11/9/20

Όταν η καμήλα δεν βλέπει την καμπούρα της,

Με το χέρι στην καρδιά απαντήστε μου...
 Εγώ είμαι τελικά ψεκασμένος ή εσείς που πιστεύετε ότι κινδυνεύει η ζωή σας από μία πανδημία με θνητότητα κατά πολύ μικρότερη του 1%; 
 Εγώ είμαι τελικά ψεκασμένος ή εσείς που πιστεύετε αυτούς που σας απαγορεύουν την είσοδο σε μέσα μαζικής μεταφοράς με πληρότητα μεγαλύτερη του 65% αλλά σας επιτρέπουν την είσοδο σε καράβια κι αεροπλάνα με πληρότητα του 80%;
 Εγώ είμαι τελικά ψεκασμένος ή εσείς που πιστεύετε ότι είστε ασφαλείς με μια μασκούλα από τον ιό, που προστατεύει όσο ένας φράχτης προστατεύει από τα κουνούπια; 
 Εγώ είμαι τελικά ψεκασμένος ή εσείς που πιστεύετε ότι ο ιός μεταδίδεται από ανθρώπους που φωνάζουν και γελούν, από ανθρώπους που κολυμπούν, από ανθρώπους που κάνουν ψαροντούφεκο, σε μαγαζιά μετά τις 12 το βράδυ, σε εκκλησίες και θρησκευτικές τελετές αλλά όχι σε μαζώξεις κομματόσκυλων σε πλατείες, ούτε σε δομές "φιλοξενίας" μεταναστών, ούτε φυσικά σε πανηγυρισμούς οπαδών έξω από το Καραϊσκάκη;
 Εγώ είμαι τελικά ψεκασμένος ή εσείς που πιστεύετε την αξιοπιστία ενός τεστ κι όταν διαβάζετε την είδηση ότι Ελβετική φαρμακευτική εταιρία Roche έλαβε το πράσινο φως από την αμερικανική Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA) για ένα διαγνωστικό τεστ που εντοπίζει και ξεχωρίζει τον ιό SARS-CoV-2, από την γρίπη Α και Β κάνετε ότι δεν καταλαβαίνετε; 
Όταν μάθατε ότι παραγγέλναμε αυτά τα τεστ από το '17 άραγε τι σκεφτήκατε;

 Εγώ είμαι τελικά ψεκασμένος ή εσείς που προσποιείστε ότι δεν καταλαβαίνετε όταν μαθαίνετε ότι η κυβέρνηση των α(χ)ρίστων παρήγγειλε εμβόλιο που ΔΕΝ υπάρχει καν, αλλά αγνόησε υπάρχον εμβόλιο της Ρωσίας; 

 Εγώ είμαι τελικά ψεκασμένος ή εσείς που πιστεύετε ότι είναι οκ η κυβέρνηση των α(χ)ρίστων να δίνει τόσα εκατομμύρια στα βοθροκάναλα, σε ανύπαρκτες σελίδες κτλ για να εξαγοράσει συναίνεση και ασυλία;
 Κι από την άλλη να στοιβάζει παιδιά σε τάξεις των 25 χωρίς να διορίζει δάσκαλους και καθηγητές; 
Υπάρχει τελικά ή δεν υπάρχει "πανδημία";
 Εγώ είμαι τελικά ψεκασμένος ή εσείς που πιστεύετε ότι κάποιος που πηγαίνει στο νοσοκομείο στα τελευταία του, μετά από τρακάρισμα με μοτοσυκλέτα βρίσκεται με πρόβιτ 19, και καταχωρείται ως θύμα του;
 Εγώ είμαι τελικά ψεκασμένος ή εσείς που πιστεύετε ότι έχει δικαίωμα μια κυβέρνηση από την μία να στέλνει σε "ξαφνικό οικονομικό θάνατο" κάποιους χιλιάδες συμπολίτες μας κι από την άλλη να τους ζητά να'ναι και συνεπείς στις φορολογικές τους υποχρεώσεις και όχι μόνο;
 Εγώ είμαι τελικά ψεκασμένος ή εσείς που πιστεύετε ότι ένας Μητσοτάκης, απόγονος αλλά και ομοϊδεάτης εκείνου που διαμαρτυρόταν εντόνως που "οι γέροι δεν πεθαίνουν" αίφνης έγινε Μητέρα Τερέζα; 
 Εγώ είμαι τελικά ψεκασμένος ή εσείς που πιστεύετε ότι κάποιος ιδιώτης που παραίτησε το κολέγιο και θιασώτης του Μαλθουσιανού δόγματος ότι πρέπει να μειωθεί ο πληθυσμός της γης κατά 10-15% ξαφνικά θέλει να σας σώσει μέσω των εμβολίων του; 
 Εγώ είμαι τελικά ψεκασμένος ή εσείς που μαθαίνετε ότι ο Fauci που συνέχιζε να χρηματοδοτεί το εργαστήριο της Wuhan (από κει που ξεκίνησαν όλα) παρανόμως από το '14 το κάνει από "επιστημονικό" ενδιαφέρον, προσποιείστε ότι δεν καταλαβαίνετε; 
 Εγώ είμαι τελικά ψεκασμένος ή εσείς που δεν καταλαβαίνετε τι παίζεται όταν υπάρχει τέτοια τεράστια λογοκρισία σε επιστήμονες που δεν υιοθετούν το επίσημο αφήγημα περί νυχτερίδων και λοιπών κινεζικών "δράκων"; 
 Εγώ είμαι τελικά ψεκασμένος ή εσείς που πιστεύετε ότι είναι ασθενής (κρούσμα) κάποιος χωρίς συμπτώματα που μάλιστα μπορεί και να μεταδώσει τον ιό (ασχέτως φυσικά του γεγονότος ότι μόλις πριν λίγους μήνες ο ίδιος ο ΠΟΥ έλεγε τα ακριβώς αντίθετα) κι όλα αυτά για πρώτη φορά στην ιστορία της ανθρωπότητας. Πρώτη φορά κυνηγούν οι υπηρεσίες υγείας τους ασθενείς και όχι το αντίθετο. Όπως και πρώτη φορά στην ιστορία μπαίνουν σε καραντίνα όχι μόνο οι ασθενείς ή οι ευπαθείς ομάδες αλλά σύσσωμος ο πληθυσμός μιας χώρας.
 Όλα καλά πάλι;
 Εγώ είμαι τελικά ψεκασμένος ή εσείς που πιστεύετε ότι αν στείλετε μήνυμα για να πάτε βόλτα τον σκύλο σας είστε "υπεύθυνοι πολίτες" κι αν βγείτε στις 9μμ να χειροκροτήσετε τους γιατρούς του ΕΣΥ κάνετε το καθήκον σας την ίδια στιγμή που ο σύζυγος της Μπαλατσινού κάνει διορισμούς με το σταγονόμετρο;
 Εγώ είμαι τελικά ψεκασμένος ή εσείς που πιστεύετε ότι η υπουργός Παιδείας ενδιαφέρεται για τα παιδιά μας κι επιβάλει μάσκες στα σχολεία όταν καμία χώρα της βόρειας Ευρώπης (με πολλαπλάσια θύματα από μας) δεν την συστήνουν καν-πόσο μάλλον να την επιβάλλουν- κι όταν ο ίδιος ο ΠΟΥ συνιστά μάσκα μετά την ηλικία των 12; όλα καλά κι εδώ; 
 Εγώ είμαι τελικά ψεκασμένος ή εσείς που πιστεύετε ότι 103 χώρες την περίοδο των lockdown κατέληξαν στις αγκάλες του ΔΝΤ κι ότι κάποιοι δισεκατομμυριούχοι έγιναν τρισεκατομμυριούχοι είναι σύμπτωση... 
 Εγώ είμαι τελικά ψεκασμένος ή εσείς που πιστεύετε ότι η παγκοσμιοποίηση μας άφησε χρόνους όταν τόσοι και τόσοι μεγαλοσχήμονες (ανάμεσα τους η Ντόρα κι ο ΓΑΠ) μας τονίζουν την ανάγκη μιας παγκόσμιας διακυβέρνησης για την αντιμετώπιση του πρόβιντ 19; 
 Εγώ είμαι τελικά ψεκασμένος ή εσείς που πιστεύετε ότι όποιος δεν πιστεύει στο αφήγημα του πρόβιντ 19 είναι ακροδεξιός και συνωμοσιολόγος όπως ακριβώς δηλαδή συνέβη και με τα μνημόνια, το μακεδονικό κτλ. 
 Στις τάξεις μας εσχάτως συμπεριλαμβάνεται μέχρι και ο πολύς Κένεντυ.... 
 Πείτε μου ρε παιδιά. Είμαι εγώ ο ψεκασμένος; με το χέρι στην καρδιά...και κυρίως στο μυαλό. Ότι μας έχει απομείνει τελικά από αυτό. 

 Βαγγελης Θεοδωρουλακης   

ΥΓ: Ψυχή Βαθιά αδέρφια... .

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ψεκασμένος είναι αυτός που έχει δει τις συνέπειες των εμβολίων και ξέρει ότι υπάρχει κρατικό ταμείο αποζημιώσεων στις ΗΠΑ με ασυλία των εταιρειών, βλέπει τις συνέπειες του εμβολίου της AstraZeneca και συνεχίζει να προπαγανδίζει ρωσικά και κινεζικά εμβόλια ως "τα καλά εμβόλια"....................

Ανώνυμος είπε...

Ο Θεοδωρουλάκης είναι αριστερός, "κόκκινο κάθαρμα" που λες κι εσύ, mein Fuhrer. Να απαιτήσεις μαζί με τον Καφρίλο τον εθνικόφρωνα της φακής να εκτελεστεί στην Καισαριανή.

Οι Ρώσοι ταυτοποιήσαν τους Ουκρανούς . Χρήματα μεταφέρθηκαν από την Ουκρανία στους δράστες της τρομοκρατικής επίθεσης

  Η Ερευνητική Επιτροπή της Ρωσίας ανακοίνωσε ότι   επιβεβαίωσε τις πληροφορίες σχετικά με την παραλαβή μεγάλων χρηματικών ποσών και κρυπτον...