Οι πρώτοι άνθρωποι που πάτησαν στην Αλάσκα ήσαν ο Ρώσος τοπογράφος και εξερευνητής Μιχαήλ Γκβοζντέφ και ο βοηθός του πλοηγός Ι. Φεντέροφ. Εφθασαν με το πλοίο «Αγίος Γαβριήλ» , στις 21 Αυγούστου 1732. Η πρώτη εμπορική αποστολή έγινε το 1741, με το πλοίο «Άγιος Πέτρος», με πλοίαρχο τον Βίτους Μπέρινγκ.
Ο πρώτος Έλληνας που πάτησε στην Αλάσκα ήταν ο Μακεδόνας Ευστράτιος Ιωάννου Ντελάρωφ, που έφθασε το 1764, με το πλοίο «Πέτρος και Παύλος» υπό τον Π. Σολοβιέφ.
Η Ρωσική Αυτοκρατορία υπέγραψε τη συμφωνία για την πώληση της Αλάσκας και των Αλεουτίων νήσων προς τις Ηνωμένες Πολιτείες στις 30 Μαρτίου 1867 στην Ουάσιγκτον στις 16.00 το απόγευμα. Το έδαφος του 1519000 τετραγωνικών χιλιομέτρων πωλήθηκε για 7,2 εκατομμύρια δολάρια σε χρυσό, δηλαδή 0,0474 δολάρια ανά εκτάριο. Τις διαπραγματεύσεις έκαναν υπουργός εξωτερικών των ΗΠΑ, Ουίλιαμ Χ. Στιούαρτ, και ο ρώσος πρεσβευτής Έντουαρντ Στιόκλ.
Η πώληση της Αλάσκας δρομολογήθηκε με την κατάργηση της δουλοπαροικίας το 1861. Ο Τσάρος Αλέξανδρος Β για να καταβάλει τις προβλεπόμενες αποζημίωσεις στους γαιοκτήμονες, αναγκάστηκε το 1862 , να δανειστεί από τον Ρότσιλντ 15 εκατομμύρια λίρες στερλίνες με επιτόκιο 5% ετησίως. Τότε η βρετανική λίρα είχε ισοτιμία με 4,87 δολάρια ΗΠΑ. Ως εκ τούτου, η Ρωσία είχε δανειστεί το ποσό των 73 εκ. δολαρίων και η Αλάσκα πουλήθηκε για κάτι λιγότερο από το ένα δέκατο του ποσού αυτού.
Η πρόταση για να πουληθεί «κάτι περιττό» για να πληρωθούν οι Ρότσιλντ
προήλθε από το Μεγάλο Δούκα Κωνσταντίν Νικολάγιεβιτς.
Η απόφαση ελήφθη στις 16 Δεκεμβρίου 1866, σε μια ειδική συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε στην Αγία Πετρούπολη στην οποία έλαβαν μέρος ο Τσάρος Αλέξανδρος ΙΙ, ο Μέγας Δούξ Κωνσταντίνος, οι υπουργοί οικονομικών και ναυτικών και ο Βαρόνος Στιόκλ. Όλοι οι συμμετέχοντες ενέκριναν την ιδέα της πώλησης για όχι λιγότερο από 5 εκ. σε χρυσό. Στις 22 Δεκεμβρίου 1866 Αλέξανδρος ενέκρινε το τοπογραφικό.
Τον Μάρτιο του 1867, ο Στιόκλ έφτασε στην Ουάσιγκτον και άρχισε τις διαπραγματεύσεις με τον Στιούαρτ.
Η τιμή που συμφωνήθηκε αντιστοιχεί σε 3,19 σημερινά δολάρια ανά εκτάριο. Σήμερα, ένα δολάριο ΗΠΑ αντιστοιχεί με 0.0223663 γραμμάριο χρυσού, αλλά το 1861 αντιστοιχούσε σε 1,50463 γραμμάρια . Ως εκ τούτου, ένα δολάριο του 1861 ισούται με 67 σημερινά δολάρια και 27 σεντς.
Από τα 7,2 εκ. δολάρια ο Βαρόνος Στιόκλ έλαβε μια επιταγή για 7.035,000 δολάρια και τα υπόλοιπα σε μετρητά. Από αυτά παρακράτησε 21.000 δολάρια για τον εαυτό του και τα υπόλοιπα 144.000 διατέθηκαν σε δωροδοκίες για τους γερουσιαστές που ψήφισαν για την επικύρωση της Συνθήκης.
Η επιταγή έγινε «έμβασμα» στο Λονδίνο, όπου περίπου 1.500.000 χάθηκαν σε προμήθειες κατά τη μετατροπή των δολαρίων σε λίρες και στη συνέχεια για την αγορά των ράβδων χρυσού. αλλά αυτή δεν ήταν η τελευταία απώλεια.
Ο χρυσός σε ράβδους αξίας 5 εκ δολαρίων δεν έφθασε ποτέ στην Ρωσία.
Το πλοίο που υποτίθεται ότι μετέφερε το πολύτιμο φορτίο βυθίστηκε στο δρόμο για την Αγία Πετρούπολη στις 16 Ιουλίου, 1868.
Έτσι οι Ρότσιλντ αγόρασαν τσάμπα την Αλάσκα. Ο χρυσός που υποτίθεται ότι βυθίστηκε δεν βρέθηκε ποτέ παρόλο που τον ψάχνουν όλοι οι «χρυσοθήρες».
Η ασφαλιστική εταιρεία που είχε ασφαλίσει το πλοίο και το φορτίο χρεοκόπησε.
Το Ναυάγιο του Όρκνεϊ
«Όρκνεϊ» (Orkney), είναι οι Ορκάδες νήσοι. Το πλοίο, ήταν ένα αμερικανικό Κλίππερ που ξεκίνησε το ταξίδι του από τις ΗΠΑ και βούλιαξε στις 16 Ιουλίου 1868, κάπου έξω από τις σουηδικές ακτές.
150 χρόνια μετά κανείς δεν μπορεί να πει με ακρίβεια εάν ο χρυσός είχε φορτοθεί στην Αμερική ή στο Λονδίνο. Αλλοι λένε ότι έμεινε στην Αμερική και δεν φορτώθηκε ποτέ. Το έμβασμα του βαρόνου Στιόκλ πάντως έχει βρεθεί και επομενως όλα τα άλλα είναι αέρας κοπανιστός . Ο χρυσός έμεινε στο Λονδίνο.
Από το ναυάγιο σώθηκε μόνο ένας Σουηδός, που πέθανε από γεράματα φυσιολογικό το 1900. Οι συγγενείς του έχουν ακόμα ένα ρολόι που είχε ο Κρίστοφερ από το πλοίο που στο πίσω μέρος έχει την επιγραφή , «B.F Barlett, nr 11626, Waltham Mass».
Ο ναυαγός, έδωσε κατάθεση για το ναυάγιο και είπε ότι στο πλοίο εκδηλώθηκε ανταρσία από ρώσους ναύτες ενώ έπλεε στη Βαλτική και ότι προκλήθηκε έκρηξη από την οποία βυθίστηκε το πλοίο.
Τα τελευταία 30 χρόνια το ψάχνουν μάταια κοντά στο σουηδικό νησί Γκότλαντ όπου αποβιβάστηκε ο ναυαγός.
Γράφει ο Σπύρος Χατζάρας . Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΗΓΟ. Ανένδοτος για να φύγουν οι Ψεύτες,οι κλέφτες,και οιΠροδότες.«Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων….»...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η Cia και οι Εβραίοι εκβίαζαν τον Καραμανλή για τον βίο και ην πολιτεία του στα Χρόνια της Κατοχής
Το απόρρητο έγγραφο της CIA για τον συνεργάτη των Γερμανών κατα την Κατοχή Κωνσταντίνο Καραμανλή Σύμφωνα με το κλιμάκιο Αθηνών της CIA, o Κ...
-
Η ΑΙΝΟΣ επειδή ειναι μικρή και έχει μικρότερο κόστος πουλάει πολύ πιό φθηνα από τον Ανταγωνιστή της Μπαρμπαστάθη που εχειαγοραστεί από πολ...
-
Οι πρώτες (ιατροδικαστικές) εκτιμήσεις αναφέρουν πως ο 31χρονος ποδοσφαιριστής υπέστη έμφραγμα.
6 σχόλια:
Πολύ βλάκας πρέπει να ήταν ο Τσάρος...
Η Αλασκα μπορει να δόθηκε τσαμπα στους Ροθτσάιλντ αλλα η Ελλάδα θα ειναι το πρωτο κρατος που πλήρωσε για να δοθεί στους Ροθτσάιλντ !
@ Ο/Η Ανώνυμο, Σάβ Μαρ 11, 04:45:00 μ.μ.
Για την ταμπακιέρα τίποτα ε; Πες μας κάτι και για τον Ρότσιλντ...
Επειδή είπα ότι ήταν βλάξ ο Τσάρος, δεν σημαίνει ότι επικροτώ τον Εβραίο... Απλά όταν είσαι ο ηγέτης μιας μεγάλης χώρας, όπως είναι η Ρωσία, δεν επιτρέπεται να σε πιάνει κορόιδο ένας τραπεζίτης...
Στην Αλάσκα κολλήσατε;
Εδώ οι Ρότσιλντ έχουν πάρει όλον τον πλανήτη...
Ας όψονται οι ξεπουλημένοι πολιτικάντηδες/τρόφιμοι των στοών, λεσχών κτλ.
ήταν απλή η συμφωνία, όταν το τραίνο με τον χρυσό φτάσει στην Μόσχα και μετρηθεί τότε θα πάρετε την Αλάσκα. το τραίνο θα έπεφτε στα χέρια ληστών και ο Τσάρος δεν θα έδινε την Αλάσκα.
Δημοσίευση σχολίου