11/5/26

TO KINHMA 21 ΘΑ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΑΠΌ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ ΤΟ ΚΑΡΤΕΛ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ. ΘΑ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΒΟΘΡΟΚΑΝΑΛΑ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΜΕΤΆΔΟΣΗΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ


 

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλό πράγμα η αισιοδοξία ! Θυμάμαι οτι στις δημοτικές εκλογές, δεν σε άφησαν ούτε να κατέβεις, ρε Σπύρο. Τι φοβότουσαν τα νούμερα ; !

Ανώνυμος είπε...

Και η ΕΡΤ βοθροκάναλο είναι μην ξεχνιόμαστε .

Ανώνυμος είπε...

Αυτό νομίζω ήταν αποτέλεσμα της ισχυρογνωμοσύνης του κ. Σπύρου. Λίγο πριν οριστικοποιηθούν οι συνδυασμοί των Δημοτικών εκλογών, δεν συγκρατήθηκε και έγραψε τα δικά του για τους 200 της Καισαριανής… Αν είχε συγκρατηθεί, τώρα το Κίνημα 21 θα είχε νομαρχιακό σύμβουλο!

Ανώνυμος είπε...

Δεν έπρεπε σαν Έλληνες να έχουμε τέτοια μοιραία τύχη, τόσα χρόνια να μην παίρνουμε σε κανέναν τομέα πάνω μας.