16/9/25

Έχω το διακίωμα να αλλάζω εκτίμιση μετά από όσα βλέπω και ακούω

 Είχα την εφαλμενη γνώμη ότι ήσαν αθλητές που τους χρησιμοποιούν και τους εκμεταλλεύονται. Τωρα πιστεύω ότι δεν ειναι αθλητές αλλά πολιτικά όργανα στην υπηρεσία των Νεομπατριωτών.

Ακούγοντας τις  συνεχείς δηλώσεις τους για το ότι αγωνίζονται για την Ελλάδα και τον λαό της και τους γύρω κλακαδόρους δεν μου έμεινε καμιά αμφιβολία.

Είναι 100% επαγγελματίες Ρουφιάν-Ρουφιάν.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ναι εχεις

Ανώνυμος είπε...

Σαν τον ρουφιάνο της πολυκατοικίας.

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμος ο ρουφιάν πολυκατοικιέν, ανώνυμος και ο «καταγγέλλων», ούτε γάτα ούτε ζημιά….

Ανώνυμος είπε...

Ας το πάρουμε διαφορετικά, μπορεί να θες να εκμεταλλευτείς την ψευτοδολοφονίες και τα ψευτοτρομοκρατικά χτυπήματα της Στοάς, ποιο είναι το όφελος να πιστεύουν οι αριστεροί και οι λοάτκι ότι δολοφόνησαν κάποιον οι οποίοι μάλιστα θα απαντήσουν "καλά κάναμε", δεν θα ζητήσει κανείς από αυτούς δημοκρατικές διαπιστεύσεις, νομιμότητα και ειρηνικότητα

Ανώνυμος είπε...

Σπυρο εγω εχω πει την γνωμη μου μταξυ σοβαρου και αστειου και γραφω και σχολια στην κοπροφυλλαδα του ΠΘ για να την σπαω στους νουδουλους εκει αν και τα περισσοτερα μου τα κοβουν.Λοιπον πλακα πλακα πιστευω οτι τον προπονουν για ΠτΔ.Ισψς κανω λαθος ισως παρει χρονια αυτο αλλα καποιοι το εχουν στα σχεδια τους.Θα γινει καποια στιγμη την επομενη 20ετια ο πρωτος μαυρος "ελληνας" ΠτΔ.Και εχεις διαπιστωσει και την απολυτη γελοιοτητα;.Σχεδον παντοι οι σπικερ στος αφωνες στα σαιτ παντου τον αποκαλουν σχεδον αποκλειστικα με το μικρο του ονομα ο Γιαννης.Επειδη το επωνυμο του ειναι βαρβαρο και κακαοηχο και αποτελει γλωσσοδετη και για ελληνες και ακομη περισσοτερο για τους ξενους λενε μονο ο Γιαννης.Ηεθε ο Γιαννης πηγε ο Γιαννης σουταρε ο Γιαννης εκλασε ο Γιαννης κλπ.Δεν ξερω εαν υπαρχει παρομοιο προηγουμενο γελοιοτητας να αποκαλειται ενας παικτης στην Ελλαδα μονο με το κοινοτατο μικρο του ονομα.Ισως μονο για τον Φανη Χριστοδουλου.Ετσι εαν και οταν θα τον κανουν προεδρο θα ειναι λιγο σαν τους βασιλιαδες που ειχαμε που τους ελεγαν με το μικρο τους ονομα μονο.Θα εχουμε ΠτΔ που θα τον προσφψνουν ο Γιαννης.

104 Χρόνια από την Μικρασιατική Προδοσία. Στις 27 Ιουνίου 1922,άρχισε το τελικό στάδιο της Προδοσίας. 57 ημέρες πριν την επίθεση του Κεμάλ στο Αφιόν Καραχισάρ και την έναρξη της «ταχείας εκκενώσεως» ο προδότης Χατζηανέστης τοποθέτησε τους Προδότες Τρικούπη και Διγενή ως διοικητές στο Μέτωπο. Προηγουμένως είχε στείλει στο μέτωπο περί τους 400 άκαπνους σαπιοκοιλιάδες αξιωματικούς απο τα μετόπισθεν στο μέτωπο . Ενας από αυτούς ήταν και ο ταγματάρχης του Οικονομικού Ράντος που το εβαλε πρώτος στα Πόδια από το ύψωμα "Χασάν Μπελ" που ηταν το Κέντρο της Ελληνικής Αμύνης και στο οποίο στάλθηκε ο Κατσιμήτρος για να το κρατήσει και όταν εκείνος τραυμτίστηκε στο γόνατο το κράτησε ο λοχαγός Αθανάσιος Γαλλής, από τα Φουρνά των Αγράφων.

Η Μικρασιάτικη «Καταστροφή», (δια της Προδοσίας), ήταν ιδέα του Γκλύξμπουργκ που το είχε κάνει ξανά,  ως Αρχιστράτηγος, το 1897,  σε συμφωνί...