Ενόψει των ευρωεκλογών του Μάιου, οι βενετσιάνοι, θυμήθηκαν το μεγαλείο της Δημοκρατίας του Αγίου Μάρκου, και ψήφισαν μαζικά για την απελευθέρωση τους από την Χούντα Φραγκφούρτης- Βρυξελλών και από την αμερικανοκρατούμενη και γερμανοκρατούμενη Ρώμη.
Στο άτυπο «ηλεκτρονικό δημοψήφισμα» που έγινε από τις 17 Μαρτίου μέχρι χθες, συμμετείχαν 2.360.235 εγγεγραμμένοι στην περιφέρεια του Βένετο, ή το 63,23%, και το αποτέλεσμα ήταν συντριπτικό. 2.102.969 ή το 89,10% είπαν "ΝΑΙ", και καταψήφισαν 257.276.(10,9%).
Κεντρική μορφή του κινήματος της ανεξαρτησίας που δεν ελέγχεται αλλά υποστηρίζεται από τη Λέγκα του Βορρά, είναι ο καθηγητής της Ευρωπαϊκής Ιστορίας στο Πανεπιστήμιο της Ινσούρμπια στο Κόμο Πάολο Μπερναντίνι, , ο οποίος κάλεσε τους επιχειρηματίες να σταματήσουν να «πληρώνουν φόρους στη Ρώμη», διότι η Ιταλική κυβέρνηση εισπράττει από την Βενετία περίπου 71 δισ. ευρώ το χρόνο, ενώ από αυτά, επιστρέφονται περίπου τα 21 μέσω μισθών συντάξεων και δημοσίων επενδύσεων .
Ο περιφερειάρχης του Βένετο Λούκα Τζάια, από τα βασικά στελέχη της Λέγκα του Βορά, είπε στους συγκεντρωμένους στην Πλατεία του Σαν Μάρκο, που πανηγύριζαν και φώναζαν το σύνθημα «Ανεξαρτησία Τώρα», ότι , «η λαϊκή ετυμηγορία δεν μπορεί να μας δώσει την ανεξαρτησία μας άμεσα αλλά πρόκειται, για πολιτικό μήνυμα που θα πρέπει, οπωσδήποτε, να ληφθεί υπόψη από όλους».
Το παράδειγμα της Βενετίας θα ακολουθήσουν και οι γειτονικές περιοχές της Λομβαρδίας και του Φριούλι , που στο παρελθόν αποτελούσαν εδάφη της Δημοκρατίας του Αγίου Μάρκου, και όπου οι αυτονομιστικές δυνάμεις ήδη έχουν το 25-30%. Η Λομβαρδία άλλωστε ψήφισε υπέρ της ανεξαρτησίας της από τον Ιούλιο του 2013.
Δημοψήφισμα για την ανεξαρτησία, (που όμως δεν το αποδέχεται η Μαδρίτη), ετοιμάζουν και στην Καταλονία όπου σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις το 60% θέλει να γίνει η περιοχή ανεξάρτητο κράτος ενώ στο τοπικό Κοινοβούλιο, οι 83 από τους 135 βουλευτές δηλώνουν υπέρ της ανεξαρτησίας από την Μαδρίτη. (Για να απαγκιστρωθούν και από το τεράστιο ισπανικό χρέος).
Στη Σκωτία των Στούαρτ και του Γουάλας, που έχει τεράστιο πλούτο υδρογονανθράκων, το δημοψήφισμα για την απόσχιση από το Ηνωμένο Βασίλειο, θα γίνει στις 18 Σεπτεμβρίου του 2014.
Γράφει ο Σπύρος Χατζάρας . Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΗΓΟ. Ανένδοτος για να φύγουν οι Ψεύτες,οι κλέφτες,και οιΠροδότες.«Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων….»...
22/3/14
ΨΗΝΕΤΑΙ» ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΕΣΗΕΑ ΚΑΙ Γ. Γ. ΜΜΕ (Ρεπορτάζ styx.gr)
ΨΗΝΕΤΑΙ» ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΕΣΗΕΑ ΚΑΙ Γ. Γ. ΜΜΕ
(Ρεπορτάζ styx.gr)
Δίνουν…κοινωνικό μέρισμα στα διαπλεκόμενα. Βρέθηκε και άλλο πλεόνασμα παραμονές των εκλογών. Πρόκειται για τα εκατομμύρια της κρατικής διαφημιστικής που προορίζονται για τον επαρχιακό και τοπικό τύπο αλλά και ιδιοκτήτες άλλων ΜΜΕ, με διαδικασίες που «μπάζουν» και με τους 6 πρόθυμους στο ΔΣ της ΕΣΗΕΑ να βάζουν πλάτη.
Τον έλεγχο του πακέτου και τις διαδικασίες κατανομής του διεκδικούν, προκαλώντας συνθήκες κυβερνητικού εμφυλίου , οι δύο γενικοί γραμματείς στη ΓΓ Τύπου. Βέβαια και οι δύο εποπτεύονται από το γραφείο του Πρωθυπουργού, που δεν παίρνει-όμως- θέση από τον φόβο μην αποδυναμωθεί εντελώς ,ο υποψήφιος της ΝΔ στην Πάτρα.
# Ο ένας, ο γεωπόνος-γενικός γραμματέας Επικοινωνίας Α. Κατσανιώτης, είναι υποψήφιος περιφερειάρχης στην Πάτρα που από καιρό χρησιμοποιεί , τις υποδομές της υπηρεσίας και τα μέσα μεταφοράς για την προεκλογική του κούρσα. Λέγεται ότι κόμη και τα διόδια του πληρώνουν. Αλωνίζει κάπου ένα χρόνο την Αχαΐα, ενώ με τους σεισμούς μετακόμισε στην Κεφαλονιά δήθεν για να στηθεί γραφείο τύπου δίπλα στους σεισμόπληκτους. Εκεί τον βρήκαν από την ΝΔ και στην απελπισία τους, μια που δεν εύρισκαν υποψήφιο ούτε για δείγμα, του έδωσαν το χρίσμα.
# Ο δεύτερος είναι ο θεολόγος Γ. Παναγιωτόπουλος Γ Γ ΜΜΕ. Δεν του φτάνει η προχθεσινή επιστημονική του αποκαθήλωση από τον πρώην πρύτανη του Παντείου τις προάλλες στην εκπομπή του Αυτιά. Ψάχνεται τώρα να βάλει πλώρη για υποψήφιος στο υπόλοιπο Αττικής με «προίκα» ψήφους από προκάτοχο του ,που δεν είχε καταφέρει και σπουδαία πράγματα. Αλλά λογαριάζει, όπως λένε, χωρίς τον Μ. Βορίδη αλλά και τον Γ. Βλάχο, που εμφανίζεται αντίθετος με την διάταξη για το γάλα.
Καίγονται και οι δύο για το καινούργιο οργανόγραμμα της ΓΓ, το οποίο προωθούν με διαδικασίες εξπρές και για το οποίο ο καθένας έχει φτιάξει και από ένα δικό του σχέδιο ΠΔ, με φωτογραφικές όμως διατάξεις και κουστούμια ραμμένα στα μέτρα ημετέρων τους.
Στο επίκεντρο είναι -ακόμη κι αν φύγουν- οι διαδικασίες για την κρατική διαφημιστική δαπάνη που θα ισχύουν στο εξής με ευέλικτες πολιτικές στρατηγικές:
- στον επαρχιακό η περιφερειακό τύπο σε Πελοπόννησο και λοιπή Ελλάδα
- στον τοπικό τύπο στην περιοχή της Αττικής.
- σε μελέτες, σφυγμομετρήσεις, προγράμματα κλπ.
Ένα κρίσιμο μέγεθος είναι ότι και με τα δύο αυτά σχέδια ΠΔ, αλλάζει ο χαρακτήρας της ΓΓ Τύπου και η ενημέρωση παραδίδεται στην επικοινωνία, ενώ οι δημοσιογράφοι παύουν να είναι δημοσιογράφοι, αφού απλώς θα εκτελούν εντολές για να παρακολουθούν…γεγονότα σκορπισμένοι ανάμεσα στις διοικητικές υπηρεσίες για να μπει ταφόπλακα στην ενημέρωση.
Δεν είναι τυχαίο που αναφέρεται ότι το σχέδιο: «..έχει ως αποστολή την δημόσια ενημέρωση με έμφαση στην ενημέρωση της κυβέρνησης και των κρατικών φορέων, στην παροχή υπηρεσιών δημοσίου συμβούλου σε θέματα ενημέρωσης, στην παρακολούθηση, διατύπωση προτάσεων και εφαρμογή της νομοθεσίας που αφορά στον τύπο και στον ευρύτερο χώρο των ΜΜΕ και την διαμόρφωση της πολιτικής του κράτους στο χώρο των οπτικοακουστικών μέσων…»
Ήδη οι εργαζόμενοι στην ΓΓ Τύπου, δημοσιογράφοι, διοικητικοί και ακόλουθοι επικοινωνίας πήραν χαμπάρι την ιστορία και έχουν ξεσηκωθεί απορρίπτοντας και τα δύο σχέδια.
Ενοχλημένος φέρεται και ο Κ. Μητσοτάκης, αφού χρησιμοποιήθηκε το όνομα του σε χθεσινή συνέλευση εργαζομένων ως δήθεν άλλοθι για να περάσει όπως- όπως, ένα κείμενο σούπα με διατάξεις και από τα δύο σχέδια.
Εντύπωση προκαλεί όμως η πρόθυμη ανάμιξη της προέδρου της ΕΣΗΕΑ
Μ. Αντωνιάδου .
Μαζί με τους συνεργάτες της βγαίνει ανοιχτά υπέρ του σχεδίου του θεολόγου, επειδή, εκτός των άλλων, αυτό ενδιαφέρει κάποιους εκκλησιαστικούς κύκλους με άρωμα από σάπια κοτόπουλα.
Η εκκωφαντική σιωπή όμως για το παιχνίδι με την κρατική διαφήμιση από τους δύο συγκατοίκους στο τελευταίο όροφο στο κτίριο της ΓΓ δε ν φαίνεται να είναι τυχαία.
Ο Π. Καψής κρύβεται για να μην φορτωθεί και αυτή την υπόθεση, μετά την παράγκα στην ενημέρωση, επειδή φοβάται το βέτο για την υποψηφιότητα που ονειρεύεται.
Ο Σ. Κεδίκογλου δεν θέλει την ζωή του με την διαγραφή του και από το δευτεροβάθμιο πειθαρχικό της ΕΣΗΕΑ με αποτέλεσμα να τάχει βάλει ακόμη και με τους δικούς του στην πλειοψηφία του ΔΣ της ΕΣΗΕΑ και γενικά να τάχει χαμένα.
Τελικά φαίνεται ότι λεφτά υπάρχουν αλλά για κυβερνητική προπαγάνδα. Δίνουν σους εκδότες ως κοινωνικό μέρισμα την κρατική διαφήμιση, για να εξασφαλίζουν σίγουρο έλλειμμα στην ενημέρωση. Με τους πρόθυμους της ΕΣΗΕΑ στο πλευρό τους…
www.styx.gr
(Ρεπορτάζ styx.gr)
Δίνουν…κοινωνικό μέρισμα στα διαπλεκόμενα. Βρέθηκε και άλλο πλεόνασμα παραμονές των εκλογών. Πρόκειται για τα εκατομμύρια της κρατικής διαφημιστικής που προορίζονται για τον επαρχιακό και τοπικό τύπο αλλά και ιδιοκτήτες άλλων ΜΜΕ, με διαδικασίες που «μπάζουν» και με τους 6 πρόθυμους στο ΔΣ της ΕΣΗΕΑ να βάζουν πλάτη.
Τον έλεγχο του πακέτου και τις διαδικασίες κατανομής του διεκδικούν, προκαλώντας συνθήκες κυβερνητικού εμφυλίου , οι δύο γενικοί γραμματείς στη ΓΓ Τύπου. Βέβαια και οι δύο εποπτεύονται από το γραφείο του Πρωθυπουργού, που δεν παίρνει-όμως- θέση από τον φόβο μην αποδυναμωθεί εντελώς ,ο υποψήφιος της ΝΔ στην Πάτρα.
# Ο ένας, ο γεωπόνος-γενικός γραμματέας Επικοινωνίας Α. Κατσανιώτης, είναι υποψήφιος περιφερειάρχης στην Πάτρα που από καιρό χρησιμοποιεί , τις υποδομές της υπηρεσίας και τα μέσα μεταφοράς για την προεκλογική του κούρσα. Λέγεται ότι κόμη και τα διόδια του πληρώνουν. Αλωνίζει κάπου ένα χρόνο την Αχαΐα, ενώ με τους σεισμούς μετακόμισε στην Κεφαλονιά δήθεν για να στηθεί γραφείο τύπου δίπλα στους σεισμόπληκτους. Εκεί τον βρήκαν από την ΝΔ και στην απελπισία τους, μια που δεν εύρισκαν υποψήφιο ούτε για δείγμα, του έδωσαν το χρίσμα.
# Ο δεύτερος είναι ο θεολόγος Γ. Παναγιωτόπουλος Γ Γ ΜΜΕ. Δεν του φτάνει η προχθεσινή επιστημονική του αποκαθήλωση από τον πρώην πρύτανη του Παντείου τις προάλλες στην εκπομπή του Αυτιά. Ψάχνεται τώρα να βάλει πλώρη για υποψήφιος στο υπόλοιπο Αττικής με «προίκα» ψήφους από προκάτοχο του ,που δεν είχε καταφέρει και σπουδαία πράγματα. Αλλά λογαριάζει, όπως λένε, χωρίς τον Μ. Βορίδη αλλά και τον Γ. Βλάχο, που εμφανίζεται αντίθετος με την διάταξη για το γάλα.
Καίγονται και οι δύο για το καινούργιο οργανόγραμμα της ΓΓ, το οποίο προωθούν με διαδικασίες εξπρές και για το οποίο ο καθένας έχει φτιάξει και από ένα δικό του σχέδιο ΠΔ, με φωτογραφικές όμως διατάξεις και κουστούμια ραμμένα στα μέτρα ημετέρων τους.
Στο επίκεντρο είναι -ακόμη κι αν φύγουν- οι διαδικασίες για την κρατική διαφημιστική δαπάνη που θα ισχύουν στο εξής με ευέλικτες πολιτικές στρατηγικές:
- στον επαρχιακό η περιφερειακό τύπο σε Πελοπόννησο και λοιπή Ελλάδα
- στον τοπικό τύπο στην περιοχή της Αττικής.
- σε μελέτες, σφυγμομετρήσεις, προγράμματα κλπ.
Ένα κρίσιμο μέγεθος είναι ότι και με τα δύο αυτά σχέδια ΠΔ, αλλάζει ο χαρακτήρας της ΓΓ Τύπου και η ενημέρωση παραδίδεται στην επικοινωνία, ενώ οι δημοσιογράφοι παύουν να είναι δημοσιογράφοι, αφού απλώς θα εκτελούν εντολές για να παρακολουθούν…γεγονότα σκορπισμένοι ανάμεσα στις διοικητικές υπηρεσίες για να μπει ταφόπλακα στην ενημέρωση.
Δεν είναι τυχαίο που αναφέρεται ότι το σχέδιο: «..έχει ως αποστολή την δημόσια ενημέρωση με έμφαση στην ενημέρωση της κυβέρνησης και των κρατικών φορέων, στην παροχή υπηρεσιών δημοσίου συμβούλου σε θέματα ενημέρωσης, στην παρακολούθηση, διατύπωση προτάσεων και εφαρμογή της νομοθεσίας που αφορά στον τύπο και στον ευρύτερο χώρο των ΜΜΕ και την διαμόρφωση της πολιτικής του κράτους στο χώρο των οπτικοακουστικών μέσων…»
Ήδη οι εργαζόμενοι στην ΓΓ Τύπου, δημοσιογράφοι, διοικητικοί και ακόλουθοι επικοινωνίας πήραν χαμπάρι την ιστορία και έχουν ξεσηκωθεί απορρίπτοντας και τα δύο σχέδια.
Ενοχλημένος φέρεται και ο Κ. Μητσοτάκης, αφού χρησιμοποιήθηκε το όνομα του σε χθεσινή συνέλευση εργαζομένων ως δήθεν άλλοθι για να περάσει όπως- όπως, ένα κείμενο σούπα με διατάξεις και από τα δύο σχέδια.
Εντύπωση προκαλεί όμως η πρόθυμη ανάμιξη της προέδρου της ΕΣΗΕΑ
Μ. Αντωνιάδου .
Μαζί με τους συνεργάτες της βγαίνει ανοιχτά υπέρ του σχεδίου του θεολόγου, επειδή, εκτός των άλλων, αυτό ενδιαφέρει κάποιους εκκλησιαστικούς κύκλους με άρωμα από σάπια κοτόπουλα.
Η εκκωφαντική σιωπή όμως για το παιχνίδι με την κρατική διαφήμιση από τους δύο συγκατοίκους στο τελευταίο όροφο στο κτίριο της ΓΓ δε ν φαίνεται να είναι τυχαία.
Ο Π. Καψής κρύβεται για να μην φορτωθεί και αυτή την υπόθεση, μετά την παράγκα στην ενημέρωση, επειδή φοβάται το βέτο για την υποψηφιότητα που ονειρεύεται.
Ο Σ. Κεδίκογλου δεν θέλει την ζωή του με την διαγραφή του και από το δευτεροβάθμιο πειθαρχικό της ΕΣΗΕΑ με αποτέλεσμα να τάχει βάλει ακόμη και με τους δικούς του στην πλειοψηφία του ΔΣ της ΕΣΗΕΑ και γενικά να τάχει χαμένα.
Τελικά φαίνεται ότι λεφτά υπάρχουν αλλά για κυβερνητική προπαγάνδα. Δίνουν σους εκδότες ως κοινωνικό μέρισμα την κρατική διαφήμιση, για να εξασφαλίζουν σίγουρο έλλειμμα στην ενημέρωση. Με τους πρόθυμους της ΕΣΗΕΑ στο πλευρό τους…
www.styx.gr
Εδώ οι Ελληνοαμερικανοί Κροίσοι
Η «παλαιοτέρα» της Νέας Υόρκης, βρήκε ότι οι πενήντα πλουσιότεροι Ελληνοαμερικανοί έχουν περιουσία αξίας 36 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Στον κατάλογο, συμπεριλαμβάνονται μεταξύ άλλων οι: Οικογένεια Χασιώτη - Λίλυ Χασιώτη-Μπέντα, Τζον Κατσιματίδης, Τζον Πολ Ντετζόρια, Τζορτζ Αργυρός, Μάικλ Τζαχάρης, Πίτερ Πίτερσον, Τζορτζ Λογοθέτης, Ντιν Μητρόπουλος, Ευστάθιος Βαλιώτης, Αλεξ Σπανός, Κώστας και Τομ Καρτσώτης, Τεντ Λεόνσης, Τζον Κάλαμος, Τζορτζ Μάρκους, Τζορτζ Μπεχράκης, Γιώργος Σακελλάρης, Τζον Παγιάβλας, Πίτερ Αγγελος, Τζον Παπατζόν, Σωτήριος Βαχαβιώλος, Βασίλειος Σταυρόπουλος, Ευάγγελος Τσακόπουλος, Θεόδωρος Σπυρόπουλος, Αριάννα Στασινοπούλου-Χάφινγκτον, Ανδρέας Λιβέρης, Τζον Λυκουρέντζος, Τίνα Φέι, Τζέιμς Γιαννόπουλος και Ρίτα Γουίλσον.
Τους Andrew N. Liveris, George Sakellaris και George M. Logothetis τους ξέρουμε και από την ομάδα των «Κροίσων» της Hellenic Initiative Inc. που δώσανε για τους φτωχούς στο ελλάντα 650.000 δολάρια.
Ο κροίσος της Hellenic Initiative Inc , Harry Wilson μπορεί να έχει σχέση με τη Ρίτα Γουίλσον της λίστας.
Τα άλλα παλικάρια της της Hellenic Initiative Inc, οι «Κροίσοι» Dean Dakolias, και George Stamas δεν φαίνεται αν είναι στους 50, στους οποίους πάντως δεν είναι οι «Ελληνάρες» της Hellenic Initiative Inc, Muhtar Kent και George David της Coca-Cola, και οι Dennis Mehiel και Alexander Navab. Ο Father Karloutsos πάντως δεν είναι Κροίσος αλλά ο «πνευματικός» της Hellenic Initiative Inc .
Τον Ελληνοαμερικανό μεγιστάνα Πίτερ Άντζελος και τον γιό του Τζον Άντζελος, του είχαμε μάθει από τον κ. Νίκο Νοτιά, που ήθελε να τους φορτώσει την ΑΕΚ.
Στον κατάλογο του «Ethnikos Kirix» δεν αναφέρονται πάντως οι δισεκατομμυριούχοι Αρτέμης Σωρρας και Μανώλης Λαμπράκης , ούτε ο Μπομπ Κοζώνης που παραλίγο να αγοράσει και αυτός την ΑΕΚ.
Πάντως, παρά τα «μύρια» των Κροίσων, η Ψωροκώσταινα και ο ελληνικός λαός θα πληρώνουν 17.000 δολ για τα...αεροπορικά εισιτήρια 18 ευζώνων και 3 αξιωματικών της προεδρικής φρουράς, που θα συμμετάσχουν στην παρέλαση Καρνάβαλο, στο Μανχάτταν στις 30 Μαρτίου. Η «εθνική» παρέλαση Καρνάβαλος με παρελαύνοντες και θεατές περί τα 10-12.000 άτομα αφήνει και κέρδος (από τους σπόνσορες) στην Ομοσπονδία του ''γκέττο'' της Αστόρια από 120 ως 150.000 δολ. Τον μισό προϋπολογισμός της διοργανώτριας Ομοσπονδίας.
Επειδή η «παλαιοτέρα» της Νέας Υόρκης μας λέγει ότι «οφείλουμε ένα μεγάλο μπράβο» , στους ομογενείς, άνδρες και γυναίκες, που λόγω της μεγάλης οικονομικής επιτυχίας τους συμπεριλήφθηκαν στον κατάλογο των «50 πιο πλούσιων ομογενών», λέγω και εγώ. "Μπράβο", λουμιδη, αυτός είναι καφές»!
Στον κατάλογο, συμπεριλαμβάνονται μεταξύ άλλων οι: Οικογένεια Χασιώτη - Λίλυ Χασιώτη-Μπέντα, Τζον Κατσιματίδης, Τζον Πολ Ντετζόρια, Τζορτζ Αργυρός, Μάικλ Τζαχάρης, Πίτερ Πίτερσον, Τζορτζ Λογοθέτης, Ντιν Μητρόπουλος, Ευστάθιος Βαλιώτης, Αλεξ Σπανός, Κώστας και Τομ Καρτσώτης, Τεντ Λεόνσης, Τζον Κάλαμος, Τζορτζ Μάρκους, Τζορτζ Μπεχράκης, Γιώργος Σακελλάρης, Τζον Παγιάβλας, Πίτερ Αγγελος, Τζον Παπατζόν, Σωτήριος Βαχαβιώλος, Βασίλειος Σταυρόπουλος, Ευάγγελος Τσακόπουλος, Θεόδωρος Σπυρόπουλος, Αριάννα Στασινοπούλου-Χάφινγκτον, Ανδρέας Λιβέρης, Τζον Λυκουρέντζος, Τίνα Φέι, Τζέιμς Γιαννόπουλος και Ρίτα Γουίλσον.
Τους Andrew N. Liveris, George Sakellaris και George M. Logothetis τους ξέρουμε και από την ομάδα των «Κροίσων» της Hellenic Initiative Inc. που δώσανε για τους φτωχούς στο ελλάντα 650.000 δολάρια.
Ο κροίσος της Hellenic Initiative Inc , Harry Wilson μπορεί να έχει σχέση με τη Ρίτα Γουίλσον της λίστας.
Τα άλλα παλικάρια της της Hellenic Initiative Inc, οι «Κροίσοι» Dean Dakolias, και George Stamas δεν φαίνεται αν είναι στους 50, στους οποίους πάντως δεν είναι οι «Ελληνάρες» της Hellenic Initiative Inc, Muhtar Kent και George David της Coca-Cola, και οι Dennis Mehiel και Alexander Navab. Ο Father Karloutsos πάντως δεν είναι Κροίσος αλλά ο «πνευματικός» της Hellenic Initiative Inc .
Τον Ελληνοαμερικανό μεγιστάνα Πίτερ Άντζελος και τον γιό του Τζον Άντζελος, του είχαμε μάθει από τον κ. Νίκο Νοτιά, που ήθελε να τους φορτώσει την ΑΕΚ.
Στον κατάλογο του «Ethnikos Kirix» δεν αναφέρονται πάντως οι δισεκατομμυριούχοι Αρτέμης Σωρρας και Μανώλης Λαμπράκης , ούτε ο Μπομπ Κοζώνης που παραλίγο να αγοράσει και αυτός την ΑΕΚ.
Πάντως, παρά τα «μύρια» των Κροίσων, η Ψωροκώσταινα και ο ελληνικός λαός θα πληρώνουν 17.000 δολ για τα...αεροπορικά εισιτήρια 18 ευζώνων και 3 αξιωματικών της προεδρικής φρουράς, που θα συμμετάσχουν στην παρέλαση Καρνάβαλο, στο Μανχάτταν στις 30 Μαρτίου. Η «εθνική» παρέλαση Καρνάβαλος με παρελαύνοντες και θεατές περί τα 10-12.000 άτομα αφήνει και κέρδος (από τους σπόνσορες) στην Ομοσπονδία του ''γκέττο'' της Αστόρια από 120 ως 150.000 δολ. Τον μισό προϋπολογισμός της διοργανώτριας Ομοσπονδίας.
Επειδή η «παλαιοτέρα» της Νέας Υόρκης μας λέγει ότι «οφείλουμε ένα μεγάλο μπράβο» , στους ομογενείς, άνδρες και γυναίκες, που λόγω της μεγάλης οικονομικής επιτυχίας τους συμπεριλήφθηκαν στον κατάλογο των «50 πιο πλούσιων ομογενών», λέγω και εγώ. "Μπράβο", λουμιδη, αυτός είναι καφές»!
Ιο-Ιο-Ιο πάμε στο Ταμείο
Άνεργοι , φτωχοί και χρεοκοπημένοι κάντε κουράγιο. Υπομονή. Μην αυτοκτονήσετε ακόμα.
Αρχίζει η περίοδος της ευημερίας, είπε ο φον Αντωνάκης, (Σαχλαμαράς).
Αρχίζει η περίοδος της ευημερίας, είπε ο φον Αντωνάκης, (Σαχλαμαράς).
20/3/14
Εχομεν πλεόνασμα κύριοι
Ιο-Ιο-Ιο Πάμε στο Ταμείο!
Οι 23 «ενεργοβόροι» της ΕΒΙΚΕΝ, ( πχ ο κ. Μυτιληναίος με την «Αλουμίνιον της Ελλάδος», οι χαλυβουργίες Αγγελόπουλου και Μάνεση, ο ομιλος ΒΙΟΧΑΛΚΟ και τα άλλα ενεργοβόρα παιδιά), για να μην κλείσουν και χαθούν οι εξαγωγές και η «ανάπτυξις» θα εισπράξουν εκ του πλεονάσματος κοινωνικό μέρισμα 150 εκ. ευρώ από το πρωκτογενές πλεόνασμα. Χοντρικά 6,5 εκ, το κεφάλι.
Οι 4000 κοπιάζοντας συνάδελφοι του κ. Αθανασίου, μαζί με τους συνταξιούχους θα μοιραστούν 60 εκ, δηλαδή περίπου 7,000 το κεφάλι, οπότε δεν θα πάρουν χαμπάρι τις ομαδικές απολύσεις που θα γίνουν στην ζούλα.
Ε, μετά, οι 1000000 αναξιοπαθούντες ψηφοφόροι για να διαλέξουν περισσότερη Ευρώπη , θα πάρουν από 450-650 ευρώ. Άπαξ.
Και μετά τις εκλογές θα γίνουν… ως λα(γ)ος στιφάδο.
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
■■■ Πωλούνται τα κατωθι ■■■
Ψήφοι δολώματα και παγίδες για ψάρεμα και κυνήγι σε ταμπλέτες των 300 ,500, 700 ml-ευρω . Γάλα για γαργάρες τύπου ΤΚ11 σε συσκευασία ξηρής τσαπέλας καλαματιανής. Αποκριάτικες στολές πηλίκια και δάφνες αποκατεστημένες , για την κουζίνα και το πλυσταριό. Αυτόματοι κουλοχέρηδες και μηχανήματα πάσης χρήσης λειτουργούντα με κερματοδέκτη σε επαναληπτικές δικαστικές δόσεις με ταμπλέτες 60 ml ευρώ για γενική ανακούφιση και καταπάτηση. Τεχνητά μέλη ,τεχνητά πρωτογενή εκτοπλάσματα ,τεχνητά ποσοστά επιβιώσεως, τεχνητές καρδιές δια χειρουργείον. Διαβατήρια , δρόμοι ,κύματα και ευρήματα ,εισφορές ΙΚΑ και συμβάσεις έργου σε ταμπλέτες 1-2-3 μηνών. Ελπίδες σε αεροστεγείς συσκευασίες. Τιμαί διαλογικαί- πλεονασματικαι -πακέτο μέχρι Ιούνιο λόγω γενικής εξαπατήσεως.
■■■ Ζητούνται τα κατωθι ■■■
Ψηφοφόροι για το κυνηγέ του λαγού. Κομπάρσοι για συγκεντρώσεις συνεστιάσεις συνεκμεταλλεύσεις . Αθίγγανοι δια την συγκέντρωση των πωλουμένων ταμπλέτων. Ηλεκτρομαγνητικοί φούρνοι δια την προετοιμασία του λαγού με τηλεπάθεια. Υποψήφιοι πολυτελείας για ράφτινγκ κοστουμιών και λαγοπαγίδες. Μετεωρολόγοι για ελπιδες κλιματολογικές , επενδύσεις για φόδρες και σαβανα, χειροπέδες για δεσιματα ,ψωμί μετά η άνευ ζυγιου. Καλλιτεχναι αντιφρατζολιστες δια το εργο αποθανετω η ψυχη μου μετα των αλλοφυλων.
Εκτός συναλλαγής
ΕΛΠΙΣ μετά τον Ιούνιο. Μαρούλια για το λαγό μετά τον Ιούνιο.
Πληροφορίαι : Εκπολιτιστικόν συνδικάτον οργανωμένου πλεονάσματος "η αρπαγή της ωραίας και εκ του πλείονος καλλιτέρας ευραιώπης"
Οι 23 «ενεργοβόροι» της ΕΒΙΚΕΝ, ( πχ ο κ. Μυτιληναίος με την «Αλουμίνιον της Ελλάδος», οι χαλυβουργίες Αγγελόπουλου και Μάνεση, ο ομιλος ΒΙΟΧΑΛΚΟ και τα άλλα ενεργοβόρα παιδιά), για να μην κλείσουν και χαθούν οι εξαγωγές και η «ανάπτυξις» θα εισπράξουν εκ του πλεονάσματος κοινωνικό μέρισμα 150 εκ. ευρώ από το πρωκτογενές πλεόνασμα. Χοντρικά 6,5 εκ, το κεφάλι.
Οι 4000 κοπιάζοντας συνάδελφοι του κ. Αθανασίου, μαζί με τους συνταξιούχους θα μοιραστούν 60 εκ, δηλαδή περίπου 7,000 το κεφάλι, οπότε δεν θα πάρουν χαμπάρι τις ομαδικές απολύσεις που θα γίνουν στην ζούλα.
Ε, μετά, οι 1000000 αναξιοπαθούντες ψηφοφόροι για να διαλέξουν περισσότερη Ευρώπη , θα πάρουν από 450-650 ευρώ. Άπαξ.
Και μετά τις εκλογές θα γίνουν… ως λα(γ)ος στιφάδο.
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
■■■ Πωλούνται τα κατωθι ■■■
Ψήφοι δολώματα και παγίδες για ψάρεμα και κυνήγι σε ταμπλέτες των 300 ,500, 700 ml-ευρω . Γάλα για γαργάρες τύπου ΤΚ11 σε συσκευασία ξηρής τσαπέλας καλαματιανής. Αποκριάτικες στολές πηλίκια και δάφνες αποκατεστημένες , για την κουζίνα και το πλυσταριό. Αυτόματοι κουλοχέρηδες και μηχανήματα πάσης χρήσης λειτουργούντα με κερματοδέκτη σε επαναληπτικές δικαστικές δόσεις με ταμπλέτες 60 ml ευρώ για γενική ανακούφιση και καταπάτηση. Τεχνητά μέλη ,τεχνητά πρωτογενή εκτοπλάσματα ,τεχνητά ποσοστά επιβιώσεως, τεχνητές καρδιές δια χειρουργείον. Διαβατήρια , δρόμοι ,κύματα και ευρήματα ,εισφορές ΙΚΑ και συμβάσεις έργου σε ταμπλέτες 1-2-3 μηνών. Ελπίδες σε αεροστεγείς συσκευασίες. Τιμαί διαλογικαί- πλεονασματικαι -πακέτο μέχρι Ιούνιο λόγω γενικής εξαπατήσεως.
■■■ Ζητούνται τα κατωθι ■■■
Ψηφοφόροι για το κυνηγέ του λαγού. Κομπάρσοι για συγκεντρώσεις συνεστιάσεις συνεκμεταλλεύσεις . Αθίγγανοι δια την συγκέντρωση των πωλουμένων ταμπλέτων. Ηλεκτρομαγνητικοί φούρνοι δια την προετοιμασία του λαγού με τηλεπάθεια. Υποψήφιοι πολυτελείας για ράφτινγκ κοστουμιών και λαγοπαγίδες. Μετεωρολόγοι για ελπιδες κλιματολογικές , επενδύσεις για φόδρες και σαβανα, χειροπέδες για δεσιματα ,ψωμί μετά η άνευ ζυγιου. Καλλιτεχναι αντιφρατζολιστες δια το εργο αποθανετω η ψυχη μου μετα των αλλοφυλων.
Εκτός συναλλαγής
ΕΛΠΙΣ μετά τον Ιούνιο. Μαρούλια για το λαγό μετά τον Ιούνιο.
Πληροφορίαι : Εκπολιτιστικόν συνδικάτον οργανωμένου πλεονάσματος "η αρπαγή της ωραίας και εκ του πλείονος καλλιτέρας ευραιώπης"
19/3/14
Αποχαιρετισμός στον Μάνο (Δ. Τσαλαπάτης)
Ο «άγνωστος»
Μάνος Αμελίδης
του Δημήτρη Τσλαπάτη
…Που λες Μάνο, Μιλούσα το πρωί με τον Κώστα..
-Θα πεις κάτι; με ρώτησε. Και πριν προφτάσω να απαντήσω με διέκοψε:
-Πρέπει να πεις κάτι εκ μέρους όλων μας.
Το βασάνισα για ώρες αλλά δεν έβγαινε. Με τίποτα.
Ύστερα δεν σε βρήκα και στο τηλέφωνο. Να μου πεις μια γνώμη, να αλλάξουμε κάτι, να βρούμε κάτι άλλο, όπως τόσες φορές σε δύσκολες ώρες για κρίσιμα θέματα. Και όχι μόνο.
Από τότε που συναντηθήκαμε γα πρώτη φορά κάπου εκεί στη δεκαετία του ‘ 80 και μετά που βρεθήκαμε στην Ένωση. Πρώτα στα σεμινάρια όπου μαζί με κάποιους άλλους φίλους ήρθα κι εγώ για να καταλάβω πώς δουλεύει κάποιος σε έναν υπολογιστή.
Είμαστε δυο τρείς από τα ΝΕΑ Οι δυο έμειναν. Εγώ βλέπεις επιμένω ακόμη στο χειρόγραφο. Και μετά σε παρέες , εκδηλώσεις , γλέντια , δράσεις Και πάλι μετά μαζί Ακαδημίας και Βουκουρεστίου γωνία.
# Ποιός άραγε ξέρει πώς η ιδέα για να γίνει το Μορφωτικό Ίδρυμα της ΕΣΗΕΑ στα μέσα της δεκαετίας του ‘ 90 είναι δική σου;
# Ποιος γνωρίζει ότι μαζί με τον αείμνηστο Νίκο Καραντινό είχατε την επιμέλεια για τα ιδρύματα και τις υποτροφίες χάρη στις οποίες άνοιξε ο δρόμος ακόμη και σε μεγάλες πανεπιστημιακές καριέρες;
# Ποιος γνωρίζει τη τεράστια συνεισφορά σου στο Σύνδεσμο Δημοσιογράφων –Αγωνιστών Εθνικής Αντίστασης;
# Ποιος μπορεί να φαντασθεί ότι η εξαίρεση των δημοσιογράφων από τον ΦΠΑ, που ισχύει ακόμη και στη σημερινή μνημονιακή εποχή, φέρει και τη δική σου σφραγίδα;
# Ποιος μπορεί να αμφισβητήσει ότι είναι προσωπική σου υπόθεση και επιτυχία η διάσωση της βιβλιοθήκης της ΕΣΗΕΑ και του Μουσείου Τύπου.
# Ποιος δεν θυμάται ότι σε όλες τις διεκδικήσεις και σε όλες τις απεργίες, τις ιστορικές απεργίες, για το αγγελιόσημο, τις ΣΣΕ για το ασφαλιστικό πάντοτες ήσουν παρών. Όχι για να βγάλεις την υποχρέωση σαν διευθυντής της Ένωσης αλλά με κατάθεση ψυχής παρακινώντας όλους.
# Ποιος μπορεί να αμφισβητήσει ότι και ως Διευθυντής των Υπηρεσιών της ΕΣΗΕΑ, είχες κομβικό ρόλο στην αναδιοργάνωση των υπηρεσιών της Ένωσης αλλά κυρίως στην ανάπτυξη πνεύματος συνεργασίας με όλους τους εργαζόμενους, γεγονός που συνέβαλε καθοριστικά όλα αυτά τα χρόνια στην υποστήριξη των διεκδικήσεων του Κλάδου. Θα πρέπει ακόμη να πληροφορηθούν και κάποιοι –που μάλλον δεν το γνωρίζουν- την ενεργό συμμετοχή σου τότε μαζί μας στην συλλογική προσπάθεια του 2006 για την αποκατάσταση των συμβασιούχων της ΕΡΤ. Και βέβαια την υπογραφή της περίφημης εκείνη συλλογικής σύμβασης που αναγνωρίζει την προυπηρεσία των συναδέλφων στην ΕΡΤ που κάποιοι τους πέταξαν στην ανεργία μαζί με όλους τους άλλους.
Είναι αυτή ακριβώς η ΣΣΕ που κρύβει η Κυβέρνηση επειδή αποτελεί απάντηση σε αυτούς που αποφάσισαν και σε κείνους που δυστυχώς έβαλαν μαζί τους χειροπέδες στην ενημέρωση και Μαύρο ΕΡΤ.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ με την ανακοίνωση του εκφράζει τη μεγάλη του θλίψη για το θάνατό σου και το δυσαναπλήρωτο κενό που αφήνεις πίσω σου, ένας αθόρυβος αλλά και ανυποχώρητος αγωνιστής και στυλοβάτης επί 48 χρόνια των δικαιωμάτων του Κλάδου. Είναι γεγονός.
Ο Μάνος υπηρέτησε με πάθος και ανιδιοτέλεια τις αληθινές δημοσιογραφικές και κοινωνικές αξίες κάνοντας σκοπό της ζωής του την προσφορά για τον συνάδελφο, τον εργαζόμενο, τον άνεργο, κάθε άνθρωπο.
Από τη θέση του το 1966 στον Ο.Ε.Α. (Οργανισμός Επικουρικής Ασφάλισης) στη συνέχεια ιδρυτικό στέλεχος στον ΕΔΟΕΑΠ και από το 1987 στην ΕΣΗΕΑ συνέβαλε αποφασιστικά και αποτελεσματικά με προτάσεις, μελέτες και παρεμβάσεις στην προάσπιση των εργασιακών και ασφαλιστικών θεμάτων.
Η συνδικαλιστική του δράση και προσφορά αναγνωρίστηκε από όλο τον Κλάδο και ως μέλος της ΕΠΗΕΑ οι συνάδελφοι του τον ανέδειξαν επανειλημμένα στην Εξελεγκτική Επιτροπή του ΕΔΟΕΑΠ και πρώτο Πρόεδρο της ΠΟΕΠΤΥΜ.
Ο Μάνος Αμελίδης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1940 από γονείς πρόσφυγες από την Κωνσταντινούπολη. Αφού ολοκλήρωσε τις γυμνασιακές του σπουδές εισήχθη στην ΑΣΟΕΕ και το Οικονομικό Τμήμα της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, απ’ όπου αργότερα αποφοίτησε.
Εργάστηκε επίσης ως δημοσιογράφος συντάκτης – διορθωτής.
Έκανε τα πρώτα του βήματα στην «Ακρόπολη», όπως αναφέρει χαρακτηριστικά σε ένα μοναδικής ευαισθησίας σημείωμα του στο διαδίκτυο ο συμμαθητής ο Γιώργος Λεβεντογιάννης . Συνέχισε στο «ΕΘΝΟΣ», στα δελτία ειδήσεων της ΕΡΤ (τηλεόραση, ραδιόφωνο), σε εκπομπές στη δημόσια ραδιοφωνία, στέλεχος στο περιοδικό ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗ και από το 1980 έως και το 2008 στην εφημερίδα «ΕΞΠΡΕΣ». Δεν έγινε, δυστυχώς ποτέ μέλος της ΕΣΗΕΑ κάτι που θα πρέπει σκεφτεί ως ύστατο φόρο τιμής η σημερινή διοίκηση.
Ο Μάνος Αμελίδης προσέφερε πολύτιμες υπηρεσίες στους δημοσιογράφους σε όλους τους εργαζόμενους στα ΜΜΕ.
Ήταν πάντοτε ευγενής, πρόθυμος, φιλικός και συνεργάσιμος. Άλλωστε όλοι γνώριζαν ότι η εργασία του, τόσο στον ΕΔΟΕΑΠ όσο και στην ΕΣΗΕΑ, δεν υπήρξε ποτέ απλός βιοπορισμός. Η αγωνία του και το πάθος του για τα συμφέροντα του Κλάδου αλλά και την εξυπηρέτηση των συναδέλφων από το νεότερο έως τον γηραιότερο, ήταν σκοπός ζωής για τον Μάνο.
Ειλικρινή συλλυπητήρια στην Τζούλι, την Μαρία, τον εγγονό του Μάνο, την αγαπημένη του ανιψιά Αριέττα.
Θα μου επιτρέψετε όμως και δυο πολύ προσωπικές κουβέντες.
Σε αυτό το μακρινό ταξίδι Μάνο μου στην πόρτα του Παράδεισου θα βρεις την Φοίβη σου. Κάνε μου τη χάρη και πες της, ούτε αυτή την ξεχνάμε η Αντιγόνη, εγώ, όλη η παρέα, οι φίλοι σας.
Αντίο Μάνο Και σε ευχαριστώ που μου έκανες την μεγάλη τιμή να είμαι φίλος σου.
Καλό ταξίδι…
του Δημήτρη Τσλαπάτη
…Που λες Μάνο, Μιλούσα το πρωί με τον Κώστα..
-Θα πεις κάτι; με ρώτησε. Και πριν προφτάσω να απαντήσω με διέκοψε:
-Πρέπει να πεις κάτι εκ μέρους όλων μας.
Το βασάνισα για ώρες αλλά δεν έβγαινε. Με τίποτα.
Ύστερα δεν σε βρήκα και στο τηλέφωνο. Να μου πεις μια γνώμη, να αλλάξουμε κάτι, να βρούμε κάτι άλλο, όπως τόσες φορές σε δύσκολες ώρες για κρίσιμα θέματα. Και όχι μόνο.
Από τότε που συναντηθήκαμε γα πρώτη φορά κάπου εκεί στη δεκαετία του ‘ 80 και μετά που βρεθήκαμε στην Ένωση. Πρώτα στα σεμινάρια όπου μαζί με κάποιους άλλους φίλους ήρθα κι εγώ για να καταλάβω πώς δουλεύει κάποιος σε έναν υπολογιστή.
Είμαστε δυο τρείς από τα ΝΕΑ Οι δυο έμειναν. Εγώ βλέπεις επιμένω ακόμη στο χειρόγραφο. Και μετά σε παρέες , εκδηλώσεις , γλέντια , δράσεις Και πάλι μετά μαζί Ακαδημίας και Βουκουρεστίου γωνία.
# Ποιός άραγε ξέρει πώς η ιδέα για να γίνει το Μορφωτικό Ίδρυμα της ΕΣΗΕΑ στα μέσα της δεκαετίας του ‘ 90 είναι δική σου;
# Ποιος γνωρίζει ότι μαζί με τον αείμνηστο Νίκο Καραντινό είχατε την επιμέλεια για τα ιδρύματα και τις υποτροφίες χάρη στις οποίες άνοιξε ο δρόμος ακόμη και σε μεγάλες πανεπιστημιακές καριέρες;
# Ποιος γνωρίζει τη τεράστια συνεισφορά σου στο Σύνδεσμο Δημοσιογράφων –Αγωνιστών Εθνικής Αντίστασης;
# Ποιος μπορεί να φαντασθεί ότι η εξαίρεση των δημοσιογράφων από τον ΦΠΑ, που ισχύει ακόμη και στη σημερινή μνημονιακή εποχή, φέρει και τη δική σου σφραγίδα;
# Ποιος μπορεί να αμφισβητήσει ότι είναι προσωπική σου υπόθεση και επιτυχία η διάσωση της βιβλιοθήκης της ΕΣΗΕΑ και του Μουσείου Τύπου.
# Ποιος δεν θυμάται ότι σε όλες τις διεκδικήσεις και σε όλες τις απεργίες, τις ιστορικές απεργίες, για το αγγελιόσημο, τις ΣΣΕ για το ασφαλιστικό πάντοτες ήσουν παρών. Όχι για να βγάλεις την υποχρέωση σαν διευθυντής της Ένωσης αλλά με κατάθεση ψυχής παρακινώντας όλους.
# Ποιος μπορεί να αμφισβητήσει ότι και ως Διευθυντής των Υπηρεσιών της ΕΣΗΕΑ, είχες κομβικό ρόλο στην αναδιοργάνωση των υπηρεσιών της Ένωσης αλλά κυρίως στην ανάπτυξη πνεύματος συνεργασίας με όλους τους εργαζόμενους, γεγονός που συνέβαλε καθοριστικά όλα αυτά τα χρόνια στην υποστήριξη των διεκδικήσεων του Κλάδου. Θα πρέπει ακόμη να πληροφορηθούν και κάποιοι –που μάλλον δεν το γνωρίζουν- την ενεργό συμμετοχή σου τότε μαζί μας στην συλλογική προσπάθεια του 2006 για την αποκατάσταση των συμβασιούχων της ΕΡΤ. Και βέβαια την υπογραφή της περίφημης εκείνη συλλογικής σύμβασης που αναγνωρίζει την προυπηρεσία των συναδέλφων στην ΕΡΤ που κάποιοι τους πέταξαν στην ανεργία μαζί με όλους τους άλλους.
Είναι αυτή ακριβώς η ΣΣΕ που κρύβει η Κυβέρνηση επειδή αποτελεί απάντηση σε αυτούς που αποφάσισαν και σε κείνους που δυστυχώς έβαλαν μαζί τους χειροπέδες στην ενημέρωση και Μαύρο ΕΡΤ.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ με την ανακοίνωση του εκφράζει τη μεγάλη του θλίψη για το θάνατό σου και το δυσαναπλήρωτο κενό που αφήνεις πίσω σου, ένας αθόρυβος αλλά και ανυποχώρητος αγωνιστής και στυλοβάτης επί 48 χρόνια των δικαιωμάτων του Κλάδου. Είναι γεγονός.
Ο Μάνος υπηρέτησε με πάθος και ανιδιοτέλεια τις αληθινές δημοσιογραφικές και κοινωνικές αξίες κάνοντας σκοπό της ζωής του την προσφορά για τον συνάδελφο, τον εργαζόμενο, τον άνεργο, κάθε άνθρωπο.
Από τη θέση του το 1966 στον Ο.Ε.Α. (Οργανισμός Επικουρικής Ασφάλισης) στη συνέχεια ιδρυτικό στέλεχος στον ΕΔΟΕΑΠ και από το 1987 στην ΕΣΗΕΑ συνέβαλε αποφασιστικά και αποτελεσματικά με προτάσεις, μελέτες και παρεμβάσεις στην προάσπιση των εργασιακών και ασφαλιστικών θεμάτων.
Η συνδικαλιστική του δράση και προσφορά αναγνωρίστηκε από όλο τον Κλάδο και ως μέλος της ΕΠΗΕΑ οι συνάδελφοι του τον ανέδειξαν επανειλημμένα στην Εξελεγκτική Επιτροπή του ΕΔΟΕΑΠ και πρώτο Πρόεδρο της ΠΟΕΠΤΥΜ.
Ο Μάνος Αμελίδης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1940 από γονείς πρόσφυγες από την Κωνσταντινούπολη. Αφού ολοκλήρωσε τις γυμνασιακές του σπουδές εισήχθη στην ΑΣΟΕΕ και το Οικονομικό Τμήμα της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, απ’ όπου αργότερα αποφοίτησε.
Εργάστηκε επίσης ως δημοσιογράφος συντάκτης – διορθωτής.
Έκανε τα πρώτα του βήματα στην «Ακρόπολη», όπως αναφέρει χαρακτηριστικά σε ένα μοναδικής ευαισθησίας σημείωμα του στο διαδίκτυο ο συμμαθητής ο Γιώργος Λεβεντογιάννης . Συνέχισε στο «ΕΘΝΟΣ», στα δελτία ειδήσεων της ΕΡΤ (τηλεόραση, ραδιόφωνο), σε εκπομπές στη δημόσια ραδιοφωνία, στέλεχος στο περιοδικό ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗ και από το 1980 έως και το 2008 στην εφημερίδα «ΕΞΠΡΕΣ». Δεν έγινε, δυστυχώς ποτέ μέλος της ΕΣΗΕΑ κάτι που θα πρέπει σκεφτεί ως ύστατο φόρο τιμής η σημερινή διοίκηση.
Ο Μάνος Αμελίδης προσέφερε πολύτιμες υπηρεσίες στους δημοσιογράφους σε όλους τους εργαζόμενους στα ΜΜΕ.
Ήταν πάντοτε ευγενής, πρόθυμος, φιλικός και συνεργάσιμος. Άλλωστε όλοι γνώριζαν ότι η εργασία του, τόσο στον ΕΔΟΕΑΠ όσο και στην ΕΣΗΕΑ, δεν υπήρξε ποτέ απλός βιοπορισμός. Η αγωνία του και το πάθος του για τα συμφέροντα του Κλάδου αλλά και την εξυπηρέτηση των συναδέλφων από το νεότερο έως τον γηραιότερο, ήταν σκοπός ζωής για τον Μάνο.
Ειλικρινή συλλυπητήρια στην Τζούλι, την Μαρία, τον εγγονό του Μάνο, την αγαπημένη του ανιψιά Αριέττα.
Θα μου επιτρέψετε όμως και δυο πολύ προσωπικές κουβέντες.
Σε αυτό το μακρινό ταξίδι Μάνο μου στην πόρτα του Παράδεισου θα βρεις την Φοίβη σου. Κάνε μου τη χάρη και πες της, ούτε αυτή την ξεχνάμε η Αντιγόνη, εγώ, όλη η παρέα, οι φίλοι σας.
Αντίο Μάνο Και σε ευχαριστώ που μου έκανες την μεγάλη τιμή να είμαι φίλος σου.
Καλό ταξίδι…
Εβραϊκές δουλειές (συνέχεια χωρίς τέλος)
Ψάχνοντας το αεροπλάνο τα βόθρο-κάναλα αυτή την είδηση είτε την έκρυψαν είτε την έχασαν, αν και αφορά σε δεκάδες χιλιάδες Έλληνες δανειολήπτες των οποίων τα επιτόκια δανεισμού είναι προϊόν χειραγώγησης.
Η αμερικανική εποπτική αρχή που εγγυάται τις καταθέσεις στις τράπεζες,
η Federal Deposit Insurance Corp, στις 14 Μαρτίου, κατέθεσε αγωγή στο Περιφερειακό Δικαστήριο της Νέας Υόρκης , κατά 16 από τις μεγαλύτερες τράπεζες του κόσμου και της «British Bankers Association» , επειδή, χειραγωγώντας το επιτόκιο Libor εξαπάτησαν τουλάχιστον 38 αμερικανικές τράπεζες που πτώχευσαν από το 2008 ως σήμερα, όπως η Washington Mutual Bank και η IndyMac Bank , και δεκάδες άλλες μικρότερες τράπεζες, προκαλώντας τους « σημαντικές απώλειες ».
Σύμφωνα με την αγωγή, οι εν λόγω "παγκόσμιες τράπεζες", κατόπιν συνεννόησης , άλλαξαν το επιτόκιο Libor με το οποίο ήσαν συνδεδεμένα ορισμένα συμβόλαια «swaps» με τις τράπεζες που πτώχευσαν, και τα "έσπασαν," αθετώντας τις υποχρεώσεις τους και προκαλώντας έτσι σημαντικές απώλειες στις μικρότερές τράπεζες , οι οποίες, τις οδήγησαν τελικά στην πτώχευση, οπότε η Federal Deposit Insurance Corp, υποχρεώθηκε να πληρώσει τους καταθέτες τους.
Μερικές από τις τράπεζες που περιλαμβάνονται στην αγωγή , όπως η Barclays και η UBS , έχουν ήδη πληρώσει περίπου 6 δις. δολ. για να «κλείσουν» τις υποθέσεις για χειραγώγηση των επιτοκίων αναφοράς που ερευνούσαν οι εποπτικές αρχές των ΗΠΑ και της ΕΕ.
Τα παγκόσμια χρηματοπιστωτικά ιδρύματα έχουν επίσης μηνυθεί από «επενδυτές» που έχασαν χρήματα λόγω της χειραγώγησης των επιτοκίων αναφοράς ,με βάση την αντιμονοπωλιακή νομοθεσία , αλλά πέρσι τον Μάρτιο ,
το αμερικανικό ομοσπονδιακό δικαστήριο προστάτευσε τις τράπεζες, διότι απέρριψε αυτές τις κατηγορίες , δημιουργώντας έτσι δεδικασμένο.
Για το λόγο αυτό η FDIC επανέρχεται επικαλούμενη την «αθέτηση συμβολαίου».
Με βάση το επιτόκιο Libor διακανονίζεται σε παγκόσμιο επίπεδο , το επιτόκιο χρηματοοικονομικών προϊόντων αξίας άνω των 550 τρις. δολαρίων, από στεγαστικά δάνεια ως τα παράγωγα . Η British Bankers 'Association , που εγγυάται τη «διαφάνεια» του επιτοκίου Libor, κατηγορείται ότι συνήργησε στην απάτη αυτή.
Οι τράπεζες που αναφέρονται στην αγωγή είναι: η Bank of America Corp , η Citigroup Inc , η Credit Suisse Group AG , η Deutsche Bank AG , η HSBC Holdings PLC , η JPMorgan Chase & Co , η Royal Bank of Scotland Group PLC, η Rabobank , η Lloyds Banking Group plc , η Societe Generale , η Norinchukin Bank , η Royal Bank of Canada , η Bank of Tokyo - Mitsubishi UFJ και η WestLB AG .
ΥΓ…. και συ λαέ μαλα@σμενε μη ξεχνάς τον φασισμό, και την «ομοφοβία», και τον «ρατσισμό» βεβαίως ,βεβαίως και πλήρωνε τον φόρο σου και το στεγαστικό σου.
Η αμερικανική εποπτική αρχή που εγγυάται τις καταθέσεις στις τράπεζες,
η Federal Deposit Insurance Corp, στις 14 Μαρτίου, κατέθεσε αγωγή στο Περιφερειακό Δικαστήριο της Νέας Υόρκης , κατά 16 από τις μεγαλύτερες τράπεζες του κόσμου και της «British Bankers Association» , επειδή, χειραγωγώντας το επιτόκιο Libor εξαπάτησαν τουλάχιστον 38 αμερικανικές τράπεζες που πτώχευσαν από το 2008 ως σήμερα, όπως η Washington Mutual Bank και η IndyMac Bank , και δεκάδες άλλες μικρότερες τράπεζες, προκαλώντας τους « σημαντικές απώλειες ».
Σύμφωνα με την αγωγή, οι εν λόγω "παγκόσμιες τράπεζες", κατόπιν συνεννόησης , άλλαξαν το επιτόκιο Libor με το οποίο ήσαν συνδεδεμένα ορισμένα συμβόλαια «swaps» με τις τράπεζες που πτώχευσαν, και τα "έσπασαν," αθετώντας τις υποχρεώσεις τους και προκαλώντας έτσι σημαντικές απώλειες στις μικρότερές τράπεζες , οι οποίες, τις οδήγησαν τελικά στην πτώχευση, οπότε η Federal Deposit Insurance Corp, υποχρεώθηκε να πληρώσει τους καταθέτες τους.
Μερικές από τις τράπεζες που περιλαμβάνονται στην αγωγή , όπως η Barclays και η UBS , έχουν ήδη πληρώσει περίπου 6 δις. δολ. για να «κλείσουν» τις υποθέσεις για χειραγώγηση των επιτοκίων αναφοράς που ερευνούσαν οι εποπτικές αρχές των ΗΠΑ και της ΕΕ.
Τα παγκόσμια χρηματοπιστωτικά ιδρύματα έχουν επίσης μηνυθεί από «επενδυτές» που έχασαν χρήματα λόγω της χειραγώγησης των επιτοκίων αναφοράς ,με βάση την αντιμονοπωλιακή νομοθεσία , αλλά πέρσι τον Μάρτιο ,
το αμερικανικό ομοσπονδιακό δικαστήριο προστάτευσε τις τράπεζες, διότι απέρριψε αυτές τις κατηγορίες , δημιουργώντας έτσι δεδικασμένο.
Για το λόγο αυτό η FDIC επανέρχεται επικαλούμενη την «αθέτηση συμβολαίου».
Με βάση το επιτόκιο Libor διακανονίζεται σε παγκόσμιο επίπεδο , το επιτόκιο χρηματοοικονομικών προϊόντων αξίας άνω των 550 τρις. δολαρίων, από στεγαστικά δάνεια ως τα παράγωγα . Η British Bankers 'Association , που εγγυάται τη «διαφάνεια» του επιτοκίου Libor, κατηγορείται ότι συνήργησε στην απάτη αυτή.
Οι τράπεζες που αναφέρονται στην αγωγή είναι: η Bank of America Corp , η Citigroup Inc , η Credit Suisse Group AG , η Deutsche Bank AG , η HSBC Holdings PLC , η JPMorgan Chase & Co , η Royal Bank of Scotland Group PLC, η Rabobank , η Lloyds Banking Group plc , η Societe Generale , η Norinchukin Bank , η Royal Bank of Canada , η Bank of Tokyo - Mitsubishi UFJ και η WestLB AG .
ΥΓ…. και συ λαέ μαλα@σμενε μη ξεχνάς τον φασισμό, και την «ομοφοβία», και τον «ρατσισμό» βεβαίως ,βεβαίως και πλήρωνε τον φόρο σου και το στεγαστικό σου.
Εδώ γελάνε
Σε απάντηση των κυρώσεων της ΕΕ κατά των 21 Ρώσων, η Μόσχα στο πλαίσιο των αντιποίνων δεν έδωσε βίζα στον Μπιλτεμπέργκερ «ποιητή», Herman Van Rompuy!
Μη μασάτε με τις κυρώσεις
Οι «αγορές» παρακολουθούν τις πολεμικές κραυγές των μέσων αποβλάκωσης (μμα) και ξεκαρδίζονται.
Στις 15 Μαρτίου το πετρέλαιο στο Λονδίνο (Brent) έκλεισε στα 107.39 δολάρια στη Νέα Υόρκη το Τέξας λάιτ, ήταν στα 98.20, ενώ ο χρυσός ήταν στα 1377, 12 δολ. ανά ουγγιά. Σήμερα το πετρέλαιο στο Λονδίνο έχει 106, 05 και στη Νέα Υόρκη κάνει 98.525. ήγουν «σταθερότητα». Ο χρυσός έπεσε ελαφρά στα 1346 δολ. ανά ουγγιά.
Οπότε: «Πάτερ, άφες τοις παπαγάλοις, ου γαρ οίδασι τι ποιούσι» ….
Μη μασάτε με τις κυρώσεις
Οι «αγορές» παρακολουθούν τις πολεμικές κραυγές των μέσων αποβλάκωσης (μμα) και ξεκαρδίζονται.
Στις 15 Μαρτίου το πετρέλαιο στο Λονδίνο (Brent) έκλεισε στα 107.39 δολάρια στη Νέα Υόρκη το Τέξας λάιτ, ήταν στα 98.20, ενώ ο χρυσός ήταν στα 1377, 12 δολ. ανά ουγγιά. Σήμερα το πετρέλαιο στο Λονδίνο έχει 106, 05 και στη Νέα Υόρκη κάνει 98.525. ήγουν «σταθερότητα». Ο χρυσός έπεσε ελαφρά στα 1346 δολ. ανά ουγγιά.
Οπότε: «Πάτερ, άφες τοις παπαγάλοις, ου γαρ οίδασι τι ποιούσι» ….
18/3/14
Υπογράφηκε η ενταξη της Κριμαίας στη Ρωσία
MOSCOW, March 18. /ITAR-TASS/. Russian President Vladimir Putin, Chair of the State Council of the Republic of Crimea Vladimir Konstantinov, the republic’s Prime Minister Sergey Aksyonov and Sevastopol’s mayor Aleksei Chalyi have signed an interstate agreement on accession of the Republic of Crimea into the Russian Federation and creation of new sub-federal entities of the Russian Federation.
According to the legislation, after signing the agreement, the president turns to the Constitutional Court of Russia asking to give an assessment of the document’s compliance with the Constitution of Russia. In case of a positive assessment, the agreement together with the draft federal constitutional law determining the name of the new entity, its status, borders and interim statutes is submitted to the State Duma. If both documents are adopted by the two chambers of parliament and signed by the president, the Article 65 of the Russian Constitution determining the list of sub-federal entities is amended by adding the names of the new entities.At present, the Russian Federation comprises 83 sub-federal entities.
Φοβερό: Γύρισαν την πλάτη στον Βλαδίμηρο. Από G8 έγιναν G7*
Όπως ανακοίνωσε ο (εβραίος) υπουργός εξωτερικών της Γαλλίας, οι «Επτά», (ΗΠΑ-Γερμανία-Μ.Βρετανία- Γαλλία-Ιταλία-Καναδάς-Ιαπωνία), αποφάσισαν να θέσουν σε αναστολή την συμμετοχή της Ρωσίας στην άτυπη ομάδα των G8 και να συνεδριάσουν σαν G7.
Ο κ. Φαμπιούς πάντως είπε ότι η Ρωσία «δεν είναι εχθρός» και ότι η εταιρική σχέση Γαλλίας και Ρωσίας κρατάει αιώνες και ότι αυτή η εταιρική σχέση θα συνεχιστεί και στο μέλλον.
Παράλληλα, ο Μέγας προστάτης των Τατάρων Ταγίπ δέχθηκε τον ηγέτη των Τατάρων της Κριμαίας Mustafa Cemil ο ποίος τον ενημέρωσε για τον φόνο ενός Τατάρου από αγνώστους στις αρχές Μαρτίο. Μετά την συνομιλία αυτή ο Ρ.Τ.Ερντογάν κάλεσε τον Β.Πούτιν όπως μεταδίδεται από την Τουρκία και άφησε να εννοηθεί ότι εάν παραβιαστούν τα δικαιώματα των Τατάρων στην Κριμαία, «μπορεί να επηρεαστεί η ναυσιπλοΐα των ρωσικών σκαφών δια μέσου των Στενών».
Στη Ρωσία πάντως δεν ασχολήθηκαν ιδιαίτερα με τον Ταγίπ.
*Στη Μόσχα, το άγαλμα του Στάλιν δάκρυσε μόλις το άκουσε! (Από τα γέλια!)
Ο κ. Φαμπιούς πάντως είπε ότι η Ρωσία «δεν είναι εχθρός» και ότι η εταιρική σχέση Γαλλίας και Ρωσίας κρατάει αιώνες και ότι αυτή η εταιρική σχέση θα συνεχιστεί και στο μέλλον.
Παράλληλα, ο Μέγας προστάτης των Τατάρων Ταγίπ δέχθηκε τον ηγέτη των Τατάρων της Κριμαίας Mustafa Cemil ο ποίος τον ενημέρωσε για τον φόνο ενός Τατάρου από αγνώστους στις αρχές Μαρτίο. Μετά την συνομιλία αυτή ο Ρ.Τ.Ερντογάν κάλεσε τον Β.Πούτιν όπως μεταδίδεται από την Τουρκία και άφησε να εννοηθεί ότι εάν παραβιαστούν τα δικαιώματα των Τατάρων στην Κριμαία, «μπορεί να επηρεαστεί η ναυσιπλοΐα των ρωσικών σκαφών δια μέσου των Στενών».
Στη Ρωσία πάντως δεν ασχολήθηκαν ιδιαίτερα με τον Ταγίπ.
*Στη Μόσχα, το άγαλμα του Στάλιν δάκρυσε μόλις το άκουσε! (Από τα γέλια!)
H Υπερδνειστερία ζητάει την ένταξη στην Ρωσική Ομοσπονδία
Είναι 560.000 άνθρωποι. Το ένα τρίτο δηλώνουν Μολδαβοί , το άλλο ένα τρίτο δηλώνουν Ρώσοι και οι υπόλοιποι Ουκρανοί ενώ υπάρχουν αλλά όλοι , μιλάνε ρωσικά , γράφουν και διαβάζουν στα Κυριλλικά και είναι ορθόδοξοι, όπως και οι Γκαγκαούζοι, που για άλλους είναι Βούλγαροι και γι άλλους είναι Έλληνες.
Το 1990 κήρυξαν την ανεξαρτησία τους από το Κισινάου, (μολδαβία) και το 1992 πολέμησαν για αυτήν με τους γείτονες τους, (από την 1 Μαρτίου 1992 μέχρι την 21η Ιουλίου 1992, που υπογράφτηκε η ανακωχή).
Στις μάχες αυτές πήρε μέρος και το 14ο Σώμα του ρωσικού Στρατού με διοικητή τον θρυλικό Αλέξανδρο Ιβάνοβιτς Λέμπεντ.
Μετά, η υπόθεση Υπερδνειστερία «πάγωσε». Το 2006, με αφορμή την πρωτοβουλία Αχτισαάρι για το Κόσσοβο, η Υπερδνειστερία διεξήγαγε δημοψήφισμα παρόμοιο με το δημοψήφισμα της Κριμαίας , στο οποίο το 97% του πληθυσμού ψήφισε υπέρ της ανεξαρτησίας από τη Μολδαβία και υπέρ της ένταξης στην Ρωσική Ομοσπονδία.
Το 2013 , ηγέτης Υπερδνειστερίας Yevgeny Shevchuk αποφάσισε την ελεύθερη και παράλληλη κυκλοφορία του ρωσικού ρουβλίου με το ρούβλι της Υπερδνειστερίας.
Τώρα όπως μεταδίδεται από το Τιρασπόλ την πρωτεύουσα της Υπερδνειστερίας το τοπικό κοινοβούλιο και οι δημόσιες οργανώσεις απευθύνθηκαν στην Κρατική Δούμα της Ρωσίας , ζητώντας να μην τους ξεχάσουν και να προστεθεί διάταξη στο νόμο που θα περάσει για την Κριμαία, η οποία θα παραχωρεί τη ρωσική υπηκοότητα στους κατοίκους της Υπερδνειστερίας και θα αφήνει ανοιχτή τη δυνατότητα προσχώρησης στη Ρωσία της αυτοαποκαλούμενης Μολδαβικής Δημοκρατίας της Υπερδνειστερίας.
Το ψήφισμα προς τη Δούμα εγκρίθηκε σε κοινή συνεδρίαση των βουλευτών του κοινοβουλίου του Δνείστερου με τους εκπρόσωπους των οργανώσεων νεολαίας. Ο αντιπρόεδρος της ρωσικής κυβέρνησης Ντμίτρι Ραγόζιν δήλωσε στο ΙΤΑΡ-ΤΑΣ ότι η Ρωσική κυβέρνηση θα συζητήσει το ζήτημα της Υπερδνειστερίας στη συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου στις 20 Μαρτίου .
Το 1990 κήρυξαν την ανεξαρτησία τους από το Κισινάου, (μολδαβία) και το 1992 πολέμησαν για αυτήν με τους γείτονες τους, (από την 1 Μαρτίου 1992 μέχρι την 21η Ιουλίου 1992, που υπογράφτηκε η ανακωχή).
Στις μάχες αυτές πήρε μέρος και το 14ο Σώμα του ρωσικού Στρατού με διοικητή τον θρυλικό Αλέξανδρο Ιβάνοβιτς Λέμπεντ.
Μετά, η υπόθεση Υπερδνειστερία «πάγωσε». Το 2006, με αφορμή την πρωτοβουλία Αχτισαάρι για το Κόσσοβο, η Υπερδνειστερία διεξήγαγε δημοψήφισμα παρόμοιο με το δημοψήφισμα της Κριμαίας , στο οποίο το 97% του πληθυσμού ψήφισε υπέρ της ανεξαρτησίας από τη Μολδαβία και υπέρ της ένταξης στην Ρωσική Ομοσπονδία.
Το 2013 , ηγέτης Υπερδνειστερίας Yevgeny Shevchuk αποφάσισε την ελεύθερη και παράλληλη κυκλοφορία του ρωσικού ρουβλίου με το ρούβλι της Υπερδνειστερίας.
Τώρα όπως μεταδίδεται από το Τιρασπόλ την πρωτεύουσα της Υπερδνειστερίας το τοπικό κοινοβούλιο και οι δημόσιες οργανώσεις απευθύνθηκαν στην Κρατική Δούμα της Ρωσίας , ζητώντας να μην τους ξεχάσουν και να προστεθεί διάταξη στο νόμο που θα περάσει για την Κριμαία, η οποία θα παραχωρεί τη ρωσική υπηκοότητα στους κατοίκους της Υπερδνειστερίας και θα αφήνει ανοιχτή τη δυνατότητα προσχώρησης στη Ρωσία της αυτοαποκαλούμενης Μολδαβικής Δημοκρατίας της Υπερδνειστερίας.
Το ψήφισμα προς τη Δούμα εγκρίθηκε σε κοινή συνεδρίαση των βουλευτών του κοινοβουλίου του Δνείστερου με τους εκπρόσωπους των οργανώσεων νεολαίας. Ο αντιπρόεδρος της ρωσικής κυβέρνησης Ντμίτρι Ραγόζιν δήλωσε στο ΙΤΑΡ-ΤΑΣ ότι η Ρωσική κυβέρνηση θα συζητήσει το ζήτημα της Υπερδνειστερίας στη συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου στις 20 Μαρτίου .
17/3/14
Ο Πρόεδρος το υπέγραψε
ΜΟΣΧΑ, 17 Μαρτίου, / ITAR-TASS /.
Ο Πρόεδρος της Ρωσικής Ομοσπονδίας Βλαντιμίρ Πούτιν υπέγραψε το διάταγμα που αναγνωρίζει την Δημοκρατία της Κριμαίας ως κυρίαρχο και ανεξάρτητο κράτος.
Το «Ουκάζιο» του προέδρου Πούτιν αναφέρει: «Λαμβάνοντας υπόψη τη βούληση του λαού της Κριμαίας που εκφράστηκε στο δημοψήφισμα της 16ης Μαρτίου 2014, ΕΝΤΕΛΛΟΜΑΙ η Δημοκρατία της Κριμαίας, όπου η πόλη της Σεβαστούπολης η οποία έχει ειδικό καθεστώς, να αναγνωριστεί ως κυρίαρχο και ανεξάρτητο κράτος» .
Το Ουκάζιο» τέθηκε σε ισχύ ταυτόχρονα με την με την υπογραφή του.
Ένα gay ουκρανικό ποντίκι βρυχάται
Ο βουλευτής και αρχηγός του Ριζοσπαστικού Κόμματος Ουκρανίας, Oleh Lyashko, κατέθεσε σήμερα στη γραμματεία της Verkhovna Rada νομοσχέδιο για την κήρυξη πολέμου στη Ρωσία.
Η νομοθετική πρόταση του κ. Λιάσκο προβλέπει τη διακοπή των διπλωματικών σχέσεων με τη Ρωσία , την καταγγελία των διμερών συνθηκών Ουκρανίας-Ρωσίας περιλαμβανομένης της συνθήκης για τον ελλιμενισμό του ρωσικού στόλου στην Κριμαία μέχρι το 2042, την επιβολή καθεστώτος θεωρήσεων για τους Ρώσους, και ζητά την επιβολή τελών διαμετακόμισης 500 δολ ανά 1.000 κυβικά μέτρα στο Ρωσικό φυσικό αέριο.
Ο κ. Λιάσκο καλεί επίσης τον προσωρινό πρόεδρο κ. Τουρσίνωφ να επιστρατεύσει τους Ουκρανούς, να ζητήσει την ένταξη στην Ευρωπαϊκή Ένωση και το ΝΑΤΟ και να ζητήσει από τις κυβερνήσεις των Ηνωμένων Πολιτειών και των άλλων χωρών του ΝΑΤΟ να παράσχουν τη μέγιστη δυνατή υλική και τεχνική βοήθεια.
Ο κ. Λιάσκο, που είναι 42 ετών, και εξελέγη αρχηγός του Ουκρανικού Ριζοσπαστικού Δημοκρατικού Κόμματος της στις 8 Αυγούστου 2011, κατά το τρίτο συνέδριο του κόμματος , και την ίδια ημέρα το μετονόμασε σε Ριζοσπαστικό Κόμμα του Oleh Lyashko .
Στις κοινοβουλευτικές εκλογές του 2012 κατέβηκε σε 28 εκλογικές περιφέρειες και απέσπασε το 1,08 % των ψήφων κερδίζοντας μία έδρα την οποία κατέχει ο αρχηγός Oleh Lyashko.
Ο κ. Λιάσκο το 2006 εξελέγη για πρώτη φορά βουλευτής με τον συνδυασμό της κ Γιούλιας Τομοσένκο αλλά το 2010 διαγράφτηκε επειδή είχε διαρρεύσει στο Διαδίκτυο, ένα βίντεο στο οποίο ο 17χρονος τότε Λιασένκο μιλούσε για τις σεξουαλικές σχέσεις με έναν «υψηλόβαθμο αξιωματούχο» .
Έτσι, ο γκέι ριζοσπάστης που είναι πάντως παντρεμένος με γυναίκα και έχει δύο παιδιά, μετά την επανάσταση του Μαιντάν, αποφάσισε ως «εθνικιστής» ,να κάνει πόλεμο και όχι έρωτα με τη Ρωσία.
Η νομοθετική πρόταση του κ. Λιάσκο προβλέπει τη διακοπή των διπλωματικών σχέσεων με τη Ρωσία , την καταγγελία των διμερών συνθηκών Ουκρανίας-Ρωσίας περιλαμβανομένης της συνθήκης για τον ελλιμενισμό του ρωσικού στόλου στην Κριμαία μέχρι το 2042, την επιβολή καθεστώτος θεωρήσεων για τους Ρώσους, και ζητά την επιβολή τελών διαμετακόμισης 500 δολ ανά 1.000 κυβικά μέτρα στο Ρωσικό φυσικό αέριο.
Ο κ. Λιάσκο καλεί επίσης τον προσωρινό πρόεδρο κ. Τουρσίνωφ να επιστρατεύσει τους Ουκρανούς, να ζητήσει την ένταξη στην Ευρωπαϊκή Ένωση και το ΝΑΤΟ και να ζητήσει από τις κυβερνήσεις των Ηνωμένων Πολιτειών και των άλλων χωρών του ΝΑΤΟ να παράσχουν τη μέγιστη δυνατή υλική και τεχνική βοήθεια.
Ο κ. Λιάσκο, που είναι 42 ετών, και εξελέγη αρχηγός του Ουκρανικού Ριζοσπαστικού Δημοκρατικού Κόμματος της στις 8 Αυγούστου 2011, κατά το τρίτο συνέδριο του κόμματος , και την ίδια ημέρα το μετονόμασε σε Ριζοσπαστικό Κόμμα του Oleh Lyashko .
Στις κοινοβουλευτικές εκλογές του 2012 κατέβηκε σε 28 εκλογικές περιφέρειες και απέσπασε το 1,08 % των ψήφων κερδίζοντας μία έδρα την οποία κατέχει ο αρχηγός Oleh Lyashko.
Ο κ. Λιάσκο το 2006 εξελέγη για πρώτη φορά βουλευτής με τον συνδυασμό της κ Γιούλιας Τομοσένκο αλλά το 2010 διαγράφτηκε επειδή είχε διαρρεύσει στο Διαδίκτυο, ένα βίντεο στο οποίο ο 17χρονος τότε Λιασένκο μιλούσε για τις σεξουαλικές σχέσεις με έναν «υψηλόβαθμο αξιωματούχο» .
Έτσι, ο γκέι ριζοσπάστης που είναι πάντως παντρεμένος με γυναίκα και έχει δύο παιδιά, μετά την επανάσταση του Μαιντάν, αποφάσισε ως «εθνικιστής» ,να κάνει πόλεμο και όχι έρωτα με τη Ρωσία.
Ώδινε όρος και έβγαλε Μπλακ τζακ
Κυρώσεις σε 21 Ρώσους και Ουκρανούς αξιωματούχους, (και όχι 22 για να μην καούν, προφανώς), αποφάσισαν οι Ευρώ-παιοι υπουργοί εξωτερικών. Δεν θα τους δίνουν βίζες και θα τους παγώσουν τους λογαριασμούς τους σε δυτικές τράπεζες. (Εάν φυσικά έχουν, και εάν τους βρουν).
Η Ουκρανία στον δρόμο της τεως Γιουγκοσλαβίας
Το μοντέλο της χαλαρής Ομοσπονδίας που εμφάνισε ο μακαρίτης Χολμπρουκ στο Ντέιτον προωθεί τώρα η Μόσχα για την Ουκρανία, την ίδια στιγμή που στις Βρυξέλλες συζητούν για την αναθεώρηση του «Ντέιτον» μέσα από ένα διάλογο «υψηλού επιπέδου», παρόμοιο με εκείνο μεταξύ Σερβίας και Κοσσόβου υπό την αιγίδα της Κάθριν Άστον.
Στις Βρυξέλλες επιμένουν για την «ανάγκη συνταγματικών αλλαγών στη Βοσνία-Ερζεγοβίνη», η οποία θα τερματίσει «το πολιτικό αδιέξοδο» , διότι «η ειρηνευτική Συμφωνία του Ντέιτον» με την οποία έληξε ο πόλεμος, «δεν επιτρέπει στη χώρα να λειτουργήσει αποτελεσματικά».
Σύμφωνα με τους Ευρωπαίους , χρειάζεται νέο Σύνταγμα, και για αυτό το λόγο θα πρέπει να συγκροτηθεί μία ομάδα δράσης «task force» για να προετοιμάσει και να εναρμονίσει τις μεταρρυθμίσεις στις δύο «οντότητες», χρησιμοποιώντας ως «καρότο» την « ευρωπαϊκή οικονομική βοήθεια».
Ενώ λοιπόν στις Βρυξέλλες ονειρεύονται κατάργηση της «Σερβικής Δημοκρατίας» και σχεδιάζουν ένα ενιαίο ισλαμικό κράτος , όπου Σέρβοι και Κροάτες θα είναι «μειονότητες», το ρωσικό υπουργείο εξωτερικών πρότεινε σήμερα, για την επίλυση της Ουκρανικής κρίσης, τη σύγκλιση συντακτικής συνέλευσης πριν τη διενέργεια των προεδρικών και κοινοβουλευτικών εκλογών, η οποία θα συντάξει νέο σύνταγμα με το οποίο η Ουκρανία θα μετατρέπει σε ομοσπονδιακή δημοκρατία, παραχωρώντας ευρύτατες εξουσίες στις περιφέρειές της.
Στις ευρύτατες εξουσίες θα πρέπει να περιλαμβάνεται και το δικαίωμα βέτο των μελών της ομοσπονδίας σε ότι αφορά τις οικονομικές και στρατιωτικές συμμαχίες. Αυτό το αίτημα άλλωστε προβάλλουν και οι πολίτες της Ουκρανίας που διαδηλώνουν κατά των αρχών του Κιέβου, στο Χάρκοβο, το Ντονιέτσκ, το Λουγκάνσκ, το Κίροφ, την Οδησσό, τη Χερσώνα, το Νικολάγιεφ κλπ. κλπ.
Στις Βρυξέλλες επιμένουν για την «ανάγκη συνταγματικών αλλαγών στη Βοσνία-Ερζεγοβίνη», η οποία θα τερματίσει «το πολιτικό αδιέξοδο» , διότι «η ειρηνευτική Συμφωνία του Ντέιτον» με την οποία έληξε ο πόλεμος, «δεν επιτρέπει στη χώρα να λειτουργήσει αποτελεσματικά».
Σύμφωνα με τους Ευρωπαίους , χρειάζεται νέο Σύνταγμα, και για αυτό το λόγο θα πρέπει να συγκροτηθεί μία ομάδα δράσης «task force» για να προετοιμάσει και να εναρμονίσει τις μεταρρυθμίσεις στις δύο «οντότητες», χρησιμοποιώντας ως «καρότο» την « ευρωπαϊκή οικονομική βοήθεια».
Ενώ λοιπόν στις Βρυξέλλες ονειρεύονται κατάργηση της «Σερβικής Δημοκρατίας» και σχεδιάζουν ένα ενιαίο ισλαμικό κράτος , όπου Σέρβοι και Κροάτες θα είναι «μειονότητες», το ρωσικό υπουργείο εξωτερικών πρότεινε σήμερα, για την επίλυση της Ουκρανικής κρίσης, τη σύγκλιση συντακτικής συνέλευσης πριν τη διενέργεια των προεδρικών και κοινοβουλευτικών εκλογών, η οποία θα συντάξει νέο σύνταγμα με το οποίο η Ουκρανία θα μετατρέπει σε ομοσπονδιακή δημοκρατία, παραχωρώντας ευρύτατες εξουσίες στις περιφέρειές της.
Στις ευρύτατες εξουσίες θα πρέπει να περιλαμβάνεται και το δικαίωμα βέτο των μελών της ομοσπονδίας σε ότι αφορά τις οικονομικές και στρατιωτικές συμμαχίες. Αυτό το αίτημα άλλωστε προβάλλουν και οι πολίτες της Ουκρανίας που διαδηλώνουν κατά των αρχών του Κιέβου, στο Χάρκοβο, το Ντονιέτσκ, το Λουγκάνσκ, το Κίροφ, την Οδησσό, τη Χερσώνα, το Νικολάγιεφ κλπ. κλπ.
Another greek success story
ΜΕΓΑ (φασόν) Ρεπορτάζ από τις Κάλπες στην Κριμαία
-ΑΠΟΧΗ 16,9%
-Υπέρ της ένωσης με τη Ρωσία
-ΝΤΑ 96,7%
-Nιετ 7%
- ΠOTAMI+ ΤΗΛΕ-ΦΛΩΡΟΣ 66,66%
-ΟΧΙ στον Ρατσισμό και την Ομοφοβία 69,69%
- ΔΟΛιοι Μπομπολίστας Ρουφιανεξ-πρακτορεξ 99,99%
-ΑΠΟΧΗ 16,9%
-Υπέρ της ένωσης με τη Ρωσία
-ΝΤΑ 96,7%
-Nιετ 7%
- ΠOTAMI+ ΤΗΛΕ-ΦΛΩΡΟΣ 66,66%
-ΟΧΙ στον Ρατσισμό και την Ομοφοβία 69,69%
- ΔΟΛιοι Μπομπολίστας Ρουφιανεξ-πρακτορεξ 99,99%
ΚΡΙΜΑΙΑ: Συμμετοχή 83,1%. ΝΑΙ 96,7%
Οι «παράνομοι» που παραβίασαν με το δημοψήφισμα τους την «συνταγματική τάξη» των πραξικοπηματιών του Κιέβου πανηγυρίζουν τη «Νίκη» τους, χωρίς να τους απειλέι κανείς άλλος πλην του Ομπάμα και της Παγκόσμιας Χούντας.
Η βαρόνη της ΕΕ ζήτησε από τη Ρωσία να αναγνωρίσει την ψευτο-κυβέρνηση των πραξικοπηματιών και να αρχίσει διάλογο μαζί τους.
Το κολοβό «κοιβούλιο» της Ουκρανίας η Ράντα συνεδριάζει με 296 από τους 450 βουλευτές. Οι 154 αγνοούνται. Από τους 296 οι 278 παριστάνουν την συμπολίτευση και οι 18 την αντιπολίτευση.
Η «πλειοψηφία» αποτελείται από τους 88 της Γιούλιας, τους 42 του πυγμάχου και τους 36 φασίστες του «Svoboda», σε αυτούς προστέθηκαν στις 22 Φεβρουαρίου 38 αποστάτες βουλευτές από το Κόμμα των Περιφερειών του Γιανουκόβιτς, και τις επόμενες μέρες προστέθηκαν άλλοι 32, και έγιναν 236, που έδωσαν ψήφο εμπιστοσύνης στον Γιάσενιουκ.
Από τους Αποστάτες, οι 33 σχημάτισαν στις 25 Φεβρουαρίου την κοινοβουλευτική Ομάδα «Група Економічний розвиток» με αρχηγό τον Anatoliy Kinakh που είναι αρχηγός του κόμματος των επιχειρηματιών και οι οποίοι θέλουν την επανάληψη των συνομιλιών με την ΕΕ και την υπογραφή μιας συμφωνίας ελευθέρου Εμπορίου (Free Trade Agreement.)
Οι επόμενοι 37 , που την κοπάνισαν από το Κόμμα των Περιφερειών του Γιανουκόβιτς ίδρυσαν υπό την ηγεσία του Ιχορ Γερεμέγιεφ (Ihor Yeremeyev), το Κόμμα «Sovereign European Ukraine - Соборна європейська Україна, στις 27 Φεβρουαρίου.
Στις συνεδριάσεις μετέχει ως «αντιπολίτευση» και το Κομμουνιστικό Κόμμα, που έχει 32 βουλευτές, ένα τμήμα του Κόμματος των Περιφερειών με επικεφαλής τον Αλεξάντρ Γιεφρέμοβ που θεωρητικά έχει 77 από τους 210 βουλευτές του Κόμματος των Περιφερειών.
Το κολοβό «κοιβούλιο» της Ουκρανίας η Ράντα συνεδριάζει με 296 από τους 450 βουλευτές. Οι 154 αγνοούνται. Από τους 296 οι 278 παριστάνουν την συμπολίτευση και οι 18 την αντιπολίτευση.
Η «πλειοψηφία» αποτελείται από τους 88 της Γιούλιας, τους 42 του πυγμάχου και τους 36 φασίστες του «Svoboda», σε αυτούς προστέθηκαν στις 22 Φεβρουαρίου 38 αποστάτες βουλευτές από το Κόμμα των Περιφερειών του Γιανουκόβιτς, και τις επόμενες μέρες προστέθηκαν άλλοι 32, και έγιναν 236, που έδωσαν ψήφο εμπιστοσύνης στον Γιάσενιουκ.
Από τους Αποστάτες, οι 33 σχημάτισαν στις 25 Φεβρουαρίου την κοινοβουλευτική Ομάδα «Група Економічний розвиток» με αρχηγό τον Anatoliy Kinakh που είναι αρχηγός του κόμματος των επιχειρηματιών και οι οποίοι θέλουν την επανάληψη των συνομιλιών με την ΕΕ και την υπογραφή μιας συμφωνίας ελευθέρου Εμπορίου (Free Trade Agreement.)
Οι επόμενοι 37 , που την κοπάνισαν από το Κόμμα των Περιφερειών του Γιανουκόβιτς ίδρυσαν υπό την ηγεσία του Ιχορ Γερεμέγιεφ (Ihor Yeremeyev), το Κόμμα «Sovereign European Ukraine - Соборна європейська Україна, στις 27 Φεβρουαρίου.
Στις συνεδριάσεις μετέχει ως «αντιπολίτευση» και το Κομμουνιστικό Κόμμα, που έχει 32 βουλευτές, ένα τμήμα του Κόμματος των Περιφερειών με επικεφαλής τον Αλεξάντρ Γιεφρέμοβ που θεωρητικά έχει 77 από τους 210 βουλευτές του Κόμματος των Περιφερειών.
KΕΔ : ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΦΑΣΟΝ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Κόβουν στη μέση μισθούς και συντάξεις
στους εργαζόμενους στα ΜΜΕ
16/03/2014
Εργασία - φασόν για τους δημοσιογράφους σε εφημερίδες ιστοσελίδες, περιοδικά και ραδιοτηλεοπτικά Μέσα, με μεροκάματα Ουκρανίας θέλει τώρα να περάσει σε όλα τα ΜΜΕ, η πλειοψηφία των έξι στην ΕΣΗΕΑ, με τροπολογία Κουμπιά που ξέρει καλά από διόδια...
Την Τρίτη στο ΔΣ της ΕΣΗΕΑ, η πλειοψηφία των προθύμων με εισήγηση Αντωνιάδου φέρνει για συζήτηση τροπολογία του συνεταίρου της Κουμπιά, παρόλο που η συγκεκριμένη πρόταση απορρίφθηκε από την ΠΟΕΣΥ και ο εμπνευστής της δεν τόλμησε να την επαναφέρει στο Γενικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας που έγινε το Σάββατο..
Στόχος του σχεδίου είναι οι δημοσιογράφοι να γίνουν φασονίστες, η να δουλεύουν αποκλειστικά μόνο με δική τους απόδειξη ή μπλοκάκι και αυτό να γίνει ο κανόνας.. Έτσι προτείνουν για την απασχόληση και την ασφάλιση των δημοσιογράφων το άρθρο 1 του Ν 3846/2010 που ορίζει ότι : «..στις περιπτώσεις αμοιβής κατά μονάδα εργασίας (φασόν) τηλεργασίας, κατ’ οίκον απασχόλησης, τεκμαίρεται ότι προκύπτει σύμβαση εξαρτημένης εργασίας..» χωρίς όμως ΣΣΕ και με αμοιβές-ψίχουλα που στην ουσία ορίζει ο εργοδότης με την κατάσταση που επικρατεί και την ανεργία να καλπάζει.
Διάταξη που έρχεται γάντι από την άλλη εβδομάδα στο νέο κύμα απολύσεων στο ΔΟΛ, την απόβαση Κινέζων…επενδυτών στο Πήγασο, και το τρίτο μνημόνιο για τα ασφαλιστικά ταμεία που ψήνεται.
Πρόκειται για διάταξη που χαρίζει λεφτά με ουρά στους εργοδότες. Είναι λεφτά δικά μας που μας τα παίρνουν με την βούλα της ΕΣΗΕΑ, επειδή με την τροπολογία και την εργοδοτική πρακτική που καθιερώνει:
# Καταργείται η έννοια του μισθού και της συλλογικής σύμβασης άρα δεν διασφαλίζεται μισθός και δεν λαμβάνεται υπόψη καμία προϋπηρεσία.
#Τα αφεντικά δεν υποχρεώνονται να πληρώνουν εισφορές στα Ταμεία , αποκομίζοντας κέρδη εκατομμυρίων ευρώ το χρόνο.
# Ο εργαζόμενος υποχρεώνεται να κάνει και πάλι αυτασφάλιση και άρα μειώνονται ακόμη περισσότερο οι πενιχρές αποδοχές του, όπως ακριβώς γίνεται και με το ΤΕΒΕ.
# Με την απόδειξη η το μπλοκάκι χάνεις τουλάχιστον ένα-δυο σημερινά μηνιάτικα επειδή πληρώνεις χαράτσι για μπλοκάκια στην εφορία (τέλος επιτηδεύματος).
# Οι ιδιοκτήτες των ιστοσελίδων τρίβουν τα χέρια τους, επειδή εγκαταλείπεται η επιβολή αγγελιοσήμου στις διαφημίσεις.
# Καταργείται όμως ΚΑΙ συνολικά το αγγελιόσημο επειδή σήμερα υφίσταται ως «οιονεί εργοδοτική εισφορά» και εισπράττεται από Ταμείο που ασφαλίζει δημοσιογράφους οι οποίοι αμείβονται και ασφαλίζονται με μισθό που ορίζεται με ΣΣΕ.( Έστω ΜΕ την τελευταία που υπεγράφη).
Χωρίς μισθό όμως πάει περίπατο και ο πόρος. Με την σύμβαση όμως του 2009, υπολογίζεται και η εργοδοτική εισφορά για τις εφημερίδες της Κυριακής και τα ηλεκτρονικά ΜΜΕ. Χωρίς σύμβαση χάνεται και αυτό το έσοδο για τα ταμεία και τσεπώνουν κι άλλα λεφτά οι εργοδότες.
# Το αγγελιόσημο που χάνεται από τα Ταμεία του κλάδου ( αρκετά εκατομμύρια ευρώ το χρόνο μετατρέπεται σε διαφημιστική δαπάνη, που καταλήγει στη τσέπη του εκδότη και του διαφημιστή.
# Δεν θα πληρώνονται όμως και αποζημιώσεις σε όσους χάνουν την δουλειά τους επειδή προϋπόθεση της καταβολής τους είναι η ύπαρξη μισθωτής εργασίας. # Καταργείται και η αποζημίωση (εφάπαξ) για τους μισθωτούς που συμπληρώνουν τις προϋποθέσεις συνταξιοδότησης, και υπολογίζεται με την κλίμακα της αποζημίωσης για τους απολυόμενους μισθωτούς(Ν2112/20)
# Δεν υπάρχει περίθαλψη για τέτοιες μορφές απασχόλησης στον ΕΔΟΕΑΠ.
# Καταργούνται τα δώρα Χριστουγέννων και Πάσχα και το επίδομα άδειας όπου έχουν απομείνει(δηλαδή στον ιδιωτικό τομέα)
# Δεν θα καταβάλλεται επίδομα ανεργίας.
# Δεν θα μπορεί να γίνει επίσχεση ούτε να καταβληθεί επίδομα για επίσχεση
# Δεν θα μπορεί να γίνει προσφυγή στο ΣΕΠΕ (επιθεώρηση εργασίας)η σε τριμερή διαιτησία για εργασιακά ζητήματα.
# Δεν θα υπάρχει προστασία σε περιπτώσεις ομαδικών απολύσεων, μεταβίβασης εκδοτικών επιχειρήσεων κα. Ποιον συμφέρουν όλα αυτά; Πάντως όχι τους εργαζόμενους. Και όταν έρθει η ώρα της σύνταξης η της ασπιρίνης; Ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος... Ούτε για τους νέους ούτε για του παλιούς.
Mετά το κόκκινο στα Ταμεία, ΤΟ ΛΟΥΚΕΤΟ είναι η επόμενη μέρα.
Μετά την παράγκα του Καψή που μετέτρεψε τους δημοσιογράφους της «ΔΤ», σε εποχικούς δασοπυροσβέστες, προκειμένου να πληρωθούν, η θλιβερή συγκυβέρνηση στην ΕΣΗΕΑ , με τους δύο θηλυκούς λαγούς του Τρίμη,
το Διόγο τσόντα και τον Κουμπιά στο τέταρτο όροφο, σπρώχνουν τον κόσμο να δουλεύει φασόν στη φάμπρικα της διαπλοκής.
Και στην ουσία κόβουν στη μέση τους μισθούς και τις συντάξεις μας. Μαζί τους, για λόγους… αλληλεγγύης, και η τέως του ΕΔΟΕΑΠ , που πανικόβλητη με την διαγραφή της , όπως και ο Κεδίκογλου, τάζουν λαγούς με πετραχήλια, με ρυθμική υπόκρουση καλαματιανού.
Δοξάστε τους..
Κίνηση Επαγγελματιών Δημοσιογράφων
στους εργαζόμενους στα ΜΜΕ
16/03/2014
Εργασία - φασόν για τους δημοσιογράφους σε εφημερίδες ιστοσελίδες, περιοδικά και ραδιοτηλεοπτικά Μέσα, με μεροκάματα Ουκρανίας θέλει τώρα να περάσει σε όλα τα ΜΜΕ, η πλειοψηφία των έξι στην ΕΣΗΕΑ, με τροπολογία Κουμπιά που ξέρει καλά από διόδια...
Την Τρίτη στο ΔΣ της ΕΣΗΕΑ, η πλειοψηφία των προθύμων με εισήγηση Αντωνιάδου φέρνει για συζήτηση τροπολογία του συνεταίρου της Κουμπιά, παρόλο που η συγκεκριμένη πρόταση απορρίφθηκε από την ΠΟΕΣΥ και ο εμπνευστής της δεν τόλμησε να την επαναφέρει στο Γενικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας που έγινε το Σάββατο..
Στόχος του σχεδίου είναι οι δημοσιογράφοι να γίνουν φασονίστες, η να δουλεύουν αποκλειστικά μόνο με δική τους απόδειξη ή μπλοκάκι και αυτό να γίνει ο κανόνας.. Έτσι προτείνουν για την απασχόληση και την ασφάλιση των δημοσιογράφων το άρθρο 1 του Ν 3846/2010 που ορίζει ότι : «..στις περιπτώσεις αμοιβής κατά μονάδα εργασίας (φασόν) τηλεργασίας, κατ’ οίκον απασχόλησης, τεκμαίρεται ότι προκύπτει σύμβαση εξαρτημένης εργασίας..» χωρίς όμως ΣΣΕ και με αμοιβές-ψίχουλα που στην ουσία ορίζει ο εργοδότης με την κατάσταση που επικρατεί και την ανεργία να καλπάζει.
Διάταξη που έρχεται γάντι από την άλλη εβδομάδα στο νέο κύμα απολύσεων στο ΔΟΛ, την απόβαση Κινέζων…επενδυτών στο Πήγασο, και το τρίτο μνημόνιο για τα ασφαλιστικά ταμεία που ψήνεται.
Πρόκειται για διάταξη που χαρίζει λεφτά με ουρά στους εργοδότες. Είναι λεφτά δικά μας που μας τα παίρνουν με την βούλα της ΕΣΗΕΑ, επειδή με την τροπολογία και την εργοδοτική πρακτική που καθιερώνει:
# Καταργείται η έννοια του μισθού και της συλλογικής σύμβασης άρα δεν διασφαλίζεται μισθός και δεν λαμβάνεται υπόψη καμία προϋπηρεσία.
#Τα αφεντικά δεν υποχρεώνονται να πληρώνουν εισφορές στα Ταμεία , αποκομίζοντας κέρδη εκατομμυρίων ευρώ το χρόνο.
# Ο εργαζόμενος υποχρεώνεται να κάνει και πάλι αυτασφάλιση και άρα μειώνονται ακόμη περισσότερο οι πενιχρές αποδοχές του, όπως ακριβώς γίνεται και με το ΤΕΒΕ.
# Με την απόδειξη η το μπλοκάκι χάνεις τουλάχιστον ένα-δυο σημερινά μηνιάτικα επειδή πληρώνεις χαράτσι για μπλοκάκια στην εφορία (τέλος επιτηδεύματος).
# Οι ιδιοκτήτες των ιστοσελίδων τρίβουν τα χέρια τους, επειδή εγκαταλείπεται η επιβολή αγγελιοσήμου στις διαφημίσεις.
# Καταργείται όμως ΚΑΙ συνολικά το αγγελιόσημο επειδή σήμερα υφίσταται ως «οιονεί εργοδοτική εισφορά» και εισπράττεται από Ταμείο που ασφαλίζει δημοσιογράφους οι οποίοι αμείβονται και ασφαλίζονται με μισθό που ορίζεται με ΣΣΕ.( Έστω ΜΕ την τελευταία που υπεγράφη).
Χωρίς μισθό όμως πάει περίπατο και ο πόρος. Με την σύμβαση όμως του 2009, υπολογίζεται και η εργοδοτική εισφορά για τις εφημερίδες της Κυριακής και τα ηλεκτρονικά ΜΜΕ. Χωρίς σύμβαση χάνεται και αυτό το έσοδο για τα ταμεία και τσεπώνουν κι άλλα λεφτά οι εργοδότες.
# Το αγγελιόσημο που χάνεται από τα Ταμεία του κλάδου ( αρκετά εκατομμύρια ευρώ το χρόνο μετατρέπεται σε διαφημιστική δαπάνη, που καταλήγει στη τσέπη του εκδότη και του διαφημιστή.
# Δεν θα πληρώνονται όμως και αποζημιώσεις σε όσους χάνουν την δουλειά τους επειδή προϋπόθεση της καταβολής τους είναι η ύπαρξη μισθωτής εργασίας. # Καταργείται και η αποζημίωση (εφάπαξ) για τους μισθωτούς που συμπληρώνουν τις προϋποθέσεις συνταξιοδότησης, και υπολογίζεται με την κλίμακα της αποζημίωσης για τους απολυόμενους μισθωτούς(Ν2112/20)
# Δεν υπάρχει περίθαλψη για τέτοιες μορφές απασχόλησης στον ΕΔΟΕΑΠ.
# Καταργούνται τα δώρα Χριστουγέννων και Πάσχα και το επίδομα άδειας όπου έχουν απομείνει(δηλαδή στον ιδιωτικό τομέα)
# Δεν θα καταβάλλεται επίδομα ανεργίας.
# Δεν θα μπορεί να γίνει επίσχεση ούτε να καταβληθεί επίδομα για επίσχεση
# Δεν θα μπορεί να γίνει προσφυγή στο ΣΕΠΕ (επιθεώρηση εργασίας)η σε τριμερή διαιτησία για εργασιακά ζητήματα.
# Δεν θα υπάρχει προστασία σε περιπτώσεις ομαδικών απολύσεων, μεταβίβασης εκδοτικών επιχειρήσεων κα. Ποιον συμφέρουν όλα αυτά; Πάντως όχι τους εργαζόμενους. Και όταν έρθει η ώρα της σύνταξης η της ασπιρίνης; Ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος... Ούτε για τους νέους ούτε για του παλιούς.
Mετά το κόκκινο στα Ταμεία, ΤΟ ΛΟΥΚΕΤΟ είναι η επόμενη μέρα.
Μετά την παράγκα του Καψή που μετέτρεψε τους δημοσιογράφους της «ΔΤ», σε εποχικούς δασοπυροσβέστες, προκειμένου να πληρωθούν, η θλιβερή συγκυβέρνηση στην ΕΣΗΕΑ , με τους δύο θηλυκούς λαγούς του Τρίμη,
το Διόγο τσόντα και τον Κουμπιά στο τέταρτο όροφο, σπρώχνουν τον κόσμο να δουλεύει φασόν στη φάμπρικα της διαπλοκής.
Και στην ουσία κόβουν στη μέση τους μισθούς και τις συντάξεις μας. Μαζί τους, για λόγους… αλληλεγγύης, και η τέως του ΕΔΟΕΑΠ , που πανικόβλητη με την διαγραφή της , όπως και ο Κεδίκογλου, τάζουν λαγούς με πετραχήλια, με ρυθμική υπόκρουση καλαματιανού.
Δοξάστε τους..
Κίνηση Επαγγελματιών Δημοσιογράφων
Δεν είναι 93% αλλά 95,5 %
Οι κάτοικοι της Κριμαίας ζήτησαν με 95,5 % την επανένωση με τη Ρωσία. Στη Σεβαστούπολη που διοικητικά είναι αυτόνομη «ΝΑΙ στην Ένωση» ψήφισε το 93%.
Στις εκλογές στη Σερβία η μεγάλη αποχή προσδιόρισε σε μεγάλο βαθμό το αποτέλεσμα.
Στις εκλογες πήρε μέρος το 53,2% από τους 6.765.998 εγγεγραμμένους. Στο Κόσσοβο ψήφισε το 34,42% αλλά η Πρίστινα δεν δέχθηκε να στηθούν κάλπες στο έδαφος της και οι ψηφοφόροι ψήφισαν στη Βράνιε και στη Ράσκα.
Ο συνασπισμός του κ. Αλεξάνταρ Βούτσιτς και του SNS κατήγαγε μια περιφανή νίκη και «σάρωσε», πετυχαίνονται τη μεγαλύτερη σε έκταση νίκη από το 1990. Έλαβε το 48,8% και βγάζει τους 157 από τους 250 βουλευτές του κοινοβουλίου.
Μακράν δεύτερος ο συνασπισμός του σοσιαλιστικού κόμματος και του κ. Ντάτσιτς που έλαβε 14%.
Στη Βουλή μπαίνουν ακόμα τα δύο τμήματα του διασπασμένου Δημοκρατικού Κόμματος.
Το DS του κ. Τζίλας έλαβε 5,9% και νίκησε το NDS του κ. Τάντιτς που έλαβε 5,7%. Στη μάχη της αντιπολίτευσης πάντως, νικητής ανεδείχθη ο κ. Τζίλας.
Στη νέα Βουλή θα μετέχουν και τρία τα κόμματα των μειονοτήτων. Η Ένωση του Ούγγρων της Βοϊβοντίνα- SVM ( 2,2%), το SDA του Σουλεϊμάν Ούλιανιν (1%),και το PDD του Ρεζά Χαλίμι ( 0,5%).
Εκτός Βουλής έμειναν το DSS του κ. Κοστούνιτσα που έλαβε 4,1%, το LDP του κ. Τσέντομιρ Γιοβάνοβιτς, (3,1%) και το κόμμα των περιφερειών του κ, Ντίνκιτς (URS) που έλαβε το 3,3%.
Στις εκλογές για τον Δήμο του Βελιγραδίου, που έγιναν ταυτόχρονα, το SNS έλαβε 43,6%, το DS του κ. Τζίλας 15,8%, το SPS-NS-PUPS του κ. Ντάτσιτς 11,6%, ενώ το NDS του κ. Τάντιτς έλαβε μόνο το 3,6%. Το DSS του κ. Κοστούνιτσα έλαβε το 6,5%, ενώ το κόμμα του κ. Γιοβάνοβιτς καταποντίστηκε στο 3,1%.
Τα αποτελέσματα του Βελιγραδίου κατέδειξαν ότι οι περισσότερες δημοσκοπήσεις κάλυπταν την περιφέρεια της πρωτεύουσας, όπου με εξαίρεση την εξόφθαλμη υποστήριξη προς τον κ. Τάντιτς, το αποτέλεσμα αντιστοιχεί με τις προβλέψεις.
Στις εκλογές στη Σερβία η μεγάλη αποχή προσδιόρισε σε μεγάλο βαθμό το αποτέλεσμα.
Στις εκλογες πήρε μέρος το 53,2% από τους 6.765.998 εγγεγραμμένους. Στο Κόσσοβο ψήφισε το 34,42% αλλά η Πρίστινα δεν δέχθηκε να στηθούν κάλπες στο έδαφος της και οι ψηφοφόροι ψήφισαν στη Βράνιε και στη Ράσκα.
Ο συνασπισμός του κ. Αλεξάνταρ Βούτσιτς και του SNS κατήγαγε μια περιφανή νίκη και «σάρωσε», πετυχαίνονται τη μεγαλύτερη σε έκταση νίκη από το 1990. Έλαβε το 48,8% και βγάζει τους 157 από τους 250 βουλευτές του κοινοβουλίου.
Μακράν δεύτερος ο συνασπισμός του σοσιαλιστικού κόμματος και του κ. Ντάτσιτς που έλαβε 14%.
Στη Βουλή μπαίνουν ακόμα τα δύο τμήματα του διασπασμένου Δημοκρατικού Κόμματος.
Το DS του κ. Τζίλας έλαβε 5,9% και νίκησε το NDS του κ. Τάντιτς που έλαβε 5,7%. Στη μάχη της αντιπολίτευσης πάντως, νικητής ανεδείχθη ο κ. Τζίλας.
Στη νέα Βουλή θα μετέχουν και τρία τα κόμματα των μειονοτήτων. Η Ένωση του Ούγγρων της Βοϊβοντίνα- SVM ( 2,2%), το SDA του Σουλεϊμάν Ούλιανιν (1%),και το PDD του Ρεζά Χαλίμι ( 0,5%).
Εκτός Βουλής έμειναν το DSS του κ. Κοστούνιτσα που έλαβε 4,1%, το LDP του κ. Τσέντομιρ Γιοβάνοβιτς, (3,1%) και το κόμμα των περιφερειών του κ, Ντίνκιτς (URS) που έλαβε το 3,3%.
Στις εκλογές για τον Δήμο του Βελιγραδίου, που έγιναν ταυτόχρονα, το SNS έλαβε 43,6%, το DS του κ. Τζίλας 15,8%, το SPS-NS-PUPS του κ. Ντάτσιτς 11,6%, ενώ το NDS του κ. Τάντιτς έλαβε μόνο το 3,6%. Το DSS του κ. Κοστούνιτσα έλαβε το 6,5%, ενώ το κόμμα του κ. Γιοβάνοβιτς καταποντίστηκε στο 3,1%.
Τα αποτελέσματα του Βελιγραδίου κατέδειξαν ότι οι περισσότερες δημοσκοπήσεις κάλυπταν την περιφέρεια της πρωτεύουσας, όπου με εξαίρεση την εξόφθαλμη υποστήριξη προς τον κ. Τάντιτς, το αποτέλεσμα αντιστοιχεί με τις προβλέψεις.
16/3/14
Διαδηλώσεις εκτός Κριμαίας
Στο λιμάνι της Οδησσού 20.000 πολίτες πραγματοποίησαν συγκέντρωση κρατώντας σημαίες της Ουκρανίας , της Ρωσίας και της Κριμαίας με τα συνθήματα
«Δημοψήφισμα », « Πρώτα η Κριμαία μετά η Οδησσός», «Ουκρανία και Ρωσία μαζί», «Stop στο Ναζισμό», « Η Οδησσός είναι ρωσική» κλπ, κλπ.
Το επόμενο Σαββατοκύριακο θα γίνουν νέα συλλαλητήρια με αίτημα το δημοψήφισμα για την «αποκέντρωσης της εξουσίας», για «να γίνει επίσημη γλώσσα η ρωσική», και για να αποφας΄σιει ο λαός για τις σχέσεις με το ΝΑΤΟ, την ΕΕ, και το ΔΝΤ. Ο ηγέτης του κινήματος «Λαϊκή Αλτερνατίβα» που οργάνωσε τη συγκέντρωση Αντόν Νταβιντένκο κάλεσε τους συγκεντρωμένους στην πορεία προς το δημοτικό συμβούλιο την επόμενη εβδομάδα για να απαιτήσουν να γίνουν οι εορτασμοί για την 70η επέτειο της απελευθέρωσης της Οδησσού από τους Γερμανούς στις 10 Απριλίου.
Στο Χάρκοβο συγκεντρώθηκαν περίπου 5000 διαδηλωτές που άπλωσαν μια ρωσική σημαία 100 μέτρων και ζήτησαν την ομοσπονδιοποίησης της Ουκρανίας , και καθεστώς δεύτερης επίσημης γλώσσας για τη ρωσική. Οι Διαδηλωτές στο Χάρκοβο έκαναν πορεία προς το ρωσικό προξενείο και επέδωσαν ψήφισμα για την προστασία των δικαιωμάτων τους .
Στο Ντονιέτσκ οι διαδηλωτές έκαναν έκκληση προς τη Ράντα (Βουλή) για να ρίξει την ψευδο- κυβέρνηση Γιάσενιουκ και κατέλαβαν το γραφείο του εισαγγελέα . Στο Κίροφ συγκεντρώθηκαν περίπου πέντε χιλιάδες διαδηλωτές κατά της ακροδεξιάς κυβέρνησης Γιάσενιουκ .
ΥΓ. Ο σιεντολόγος Γιάσενιουκ το Σάββατο στο ΣΑ του ΟΗΕ στην ΝΥ, είπε στους δημοσιογράφους ότι τις διαδηλώσεις τις κάνουν μεταφερόμενοι Ρωσοι προβοκάτορες, και ότι για το λόγο αυτό στα συνοριακές διαβάσεις εάν οι υπάλληλοι κρίνουν ότι πρόκειται για προβοκάτορες απαγορεύουν την είσοδο στους Ρώσους.
Το επόμενο Σαββατοκύριακο θα γίνουν νέα συλλαλητήρια με αίτημα το δημοψήφισμα για την «αποκέντρωσης της εξουσίας», για «να γίνει επίσημη γλώσσα η ρωσική», και για να αποφας΄σιει ο λαός για τις σχέσεις με το ΝΑΤΟ, την ΕΕ, και το ΔΝΤ. Ο ηγέτης του κινήματος «Λαϊκή Αλτερνατίβα» που οργάνωσε τη συγκέντρωση Αντόν Νταβιντένκο κάλεσε τους συγκεντρωμένους στην πορεία προς το δημοτικό συμβούλιο την επόμενη εβδομάδα για να απαιτήσουν να γίνουν οι εορτασμοί για την 70η επέτειο της απελευθέρωσης της Οδησσού από τους Γερμανούς στις 10 Απριλίου.
Στο Χάρκοβο συγκεντρώθηκαν περίπου 5000 διαδηλωτές που άπλωσαν μια ρωσική σημαία 100 μέτρων και ζήτησαν την ομοσπονδιοποίησης της Ουκρανίας , και καθεστώς δεύτερης επίσημης γλώσσας για τη ρωσική. Οι Διαδηλωτές στο Χάρκοβο έκαναν πορεία προς το ρωσικό προξενείο και επέδωσαν ψήφισμα για την προστασία των δικαιωμάτων τους .
Στο Ντονιέτσκ οι διαδηλωτές έκαναν έκκληση προς τη Ράντα (Βουλή) για να ρίξει την ψευδο- κυβέρνηση Γιάσενιουκ και κατέλαβαν το γραφείο του εισαγγελέα . Στο Κίροφ συγκεντρώθηκαν περίπου πέντε χιλιάδες διαδηλωτές κατά της ακροδεξιάς κυβέρνησης Γιάσενιουκ .
ΥΓ. Ο σιεντολόγος Γιάσενιουκ το Σάββατο στο ΣΑ του ΟΗΕ στην ΝΥ, είπε στους δημοσιογράφους ότι τις διαδηλώσεις τις κάνουν μεταφερόμενοι Ρωσοι προβοκάτορες, και ότι για το λόγο αυτό στα συνοριακές διαβάσεις εάν οι υπάλληλοι κρίνουν ότι πρόκειται για προβοκάτορες απαγορεύουν την είσοδο στους Ρώσους.
Η δήλωση του Μπατίρη
Γιάσενιουκ: “Η ουκρανική κυβέρνηση προτίθεται να διαθέσει επιπλέον 717 εκατομμύρια δολάρια για την άμυνα”.
Eδώ δεν έχει να πληρώσει το φυσικό αέριο, ζητάει βερεσέ από το ΔΝΤ, και υπόσχεται να διαθέσει επιπλέον 717 εκατομμύρια δολάρια για την… άμυνα.
Eδώ δεν έχει να πληρώσει το φυσικό αέριο, ζητάει βερεσέ από το ΔΝΤ, και υπόσχεται να διαθέσει επιπλέον 717 εκατομμύρια δολάρια για την… άμυνα.
93% ΝΑΙ. Μαζικό το λαϊκό παρών στο Δημοψήφισμα της Κριμαίας
Δυο ώρες πριν να κλείσουν οι κάλπες 1.122.000 πολίτες είχαν ψηφίσει στο δημοψήφισμα της Κριμαίας δίνοντας την δική τους δημοκρατική απάντηση στις κραυγές του σαιεντολόγου Γιάσενιουκ και της παγκόσμιας Χούντας για παράνομο δημοψήφισμα.
Η προσέλευση στο δημοψήφισμα στην Κριμαία για δύο ώρες πριν κλείσει οι κάλπες ήταν 73,4% δήλωσε στους δημοσιογράφους ο πρόεδρος του Ανώτατου Συμβουλίου της Κριμαίας. Στη Σεβαστούπολη η συμμετοχή ήταν 83,5%.
Σύμφωνα με τα εξιτ-πολ το ΝΑΙ στο δημοψήφισμα θα φθάσει το 93%.
Οι ΔΟΛιοι ρουφιάνοι επειδή δεν τους άρεσε το αποτέλεσμα ξέχασαν τον Χίτλερ τον ναζισμό και τον Μπαντέρα και θυμήθηκαν τον Στάλιν.
«Σταλινικό» ποσοστό στο δημοψήφισμα της Κριμαίας:93% υπέρ ...έγραψαν Τα Νέα Οnline για να ενημερώσουν τα "κοτόπουλα" που τους διαβάζουν. Θυμήθηκαν μεχρι και το άγαλμα του ...Λένιν. " Κραδαίνοντας ρωσικές σημαίες, μπροστά από το άγαλμα του Λένιν, φιλορώσοι πολίτες της Κριμαίας πανηγυρίζουν στη Συμφερόπολη".
ΥΓ. Αυτό θα πει ρουφιανέξ-πρακτορέξ ψευτοενημέρωση από τους χαβάν χαφιέ!
Η προσέλευση στο δημοψήφισμα στην Κριμαία για δύο ώρες πριν κλείσει οι κάλπες ήταν 73,4% δήλωσε στους δημοσιογράφους ο πρόεδρος του Ανώτατου Συμβουλίου της Κριμαίας. Στη Σεβαστούπολη η συμμετοχή ήταν 83,5%.
Σύμφωνα με τα εξιτ-πολ το ΝΑΙ στο δημοψήφισμα θα φθάσει το 93%.
Οι ΔΟΛιοι ρουφιάνοι επειδή δεν τους άρεσε το αποτέλεσμα ξέχασαν τον Χίτλερ τον ναζισμό και τον Μπαντέρα και θυμήθηκαν τον Στάλιν.
«Σταλινικό» ποσοστό στο δημοψήφισμα της Κριμαίας:93% υπέρ ...έγραψαν Τα Νέα Οnline για να ενημερώσουν τα "κοτόπουλα" που τους διαβάζουν. Θυμήθηκαν μεχρι και το άγαλμα του ...Λένιν. " Κραδαίνοντας ρωσικές σημαίες, μπροστά από το άγαλμα του Λένιν, φιλορώσοι πολίτες της Κριμαίας πανηγυρίζουν στη Συμφερόπολη".
ΥΓ. Αυτό θα πει ρουφιανέξ-πρακτορέξ ψευτοενημέρωση από τους χαβάν χαφιέ!
Μετά την κάλπη θα μας αλλάξουν τα πετρέλαια
του Σπύρου Χατζάρα
Η απάντηση στην κρίση είναι «περισσότερη και καλύτερη Ευρώπη», είπε ο φον Αντωνάκης , και αμέσως η καλύτερη Ευρώπη πήρε τον δρόμο και έρχεται, διότι «η Ελλάδα ανακάμπτει», η «Ευρώπη δουλεύει», και «ανοίγουμε το δρόμο για μεγαλύτερη συνοχή, λιγότερη γραφειοκρατία, και περισσότερες μεταρρυθμίσεις», δηλαδή «την ολοκλήρωση των κρίσιμων και μόνιμων διαρθρωτικών μεταβολών».
«Η ταυτόχρονη επίτευξη πρωτογενούς πλεονάσματος στον κρατικό προϋπολογισμό και θετικού ισοζυγίου τρεχουσών συναλλαγών για πρώτη φορά ταυτόχρονα, τις τελευταίες 6 δεκαετίες» , αποτελεί «αισιόδοξο μήνυμα αποκατάστασης της μακροοικονομικής ισορροπίας».
Ωστόσο ο σακάτης, διέψευσε όσους πιστεύουν ότι ο γερμαναράς δεν έχει βρετανικό χιούμορ και μας είπε:«Μην ανησυχείτε, δεν πρόκειται να σας δώσουμε οικονομική βοήθεια με το ζόρι».
Με το ίδιο χιούμορ και ο μεγάλος μας φίλος ο κ. Τουρκολιάς ,διαπίστωσε ότι η ελληνική οικονομία βαδίζει σε πολύ σταθερό έδαφος, και ότι οι ενδείξεις της επερχόμενης ανάκαμψης «της Ελλάδας της εξωστρέφειας», και της αρχής της εξόδου από την κρίση εντός του τρέχοντος έτους ,είναι πλέον, ισχυρές».
Αφού ο φον Αντωνάκης είπε ότι , «η Ελλάδα ανακάμπτει και σύντομα θα βγει από την κρίση», το είδε το όνειρο και ο κ. Τουρκολιάς. Άλλωστε όπως λέει ο φον Αντωνάκης , «η οικονομία δεν είναι μόνο αριθμοί». Διότι πίσω από τους αριθμούς βρίσκονται οι ψηφοφόροι της Νέας Δημοκρατίας, και του Άρη, άσε που «πρέπει να ενισχυθεί η πολιτική για την αντιμετώπιση της ανεργίας, κυρίως των νέων». Και για την αντιμετώπιση της ανεργίας, έρχεται η απελευθέρωση των ομαδικών απολύσεων και η επανεξέταση της μονιμοποίησης των 50.000 «εσωστρεφών» του Παυλόπουλου. (Μετεκλογικά!)
Οι εξωστρεφείς άνεργοί, οι εξωστρεφείς συνταξιούχοι και οι εξωστρεφείς φτωχοί, κάνουν ήδη ουρές έξω από το Γενικό Λογιστήριο για να πάρουν προκαταβολή από το «κοινωνικό μέρισμα», διότι το 70% της υπέρβασης του στόχου για το πρω(κ)τογενές πλεόνασμα, «μπορεί να διανεμηθεί για κοινωνικούς σκοπούς». (Εφόσον όμως επιτυγχάνονται οι δημοσιονομικοί στόχοι), αν και η κακιά τρόικα, οι ορδές των πιστωτών, ο Ντάιζελμπλουμ, και ο σακάτης που επιτίθενται στην «Γραμμή Μαζινώ» των σαχλαμαρέλων , τραβούν «κόκκινη γραμμή», απαιτώντας η διανομή, «να μην απειλήσει την επίτευξη του φετινού στόχου για «πρωτογενές πλεόνασμα» ύψους 2,9 δισ. ευρώ», και ζητούν από τον φιλάνθρωπο καθηγητή της λιτότητας , να διατεθούν επιπλέον κεφάλαια από το «πλεόνασμα», για αποπληρωμή ληξιπρόθεσμων οφειλών του Κράτους προς ιδιώτες, οι οποίες ανήλθαν στα 4,3 5 δισ. ευρώ στο τέλος Ιανουαρίου.
Θέλει να αγιάσει προεκλογικά ο φον Αντωνάκης, αλλά τα «σκυλιά» δεν τον αφήνουν ενώ ο «σακάτης» του φωνάζει από το MEGA, ότι «η Ελλάδα δεν έχει εκπληρώσει όσα έχουν συμφωνηθεί».
Ο σοσιαλ-ληστής υπουργός- καθηγητής επιμένει όμως πως το 70% του ποσού που θα είναι διαθέσιμο από το πρωτογενές πλεόνασμα του 2013 και θα αναδιανεμηθεί ως (προεκλογικό) κοινωνικό μέρισμα, στους «ευπαθείς» και τους ευκολόπιστους.
Μετά το άνοιγμα της κάλπης και αφού ο κυρίαρχος λα(γ)ος θα έχει γίνει στιφάδο, θα έρθουν τα χρήματα «από τη δόση», και « το ποσό της δόσης θα είναι τέτοιο που θα καλύπτει πλήρως τις δανειακές ανάγκες του Μαΐου», και αργότερα θα γίνει η δοκιμαστική επιστροφή του Δημοσίου στις αγορές με την έκδοση πενταετούς ομολόγου, αντί για τα τρίμηνα γραμμάτια.
Στο μεταξύ ο φον Αντωνάκης για να μην τον πάρει το γενόσημο ποτάμι του εργολάβου, μοιράζει ζωγραφιστά δισεκατομμύρια από τα πετρέλαια ως κοινωνικό μέρισμα.
Μπροστά στην κάλπη ανακοίνωσε έσοδα 150 δισ. ευρώ από τα σημαντικά κοιτάσματα υδρογονανθράκων στη Δυτική Ελλάδα και το Ιόνιο , και τα οποία θα μπουν στα Ταμεία του κράτους στα επόμενα 25 έως 30 χρόνια. «Success story». Προανήγγειλε μάλιστα ότι το 70% των εσόδων αυτών, (δηλαδή ένα ποσό που σωρευτικά θα ξεπεράσει τα 100 δισ. ευρώ), θα διατεθεί για τη στήριξη του Ασφαλιστικού μέσω του Ταμείου Κοινωνικής Αλληλεγγύης Γενεών που θα λειτουργεί κατά τα πρότυπα της πετρελαιοπαραγωγού Νορβηγίας, ενώ το 5% ή άλλα 7-8 δισ. ευρώ θα επενδυθούν σε υποδομές της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. (το υπόλοιπό 25% θα μοιραστεί ως μέρισμα προφανώς στους ντόπιους και τους λαθρομετανάστες.
Τρέξατε- τρέξατε. 2500 ευρώ έκαστος, αλλά από το 2045. Μπορεί και το 2060. Για να γίνει κατανοητό το όφελος για το οποίο μίλησε ο πρωθυπουργός, σημειώστε ότι στα 33 χρόνια του Πρίνου, το κοίτασμα έχει δώσει περίπου 117 εκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου συνολικής αξίας 12 δισ. δολ. εκ των οποίων τα δημόσια έσοδα είναι 6 δισ. δολάρια.
Γιατί μοιράζει τώρα ο Φον τα δισεκατομμύρια του μέλλοντός μας μόνον ο δαιμόνιος και υπέροχος von Mouroutis το γνωρίζει.
Για τα πετρέλαια του ανατολικού Αιγαίου, που κάνουν «τζίζ», ο Φον δεν είπε κιχ. Ούτε για τον «μπάμπουρα», ούτε για την «λαδοξέρα». Για τα πετρέλαια του Αιγαίου περιμένει πράσινο φως από τον κουμπάρο τον Ταγίπ και τον Δαβίδ-ογλού Έτσι κρατάει την «ελπίδα της κοινωνίας» ο φον Αντωνάκης.
Πουλώντας επικοινωνιακά φύκια για μεταξωτές κορδέλες, για να μην επιτρέψει στον «λαϊκισμό και τον εξτρεμισμό» να πλήξουν «το ευρωπαϊκό οικοδόμημα», και να περιφρουρήσει τη «δημοκρατία» των περιούσιων τοκογλύφων», διότι είναι και αυτός ένας από εκείνους των οποίων η «τοκογλυφική ιδεολογία ενώνει τους Ευρωπαίους».
Τα αφεντικά επειδή δεν αφήνουν τίποτα στην τύχη, μετά την «πραγματική, βασική διαφορά ανάμεσα σε προοδευτικούς και συντηρητικούς», που λανσάρουν οι ευρώ-σοσιαλιστές που θέλουν να πείσουν του ευρωπαίους πολίτες ότι «η τοκογλυφική Ευρώπη δεν σημαίνει ανεργία, ύφεση και λιτότητα, αλλά ανάπτυξη, κοινωνική συνοχή και απασχόληση», και αφού την «γενόσημη Ελιά» την έφαγε ο δημοσκοπικός δάκος, έβγαλαν στον φόρο τον «Οχετό» με τηλε-αρχηγό έναν τέως κοσμικό φλώρο, που χρίσθηκε δημοσιογράφος σε κομματικά εργαστήρια και στα γραφεία των αφεντικών.
Τα ο κόμμα –εκπομπή, υπόσχεται προς τους χαζούς οπαδούς του ,ενόψει ευροκάλπης, ότι τραβάει η ψυχή τους. Κυβέρνηση με 20 υπουργούς, οι βουλευτές να μην υπερβαίνουν τους 200, εκλογές (μόνο) κάθε τέσσερα χρόνια, έμπρακτη στήριξη των αδύναμων (λαθρομεταναστών), προώθηση μιας προοδευτικής (γκέι και τοξικομανούς) κοινωνίας, ουσιαστική βιώσιμη ανάπτυξη, περιορισμό των επιχορηγήσεων προς τα κόμματα κατά 50%, και διαχωρισμός Εκκλησίας και Κράτους. Κλπ, κλπ, και μπλά, μπλά μπλά. Κουβέντα να γίνεται. Φυσικά τίποτα από αυτά δεν έχει σχέση με τις ευρωεκλογές. Αυτό το ξεσερνότανε με τη «δυναμική συμμέτοχη στην Ευρώπη», και για αυτή τη «δυναμική συμμέτοχη στην Ευρώπη», 57 ηλίθιοι τηλεθεατές του Μέγκα θα πάνε να ψηφίσουν «Οχετό». Έτσι όμως είναι η πολιτική.
Στο τέλος ξυρίζουν τον ψηφοφόρο και μετά την απομάκρυνση από την κάλπη ουδέν λάθος αναγνωρίζεται.
Οπότε καλύτερα να προσέχουν όλοι που δίνουν την ψήφο τους.
Η απάντηση στην κρίση είναι «περισσότερη και καλύτερη Ευρώπη», είπε ο φον Αντωνάκης , και αμέσως η καλύτερη Ευρώπη πήρε τον δρόμο και έρχεται, διότι «η Ελλάδα ανακάμπτει», η «Ευρώπη δουλεύει», και «ανοίγουμε το δρόμο για μεγαλύτερη συνοχή, λιγότερη γραφειοκρατία, και περισσότερες μεταρρυθμίσεις», δηλαδή «την ολοκλήρωση των κρίσιμων και μόνιμων διαρθρωτικών μεταβολών».
«Η ταυτόχρονη επίτευξη πρωτογενούς πλεονάσματος στον κρατικό προϋπολογισμό και θετικού ισοζυγίου τρεχουσών συναλλαγών για πρώτη φορά ταυτόχρονα, τις τελευταίες 6 δεκαετίες» , αποτελεί «αισιόδοξο μήνυμα αποκατάστασης της μακροοικονομικής ισορροπίας».
Ωστόσο ο σακάτης, διέψευσε όσους πιστεύουν ότι ο γερμαναράς δεν έχει βρετανικό χιούμορ και μας είπε:«Μην ανησυχείτε, δεν πρόκειται να σας δώσουμε οικονομική βοήθεια με το ζόρι».
Με το ίδιο χιούμορ και ο μεγάλος μας φίλος ο κ. Τουρκολιάς ,διαπίστωσε ότι η ελληνική οικονομία βαδίζει σε πολύ σταθερό έδαφος, και ότι οι ενδείξεις της επερχόμενης ανάκαμψης «της Ελλάδας της εξωστρέφειας», και της αρχής της εξόδου από την κρίση εντός του τρέχοντος έτους ,είναι πλέον, ισχυρές».
Αφού ο φον Αντωνάκης είπε ότι , «η Ελλάδα ανακάμπτει και σύντομα θα βγει από την κρίση», το είδε το όνειρο και ο κ. Τουρκολιάς. Άλλωστε όπως λέει ο φον Αντωνάκης , «η οικονομία δεν είναι μόνο αριθμοί». Διότι πίσω από τους αριθμούς βρίσκονται οι ψηφοφόροι της Νέας Δημοκρατίας, και του Άρη, άσε που «πρέπει να ενισχυθεί η πολιτική για την αντιμετώπιση της ανεργίας, κυρίως των νέων». Και για την αντιμετώπιση της ανεργίας, έρχεται η απελευθέρωση των ομαδικών απολύσεων και η επανεξέταση της μονιμοποίησης των 50.000 «εσωστρεφών» του Παυλόπουλου. (Μετεκλογικά!)
Οι εξωστρεφείς άνεργοί, οι εξωστρεφείς συνταξιούχοι και οι εξωστρεφείς φτωχοί, κάνουν ήδη ουρές έξω από το Γενικό Λογιστήριο για να πάρουν προκαταβολή από το «κοινωνικό μέρισμα», διότι το 70% της υπέρβασης του στόχου για το πρω(κ)τογενές πλεόνασμα, «μπορεί να διανεμηθεί για κοινωνικούς σκοπούς». (Εφόσον όμως επιτυγχάνονται οι δημοσιονομικοί στόχοι), αν και η κακιά τρόικα, οι ορδές των πιστωτών, ο Ντάιζελμπλουμ, και ο σακάτης που επιτίθενται στην «Γραμμή Μαζινώ» των σαχλαμαρέλων , τραβούν «κόκκινη γραμμή», απαιτώντας η διανομή, «να μην απειλήσει την επίτευξη του φετινού στόχου για «πρωτογενές πλεόνασμα» ύψους 2,9 δισ. ευρώ», και ζητούν από τον φιλάνθρωπο καθηγητή της λιτότητας , να διατεθούν επιπλέον κεφάλαια από το «πλεόνασμα», για αποπληρωμή ληξιπρόθεσμων οφειλών του Κράτους προς ιδιώτες, οι οποίες ανήλθαν στα 4,3 5 δισ. ευρώ στο τέλος Ιανουαρίου.
Θέλει να αγιάσει προεκλογικά ο φον Αντωνάκης, αλλά τα «σκυλιά» δεν τον αφήνουν ενώ ο «σακάτης» του φωνάζει από το MEGA, ότι «η Ελλάδα δεν έχει εκπληρώσει όσα έχουν συμφωνηθεί».
Ο σοσιαλ-ληστής υπουργός- καθηγητής επιμένει όμως πως το 70% του ποσού που θα είναι διαθέσιμο από το πρωτογενές πλεόνασμα του 2013 και θα αναδιανεμηθεί ως (προεκλογικό) κοινωνικό μέρισμα, στους «ευπαθείς» και τους ευκολόπιστους.
Μετά το άνοιγμα της κάλπης και αφού ο κυρίαρχος λα(γ)ος θα έχει γίνει στιφάδο, θα έρθουν τα χρήματα «από τη δόση», και « το ποσό της δόσης θα είναι τέτοιο που θα καλύπτει πλήρως τις δανειακές ανάγκες του Μαΐου», και αργότερα θα γίνει η δοκιμαστική επιστροφή του Δημοσίου στις αγορές με την έκδοση πενταετούς ομολόγου, αντί για τα τρίμηνα γραμμάτια.
Στο μεταξύ ο φον Αντωνάκης για να μην τον πάρει το γενόσημο ποτάμι του εργολάβου, μοιράζει ζωγραφιστά δισεκατομμύρια από τα πετρέλαια ως κοινωνικό μέρισμα.
Μπροστά στην κάλπη ανακοίνωσε έσοδα 150 δισ. ευρώ από τα σημαντικά κοιτάσματα υδρογονανθράκων στη Δυτική Ελλάδα και το Ιόνιο , και τα οποία θα μπουν στα Ταμεία του κράτους στα επόμενα 25 έως 30 χρόνια. «Success story». Προανήγγειλε μάλιστα ότι το 70% των εσόδων αυτών, (δηλαδή ένα ποσό που σωρευτικά θα ξεπεράσει τα 100 δισ. ευρώ), θα διατεθεί για τη στήριξη του Ασφαλιστικού μέσω του Ταμείου Κοινωνικής Αλληλεγγύης Γενεών που θα λειτουργεί κατά τα πρότυπα της πετρελαιοπαραγωγού Νορβηγίας, ενώ το 5% ή άλλα 7-8 δισ. ευρώ θα επενδυθούν σε υποδομές της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. (το υπόλοιπό 25% θα μοιραστεί ως μέρισμα προφανώς στους ντόπιους και τους λαθρομετανάστες.
Τρέξατε- τρέξατε. 2500 ευρώ έκαστος, αλλά από το 2045. Μπορεί και το 2060. Για να γίνει κατανοητό το όφελος για το οποίο μίλησε ο πρωθυπουργός, σημειώστε ότι στα 33 χρόνια του Πρίνου, το κοίτασμα έχει δώσει περίπου 117 εκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου συνολικής αξίας 12 δισ. δολ. εκ των οποίων τα δημόσια έσοδα είναι 6 δισ. δολάρια.
Γιατί μοιράζει τώρα ο Φον τα δισεκατομμύρια του μέλλοντός μας μόνον ο δαιμόνιος και υπέροχος von Mouroutis το γνωρίζει.
Για τα πετρέλαια του ανατολικού Αιγαίου, που κάνουν «τζίζ», ο Φον δεν είπε κιχ. Ούτε για τον «μπάμπουρα», ούτε για την «λαδοξέρα». Για τα πετρέλαια του Αιγαίου περιμένει πράσινο φως από τον κουμπάρο τον Ταγίπ και τον Δαβίδ-ογλού Έτσι κρατάει την «ελπίδα της κοινωνίας» ο φον Αντωνάκης.
Πουλώντας επικοινωνιακά φύκια για μεταξωτές κορδέλες, για να μην επιτρέψει στον «λαϊκισμό και τον εξτρεμισμό» να πλήξουν «το ευρωπαϊκό οικοδόμημα», και να περιφρουρήσει τη «δημοκρατία» των περιούσιων τοκογλύφων», διότι είναι και αυτός ένας από εκείνους των οποίων η «τοκογλυφική ιδεολογία ενώνει τους Ευρωπαίους».
Τα αφεντικά επειδή δεν αφήνουν τίποτα στην τύχη, μετά την «πραγματική, βασική διαφορά ανάμεσα σε προοδευτικούς και συντηρητικούς», που λανσάρουν οι ευρώ-σοσιαλιστές που θέλουν να πείσουν του ευρωπαίους πολίτες ότι «η τοκογλυφική Ευρώπη δεν σημαίνει ανεργία, ύφεση και λιτότητα, αλλά ανάπτυξη, κοινωνική συνοχή και απασχόληση», και αφού την «γενόσημη Ελιά» την έφαγε ο δημοσκοπικός δάκος, έβγαλαν στον φόρο τον «Οχετό» με τηλε-αρχηγό έναν τέως κοσμικό φλώρο, που χρίσθηκε δημοσιογράφος σε κομματικά εργαστήρια και στα γραφεία των αφεντικών.
Τα ο κόμμα –εκπομπή, υπόσχεται προς τους χαζούς οπαδούς του ,ενόψει ευροκάλπης, ότι τραβάει η ψυχή τους. Κυβέρνηση με 20 υπουργούς, οι βουλευτές να μην υπερβαίνουν τους 200, εκλογές (μόνο) κάθε τέσσερα χρόνια, έμπρακτη στήριξη των αδύναμων (λαθρομεταναστών), προώθηση μιας προοδευτικής (γκέι και τοξικομανούς) κοινωνίας, ουσιαστική βιώσιμη ανάπτυξη, περιορισμό των επιχορηγήσεων προς τα κόμματα κατά 50%, και διαχωρισμός Εκκλησίας και Κράτους. Κλπ, κλπ, και μπλά, μπλά μπλά. Κουβέντα να γίνεται. Φυσικά τίποτα από αυτά δεν έχει σχέση με τις ευρωεκλογές. Αυτό το ξεσερνότανε με τη «δυναμική συμμέτοχη στην Ευρώπη», και για αυτή τη «δυναμική συμμέτοχη στην Ευρώπη», 57 ηλίθιοι τηλεθεατές του Μέγκα θα πάνε να ψηφίσουν «Οχετό». Έτσι όμως είναι η πολιτική.
Στο τέλος ξυρίζουν τον ψηφοφόρο και μετά την απομάκρυνση από την κάλπη ουδέν λάθος αναγνωρίζεται.
Οπότε καλύτερα να προσέχουν όλοι που δίνουν την ψήφο τους.
ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ ΣΤΑΥΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ
Ήδη διερχόμαστε την περίοδο της Μεγάλης Τεσσαρακοστής (Β΄Νηστειών)
και οδεύουμε προς την Μεγάλη θυσία του Σωτήρα Ιησού Χριστού.
Ο Θεάνθρωπος Κύριος, πήρε επάνω του όλες τις αμαρτίες μας, αυτοβούλως, για να μας ελευθερώσει από τον διάβολο και τον θάνατο ‘ χάριν δούναι θελήσας οφλημάτων αρχαίων ο πάντων χρεωλύτης ανθρώπων,επεδήμησε δι’ εαυτού προς τους αποδήμους της αυτού χάριτος…(’ Δ΄στάσις χαιρετισμών).
Η πράξη της Σταύρωσης είναι το ειδεχθέστερο έγκλημα πού έγινε προς τον Δημιουργό και ευεργέτη του γένους των ανθρώπων.
Σε κάθε εγκληματική πράξη υπάρχουν α) ο φυσικός αυτουργός και β) ο ηθικός αυτουργός (αν δεν ταυτίζονται).
Στην περίπτωση της Σταύρωσης του Κυρίου, φυσικός αυτουργός πού διενήργησε την εγκληματική πράξη ήταν το Ρωμαϊκό imperium διά του Πιλάτου, και ο ηθικός αυτουργός το Ιουδαϊκό ιερατείο ( το συνέδριο της ματαιότητας).
Αυτός ο ηθικός αυτουργός, ο Θεοκτόνος, δηλαδή το Ιουδαϊκό ραββινικό ιερατείο, διαχρονικά είναι το υπεύθυνο της βασάνου όλης της ανθρωπότητας, ως όργανο και εκπρόσωπος του σατανά (διεθνής σιωνισμός ) πού μάχεται την δημιουργία του Θεού. Το έγκλημα αυτό είναι συνεχές.
Όπως εδίωξαν τον Χριστόν έτσι διώκουν και τον Λαό του, όπως μας είπε.
Είναι ιστορικά τεκμηριωμένο ότι πάντοτε, το συνέδριο της ματαιότητας, ενεργεί διαβρωτικά μεταξύ των κοινωνιών των εθνών και προκαλεί πολέμους, με τους εκάστοτε εκπροσώπους του (Ρότσιλντ,Ροκφέλερ,Μόργκα, Σόρος και όλο το κακό συναπάντημα) προς ίδιο όφελος.
Ως κύριο και βασικό όργανό τους έχουν το τραπεζικό σύστημα, πού με αυτό ελέγχουν τα πάντα και επιβάλλονται οικονομικά δια του τόκου.
Οι τράπεζές τους την δύναμη τους την αντλούν από την εργασία των Λαών, πού καταθέτουν την αξία της εργασίας τους.
Όλες σχεδόν οι τράπεζες, κεντρικές (εκδοτικές), και ιδιωτικές κατέχονται από αυτό το αρχαίο συνέδριο της ματαιότητας ως και η περίφημη τράπεζα διεθνών διακανονισμών (τράπεζα των κεντρικών τραπεζών) στην Βασιλεία της Ελβετίας ελέγχεται από τους εναγείς.
Ευθύνονται και είναι ηθικοί αυτουργοί και των δύο μεγάλων παγκοσμίων πολέμων (Α΄& Β΄), κρυπτόμενοι πάντοτε όπισθεν των ισχυρών εκμεταλλευόμενοι πότε το Ρωμαϊκό imperium, πότε τον Γερμανικό μιλιταρισμό και ηγεμονισμό πότε την τεράστια οικονομική ως χώρας δύναμη της Αμερικής. Σκοπός του σιωνισμού η παγκόσμια διακυβέρνηση, νομίζουν πώς είναι ακόμα ο περιούσιος λαός, ενώ τους έχει αφαιρεθεί η κληρονομική Βασιλεία.
Είναι καταραμένοι διά του Αγίου Στόματος Του Σωτήρα ΧΡΙΣΤΟΥ "….οι δε υιοί της Βασιλείας εκβληθήσονται εις το σκότος το εξώτερον, εκεί έσται ο κλαυθμός και βρυγμός των οδόντων…." Ματθ. Η΄5-13.
Τώρα πάλι επιχειρούν τον Γ΄ παγκόσμιο πόλεμο, πού έχει αρχίσει με την τεχνητή οικονομική κρίση, πού τόσα δεινά σκορπάει στην ανθρωπότητα. Είναι η τελευταία τους προσπάθεια –Σισύφειος προσπάθεια- χτυπούν αλύπητα την Ελλάδα μας, πού είναι Φώς πού είναι ο βράχος της Ορθοδοξίας και της Ελληνικής σοφίας, χρησιμοποιώντας τους εγχώριους εθνικούς προδότες. Όμως εδώ στην Ελλάδα θα συντριβούν ολοσχερώς.
Η Ελλάδα μας θα ξαναδώσει πάλι την ελπίδα και θα εξαχνωθούν όλοι οι εχθροί της ανθρωπότητας. Η Ορθοδοξία και ο Ελληνισμός θα ξαναδώσουν το ΦΩΣ στην πλανεμένη κυρίως Δύση και όχι μόνο.
Καλή Σαρακοστή
Καλή Ανάσταση
Χρίστος Α Αθανασόπουλος
www.Christathan.blogspot.com
15/3/14
Μετά το Βέτο στον ΟΗΕ τους δουλεύουν ψιλό γαζί
Το Κρεμλίνο χρησιμοποίησε το βέτο του στον ΟΗΕ και τώρα σπάνε πλάκα με τις κυρώσεις του Ομπάμα, της Μέρκελ, και του Ολάντρέου.
ΜΟΣΧΑ, 15 Μαρτίου / ITAR-TASS /. Ο εκπρόσωπος του Ρώσου Προεδρου Ντμίτρι Πεσκόφ κάλεσε τους αντιπάλους της Ρωσίας να εντοπίσουν τους τραπεζικούς λογαριασμούς των στελεχών της ρωσικής κυβέρνησης στο εξωτερικό. « Θα τους είμαστε βαθειά υποχρεωμένοι εάν εντοπίσουν και μπλοκάρουν τους λογαριασμούς των στελεχών της ρωσικής κυβέρνησης στο εξωτερικό», είπε στο κανάλι Ren TV , προσθέτοντας ότι "αυτή η πρωτοβουλία θα μπορούσε να βοηθήσει στον εντοπισμό και την πάταξη της διαφθοράς εάν υπάρχει και όπου υπάρχει".
Το μήνυμα του ισχυρού Πούτιν δια του Πεσκώφ προς τους δυτικούς , ήταν μάλλον μετριοπαθές και όχι πολεμικό.
«Η Ρωσία εξαρτάται από τη Δύση , όπως ακριβώς και η Δύση εξαρτάται οικονομικάαπό τη Ρωσία» , είπε , προσθέτοντας ότι ο Πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν και η ρωσική ηγεσία ήταν και είναι υπέρμαχοι του διαλόγου με τη Δύση . «Ελπίζουμε ειλικρινά ότι οι εταίροι μας θα έχουν αρκετή πολιτική σοφία και πολιτικό ρεαλισμό για να μην διολισθήσουμε λόγω της Ουκρανίας σε μια βαθιά αντιπαράθεση , είτε ιδεολογικά είτε οποιαδήποτε άλλη», τόνισε ο Πεσκόφ, και πρόσθεσε: «Ενδιαφερόμαστε για την ανάπτυξη της συνεργασίας και δεν θα θέλαμε τα γεγονότα στην Ουκρανία να παράγουν το αντίθετο αποτέλεσμα ».
Στη Νέα Υόρκη ο Ρώσος Μόνιμος Αντιπρόσωπος στον ΟΗΕ Βιτάλι Τσούρκιν, προέβαλε βέτο στο σχέδιο ψηφίσματος που παρουσίασαν οι ΗΠΑ το οποίο χαρακτήριζε παράνομο το δημοψήφισμα για το καθεστώς της Κριμαίας που θα γίνει αύριο, επισημαίνοντας ότι το αμερικανικό σχέδιο ήταν αντίθετο με βασικές αρχές του διεθνούς δικαίου , και την αρχή της ισότητας αλλά και της αυτοδιάθεσης των λαών που ορίζονται στο άρθρο 1 του Χάρτη των Ηνωμένων Εθνών ». « Η αρχή της αυτοδιάθεσης επιβεβαιώθηκε από τη Διακήρυξη των Αρχών του Διεθνούς Δικαίου το 1970 , από σειρά αποφάσεων της Γενικής Συνέλευσης των Ηνωμένων Εθνών , και από την Τελική Πράξη του Ελσίνκι του 1975», δήλωσε ο Τσούρκιν , και τόνισε ότι «η ύπαρξη της Κριμαίας στο εσωτερικό της Ουκρανίας κατέστη αδύνατη λόγω του νομικού κενού που δημιουργήθηκε από το ένοπλο πραξικόπημα που έγινε στο Κίεβο , και το οποίο ανέτρεψε τη νόμιμη κυβέρνηση». Ο Τσούρκιν είπε ακόμα ότι, « η άσκηση του δικαιώματος της αυτοδιάθεσης μέσω την απόσχιση από ένα κράτος είναι ένα εξαιρετικό μέτρο που χρησιμοποιείται μόνο όταν η περαιτέρω συνύπαρξη μέσα σε ένα κράτος καθίσταται αδύνατη», και τόνισε ότι "η Μόσχα δεν αμφισβητεί την αρχή της εδαφικής ακεραιότητας των κρατών», ενώ υπενθύμισε ότι « πριν από το 1954 Κριμαία ήταν τμήμα της Ρωσίας » και ότι «παραχωρήθηκε στην Ουκρανία από το κομμουνιστικό καθεστώς κατά παράβαση του νόμου και χωρίς να ληφθεί υπόψη η γνώμη του λαού της Κριμαίας».
Το σχέδιο που κατέθεσαν οι Ηνωμένες Πολιτείες που καλεί επίσης όλες τις χώρες , και τους διεθνείς οργανισμούς να μην αναγνωρίσουν τα αποτελέσματα του δημοψηφίσματος στην Κριμαία υποστηρίχθηκε από 13 κράτη μέλη που συμμετέχουν συνεδρίαση του Συμβουλίου Ασφαλείας . H Κίνα έκανε αποχή.
ΜΟΣΧΑ, 15 Μαρτίου / ITAR-TASS /. Ο εκπρόσωπος του Ρώσου Προεδρου Ντμίτρι Πεσκόφ κάλεσε τους αντιπάλους της Ρωσίας να εντοπίσουν τους τραπεζικούς λογαριασμούς των στελεχών της ρωσικής κυβέρνησης στο εξωτερικό. « Θα τους είμαστε βαθειά υποχρεωμένοι εάν εντοπίσουν και μπλοκάρουν τους λογαριασμούς των στελεχών της ρωσικής κυβέρνησης στο εξωτερικό», είπε στο κανάλι Ren TV , προσθέτοντας ότι "αυτή η πρωτοβουλία θα μπορούσε να βοηθήσει στον εντοπισμό και την πάταξη της διαφθοράς εάν υπάρχει και όπου υπάρχει".
Το μήνυμα του ισχυρού Πούτιν δια του Πεσκώφ προς τους δυτικούς , ήταν μάλλον μετριοπαθές και όχι πολεμικό.
«Η Ρωσία εξαρτάται από τη Δύση , όπως ακριβώς και η Δύση εξαρτάται οικονομικάαπό τη Ρωσία» , είπε , προσθέτοντας ότι ο Πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν και η ρωσική ηγεσία ήταν και είναι υπέρμαχοι του διαλόγου με τη Δύση . «Ελπίζουμε ειλικρινά ότι οι εταίροι μας θα έχουν αρκετή πολιτική σοφία και πολιτικό ρεαλισμό για να μην διολισθήσουμε λόγω της Ουκρανίας σε μια βαθιά αντιπαράθεση , είτε ιδεολογικά είτε οποιαδήποτε άλλη», τόνισε ο Πεσκόφ, και πρόσθεσε: «Ενδιαφερόμαστε για την ανάπτυξη της συνεργασίας και δεν θα θέλαμε τα γεγονότα στην Ουκρανία να παράγουν το αντίθετο αποτέλεσμα ».
Στη Νέα Υόρκη ο Ρώσος Μόνιμος Αντιπρόσωπος στον ΟΗΕ Βιτάλι Τσούρκιν, προέβαλε βέτο στο σχέδιο ψηφίσματος που παρουσίασαν οι ΗΠΑ το οποίο χαρακτήριζε παράνομο το δημοψήφισμα για το καθεστώς της Κριμαίας που θα γίνει αύριο, επισημαίνοντας ότι το αμερικανικό σχέδιο ήταν αντίθετο με βασικές αρχές του διεθνούς δικαίου , και την αρχή της ισότητας αλλά και της αυτοδιάθεσης των λαών που ορίζονται στο άρθρο 1 του Χάρτη των Ηνωμένων Εθνών ». « Η αρχή της αυτοδιάθεσης επιβεβαιώθηκε από τη Διακήρυξη των Αρχών του Διεθνούς Δικαίου το 1970 , από σειρά αποφάσεων της Γενικής Συνέλευσης των Ηνωμένων Εθνών , και από την Τελική Πράξη του Ελσίνκι του 1975», δήλωσε ο Τσούρκιν , και τόνισε ότι «η ύπαρξη της Κριμαίας στο εσωτερικό της Ουκρανίας κατέστη αδύνατη λόγω του νομικού κενού που δημιουργήθηκε από το ένοπλο πραξικόπημα που έγινε στο Κίεβο , και το οποίο ανέτρεψε τη νόμιμη κυβέρνηση». Ο Τσούρκιν είπε ακόμα ότι, « η άσκηση του δικαιώματος της αυτοδιάθεσης μέσω την απόσχιση από ένα κράτος είναι ένα εξαιρετικό μέτρο που χρησιμοποιείται μόνο όταν η περαιτέρω συνύπαρξη μέσα σε ένα κράτος καθίσταται αδύνατη», και τόνισε ότι "η Μόσχα δεν αμφισβητεί την αρχή της εδαφικής ακεραιότητας των κρατών», ενώ υπενθύμισε ότι « πριν από το 1954 Κριμαία ήταν τμήμα της Ρωσίας » και ότι «παραχωρήθηκε στην Ουκρανία από το κομμουνιστικό καθεστώς κατά παράβαση του νόμου και χωρίς να ληφθεί υπόψη η γνώμη του λαού της Κριμαίας».
Το σχέδιο που κατέθεσαν οι Ηνωμένες Πολιτείες που καλεί επίσης όλες τις χώρες , και τους διεθνείς οργανισμούς να μην αναγνωρίσουν τα αποτελέσματα του δημοψηφίσματος στην Κριμαία υποστηρίχθηκε από 13 κράτη μέλη που συμμετέχουν συνεδρίαση του Συμβουλίου Ασφαλείας . H Κίνα έκανε αποχή.
Η Χρυσή Αυγή για τον Χ. Αλεξόπουλο
«Η Κοινοβουλευτική Ομάδα της Χρυσής Αυγής καταδικάζει απερίφραστα τα ψεύδη, τις συκοφαντίες και την εν γένει άθλια και προδοτική συμπεριφορά που επέδειξε ο ρίψασπις βουλευτής Λαρίσης. Με την στάση του, προσέβαλε πρώτα απ' όλα τα εκατομμύρια των Ελλήνων πολιτών που στηρίζουν τον νόμιμο και δίκαιο πολιτικό μας Αγώνα.
Πριν τις εκλογές όλοι οι υποψήφιοι βουλευτές του κόμματος είχαμε δεσμευτεί με τον λόγο της τιμής μας πως δεν θα προδώσουμε ποτέ την εντολή του ελληνικού λαού, να περιφρουρήσουμε τα δίκαιά του υπό την σημαία του Λαϊκού Εθνικιστικού Κινήματος. Είχαμε δώσει τον λόγο μας πως αν μία μέρα κάναμε πίσω, θα υποβάλαμε αυτομάτως την παραίτησή μας από το βουλευτικό αξίωμα. Η σημερινή επαίσχυντη πράξη Αλεξόπουλου αποδεικνύει πως εκτός των άλλων έχει απολέσει και την προσωπική του Τιμή.
Ο αγώνας του Λαϊκού Συνδέσμου-Χρυσή Αυγή για εθνική ανεξαρτησία και λαϊκή κυριαρχία συνεχίζεται σε ολόκληρη την Ελλάδα. Ο πόλεμος του διεφθαρμένου καθεστώτος μας συσπειρώνει. Ο Αρχηγός και οι Συναγωνιστές Βουλευτές που φυλακίστηκαν για τους κοινούς εθνικούς μας αγώνες, μας κάνουν υπερήφανους. Αφήνοντας πίσω κάθε προσωπικό κόστος και αδιαφορώντας για τις φυλακίσεις με τις οποίες απειλεί το αντεθνικό καθεστώς του μνημονίου δίνουμε και πάλι το αγωνιστικό παρόν.
Η Χρυσή Αυγή παραμένει πανίσχυρη, γιατί η Χρυσή Αυγή σήμερα ταυτίζεται και συμβολίζει την Ελληνική ψυχή που μπορεί και αντιστέκεται σε όλες τις αντιξοότητες».
Πριν την Ανάσταση πάντα υπάρχει ένας Ιούδας
«Η τρομοκρατία του ανθελληνικού καθεστώτος κατά της Χρυσής Αυγής, οι δολοφονίες και οι απειλές φυλάκισης ΟΛΩΝ των βουλευτών, ήταν λογικό να μετατρέψουν έναν απλό άνθρωπο σε συκοφάντη και σε προδότη. Ο εν λόγω βουλευτής, που ήταν ενεργό μέλος του κόμματος από το 1996, συνέπραξε με την εγκληματική οργάνωση του αντισυνταγματικού τόξου που δολοφονεί χιλιάδες Έλληνες και καταστρέφει το μέλλον της Πατρίδας μας. Τον καλούμε να παραδώσει την έδρα του στον ελληνικό λαό, στα εκατομμύρια των πολιτών που στηρίζουν την Χρυσή Αυγή ως μοναδική ελπίδα αναγέννησης της Ελλάδος απέναντι σε ένα σάπιο και διεφθαρμένο καθεστώς. Πριν την Ανάσταση πάντα υπάρχει ένας Ιούδας».
Πριν την Ανάσταση πάντα υπάρχει ένας Ιούδας
«Η τρομοκρατία του ανθελληνικού καθεστώτος κατά της Χρυσής Αυγής, οι δολοφονίες και οι απειλές φυλάκισης ΟΛΩΝ των βουλευτών, ήταν λογικό να μετατρέψουν έναν απλό άνθρωπο σε συκοφάντη και σε προδότη. Ο εν λόγω βουλευτής, που ήταν ενεργό μέλος του κόμματος από το 1996, συνέπραξε με την εγκληματική οργάνωση του αντισυνταγματικού τόξου που δολοφονεί χιλιάδες Έλληνες και καταστρέφει το μέλλον της Πατρίδας μας. Τον καλούμε να παραδώσει την έδρα του στον ελληνικό λαό, στα εκατομμύρια των πολιτών που στηρίζουν την Χρυσή Αυγή ως μοναδική ελπίδα αναγέννησης της Ελλάδος απέναντι σε ένα σάπιο και διεφθαρμένο καθεστώς. Πριν την Ανάσταση πάντα υπάρχει ένας Ιούδας».
ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑΡΑΞΕΙ ΤΑ ΝΕΡΑ
ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΑ-ΚΑΡΤΕΛ-ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ-ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ-ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΠΙΜΑΧΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ
Το βιβλίο, με συγγραφέα τον Γιώργο Φλωρά, που θα προκαλέσει μεγάλο ΣΕΙΣΜΟ έτοιμο σε λίγες εβδομάδες. Σωρεία έγγραφων θα αποκαλυφθούν σε 500 σελίδες ενός βιβλίου που θα συζητηθεί.
ΤΙΤΛΟΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ
1. Χρήστος Γκόρτσος, Γενικός Γραμματέας της Ένωσης Ελληνικών Τραπεζών και ΝΟΤΟΣ ASSOCIATES
2. ΤΑ ΘΑΛΑΣΣΟΔΑΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΛΛΩΝ Α.Ε.
3. ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ 33 OFFSHORE ΣΤΙΣ ΒΡΕΤΑΝΙΚΕΣ ΠΑΡΘΕΝΕΣ ΝΗΣΟΥΣ;
4. 10 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΙΣΤΟΣ ΔΟΞΙΑΔΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΛΩΝ ΑΕ
5. ΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ-ΣΚΑΝΔΑΛΟ 14.000.000 ευρώ
6. ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΞΥΝΙΔΗΣ ΚΑΤΑ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΥΡΙΤΣΑΚΗ
7. ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΕΡΤΣΙΚΩΦ Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΑ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΑ ΒΙΒΛΙΑ
8. ΌΛΟΙ ΟΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
9. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΖΟΥΓΑΝΑΤΟΣ-ΑΚΗΣ ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ-ΛΕΥΚΟΘΕΑ ΝΤΕΚΑ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΤΑΡΑΜΠΙΚΟΥ 1
0. ΤΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΣΤΗΝ ΡΟΔΟ ΚΑΙ ΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ ΚΑΡΤΕΛ
11. ΑΚΗΣ ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ- ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΑ ΙΑΝΟΣ-ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΑΤΖΑΣ
12. ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΥΣΤΑΘΙΑΔΗΣ, Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΚΑΙ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΤΩΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ
13. ΣΠΥΡΟΣ ΖΗΣΙΜΟΠΟΥΛΟΣ, Η ΑΘΩΩΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ-ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΑΦΗΣΕ ΙΣΤΟΡΙΑ
14. Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΕΘΑΒΕ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ
15. ΠΩΣ Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΦΩΛΙΑΣ ΠΗΓΕ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΑΣΥΛΙΑ ΣΤΟΝ ΣΠΥΡΟ ΖΗΣΙΜΟΠΟΥΛΟ
16. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΤΣΑΚΗΣ-Η ΘΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
17. ΔΙΚΤΥΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ
18. ΠΩΣ ΜΙΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΤΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΛΗΣΤΕΨΟΥΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ
19. ΔΙΑΡΡΟΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΤΕΛ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
20. ΞΕΠΛΥΜΑ ΜΑΥΡΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΡΤΕΛ
21. ΛΟΥΚΑ ΚΑΤΣΕΛΗ ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΡΤΕΛ
22. ΟΙ ΠΙΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΡΤΕΛ
23. ΥΠΟΘΕΣΗ ΝΕΣΤΛΕ-ΣΤΙΓΜΙΑΙΟΣ ΚΑΦΕΣ
24. ΥΠΟΘΕΣΗ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΠΑΝΕΣ ΠΡΟΚΤΕΡ ΚΑΙ ΓΚΑΜΠΛ
25. ΚΑΡΤΕΛ ΣΤΑ ΚΟΤΟΠΟΥΛΑ, ΟΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ
26. ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΡΟΣΤΙΜΩΝ 82.000.000€ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ
Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΕ ΛΑΘΟΣ ΣΥΝΘΕΣΗ
27. Η ΑΣΤΕΙΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΡΤΕΛ, ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ, ΠΟΙΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ
28. ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΟ ΓΑΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΡΤΕΛ ΤΟΥ ΓΑΛΑΚΤΟΣ
29. ΥΠΟΘΕΣΗ COLGATE, ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΧΝΙΑΣΕ
30. ΥΠΟΘΕΣΗ TASTY FOODS, ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ ΣΠΑΝΕ ΤΙΣ ΣΚΑΛΙΕΡΕΣ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
31. Ο ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΑΛΑΚΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ, ΠΟΙΝΙΚΕΣ ΔΙΩΞΕΙΣ ΜΕΓΑΛΩΝ ΟΝΟΜΑΤΩΝ
32. Ο ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΟΝΔΡΕΜΠΟΡΟΥΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΑ ΒΙΒΛΙΑ
Το βιβλίο, με συγγραφέα τον Γιώργο Φλωρά, που θα προκαλέσει μεγάλο ΣΕΙΣΜΟ έτοιμο σε λίγες εβδομάδες. Σωρεία έγγραφων θα αποκαλυφθούν σε 500 σελίδες ενός βιβλίου που θα συζητηθεί.
ΤΙΤΛΟΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ
1. Χρήστος Γκόρτσος, Γενικός Γραμματέας της Ένωσης Ελληνικών Τραπεζών και ΝΟΤΟΣ ASSOCIATES
2. ΤΑ ΘΑΛΑΣΣΟΔΑΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΛΛΩΝ Α.Ε.
3. ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ 33 OFFSHORE ΣΤΙΣ ΒΡΕΤΑΝΙΚΕΣ ΠΑΡΘΕΝΕΣ ΝΗΣΟΥΣ;
4. 10 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΙΣΤΟΣ ΔΟΞΙΑΔΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΛΩΝ ΑΕ
5. ΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ-ΣΚΑΝΔΑΛΟ 14.000.000 ευρώ
6. ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΞΥΝΙΔΗΣ ΚΑΤΑ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΥΡΙΤΣΑΚΗ
7. ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΕΡΤΣΙΚΩΦ Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΑ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΑ ΒΙΒΛΙΑ
8. ΌΛΟΙ ΟΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
9. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΖΟΥΓΑΝΑΤΟΣ-ΑΚΗΣ ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ-ΛΕΥΚΟΘΕΑ ΝΤΕΚΑ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΤΑΡΑΜΠΙΚΟΥ 1
0. ΤΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΣΤΗΝ ΡΟΔΟ ΚΑΙ ΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ ΚΑΡΤΕΛ
11. ΑΚΗΣ ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ- ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΑ ΙΑΝΟΣ-ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΑΤΖΑΣ
12. ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΥΣΤΑΘΙΑΔΗΣ, Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΚΑΙ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΤΩΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ
13. ΣΠΥΡΟΣ ΖΗΣΙΜΟΠΟΥΛΟΣ, Η ΑΘΩΩΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ-ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΑΦΗΣΕ ΙΣΤΟΡΙΑ
14. Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΕΘΑΒΕ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ
15. ΠΩΣ Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΦΩΛΙΑΣ ΠΗΓΕ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΑΣΥΛΙΑ ΣΤΟΝ ΣΠΥΡΟ ΖΗΣΙΜΟΠΟΥΛΟ
16. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΤΣΑΚΗΣ-Η ΘΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
17. ΔΙΚΤΥΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ
18. ΠΩΣ ΜΙΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΤΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΛΗΣΤΕΨΟΥΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ
19. ΔΙΑΡΡΟΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΤΕΛ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
20. ΞΕΠΛΥΜΑ ΜΑΥΡΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΡΤΕΛ
21. ΛΟΥΚΑ ΚΑΤΣΕΛΗ ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΡΤΕΛ
22. ΟΙ ΠΙΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΡΤΕΛ
23. ΥΠΟΘΕΣΗ ΝΕΣΤΛΕ-ΣΤΙΓΜΙΑΙΟΣ ΚΑΦΕΣ
24. ΥΠΟΘΕΣΗ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΠΑΝΕΣ ΠΡΟΚΤΕΡ ΚΑΙ ΓΚΑΜΠΛ
25. ΚΑΡΤΕΛ ΣΤΑ ΚΟΤΟΠΟΥΛΑ, ΟΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ
26. ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΡΟΣΤΙΜΩΝ 82.000.000€ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ
Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΕ ΛΑΘΟΣ ΣΥΝΘΕΣΗ
27. Η ΑΣΤΕΙΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΡΤΕΛ, ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ, ΠΟΙΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ
28. ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΟ ΓΑΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΡΤΕΛ ΤΟΥ ΓΑΛΑΚΤΟΣ
29. ΥΠΟΘΕΣΗ COLGATE, ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΧΝΙΑΣΕ
30. ΥΠΟΘΕΣΗ TASTY FOODS, ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ ΣΠΑΝΕ ΤΙΣ ΣΚΑΛΙΕΡΕΣ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
31. Ο ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΑΛΑΚΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ, ΠΟΙΝΙΚΕΣ ΔΙΩΞΕΙΣ ΜΕΓΑΛΩΝ ΟΝΟΜΑΤΩΝ
32. Ο ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΟΝΔΡΕΜΠΟΡΟΥΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΑ ΒΙΒΛΙΑ
23 ΜΑΡΤΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΣΙΝΑ ΕΟΡΤΗ ΜΝΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΙΜΗΣ ΣΤΟΝ ΚΥΝΑΙΓΕΙΡΟ
ΤΟ ΚΕΝΤΡΟΝ ΕΛΕΥΣΙΝΙΑΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ «Η ΔΑΕΙΡΑ» ΑΠΕΥΘΥΝΕΙ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ…
Δια την ἑορτὴ Μνήμης καὶ Τιμῆς στὸν Μαραθωνομάχο ἥρωα Κυναίγειρο τὴν Κυριακὴ 23 Μαρτίου , ὥρα 11.30΄ στὸν χῶρο τοῦ Μνημείου (πλατεῖα νέας μαρίνας παραλίας Ἐλευσῖνος) .
Συμμετέχουν: Α. Ἐκπαιδευτικὸν Ἀρχαιοπρεπὲς Ὁπλιτικὸν Ἄγημα «ΛΕΩΝΙΔΑΣ» Β. Ἑλλήνων Δίαυλοι Γ. Ἱεράνεια Λουτρακίου
Δια την ἑορτὴ Μνήμης καὶ Τιμῆς στὸν Μαραθωνομάχο ἥρωα Κυναίγειρο τὴν Κυριακὴ 23 Μαρτίου , ὥρα 11.30΄ στὸν χῶρο τοῦ Μνημείου (πλατεῖα νέας μαρίνας παραλίας Ἐλευσῖνος) .
Συμμετέχουν: Α. Ἐκπαιδευτικὸν Ἀρχαιοπρεπὲς Ὁπλιτικὸν Ἄγημα «ΛΕΩΝΙΔΑΣ» Β. Ἑλλήνων Δίαυλοι Γ. Ἱεράνεια Λουτρακίου
Το είπαμε πρώτοι
Σκάνδαλο με ΑΚΤΩΡΑ στα Σκόπα
Λοιπόν: Στις 12/03/2014 το δελτίο των 11 έγραψε. Δουλειές στα Σκόπια .Λείπουν κάτι εκατομμύρια από έργα που εκτελούσε ο ΑΚΤΩΡΑΣ στα Σκόπια και τα ψάχνει ο σκοπιανός εισαγγελέας .Αλλά εδώ δεν λέει κανένας τίποτα.
Ακολούθως εμφανίστηκε στις 14 Μαρτίου δημοσίευμα στην εφημερίδα «Τα Νέα», για την «προκαταρτική εξέταση (που διέταξε στις 11 Μαρτίου και όχι στις 13) , η Γενική Εισαγγελία των Σκοπίων με αφορμή καταγγελίες της αντιπολίτευσης για υπόθεση ξεπλύματος χρήματος στην οποία εμπλέκεται και η κατασκευαστική εταιρία ΑΚΤΩΡ». Όπως χαρακτηριστικά γράφει το μονόστηλο ρεπορτάζ της εφημερίδας του ΔΟΛ «εκτενές ρεπορτάζ για την υπόθεση μετέδωσε προχθές η Deutsche Welle», σύμφωνα με το οποίο «εδώ και σχεδόν έναν χρόνο Έλληνες πολίτες μεταβαίνουν οργανωμένα στην επαρχιακή πόλη Νεγκότινο και προβαίνουν σε αναλήψεις χρημάτων από λογαριασμού στο όνομα τους, από τραπεζικό υποκατάστημα, τα οποία παραδίδουν στη φοροτεχνικό της εταιρίας ΑΚΤΩΡ και αμέσως μετά αναχωρούν για την Ελλάδα».
Λοιπόν, όπως ανέμεναν όλοι στις 5 Μαρτίου διαλύθηκε ομοφώνως η βουλή των Σκοπίων και οι κάλπες θα στηθούν μετά το Πάσχα στις 27 Απριλίου. Υπέρ της διάλυσης της Βουλής ψήφισαν και οι 117 από τους 123 βουλευτές που ήσαν παρόντες στη συνεδρίαση. Καθώς άρχισε ο προεκλογικός αγών η Σοσιαλδημοκρατική Ένωση κατήγγειλε ότι εξαφανίστηκαν 3.500.000 ευρώ από κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης που προορίζονταν για την κατασκευή του τμήματος Ντεμίρ Κάπια- Σμόκβιτσα μήκους 29 χλμ , του «Διαδρόμου 10» που ενώνει την Ελλάδα με την Αυστρία.
Ο εκπρόσωπος της SDSM δήλωσε (10 Μαρτίου), ότι τα χρήματα που λείπουν αντιστοιχούν σύμφωνα με τα τραπεζικά έγραφα που παρουσίασε, σε αμφισβητήσιμες αναλήψεις μετρητών, που έκαναν έλληνες υπάλληλοι της ελληνικής εργολαβικής εταιρείας ΑΚΤΩΡ ADТ οποία είναι ο ανάδοχος του έργου, από τον τραπεζικό λογαριασμό της στην τράπεζα του Νεγκότινο, τον περασμένο Μάιο , τον Ιούνιο και τον Ιούλιο.
Η Σοσιαλδημοκρατική Ένωση καταγγέλλει ότι τα χρήματα αυτά παραδόθηκαν στον αρχιλογιστή της Εταιρείας και ότι δεν βγήκαν από τη χώρα. Κατά τη διάρκεια της πρόσφατης επίσκεψης του στο εργοτάξιο , ο Πρωθυπουργός Νικόλα Γκρουέφσκι είχε δηλώσει ότι τα έργα προχωράνε την κατασκευή καλά , και ότι μέχρι στιγμής έχουν απορροφηθεί 46 εκ. ευρώ.
Ωστόσο , σύμφωνα με τις καταγγελίες της Σοσιαλδημοκρατικής Ένωσης από τα τραπεζικά στοιχεία προκύπτει ότι έχουν καταβληθεί μόνο 32 εκ., οπότε «εγείρονται ερωτήματα για το πού πήγαν τα υπόλοιπα 14 εκ.
«Ο Πρωθυπουργός πρέπει να μας πει πόσα χρήματα έχουν καταβληθεί στην εταιρεία μέχρι στιγμής ...», δήλωσε ο εκπρόσωπος της SDSM.
Το VMRO DPMNE απάντησε ότι τα οικονομικά του αυτοκινητόδρομου ήταν σε τάξη» , και ότι «πρόκειται για μια ακόμη αποτυχημένη προσπάθεια του SDSM να συκοφαντήσει τα έργα υποδομών που υλοποιούνται από την κυβέρνηση».
Ο εισαγγελέας Marko Zvrlevski παρενέβη αυτεπάγγελτα και ανακοινώσε (12 Μαρτίου) ότι θα ξεκινήσει έρευνα αν και τα δύο θεσμικά όργανα που είναι κυρίως αρμόδια η Οικονομική Αστυνομία και η Υπηρεσία Χρηματοοικονομικών Πληροφοριών δεν αντέδρασαν. « Η παράξενη θεσμική σιωπή επιβεβαιώνει μόνο ότι υπάρχει ένα μέγα σκάνδαλο» δήλωσε ο εκπρόσωπος της SDSM. Η ΑΚΤΩΡ ADТ δεν προέβη σε καμία δήλωση.
Λοιπόν: Στις 12/03/2014 το δελτίο των 11 έγραψε. Δουλειές στα Σκόπια .Λείπουν κάτι εκατομμύρια από έργα που εκτελούσε ο ΑΚΤΩΡΑΣ στα Σκόπια και τα ψάχνει ο σκοπιανός εισαγγελέας .Αλλά εδώ δεν λέει κανένας τίποτα.
Ακολούθως εμφανίστηκε στις 14 Μαρτίου δημοσίευμα στην εφημερίδα «Τα Νέα», για την «προκαταρτική εξέταση (που διέταξε στις 11 Μαρτίου και όχι στις 13) , η Γενική Εισαγγελία των Σκοπίων με αφορμή καταγγελίες της αντιπολίτευσης για υπόθεση ξεπλύματος χρήματος στην οποία εμπλέκεται και η κατασκευαστική εταιρία ΑΚΤΩΡ». Όπως χαρακτηριστικά γράφει το μονόστηλο ρεπορτάζ της εφημερίδας του ΔΟΛ «εκτενές ρεπορτάζ για την υπόθεση μετέδωσε προχθές η Deutsche Welle», σύμφωνα με το οποίο «εδώ και σχεδόν έναν χρόνο Έλληνες πολίτες μεταβαίνουν οργανωμένα στην επαρχιακή πόλη Νεγκότινο και προβαίνουν σε αναλήψεις χρημάτων από λογαριασμού στο όνομα τους, από τραπεζικό υποκατάστημα, τα οποία παραδίδουν στη φοροτεχνικό της εταιρίας ΑΚΤΩΡ και αμέσως μετά αναχωρούν για την Ελλάδα».
Λοιπόν, όπως ανέμεναν όλοι στις 5 Μαρτίου διαλύθηκε ομοφώνως η βουλή των Σκοπίων και οι κάλπες θα στηθούν μετά το Πάσχα στις 27 Απριλίου. Υπέρ της διάλυσης της Βουλής ψήφισαν και οι 117 από τους 123 βουλευτές που ήσαν παρόντες στη συνεδρίαση. Καθώς άρχισε ο προεκλογικός αγών η Σοσιαλδημοκρατική Ένωση κατήγγειλε ότι εξαφανίστηκαν 3.500.000 ευρώ από κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης που προορίζονταν για την κατασκευή του τμήματος Ντεμίρ Κάπια- Σμόκβιτσα μήκους 29 χλμ , του «Διαδρόμου 10» που ενώνει την Ελλάδα με την Αυστρία.
Ο εκπρόσωπος της SDSM δήλωσε (10 Μαρτίου), ότι τα χρήματα που λείπουν αντιστοιχούν σύμφωνα με τα τραπεζικά έγραφα που παρουσίασε, σε αμφισβητήσιμες αναλήψεις μετρητών, που έκαναν έλληνες υπάλληλοι της ελληνικής εργολαβικής εταιρείας ΑΚΤΩΡ ADТ οποία είναι ο ανάδοχος του έργου, από τον τραπεζικό λογαριασμό της στην τράπεζα του Νεγκότινο, τον περασμένο Μάιο , τον Ιούνιο και τον Ιούλιο.
Η Σοσιαλδημοκρατική Ένωση καταγγέλλει ότι τα χρήματα αυτά παραδόθηκαν στον αρχιλογιστή της Εταιρείας και ότι δεν βγήκαν από τη χώρα. Κατά τη διάρκεια της πρόσφατης επίσκεψης του στο εργοτάξιο , ο Πρωθυπουργός Νικόλα Γκρουέφσκι είχε δηλώσει ότι τα έργα προχωράνε την κατασκευή καλά , και ότι μέχρι στιγμής έχουν απορροφηθεί 46 εκ. ευρώ.
Ωστόσο , σύμφωνα με τις καταγγελίες της Σοσιαλδημοκρατικής Ένωσης από τα τραπεζικά στοιχεία προκύπτει ότι έχουν καταβληθεί μόνο 32 εκ., οπότε «εγείρονται ερωτήματα για το πού πήγαν τα υπόλοιπα 14 εκ.
«Ο Πρωθυπουργός πρέπει να μας πει πόσα χρήματα έχουν καταβληθεί στην εταιρεία μέχρι στιγμής ...», δήλωσε ο εκπρόσωπος της SDSM.
Το VMRO DPMNE απάντησε ότι τα οικονομικά του αυτοκινητόδρομου ήταν σε τάξη» , και ότι «πρόκειται για μια ακόμη αποτυχημένη προσπάθεια του SDSM να συκοφαντήσει τα έργα υποδομών που υλοποιούνται από την κυβέρνηση».
Ο εισαγγελέας Marko Zvrlevski παρενέβη αυτεπάγγελτα και ανακοινώσε (12 Μαρτίου) ότι θα ξεκινήσει έρευνα αν και τα δύο θεσμικά όργανα που είναι κυρίως αρμόδια η Οικονομική Αστυνομία και η Υπηρεσία Χρηματοοικονομικών Πληροφοριών δεν αντέδρασαν. « Η παράξενη θεσμική σιωπή επιβεβαιώνει μόνο ότι υπάρχει ένα μέγα σκάνδαλο» δήλωσε ο εκπρόσωπος της SDSM. Η ΑΚΤΩΡ ADТ δεν προέβη σε καμία δήλωση.
ΙΔΟΥ ΤΙ ΕΣΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΡΗ ΕΥΡΩΠΗ
200 λίρες για επίσκεψη σ έναν γιατρό
Μου γράφει ένας πατέρας:
Στη Βρετανία είναι πιο εύκολο
να δεις τη βασίλισσα
παρά ένα ειδικευμένο ιατρό.
Εδώ ο γενικός ιατρός (general doctor),
εξετάζει τα πάντα, από καρκίνο και καρδιοπάθειες μέχρι παιδιατρικά .
O γιος μου είχε κάποιο πρόβλημα υγείας
και για τρεις μήνες ο γενικός ιατρός δεν τον
έκανε καλά.
Αποφασίσαμε τότε να πάμε σε ενα ιδιώτη ιατρό και τον χρυσοπληρώσαμε...
Αλλά δόξα τω θεώ, στην Αγγλία έχουμε
περισσότερη Ευρώπη.
Μου γράφει ένας πατέρας:
Στη Βρετανία είναι πιο εύκολο
να δεις τη βασίλισσα
παρά ένα ειδικευμένο ιατρό.
Εδώ ο γενικός ιατρός (general doctor),
εξετάζει τα πάντα, από καρκίνο και καρδιοπάθειες μέχρι παιδιατρικά .
O γιος μου είχε κάποιο πρόβλημα υγείας
και για τρεις μήνες ο γενικός ιατρός δεν τον
έκανε καλά.
Αποφασίσαμε τότε να πάμε σε ενα ιδιώτη ιατρό και τον χρυσοπληρώσαμε...
Αλλά δόξα τω θεώ, στην Αγγλία έχουμε
περισσότερη Ευρώπη.
Αύριο ψηφίζουν στη Σερβία
Κοντός ψαλμός αλληλούια
Αύριο «κληρώνει», οπότε θα ξέρουμε αν οι προβλέψεις των δημoσκόπων για τις σερβικές εκλογές έπεσαν μέσα. Οι τελευταίες δημοσκοπήσεις δίνουν την παράταξη του κ. Βούτσις (SNS) να κινείται μεταξύ του 42,5% και του 44%. Οπότε θα είναι ο θριαμβευτής της κάλπης και ο εκλεκτός του λαού.
Πολύ μακριά δεύτερος ο συνασπισμός του σοσιαλιστή κ. Ντάτσιτς SPS- PUPS-NS με 13%.
O κ. Τζίλας με το Δημοκρατικό Κόμμα (DS) κινείται μεταξύ 7% και 7,5% και μπορεί να κερδίσει έτερο κεντροαριστερό υποψήφιο, τον κ. Μπόρις Τάντιτς που κινείται μεταξύ 7,2% και 8%. Θα είναι πάντως ντέρμπι.
Αγωνία δεν θα έχει ο κ. Κοστούνιτσα και το DSS που θα μπει στη Βουλή είτε πάρει 5%, είτε 6,7% που είναι η οροφή των ποσοστών του. Αγωνία μεγάλη θα έχει ο φιλελεύθερος κ. Γιοβάνοβιτς (LDP) που μπορεί να μπει αλλά μπορεί να μείνει απέξω αν δικαιωθούν εκείνοι που τον μετρούν με 4,2%, ενώ ο κ. Ντίνκιτς που κάνει δυνατό ντεμαράζ τις τελευταίες μέρες έχει φτάσει το 4,4-4,8% και ελπίζει ότι θα τα καταφέρει.
Στους «Εθνικιστές», το μεν Ντβέρι έχει μεγάλες αποκλίσεις και είναι μεταξύ 2,7 % και 4% ενώ το SRS του κ. Σέσελι ούτε πάνω ούτε κάτω. 3,4-3,5%.
Τα τελικά αποτελέσματα θα ανακοινωθούν από την Κεντρική Εκλογική Επιτροπή το αργότερο ως τις 20 Μαρτίου. Υπομονή λοιπόν.
Στη σκιά των εκλογών στο Διεθνές Δικαστηρίου Δικαιοσύνης, στη Χάγη συνεχίζεται μια ακόμη μάχη Σέρβων και Κροατών. Οι σέρβοι δικηγόροι τόνισαν ότι « η επιχείρηση «Θύελλα», του στρατού της Κροατίας σε βάρος των Σέρβων της Κράινας, τον Αύγουστο του 1995, ήταν πράξη γενοκτονίας. Σ’αυτήν την επιχείρηση των Κροατών εκτελέστηκαν 1719 Σέρβοι άμαχοι και περίπου 200 χιλιάδες Σέρβοι εκδιώχθηκαν από τα σπίτια τους.
Ο αρχηγός των σοσιαλιστών Ίβιτσα Ντάτσιτς σχολιάζοντας τη δήλωση του κυρίου Σρέντερ , ότι το 1999 παραβιάστηκαν οι κανόνες του διεθνούς δικαίου, όταν βομβαρδίστηκε η Σερβία, δήλωσε ότι αυτό δεν έχει καμία νομική σημασία για τη Σερβία, εκτός του ότι αυτή η δήλωση αποτελεί την επιβεβαίωση της θέσης της Σερβίας ότι οι ΝΑΤΟϊκοί βομβαρδισμοί ήσαν επιδρομή και όχι ειρηνευτική επέμβαση.
Αύριο «κληρώνει», οπότε θα ξέρουμε αν οι προβλέψεις των δημoσκόπων για τις σερβικές εκλογές έπεσαν μέσα. Οι τελευταίες δημοσκοπήσεις δίνουν την παράταξη του κ. Βούτσις (SNS) να κινείται μεταξύ του 42,5% και του 44%. Οπότε θα είναι ο θριαμβευτής της κάλπης και ο εκλεκτός του λαού.
Πολύ μακριά δεύτερος ο συνασπισμός του σοσιαλιστή κ. Ντάτσιτς SPS- PUPS-NS με 13%.
O κ. Τζίλας με το Δημοκρατικό Κόμμα (DS) κινείται μεταξύ 7% και 7,5% και μπορεί να κερδίσει έτερο κεντροαριστερό υποψήφιο, τον κ. Μπόρις Τάντιτς που κινείται μεταξύ 7,2% και 8%. Θα είναι πάντως ντέρμπι.
Αγωνία δεν θα έχει ο κ. Κοστούνιτσα και το DSS που θα μπει στη Βουλή είτε πάρει 5%, είτε 6,7% που είναι η οροφή των ποσοστών του. Αγωνία μεγάλη θα έχει ο φιλελεύθερος κ. Γιοβάνοβιτς (LDP) που μπορεί να μπει αλλά μπορεί να μείνει απέξω αν δικαιωθούν εκείνοι που τον μετρούν με 4,2%, ενώ ο κ. Ντίνκιτς που κάνει δυνατό ντεμαράζ τις τελευταίες μέρες έχει φτάσει το 4,4-4,8% και ελπίζει ότι θα τα καταφέρει.
Στους «Εθνικιστές», το μεν Ντβέρι έχει μεγάλες αποκλίσεις και είναι μεταξύ 2,7 % και 4% ενώ το SRS του κ. Σέσελι ούτε πάνω ούτε κάτω. 3,4-3,5%.
Τα τελικά αποτελέσματα θα ανακοινωθούν από την Κεντρική Εκλογική Επιτροπή το αργότερο ως τις 20 Μαρτίου. Υπομονή λοιπόν.
Στη σκιά των εκλογών στο Διεθνές Δικαστηρίου Δικαιοσύνης, στη Χάγη συνεχίζεται μια ακόμη μάχη Σέρβων και Κροατών. Οι σέρβοι δικηγόροι τόνισαν ότι « η επιχείρηση «Θύελλα», του στρατού της Κροατίας σε βάρος των Σέρβων της Κράινας, τον Αύγουστο του 1995, ήταν πράξη γενοκτονίας. Σ’αυτήν την επιχείρηση των Κροατών εκτελέστηκαν 1719 Σέρβοι άμαχοι και περίπου 200 χιλιάδες Σέρβοι εκδιώχθηκαν από τα σπίτια τους.
Ο αρχηγός των σοσιαλιστών Ίβιτσα Ντάτσιτς σχολιάζοντας τη δήλωση του κυρίου Σρέντερ , ότι το 1999 παραβιάστηκαν οι κανόνες του διεθνούς δικαίου, όταν βομβαρδίστηκε η Σερβία, δήλωσε ότι αυτό δεν έχει καμία νομική σημασία για τη Σερβία, εκτός του ότι αυτή η δήλωση αποτελεί την επιβεβαίωση της θέσης της Σερβίας ότι οι ΝΑΤΟϊκοί βομβαρδισμοί ήσαν επιδρομή και όχι ειρηνευτική επέμβαση.
ΜΑΧΕΣ ΣΤΟ ΧΑΡΚΟΒΟ-ΔΥΟ ΝΕΚΡΟΙ
ΧΑΡΚΟΒΟ. ΜΑΡΤΙΟΣ 15.ITAR-TASS. The operation to detain militants from the Right Sector radical Ukrainian organization, who opened fire and took hostages in the Ukrainian city of Kharkov, has been completed, the interior minister of the Kharkov Region, Anatoly Dmitriyev, said Saturday.
“Some 30 people have been detained. We are now counting the exact number. We will now establish their identities: they have no passports. We will take fingerprints from weapons that remain in the building,” Dmitriyev told an Itar-Tass correspondent.
Kharkov mayor Gennady Kernes said earlier Saturday that two people had been killed and another two injured in clashes between Kharkov residents and Right Sector militants. Reports said people inside the building hosting the Right Sector headquarters with some 40 radicals inside had opened fire and thrown stun grenades and Molotov cocktails from the building’s windows. One hostage has been released after talks with militants. Two hostages, one of them a police officer, remain in the building. Kernes is expected to make a statement on the situation soon. Right Sector activists were reportedly involved in clashes with police in Ukraine’s anti-government protests that eventually led to a coup in the country in February.
Kharkov mayor Gennady Kernes said earlier Saturday that two people had been killed and another two injured in clashes between Kharkov residents and Right Sector militants. Reports said people inside the building hosting the Right Sector headquarters with some 40 radicals inside had opened fire and thrown stun grenades and Molotov cocktails from the building’s windows. One hostage has been released after talks with militants. Two hostages, one of them a police officer, remain in the building. Kernes is expected to make a statement on the situation soon. Right Sector activists were reportedly involved in clashes with police in Ukraine’s anti-government protests that eventually led to a coup in the country in February.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
-
Αρχίζω από το τέλος. Σημίτης, Παπαδήμος, Καραμανλής, Αλογοσκούφης, Στουρνάρας, Χριστοδουλάκης, Προβόπουλος, Αβάπτιστος του Παπανδρέου, Συ...








