δικαιοκρατία χωρίς κόμματα. Δημοκρατία χωρίς προκαταλήψεις και δογματικές ιδεολογικές αγκυλώσεις με μοναδικό σκοπό την προώθηση της οικονομικής μας ανάπτυξης και κατ΄ακολουθίαν την ποιοτική βελτίωση των συνθηκών ζωής των συνανθρώπων μας με κατάργηση επί τέλους της εκμετάλλευσης του μόνου συντελεστού πλούτου της ΕΡΓΑΣΙΑΣ. Η παγκοσμιοποίηση ετάφη.
Η παγκόσμια διακυβέρνηση έγινε ο Πύργος της Βαβέλ και ΤΕΛΟΣ. Το όνειρο τους είναι ονείρωξη. Έρχεται ο Νέος Ελληνικός Πολιτισμός πού είναι ΦΩΣ. Και όπως λέει ο ποιητής : Κι΄αν πέσαμε σένα πέσιμο πρωτάκουστο, κι΄αν σε γκρεμό κατρακυλήσαμε, πού καμιά φυλή δεν έχει δεί ως τώρα , είναι γιατί μας μέλλετε ένα ανέβασμα προς τα ύψη τα ουρανοφόρα.
Για την επιτυχία του σκοπού, άμεση ΕΠΙΘΕΣΗ: Έξω από την ΟΝΕ, επαναφορά της Δραχμής, 1Ευρώ= 1Δραχμή. ΌΧΙ πτώχευση μόνο στάση εξωτερικών πληρωμών ( 80% κούρεμα, το υπόλοιπο σε 30 χρόνια με χαμηλό επιτόκιο 0,5% με περίοδο χάριτος 5 χρόνια ). Οι τοκογλύφοι απομυζούν την Πατρίδα μας από το 1821. Τιμωρήστε τους.
Χρίστος Α Αθανασόπουλος
Christathan.blogspot.com

19/1/14

Έξυπνη ψήφος σημαίνει ΟΧΙ στην Ευρωχούντα της Φραγκφούρτης!

Τον Μάιο ψηφίζουμε για Δημοκρατία και Εθνική Ανεξαρτησία

του Σπύρου Χατζάρα

Ο φον Αντωνάκης, στη συνέντευξη Τύπου της ελληνικής Προεδρίας στο Στρασβούργο, μετά τις ευχαριστίες του προς τους δανειστές, και αφού είπε ότι προσωπικά θα ήθελε να γίνουν οι επόμενες βουλευτικές εκλογές το 2016, ισχυρίστηκε μεν ότι, «ο ελληνικός λαός αλλά και οι σημερινοί βουλευτές δεν επιθυμούν πρόωρες εκλογές» τον Μάιο μαζί με τις ευρωεκλογές, αλλά δήλωσε αισιόδοξος ότι η ΝΔ θα έρθει πρώτο και όχι δεύτερο κόμμα στις εκλογές. Σε ποιες δεν διευκρίνισε. Διότι για τις Ευρωεκλογές έχουν πιάσει και αυτός και ο συνταγματολόγος «πάτο».

Οι τελευταίες (μυστικές), δημοσκοπήσεις στις περιφέρειες, δείχνουν πώς η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, σε Νομούς που κυριαρχούσαν επί δεκαετίες έχουν κυριολεκτικά σβήσει. Τραγική είναι η δημοκοπική εικόνα του Πασοκ, ιδίως στην Β Αθηνών και στην «πράσινη Κρήτη», και  όλα δείχνουν πώς δεν πρόκειται να εκλέξει ούτε έναν Ευρωβουλευτή. Η ΝΔ ,σε Νομούς που θεωρούσε ως «Κάστρα» της, μετά βίας είναι δεύτερο κόμμα. 

Οι δημοσκοπήσεις που εμφανίζουν την σχετική πλειοψηφία των ερωτώμενων να μην θέλουν τις πρόωρες εκλογές είναι αμφισβητούμενης σοβαρότητας και συνήθως απηχούν την προπαγάνδα των καθεστωτικών καναλιών . Σε κάθε περίπτωση όμως ο μεν «Λαός», θα μάθει τις εκλογές σαν τον απατημένο σύζυγο. Δηλαδή τελευταίος, οι δε «βουλευτές» της πλειοψηφίας, που ψηφίζουν ότι τους φέρουν, (διαφωνώντας), είναι «απλοί μισθωτοί», (σαν τον Ιορδάνη που κάνει το σκ.. του παξιμάδι) που τους χλευάζουν και από πάνω οι «λαϊκιστές» και οι «εξτρεμιστές», ότι είναι όλοι τους, «προδότες και πουλημένοι, κλέφτες και απατεώνες», και τους οποίους δεν τους ερωτά η «διεύθυνσις» δια την πολιτική της «Εταιρείας» για τον χρόνο των εκλογών. 

Ο Νάιτζελ Φάραντζ ο ηγέτης του ευρωσκεπτιστικού UKIP της μεγάλης Βρετανίας, που χτυπάει την πρώτη θέση στις προσέχεις ευρωεκλογές είπε στον φον Αντωνάκη για να τον ακούσουν Άγγλοι , Γάλλοι, Πορτογάλοι και Έλληνες :
«Να ονομάσετε το κόμμα σας ΟΧΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ». Και του είπε ότι δεν είναι πρωθυπουργός αλλά δήθεν πρωθυπουργός που δεν εκπροσωπεί τη Βούληση του «κυρίαρχου ελληνικού λαού». «Δεν κυβερνάτε εσείς την Ελλάδα. Έχετε χάσει τον έλεγχο. Δεν μπορείτε να πάρετε καμία απόφαση. Η τρόικα σας κυβερνά . Έχετε παραδώσει τη Δημοκρατία! Η Ελλάδα βρίσκεται πλέον υπό ξένη κατοχή!», τόνισε ο Φάραντζ, αναπτύσσοντας την πολιτική του πλατφόρμα του ευρωσκεπτιστικού UKIP για λιγότερη «Ευρώπη», για περισσότερη Δημοκρατία και Εθνική Κυριαρχία.
Ο ηγέτης των  Ευρωσκεπτικιστών της Μ. Βρετανίας αναφέρθηκε και στο «Αθέατο Διευθυντήριο» που ελέγχει την Ευρώπη και υπογράμμισε ότι , «η ανίερη συμμαχία που κάνει κομάντο στην Ε.Ε.» , απομάκρυνε τον Παπανδρέου όταν πρότεινε δημοψήφισμα και τον αντικατάστησε, «με έναν πρώην υπάλληλο της Goldman Sachs».
Ο Φάραντζ χτύπαγε το σαμάρι για να τον ακούσει… ο γάιδαρος και πρόσθεσε ότι τώρα κάνουν κουμάντο στην Ελλάδα , οι μεγάλες επιχειρήσεις, οι μεγάλες τράπεζες και οι μεγάλοι γραφειοκράτες των Βρυξελλών, και τόνισε ότι οι επερχόμενες ευρωεκλογές θα καταρρίψουν τον μύθο του ευρωμονόδρομου.

Η ευρωπαϊκή πλατφόρμα του UKIP , στοχεύει στην υπεράσπιση της  αστικής Δημοκρατίας απέναντι στο «Αθέατο Διευθυντήριο», την « ανίερη συμμαχία», των μεγάλων επιχειρήσεων , των μεγάλων τραπεζών και των γραφειοκρατών των Βρυξελλών, που θέλουν περισσότερη εξουσία και περισσότερο έλεγχο στη ζωή μας με την περισσότερη Ευρώπη τους.

Ο Φάραντζ και το UKIP δεν έχουν φυσικά το πρόβλημα του Ευρώ, διότι στην Αγγλία δεν αντιμετωπίζουν την προοπτική της Κατοχής από την Goldman Sachs και της Μπλάκ Ροκ και δεν φοβούνται την γερμανική ευρω-λιτότητα. Αυτό το πρόβλημα το έχουν οι υπόδουλοι λαοί της Ευρωζώνης. Όπως είπε και ο Κρούγκμαν «η καταστροφική για την κοινωνία λιτότητα στην Ιρλανδία, την Ισπανία και την Ελλάδα», είναι αποτέλεσμα της πολιτικής της ΕΚΤ, και το χειρότερο είναι ότι μια κυβέρνηση εντός Ευρωζώνης δεν μπορεί να χαλαρώσει τη λιτότητα, «εκτός και εάν συμφωνήσουν Βρυξέλλες και Φρανκφούρτη».Αυτό ακριβώς σημαίνει «περισσότερη Ευρώπη».

Και τη ώρα που ο φον Αντωνάκης, ο δοτός πρωθυπουργός, έδινε όρκους πίστης στο Ευρώ και την Φρανγκφούρτη, λέγοντας ότι «οι Έλληνες δεν αμφισβητούν και θέλουν την Ευρώπη, και δεν θέλουν την αβεβαιότητα της εξόδου από το ευρώ», η κ. Μαρίν Λεπέν του γαλλικού «Εθνικού Μετώπου», που με βάση τις δημοσκοπήσεις θα κερδίσει πάνω από το 25% της ψήφου των Γάλλων στις ευρωεκλογές του Μαΐου, συναντήθηκε στο Στρασβούργο, με τον επικεφαλής της Ιταλικής Λέγκας του Βορρά, κ. Ματέο Σαλβίνι και συμφώνησαν για τη συμμετοχή της Λέγκας στον «ηπειρωτικό συνασπισμό» κατά του ευρώ , στον οποίο μετέχει και το ολλανδικό PVV του Χέιρτ Βίλντερς. «Συζητήσαμε κοινές στρατηγικές και βεβαίως θα διεξαχθεί από κοινού η μάχη κατά του Ευρώ», δήλωσε ο κ. Σαλβίνι, τονίζοντας ότι ο «ηπειρωτικός συνασπισμός» δεν θα παρουσιάσει κοινό υποψήφιο για την προεδρία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, διότι είναι ένα μη δημοκρατικό όργανο. «Ο μόνος δημοκρατικός θεσμός που αναγνωρίζουμε είναι το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο», είπε ο επικεφαλής της Λέγκας.

Και ενώ σε όλη την Ευρώπη ο ευρωσκεπτικισμός καλπάζει, εμείς εδώ ασχολούμεθα με τον Ευρω-Τσίπρα του Τέξας. Ο ΣΥΡΙΖΑ στις δημοσκοπήσεις βρίσκεται σταθερά πρώτος με ποσοστά που φθάνουν το 23%, ακόμη και το 25% σε ορισμένες περιπτώσεις, διότι ο μέσος Έλλην είναι «δημοκρατικός» και δεν θέλει «την αβεβαιότητα της εξόδου από το ευρώ». Ακριβώς ότι υπόσχεται ψευδώς ο Αξελ Τέξας, που γνωρίζει όπως και ο Κρούγκμαν, ότι εάν δεν συμφωνήσουν Βρυξέλλες και Φρανκφούρτη δεν υπάρχει τέλος για την ευρω-λιτότητα την ανεργία και τις αυτοκτονίες.

Μόνο στην Ελλάδα ο μέσος (δεξιός) πολίτης θα δείξει την οργή του στις Ευρωεκλογές, κάνοντας αποχή και οι άλλοι θα ψηφίσουν τους αριστερούς της Goldman Sachs και της Μπλάκ Ροκ για να τιμωρήσουν τους δεξιούς της Goldman Sachs και της Μπλάκ Ροκ. Άβυσσος η ψυχή του (χαζού) ψηφοφόρου!

Έξυπνη ψήφος σημαίνει ΟΧΙ στην Ευρωχούντα της Φραγκφούρτης! ΟΧΙ στο «Αθέατο Διευθυντήριο», την « ανίερη συμμαχία», των μεγάλων επιχειρήσεων , των μεγάλων τραπεζών των γραφειοκρατών των Βρυξελλών, και των τραπεζιτών της Φραγκφούρτης. Έξυπνη ψήφος είναι το ΝΑΙ στη Δημοκρατία και την Εθνική Ανεξαρτησία και το ΟΧΙ στην περισσότερη Ευρώπη τους.

Αυτό το ΝΑΙ και αυτό το ΟΧΙ εμείς οι Έλληνες μπορούμε να το πούμε και στην κάλπη των περιφερειακών εκλογών, ψηφίζοντας για ευρεία νομισματική και φορολογική αυτονομία, ώστε να μη μας φορολογούν οι Βρυξέλλες και να έχουμε και τη δική μας δραχμή παράλληλα με το δικούς τους Ευρώ.

H Αλήθεια δεν έχει χορηγό 16-01-2014


18/1/14

ΑΜΕΣΗ ΕΠΑΝΑΚΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΔΟΤΙΚΟΥ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥ

Επειδή ιστορικώς είναι διαπιστωμένο ότι, ο χαρακτήρας του Έλληνα είναι απρόβλεπτος και επειδή η διεθνής συμμορία της παγκόσμιας διακυβέρνησης έχει ως πρωταρχικό στόχο την εξουδετέρωση του Ελληνισμού, του μόνου σοβαρού αναχώματος των επιδιώξεών των, για αυτό και υπάρχει σε αυτούς μέγας φόβος. 

Όλες οι προσπάθειες των διεθνών κακοποιών- τρέμουν- μήπως ξαφνικά ναυαγήσουν, ( όπως και θα γίνει ) και οι Έλληνες τινάξου τα πάντα στον αέρα. Δηλαδή, μήπως καταργήσουμε, όλο το υπάρχον σάπιο και προδοτικό πολιτικό οικοδόμημα και αλλάξουμε άρδην ολόκληρο το επιβληθέν, από τον ολετήρα Σημίτη, οικονομικό μοντέλο. 

 Ο Σημίτης για να εξουδετερώσει τον Ελληνισμό και υποδουλώσει την πατρίδα μας στους πάτρωνές του, με πολιτική παραπλάνηση μας αφαίρεσε το κυρίαρχο όπλο οικονομικής πολιτικής δηλαδή, ΤΟ ΕΚΔΟΤΙΚΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟ, και έφερε το Γερμανό-σιωνιστικό ΕΥΡΩ, πού κατάστρεψε την οικονομία της Χώρας και διέλυσε την κοινωνική συνοχή.
Αυτά, βέβαια είναι πλέον γνωστά, αλλά δυστυχώς όχι σε όλο τον Λαό μας, διότι υπάρχουν και παραπλανημένοι και αφελείς πού ακόμα πιστεύουν σε Σαμαροβενιζελοκούβελους και όλο το κακό συναπάντημα. 
 
Αφορμή αυτών πού γράφω είναι και διάφορες ύπουλες και υποβολιμαίες σκέψεις και προτάσεις από διαφόρους ειδήμονες (sic) όπως π.χ. ευρωδραχμή, μικτό νόμισμα, νομισματική ένωση Νότου και διάφορα άλλα.
Το μείζον όμως πρόβλημα είναι για την Πατρίδα μας η επανάκτηση του ΕΚΔΟΤΙΚΟΥ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥ. Λέγεται επίσης ότι υπάρχει προσφορά ομογενών ( Σώρρας ) για να καλυφθεί όλο το χρέος με Αμερικανικά ομόλογα διεθνώς έγκυρα και αναγνωρισμένα, και τοιουτοτρόπως η Ελλάς απαλλασσόμενη του βάρους των χρεών, μπορεί να παραμείνει στο ευρώ. 

 Αυτό είναι, νομίζω, η εσχάτη πλάνη χείρον της πρώτης αν και μπορεί να λέγεται με αγαθή διάθεση ( Σώρρας ). Σημείωση : Ως υπόθεση εργασίας, οι εχθροί του Ελληνισμού προκειμένου να μην φύγουμε από την παγίδα του ευρώ, θα πλήρωναν οι ίδιοι το χρέος μας, προς τον αυτών τους.

Εμείς οι Έλληνες θέλουμε το ΕΚΔΟΤΙΚΟ ΜΑΣ ΠΡΟΝΟΜΙΟ, από Νέα Τράπεζα Ελλάδος, ΕΛΛΗΝΙΚΗ, και όχι των Εβραιο- Σιωνιστών της οικογένειας Ρότσιλντ. Επομένως Νέα Δραχμή με ισοτιμία 1 Δραχ.= 1 Ευρώ. Έξω από την ΟΝΕ και κατάργηση του ΤΟΚΟΥ. Αυτά τα λίγα και σταράτα για να μην φλυαρούμε ούτε να μιμούμεθα τους οικονομικούς εμπειρογνώμονες !! πού μας έφεραν στην καταστροφή. Αυτά φοβούνται οι δολοφόνοι των Λαών και τρέμουν την απρόβλεπτη Ελληνική αντίδραση. Διότι με εκφοβισμούς και απειλές προσπαθούν να κρατηθούν τα σκιάχτρα. Όμως ματαιοπονούν, ακολουθούν και πάλι σισύφεια προσπάθεια.

ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ είμαστε η μεγαλύτερη πνευματική δύναμη. ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ στηριχθείτε στις δυνάμεις μας. Είμαστε μια πλούσια Χώρα πού δυστυχώς το αγνοούμε.

ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ με την βοήθεια του ΘΕΟΥ θα νικήσουμε και πάλι, νίκη κραταιά, θαρρσείτε η Λευτεριά έρχεται.

Χρίστος Α Αθανασόπουλος

www.Christathan.blogspot.com  

17/1/14

Τα κορίτσια του von Mouroutis γράφουν την δική τους ιστορία

Οι εργαζόμενοι στην ΕΣΗΕΑ καταγγέλλουν
τις μανδάμ Κατσίμη και Αντωνιάδου

Μέχρι τώρα είχαμε δημοσιογράφους που υφίσταντο τον απηνή διωγμό εκδοτών, παραβιάσεις ΣΣΕ, πιέσεις για υπογραφή ατομικών συμβάσεων και απειλές για απολύσεις εργαζομένων και τους συνδικαλιστές της ΕΣΗΕΑ να αντιμετωπίζουν τις εργοδοτικές επιθέσεις.
 
Πού να το φανταζόταν κανείς, ότι οι συνδικαλιστές θα είχαν πάρει μαθήματα από τους εκδότες και θα προσπαθούσαν να τα υλοποιήσουν και στην ΕΣΗΕΑ. Εκεί λοιπόν κατάντησαν την ΕΣΗΕΑ Κατσίμη και Αντωνιάδου, τις οποίες καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι στην Δημοσιογραφική Ένωση για παραβίαση των ΣΣΕ, πιέσεις για υπογραφή ατομικών συμβάσεων και απειλές για απολύσεις στους εργαζόμενους στην Ένωση που όμως δεν θα υποκύψουν.

Η μετωπική σύγκρουση στον 6ο όροφο του μεγάρου της Ακαδημίας είχε χθες από τη μια μεριά την Πρόεδρο και τη Γενική Γραμματέα σε ρόλο εργοδότη και από την άλλη όλους τους εργαζόμενους με εξαίρεση τον καινούργιο προϊστάμενο με μισθό ρετιρέ με υπερωρίες καπέλο επειδή έχει και καθήκοντα συνοδού της Προέδρου σε εξωτερικά ραντεβού.
Ήδη ζητήθηκε η παρέμβαση της ΕΠΗΕΑ με προσωπικά διαβήματα εργαζομένων αλλά και με επιστολή αναφορά του συνδικαλιστικού εκπροσώπου.
Και να σκεφτεί κανείς ότι η Μαρία του Μουρούτη και η Μαριλένα του Σύριζα στην ΕΣΗΕΑ, που συνεργάζονται άψογα, καταγγέλλουν στο ΣΕΠΕ τους εργοδότες για παραβιάσεις ΣΣΕ και δικαιωμάτων.
Μόνο που τώρα πλησιάζει η ώρα που θα τα λουστούν οι ίδιες. Εκτός κι αν δίνουν εξετάσεις στον Ψυχάρη που επισκέπτεται Παρασκευή πρωί τα γραφεία της ΕΣΗΕΑ, κουβαλώντας καινούργιο πακέτο περικοπών για άλλα δύο χρόνια και απολύσεις στον ΔΟΛ και ψάχνουν άλλοθι για να τα συμφωνήσουν μαζί του.

Πηγή www.matrix24.gr

16/1/14

Άσαντ: Απειλή για τον κόσμο ο Βαχαμπισμός

«Απειλή για τον κόσμο» χαρακτήρισε ο Μπασάρ αλ Άσαντ την πολιτική και θρησκευτική επιρροή της Σαουδικής Αραβίας που στηρίζεται στο σουνιτικό δόγμα του Βαχαμπισμού, που αναπτύχθηκε και καλλιεργήθηκε από τις βασιλικές οικογένειες της Σαουδικής Αραβίας και του Κατάρ. Τους αλ Σαούντ και τους αλ Θανί.

«Ο συριακός λαός όπως και άλλοι λαοί στην περιοχή γνωρίζουν πόσο σοβαρή είναι η απειλή των Βαχαμπιτών και όλος ο κόσμος πρέπει να συμβάλει στη μάχη κατά του Βαχαμπιτισμού και στην εξάλειψή του», πρόσθεσε ο Άσαντ.

MΠΑΡΟΥΧ ΑΡΑΠΗ ΜΟΥ !

Kαλέ, τώρα που θα φύγει αυτο το παιδι απο την προεδρια της οβρωπης των γραφειων και συνδετηρων (γεια σου γιωργο μας). Καλέ αυτό το παιδι ο Μπαρουχ με την μεγαλη την μυτογκα, (ελογοκριθη δυναμει του αντιφρυγανιστικου νομου μπενι κασερ λακριντι και σια ltd) λέτε να παθουμε και εμεις οι χαροκαμμενες κανα κακο και να μην τον αντικαταστησει κανενα αλλο παιδι με ...μυτογκα ; Μπαρουχ αγαπη μου μην μας φυγεις. Απα πα δεν το πιστευω για αυτο ολες μαζι παντα !
ΚΟΜΙΣΙΟΝ ΚΑΛΤΣΟΝ ΜΠΡΙΤΖΙΤΕ ΜΠΑΡΝΤΟΝ ΚΟΜΠΙΝΕΖΟΝ (ΟΛΕ!)

Ανωνυμος.

Έρχονται μαύρες μέρες για την επιχειρηματικότητα

Ο απερχόμενος Προβόπουλος κατ εντολή των εξωθεν και άνωθεν που διέταξαν «ουσιαστικές πρωτοβουλίες για την αναδιάρθρωση επιχειρήσεων και κλάδων», είπε χθες προς την εγχώρια επιχειρηματικότητα ότι , « η άπλετη και ενίοτε ελαστική τραπεζική χρηματοδότησης δεν μπορεί και δεν πρέπει », να συνεχιστεί και ότι «θα ήταν ανώφελο και επικίνδυνο να αφεθούν χρόνια αδύναμες, υποκεφαλαιοποιημένες και υπερχρεωμένες επιχειρήσεις να λειτουργούν».
Επομένως τέρμα η πίστωση! Δάνεια Γιόκ. Οι μέτοχοι θα πρέπει να στηρίξουν τις επιχειρήσεις τους.
Δια τον λόγο αυτό άλλωστε και η έρευνα για τον Φιλιππίδη και το τέως ΤΤ με την «ενίοτε ελαστική τραπεζική χρηματοδότηση».
Άλλωστε και η Ναυαρχίδα του Διεθνούς Τσιφουτισμού, οι Νew York Times, γράφουν ότι ήρθε η ώρα της αντιπαραγωγικής ελληνικής ψωροελίτ που κατέφαγε τις πιστώσεις του ελληνικού τραπεζικού συστήματος, να πληρώσει. 
 Οι New York Times, αφού αναφέρθηκαν στα «άδικα μέτρα λιτότητας που αύξησαν την φορολογία και μηδένισαν τους τραπεζικούς λογαριασμούς του μέσου Έλληνα», υπογράμμισαν ότι η ελληνική ψωροελίτ , «απέφευγε μέχρι τώρα τα βάρη για το δικό της μερίδιο ευθύνης και για τον ρόλο της στη δημιουργία της σημερινής άσχημης κατάστασης», αλλά αυτή η κατάσταση -προς ικανοποίηση πολλών- έχει αρχίσει να αλλάζει. «Οι Ελληνες δικαστές ανεξάρτητα από τους πολιτικούς κυνηγούν την διαφθορά σε μια βαθιά δεξαμενή τωρινών και πρώην υψηλόβαθμων αξιωματούχων και μελών της επιχειρηματικής ελίτ, οι οποίοι κάποτε θεωρούνταν ανέγγιχτοι».

Το μήνυμα δόθηκε. Το ποιος θα ζήσει και ποιος θα πεθάνει θα κριθεί από τις πολιτκές εξελήξεις.

H Αλήθεια δεν έχει χορηγό

15/1/14

Τα μυστήρια των «Εθνικιστών»

Ανεμομαζέματα Μπουκουροσκορπίσματα!

Ο προφυλακισθής κ. Μπούκουρας είπε στην ανακρίτρια πως είναι συνεργαζόμενος με τη Χρυσή Αυγή, όπως ο Π. Τατσόπουλος με τον ΣΥΡΙΖΑ και η Λ. Κανέλλη με το ΚΚΕ, ότι μαθαίνει πακιστανικά για να συνεννοείται με τους υπαλλήλους του, και ότι οι φίλοι του υιού του είναι Αλβανοί.
Επομένως , είναι κάτι μεταξύ Γαβρίλη (Λιάνας) και Τατσόπουλου.

Τα μυστήρια της Επιχειρηματικότητας

Ο επιχειρηματίας Δημήτρης Κοντομηνάς είπε μεταξύ άλλων στο δικαστικό συμβούλιο ότι , « απασχολεί στην επιχείρησή του 1.500 άτομα και σε περίπτωση που πάει φυλακή, ο όμιλος του θα καταρρεύσει με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους εργαζόμενους».
Την ίδια σχεδόν ώρα η αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος Α.Ε. σε ανακοίνωσή της μετά την απαγωγή του Εμμανουήλ Καραμολέγκου αναφέρε πως «η λειτουργία της επιχείρησης συνεχίζεται απρόσκοπτα».
Κάτι μου λέει πως εάν και ο Κοντομηνάς έπεφτε θύμα απαγωγής,  ο όμιλος  του θα λειτουργούσε «απρόσκοπτα».

13/1/14

Και τέταρτη «πολιτική» αυτοκτονία για το 2014

Η κατάσταση πλέον έχει ξεφύγει! (εντελώς)

  Ο πρώτος οικονομικός αυτόχειρας της χρονιάς ήταν ο 60χρονος καφετζής στο χωριό Χρυσοβίτσα του Ξηρομέρου. Έφυγε το μεσημέρι της Πρωτοχρονιάς.
Στις 6 Ιανουαρίου , στις 18.30 το απόγευμα, ένας 43χρονος ιδιοκτήτης ξενοδοχείου στη Νέα Αρτάκη της Εύβοιας , ανέβηκε στην ταράτσα του ξενοδοχείου του και βούτηξε στο κενό λόγω των μεγάλων οικονομικών προβλημάτων που του προκαλούσαν τα χρέη στην εφορία, κλπ. 
 Το Σάββατο 11 Ιανουαρίου στην Τρίπολη, αυτοκτόνησε ένας 53χρονος που έπεσε από την ταράτσα του σπιτιού του.
Σήμερα στα Ιωάννινα αυτοκτόνησε ένας 58χρονος επιχειρηματίας, πέφτοντας με το αυτοκίνητο του στη Λίμνη. Έχουμε χάσει το λογαριασμό.
Κανείς πια δεν έχει το κουράγιο να μετράει. Η αριστερή Σάρα πάντως που είναι επικεφαλής της κοινοβουλευτικής ομάδας του αριστερού γερμανικού κόμματος Die Linke, Σάρα Βάγκενκνεχτ, μίλησε για 5.000 αυτοκτονίες Ελλήνων !

Περιμένοντας τις πρόωρες εκλογές και τα Ιρλανδικά επιτόκια

του Σπύρου Χατζάρα

Χαρές και πανηγύρια. Αναλάβαμε την προεδρία. ΣΤΟΠ. Ο φον Αντωνάκης ξαναπήγε στο Ζάππειο και ο συνταγματολόγος, που έκοψε το εισιτήριο του Αδωνίδος αυτοδιορίστηκε αναπληρωτής πρωθυπουργός.
Από τις χαρές, δήλωσε απών ένας 60χρονος που αυτοκτόνησε με καραμπίνα στο χωριό Χρυσοβίτσα του Ξηρομέρου το μεσημέρι της Πρωτοχρονιάς, κάνοντας «μαύρο ποδαρικό» στις αυτοκτονίες για το 2014.
Έστω και χωρίς τον αυτόχειρα, και κυρίως , χωρίς τον Αξελ Τέξας, η κυβέρνηση υποδέχτηκε το παλληκάρι από τη Λισσαβώνα, ο οποίος στην «πανηγυρική» συνέντευξη τύπου, έσκασε το παραμύθι για τις πρόωρες εκλογές. Αναφερόμενος στην πολιτική κατάσταση της Ελλάδας το προσεχές διάστημα, μίλησε για «τριπλές εκλογές». Και μάλιστα άνοιξε και την προεκλογική εκστρατεία καλώντας τους Έλληνες να ψηφήσουν δαγκωτό «μνημόνιο», Τόμσεν, «Ευρώπη» και Σαχλαμαρέλους για , «να μην απαξιώσουν την τεράστια προσπάθεια που έχουν καταβάλει», διότι «τα προγράμματα λειτουργούν», «αν και τα αποτελέσματα μπορεί να μην τα καταλαβαίνει ακόμα ο μέσος πολίτης».
Ψήφο στους Ευρω-σαχλαμαρέλους για να μην πάνε χαμένες «οι θυσίες μας» ήταν το μήνυμα του Πορτογάλου που υποσχέθηκε μετεκλογική έξοδο στις αγορές, και μάλιστα οι Financial Τimes, είχαν και ρεπορτάζ πως οι αγορές αν ψηφίσουμε σωστά, (τον Μάιο), θα μας δώσουν επιτόκια Ιρλανδίας το φθινόπωρο. Ωστόσο την επομένη, μετά την ανάληψη της προεδρίας, επανήλθε η σοβαρότητα στους FΤ, που τόνισαν ότι «παρά την μεγάλη πτώση στα ελληνικά spreads η χαμηλή πιστωτική αξιολόγηση της Ελλάδας την κρατά εκτός των ορίων πολλών επενδυτών».
Η Πορτογαλία -που ελπίζει να εξέλθει από το μνημόνιο φέτος- ανακοίνωσε σχέδιο έκδοσης 5ετών ομολόγων και εν συνεχεία 10ετών ομολόγων, αλλά όλα θα εξαρτηθούν από τη σταδιακή αποκλιμάκωση της παροχής ρευστότητας από την αμερικανική Federal Reserve. Η Κομισιόν παρά τις «παρόλες» του Μπαρόζο στην επιστολή της προς το Ευρωκοινοβούλιο λέει ότι η πρόσβαση της Ελλάδα στις αγορές για την κάλυψη των δανειακών αναγκών της θα επιτευχθεί μερικώς από το 2015.

Ο φον Αντωνάκης ωστόσο στην συνέντευξη τύπου της προεδρίας στο Ζάππειο επέμενε ότι οι επόμενες εθνικές εκλογές θα γίνουν το… 2016. Αν γινόταν αυτό, θα ήταν η τρίτη φορά από τη «μεταπολίτευση» που οι εκλογές θα γινόντουσαν στο τέλος της τετραετίας. Κανονικά στην τετραετία, η σχεδόν στη λήξη της, οι εκλογές έγιναν στις 18 Οκτωβρίου 1981, στις 2 Ιουνίου 1985 , στις 18 Ιουνίου 1989, στις 9 Απριλίου 2000, και στις 7 Μαρτίου 2004. Πέντε φορές στις 15 , αλλά και στις πέντε υπήρχε συμπαγής και άνετη κυβερνητική πλειοψηφία.
Στις εκλογές του 1981, του 1989, και του 2004 ή ήττα της απερχόμενης κυβέρνησης και η πολιτική αλλαγή ήσαν δεδομένες, οπότε η εξάντληση της τετραετίας από την απερχόμενη κυβερνητική πλειοψηφία δεν ήταν θεσμική. Απλά ήθελαν να εξαντλήσουν τον συνταγματικό χρόνο τους στις καρέκλες , ελπίζοντας ότι θα συμβεί κανένα θαύμα του «αγίου Βαλαντίου» στο μεταξύ.
Μόνο οι εκλογές του 1985, και του 2000 έγιναν με τη λήξη της τετραετίας, λόγω «πολιτικής επιλογής».

Το πρωί της ημέρας που ο Μπαρόζο ανακοίνωσε τις πρόωρες εκλογές, ο Σίμος, η Φωνή του Κυρίου του, είχε δηλώσει εις την πρωινή «Ώρα της Κυβερνήσεως» του MEGA ότι, «η κυβέρνηση δεν αντιμετωπίζει το ενδεχόμενο πρόωρων εκλογών». Επομένως , σύμφωνα με έναν από τους «χρυσούς» κανόνες της «Πολιτικής» που επιβάλει να κάνεις το αντίθετο από αυτό που διακηρύσσεις και υπόσχεσαι, το πραγματικό νόημα της δήλωσης του Σίμου ήταν ότι η «κυβέρνηση», (δηλαδή ο φον Αντωνάκης και ο συνταγματολόγος ), αντιμετωπίζουν πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο πρόωρων εκλογών. 
  Οι πρόωρες εκλογές και ο ανασχηματισμός, όπως και η υποτίμηση πριν το ευρώ, άλλωστε δεν προαναγγέλλονται κανονικά.

Το 1993 όμως , τον Ιούνιο, πολύ πριν εμφανιστεί ο Συμπιλίδης, τις είχε προαναγγείλει από τον Αστέρα της Βουλιαγμένης ο τότε υπουργός εξωτερικών των ΗΠΑ Γουώρεν Κρίστοφερ, ο οποίος στο περιθώριο της εαρινής υπουργικής συνόδου του ΝΑΤΟ, είχε συναντηθεί με τον Μητσοτάκη και το «Τζώνυ» (Παπακωνσταντίνου), για να συζητήσουν το ζήτημα της ονομασίας των Σκοπίων. Τότε, ο Μητσοτάκης και ο «Τζακ» Παπακωνσταντίνου, του είχαν ανακοινώσει ότι σχεδίαζαν πρόωρες εκλογές, και ζήτησαν από τις ΗΠΑ να μην προχωρήσουν στην αναγνώριση των Σκοπίων.
Ο Κρίστοφερ, (που ήταν οπαδός του «Τζώνυ»), στη συνέντευξη τύπου μετά την συνάντηση με τον Μητσοτάκη, αποκάλυψε τραυλίζοντας , (εν τη …ρύμη του λόγου του), ότι το ζήτημα της ονομασίας των Σκοπίων θα περιμένει, διότι «στην Ελλάδα θα γίνουν εκλογές και ότι το πολιτικό σκηνικό θα αλλάξει (Χικ!).».
Τελικά οι εκλογές έγιναν τέσσερεις μήνες μετά , τον Οκτώβριο του 1993.

Πάντως αυτή τη φορά , ο Μπαρόζο φαινόταν νηφάλιος. 
  Αργότερα, «διευκρινίστηκε» προς τους «παπαγάλους» που ρώταγαν τον von Mouroutis, ότι ο κ. Μπαρόζο μπέρδεψε τις κάλπες και αναφέρθηκε σε τριπλές εκλογές, εννοώντας τις ευρωεκλογές, τις εκλογές για τους δήμους και τις εκλογές για τις περιφέρειες, επειδή οι κάλπες για τον περιφερειάρχη και τον δήμαρχο είναι διαφορετικές. Με αυτά και αυτά η προεκλογική ατζέντα και πάλι δεν θα περιλαμβάνει τα ζητήματα της ουσίας. Άλλωστε και η Κομισιόν του Μπαρόζο λέει ότι η «αγία τρόικα» (αλλά και το Πασοκ) έσωσαν την Ελλάδα με το μνημόνιο και το «πρόγραμμα» διότι «απεφεύχθη η άτακτη χρεοκοπία και η διάδοση της κρίσης» και περιορίστηκαν οι αρνητικές οικονομικές, χρηματοπιστωτικές και κοινωνικές επιπτώσεις.

Πάντως ο φον Αντωνάκης, ο φον Mouroutis, και ο Χρύσανθος και τα άλλα παιδιά της παρέας τα έφαγαν τα ψωμιά τους. Μετά τις εκλογές θα αναλάβει ο μεγάλος συνασπισμός του ... «ευρωτόξου». Τα «πατριωτάκια» της Μπλάκ Ροκ και της Μόργκαν Στάνλει , από τον ΣΥΡΙΖΑ και τα «πατριωτάκια» της ΝΟΥΔΟΥ, για να σώσουν την «πατρίδα», την παρτίδα, την Ευρώπη και τους γκέι παρέιντ από τους λαϊκιστές , θα βάλουν στην άκρη τους εγωισμούς και θα μπουν στην ίδια βάρκα. Η Ντόρα Τέξας, (της Πρεσβείας) ,που στα πολύ νιάτα της ήταν αριστερή μαοικιά, έρχεται και για συμπράξει με τον Αξελ Τέξας (της Πρεσβείας), ενώ θα τους χειροκροτούν από ψηλά οι ψυχές του Γκάς (Αβράκωτος) και του Πήτερ ( Κορομηλάς). Όλα για την Πατρίδα και το Ευρώ. Έτσι και αλλιώς η Μπλάκ Ροκ έχει και το 30% της Ζήμενς, της Λουφτχάνσα και της Δωροθέας . Το «μυστικό» που δεν ήταν και τόσο μυστικό αφού το κατάλαβαν μέχρι και στον Περισσό, το έβγαλε στη φόρα έκθεση της Royal Bank of Scotland , που λέει ότι το πολιτικό ρίσκο στην Ελλάδα έχει ανέβει κατακόρυφα, ότι οι μέρες Σαμαρά έχουν τελειώσει και ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα ρίξει αρκετό νερό στο κρασί του, προκειμένου να υπάρξει μια «βιώσιμη κυβέρνηση» κεντροαριστερού χρώματος που θα εξακολουθεί όμως να εφαρμόζει το (τρίτο) μνημόνιο.

ΥΓ. Ο Άκης Πάνου πέθανε στη φυλακή. Στη φυλακή πέθανε και ο στρατηγός Νικόλαος Ντερτιλής. Ο «Χριστόδουλος» όμως πήρε άδεια και έφυγε μετά το ρεβεγιόν στον Κορυδαλλό. Αυτό θα πει τυφλή δικαιοσύνη.

Η Αλήθεια δεν έχει χορηγό (09-01-2014)


8/1/14

To «λάθος» έχει ξαναγίνει

Το 1993 ο Γουώρεν Κρίστοφερ και τώρα ο Μαράνο Μπάρουχ (Μπαρόζο)

Ο Οβριός (Μπαρόζο), αναφερόμενος στην πολιτική κατάσταση της Ελλάδας το επόμενο χρονικό διάστημα μίλησε συνέντευξη τύπου για «τριπλές εκλογές», και κάλεσε τους Έλληνες «να μην απαξιώσουν την τεράστια προσπάθεια που έχουν καταβάλει». 
 Μας κάλεσε δηλαδή να ψηφήσουμε δαγκωτό μνημόνιο «Ευρώπη» και Σαχλαμαρέλους για να μη ν πάνε χαμένες οι θυσίες μας και διότι «τα προγράμματα λειτουργούν», «αν και τα αποτελέσματα μπορεί να μην τα καταλαβαίνει ακόμα ο μέσος πολίτης».
  Αργότερα, από τον von Mouroutis «διευκρινίστηκε» προς τους «παπαγάλους» που ρώταγαν, ότι ο κ. Μπαρόζο αναφέρθηκε σε τριπλές εκλογές, εννοώντας τις ευρωεκλογές, τις εκλογές για τους δήμους και τις εκλογές για τις περιφέρειες. Άλλωστε ο φον Αντωνάκης στην ίδια συνέντευξη τύπου είπε ότι οι επόμενες εθνικές εκλογές θα γίνουν το… 2016.

Το ίδιο «λάθος» περί των επερχόμενων εκλογών το είχε κάνει και ο υπουργός εξωτερικών των ΗΠΑ Γουώρεν Κρίστοφερ, τον Ιούνιο του 1993, που τραυλίζοντας λόγω «Τζώνυ», μετά την συνάντηση με τον Μητσοτάκη στον Αστέρα της Βουλιαγμένης, είπε ότι το ζήτημα της ονομασίας των Σκοπίων θα περιμένει, διότι «στην Ελλάδα θα γίνουν εκλογές και ότι το πολιτικό σκηνικό θα αλλάξει». (Χικ)

Τότε, ο Μητσοτάκης και ο «Τζώνυ» Παπακωνσταντίνου, του είχαν ανακοινώσει ότι σχεδίαζαν πρόωρες εκλογές, και ο εκείνος το αποκάλυψε εν τη …ρύμη του λόγου του. Τελικά οι εκλογές έγιναν τον Οκτώβριο του 1993.

Οι κανόνες της πολιτικής οι εκλογές και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος

Ένας από τους «χρυσούς» κανόνες της «Πολιτικής» είναι να κάνεις το αντίθετο από αυτό που διακηρύσσεις και υπόσχεσαι .
 Επομένως, όταν ο Σίμος, η Φωνή του Κυρίου του, λέγει εις την πρωινή εκπομπή του MEGA ότι, «η κυβέρνηση δεν αντιμετωπίζει το ενδεχόμενο πρόωρων εκλογών», το πραγματικό νόημα είναι ότι η «κυβέρνηση», δηλαδή ο φον Αντωνάκης και ο συνταγματολόγος , αντιμετωπίζουν πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο πρόωρων εκλογών.
Οι πρόωρες εκλογές και ο ανασχηματισμός, όπως και η υποτίμηση πριν το ευρώ, δεν προαναγγέλλονται. 
   Άλλωστε, οι εκλογές από τη μεταπολίτευση και πέρα γίνονται πριν την κανονική λήξη της θητείας της Βουλής. Κανονικά στην τετραετία, η σχεδόν στη λήξη της, έγιναν στις 18 Οκτωβρίου 1981, στις 2 Ιουνίου 1985 , στις 18 Ιουνίου 1989, στις 9 Απριλίου 2000, και στις 7 Μαρτίου 2004. Πέντε φορές στις 15 εκλογές, αλλά και στις πέντε υπήρχε συμπαγής κυβερνητική πλειοψηφία. Μάλιστα στις εκλογές του 1981, του 1989, και του 2004 ή ήττα της απερχόμενης κυβέρνησης ήταν δεδομένη, οπότε η απερχόμενη κυβερνητική πλειοψηφία ήθελε να εξαντλήσει τον χρόνο της, ελπίζοντας σε κανένα θαύμα.
Ουσιαστικά δηλαδή μόνο οι εκλογές του 1985, και του 2000 έγιναν με τη λήξη της τετραετίας, λόγω «πολιτικής επιλογής».

7/1/14

O «Ανθρωπισμός» πάει και στο Ισραήλ

Για δεύτερη ημέρα στο Τελ Αβίβ οι ΜΚΟ οργανώνουν διαμαρτυρίες αφρικανών «μεταναστών», που ζητούν να τους χορηγηθεί καθεστώς πρόσφυγα.
 Χθες οι διαδηλωτές πέρασαν μπροστά από τις ξένες πρεσβείες, κρατώντας πανό με το σύνθημα «Όχι στις φυλακές -Είμαστε πρόσφυγες», και παρέδωσαν επιστολές με για χορήγηση ασύλου στην πρεσβεία των ΗΠΑ .
Ο υπουργός Εσωτερικών του Ισραήλ Γκιντεόν Σαάρ δήλωσε πως η πλειοψηφία εκείνων που ζητούν άσυλο δεν είναι πρόσφυγες. Σύμφωνα με εκτιμήσεις των ισραηλινών αρχών, περίπου 60.000 Αφρικανοί έχουν διεισδύσει στο Ισραήλ παρανόμως.

Καλά Χριστούγεννα για όλους τους Ορθοδόξους

Σήμερα, 7 Ιανουαρίου, οι Ορθόδοξοι μοναχοί στο Άγιο Όρος, το Πατριαρχείο της Ιερουσαλήμ, η Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία , η Σερβική Ορθόδοξη Εκκλησία, και η Γεωργιανή, καθώς και οι εκκλησίες των ορθοδόξων που ακολουθούν το Ιουλιανό ημερολόγιο, εορτάζουν τη Γέννηση του Χριστού. Δηλαδή την ενσάρκωση του Θεού.

6/1/14

Θεοφάνεια με την άδεια του Ταγίπ…..

Άφαντος από τον Πειραιά ο φαν της Πάολα

Σε «εθνική αποστολή» στον κοινό ελληνοτουρκικό χώρο, δεδομένου ότι το Αιγαίο μας ενώνει με τους Τούρκους , με τους οποίους θα «συνεκμεταλλευτούμε» το φυσικό αέριο και τα πετρέλαια πήγαν  ο Avraam-όπουλος με τον Αρχηγό ΓΕΕΘΑ. Παρέστησαν, με την άδεια του Ταγίπ, στην Κατάδυση του Τιμίου Σταυρού στο λιμένα της Μεγίστης και επισκέφτηκαν τα φυλάκια στην Στρογγύλη και την Ρω.
O Μιλτιάδης, ο φαν της Πάολας, ως Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου με έδρα τον Πειραιά, δεν θέλησε να ξυπνήσει πρωί -πρωί για να πάει στην τελετή αγιασμού των υδάτων του Πειραιά και προτίμησε την … εθνική κρουαζιέρα στον κοινό ελληνοτουρκικό χώρο, (με την άδεια του Ερντογάν).
Μαζί με τον γνωστό Κάρλ (Κάουτσκι), πήγαν για το σταυρό στην Τέλενδο, (δίπλα από την Κάλυμνο), ενώ μετά πετάχτηκαν στην Ψέριμο, για φαγητό και τσίπουρα διότι η διακυβέρνηση θέλει και καλοπέραση. Οι Τούρκοι που τα χρειάστηκαν μόλις έμαθαν ότι καταπλέουν ο Βαρβιτσιώτης με τον Κάρολο στην Τέλενδο είχαν εντολές να μην αρπάξουν το σταυρό.
Ο ισχυρός Χανούμ της ΑΕΚ, πατάχτηκε για τα «görünüş» στην Ινσταμπούλ και το AgiaSofgiá όπου ο Χανούμ Αρχοντώνης θα τον τιμήσει με την άδεια του Ταγίπ….. για την προσφορά του στο Πατριαρχείο.

ΥΓ. Ο φον Αντωνάκης πήγε για τον εορτασμό των Θεοφανείων στην Καλαμάτα.

4/1/14

Απολύσεις και εργαζόμενους χωρίς δώρο έφερε το 2014 στην ΕΣΗΕΑ.

Οι συνδικαλίστριες που κάνουν ρουσφετολογικές …απολύσεις!

Απεγνωσμένα τα μηνύματα συνδικαλιστικών εκπροσώπων στο ΔΣ της ΕΣΗΕΑ, αλλά η Πρόεδρος Μαρία Αντωνιάδου και η Γενική Γραμματέας Μαριλένα Κατσίμη πού μυαλό για τέτοια.
Η μία κάνει τη δασκάλα και τρέχει για τα σεμινάρια της Αρχιεπισκοπής και η άλλη ακούγεται ότι προετοιμάζει «πρωινή ενημέρωση» σε ιδιωτικό κανάλι, όπου ρόλο κεντρικού σχολιαστή έχει αναλάβει ο πατρινός ανεξάρτητος βουλευτής και Γ.Γ. του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος.
Μέσα σε όλα βρήκαν καιρό για ν’ αρχίσουν προγραφές σε εργαζομένους στην ΕΣΗΕΑ, για να βολέψουν «δικούς» τους. Στον πρώτο που αρνήθηκε να παραιτηθεί του έκοψαν το μισθό την παραμονή της Πρωτοχρονιάς για να υπογράψουν και άλλοι.
Δηλαδή, η καλύτερη πάσα στον Ψυχάρη που πάει τώρα για το τρίτο κύμα των απολύσεων, ο οποίος κατάφερε από το 2009 τους 1.606 εργαζόμενους να τους μειώσει σε 706 το 2013 και να τους έχει εξαναγκάσει να υπογράψουν μειώσεις 20% στις αποδοχές τους, για να μην κάνει …δήθεν απολύσεις.
Υπάρχει ένα πρόβλημα βέβαια. Διοικητής στο Άγιο Όρος δεν μπορεί να διοριστεί γυναίκα.

Πηγή www.matrix24.gr

Σκούρο Γκρι προς Μαύρο

Μια από τα ίδια, σε άλλο χρώμα

Του Κώστα Μπετινάκη

http://www.styx.gr

 Περιμένοντας το ποδαρικό της τρόικα, ξεκίνησε η ελληνική προεδρία στην ΕΕ.
Μια αποδυναμωμένη χώρα, «τοις κείνων ρήμασι πειθόμενη», δέχθηκε ήδη τα πυρά από την αρκούδα του Βορρά:
«Η Μόσχα περιμένει να δει τη θέση που θα λάβει η ελληνική προεδρία στην κρίση με την Ουκρανία, πριν κάνει οποιοδήποτε σχόλιο».
Αλλά φυσικά, στο μεταξύ, ο πρόεδρος Πούτιν παρέλειψε να στείλει ευχές στην έχουσα επανέλθει εδώ και λίγα χρόνια στην παλιά γνωστή ονομασία, Ψωροκώσταινα… Θα μας πάρει αρκετός χρόνος, ώσπου να συνειδητοποιήσουμε τον εκμαυλισμό της εξουσίας. Όσο πληθαίνουν οι αποκαλύψεις για τις μίζες για την προμήθεια των οπλικών συστημάτων θα φουντώνει ο θυμός για τις ξεχασμένες μίζες της Ζήμενς. Τοις πάσι κατανοητό πως ο διαγκωνισμός για την διακυβέρνηση γίνεται όχι - όπως δισφημίζεται - "για το καλό μας", αλλά για το καλό της τσέπης τους!

Υποδεχόμενοι λοιπόν το νεογνό 2014 οι πολίτες αυτής της χώρας, αναπολούν περασμένα μεγαλεία… Η ανατολή του 2014 δεν σκόρπισε την αισιοδοξία μια και στο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον που ζούμε εξέλιπε η βεβαιότητα για καλύτερες ημέρες, όχι μόνον δι΄ ημάς, αλλά σχεδόν παντού. Αλλά ας ρίξουμε μια ματιά στη χρονιά που πέρασε, και να δούμε τι μας επιφυλάσσει η χρονιά που μπήκε: Το ΤΙΜΕ έκρινε πως ο νέος πάπας, ήταν το πρόσωπο της χρονιάς και ξεπέρασε τον «σφυριχτράκια» Σνόουντεν. Κι όμως εκείνος που έκλεψε την παράσταση τον περασμένο χρόνο ήταν ο Ρώσος πρόεδρος. Ο Βλαντίμιρ Πούτιν, ήταν εκείνος που απέτρεψε όχι μία αλλά δύο διεθνείς συρράξεις: Με την πρωτοβουλία του για ειρηνευτική διάσκεψη για τον εμφύλιο στη Συρία, καθώς και για τα πυρηνικά του Ιράν. Ετσι δίνει την ευκαιρία να …δικαιώσει τον κάτοχο του βραβείου Νόμπελ Μπαράκ Ομπάμα. Ο Οποίος έτσι δεν έδωσε εντολή για το «άρξατε πυρ». Η ρωσική διπλωματική παρέμβαση έδειξε πως είναι ξεπερασμένη η εποχή που αποφάσιζαν και εκτελούσαν αποκλειστικά ως κυρίαρχοι του παιχνιδιού οι δυτικές δυνάμεις.
Ο Σεπτέμβριος του 2013, έδειξε πως η διπλωματία φαίνεται να κερδίζει έδαφος. Και αν παγιωθεί το δόγμα της διπλωματικής επίλυσης των κρίσεων (παντού άραγε;) ίσως δεν δούμε νέες πολικές επεμβάσεις τύπου Βοσνίας και Κοσσυφοπεδίου, αλλά και Ιράκ, Αφγανιστάν και Λιβύης.. Όχι παντού όμως. Και όχι από όλες τις χώρες. Το Ισραήλ για παράδειγμα, ως παλαιός χωροφύλαξ, δεν πείθεται να συμβάλει στις νέες προοπτικές που ανοίγονται με την διεθνή διπλωματία. Αλλά εκτός από τον πάντα εκρηκτικό χώρο της Μέσης Ανατολής, εκεί που έχει φουντώσει το «κακό», είναι η Αφρική. Μετά τη Λιβύη- όπου άγνωστο το παρόν (συντελεί προς τούτο η παντελής απουσία ενημέρωσης από τα Διεθνή Μέσα Μαζικής Παραπληροφόρησης) όσο και το μέλλον, λόγω της αναρχίας που επικρατεί στη χώρα – φουντώνει η αναταραχή σε πολλές αφρικανικές χώρες. Η «Αραβική Άνοιξη», μετατρέπεται σε «Αραβικό Χειμώνα», καθώς εντείνονται οι αφορμές για νέα αποικιοκρατική παρέμβαση στην Αφρική. Από την Αίγυπτο -όπου η στρατιωτική κυβέρνηση έθεσε σε παρανομία την Μουσουλμανική Αδελφότητα, το μισό και πλέον εκλογικό σώμα δηλαδή- ως το Σουδάν κι από το Μάλι στην Κεντροααφρικανική Δημοκρατία μαίνεται η αναταραχή. Και σπεύδουν οι δυτικοί «σωτήρες» να εξασφαλίσουν ότι τα πλούσια κοιτάσματα του αφρικανικού υπεδάφους δεν θα πέσουν σε άλλα  χέρια…  

Ιδιαίτερα δυσοίωνες είναι οι προοπτικές στην γειτονική Τουρκία, όπου ο πανίσχυρος ως χθες Ερντογάν, δέχεται πολλαπλά πλήγματα από ένα διεθνές περιβάλλον που τον είχε κάνει να πιστεύει ότι το βάθρο του νικητή του ανήκει για πολύ καιρό ακόμη. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα καθ΄ημάς, θα έχουν οι αποφάσεις που θα πρέπει να ληφθούν στο Κυπριακό «ως την Άνοιξη», έλεγαν πέρυσι, κάποιες «καλά πληροφορημένες» πηγές. Μόνο που με έναν πληγωμένο Ερντογάν, και έναν υποχρεωμένο στις γερμανικές επιταγές «πρόεδρο της ΕΕ», δεν γνωρίζουμε τι θα ισχύσει από όσα εν κρυπτώ έχουν συμφωνήσει στην πρόσφατη συνάντησή τους οι Βενιζέλος- Νταβούτογλου.
Ούτε τι εντολές έχουν δοθεί για το ζήτημα αυτό στην πρόσφατη επίσκεψη Σαμαρά στις ΗΠΑ. Μπορεί ο ψυχρός πόλεμος να έχει τερματιστεί πριν μερικές δεκαετίες με την κατάρρευση του υπαρκτού σοσιαλισμού, αλλά ο οικονομικός πόλεμος που έχει ξεσπάσει είναι αδυσώπητος. Έτσι βλέπουμε τους τραπεζίτες να έχουν δικαιώσει την θεωρία του τέλους των ιδεολογιών με την επικράτηση κατά κράτος των μεγάλων αφεντικών με τα γκόλντεν μπόιζ τους.
Το παγκόσμιο οικονομικό σύστημα, για να λειτουργήσει με τις προδιαγραφές των οικονομικών κολοσσών –αυτή την εποχή- χρειάζεται ειρηνικό περιβάλλον. Ώσπου να επιστρέψουν συνθήκες τύπου μεσοπολέμου του περασμένου αιώνα. Πόσος χρόνος όμως απομένει ως την γενική οικονομική κατάρρευση; Ως τότε θα παραμένουμε ανήμποροι θεατές. Θα παρακολουθούμε τις κινήσεις σε μια σκακιέρα για τις οποίες αποφασίζουν κάποιοι άλλοι για μας, χωρίς εμάς.
Κατά τ΄άλλα, Καλή Χρονιά!

1/1/14

Αξελ Τέξας+ Ντόρα Τέξας = Μπλάκ Ροκ & Co

Ερχεται ο μεγάλος τισφούτ συνασπισμός του ... «ευρωτόξου» 

Για το ευρώ τα κάνουν όλα. Μετά το «συνταγματικό τόξο» έρχεται το ...ευρωτοξο. Τα «πατριωτάκια» της Μπλάκ Ροκ και της Μόργκαν Στάνλει , από τον ΣΥΡΙΖΑ και τα «πατριωτάκια» ΝΟΥΔΟΥ, για να σώσουν την «πατρίδα», την παρτίδα,την Ευρώπη και τους γκέι παρέιντ από τους λαϊκιστές ακροδεξιούς, θα βάλουν στην άκρη τους εγωισμούς και θα μπουν στην ίδια βάρκα. 

Οι άνωθεν ΑΘΕΑΤΟΙ προετοιμάζουν για την επόμενη βάρδια νέα συγκυβέρνηση που με φρέσκια «λαϊκή εντολή», θα «διαπραγματευτεί» και μετά θα υπογράψει το τρίτο μνημόνιο. 

 Αν σας πω ότι ο φον Αντωνάκης, ο φον Mouroutis, και ο Χρύσανθος τα έφαγαν τα ψωμιά του και ότι τους έμειναν κάτι λιγότερο από 180 ημέρες για να ευχαριστηθούν τις καρέκλες τους ίσως είναι υπερβολή. 
Η Ντόρα Τέξας, της Πρεσβείας ,που στα πολύ νιάτα της ήταν αριστερή μαοικιά, έρχεται και για συμπράξει με τον Αξελ Τέξας της Πρεσβείας, ενω θα τους χειροκροτούν από ψηλά οι ψυχές του Γκάς (Αβράκωτος) και του Πήτερ ( Κορομηλάς). Όλα για την Πατρίδα. Το τσιφούτ κορίτσι της Μονεμβασιάς με το τσιφούτ αγόρι από την Άρτα, θα κάνουν το μεγάλο τσιφούτ συνασπισμό της Μπλάκ Ροκ που θα μειώσει... τους φόρους. Έτσι και αλλιώς η Μπλάκ Ροκ έχει και το 30% της Ζήμενς, της Λουφτχάνσα και της Μέρκελ. Το «μυστικό» που δεν ήταν και τόσο μυστικό αφού το είχε αποκαλύψει και ο Βύρων , από τον Σκάαααιιιιι, το έβγαλε στη φόρα έκθεση της Royal Bank of Scotland , που λέει ότι το πολιτικό ρίσκο στην Ελλάδα έχει ανέβει κατακόρυφα,   ότι οι μέρες Σαμαρά έχουν τελειώσει και ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα ρίξει αρκετό νερό στο κρασί του, προκειμένου να υπάρξει μια «βιώσιμη κυβέρνηση» κεντροαριστερού χρώματος που θα εξακολουθεί όμως να εφαρμόζει το μνημόνιο. 
Επομένως, τώρα θα πέσουν οι ζαριές. Σέβεν ιλέβεν. 

ΥΓ.Που λέει ο λόγος 

Άθλια ισλαμοφασιστική προπαγάνδα του Παπα-αντιρατσιστή

Ο Συριζώνυμος Λιαπης , (Πράκτορας με ράσα ;;;;), στην υπηρεσία του «ισλαμοφαστικού παιδομαζώματος» που κάνουν οι μυστικές υπηρεσίες της Σαουντικής Αραβίας, του Καταρ και της Τουρκίας

 Πήγε και έφαγε με τους «ανήλικους» πράκτορες που μας στέλνουν «ασυνόδευτους» οι μυστικές υπηρεσίες της Σαουντικής Αραβίας του Κατάρ και της Τουρκίας οι οποίοι φιλοξενούνται στον ξενώνα "Εστία" της ΜΚΟ "Αποστολή" που συντονίζει το κοινωνικό έργο της Αρχιεπισκοπής Αθηνών. 

Ο «παπούλης» δεν είπε φυσικά ότι οι «ανήλικοι» , τα παιδιά, πρέπει να γυρίσουν αμέσως στην πατρίδα τους και κοντά στους γονείς τους αλλά υιοθέτησε το σουνίτικο παιδομάζωμα και το έρριξε στον αντιρατσισμό και μίλησε για «ανήλικους μετανάστες», που βρίσκουν κρυφά από τον μπαμπά τους χιλιάδες δολάρια για το ταξίδι στην Ελλάδα,  για να συγκαλύψει με αυτό τον τρόπο την εξαγωγή έτοιμων λαθροελλήνων από τις φτωχές ισλαμικές χώρες στην Ελλάδα. Άξιος ! ( Ο μισθός του όμως). 

 Ο Συριζώνυμος «παπούλης» είπε ότι «ο Χριστός γεννήθηκε ως πρόσφυγας, και έζησε ως ξένος», αλλά δεν εξήγησε από που και ως που ο Ιωσήφ και οι Μαρία ήσαν πρόσφυγες και γιατί ο Χριστός έζησε σαν ξένος στον τόπο του.
 Είπε ακόμα ότι κατα τη γνώμη του Συριζα «η παραβολή του Καλού Σαμαρείτου μας δίδαξε την αγάπη για τον διπλανό μας που ταυτίζεται με τον ξένο».

Ο συνεργάτης του ισλαμοφασισμού τόνισε ακόμα ότι ο Χριστός δεν κάνει διακρίσεις (πρακτόρων;;;) διότι ο ξένος, ο πλησίον στον οποίο αναφέρεται ο Χριστός, δεν είναι μόνον ο ομόθρησκος, ο συμπατριώτης, αλλά και αυτός που έχει διαφορετικά πιστεύω, διαφορετική θρησκεία, ακολουθεί διαφορετική ιδεολογία, έχει διαφορετικό χρώμα από μας και ανήκει σε διαφορετική εθνότητα.

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

29/12/13

Eπανεμφάνιση του Άλεξ Ρόντος (ρεπορτάζ styx.gr)

Τα καλά παιδιά δεν χάνοντια ποτέ ! Από τις ΜΚΟ, τον ΣΙάκωβο και τα λόμπι στον Γ. Παπανδρέου και τώρα με την λαίδη Άστον.

Δύο χρόνια μετά την ίδρυση του, το Νότιο Σουδάν οδηγείται σε εμφύλιο. Εκτεταμένη βία, εκατόμβη νεκρών και χιλιάδες πρόσφυγες. Ο ΟΗΕ ενισχύει τις δυνάμεις του στη εκεί . Και το κερασάκι: Η ΕΕ στέλνει στην περιοχή τον Άλεξ Ρόντος. Η είδηση που αλιεύσαμε από την ιστοσελίδα της Deutsche Welle έγραφε: «Η Ευρωπαϊκή Ένωση, στέλνει στην περιοχή ως ειδικό εντεταλμένο τον διπλωμάτη (ποιας χώρας άραγε είναι διπλωμάτης;) Άλεξ Ρόντο, «προκειμένου να συμβάλει στην πολιτική επίλυση του προβλήματος», όπως ανακοίνωσε μέσω twitter η εντεταλμένη της ΕΕ για την εξωτερική πολιτική, λαίδη Κάθριν Άστον».

Περισσότερα στο http://www.styx.gr/index.cfm?Action=RTCL&CLiD=14548

28/12/13

Ο νέος χρόνος θα φέρει τα Γραφεία της Αλ Κάιντα στην Αθήνα

του Σπύρου Χατζάρα

Για φέτος θα υποδεχτούμε τον νέο χρόνο με το ηλιακό ημερολόγιο, και θα γιορτάσουμε την πρωτοχρονιά, αλλά σύντομα θα γιορτάζουμε και με το σεληνιακό ημερολόγιο την Ισλαμική Πρωτοχρονιά, την Εγίρα, (που είναι η πρώτη ημέρα της Ισλαμικής χρονολόγησης), διότι όπως μας είπε ο Δαβίδ ο Τούρκος, ο νέος Κατακτητής, που μας επισκέφτηκε πρόσφατα, η Αθήνα είναι μια πολυπολιτισμική πόλη και «σε πόλεις όπως η Αθήνα θα πρέπει να είναι ανοιχτά Τζαμιά και συναγωγές για να ασκούν τα θρησκευτικά τους καθήκοντα πολίτες και επισκέπτες».
Η Αθήνα, στον ενιαίο ελληνοτουρκικό χώρο έχει τουρκικό και ισλαμικό μέλλον που θα δένει αρμονικά με το Ελληνικό της παρελθόν. Ο Δαβιδ-ογλου, άλλωστε εξίσωσε και την Ακρόπολη με το Τζαμί της κατάκτησης, το Φετιχιέ Τζαμί, λέγοντας: «Το Φετιχιέ τζαμί το είδα σε κακή κατάσταση, μου προκάλεσε θλίψη σε αντίθεση με το θαυμασμό που αισθάνομαι ότι βλέπω των Ακρόπολη, Νομίζω ταιριάζει στην Αθήνα να το αναδείξει».
Επομένως δύο είναι τα ιστορικά μνημεία της πόλης μας . Η Ακρόπολη και το Φετιχιέ Τζαμί , το τζαμί της κατάκτησης.
Το ζήτημα με το τουρκικό τζαμί που συμβολίζει την κατάκτηση των Αθηνών το είχε θέσει από το 2010 ο Ερντογάν στον Αβάπτιστο, αλλά η αναστήλωση του καθυστέρησε λόγω περικοπών. 
  Το Φετιχιέ Τζαμί οικοδομήθηκε στο βόρειο άκρο της Ρωμαϊκής αγοράς επάνω στα λείψανα τρίκλιτης βυζαντινής βασιλικής με υλικά που αρπάχτηκαν από τις βυζαντινές εκκλησίες και τα αρχαία ελληνικά και ρωμαϊκά κτίσματα. Μέχρι και ιωνικά κιονόκρανα βούτηξαν τότε γιατί τους βόλευαν. Το Τζαμί εγκαινιάστηκε κατά την επίσκεψη του Μωάμεθ του Πορθητή στην Αθήνα το 1458. 
 Είναι δηλαδή το Τζαμί που συμβολίζει την Άλωση των Αθηνών!

Η Αθήνα δεν έχει μουσουλμάνους πολίτες, όπως είπε ο Δαβίδ ο Τούρκος, αλλά η Τουρκία φρόντισε, μαζί με τις μυστικές υπηρεσίες της Σαουντικής Αραβίας και του Κατάρ, και με τη συνεργασία των νεοφιλελεύθερων, κεντροαριστερών και αριστερών «ανθρωπιστών», να αποκτήσουμε επισκέπτες «μακράς διαρκείας».
Για τους τουρίστες βραχείας διαρκείας υπάρχουν φυσικά τζαμιά και στο αεροδρόμιο και στα ξενοδοχεία ενώ για τους «επισκέπτες μακράς διαρκείας», υπάρχουν ήδη στο λεκανοπέδιο περισσότερα από 150 ιδιωτικά Τζαμιά, αν και οι σουνίτες δεν χρειάζονται Τζαμί για να προσευχηθούν. Το επίσημο Τζαμί της νέας Κατάκτησης, θα χτιστεί στην καρδιά της αρχαίας Αθήνας στον Βοτανικό, με γοργούς ρυθμούς όπως διαβεβαίωσε τον Δαβίδ-ογλου ο συνταγματολός, και εκεί θα στεγαστούν η Αλ Κάιντα και η Μουφτία των Αθηνών.
Το Τζαμί στον Βοτανικό θα είναι το μνημείο της νέας σκλαβιάς και της νέας ισλαμικής τυραννίας, και θα νομιμοποιήσει την παρουσία των «απεσταλμένων» των μυστικών υπηρεσιών των σαλαφιστών βαχαμπιστών.
Τώρα, με τις συνεχείς αποκαλύψεις για τον ρόλο των μυστικών υπηρεσιών Τουρκίας Σαουντικής Αραβίας και Κατάρ στην τραγωδία της Συρίας, μαθαίνουμε για το πώς οργανώθηκε η αποστολή από το Κατάρ και την Σαουδική Αραβία λαθρομεταναστών στην Ελλάδα και την παράλληλη απαίτηση τους για τη δημιουργία σουνίτικου τζαμιού που θα τεθεί άμεσα υπό τον έλεγχο των Ουαχάμπι. 
  Η μυστική υπηρεσία της Σαουντικής Αραβίας (Riasat Al Istikhbarat Al Amah) εδώ και είκοσι χρόνια στρατολογεί και εκπαιδεύει σουνίτες μουτζαχεντίν -τζιχαντιστές τους οποίους έχει διασπείρει σε πάρα πολλά κράτη ανά τον κόσμο, και φυσικά και στην Ελλάδα.
Οι «βαχαμπίτες μαχητές», στρατολογούνται από τις φτωχές ισλαμικές χώρες όπως το Αφγανιστάν, το Πακιστάν , τη Συρία, την Υεμένη κλπ , μέσω διαφόρων οργανώσεων που εργάζονται κάτω από την κάλυψη των «κέντρων απασχόλησης», που χρηματοδοτούν οι μυστικές υπηρεσίες του Κατάρ και του Ριάντ. Τα «Κέντρα απασχόλησης», προσλαμβάνουν τους φτωχούς υποψήφιους πράκτορες και μετά τους μεταφέρουν σε κέντρα κατάρτισης είτε στην Ντόχα είτε στη Σαουντική Αραβίας όπου υπόκεινται σε «ιδεολογική κατήχηση» από Ουαχάμπι ιερείς.
Μετά τους περνούν από ειδική στρατιωτική εκπαίδευση και αναλόγως αποστέλλονται είτε ως «λαθρο-ματανάστες» στην Ευρώπη είτε ως αντάρτες μαχητές στη Λιβύη την Αίγυπτο και τη Συρία, αφού περάσουν από «ειδική εκπαίδευση». Αυτό το ιδεολογικό εγχείρημα των βαχαμπιστών διασυνδέεται με την «Αφγανική βιομηχανία της ηρωίνης» που έστησαν η Cia με την βρετανική SIS, (Secret Intelligence Service) η οποία κάνει τζίρους που ξεπερνάνε τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια το χρόνο.
Στο εμπόριο εμπλέκονται και οι μυστικές υπηρεσίες Τουρκίας και Πακιστάν υπό τον συντονισμό της CIA. Οι λάθρο- έποικοι μεταφέρονται από τις μυστικές υπηρεσίες που συνεργάζονται με την ντόπια ελίτ και την αλβανο-ελληνική μαφία. Τα λεφτά από τις ισλαμικές «επιχορηγήσεις» και τα ναρκωτικά είναι πολλά και φτάνουν και περισσεύσουν για την χρηματοδότηση των ΜΚΟ και των «αριστερών ανθρωπιστών», που είναι και η ομάδα των χειροκροτητών της ανέγερσης του Τζαμιού. Παραδείγματα που επιβιώνουν αυτή τη διαπίστωση μας δίνει το καθημερινό αστυνομικό ρεπορτάζ.
Για παράδειγμα η Διεύθυνση Αλλοδαπών Θεσσαλονίκης, συνέλαβε πριν κάμποσο καιρό, έναν «διακινητή» που διευκόλυνε την είσοδο στη χώρα μας «28 συνολικά μη νόμιμων μεταναστών», που μπήκαν στην Ελλάδα από τον Έβρο και ο οποίος έλαβε ως, «προκαταβολή αμοιβής ποσότητα ηρωίνης».
Τα ιλιγγιώδη ποσά που διακινούνται μέσω του «εμπορίου λαθρομεταναστών» και των ναρκωτικών καταγράφονται και από τις υπηρεσίες του ΟΟΣΑ ,του ΔΝΤ, και της Παγκόσμιας Τράπεζας, και σύμφωνα με πληροφορίες, το ξέπλυμα χρήματος στην Ελλάδα από αυτές τις «δραστηριότητες» είναι γύρω από τα 4- 4,5 δισ. ευρώ. Λεφτά υπάρχουν. Σύμφωνα με στοιχεία της Παγκόσμιας Τράπεζας, το σύνολο των εσόδων της διαφθοράς στην Ελλάδα ανέρχεται σε 3,5 δισεκατομμύρια ευρώ τον χρόνο.
Σύμφωνα με την ΕΣΥΕ ο «τζίρος» της πορνείας, των ναρκωτικών, των λαθραίων τσιγάρων και των οινοπνευματωδών ποτών που υπολογίζεται σε 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ τον χρόνο. Για αυτό επιμένουμε.
Όχι στο σουνίτικο τζαμί!
Όχι στον ισλαμοφασισμό που εξάγουν οι μυστικές υπηρεσίες της Σαουντικής Αραβίας και του Καταρ. Όχι στην εξάπλωση του «ισλαμικού τόξου» στην Ελλάδα, Όχι στον ενιαίο «ελληνοτουρκικό χώρο». Όχι στη Νέα Κατάκτηση. Όχι στην κατάργηση της Συνθήκης της Λοζάνης. Όχι στη Μουφτία των Αθηνών και τη νομιμοποίησης των εισβολέων. Όχι στην αλλοίωση του Εθνικού χαρακτήρα της Πατρίδας μας και στη μετατροπή κάθε λαϊκής γειτονιάς σε πολυπολιτισμική αποικία.

27/12/13

Το δράμα….. του γαλάζιου παιδιου της γειτονιάς

H απόφαση ΑΠ.ΔΥ1δ/Γ.Π.78510/24/08/2012 του Υπουργού Υγείας Ανδρέα Λυκουρέντζου και τέως Επιστημονικού συνεργάτη της εταιρείας δημοσκοπήσεων ALCO, που τον διόρισε, τον ανέφερε ως «Ανώτερο υπάλληλο της Εθνικής Τραπέζης».
Τώρα που τον έδιωξαν τον αποκαλούν «κατώτερο υπάλληλο» και θυμήθηκαν ότι δεν πήρε πτυχίο.
ΥΓ. Η πτώσις έχει επιπτώσεις  

Πως το τρίβουν το πιπέρι του διαβόλου οι καλογέροι

Το Χόλυγουντ, οι τηλε-πράκτορες του Homeland, η Μοσσάντ, η Cia και οι παπαγάλοι του «ανησυχούν» και αφού το ζήτησε το κλιμάκιο έπεσε «Κόκκινος» συναγερμός σε Αθήνα και Λευκωσία για επίθεση της Χεζμπολάχ κατά «ισραηλινών στόχων».
Διότι οι «κακοί» τρομοκράτες είναι μόνο οι σιίτες που μάχονται κατά του «καλού» σουνίτικου ισλάμ των Βαχαμπιστών/σαλαφιστών της Σαουδικής Αραβίας και του Κατάρ, που είναι «σύμμαχοί» μας.
Δια τον λόγο αυτό , οι «άλλοι» , η αλ Κάιντα, οι τρομοκράτες του «καλού» σουνίτικου Ισλάμ δεν επιτίθενται κατά «ισραηλινών στόχων», διότι ο πρίγκιψ Μπαντάρ και οι υπηρεσίες του συνεργάζονται με την Μοσσάντ.
   Εδώ ήρθαμε δηλαδή, πάμε να φύγουμε.
Σύμφωνα με  την ΤΚ 9 «έκθεση» των «βρετανικών και αμερικανικών μυστικών υπηρεσιών» , που την «έμαθε» μια κωλοφυλλάδα της διεφθαρμένης δυναστείας του Κουβέιτ,  η σιιτική και επομένως φιλοιρανική οργάνωση «Χεζμπολάχ» του Λιβάνου, έχει «πρόγραμμα στοχοποίησης» ισραηλινών στόχων σε όλον τον κόσμο, και ειδικότερα στο Αζερμπαϊτζάν , την Ελλάδα, την Αίγυπτο, την Ιορδανία , την Κύπρο και την Τουρκία . Μάλιστα η Ελλάδα και η Κύπρος ζωγραφίζονται ως «οι καλύτεροι σύμμαχοι του Ισραήλ στην Ανατολική Μεσόγειο», διότι,….. ο καλός και πιστός σουνίτης Ταγίπ είναι, «εχθρός» του Ισραήλ.
 Η «έκθεση» υπενθυμίζει μάλιστα ότι η Ελλάδα παραχωρεί τον εναέριο χώρο της στο Ισραήλ για να πραγματοποιεί ασκήσεις, οι οποίες αποτελούν πρόβα επίθεσης στο Ιράν, που είναι η χώρα προστάτης των σιιτών και βασικός «αιμοδότης» της Χεζμπολάχ.
Η έκθεση των μυστικών υπηρεσιών του Μπαντάρ, τονίζει ότι στελέχη της «Χεζμπολάχ» χρησιμοποιούν διαβατήρια πολιτών ευρωπαϊκών χωρών , καθώς και του Καναδά και της Αυστραλίας «για να μπορούν να εισχωρήσουν με ευκολία, χωρίς έλεγχο».
Για όλα φταίει η Τεχεράνη επομένως .
Για τις τους «λευκούς διαβόλους» του Μπαντάρ και του αλ Θάνι και τις χιλιάδες λαθραίους «απεσταλμένους» τους στην Ευρώπη και την Ελλάδα, πάνε πάσο και οι αμερικανικές και οι βρετανικές υπηρεσίες και οι ημέτεροι χαιβάν-χαφιέ , και τα παιδιά του …Homeland .

Παραλλήλως ο μέγας εισαγγελέας της διεθνούς τρομοκρατίας Τζον Κέρι , πήρε χθες τηλέφωνο τον Αιγύπτιο ομόλογό του και κατήγγειλε χθες, την απόφαση του Καΐρου να χαρακτηρίσει τους συνεργάτες της Cia “Αδελφούς Μουσουλμάνους” ως τρομοκρατική οργάνωση.
Για τις τρομοκρατικές επιθέσεις των σαλαφιστών “Αδελφών Μουσουλμάνων” φταίνε κάποιοι κακοί «τζιχαντιστές», που λένε στο Λάγκλεϊ της Βιρτζίνια και στου Σκάαααιιιιι!

26/12/13

H ψευδαίσθηση της γνώσης είναι πολύ πιο επικίνδυνη από την άγνοια. Για το λόγο αυτό ο «αμόρφωτος» του «δημοτικού» έχει πολύ πιο ανοιχτούς ορίζοντες από τους διεστραμμένους εγκεφάλους των «καταλλήλως» εκπαιδευμένων!

Σπύρος Χατζάρας

Σαχλαμάρες η αισιοδοξία του φον Σαχλαμαρά

Ο Πορτογάλος δήθεν πρωθυπουργός Πέδρο Πάσος Κοέλιο , στο χριστουγεννιάτικο τηλεοπτικό του μήνυμα προς τους δικούς του είπε ότι, «το 2014 θα είναι μια δύσκολη χρονιά ».
Η Πορτογαλία από το δεύτερο τρίμηνο του 2013 βγήκε επισήμως από την ύφεση στην οποία βρισκόταν από τα τέλη του 2010 ενώ ταυτόχρονα σταμάτησε η αύξηση της ανεργίας. Το πρόγραμμα της Πορτογαλίας ολοκληρώνεται τον ερχόμενο το Μάιο.

Εμείς, μπαίνουμε στον έβδομο χρόνο ύφεσης. Αλλά για το 2014 ο φον Μειμαράκης εύχεται ολόψυχα «η χρονιά που ανατέλλει να σημάνει την αρχή της δικαίωσης των θυσιών», ενώ ο φον Αντωνάκης είπε: «Φθάσαμε στο τέλος της διαδρομής. Η ελληνική οικονομία βγαίνει από την ύφεση ύστερα από έξι χρόνια. Ξεκινάμε τον καινούργιο χρόνο με πρωτογενές πλεόνασμα, νοικοκυρεμένα τα οικονομικά μας και αναλαμβάνουμε την προεδρία της Ε.Ε., έχοντας ανακτήσει την πληγωμένη μας αξιοπιστία».

Δηλαδή, σαχλαμάρες του φον Σαχλαμαρά και του φον Mouroutis.

Το σουνίτικο Τζαμί στον Βοτανικό η Τρομοκρατία και η Δημοκρατία

Οι Βαχαμπιστές εκτελούν μπλόγκερ αλλά οι ΜΚΟ σιωπούν

του Σπύρου Χατζάρα


Το «μετριοπαθές» Ισλάμ των Βαχαμπιστών της Σαουδικής Αραβίας καταδίκασε σε θάνατο τον Σαουδάραβα μπλόγκερ Ραΐφ Μπανταβί, για τις πολιτικές θέσεις που διατύπωσε στο μπλόγκ του. Ο Ραΐφ Μπανταβί, (Raif Badawi), είχε δημιουργήσει την ιστοσελίδα «Απελευθερώστε τους φιλελεύθερους Σαουδάραβες», και συνελήφθη τον Ιούνιο του 2012 επειδή με τα σχόλια του «προσέβαλλε το Ισλάμ» και προωθούσε τις «φιλελεύθερες αξίες».
Το δικαστήριο της σαρίας τον καταδίκασε αρχικά στις αρχές αυτής της εβδομάδας σε επτά χρόνια φυλάκισης και 600 ραβδισμούς, αλλά, «κατόπιν εφέσεως του εισαγγελέως», (όπως θα λέγαμε εδώ), καταδικάστηκε χθες σε θάνατο από ανώτερο δικαστήριο με την κατηγορία της «αποστασίας από το Ισλάμ».
Το CNN έκανε ένα ρεπορταζάκι , η «Διεθνής Αμνησία» μετέδωσε την είδηση και το «Human Rights Watch» διαμαρτυρήθηκε διακριτικά. Μέχρι εκεί όμως.

Η σιωπή των ανθρωπιστικών και αντιρατσιστικών οργανώσεων και των ΜΚΟ που μάχονται για τα «ανθρώπινα δικαιώματα» δεν προκαλεί εντύπωση διότι οι οργανώσεις αυτές «λαδώνονται» από τα καθεστώτα του Κατάρ και της Σαουδικής Αραβίας. Για τον λόγο αυτό ο Κωνσταντίνου και οι περί αυτόν δεν πήγαν στην Σαουδαραβική πρεσβεία για να «διαμαρτυρηθούν». 

  Η «Διεθνής Αμνηστία» (Amnesty International) όπως αποκάλυψε έκθεσή του αμερικανικού υπουργείου Οικονομικών χρηματοδοτείται με δεκάδες εκατομμύρια ευρώ κάθε μήνα, από μια ΜΚΟ βιτρίνα του καθεστώτος του Κατάρ, την Al Karama που έχει την έδρα της στην Ελβετία, και ιδρύθηκε από τον Καταριανό καθηγητή ιστορίας Abdul Rahman Bin Umair Al Nuaimi.
Η ΜΚΟ Al Karama υποτίθεται ότι παρακολουθεί τις παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, στις αραβικές χώρες και συνδέεται τόσο με την Amnesty International όσο και το Human Rights Watch. Το αμερικανικό υπουργείο Οικονομικών χαρακτήρισε τον «ανθρωπιστή» καθηγητή Al Nuaimi σαν «χρηματοδότη τρομοκρατών» (terrorist financier and facilitator), και πάγωσε όλα τα περιουσιακά του στοιχεία στις ΗΠΑ, και απαγόρευσε στους Αμερικανούς πολίτες «να κάνουν δουλειές» μαζί του.
Σύμφωνα με τους αμερικανούς ο Al Nuaimi «υποστήριζε οικονομικά» την Al Qaeda για περισσότερο από μια δεκαετία καθώς και την Αλ Νούσρα που σφάζει γυναικόπαιδα και χριστιανούς στην Συρία, και την Αλ Σεμπαμπ που ευθύνεται για την επίθεση στο εμπορικό κέντρο του Ναιρόμπι. Μόνο φέτος ο Al Nuaimi μετέφερε σε λογαριασμό του Abu-Khalid Al Suri στενού συνεργάτη του αρχηγού της Αλ Κάιντα Ayman Al Zawahiri 600000 δολάρια και διευκόλυνε την χρηματοδότηση της ιρακινής Αλ Κάιντα με 2.000.000 δολάρια το μήνα από Καταριανούς δωρητές. Η «Διεθνής Αμνησία» παραδέχτηκε ότι η ΜΚΟ Al Karama την βοήθησε στο παρελθόν ενώ η Human Rights Watch αρνήθηκε κάθε σχόλιο.

Το χαλιφάτο στην Ευρώπη

Οι μυστικές υπηρεσίες της Ρωσίας έχουν αποκαλύψει ότι από τα μέσα Αυγούστου του 2003, οι σαλαφιστές /βαχαμπιστές της Σαουδικής Αραβίας και του Κατάρ αποφάσισαν να χρηματοδοτήσουν τη δημιουργία μιας τρομοκρατικής υποδομής στη Μέση Ανατολή , την Ευρώπη, τα Βαλκάνια και τη Ρωσία. Αυτή είναι η πρώτη φάση κατάκτησης της Ευρώπης, σύμφωνα με το σχέδιο «Ευρώπη 3000».

Σύμφωνα με αυτή τη βασική σύλληψη των σαλαφιστών /βαχαμπιστών της Σαουδικής Αραβίας και του Κατάρ , η Ευρώπη πρέπει να γίνει μια μουσουλμανική επικράτεια (από τα Ουράλια μέχρι τη Μ. Βρετανία). Η διαδικασία εφαρμογής του σχεδίου είναι διαιρεμένη σε στάδια και βασίζεται σε μια τακτική «βίας και μίσους». Οι εκπαιδευμένοι στη Βοσνία - Ερζεγοβίνη, στον Καύκασο, και στο Αφγανιστάν, ισλαμιστές εξτρεμιστές-τρομοκράτες, διακινούνται είτε παράνομα είτε νόμιμα από «ταξιδιωτικά γραφεία» και «ανθρωπιστικές οργανώσεις» και «νομιμοποιούνται» ως μετανάστες στην Ευρώπη αλλά και στις ΗΠΑ.

Στις παρυφές της πλειονότητας των μεγάλων ευρωπαϊκών πόλεων, συμπεριλαμβανομένης και της Ρωσίας, θα δημιουργηθούν μουσουλμανικοί θύλακες που θα διευρύνονται . Ο κύριος στόχος είναι ένταξη των θυλάκων αυτών σε ένα ενιαίο μουσουλμανικό κέντρο, στο εγγύς μέλλον .
Η Βόρεια Ελλάδα, η Βοσνία, η Αλβανία, το Κοσσυφοπέδιο, η πΓΔΜ, η νότια Σερβία και το Μαυροβούνιο, πρέπει να γίνουν μακροπρόθεσμα ένα ενιαίο ισλαμικό κράτος που θα τεθεί υπό την πλήρη στρατιωτική και πολιτική επιρροή της Τουρκίας.
Θα δημιουργηθεί δηλαδή μια «πράσινη ζώνη» και η σχέση της με την Ευρώπη θα ελέγχεται από την Κωνσταντινούπολη. Αυτό άλλωστε ήταν και το περιεχόμενο των πρόσφατων δηλώσεων του Ερντογάν.

Σε αυτό το πλαίσιο αποφασίστηκε να αρχίσει η εκπαίδευση Βοσνίων τρομοκρατών με σλαβική εμφάνιση , Τσετσένων και Αλβανών. Υπεύθυνος για τη στρατολόγηση στελεχών με «λευκή ευρωπαϊκή εμφάνιση» και δημιουργία αυτής της τρομοκρατικής βάσης ορίστηκε τότε ο Σαχίντ Εμίρ Μουζά Αζί , που είναι βετεράνος του πολέμου στο Αφγανιστάν και στενά συνδεδεμένος με την Αλ Κάιντα. Οι «μαχητές» αυτοί μπορούν χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα, να διασκορπιστούν ως μετανάστες σε όλο τον κόσμο, χωρίς να κινήσουν τις υποψίες της αστυνομίας και των υπηρεσιών ασφαλείας. Τους ονομάζουν «λευκούς διαβόλους». Είναι καλά εκπαιδευμένοι και έτοιμοι για «τζιχάντ» σε όλη την Ευρώπη και στη Ρωσία. Από αυτούς προέρχονται και οι «Ευρωπαίοι μαχητές» στη Συρία, ενώ με βάση αυτές τις πληροφορίες δεν είναι καθόλου περίεργο που η ομάδα των «αναλυτών»του EMU του «Εκόνομιστ» τοποθετούν την Ελλάδα στην ομάδα «πολύ υψηλού κινδύνου» για ταραχές μαζί με χώρες όπως η Αίγυπτος, η Βενεζουέλα, η Συρία, το Μπαγκλαντές, ο Λίβανος, η Αιθιοπία, και η Ουκρανία.

Το δεύτερο μέρος αυτού του σχεδίου είναι το «Καύκασος 3000», καθώς το ΝΑΤΟ θα επεκταθεί προς τα ανατολικά και θα αναλάβει τον έλεγχο της Κασπίας Θάλασσας.

Ανθρωπισμός και ...Εργασία

Η στρατολογία των «βαχαμπιτών μαχητών» γίνεται από διάφορες χώρες. Εκτός από τους «λευκούς διαβόλους», στρατολογούνται και από φτωχές ισλαμικές χώρες όπως το Αφγανιστάν, το Πακιστάν , την Υεμένη μέσω διαφόρων οργανώσεων που εργάζονται κάτω από την κάλυψη είτε του «ανθρωπισμού» είτε των «Κέντρων απασχόλησης», και αποτελούν παραρτήματα των ,μυστικών υπηρεσιών της Σαουδικής Αραβίας και του Κατάρ. (Η Κρατική Ασφάλεια του Κατάρ που ιδρύθηκε τον Ιούνιο του 2004).
Για παράδειγμα στη Βοσνία δραστηριοποιούνται τυπικά απαγορευμένες ανθρωπιστικές οργανώσεις που βρίσκονται στη μαύρη λίστα των τρομοκρατικών ομάδων που συντάσσουν οι Ηνωμένες Πολιτείες. Τέτοιες ΜΚΟ είναι το «Ιδανικό μέλλον της Βοσνίας», το Ταμείο «Αλ Χαραμαϊν », το «Ταμείο Φιλανθρωπίας Αλ Νασχάμπ Αλ Ακτσά », το «Τζεμιάτ αλ Φουρκάν» και το «Ταΐμπάχ αλ Φουρκάν».

Παράλληλα τα «Κέντρα απασχόλησης» προσλαμβάνουν φτωχούς υποψήφιους μαχητές και μετά οι άνθρωποι αυτοί μεταφέρονται σε εβδομαδιαία βάση σε κέντρα κατάρτισης στην Ντόχα και τη Σαουδική Αραβία και υπόκεινται σε ιδεολογική αλλά και στρατιωτική εκπαίδευση. Στην κεντρική Βοσνία, σε καθεστώς παρανομίας, λειτουργεί ένα δίκτυο στρατοπέδων, όπου η μουσουλμανική νεολαία περνά μια θρησκευτική και ανατρεπτική προετοιμασία, τρίμηνης διάρκειας. Ο τέως πράκτορας της CIA Robert Baer στο βιβλίο του «Sleeping with the Devil», που εκδόθηκε το 2003 αποκάλυψε ότι η «εξέγερση» των ισλαμιστών στην Τσετσενία ξεκίνησε από το 1992 με την «αθόρυβη» μεταφορά των πρώτων 40 Τσετσένων μαχητών σε ένα μυστικό στρατόπεδο εβδομήντα πέντε μίλια νοτιοανατολικά του Ριάντ για να υποβληθούν σε στρατιωτική και ιδεολογική εκπαίδευση για τέσσερις μήνες .
Εν τω μεταξύ οι διάφορες «ανθρωπιστικές οργανώσεις»- με ισλαμικά χρήματα - πολλαπλασιάζονται. Στους λογαριασμούς τους εισρέουν κάθε χρόνο εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ και δολάρια. Επαρκούν απόλυτα και για μισθούς και για λαδώματα και για στρατολόγηση οπαδών και για τη δημιουργία κέντρων - θρησκευτικών και στρατιωτικών. Επιπλέον, οι πόροι δαπανώνται σε επιχειρήσεις  διακίνησης ναρκωτικών λαθρομεταναστών και γυναικών και για αγορές όπλων για τα καυτά σημεία.

Με απλά λόγια. Οι μυστικές υπηρεσίες της Σαουδικής Αραβίας του Κατάρ και της Τουρκίας βρίσκονται πίσω από το Τζαμί, την πρέζα, τις πουτάνες, τους λαθροματανάστες,  την Αλβανική μαφία, και το δίκτυο των ΜΚΟ.

25/12/13

Ο Μάκης θυμάται (όταν θέλει και μόνο ότι θέλει )

Πηγή http://www.zougla.gr/apopseis/article/o-k-xaris-tompouloglou

«Αρχές της δεκαετίας του 1990 έλαμψε το άστρο του πολιτικού Χάρη Τομπούλογλου, ο οποίος είχε βάλει πλώρη για μία θέση με τη Νέα Δημοκρατία στο ελληνικό κοινοβούλιο. Εκείνη την εποχή κι ενώ τα τεράστια πανό με το όνομά του κοσμούσαν τους μεγαλύτερους δρόμους την πόλης, με επισκέφθηκε ο πατέρας ενός παιδιού για να μου περιγράψει τα κατορθώματα του νέου και φέρελπι πολιτικού.
Το βίντεο που μου παρέδωσε ήταν συγκλονιστικό. Είχε γυριστεί σε ένα διαμέρισμα, όπου ο Χάρης Τομπούλογλου με μία ομάδα τεσσάρων νεαρών, πέραν όλων όσων ελάμβαναν χώρα περιέγραφε και τις… ιδιαιτερότητες συγκεκριμένων σημαντικών πολιτικών ανδρών της χώρας.
Έπεσαν επάνω μου οι πάντες όταν κατάλαβαν ότι επρόκειτο να το δημοσιοποιήσω και αφού κορυφώθηκαν οι αντιδράσεις, ο αείμνηστος Μιλτιάδης Έβερτ, με προέτρεψε δημόσια αντί να το παρουσιάσω στην εκπομπή μου να το παραδώσω στην δικαιοσύνη, όπως κι έγινε.
Η συνέχεια ήταν λίγο πολύ αναμενόμενη για τα ειωθότα εκείνης της εποχής. Το βίντεο εξαφανίστηκε, ο κ. Τομπούλογλου επανήλθε στο προσκήνιο και ο Κώστας Καραμανλής βγήκε να τον στηρίξει με δημόσια δήλωση, επικαλούμενος τον απαιτούμενο σεβασμό στην ιδιωτική ζωή… των αθώων πολιτών.
Σήμερα ο κύριος αυτός συνελήφθη για μίζα 25.000 ευρώ που απαίτησε, από ιδιωτική εταιρεία, ως πρόεδρος του Νοσοκομείου Παίδων. Φανταστείτε, μετά τις αθλιότητες που περιέγραφαν οι γονείς και το περιεχόμενο του βίντεο που κατέληξε στα χέρια των δικαστών, ο Τομπούλογλου τοποθετήθηκε ως Πρόεδρος στο… Νοσοκομείο Παίδων. Υποψιάζομαι ότι ο Κώστας Καραμανλής, από τη Βόρεια Ιταλία όπου βρίσκεται για χειμερινές διακοπές, δεν έχει καμία όρεξη να θυμηθεί τα παλιά και να κάνει κάποια δήλωση».

ΥΓ. Τι να είπει και ο Νωθρός , που είχε τη «Σαλώμη» και τον συνέλαβε ιππεύοντα η σύζυγος του κοσμηματοπώλη;

Άλλα Κόλπα !!!

Αμπάς : Ο Χριστός ήταν παλαιστίνιος*

Ο ηγέτης της Παλαιστινιακής Αρχής Μαχμούντ Αμπάς, στο «χριστουγεννιάτικο» διάγγελμα του ανακοίνωσε ότι ο Ιησούς Χριστός δεν ήταν Ιουδαίος αλλά …Παλαιστίνιος και κατηγόρησε το Ισραήλ για την εκδίωξη των χριστιανών από την περιοχή.

* Προφανώς θα ήταν και της Αλ Φατάχ και όχι της Χαμάς

Καύσωνας στη Μόσχα

Το Μετεωρολογικό Κέντρο της Μόσχας σήμερα στις 14.00 ώρα κατέγραψε ανωτάτη θερμοκρασία 3.5 βαθμών Κελσίου .
Η θερμοκρασία αυτή αποτελεί νέο ρεκόρ χειμώνα για τη Μόσχα.
Η προηγούμενη υψηλότερη θερμοκρασία είχε καταγραφεί στις 25ης Δεκεμβρίου 1910 και ήταν 3.1 βαθμοί.

Ιδού η Ουσία της καθεστωτικής απάτης και της διαφθοράς

Το «Νοσοκομείο» είχε κάνει διαγωνισμό για δράση «ενημέρωσης του Κοινού», που τον κέρδισε μια διαφημιστική εταιρεία. Λαμογιο-υπόθεση δηλαδή.
Το αντικείμενο της ενημέρωσης δεν είναι ακόμα απολύτως σαφές.
Το διαφημιστικό πρόγραμμα είχε το τίτλο, «Αποτύπωση, πρόληψη και αντιμετώπιση της παιδικής παχυσαρκίας, δράσεις για την άσκηση και την υγιεινή διατροφή», και θα κόστιζε 190.000 ευρώ. Λεφτά υπάρχουν δηλαδή. Για τα δικά μας παιδιά , τους διαφημιστάς μας. Που έχουν όμως πρόσβαση απευθείας στο Μαξίμου. Οπότε ο πρόεδρος της «άγνωστης διαφημιστικής» ενημέρωσε τον von Mouroutis.
Ο ατυχής Χάρης δεν είναι ο μόνος διεφθαρμένος. Όλοι τους είναι.
Στις καταγεγραμμένες συνομιλίες σεσημασμένος πούστης ακούγεται να λέει , «αυτοί θα πάρουν 190.000 ευρώ, εγώ να μην πάρω τίποτα; Χαζός είμαι...». «Τόσα λεφτά κυκλοφορούν για εμάς δεν έχει;».
Τα 190 χιλιάρικα ήταν όμως μίζα για τη δοιαφημιστική. Ετσι γίνονται οι δουλειές και οι ...δημοσκοπήσεις.

ΥΓ1. Θα μάθουμε τελικά ποια είναι η εταιρία και ποιος τακτοποίησε τον σεσημασμένο πούστη στο Νοσοκομείο; ΥΓ2. Γιατί ορισμένες σουπιές δημοσιογράφοι έριχναν μελάνι και έγραφαν για εταιρεία σεκιούριτι;

104 χρόνια από την Μικρασιατική Προδοσία. Στην Αθήνα, ελήφθησαν οι «αποφάσεις» των οποίων η υλοποίηση ανετέθη στους Στεργιάδη και Χατζηανέστη. Το χρονικό όριο για την «λύση» ήταν τα μέσα Αυγούστου. Η Προδοσία θα γινόταν σε 54 ημέρες. Της Παναγίας. Την Τρίτη 21η Ιουνίου 1922 ο κύκλος των Προδοτών περιελάμβανε τον Γλύξμπουργκ, τους Πέντε που εκτελέστηκαν, τον 6ο Χατζηανέστη , τον Στεργιάδη τον Τριανταφυλλάκο, και τον Τρικούπη ο οποίος δεν είχε ακόμα ανακοινωθεί. Το μυστικό το γνώριζαν και ο Ρούφος και ο Μέγας Δάσκαλος της Στοάς των Αθηνών και ο Άγγλος Πρέσβης. Χατζηανέστης και Στεργιάδης θα έφευγαν για την Σμύρνη την Πέμπτη. Από τους Τούρκους το μυστικό το ήξερε ο Κεμάλ. Στο Λονδίνο το ήξεραν, ο Λόϋδ Τζώρτζ και ο Μπάλφουρ και η Μεγάλη Στοά. Όλοι οι άλλοι γνώριζαν ότι "η λύση" του Ανατολικού θα ήταν στρατιωτική. Ο Κεμάλ έχτιζε τον μύθο του.

Το Λονδίνο κατηγορούσε τους Γάλλους και τους Ιταλούς ότι εγκατέλειψαν τους Χριστιανούς, ενω και το Παρίσι και η Ρώμη ειχαν λάβει εγγυήσεις α...