26/4/25

Οι Ρουφιάνοι έλεγαν στους ηλιθιους: "Είπαν Χριστό Ανέστη στα Ελληνικά! Ολέεεεεε!

 Μέτραγαν και τους.......... Γαλαζοαίματους!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Συμμοριτοπόλεμος και «άγριο Σεξ». (Φρή σέξ φορ ολ) . Οι ΚΚΕ «χανούμ» του σύντροφου Διαμαντή τον συνόδευσαν μέχρι το νεκροταφείο της Λαμίας

Ο Στρατός, έθαψε στις 22 Ιουνίου 1949, τον Άθεο «υποστράτηγο» του ΔΣΕ, Γιάννη Αλεξάνδρου,(Διαμαντή), έξω από τον περίβολο του Νεκροταφείου τ...