28/4/25

\ Ημέρες Πράσινου Μεγαλείου. 28 Απριλίου 1971. Η Εποποιία της Λεωφόρου. Παναθηναϊκός – Ερυθρός Αστέρας 3-0.


 


Τα θηρία του Πούσκας ανέτρεψαν το 4-1 του Βελιγραδίου.
 Δυο γκολ ο Αντώνης και το τρίτο ο Καμάρας, που έπαιξε στα χαφ, στο 63ο λεπτό.
Η ενδεκάδα: 
-Κωνσταντίνου, Τομαράς, Σούρπης, Καψής, Βλάχος, Καμάρας, Δομάζος, Φυλακούρης, Χατζηανδρέου (90'), Γραμμός, Αντωνιάδης, Καλλιγέρης, Αθανασόπουλος (54'). 
Στο Βελιγράδι ήμουν μέσα. Στη Λεωφόρο το είδα από την τηλεόραση. Δεν βρήκαμε εισιτήριο.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

το εχουν 'τερματισει' παντως με τη χουντα οι αντι-παναθηναικοι.....οσο φορα την Παπαδοπουλου... πλακα, πρεπει να της εκανε ο 'πρεσβης'... ελεος,δλδ.
'που ζουμε'

Ανώνυμος είπε...

Άλλοι πανηγυρίζουν προκρίσεις και συμμετοχή σε τελικό
και άλλοι κατακτήσεις Ευρωπαϊκών κυπέλων.
Μεγάλη διαφορά.
Χριστός Ανέστη, χρόνια πολλά.

Συμμοριτοπόλεμος και «άγριο Σεξ». (Φρή σέξ φορ ολ) . Οι ΚΚΕ «χανούμ» του σύντροφου Διαμαντή τον συνόδευσαν μέχρι το νεκροταφείο της Λαμίας

Ο Στρατός, έθαψε στις 22 Ιουνίου 1949, τον Άθεο «υποστράτηγο» του ΔΣΕ, Γιάννη Αλεξάνδρου,(Διαμαντή), έξω από τον περίβολο του Νεκροταφείου τ...