18/6/25

Ο Ιακωβάκης πήγε στη Γενεύη για να ρουφιανεύει τον Καποδίστρια

 

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ρουφιανάκη έπρεπε να τον λένε. Αλήθεια Χατζάρα, ποιά είναι η ρίζα της λέξης ρουφιάνος; Έχει καμμιά σχέση το όνομα Ρούφος ή η συνοικία Ρουφ;

Ανώνυμος είπε...

Περαστικά στην κυρία από τη Νέα Μάκρη!

Ανώνυμος είπε...

Ο Ιακωβάκης ήταν μασόνος; Και σε ποια στοά;

Ανώνυμος είπε...

επιμένει το Μπογδάνο ότι η βουλή μπορεί να λειτουργήσει με 240 όλην την 4ετία και ότι αν παραιτηθούν θα πει το εκλογοδικείο ότι δεν χρειάζεται αναπλήρωση, είναι πράκτορας κατά την άποψή μου

Ανώνυμος είπε...

Περαστικά στη θείτσα.

23 Ιουνίου 1996 . Χάσαμε του Ανδρέα! ΣΤΟΠ!

Οκτώ χρόνια μετά τη μεταμόσχευση στο Χέρφιλντ, ο  «Λύκος», από τον οποίο έπασχε ο Ανδρέας , κατέστρεψε και τη νέα καρδιά του  και πέθανε, στ...