10/5/26

ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΟ Ο ΟΥΓΓΡΟΣ

 

1 σχόλιο:

Ετεοκλης είπε...

Ωραια η χορευτρια. Μαλλον ξαδελφη της κουνιστης της Ουκρανιας ειναι.
Και δημοκρααααααατισα καλε

ΕΡΓΟΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Η ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΤΗΣ ΤΟΚΟΓΛΥΦΙΑΣ

Φῶς Ἑλληνικόν εἰς ἃπαντας τοὺς Ἓλληνας καὶ ἁπάσσας τὰς Ἑλληνίδας.  Νεφελώδης εἰς τοὺς 19°C ἐν Οὐψάλα.  ΕΛΛΑΣ≡HELLAS . Δυστυχῶς, ἐν Ἑλλάδι κα...