28/4/25

\ Ημέρες Πράσινου Μεγαλείου. 28 Απριλίου 1971. Η Εποποιία της Λεωφόρου. Παναθηναϊκός – Ερυθρός Αστέρας 3-0.


 


Τα θηρία του Πούσκας ανέτρεψαν το 4-1 του Βελιγραδίου.
 Δυο γκολ ο Αντώνης και το τρίτο ο Καμάρας, που έπαιξε στα χαφ, στο 63ο λεπτό.
Η ενδεκάδα: 
-Κωνσταντίνου, Τομαράς, Σούρπης, Καψής, Βλάχος, Καμάρας, Δομάζος, Φυλακούρης, Χατζηανδρέου (90'), Γραμμός, Αντωνιάδης, Καλλιγέρης, Αθανασόπουλος (54'). 
Στο Βελιγράδι ήμουν μέσα. Στη Λεωφόρο το είδα από την τηλεόραση. Δεν βρήκαμε εισιτήριο.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

το εχουν 'τερματισει' παντως με τη χουντα οι αντι-παναθηναικοι.....οσο φορα την Παπαδοπουλου... πλακα, πρεπει να της εκανε ο 'πρεσβης'... ελεος,δλδ.
'που ζουμε'

Ανώνυμος είπε...

Άλλοι πανηγυρίζουν προκρίσεις και συμμετοχή σε τελικό
και άλλοι κατακτήσεις Ευρωπαϊκών κυπέλων.
Μεγάλη διαφορά.
Χριστός Ανέστη, χρόνια πολλά.

Στις 22 Ιουνίου 1989, η «κάθαρση» που συμφώνησε η Cia με τον Γρυλλάκη στη Νεα Υόρκη και που την ανέλαβαν ο Εφιάλτης με τον Καπετάν Γιώτη άρχισε από τις ΗΠΑ με στόχο την «Κτηματική» και τις καταθέσεις των Ομογενών

Ο Ανδρέας Παπανδρέου , εισήχθη επειγόντως στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο με λοίμωξη του αναπνευστικού, επειδή «κρύωσε κατά την προεκλογική ομ...