Ποιος θα ψηφίσει τώρα τα έρημα τα μετρα που εξήγγειλαν για την οικοδομη;
Πριν από λίγο καιρό ο υπουργός Οικονομίας εξήγγειλε, με θριαμβευτικό ύφος, ένα πακέτο μέτρων για την ενίσχυση της οικοδομής, στο οποίο προβλεπόταν μεταξύ άλλων, έκπτωση του 40% των τόκων για δάνειο κατοικίας και ένα σωρό άλλα ωραία και καλά.
Στην εποχή του «άρπα-κόλλα» και της «παραγραφής», είναι απολύτως λογικό «εξαγγελίες» που είχαν μόνο επικοινωνιακό χαρακτήρα, να μένουν στα αζήτητα. Ποιος θα ψηφίσει τα μέτρα αυτά; Η Βουλή που έκλεισε;
deltio11
Γράφει ο Σπύρος Χατζάρας . Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΗΓΟ. Ανένδοτος για να φύγουν οι Ψεύτες,οι κλέφτες,και οιΠροδότες.«Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων….»...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
-
Η ΑΙΝΟΣ επειδή ειναι μικρή και έχει μικρότερο κόστος πουλάει πολύ πιό φθηνα από τον Ανταγωνιστή της Μπαρμπαστάθη που εχειαγοραστεί από πολ...
-
Οι πρώτες (ιατροδικαστικές) εκτιμήσεις αναφέρουν πως ο 31χρονος ποδοσφαιριστής υπέστη έμφραγμα.
1 σχόλιο:
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ: ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ Η ΑΠΟΡΡΥΘΜΙΣΗ???
του Κ. ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
Ριζικές αλλαγές με γενναίες παρεμβάσεις στο εκπαιδευτικό σύστημα προαναγγέλλει - μέσω του flash 96 - ο επικεφαλής του Εθνικού Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γιώργος Μπαμπινιώτης.
O κ. Μπαμπινιώτης, τονίζει ότι πρέπει να αλλάξει το αναλυτικό πρόγραμμα, να μην είναι τόσο δεσμευτικό για τον εκπαιδευτικό, να απαγκιστρωθούμε από το ένα βιβλίο, να μην φορτώνουμε τους μαθητές. «Λίγα και καλά», όπως είπε χαρακτηριστικά.
«Το λύκειο πρέπει να είναι μία αυτόνομη μορφωτική μονάδα, χωρίς κατευθύνσεις και πεδία, όπου θα υπάρχουν και μαθήματα επιλογής», σημείωσε ο κ. Μπαμπινιώτης. Για το εξεταστικό σύστημα, υπογράμμισε ότι πρέπει να είναι ευέλικτο, να δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να εξεταστούν πολλές φορές στην Τρίτη Λυκείου.
Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο στη συνεδρίαση του Εθνικού Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης παρουσίασε χθες σειρά προτάσεων για το λύκειο, μεταξύ των οποίων η δημιουργία κύκλων με κατευθύνσεις, μαθήματα υποχρεωτικά και επιλογής, καθώς και διενέργεια προαγωγικών εξετάσεων σε περιφερειακό επίπεδο.
«Συζητήθηκε η αναμόρφωση του λυκείου- δεν πρέπει να βιαζόμαστε, όποια πρόταση παρουσιάζεται, δεν σημαίνει ότι υιοθετείται», διευκρίνισε ο επικεφαλής του Συμβουλίου, καθηγητής Μπαμπινιώτης.
Και κατά την πεπατημένη, οι «ριζικές» αλλαγές στην παιδεία συνήθως προαναγγέλλονται.
Κι αυτή η προαναγγελία, κατά κανόνα διατυπώνεται με λόγια εντυπωσιακά. Ενδεχομένως και φιλόδοξα.
Ο θλιβερός όμως κανόνας, είναι:
- Οι προσδοκίες να διαψεύδονται…
- Το «κάθε πέρυσι και καλύτερα» να βρίσκει την απόλυτη έκφρασή του στην «ακτινογραφία» της
διαδρομής που ακολουθούν οι αλλαγές στην εκπαίδευση…
και τελικά,
μέσα από τη διαδικασία των αλλεπάλληλων μεταρρυθμίσεων, αυτό που έχει οδηγηθεί στην ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΡΡΥΘΜΙΣΗ, είναι η ίδια η εκπαιδευτική διαδικασία και η παιδεία στο σύνολό της.
Κάπως έτσι φτάσαμε σε μια παιδεία αποχρωματισμένη, αφυδατωμένη από το ουσιαστικό περιεχόμενό της, χωρίς σαφήνεια και προσανατολισμό στο περιεχόμενο της μόρφωσης κατά κανόνα, αλλά κι εκεί που επιχειρείται να δοθεί προσανατολισμός και περιεχόμενο, μόνο για εθνική και εθνικά προσανατολισμένη παιδεία δε συζητάμε…
Κάπως έτσι φτάσαμε σε μια παιδεία αφελληνισμένη, αποδιαρθρωμένη και απαλλαγμένη από τα πολύτιμα ιστορικά «μπολιάσματα» που θα της εξασφάλιζαν και μια διαφορετική δυναμική…
Κάπως έτσι οδηγηθήκαμε στην απόλυτη χειραγώγηση των ΑΕΙ από το ιδιότυπο καθηγητικό κατεστημένο…
Κάπως έτσι φτάσαμε σε «σύγχρονα» κατά τα λοιπά ΑΕΙ, που εφοδιάζουν τους φοιτητές με βιβλία κατά κανόνα μετά τα Χριστούγεννα, πολλές φορές λίγες μέρες πριν από τις εξετάσεις, αλλά δε λείπουν και τα περιστατικά που τα πανεπιστημιακά βιβλία φτάνουν στα χέρια των φοιτητών ακόμη και μετά το πέρας της εξεταστικής.
Φιλόδοξοι μεταρρυθμιστές…
Πριν απλώσετε το καταστροφικό σας χέρι γι ακόμα μια φορά στο πολυτιμότερο κεφάλαιο αυτής της χώρας (διότι μόνο ως τέτοιο υποχρεούστε να αντιμετωπίζετε την εκπαίδευση συνολικά), οφείλετε να μην ξεχνάτε ότι:
1. Η ελληνική οικογένεια σε σας τους «ειδικούς» και στα «δημιουργήματά» σας, εμπιστεύεται τη διαμόρφωση του αυριανού έλληνα πολίτη.
2. Οφείλετε να τον παραδώσετε στην κοινωνία που σας τον εμπιστεύθηκε, υπεύθυνο, δημιουργικό, ανήσυχο, εφοδιασμένο, προβληματισμένο, περήφανο, με την εθνικότητα που τον παραλάβατε στο εκπαιδευτικό κοινωνικό εργαστήρι και όχι «λαπά» και ανάλατο συστατικό μιας κακόγουστα φτιαγμένης και άνοστης σούπας.
3. Τα ΑΕΙ, παράγουν τον αυριανό επιστήμονα, που αν μη τι άλλο ο κόπος οι θυσίες του και τα έξοδα του, η προσπάθεια του να επιτύχει, χρήζουν τον απαραίτητο σεβασμό. Οφείλουν λοιπόν αυτά τα ΑΕΙ, να μην είναι παραδομένα στο καθηγητικό κατεστημένο, σε φατρίες και σε τρωγλοδύτες κονδυλίων και επιδοτήσεων.
Φιλόδοξοι μεταρρυθμιστές…
Ο αυριανός επιστήμονας αν μη τι άλλο δικαιούται τα βιβλία στην ώρα τους. Γιατί του τα στερείτε?
Ο αυριανός πολίτης δικαιούται εκπαιδευτικό με σθένος και «ταυτότητα». Γιατί δεν την απαιτείτε?
Ο σημερινός σας μαθητής, δικαιούται να έχει «ψυχή» η μόρφωση που του προσφέρετε. Γιατί τη σκοτώνετε αυτή την ψυχή?
Ακουμπήστε με ευθύνη λοιπόν την εκπαίδευση πριν αποφασίσετε να της «μεταρρυθμίσετε» τον αδόξαστο γι ακόμα μια φορά.
Η ακαδημαϊκή κοινότητα οφείλει να μην αυτοαναγορεύεται σε «Τζακ αντεροβγάλτη» πάνω από την ήδη ταλαιπωρημένη σάρκα της δημόσιας εκπαίδευσης.
Δημοσίευση σχολίου