Στις 27 Ιουνίου 1949 ο ραδιοσταθμός του Βελιγραδίου μετέδωσε ότι σε καταλύματα του Γιουγκοσλαβικού Ερυθρού Σταυρού βρισκόντουσαν 10.000 "παιδιά από την Ελλάδα".Στην κατηγορία, «παιδιά από την Ελλάδα» δεν ανήκαν τα «ορφανά Μεκεδονόπουλα» από την «Μακεδονία του Αιγαίου», τα οποία δεν ήσαν «πρόσφυγες» και για τα οποία φρόντιζαν οι «συγγενείς» τους στα Σκόπια.
Την ίδια ημέρα, ο υφυπουργός εξωτερικών της Βρετανίας είπε στην Βουλή των Κοινοτήτων ότι ο αριθμός των παιδιών του παιδομαζόματος "λέγεται ότι ανέρχεται σε 28.000 και ότι 5000 από αυτά ήσαν στην Γιουγκοσλαβία "
Ο Βρετανός στα 5000 παιδιά περελάμβανε και εκείνα που ήσαν στα Σκόπια.
Ο Ακριβής αριθμός των Παιδιών που κρατήθηκαν στα Σκόπια δεν είναι ακόμα διασταυρωμένος και το θεμα του "Παιδομαζώματος" δεν αντιμετωπίστηκε από την Προδοτική Συμφωνία των Πρεσπών.
................
................

div class="separator" style="clear: both;">
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
7 σχόλια:
Κι όμως μετά τα μύρια όσα διέπραξαν εξακολουθεί και υφίσταται ΚΚΕ και Αριστερά στην Ελλάδα - φέρει μάλιστα και το φωτοστέφανο των "λαϊκών αγώνων" !
Τι ελληνόπουλα ρε Χατζάρα; Αριστερόπουλα ήταν…
Προς τους ανωτέρω 2 σχολιαστές: σας γαμώ την εθνοσωτήριο Χούντα σας κόπροι!
Πετάχτηκε κι ο Τάκης Τσουκαλάς της αριστεράς να πει το σύνθημα του .
Σαν παθητικός κερατάς, αυνάνας της κόκκινης φυλής που είσαι, δε μπορείς να γαμήσεις τίποτα. Σταλινορουφήχτρα.
Πώς νιώθεις που η ΕΣΣΔ έκανε μπίζνες με την εθνοσωτήριο, ενώ δεν έδινε δεκάρα για τα συντρόφια σου στα ξερονήσια;
Ε παθητικέ κερατά;
Πρός τα δύο ανωτέρω διανοητικά κόπρανα: ο ΜΕΓΑΣ ΣΤΑΛΙΝ σας ξεκώλιασε το μπαμπά σας μικροτσούτσουνα πολιτικά τραβέλια. Τον μονάρχιδο Χίτλερ, ξέρετε εσείς. Αυτόν που λατρεύετε ως οπαδοί της εθνοσωτηρίου. Α, να μη ξεχάσω, σας γαμώ και τη Χρυσαυγούλα. Τραβέλια ε τραβέλια...
Και να μην ξαναπιάσεται τον Τσουκαλά στο στόμα σας!
Δημοσίευση σχολίου