8/12/20

8 συν μία απλές και Σωτήριες σκέψεις για την «πανδημία» και το «καλό Εμβόλιο»

-Ο Καλός και Φιλάνθρωπος τραπεζίτης του Χασέμ, σου δανείζει μια ομπρέλα όταν έχει ήλιο και σου τη ζητά πίσω τη στιγμή που θα αρχίσει να βρέχει.

-Όπου ακούς πολλά κεράσια κράτα και μικρό καλάθι. Όταν οι «Φιλάνθρωποι» φροντίζουν να «μένουμε ασφαλείς» και επενδύουν στην Δημόσια Υγεία, η Φάβα έχει έναν πολύ μεγάλο λάκκο.

- Οι εταιρείες των Φιλανθρώπων δεν είναι φιλανθρωπικές αλλά κερδοσκοπικές. Για το κέρδος θα σκότωναν και την μάνα τους. Μην ξεχνάτε άλλωστε το Αξίωμα του Λένιν. «Ο έμπορος θα σου πουλήσει το σχοινί που θα τον κρεμάσεις». 

- Η βασική πολιτική των Φιλάνθρωπων Παλιάνθρωπων που μας πουλάνε το «δωρεάν καλό εμβόλιο», είναι να κάνουν την Κρίση Ευκαιρία. Το Κορωνοϊός είναι η Κρίση και το Εμβόλιο είναι η Ευκαιρία. 

- Μας ζητούν να εμπιστευτούμε την «επιστήμη» ενώ το ζήτημα είναι αν μπορούμε να εμπιστευτούμε την ζωή μας στους Παλιανθρώπους της κάθε Γκλάξο και της κάθε Μπλάκ Ροκ, από τους οποίους ο καλύτερος έχει σκοτώσει τη μάνα του. 

- Μας ζητούν να εμπιστευτούμε την «επιστήμη» ενώ το ζήτημα είναι αν μπορούμε να εμπιστευτούμε τους επιστημονικούς νάνους που εκμισθώνουν τις υπηρεσίες τους στους ΑΝΩΘΕΝ. 

- Η μια πολύ απλή και Σωτήρια απορία είναι γιατί οι Φιλάνθρωπος εταιρείες «μένουμε ασφαλείς και Σία», έτρεχαν για εμβόλιο και όχι για το Φάρμακο. 

- Η άλλη πολύ απλή και Σωτήρια απορία είναι γιατί τους βρωμάνε τα ρωσικά εμβόλια. Σε τι δεν τους εξυπηρετούν;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λωζάνη. 5 Νοεμβρίου 1922. Ο πράκτωρ Λεφτεράκης και η Ένωση της Κύπρου με την Ελλάδα. Στην Αθήνα συνεχιζόταν η δίκη των Προδοτών

  Το Σατώ ντ'Ουσύ που έγινε η διάσκεψη της Λωζάνης για το Ανατολικό Ζήτημα   το 1922 και σήμερα