11/5/26

TO AKYLA ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΖΕΚΤ


 

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πρωκτότζεκ .

Ανώνυμος είπε...

ΤρΑτζικ

Ανώνυμος είπε...

Εκτενές αφιέρωμα γερμανικού περιοδικού στην Τήλο: «Δεν βλέπεις ούτε ένα σκουπίδι»

Ανώνυμος είπε...

Χατζάρα, γιατί δεν διδάσκεται πουθενά η μάχη του Δισπηλιού (15 Απριλίου 1941), η μόνη πραγματική μάχη σε ανοιχτό πεδίο μεταξύ των Ελλήνων στρατιωτών και των επιλέκτων SS. του Χίτλερ;

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ, Κ ΚΑΚΩΣ, ΔΙΟΤΙ ΔΕ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΘΕΤΙΚΟ, ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΟΥΤΟΠΙΚΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΤΕ..... ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΗΝ ΓΙΓΑΝΤΟΑΦΙΣΑ ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΟΜΟΝΟΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ, ΠΩΣ ΗΤΑΝ Η ΠΛΑΤΕΙΑ - ΟΜΟΝΟΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΙ Η ΑΘΗΝΑ.... Κ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ.........
ΔΕ ΞΕΡΩ ΑΝ ΦΤΑΙΝΕ ΙΟΙ ΚΟΜΟΥΝΙΣΤΑ, Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ.. Η' ΟΙ ΕΚΦΛΥΛΙΣΜΕΝΟΙ-ΕΛΛΗΝΕΣ....... ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙΣ ΤΗ ΣΚΛΗΡΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΝΤΕΤΟΚΟΥΜΠΟΙ. ΤΕΛΟΣ
ΑΠΟΔΕΧΤΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΕΚΦΥΛΙΣΤΕΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ Η ΦΥΛΗ. ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΗΤΑΝ Η ΠΛΑΤΕΙΑ-ΟΜΟΝΟΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ. ΚΑΤΙ ΦΤΑΙΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ.