25/1/22

ΑΣΤΕΓΟΣ ΚΑΙ ΑΝΕΜΒΟΛΙΑΣΤΟΣ;;100 ΕΥΡΩ ΠΡΟΣΤΙΜΟ

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Αφηγηση του κομμουνιστη δημοσιουγραφου Νικου Ρουσση

".....Λόγω της εξειδικεύσεώς μου στα αποκλειστικά θέματα, ο Πορτοσάλτε συνήθιζε να με φωνάζει, πριν ν΄ αρχίσει την εκφώνηση του μεσημεριανού δελτίου ειδήσεων και να με ρωτάει on air, τι έχουμε σήμερα Νίκο!

Οι δημοσιογραφάρες της εποχής, τότε, αναλώνονταν σε εκθέσεις ιδεών σχετικά με το πού βρίσκονταν οι συζητήσεις μεταξύ της κυβερνήσεως Μητσοτάκη και του μαφιόζου Παντσαβόλτα, για την εκχώρηση της ΑΓΕΤ Ηρακλής στην …Καλτσεστρούτσι!

Ένα μεσημέρι, λοιπόν, κοντά στις εκλογές του 1992, έσκασα στο στούντιο και άφησα σύξυλο τον Πορτοσάλτε, λέγοντας…

Σήμερα Άρη, έχω να κάνω μια συνταρακτική αποκάλυψη! Η συμφωνία μεταξύ Μητσοτάκη και Καλτσεστρούτσι για την εκχώρηση της ΑΓΕΤ έχει ολοκληρωθεί και χθες, πήγαν στην Ζούγκερ Κάντοναλ Μπανκ της Ελβετίας, η Ντόρα Μπακογιάννη, ο Μανούσος Γρυλλάκης (σωματοφύλακας της οικογένειας) και η Μαρίκα και εισέπραξαν την μίζα, για λογαριασμό του ψηλού, ύψους 12,5 δις δραχμών σε συνάλλαγμα!

Έχεις κάτι άλλο να προσθέσεις Νίκο, μου λέει κάτωχρος ο Πορτοσάλτε!

Όχι, του απαντώ, νομίζω ότι τα είπα όλα!

Στα χέρια μου δεν είχα κανένα στοιχείο. Μόνο τη διαβεβαίωση της Αντιμάφια της Ιταλίας που, παρακολουθώντας τον Παντσαβόλτα για να τον στριμώξει για ξέπλυμα μαύρου χρήματος, έπεσαν επάνω στην οικογένεια Μητσοτάκη που έπαιρνε τα …τουλά!

Αν χρειασθεί, θα σου στείλουμε το “εξτρέ” της συναλλαγής και θα ΄λθουμε να καταθέσουμε ως μάρτυρες υπερασπίσεώς σου, μου είπαν!

Για την ιστορία να πω, ότι τότε δεν κουνήθηκε ούτε δεξιός πούστης, δεν υπήρξε καμιά αγωγή εναντίον μου, ο Μητσοτάκης έχασε τις εκλογές του 1992 και αμέσως μετά εγώ απολύθηκα…
Το Σύστημα όταν το ενοχλείς, εκδικείται…

Με φώναξε ο κάργα αριστερός διευθυντής ειδήσεων του σταθμού, ο Κώστας ο Κιμπουρόπουλος και μου είπε ότι λυπάται πολύ αλλά θα έπρεπε εγώ και τρεις τεχνικοί να πάρουμε την άγουσα προς την ανεργία, καθόσον, όπως είπε, “μας άγγιξαν οι περικοπές”!

Εισέπραξε ένα μεγαλοπρεπές “άντε μαμήσου κι εσύ και η αριστερά που εκπροσωπείς” και εγώ, για μια ακόμη φορά, έπεσα στα θολά νερά της ανεργίας, με την υπερηφάνεια ότι κατόρθωσα να ρίξω μια κυβέρνηση!

Αν δεν καταλάβατε κάτι, για την τρέχουσα σημερινή κατάσταση, ρωτήστε με…

Αν μπορώ θα σας εξηγήσω…»!

Μου φαίνεται πως εξηγήσεις άλλοι οφείλουν να δώσουν! Τουλάχιστον όσοι από τους παραπάνω αναφερόμενους βρίσκονται εν ζωή!!

Η 29η Μαρτίου στην Ιστορία

Η 29η Μαρτίου είναι η 89η ημέρα του δίσεκτου 2024 κατά το   Γρηγοριανό ημερολόγιο. Απομένουν 277 μέρες μέχρι το τέλος του έτους.  1430.  Η ά...