30/4/25

Οι ρωσικές ένοπλες δυνάμεις, ύψωσαν την τρίχρωμη στο χωριό Νόβογιε στη ΛΔ Ντόνετσκ.Το ρωσικό υπουργείο Αμύνης ανέφερε ότι ορισμένοι από τους ουκρανούς στρατιωτικούς κατέθεσαν τα όπλα τους και παραδόθηκαν.

 


Tο χωριό Νόβογιε  στη Λαϊκή Δημοκρατία του Ντονέτσκ, βρίσκεται στην περιοχή του Κραματόρσκ με προπολεμικό πληθυσμό περίπου 880 ατόμων. Βρίσκεται 2,5 χιλιόμετρα νοτιοδυτικά της προηγουμένως απελευθερωμένης Κατερίνιβκα  και 20 χιλιόμετρα βόρεια του Λύμαν. Οι Ρώσοι  ειναι  δυνατό να προχωρήσουν απευθείας στο Λύμαν Lyman από το Νόβι αλλά μπορεί και να πάνε  στο Ιζούμ.
Στην περιοχή  της Σούμυ  οι Ρώσοι κατέλαβαν το χωριό Μπίλο Βαντί.Στο Τσασίβ Γιαρ οι Ρώσοι ανέλαβαν τον έλεγχο του βόρειου τμήματος του οικισμού Στουπκι. Στο Πακρόφσκ ο Ρωσικός Στρατός σνεχίζει να μάχεται για το σιδηροδρομικό σταθμό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Συμμοριτοπόλεμος και «άγριο Σεξ». (Φρή σέξ φορ ολ) . Οι ΚΚΕ «χανούμ» του σύντροφου Διαμαντή τον συνόδευσαν μέχρι το νεκροταφείο της Λαμίας

Ο Στρατός, έθαψε στις 22 Ιουνίου 1949, τον Άθεο «υποστράτηγο» του ΔΣΕ, Γιάννη Αλεξάνδρου,(Διαμαντή), έξω από τον περίβολο του Νεκροταφείου τ...