11/9/20

Η Μεγάλη Αλβανία παίζει Μπάσκετ

ΤΙΡΑΝΑ. Η Αλβανία και το Κοσσυφοπέδιο αποφάσισαν να ιδρύσουν το «ενιαίο πρωτάθλημα στο μπάσκετ» με τέσσερεις ομάδες μπάσκετ από κάθε χώρα. Η «ιστορική» απόφαση ανακοινώθηκε το βράδυ της Πέμπτης στα Τίρανα, από τους πρόεδρους των δύο ομοσπονδιών μπάσκετ, αλλά και τους αρμόδιους υπουργούς παρουσία του πρωθυπουργού Ράμα. Ωστόσο, η συνεργασία στο μπάσκετ δεν θα είναι η μόνη. Στην ομιλία του, ο Ράμα ανακοίνωσε τη δυνατότητα νέας συνεργασίας μεταξύ άλλων Ομοσπονδιών, όπως το βόλεϊ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

23 Ιουνίου 1996 . Χάσαμε του Ανδρέα! ΣΤΟΠ!

Οκτώ χρόνια μετά τη μεταμόσχευση στο Χέρφιλντ, ο  «Λύκος», από τον οποίο έπασχε ο Ανδρέας , κατέστρεψε και τη νέα καρδιά του  και πέθανε, στ...