Γράφει ο Σπύρος Χατζάρας . Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΗΓΟ. Ανένδοτος για να φύγουν οι Ψεύτες,οι κλέφτες,και οιΠροδότες.«Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων….»...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
104 Χρόνια από την Μικραιατική Προδοσία. Παρασκευή 24 Ιουνίου, για να περνάει ο χρόνος μεχρι τις 13 Αυγούστου δόθηκε μικρή Αναβολή στην εφαρμογή των "Αποφάσεων. Τα Καλά Νεά που περίμεναν οι Προδότες από το Λονδίνο δεν ήρθαν. Οι Αγγλοι περίμεναν την εκκένωση για να αναγνωρίοσυν τον Κωνσταντίνο. ύθηκε το πρόβλημα του ψωμιού. Πυρετός διαβουλεύσεων για την Προδοσία ως "λύση" του Ανατολικού.Ο Γούναρης απειλούσε του Τσιφλικούχους Οι Βενιζελικοί ετοιμαζόντουσαν να επιστρέψουν μετα την Καταστροφική ταχεία Ειρήνευση
.................................. ...................................

5 σχόλια:
Έεε ναι... τι θα ήταν η Ακροπολη χωρις ρον οικο ντιόρ;
Ευτυχώς που θα αναλάβει η Dior να κάνει γνωστή την Ακρόπολη!!!!!!
Τέτοια εθνικομηδενιστηκη κυβέρνηση δεν έχει υπάρξει από το 1921. Η ντροπή είναι με τα ποπολο που τους δέχεται και δεν αντιδρά. Το απόστημα θα σπάσει. Ελπίζω στον ανθρώπινο μυαλό. Το ποτέ δεν το ξέρουμε. Ίσως μετά την δίκη μας ζωή.
Οι ιδιοι ανθρωποι πισω απ' ολες τις κυβερνησεις.
Οικογενειες, τζακια, σογια, κληρονομικοτητες.
Αποφασιζουν και διατασουν, προφασιζονται οτι τους εβαλε η Ευρωπη τους απειλησε η Αμερικη τους αναγκασαν οι περιστασεις κ.α.π.
Ψηφιζουν οτι γουσταρουν, λογοκρινουνν, φακελωνουν, ελεγχουν ολα τα ΜΜΕ.
Και τελος παντων θα αναρωτηθει καποιος, με τον Παπαδοπουλο τι προβλημα εχουν ; Το πολυτεχνειο γιατι το γιορταζουν ; Γιατι τοση αγωνια για την ''περιφρουρηση της δημοκρρατιας ; Γιατι στα αμφιθεατρα και στις ομιλιες δεν ακουγονται ολες οι αποψεις ; Γιατι οι τιμιοι εθνικιστες καταντουν μονοι και φτωχοι ; Γιατι αδικουνται και καταστρεφονται ανθρωποι στο ονομα μας ανυπαρκτης δημοκρατιας ; Ποιοι περιφρουρουν κατι που δεν υπαρχει ;
-------------------------------------------------------------------------------------------
Ερωτηση:
-Ειναι νομιμη η τοποθετηση του Χρυσοχοιδη ως υπουργου απο την στιγμη που δεν ηταν
εκλεγμενος της ΝΔ ;
-Η Μενδωνη τι γυρευει απ το '99 στο υπουργειο διευθυντρια κ' τωρα υπουργος ;
Τι ακριβως εκανε ο δολοφονος με το χαζο χαμογελο ; Εδωσε θεσεις σε ολους για να κλεισει
στοματα και να μπορει να κλεψει ανενοχλητος ;
-Τετοια πραγματα 1η φορα βλεπω, μιλαμε ο τυπος παραμυθιασε τους χαζοδεξιουληδες δηθεν να
διωξουν τους προδοτες απατριδες αριστερους και μετα τους πουλησε για κρεας στην
Μπαρμπαρια...
( για το αν ειναι λογικο η ηθικο ... Ξερουμε )
ο Μάκης Βρωμϊδης θα καταθέσει τροπολογία για την αφαίρεση των πολιτικών δικαιμάτων των Χρυσαυγιτών
ΚΟΥΛΗΣ-ΚΙΚΙΛΙΑΣ-ΚΕΡΑΜΕΩΣ..ΤΑ ΤΡΙΑ ΚΑΠΑ ΤΗΣ ΚΟΥ -ΚΛΟΥΞ-ΚΛΑΝ...ΤΟΥ ΜΑΛΜΠΟΡΟ..ΣΑΛΟΥΤΕ.
Δημοσίευση σχολίου