Ο Εθνάρχης Αβρόσιος , για τον αφορισμό του
ΑΘΕΟΥ και ΑΠΙΣΤΟΥ Μητσοτεκένσκι, της Ιουδαίας Πότερς, και του ΠΑΣΟΚΟΚΛΕΦΤΗ δήλωσε:
«Η ενέργειά μας ασφαλώς και θα ταράξει τα λιμνάζοντα ύδατα! Είναι και αυτός ένας από τους στόχους μας! Διότι, ενώ η Ορθοδοξία μας αλλοιώνεται και παραχαράσσεται, δυστυχώς η Ιεραρχία μας «κοιμάται τον ύπνον του δικαίου»!!!!
.png)
2 σχόλια:
6 χρόνια μετά την απάτη το Αθηναμπάντ
6 χρόνια μετά την απάτη της ψευτοπανδημίας, το Αθηναμπάντ είναι επιβεβαιωμένα η μοναδική πρωτεύουσα στο δυτικό κόσμο και όχι μόνο, οπου βλέπεις ακόμα να κυκλοφορούν με μασκοφίμωτρα και ράμφη πτηνών.
Εξορκισμό και αφορισμό χρειάζεται η πλειοψηφία του λα(γ)ού.
Δημοσίευση σχολίου