Οι αμερικανόφιλοι έχασαν τρία ελικόπτερα
Οι φιλοαμερικανικές και φιλοευρωπαικές δυνάμεις του Κιέβου εξαπέλυσαν από το πρωί «μεγάλης κλίμακας» επιχείρηση για να καταλάβουν το Σλαβιάνσκ, που ελέγχεται από τους αντιαμεικανούς και αντι-ευρωπαίους ακτιβιστές.
Η επιχείρηση στόχευσε με τεθωρακισμένα οχήματα ορισμένα σημεία ελέγχου ταυτόχρονα ενώ καταδρομείς κατέβηκαν από τα ελικόπτερα.
Ο επικεφαλής των αντιαμερικανών Β.Πονομάρεφ είπε στο RIA Novosti ότι οι δυνάμεις αυτοάμυνας κατέρριψαν δύο ελικόπτερα.
Οι κυβερνητικές πηγές αναφέρουν ότι έχει καταληφθεί το ραδιοτηλεοπτικό κέντρο
1 σχόλιο:
Ich weiss, dass ich nichts weiss, und darum weiss ich mehr, als andere wissen.
Δημοσίευση σχολίου