Οι Γάλλοι κατέρριψαν ρωσικό αεροπλάνο στη Μεσόγειο. 14 Νεκροί
.
Τα ξημερώματα, κατά τη διάρκεια επίθεσης 4 Ισραηλινών F-16 σε στρατιωτικές εγκαταστάσεις των Σύρων στην Λαττάκεια από την οποία σκοτώθηκαν 2 και τραυματίστηκαν 10, χάθηκε από τα ραντάρ ένα ρωσικό ελικοφόρο Ιλ-20 που επέστρεφε από περιπολία στη Μεσόγειο και βρισκόταν 35 μίλια από τις ακτές της Συρίας. Οι αμερικανοί αμέσως ανακοίνωσαν ότι το Ιλ-20 κατατρίφθηκε από «φίλια πυρά», από την Συριακή αντιαεροπορική άμυνα. Ωστόσο οι πρώτες ρωσικές πληροφορίες ανέφεραν ότι έχει καταγραφεί από τους ρωσικούς δορυφόρους η εκτόξευση αντιαεροπορικών βλημάτων από τη γαλλική φρεγάτα «Auvergne».
Οι Γάλλοι φυσικά αρνήθηκαν κάθε ευθύνη.
Γράφει ο Σπύρος Χατζάρας . Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΗΓΟ. Ανένδοτος για να φύγουν οι Ψεύτες,οι κλέφτες,και οιΠροδότες.«Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων….»...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Ημέρες του 1941. Οι ηλίθιοι νόμιζαν ότι με αισχροδικεία θα έλεγχαν τις "δυνάμεις τις Αγοράς". Ο Γκοτζαμάνης εδωσε αυξήσεις 50%Η "αντίσταση" του Αγρότη στην Κατοχή. Οι Δoσίλογοι εβαλαν και πάλι μπροστά τον Τσολάκογλου και τον έβαλαν να λέει ανοησίες για αύξηση της Παραγωγής για εισαγωγή ζώων και για το χρέος των Αγροτών προς τους Αστους
(Από το μυαλό των ηλιθίων δεν περνούσε η διαγραφή των χρεών)
-
Αρχίζω από το τέλος. Σημίτης, Παπαδήμος, Καραμανλής, Αλογοσκούφης, Στουρνάρας, Χριστοδουλάκης, Προβόπουλος, Αβάπτιστος του Παπανδρέου, Συ...
-
1)Μόνο αυτό γράφεις ρε Χατζάρα; Το οτι είναι νομικός εκπρόσωπος του Σόρος στην Ελλάδα το αφήνεις στο α,βα,βα; Ρε συ Χατζάρα ετούτοι εδώ είνα...

9 σχόλια:
Νομιζω οτι εφτασε ο καιρος ο Πουτιν να ριξει "κατα λαθος" κανα-δυο μικρης ισχυος στην μπουδελοτρυπα, για να σχολασει ο γαμος.
Αρκετα πια με τους απογονους των Χριστοκτονων.
Πόσες σφαλιάρες θα φάει αυτός ο Πούτιν; Του βυθίσανε το Κουρσκ, του καταρρίψανε το Su-24, τώρα το Ιλιούσιν... Δηλαδή τι πρέπει να γίνει για να αντιδράσει;
Ο Σόιγκου κατηγορεί ξεκάθαρα το Ισραήλ.
Να δούμε αν θα μείνουν στα λόγια και αυτή την φορά.
Ξεχνάς όμως ότι και το Ισραήλ έχει πυρηνικά όπλα. Λες να μην μπορούν να πλήξουν τη Ρωσία;
ΠΟΙΟΙ ΓΑΛΛΟΙ!!!Ο ΜΠΕΡΕΛ ΛΑΖΑΡ Ο ΑΡΧΙΡΑΒΒΙΝΟΣ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ΤΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΔΩΡΟ ΛΟΓΩ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ....ΡΟΣ ΧΑΣΑΝΑ 5779..
Ξεβρακώθηκε κι ο Πούτιν... Το περιστατικό θυμίζει 1967, όταν οι Ισραηλινοί βομβάρδισαν το USS Liberty και σκότωσαν 34 Αμερικανούς ναύτες... Τότε το Ισραήλ είπε "συγγνώμη, λάθος" και οι ΗΠΑ με πρόεδρο τον κρυπτοεβραίο Λύντον Τζόνσον το κατάπιαν...
Αν τολμησουν ειναι ξεγραμμενοι και το ξερουν.
Ξεγραμμενοι οχι απ τον Πουτιν. Απλα ο Πουτιν θα δωσει κανα 2-3 μικρας ισχυιος στους Χεζμπολαδες.
Και κει να δεις πανηγυρι.
Πρεπει να το καταλαβουμε ολοι οτι αυτη η σφηκοφωλια της εβραιλας ειναι ενα καρκινωμα στα πλευρα της ανθρωπωτητας και πρεπει να ξηλωθει με νυστερι χειρουργου.
Αν τολμησουν ειναι ξεγραμμενοι και το ξερουν.
Ξεγραμμενοι οχι απ τον Πουτιν. Απλα ο Πουτιν θα δωσει κανα 2-3 μικρας ισχυιος στους Χεζμπολαδες.
Και κει να δεις πανηγυρι.
Πρεπει να το καταλαβουμε ολοι οτι αυτη η σφηκοφωλια της εβραιλας ειναι ενα καρκινωμα στα πλευρα της ανθρωπωτητας και πρεπει να ξηλωθει με νυστερι χειρουργου.
Όμως και οι Σοβιετικοί έχασαν 5 Mig 21 το 1970 και αυτοί το κατάπιαν:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Operation_Rimon_20
Όλοι δείχνουν μια απίστευτη ανοχή στα εγκλήματα του Ισραήλ...
Δημοσίευση σχολίου