12/5/26

ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΤΟ ΚΛΕΜΕΝΑ


 

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Καλα κι αγια ολα αυτα ρε Σπυρο αλλα το ΚΙΣΕ και τα Funds δεν σας εγκρινουν.
Φυσανε και το γιαουρτι τωρα μην την παθουν οπως με την ΧΑ κι αντε μετα να τρεχουν με τους δικους τους δημοκρατες (εσωτερικου, ΕΕ και ΗΠΑ) να αποδειξουν οτι δεν εισαστε εγκληματικη οργανωση εσεις που δεν κλωτσατε και καφασια.
Που να βρουν αλλες Κλαπες Αδελεινες Ντογιακους Φυσσαινες και Τζαβελες. Οποτε εχουν παρει γραμμη τα βιζιτοκαναλα. Κινημα 21 ΓΙΟΚ.