10/6/13

Ευχαριστώ!

Όλους τους φίλους που εκδήλωσαν την συμπαράσταση τους και όσους προσφέρθηκαν να βοηθήσουν.
Τώρα έχει μεγάλη σημασία για την επιβίωση μου, η πώληση του βιβλίου μου, η Επανάσταση των Φιλογενών. Σε πρώτη φάση αυτό θα με κρατήσει όρθιο.

-Νομίζω ότι αυτή την ώρα είναι σημαντικό να μάθουν όσο γίνεται περισσότεροι τη σκηνοθετημένη λογοκριτική δίωξη που γίνεται σε βάρος μου από την τρικομματική κυβέρνηση, με πρόσχημα ανύπαρκτα πειθαρχικά παραπτώματα. Η δίωξη σε βάρος μου δεν είναι πειθαρχική. Είναι πολιτική. Και είναι λογοκριτική. Στόχος τους είναι να μου κλείσουν το στόμα.

- Ευχαριστώ ιδιαίτερα τον συνάδελφο Αργύρη και τον συνάδελφο Σπύρο, και ακόμα το «ΤΑΧΑΛΙΑ», το «Skeftomasteellhnika» και το «eccefpolis» που αναδημοσίευσαν την επιστολή μου προς το ΔΣ της ΕΣΗΕΑ.

ΥΓ. Ευχαριστώ και όσους «φίλους» μου σιώπησαν αυτή την κρίσιμη για μένα ώρα…

ΥΓ2. Κλείδωσαν οι πρώτες 2.000 απολύσεις στο Δημόσιο . Στα χέρια του Σαμαρά η λίστα
- 1.500 υπάλληλοι θα απολυθούν από ΕΡΤ και Αμυντική βιομηχανία
-200 επίορκοι
- 300 άτομα απολύονται από τα λουκέτα σε 17 οργανισμούς και φορείς που κλείνουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: