4/9/25

ΕΛΛΗΝΩΝ, ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ, ΦΙΛΟΠΑΤΡΙΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΤΙΚΟΤΗΣ


ΥΓΕΙΑ, Φῶς Ἑλληνικόν εἰς ἃπαντας τοὺς Ἓλληνας καὶ ἁπάσσας τὰς Ἑλληνίδας. Νεφελώδης εἰς τοὺς 11°C ἐν Οὐψάλα. 
ΕΛΛΑΣ≡HELLAS.
Διεπιστημονική ἒρευνα 2025
Γεωμετρίας Ἂξιον. Μαθηματικῶν άξίωμα.
Ὃσοι ἒχουν σπουδάσει εἰς τὸ Λύκειον γνωρίζουν ὃτι τὸ  ΑΞΙΩΜΑ τῆς Μονάδος ἀποτελεῖ τὸν πυλώνα τῆς Ἀριθμητικῆς.
"Τὸ ἓν ὑπάρχει". "Ὃταν ἡ (πρότασις) μὲν ἐξ ἀνάγκης ὑπάρχειν, ἢ μὴ ὑπάρχειν..." '(Ἀριστοτέλους τὸ "ὂργανον").
Δεχόμεθα λοιπόν ὃτι τὸ "ἓν" ὑπάρχει, δίχως νὰ χρειάζεται κάθε φορά νὰ τὸ ἀποδεικνύομεν. Ὡς ἐκ τούτου ἀρχίζομεν νὰ μετρᾶμε. Ἓν, ἓν + ἓν = δύο, δύο + ἓν = τρεῖς, τρία κλπ.
Συμφώνως τότε μὲ αὐτήν τὴν (Ἀριστοτελικήν - Ἑλληνικήν) λογικήν: Εφ' ὃσον δεχόμεθα τὴν ὓπαρξιν ἑνὸς θεοῦ (ὂντος) τότε ὑπάρχει κι ἓνας δεύτερος, κι ἓνας τρίτος θεός...
Ἡ δεχομένη ὓπαρξις ἑνὸς θεοῦ λοιπόν συνεπάγεται καὶ τὴν ὓπαρξιν ἑνὸς δευτέρου, ἑνὸς τρίτου, κλπ
Λόγου χάριν ὁ Ἂμπραχαμ ἐλάτρευεν τὸν θεόν Βάαλ, ὁ ὁποῖος ἠρέσκετο εἰς τὴν θυσίαν παιδιῶν. Εἶναι γνωστόν, συμφώνως μὲ τὸ ταλμούδ - Παλαιά Διαθηκη, ὃτι ἐζήτησεν τὴν θυσίαν τοῦ Ἰσαάκ, υἱοῦ αὐτοῦ. Ἂλλοι τῆς ἰδίας φυλῆς λατρεύουν τούς Μπαφωμέτ, Γιαχβέ, Ἀλλάχ, κλπ Εφ"ὃσον λοιπόν δεχόμεθα τὴν ὓπαρξιν ἑνὸς θεοῦ, πρέπει νὰ δεχθῶμεν ὃτι ὑπάρχει κι ἓνας δεύτερος κι ἓνας τρίτος, κλπ
 Οἱ δὲ Ἓλληνες ὡς ἐκ τούτου ἐδέχοντο (καὶ δέχονται ὃσοι καὶ ὃποιοι) τὴν ὓπαρξιν Ἓλλἠνων θεῶν... Ὂχι ὃμως θεούς ὃπως ὁ Κυριᾶκος  Μητσοτάκης!
"Ἀξίωμα ὀνομάζω ἐκείνη (τὴν ἀρχήν τοῦ συλλογισμοῦ) ποὺ εἶναι ἀνάγκη νὰ κατέχῃ κάποιος προκειμένου νὰ μάθῆ κάτι". Ἀριστοτ.
ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ, ΦΙΛΟΠΑΤΡΙΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΤΙΚΟΤΗΣ
ΤΡΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ποὺ χαρακτηρίζουν τὸν Ἓλληνα Ἂνθρωπον.
Ἐὰν ὑστερεῖ κάποιος ἢ κάποια εἰς ἓνα ἀπὸ τὰ τρία τότε:
1. Ἢ εἶναι κάτοικος (καὶ ὂχι πολίτης) τῆς Ἑλλάδος ἐκ τῆς ἀλλοδαπῆς, δηλαδή εἶναι πολίτης συνεπής ἂλλης χώρας καὶ ἂλλου ἒθνους, ἀλλὰ ἐργάζεται εἰς τὴν Ἑλλάδαν ἒως ὃτου ἐπιστρέψει εἰς τὴν ἑστίαν του.
2. Ἢ εἶναι τυχοδιώκτης, καταζητούμενος, ἐγκληματίας, ἒμπορος ναρκωτικῶν, ἰδιώτης (ἰδιωφελής), τοκογλύφος ἢ τραπεζίτης.
3. Ἢ εἶναι ἐφιάλτης, προδότης ἢ κατάσκοπος ἐπὶ πληρωμῆ, φιλάργυρος ἢ ὀκνός (tempel-ης).
4. Ἢ ναρκομανής, θῦμα ὀλκῆς καταχρήσεων.
5. Ἢ ἠλίθιος, διανοητικῶς καθυστερημένος / -η.
Καύχημα τῶν Ἑλλήνων ἡ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ:
«Ἐγώ μὲ τὴν ἀξία μου κι ὂχι μὲ ξένα χέρια...»
Μὴν θίξεις λοιπόν τὸν Ἓλληνα, ὃτι δηλαδή αὐτὸ ποὺ εἶναι, ὃτι αὐτὸ ποὺ ἒχει ἐπιτύχει, ἢ ὃτι αὐτά ποὺ ἒχει ἀποκτήσει, ὃτι τὰ ἀπέκτησεν "πλαγίως"!
Ὁ Ἓλλην ἀπὸ τὴν ἐποχήν τοῦ Σόλωνος ἒως σήμερον (ὃλοι ἀνεξαιρέτως οἱ Ἓλληνες τόσον τῆς Αἰγαιακῆς Ἑλλάδος καὶ τῆς πάλαι ποτε αὐτοκρατορίας, ὃσον καὶ τῶν εἰς τὴν ἀλλοδαπήν, ἒχει ἀποποιηθεῖ τοκογλυφίαν, σωματεμπορίαν, κλπ.
Προσβολή σημαίνει τιμωρία ἢ ἀπόπεμψις.
Πολλά τὰ παραδείγματα διὰ μέσου τῶν αἰώνων, σκυταλισμός Ἂργους, 370 πεχ, κλπ.
Ἀλλὰ τὸ Μεγαλύτερον παράδειγμα ἀποτελεῖ ἡ ἀποπομπή τοῦ ΠΑΣΟΚ τοῦ Γεωργίου Α. Παπανδρέου, ἀπὸ τὴν πολιτικήν σκηνήν. Εἶχεν λάβει τὴν 4/10/2009 τὸ 43,9%, ἐνῶ τὴν 6/5/2012 ἒλαβεν 13,1%, καὶ ὡς ΚΙΝΑΛ πλέον τὴν 25/01/2015 ἒλαβεν τὸ 4,7%. Ἀνεξαρτήτως ποὺ ἐστράφη τὸ ἐκλογικόν σῶμα, Η ΤΙΜΩΡΙΑ ἒπεσεν ὡς πέλεκυς...
Τὸ ἲδιον ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΕΥΤΕΛΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ.
Τὸ γνωρίζουν, βεβαίως, τόσον ἡ κυβέρνησις τοῦ ἐπήλυδος, ὃσον καὶ τὰ λοιπά σεσηπότα (σάπια) κόμματα καὶ τὸ σύνολον τοῦ κόσμου τῆς ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ. Πεντακόσιαι ἢ ὀκτακόσιαι χιλιάδες νέοι ψηφοφόροι ἐκ τοῦ Πακιστάν ἢ ἐκ τῆς μελανοῦς ἠπείρου εἶναι ἀδύνατον νὰ διαιωνίσουν τὴν γενικήν νεο-γενοκτονίαν τοῦ Ἑλληνικοῦ πληθυσμοῦ.
Ἡ Φιλοπατρία, τέλος εἶναι  διάφορη τοῦ πατριωτισμοῦ. Τοῦ ἀνυπάρκτου πατριωτισμοῦ. Ἂν ὁ νέος πατριωτισμός ἐγεννήθη προσφάτως, ὁ πατριωτισμός εἶναι προϊόν τῶν -ισμῶν τοῦ 1800. 
Ὃμως ἡ Φιλοπατρία εἶναι ἡ ἀγάπη εἰς τὴν γενέτειρα. Ὡς φιλόπατρις ἐργάζεσαι διὰ τὴν χώραν σου ἀλλὰ καὶ συνεισφέρεις εἰς τὸ ἒθνος σου. Ὃπως καὶ ὡς φιλογενής.
Ἲδε καὶ:
"Τι εστί η κουκούλα του Νέου Πατριωτισμού που φοράνε οι Νέο Εφιάλτες (2008)"
ΑΘΑΝΑΤΗ Η ΘΕΡΑΠΩΝ ΦΥΣΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ!
ΑΙΩΝΙΑ ΚΙ ΟΥΡΑΝΙΑ ΕΛΛΑΣ!
ΠΟΛΙΤΕΥΣΟΥ! Η πραγματική Λύσις.
ΕΣΣΕΤ' ΗΜΑΡ!
Γεώργιος Δ. Κανελλόπουλος, Οὐψάλα.
Ἀνεμβολίαστος, Ὑπέρμαχος τῆς Ἱπποκρατικῆς Ἰατρικῆς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: