Μεγάλε Βαλόντια τους ξέσκισες. Αν πάνε κόντρα στον Πούτιν θα χάσουν 700 δις. Για αυτό πάνε πάσο, με τις τουριστικές κυρώσεις
Δεν ξανάγινε. Την καθαρά Δευτέρα, όταν οι «πουτάνες της ενημέρωσης» ούρλιαζαν μαζί με τον σαιεντολόγο Γιάτσενιουκ και βαπτιστή Τουρτσίνοφ, για επικείμενη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία ,η τιμή του χρυσού έφτασε με το ζόρι τα 1.344,80 δολάρια ανά ουγγιά, ενώ η τιμή του πετρελαίου Brent έφθασε στο Λονδίνο τα 111,98 δολάρια το βαρέλι.
Σήμερα παραμονή του δημοψηφίσματος στην Κριμαία, και ενώ ο προσωρινός Τουρτσίνοφ φωνάζει ότι οι 80.000 ρώσοι στρατιώτες που έχουν συγκεντρωθεί στα ανατολικά και νότια σύνορα της Ουκρανίας, «είναι έτοιμοι να εισβάλουν» στην Ουκρανία, και ενώ ο Ομπάμα και οι Ευρω-παίοι απειλούν τον Βαλόντια με «σκληρές κυρώσεις» , το Brent έκλεισε στα 107.39 δολάρια,(στη Νέα Υόρκη ήταν 98.20), ο χρυσός ήταν στα 1377, 12 δολ. ανά ουγγιά, ο Dow ήταν στις 16,114 μονάδες και ο S&P 500 στις 1,847.15, και Eurofirst 300 στις 1,284.2 μονάδες. Τον Αύγουστο του 2013 όταν γινόταν κουβέντα για την πιθανή εισβολή στη Συρία, το Μπρέντ ήταν στα 111 δολάρια το βαρέλι, και οι «αγορές» εκτιμούσαν ότι λόγω της αστάθειας θα πήγανε στα 120.
Ποτέ στο παρελθόν οι «αγορές» δεν παρακολουθούσαν με τόση ψυχραιμία μια «κρίση.
Στη Μόσχα, τα έχουν υπολογίσει όλα. Ο τέως υπουργός οικονομικών και σύμβουλος του Πούτιν Αλεξέι Κούντριν είπε χθες (13 Μαρτίου) ότι εάν «οι κυρώσεις περιοριστούν στο πάγωμα των λογαριασμών ορισμένων προσώπων», αυτό θα ένα «πολύ μετριοπαθές σενάριο». Εάν οι κυρώσεις έχουν ευρύτερη βάση, τότε, όπως προέβλεψε, είναι πιθανό να πέσει κάτω από το 1% η οικονομική ανάπτυξη και να φύγουν κεφάλαια 50 δις δολαρίων μέχρι το τέλος του 2014.
Ωστόσο, όπως τόνισε, οι ρωσικές εταιρείες έχουν δάνεια 700 δις δολαρίων από τις δυτικές τράπεζες, ενώ υπογράμμισε ότι «έχει ληφθεί πρόνοια για την συνέχιση της χρηματοδότησης των ρωσικών επιχειρήσεων από τις ρωσικές τράπεζες».
Αυτό είναι το κλειδί. Τα τραπεζικά και ενεργειακά αντίποινα.
Ο σύμβουλος του προέδρου Πούτιν Σεργκέι Γκλαζίεφ δήλωσε στο Οικονομικό Φόρουμ της Κοινοπολιτείας , (14 Μαρτίου), ότι οι κυρώσεις των δυτικών θα είναι καταστρεπτικές για την Ουκρανία και τα έχουν σοβαρές αρνητικές επιπτώσεις στην ευρωπαϊκή οικονομία.
«Με έκπληξη παρακολουθούμε την προθυμία των Ευρωπαίων να συμμετάσχουν στις εντελώς αδικαιολόγητες κυρώσεις κατά της Ρωσίας που θα έχουν σοβαρότατες επιπτώσεις στην σταθερότητα της τροφοδοσίας με ενέργεια και θα προκαλέσουν μια ανυπολόγιστη αποσταθεροποίηση του ευρωπαϊκού τραπεζικού συστήματος», επισημαίνοντας ότι οι πιθανές κυρώσεις κατά της Ρωσίας θα μπορούσαν να θέσουν τη σταθερότητα του ήδη αδύναμου ευρωπαϊκού νομίσματος υπό αμφισβήτηση.
Με 700 δις κόκκινα δάνεια οι «τσιφούτ» δεν θα τα βγάλουν πέρα.
Παράλληλα ο υπουργός Οικονομικής Ανάπτυξης της Ρωσίας Αλεξέι Ουλιουκάγιεφ, από τις Βρυξέλλες ανακοίνωσε ότι οι ευρωπαικές κυρώσεις δεν πρόκειται να έχουν σοβαρές επιπτώσεις ουτε στη σταθερότητα του ρουβλίου, ούτε στον Ρωσικό προϋπολογισμό.
Ταυτόχρονα ο πρόεδρος της τράπεζας VTB Αντρέι Κόστιν προέβεψε ότι θα επιβληθούν μεγάλοι δασμοί στα Ουκρανικά προϊόντα σε περίπτωση που υπογραφή συμφωνία σύνδεσης με την ΕΕ.
Στο επίπεδο των προσωπικών κυρώσεων το Reuters, η Bild προβλέπουν ότι στη λίστα, θα περιλαμβάνεται η κορυφή της ρωσικής «πυραμίδας», πολιτικοί και στρατιωτικοί και άτομα από το στενό περιβάλλον του Βλαντίμιρ Πούτιν.
Σίγουροι θεωρούνται και οι επικεφαλής της Gazprom, Αλεξέι Μίλερ, και της Rosneft, Ιγκόρ Σετσίν. Ο εκπρόσωπος της Rosneft χαρακτήρισε «ηλίθια» την απόφαση να απαγορευτεί στο Σετσίν η είσοδος στην ΕΕ και να παγώσουν τα περιουσιακά στοιχεία τους, λέγοντας ότι «θα υπάρξουν μεγάλης έκτασης επιπτώσεις στις σχέσεις της Rosneft με τους εμπορικούς της εταίρους στη Δύση».
Γράφει ο Σπύρος Χατζάρας . Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΗΓΟ. Ανένδοτος για να φύγουν οι Ψεύτες,οι κλέφτες,και οιΠροδότες.«Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων….»...
15/3/14
Εβραϊκές δουλειές (2)
Η αυστριακή αστυνομία με βάση ένταλμα του FBI συνέλαβε στη Βιέννη τον Εβραίο «φιλάνθρωπο» Ολιγάρχη της Ουκρανίας Ντμίτρο Φιρτάς, με τις κατηγορίες της διαφθοράς και της σύστασης και συμμορίας.
Κατά του Ντμίτρο Φιρτάς είχαν υποβάλει στις 23 Ιουλίου 2013, στο ανώτατο δικαστήριο της Νέας Υόρκης αγωγή οι εβραίοι αδελφοί Ilya and Vadim Segal, οι ιδιοκτήτες της Dancroft Holdings.
Οι Εβραίοι επιχειρηματίες κατηγορούσαν τον Ντμίτρο Φιρτάς ο οποίος είναι ιδιοκτήτης της Ουκρανικής Nadra Bank, ότι τους κατάσχεσε περιουσιακά τους στοιχεία , βάσει αγωγών στα Ουκρανικά δικαστήρια, όπου επικαλέστηκε ανύπαρκτα χρέη τους. Οι εβραίοι αδελφοί Ilya and Vadim Segal στην αγωγή τους ανέφεραν ότι ο εβραίος διάδικος Ντμίτρο Φιρτάς χρησιμοποίησε για να αποσποάσει ευνοικές αποφάσεις τις σχέσεις του με τον πρόεδρο Βίκτωρ Γιανουκόβιτς.
Στην αγωγή αναφέρονται ακόμα ο πρώην διοικητής της υπηρεσίας ασφαλείας της Ουκρανίας (SBU), Βαλέρι Χοροσκόφσκι ο οποίος χαρακτηρίζεται ως συνέταιρος του Φιρτάς μαζί με τον επικεφαλής της προεδρικής διοίκησης
Σεργκέι Λιοβόσκιν, και τον πρώην υπουργό ενέργειας και αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Γιούρι Μπόικο.
Σύμφωνα με την αγωγή η SBU διατύπωσε κατηγορίες κατά των αδελφών
Segal ενεργώντας κατ εντολή του Φιρτάς.
Το FBI λοιπόν καταζητούσε τον Φιρτάς λόγω της αγωγής των Σιγκαλ.
Ο Φιρτάς είχε στο παρελθόν σχέσεις και με τον ρωσοϊσραηλινό μαφιόζο
Σεμιόν Μογκουίλεβιτς, που θεωρείται από το FBI ως ένας από τους πιο επικίνδυνους εγκληματίες στον κόσμο.
Ο Φιρτάς δεν συμπεριλαμβανόταν στον αρχικό κατάλογο της Ευρωπαϊκής Ένωσης με τους Ουκρανούς που θεωρούνται ύποπτοι για διασπάθιση κρατικών κεφαλαίων και παραβίαση ανθρωπίνων δικαιωμάτων και των οποίων τα περιουσιακά στοιχεία αναμένεται να δεσμευτούν, διότι αν και ανήκε στο περιβάλλον του Ουκρανού προέδρου, πήρε αποστάσεις από αυτόν στις αρχές του «κινήματος διαμαρτυρίας» στο Κίεβο, τον Δεκέμβριο του 2013.
Στις εκλογές του 2012 ο Φιρτάς ήταν μέγας χορηγός του κόμματος UDAR (επίθεση)΄. Δηλαδή ήταν χορηγός του (καλού) πυγμάχου.
Μόλις λοιπόν τον έπιασαν στην Βιέννη, οι «εφημερίδες» έγραψαν ότι ενδεχομένως η σύλληψη του να βλάψει και το Ρώσο συνέταιρό του, επίσης εβραίο Αρκάντι Ρότενμπερκ*, ο οποίος ανήκει στο περιβάλλον του προέδρου Βλαντίμιρ Πούτιν διότι ως παιδιά έκαναν μαζί Τζούντο στην Αγία Πετρούπολη και άρα κατ’ επέκταση, ίσως… «φοβηθεί» ο Πούτιν.
«Οι καταθέσεις του Φιρτάς στο FBI ενδέχεται να προκαλέσουν την έναρξη μιας μεγάλης έρευνας εναντίον υψηλόβαθμων στελεχών του ρωσικού κράτους που έχουν προκαλέσει την οργή της αμερικανικής κυβέρνησης με την προσπάθειά τους να ξεκινήσουν πόλεμο για την Κριμαία», έγραψε ο Ουκρανός ρουφιάνος Σεργκέι Λεστσένκο στην εφημερίδα Ουκράινσκα Πράβντα.
O ιδιοκτήτης της Ντιναμό Μόσχας Αρκάντι Ρότενμπεργκ έχει στην ιδιοκτησία του και τη λέσχη τζούντο της Πετρούπολης Yavara-Neva, στην οποία ο Πούτιν είναι επίτιμος πρόεδρος. Είναι ιδιοκτήτης της Stroygazmontazh, που παράγει σωλήνες για τους αγωγούς της Gazprom και η οποία συμμετέχει στην κατασκευή του ρωσικού πετρελαϊκού αγωγού της Βαλτικής Nord Stream . Είναι ακόμα μέτοχος στην κατασκευαστική Mostotrest, που ανέλαβε έργα στο Σότσι.
*Ο Αρκάντι Ρότενμπερκ, έχει έναν αδελφό το Μπόρις, και εκείνος έχει έναν γιο που είναι «ψώνιο» ποδοσφαιριστής και τον οποίο τον πήρε η Χάποελ, επειδή είναι Εβραίος και έχει ισραηλινό διαβατήριο.
ΥΓ, NEW YORK, July 19, 2012 /PRNewswire/ – Vadim Segal Family Foundation is pleased to announce the commencement of work on a virtual museum for Holocaust victims to commemorate this tragic event in our history.
Κατά του Ντμίτρο Φιρτάς είχαν υποβάλει στις 23 Ιουλίου 2013, στο ανώτατο δικαστήριο της Νέας Υόρκης αγωγή οι εβραίοι αδελφοί Ilya and Vadim Segal, οι ιδιοκτήτες της Dancroft Holdings.
Οι Εβραίοι επιχειρηματίες κατηγορούσαν τον Ντμίτρο Φιρτάς ο οποίος είναι ιδιοκτήτης της Ουκρανικής Nadra Bank, ότι τους κατάσχεσε περιουσιακά τους στοιχεία , βάσει αγωγών στα Ουκρανικά δικαστήρια, όπου επικαλέστηκε ανύπαρκτα χρέη τους. Οι εβραίοι αδελφοί Ilya and Vadim Segal στην αγωγή τους ανέφεραν ότι ο εβραίος διάδικος Ντμίτρο Φιρτάς χρησιμοποίησε για να αποσποάσει ευνοικές αποφάσεις τις σχέσεις του με τον πρόεδρο Βίκτωρ Γιανουκόβιτς.
Στην αγωγή αναφέρονται ακόμα ο πρώην διοικητής της υπηρεσίας ασφαλείας της Ουκρανίας (SBU), Βαλέρι Χοροσκόφσκι ο οποίος χαρακτηρίζεται ως συνέταιρος του Φιρτάς μαζί με τον επικεφαλής της προεδρικής διοίκησης
Σεργκέι Λιοβόσκιν, και τον πρώην υπουργό ενέργειας και αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Γιούρι Μπόικο.
Σύμφωνα με την αγωγή η SBU διατύπωσε κατηγορίες κατά των αδελφών
Segal ενεργώντας κατ εντολή του Φιρτάς.
Το FBI λοιπόν καταζητούσε τον Φιρτάς λόγω της αγωγής των Σιγκαλ.
Ο Φιρτάς είχε στο παρελθόν σχέσεις και με τον ρωσοϊσραηλινό μαφιόζο
Σεμιόν Μογκουίλεβιτς, που θεωρείται από το FBI ως ένας από τους πιο επικίνδυνους εγκληματίες στον κόσμο.
Ο Φιρτάς δεν συμπεριλαμβανόταν στον αρχικό κατάλογο της Ευρωπαϊκής Ένωσης με τους Ουκρανούς που θεωρούνται ύποπτοι για διασπάθιση κρατικών κεφαλαίων και παραβίαση ανθρωπίνων δικαιωμάτων και των οποίων τα περιουσιακά στοιχεία αναμένεται να δεσμευτούν, διότι αν και ανήκε στο περιβάλλον του Ουκρανού προέδρου, πήρε αποστάσεις από αυτόν στις αρχές του «κινήματος διαμαρτυρίας» στο Κίεβο, τον Δεκέμβριο του 2013.
Στις εκλογές του 2012 ο Φιρτάς ήταν μέγας χορηγός του κόμματος UDAR (επίθεση)΄. Δηλαδή ήταν χορηγός του (καλού) πυγμάχου.
Μόλις λοιπόν τον έπιασαν στην Βιέννη, οι «εφημερίδες» έγραψαν ότι ενδεχομένως η σύλληψη του να βλάψει και το Ρώσο συνέταιρό του, επίσης εβραίο Αρκάντι Ρότενμπερκ*, ο οποίος ανήκει στο περιβάλλον του προέδρου Βλαντίμιρ Πούτιν διότι ως παιδιά έκαναν μαζί Τζούντο στην Αγία Πετρούπολη και άρα κατ’ επέκταση, ίσως… «φοβηθεί» ο Πούτιν.
«Οι καταθέσεις του Φιρτάς στο FBI ενδέχεται να προκαλέσουν την έναρξη μιας μεγάλης έρευνας εναντίον υψηλόβαθμων στελεχών του ρωσικού κράτους που έχουν προκαλέσει την οργή της αμερικανικής κυβέρνησης με την προσπάθειά τους να ξεκινήσουν πόλεμο για την Κριμαία», έγραψε ο Ουκρανός ρουφιάνος Σεργκέι Λεστσένκο στην εφημερίδα Ουκράινσκα Πράβντα.
O ιδιοκτήτης της Ντιναμό Μόσχας Αρκάντι Ρότενμπεργκ έχει στην ιδιοκτησία του και τη λέσχη τζούντο της Πετρούπολης Yavara-Neva, στην οποία ο Πούτιν είναι επίτιμος πρόεδρος. Είναι ιδιοκτήτης της Stroygazmontazh, που παράγει σωλήνες για τους αγωγούς της Gazprom και η οποία συμμετέχει στην κατασκευή του ρωσικού πετρελαϊκού αγωγού της Βαλτικής Nord Stream . Είναι ακόμα μέτοχος στην κατασκευαστική Mostotrest, που ανέλαβε έργα στο Σότσι.
*Ο Αρκάντι Ρότενμπερκ, έχει έναν αδελφό το Μπόρις, και εκείνος έχει έναν γιο που είναι «ψώνιο» ποδοσφαιριστής και τον οποίο τον πήρε η Χάποελ, επειδή είναι Εβραίος και έχει ισραηλινό διαβατήριο.
ΥΓ, NEW YORK, July 19, 2012 /PRNewswire/ – Vadim Segal Family Foundation is pleased to announce the commencement of work on a virtual museum for Holocaust victims to commemorate this tragic event in our history.
Εβραϊκές δουλειές (1)
Πηγή http://srbin.info
Τη νύχτα της 7ης Μαρτίου, παραμονή της εθνικής γιορτής της Ουκρανής, (8 Μαρτίου). προσγειώθηκε στο αεροδρομίου Μπόρισπολ του Κιέβου ένα μεταγωγικό αεροσκάφος χωρίς αριθμό νηολογίου και λίγο μετά εισήλθαν στην πίστα 4 φορτηγά χωρίς αριθμό κυκλοφορίες και δύο μίνι μπάς από τα οποία αποβιβάστηκαν 15 πάνοπλοι φρουροί.
Το προσωπικό του αεροδρομίου μετέφερε στο αεροπλάνο από τα φορτηγά 40 μεγάλα ξύλινα κιβωτια, και στη συνέχεια το αεροπλάνο απογειώθηκε. Η προσγείωση και η απογείωση δεν καταχωρήθηκαν. Όλα έγιναν πολύ βιαστικά.
Την Δευτέρα 10 Μαρτίου, ο εκδότης της καθημερινής εφημερίδας Iskra του Ζαπορόζιε επικαλούμενος πρώην ανώτερους αξιωματούχους του Υπουργείου Οικονομικών έγραψε ότι «τη νύχτα της 7ης Μαρτίου με εντολή ενός από τους νέους ηγέτες μεταφέρθηκαν τα αποθεμάτα χρυσού της Ουκρανίας στις Ηνωμένες Πολιτείες».*
Ο κ. Chris Powell, γραμματέας της αμερικανικής «Gold Anti-Trust Action Επιτροπή Inc» (GATA) δήλωσε ότι επικοινώνησε αμέσως με την Federal Reserve Bank της Νέας Υόρκης και το Στέητ Ντηπάρτμεντ ζητώντας να πληροφορηθεί εάν ελήφθησαν μέτρα για τη φύλαξη του Ουκρανικού Χρυσού, και του απάντησαν ότι «θα υπάρξει σχετική απάντηση αργότερα».
Ο χρυσός της Ουκρανίας ήταν 42,3 τόνοι και η εντολή για τη μεταφορά του ουκρανικού χρυσού στις ΗΠΑ δόθηκε Γιάσενιουκ με το πρόσχημα πως σε περίπτωση ρώσικης εισβολής ο χρυσός αυτός θα έπεφτε στα χέρια των ρωσικών δυνάμεων.
Στη φωτογραφία αριστερά μπορείτε να δείτε ότι το ελληνικό απόθεμα τον Φεβρουάριο ήταν 112,2 τόνοι.
* Δε σας θυμίζει Λένιν-Τρότσκι, 1917, και τον ρωσικό αυτοκρατορικό χρυσό;
Τη νύχτα της 7ης Μαρτίου, παραμονή της εθνικής γιορτής της Ουκρανής, (8 Μαρτίου). προσγειώθηκε στο αεροδρομίου Μπόρισπολ του Κιέβου ένα μεταγωγικό αεροσκάφος χωρίς αριθμό νηολογίου και λίγο μετά εισήλθαν στην πίστα 4 φορτηγά χωρίς αριθμό κυκλοφορίες και δύο μίνι μπάς από τα οποία αποβιβάστηκαν 15 πάνοπλοι φρουροί.
Το προσωπικό του αεροδρομίου μετέφερε στο αεροπλάνο από τα φορτηγά 40 μεγάλα ξύλινα κιβωτια, και στη συνέχεια το αεροπλάνο απογειώθηκε. Η προσγείωση και η απογείωση δεν καταχωρήθηκαν. Όλα έγιναν πολύ βιαστικά.
Την Δευτέρα 10 Μαρτίου, ο εκδότης της καθημερινής εφημερίδας Iskra του Ζαπορόζιε επικαλούμενος πρώην ανώτερους αξιωματούχους του Υπουργείου Οικονομικών έγραψε ότι «τη νύχτα της 7ης Μαρτίου με εντολή ενός από τους νέους ηγέτες μεταφέρθηκαν τα αποθεμάτα χρυσού της Ουκρανίας στις Ηνωμένες Πολιτείες».*
Ο κ. Chris Powell, γραμματέας της αμερικανικής «Gold Anti-Trust Action Επιτροπή Inc» (GATA) δήλωσε ότι επικοινώνησε αμέσως με την Federal Reserve Bank της Νέας Υόρκης και το Στέητ Ντηπάρτμεντ ζητώντας να πληροφορηθεί εάν ελήφθησαν μέτρα για τη φύλαξη του Ουκρανικού Χρυσού, και του απάντησαν ότι «θα υπάρξει σχετική απάντηση αργότερα».
Ο χρυσός της Ουκρανίας ήταν 42,3 τόνοι και η εντολή για τη μεταφορά του ουκρανικού χρυσού στις ΗΠΑ δόθηκε Γιάσενιουκ με το πρόσχημα πως σε περίπτωση ρώσικης εισβολής ο χρυσός αυτός θα έπεφτε στα χέρια των ρωσικών δυνάμεων.
Στη φωτογραφία αριστερά μπορείτε να δείτε ότι το ελληνικό απόθεμα τον Φεβρουάριο ήταν 112,2 τόνοι.
* Δε σας θυμίζει Λένιν-Τρότσκι, 1917, και τον ρωσικό αυτοκρατορικό χρυσό;
14/3/14
Ανοησίες των Σιπταρέων
Ο Χάχας Κανταρέ και τα... αλβανικά σχολεία
Ως λογοτέχνης υποτίθεται ότι ξέρει γράμματα, αλλά ο «διεθνούς φήμης αλβανός συγγραφέας» Ισμήλ Κανταρέ, σε συνέντευξη του σε αλβανική εφημερίδα, είπε πως, "το 1887 στην Αλβανία, υπήρχαν τρεις χιλιάδες σχολεία, εκ των οποίων χίλια διακόσια τουρκικά δημόσια , άλλα τόσα ιδιωτικά ελληνικά σχολεία, τριακόσια βουλγάρικα σχολεία, καθώς και σερβικά και βλάχικα σχολεία, αλλά «Αλβανικό σχολείο» υπήρχε ΜΟΝΟ ΕΝΑ με διευθυντή τον Παντελή Σωτήρη".
Ο «διεθνούς φήμης αλβανός συγγραφέας», θα έπρεπε να ξέρει ότι στο σχολείο τα παιδιά πρώτα-πρώτα μαθαίνουν γραφή και ανάγνωση, και επομένως χρειάζονται ΑΛΦΑΒΗΤΟ, αλλά το λατινικό αλβανικό αλφάβητο, το λεγόμενο «Μπασκίμι», που υιοθετήθηκε το 1908 μετά το «συνέδριο του Μοναστηρίου». Μέχρι τότε για τη γραφή της προφορικής διαλέκτου των Τόσκων και των Γκέκηδων, οι μεν Ορθόδοξοι χρησιμοποιούσαν το ελληνικό αλφάβητο, οι καθολικοί το λατινικό, και οι μουσουλμάνοι το αραβικό. Με ποιό αλφάβητο να λειτουργήσει το σχολείο; Τόσο μυαλό δεν έχει ο πλέον ταλαντούχους «αλβανός» συγγραφέας που ξεμωράθηκε στα 78 του.
Το σχολείο που άνοιξαν ο Παντελής Σωτήρης μαζί με τον αδελφό του Κώστα στην Κορυτσά, στο πλαίσιο της «ανάπτυξης του αλβανικού Έθνους», χρησιμοποιούσε το ελληνικό αλφάβητο. «Τέσσερα χρόνια αργότερα, ο Παντελής Σωτήρης, δολοφονείται και το αλβανικό σχολείο κλείνει! Αυτή είναι η αλήθεια που δεν έχει αποκαλυφθεί ακόμη στον Αλβανικό λαό», είπε ο Κανταρέ, αλλά φυσικά σαν ταλαντούχος μυθοπλάστης είπε ψέματα.
Ο Παντελής Σωτήρης που ήταν πράκτορας κάποιας δύναμης, (όπως και ο αδελφός του), αυτοκτόνησε πηδώντας από το παράθυρο στο σπίτι του στην Κωνσταντινούπολη, όταν μετά από καταγγελίες Ελλήνων, μπήκε για έρευνα στο σπίτι του η αστυνομία.
Αυτοκτόνησε και δεν δολοφονήθηκε και δεν ήταν «αλβανός δάσκαλος», αλλά έλληνας εξωμότης και πράκτορας.
Ο Σωτήρης που καταγόταν από παλιά ελληνική οικογένεια ήταν παντρεμένος με την ανιψιά ενός επισκόπου της ορθόδοξης εκκλησίας της οποίας το επίθετο αγνοώ, ανέλαβε δράση με την ίδρυση της Λίγκας του Πρίζρεν (18 Ιουνίου 1878) από τους 47 Οθωμανούς Μπέηδες, "για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων του αλβανικού έθνους".
Η «Λίγκα του Πρίζρεν» συστάθηκε βιαστικά στο Κοσσυφοπέδιο, με την ενθάρρυνση των Τούρκων , και την βοήθεια της Ιταλίας , του Βατικανού, της Αγγλίας και της Αυστρίας, που αντιδρούσαν στη Συνθήκης του Αγ. Στεφάνου. (Μάρτιος 1878). Κατά το Συνέδριο του Βερολίνου (Ιούλιος 1878) παρουσιάσθηκαν για πρώτη φορά οι αντιπρόσωποι της Λίγκας ως παρατηρητές , και ζήτησαν την ένωση όλων των «αλβανικών εδαφών» που μέχρι τότε ήταν διηρημένα στα Βιλαέτια Σκόρδας, Κοσσυφοπεδίου, Μοναστηρίου και Ιωαννίνων σ΄ένα «αυτόνομο» αλβανικό Βιλαέτι υπό την επικυριαρχία της Πύλης. Έτσι η Λίγκα βαθμιαία επέκτεινε τις δραστηριότητές της στη Βόρειο Ήπειρο το Αργυρόκαστρο και την Κορυτσά μέχρι τα Ιωάννινα και την Πρέβεζα.
Να γιατί ο Πλάτωνας θα τον είχε πατάξει και αυτόν στα σκουπίδια γιατί οι τεμπέληδες λογοτέχνες, μας εξαπατούν με τις πλαστές τους μυθοπλασίες και υπονομεύουν τον ηθικό τρόπο διαβίωσής μας. Ο ταλαντούχος Ισμαήλ είναι ακριβώς αυτό το πράγμα. Τυχοδιώκτης, ανεπρόκοπος, τεμπέλης, φαφλατάς, που ανέβηκε νωρίς στο τραίνο του Εμβέρι και απόλαυσε τα «Ουρί» και τα «πιλάφια» του κομμουνιστικού παραδείσου.
Ο Ισμαήλ, ο ευρω-διανοούμενος ,«σπούδασε» εν τάχει στην Σχολή Ιστορίας και Φιλολογίας του Πανεπιστημίου των Τιράνων και κατόπιν στο Ινστιτούτο Γκόρκυ της Μόσχας και 23 χρονών γύρισε «επαγγελματίας λογοτέχνης» στα Τίρανα και τέσσερα χρόνια μετά, (1963), καθιερώθηκε ως «ένας από τους πλέον ταλαντούχους συγγραφείς της χώρας του». Ως στέλεχος του Κομμουνιστικού Κόμματος και μέλος της «Λαϊκής Εθνοσυνέλευσης της Αλβανίας» ήταν μπόν βιβέρ είχε διαβατήριο και ταξίδευε στο εξωτερικό σε μία εποχή που ελάχιστοι Αλβανοί είχαν αυτό το προνόμιο.
Και τώρα, έμαθε ότι «η Τουρκία κατέστρεψε την αλβανική γλώσσα και το αλβανικό έθνος» « Αυτή είναι η αλήθεια», είπε, λέγοντας ψέματα.
Η αλήθεια είναι ότι οι (σκοτεινές δυνάμεις) που ενδιαφέρονταν να αφελληνίσουν την Ήπειρο, χρησιμοποιώντας πράκτορες της βιβλικής εταιρείας του Λονδίνου όπως ο Κωνσταντίνος Χριστοφορίδης (Kostandin Nelko) , που έμαθε γράμματα στη Ζωσιμαία σχολή, και διάφορους σιπταρέους καθολικούς, προσπάθησαν να δημιουργήσουν «αλβανικά σχολεία» με «αλβανικό αλφάβητο».
Το 1857 ο εξωμότης πράκτορας της (ιουδαικής) βιβλικής εταιρείας του Λονδίνου Κωνσταντίνος Χριστοφορίδης εγκαταστάθηκε στην Κωνσταντινούπολη και παρουσίασε το «υπόμνημα για την αλβανική γλώσσα». Τον Νοέμβριο του 1869, η οθωμανική αυτοκρατορία συγκρότησε μια επιτροπή με επικεφαλής των πράκτορα Χριστοφορίδη για να μελετήσει το ζήτημα της εκπαίδευσης των αλβανοπαίδων της οποίας τα συμπεράσματα για την ίδρυση δημόσιων αλβανικών σχολίων παρουσιάστηκαν τον Ιανουάριο του 1870, και απερρίφθησαν για οικονομικούς λόγους αλλά ουσιαστικά επειδή οι «Αλβανοί» ήταν οι πιο πιστοί «Τούρκοι» από την εποχή των Κιουπρουλού αλλά και πιο πριν από τον Λουφτού Πασά τον γαμπρό του Σουλεϊμάν. Αυτή είναι η αλήθεια, που δεν λέει ο Ισμαήλ.
Το «πρότζεκτ» καθυστέρησε 38 χρόνια. Έτσι, «η Τουρκία κατέστρεψε την αλβανική γλώσσα και το (ανύπαρκτο) αλβανικό έθνος».
Στο Πάνθεον των πρακτόρων που εργάστηκαν για τη δημιουργία Αλβανικής εθνικής συνείδησης, και ο Θεοφάνης Μαυρωμάτης από τη Θράκη , (Fan Noli 1882 - 1965), που από μπατίρης τυχοδιώκτης βρέθηκε στο Χάρβαρντ να σπουδάζει στη σχολή Καλών Τεχνών και αυτοανακηρύχθηκε αρχηγός της «Αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Αλβανίας» στις Η.Π.Α.
Αλλά εκτός από τον ευρω- Ισμαήλ εμφανίστηκε και άλλος «αλβανός διανοούμενος» ο κοσσοβάρος ισλαμιστής πολιτικός Αμίρ Αχμάντ, ο οποίος επικαλούμενος τον μπάρμπα του τον ψεύτη ( τον επίσκοπο Fan Noli) , «που καθόρισε την εξέγερση του Σκεντέρμπεη ως ιερό πόλεμο κατά των μουσουλμάνων»,διαπίστωσε ότι η «Συνέλευση στη Λέζα» ήταν συγκέντρωση των Χριστιανών , που ήθελαν να πολεμήσουν κατά της μουσουλμανικής Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, και επομένως ο Σκεντέρμπεης σήκωσε τη σημαία του Βυζαντίου στην Κρούγια και όχι την αλβανική!
Και φυσικά, ο Γεώργιος Καστριώτης, ο Μεγαλέξανδρος του μεσαίωνα, ο επονομαζόμενος Ισκάνταρ (Αλέξανδρος) Μπέης, δεν είχε αλβανική εθνική συνείδηση και φυσικά ομιλούσε την ελληνική, και φυσικά ήταν Ρωμαίος, δηλαδή Ρωμιός, δηλαδή «Βυζαντινός».
ΥΓ1. Αλλά τον Ισμαήλ και τον Αμίρ και αν τους πλένεις τα σαπούνι σου χαλάς.
ΥΓ2. Σαλάμ αλέκουμ!
Ως λογοτέχνης υποτίθεται ότι ξέρει γράμματα, αλλά ο «διεθνούς φήμης αλβανός συγγραφέας» Ισμήλ Κανταρέ, σε συνέντευξη του σε αλβανική εφημερίδα, είπε πως, "το 1887 στην Αλβανία, υπήρχαν τρεις χιλιάδες σχολεία, εκ των οποίων χίλια διακόσια τουρκικά δημόσια , άλλα τόσα ιδιωτικά ελληνικά σχολεία, τριακόσια βουλγάρικα σχολεία, καθώς και σερβικά και βλάχικα σχολεία, αλλά «Αλβανικό σχολείο» υπήρχε ΜΟΝΟ ΕΝΑ με διευθυντή τον Παντελή Σωτήρη".
Ο «διεθνούς φήμης αλβανός συγγραφέας», θα έπρεπε να ξέρει ότι στο σχολείο τα παιδιά πρώτα-πρώτα μαθαίνουν γραφή και ανάγνωση, και επομένως χρειάζονται ΑΛΦΑΒΗΤΟ, αλλά το λατινικό αλβανικό αλφάβητο, το λεγόμενο «Μπασκίμι», που υιοθετήθηκε το 1908 μετά το «συνέδριο του Μοναστηρίου». Μέχρι τότε για τη γραφή της προφορικής διαλέκτου των Τόσκων και των Γκέκηδων, οι μεν Ορθόδοξοι χρησιμοποιούσαν το ελληνικό αλφάβητο, οι καθολικοί το λατινικό, και οι μουσουλμάνοι το αραβικό. Με ποιό αλφάβητο να λειτουργήσει το σχολείο; Τόσο μυαλό δεν έχει ο πλέον ταλαντούχους «αλβανός» συγγραφέας που ξεμωράθηκε στα 78 του.
Το σχολείο που άνοιξαν ο Παντελής Σωτήρης μαζί με τον αδελφό του Κώστα στην Κορυτσά, στο πλαίσιο της «ανάπτυξης του αλβανικού Έθνους», χρησιμοποιούσε το ελληνικό αλφάβητο. «Τέσσερα χρόνια αργότερα, ο Παντελής Σωτήρης, δολοφονείται και το αλβανικό σχολείο κλείνει! Αυτή είναι η αλήθεια που δεν έχει αποκαλυφθεί ακόμη στον Αλβανικό λαό», είπε ο Κανταρέ, αλλά φυσικά σαν ταλαντούχος μυθοπλάστης είπε ψέματα.
Ο Παντελής Σωτήρης που ήταν πράκτορας κάποιας δύναμης, (όπως και ο αδελφός του), αυτοκτόνησε πηδώντας από το παράθυρο στο σπίτι του στην Κωνσταντινούπολη, όταν μετά από καταγγελίες Ελλήνων, μπήκε για έρευνα στο σπίτι του η αστυνομία.
Αυτοκτόνησε και δεν δολοφονήθηκε και δεν ήταν «αλβανός δάσκαλος», αλλά έλληνας εξωμότης και πράκτορας.
Ο Σωτήρης που καταγόταν από παλιά ελληνική οικογένεια ήταν παντρεμένος με την ανιψιά ενός επισκόπου της ορθόδοξης εκκλησίας της οποίας το επίθετο αγνοώ, ανέλαβε δράση με την ίδρυση της Λίγκας του Πρίζρεν (18 Ιουνίου 1878) από τους 47 Οθωμανούς Μπέηδες, "για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων του αλβανικού έθνους".
Η «Λίγκα του Πρίζρεν» συστάθηκε βιαστικά στο Κοσσυφοπέδιο, με την ενθάρρυνση των Τούρκων , και την βοήθεια της Ιταλίας , του Βατικανού, της Αγγλίας και της Αυστρίας, που αντιδρούσαν στη Συνθήκης του Αγ. Στεφάνου. (Μάρτιος 1878). Κατά το Συνέδριο του Βερολίνου (Ιούλιος 1878) παρουσιάσθηκαν για πρώτη φορά οι αντιπρόσωποι της Λίγκας ως παρατηρητές , και ζήτησαν την ένωση όλων των «αλβανικών εδαφών» που μέχρι τότε ήταν διηρημένα στα Βιλαέτια Σκόρδας, Κοσσυφοπεδίου, Μοναστηρίου και Ιωαννίνων σ΄ένα «αυτόνομο» αλβανικό Βιλαέτι υπό την επικυριαρχία της Πύλης. Έτσι η Λίγκα βαθμιαία επέκτεινε τις δραστηριότητές της στη Βόρειο Ήπειρο το Αργυρόκαστρο και την Κορυτσά μέχρι τα Ιωάννινα και την Πρέβεζα.
Να γιατί ο Πλάτωνας θα τον είχε πατάξει και αυτόν στα σκουπίδια γιατί οι τεμπέληδες λογοτέχνες, μας εξαπατούν με τις πλαστές τους μυθοπλασίες και υπονομεύουν τον ηθικό τρόπο διαβίωσής μας. Ο ταλαντούχος Ισμαήλ είναι ακριβώς αυτό το πράγμα. Τυχοδιώκτης, ανεπρόκοπος, τεμπέλης, φαφλατάς, που ανέβηκε νωρίς στο τραίνο του Εμβέρι και απόλαυσε τα «Ουρί» και τα «πιλάφια» του κομμουνιστικού παραδείσου.
Ο Ισμαήλ, ο ευρω-διανοούμενος ,«σπούδασε» εν τάχει στην Σχολή Ιστορίας και Φιλολογίας του Πανεπιστημίου των Τιράνων και κατόπιν στο Ινστιτούτο Γκόρκυ της Μόσχας και 23 χρονών γύρισε «επαγγελματίας λογοτέχνης» στα Τίρανα και τέσσερα χρόνια μετά, (1963), καθιερώθηκε ως «ένας από τους πλέον ταλαντούχους συγγραφείς της χώρας του». Ως στέλεχος του Κομμουνιστικού Κόμματος και μέλος της «Λαϊκής Εθνοσυνέλευσης της Αλβανίας» ήταν μπόν βιβέρ είχε διαβατήριο και ταξίδευε στο εξωτερικό σε μία εποχή που ελάχιστοι Αλβανοί είχαν αυτό το προνόμιο.
Και τώρα, έμαθε ότι «η Τουρκία κατέστρεψε την αλβανική γλώσσα και το αλβανικό έθνος» « Αυτή είναι η αλήθεια», είπε, λέγοντας ψέματα.
Η αλήθεια είναι ότι οι (σκοτεινές δυνάμεις) που ενδιαφέρονταν να αφελληνίσουν την Ήπειρο, χρησιμοποιώντας πράκτορες της βιβλικής εταιρείας του Λονδίνου όπως ο Κωνσταντίνος Χριστοφορίδης (Kostandin Nelko) , που έμαθε γράμματα στη Ζωσιμαία σχολή, και διάφορους σιπταρέους καθολικούς, προσπάθησαν να δημιουργήσουν «αλβανικά σχολεία» με «αλβανικό αλφάβητο».
Το 1857 ο εξωμότης πράκτορας της (ιουδαικής) βιβλικής εταιρείας του Λονδίνου Κωνσταντίνος Χριστοφορίδης εγκαταστάθηκε στην Κωνσταντινούπολη και παρουσίασε το «υπόμνημα για την αλβανική γλώσσα». Τον Νοέμβριο του 1869, η οθωμανική αυτοκρατορία συγκρότησε μια επιτροπή με επικεφαλής των πράκτορα Χριστοφορίδη για να μελετήσει το ζήτημα της εκπαίδευσης των αλβανοπαίδων της οποίας τα συμπεράσματα για την ίδρυση δημόσιων αλβανικών σχολίων παρουσιάστηκαν τον Ιανουάριο του 1870, και απερρίφθησαν για οικονομικούς λόγους αλλά ουσιαστικά επειδή οι «Αλβανοί» ήταν οι πιο πιστοί «Τούρκοι» από την εποχή των Κιουπρουλού αλλά και πιο πριν από τον Λουφτού Πασά τον γαμπρό του Σουλεϊμάν. Αυτή είναι η αλήθεια, που δεν λέει ο Ισμαήλ.
Το «πρότζεκτ» καθυστέρησε 38 χρόνια. Έτσι, «η Τουρκία κατέστρεψε την αλβανική γλώσσα και το (ανύπαρκτο) αλβανικό έθνος».
Στο Πάνθεον των πρακτόρων που εργάστηκαν για τη δημιουργία Αλβανικής εθνικής συνείδησης, και ο Θεοφάνης Μαυρωμάτης από τη Θράκη , (Fan Noli 1882 - 1965), που από μπατίρης τυχοδιώκτης βρέθηκε στο Χάρβαρντ να σπουδάζει στη σχολή Καλών Τεχνών και αυτοανακηρύχθηκε αρχηγός της «Αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Αλβανίας» στις Η.Π.Α.
Αλλά εκτός από τον ευρω- Ισμαήλ εμφανίστηκε και άλλος «αλβανός διανοούμενος» ο κοσσοβάρος ισλαμιστής πολιτικός Αμίρ Αχμάντ, ο οποίος επικαλούμενος τον μπάρμπα του τον ψεύτη ( τον επίσκοπο Fan Noli) , «που καθόρισε την εξέγερση του Σκεντέρμπεη ως ιερό πόλεμο κατά των μουσουλμάνων»,διαπίστωσε ότι η «Συνέλευση στη Λέζα» ήταν συγκέντρωση των Χριστιανών , που ήθελαν να πολεμήσουν κατά της μουσουλμανικής Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, και επομένως ο Σκεντέρμπεης σήκωσε τη σημαία του Βυζαντίου στην Κρούγια και όχι την αλβανική!
Και φυσικά, ο Γεώργιος Καστριώτης, ο Μεγαλέξανδρος του μεσαίωνα, ο επονομαζόμενος Ισκάνταρ (Αλέξανδρος) Μπέης, δεν είχε αλβανική εθνική συνείδηση και φυσικά ομιλούσε την ελληνική, και φυσικά ήταν Ρωμαίος, δηλαδή Ρωμιός, δηλαδή «Βυζαντινός».
ΥΓ1. Αλλά τον Ισμαήλ και τον Αμίρ και αν τους πλένεις τα σαπούνι σου χαλάς.
ΥΓ2. Σαλάμ αλέκουμ!
13/3/14
Γιατί έχει δίκιο ο Ιβάν
Ο ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΠΑΟΚ κ. Ιβαν Σαββίδης, μιλώντας σε επιτροπή της Βουλής, υπό την ιδιότητα του προέδρου της Ομοσπονδίας των Ελληνικών Κοινοτήτων της Ρωσίας είπε : «ο ΠΑΟΚ έχει οφειλές προ δεκαπενταετίας .Στην Ελλάδα υπάρχει τέτοια παράδοση. Είναι περίπου 11 εκατομμύρια ευρώ και λέω ότι εγώ είμαι έτοιμος αύριο να τα καταβάλω, στείλτε αυτά τα χρήματα για τη στήριξη των παλιννοστούντων και διαγράψτε τις προσαυξήσεις του αέρα, οι οποίες προσάπτονται σε αυτό το χρέος εδώ και τόσα χρόνια, αλλά κανένας δεν με ακούει», και πρόσθεσε: «Υπάρχουν δύο λύσεις. Πρώτον, το κράτος να λάβει 12 εκατομμύρια και δεύτερον, το κράτος να μη λάβει τίποτα».
Ο υπουργός πολιτισμού και αθλητισμού κ. red Panos (Παναγιωτόπουλος) μαζί με τον καθηγητή της λιτότητας (Mr Stournaris ) διέγραψαν μονοκονδυλιά ένα κεφάλαιο 235 εκ. ευρώ που χρωστούσαν το Megaron και οι ολίγοι πάμπλουτοι «φίλοι της Μουσικής». 235 εκ κεφάλαιο. Χωριά οι προσαυξήσεις.
Το Megaron δεν πλήρωσε δεκάρα .
Με τον υποβιβασμό της ΑΕΚ στην τρίτη εθνική διαγράφηκαν χρέη προς την Εφορία 24 εκατ. ευρώ, και ο Τίγρης δεν θα πληρώσει δεκάρα και θα τσιμπήσει και 10 μύρια για τo AgiaΘofiã τζάνουμ!
Για το Megaron και την ΑΕΚ ο red Panos , ο καθηγητής της λιτότητας και ο φον Αντωνάκης δεν ρώτησαν την τρόικα.
Ενώ για τον ΠΑΟΚ, επειδή η ποντιάρα ο Ιβάν θέλει να τους δώσει και 11-12 μύρια ενώ το νέο γήπεδο θα το φτιάξει μόνος του, η τρόικα διαφωνεί.
Για αυτό έχει δίκιο ο Ιβαν.
YΓ. Άσε που η Τούμπα χωράει 28.000 και το Megaron μόνο 1961.
Ο υπουργός πολιτισμού και αθλητισμού κ. red Panos (Παναγιωτόπουλος) μαζί με τον καθηγητή της λιτότητας (Mr Stournaris ) διέγραψαν μονοκονδυλιά ένα κεφάλαιο 235 εκ. ευρώ που χρωστούσαν το Megaron και οι ολίγοι πάμπλουτοι «φίλοι της Μουσικής». 235 εκ κεφάλαιο. Χωριά οι προσαυξήσεις.
Το Megaron δεν πλήρωσε δεκάρα .
Με τον υποβιβασμό της ΑΕΚ στην τρίτη εθνική διαγράφηκαν χρέη προς την Εφορία 24 εκατ. ευρώ, και ο Τίγρης δεν θα πληρώσει δεκάρα και θα τσιμπήσει και 10 μύρια για τo AgiaΘofiã τζάνουμ!
Για το Megaron και την ΑΕΚ ο red Panos , ο καθηγητής της λιτότητας και ο φον Αντωνάκης δεν ρώτησαν την τρόικα.
Ενώ για τον ΠΑΟΚ, επειδή η ποντιάρα ο Ιβάν θέλει να τους δώσει και 11-12 μύρια ενώ το νέο γήπεδο θα το φτιάξει μόνος του, η τρόικα διαφωνεί.
Για αυτό έχει δίκιο ο Ιβαν.
YΓ. Άσε που η Τούμπα χωράει 28.000 και το Megaron μόνο 1961.
Εδω το μεταρρυθμισμένο Κράτος των Ρουφιάν Χαιβάν
ΔΗΛΩΣΗ
ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ Γ.Γ.ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ και ΜΕΣΩΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΑΘ.ΛΟΥΚΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΒΑΣ.ΠΟΥΛΑΚΗ
Αθήνα 13-3-2014
Παρά την πλήρη αλλά τεκμηριωμένη αντίθεση μας, αλλά και τη σθεναρή αντίδραση μας, το Υπηρεσιακό Συμβούλιο στη συνεδρίαση της 11-3-2014, ενέκρινε τελικά με οριακή πλειοψηφία - με τις ψήφους των διορισμένων μελών κ.κ Αγραφιώτη, Καραβασίλη και Καμπούρη - την τοποθέτηση του Ιωάννη Ποσταντζόγλου, στο Γραφείο Τύπου Λευκωσίας, ικανοποιώντας την επιθυμία της πολιτικής ηγεσίας της ΓΓΕΕ-ΓΓΜΕ.
Ήταν η τέταρτη φορά, που με μη σύννομο και προκλητικό τρόπο, εισήχθη προς συζήτηση και έγκριση, μια καθ’ όλα αμφιλεγόμενη υπόθεση, που υπερβαίνει κάθε κανόνα ηθικής αλλά και δεοντολογίας και προκαλεί το δημόσιο αίσθημα.
Εκ μέρους μας επανειλημμένα, καταγγέλθηκε αυτή η ακατανόητη εμμονή της πολιτικής ηγεσίας, για τη σκανδαλώδη εύνοια του κ. Ποσταντζόγλου, που μεταξύ όλων των άλλων, προσβάλλει το σύνολο των δημοσιογράφων που εργάζονται στη Γ.Γ.Ε.Ε. Η περίπτωση Ποσταντζόγλου είναι απόρροια διαφόρων παρασκηνιακών πιέσεων, πολιτικών και κομματικών παραγόντων.
Αυτό όμως, δεν απαλλάσσει των ευθυνών τους, αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες, που εγκρίνουν και συνυπογράφουν αλλά και τη Διεύθυνση Διοίκησης, η οποία - προφανώς με την κάλυψη της πολιτικής ηγεσίας - “γνωμοδοτεί” αυθαίρετα, παρακάμπτοντας τη Νομική Υπηρεσία.
Εκπροσωπώντας και τον κλάδο των δημοσιογράφων στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο, όχι μόνο καταψηφίσαμε την τοποθέτηση ως παράνομη και καταχρηστική, αλλά δεσμευόμαστε ότι θα εξαντλήσουμε όλα τα διοικητικά και ένδικα μέσα, προκειμένου να επικρατήσει στη ΓΓΕΕ-ΓΓΜΕ, η αξιοκρατία, η νομιμότητα και να αποτραπούν στο μέλλον παρόμοια φαινόμενα.
ΥΓ.Εν άλλοις λόγοις και για όποιον δεν κατάλαβε, οι Ρουφιάν-Χαιβάν Χαφιέ δεν μπαίνουν ποτέ στο ψυγείο ή σε διαθεσιμότητα, και εισπράττουν επίδομα ψηφοφόρου στο εξωτερικό. Λεφτά υπάρχουν.
Αθήνα 13-3-2014
Παρά την πλήρη αλλά τεκμηριωμένη αντίθεση μας, αλλά και τη σθεναρή αντίδραση μας, το Υπηρεσιακό Συμβούλιο στη συνεδρίαση της 11-3-2014, ενέκρινε τελικά με οριακή πλειοψηφία - με τις ψήφους των διορισμένων μελών κ.κ Αγραφιώτη, Καραβασίλη και Καμπούρη - την τοποθέτηση του Ιωάννη Ποσταντζόγλου, στο Γραφείο Τύπου Λευκωσίας, ικανοποιώντας την επιθυμία της πολιτικής ηγεσίας της ΓΓΕΕ-ΓΓΜΕ.
Ήταν η τέταρτη φορά, που με μη σύννομο και προκλητικό τρόπο, εισήχθη προς συζήτηση και έγκριση, μια καθ’ όλα αμφιλεγόμενη υπόθεση, που υπερβαίνει κάθε κανόνα ηθικής αλλά και δεοντολογίας και προκαλεί το δημόσιο αίσθημα.
Εκ μέρους μας επανειλημμένα, καταγγέλθηκε αυτή η ακατανόητη εμμονή της πολιτικής ηγεσίας, για τη σκανδαλώδη εύνοια του κ. Ποσταντζόγλου, που μεταξύ όλων των άλλων, προσβάλλει το σύνολο των δημοσιογράφων που εργάζονται στη Γ.Γ.Ε.Ε. Η περίπτωση Ποσταντζόγλου είναι απόρροια διαφόρων παρασκηνιακών πιέσεων, πολιτικών και κομματικών παραγόντων.
Αυτό όμως, δεν απαλλάσσει των ευθυνών τους, αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες, που εγκρίνουν και συνυπογράφουν αλλά και τη Διεύθυνση Διοίκησης, η οποία - προφανώς με την κάλυψη της πολιτικής ηγεσίας - “γνωμοδοτεί” αυθαίρετα, παρακάμπτοντας τη Νομική Υπηρεσία.
Εκπροσωπώντας και τον κλάδο των δημοσιογράφων στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο, όχι μόνο καταψηφίσαμε την τοποθέτηση ως παράνομη και καταχρηστική, αλλά δεσμευόμαστε ότι θα εξαντλήσουμε όλα τα διοικητικά και ένδικα μέσα, προκειμένου να επικρατήσει στη ΓΓΕΕ-ΓΓΜΕ, η αξιοκρατία, η νομιμότητα και να αποτραπούν στο μέλλον παρόμοια φαινόμενα.
ΥΓ.Εν άλλοις λόγοις και για όποιον δεν κατάλαβε, οι Ρουφιάν-Χαιβάν Χαφιέ δεν μπαίνουν ποτέ στο ψυγείο ή σε διαθεσιμότητα, και εισπράττουν επίδομα ψηφοφόρου στο εξωτερικό. Λεφτά υπάρχουν.
Τα κόλπα του συνταγματολόγου
H Ελλάδα, μέσω του υπουργείου Εξωτερικών, έδωσε πισώπλατη μαχαιριά στους αδελφούς Σέρβους και αναγνώρισε έμμεσα το Κόσσοβο.
Με έγγραφό του συνταγματολόγου προς όλες τις διπλωματικές αποστολές της Ελλάδας, που έχει αριθμό πρωτοκόλλου 10346 και ημερομηνία 11 Μαρτίου 2014, δίνεται εντολή να χορηγούνται από τις 20 Μαρτίου 2014, στους «πολίτες του Κοσσόβου» κανονικές βίζες , αναγνωρίζοντας έτσι τα διαβατήρια του Κοσσόβου, που δεν το αναγνωρίζουμε όμως ως «ανεξάρτητη χώρα».
Με έγγραφό του συνταγματολόγου προς όλες τις διπλωματικές αποστολές της Ελλάδας, που έχει αριθμό πρωτοκόλλου 10346 και ημερομηνία 11 Μαρτίου 2014, δίνεται εντολή να χορηγούνται από τις 20 Μαρτίου 2014, στους «πολίτες του Κοσσόβου» κανονικές βίζες , αναγνωρίζοντας έτσι τα διαβατήρια του Κοσσόβου, που δεν το αναγνωρίζουμε όμως ως «ανεξάρτητη χώρα».
Ο ΣΠΥΡΟΣ ΧΑΤΖΑΡΑΣ ΖΩΝΤΑΝΑ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΣΤΟ AXIS RADIO!
Και αυτή την Πέμπτη στις 12:00 στο www.axisradio.gr μαζί σας η εκπομπή «η Αλήθεια δεν έχει χορηγό».
Ο Σπύρος Χατζάρας με μία ακόμη εκπομπή ελεύθερης ενημέρωσης με ειδήσεις και αποκαλύψεις για όσους φαίνεται ότι κυβερνούν αλλά και κυρίως για όσους δεν φαίνονται. Μία εκπομπή που λέει όλα εκείνα τα οποία κάποιοι θέλουν να σας κρύψουν..
ΣΤΟ ΑXIS RADIO ΛΕΜΕ ΔΥΝΑΤΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΨΙΘΥΡΙΖΕΙΣ. ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΑΣ ΣΤΟ axisradio@hotmail.com
ή στο https://www.facebook.com/axisradio.gr ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΤΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ
Ο Σπύρος Χατζάρας με μία ακόμη εκπομπή ελεύθερης ενημέρωσης με ειδήσεις και αποκαλύψεις για όσους φαίνεται ότι κυβερνούν αλλά και κυρίως για όσους δεν φαίνονται. Μία εκπομπή που λέει όλα εκείνα τα οποία κάποιοι θέλουν να σας κρύψουν..
ΣΤΟ ΑXIS RADIO ΛΕΜΕ ΔΥΝΑΤΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΨΙΘΥΡΙΖΕΙΣ. ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΑΣ ΣΤΟ axisradio@hotmail.com
ή στο https://www.facebook.com/axisradio.gr ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΤΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ
Η ΚΥΠΡΟΣ ΜΑΣ ΕΠΑΨΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ. ΕΙΝΑΙ ΚΥΠΡΟΣ ΤΟΥΣ
ΣΤΟ ΠΡΟΞΕΝΕΙΟ ΤΗΣ ΚΥΠΡΙΑΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ, ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΤΟΥΡΚΟΚΥΠΡΙΟΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ. ΟΠΟΙΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΟΝ ΒΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΥΠΡΙΟΙ ΔΙΠΛΩΜΑΤΕΣ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΤΙΚΟ ΝΟΜΟ ΟΣΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΟΚΥΠΡΙΟΥ.
ΣΤΗΝ ΑΛΛΟΤΕ ΜΕΓΑΛΟΝΗΣΟ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ.
ΣΤΗΝ ΑΛΛΟΤΕ ΜΕΓΑΛΟΝΗΣΟ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ.
12/3/14
Δουλειές στα Σκόπια
Λείπουν κάτι εκατομμύρια από έργα που εκτελούσε ο ΑΚΤΩΡΑΣ στα Σκόπια και τα ψάχνει ο σκοπιανός εισαγγελέας .Αλλά εδώ δεν λέει κανένας τίποτα.
11/3/14
Εδώ Ουκρανία
Τώρα ο Βλαδίμηρος τους κάνει πλάκα
Ο Γιανουκόβιτς ως νόμιμος πρόεδρος της Ουκρανίας θα προσφύγει κατά του Ομπάμα στο Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ και θα ζητήσει να αποφασίσουν για τις παράνομες ενέργειες της αμερικανικής κυβέρνησης κατά της κυβέρνησης του.
"Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να ενθαρρύνει τη βία και ούτε είναι νόμιμο να υποστηρίζει ένα πραξικόπημα", δήλωσε ο Γιανουκόβιτς στη σημερινή του συνέντευξη τύπου στο Ροστόβ, τονίζοντας ότι η δήλωση κυβέρνησης των ΗΠΑ ότι θα δώσει οικονομική βοήθεια 1 δις δολ στην κυβέρνηση Γιάσενιουκ είναι εντελώς παράνομη διότι, «η νομοθεσία των ΗΠΑ απαγορεύει οποιαδήποτε οικονομική υποστήριξη στους πραξικοπηματίες».
«Δεν έχουν κανένα δικαίωμα να παρέχουν τέτοια χρηματοδότηση» είπε και τόνισε ότι εφόσον δεν παραιτήθηκε, είναι ζωντανός και δεν έχει παυθεί νόμιμα ,σύμφωνα με τη διαδικασία που προβλέπεται από το Σύνταγμα της Ουκρανίας , παραμένει ο νόμιμος Πρόεδρος της Ουκρανίας και αρχηγός των ενόπλων δυνάμεων της.
Απαντώντας στα ψέματα του Στέητ Ντιπάρτμεντ που ισχυρίζεται ότι απώλεσε τη νομιμοποιήση τους επειδή εγκατέλειψε τη χώρα ο Γιανουκόβιτς είπε πως όταν οι πραξικοπηματίες καταλάμβαναν την έδρα της κυβέρνησης και την Προεδρική Διοίκηση, και όταν κατελήφθη η εξουσία δια της βίας από τους ένοπλους πραξικοπηματίες που κατέλυσαν τη συνταγματική τάξη της Ουκρανίας εκείνος παρέμενε στο Ουκρανικό έδαφος.
Ο κ. Γιανουκόβιτς είπε ακόμα ότι οι εκλογές που έχουν προκηρύξει οι πραξικοπηματίες για τις 25 Μαίου είναι παράνομες και θα είναι εκλογές βίας και νοθείας «αφού θα διεξαχθούν υπό τον πλήρη έλεγχο των εξτρεμιστών».
Χθές το αμερικανικό υπουργείο εξωτερικών ισχυρίστηκε ότι «η συμφωνία Γιανουκόβιτς-Αντιπολίτευσης της 21ης Φεβρουαρίου την οποία διαπραγματεύτηκαν οι υπουργοί εξωτερικών Γερμανίας-Γαλλίας-Πολωνίας ήταν απλά ένα «σχέδιο» σύμφωνα με το οποίο η Rada, (το Κοινοβούλιο), θα ψήφιζε νόμο για την επαναφορά του Συντάγματος του 2004. Σύμφωνα με τους όρους της συμφωνίας, ο Γιανουκόβιτς έπρεπε να υπογράψει τον νόμο και να τον θέσει σε ισχύ μέσα σε 24 ώρες. Ο Γιανουκόβιτς αρνήθηκε να τηρήσει τη συμφωνία μάζεψε τα πράγματα του και τράπηκε σε φυγή, αφήνοντας πίσω του αποδείξεις για ευρείας κλίμακας διαφθορά», όπως δήλωσε το Στέητ Ντιπάρτμεντ.
Όμως ο Γιανουκόβιτς δεν αρνήθηκε να τηρήσει τη συμφωνία αφού όταν υποχρεώθηκε να σώσει τη ζωή του δεν είχε ψηφιστεί κανένας νόμος. Ο Γιανουκόβιτς πήγε από Κίεβο στο Χάρκοβο για να συναντηθεί με τα ηγετικά στελέχη του Κόμματος των Περιφερειών . Στη διαδρομή το αυτοκίνητό του δέχτηκε πυρά από αυτόματα όπλα και το αυτοκίνητο της ασφάλειας του χτυπήθηκε απ' όλες τις πλευρές. Στο Χάρκοβο έφτασε τη νύχτα της 21ης Φεβρουαρίου και η υπηρεσία ασφαλείας του τον ενημέρωσε ότι κινδυνεύει από τους εξτρεμιστές που τον καταδιώκουν, οπότε ο προσωπάρχης της προεδρικής διοίκησης Αντρέι Κλιούγεφ και ο πρόεδρος του κοινοβουλίου Βολοντίμιρ Ρίμπακ, έφυγαν για το Ντονιέτσκ ενώ ο ίδιος κατευθύνθηκε στο Λούγκανσκ, από όπου αναχώρησε με δύο ελικόπτερα για το Ντονιέτσκ, από όπου κατευθύνθηκε οδικά στην Κριμαία, από όπου ζήτησε άσυλο στη Ρωσία στις 27 Φεβρουαρίου.
Ο Γιανούκοβιτς «καθαιρέθηκε» από τους πραξικοπηματίες στις 22 Φεβρουάριου και κατέφυγε στη Ρωσία πέντε μέρες μετά. Στις 27 Φεβρουαρίου.
----
Το κοινοβούλιο της Κριμαίας έθεσε σήμεραεκτός νόμου τον «δεξιό Τομέα» (Пра́вий се́ктор) ,το УНА-УНСО, (Ukrainian National Assembly - Ukrainian People's Self-Defense) τους Karpatska Sich, και τους «Patriots of Ukraine», που ειναι ο παραστρατωτικός βραχίονας του κόμματος Σβόμποντα.
Το Ανώτατο Συμβούλιο της Κριμαίας ζήτησε από το Γραφείο του Ύπατου Αρμοστή του ΟΗΕ για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου και τον Επίτροπο για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα του Συμβούλιου της Ευρώπης, να διερευνήσουν την κατάσταση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην Ουκρανία, λόγω της σύλληψης και της κράτησης των τεως κυβερνητών του Ντόνιετσκ Pavel Gubarev, και του Χάρκοβο Mykhailo Markovych Dobkin
Ο Γιανουκόβιτς ως νόμιμος πρόεδρος της Ουκρανίας θα προσφύγει κατά του Ομπάμα στο Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ και θα ζητήσει να αποφασίσουν για τις παράνομες ενέργειες της αμερικανικής κυβέρνησης κατά της κυβέρνησης του.
"Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να ενθαρρύνει τη βία και ούτε είναι νόμιμο να υποστηρίζει ένα πραξικόπημα", δήλωσε ο Γιανουκόβιτς στη σημερινή του συνέντευξη τύπου στο Ροστόβ, τονίζοντας ότι η δήλωση κυβέρνησης των ΗΠΑ ότι θα δώσει οικονομική βοήθεια 1 δις δολ στην κυβέρνηση Γιάσενιουκ είναι εντελώς παράνομη διότι, «η νομοθεσία των ΗΠΑ απαγορεύει οποιαδήποτε οικονομική υποστήριξη στους πραξικοπηματίες».
«Δεν έχουν κανένα δικαίωμα να παρέχουν τέτοια χρηματοδότηση» είπε και τόνισε ότι εφόσον δεν παραιτήθηκε, είναι ζωντανός και δεν έχει παυθεί νόμιμα ,σύμφωνα με τη διαδικασία που προβλέπεται από το Σύνταγμα της Ουκρανίας , παραμένει ο νόμιμος Πρόεδρος της Ουκρανίας και αρχηγός των ενόπλων δυνάμεων της.
Απαντώντας στα ψέματα του Στέητ Ντιπάρτμεντ που ισχυρίζεται ότι απώλεσε τη νομιμοποιήση τους επειδή εγκατέλειψε τη χώρα ο Γιανουκόβιτς είπε πως όταν οι πραξικοπηματίες καταλάμβαναν την έδρα της κυβέρνησης και την Προεδρική Διοίκηση, και όταν κατελήφθη η εξουσία δια της βίας από τους ένοπλους πραξικοπηματίες που κατέλυσαν τη συνταγματική τάξη της Ουκρανίας εκείνος παρέμενε στο Ουκρανικό έδαφος.
Ο κ. Γιανουκόβιτς είπε ακόμα ότι οι εκλογές που έχουν προκηρύξει οι πραξικοπηματίες για τις 25 Μαίου είναι παράνομες και θα είναι εκλογές βίας και νοθείας «αφού θα διεξαχθούν υπό τον πλήρη έλεγχο των εξτρεμιστών».
Χθές το αμερικανικό υπουργείο εξωτερικών ισχυρίστηκε ότι «η συμφωνία Γιανουκόβιτς-Αντιπολίτευσης της 21ης Φεβρουαρίου την οποία διαπραγματεύτηκαν οι υπουργοί εξωτερικών Γερμανίας-Γαλλίας-Πολωνίας ήταν απλά ένα «σχέδιο» σύμφωνα με το οποίο η Rada, (το Κοινοβούλιο), θα ψήφιζε νόμο για την επαναφορά του Συντάγματος του 2004. Σύμφωνα με τους όρους της συμφωνίας, ο Γιανουκόβιτς έπρεπε να υπογράψει τον νόμο και να τον θέσει σε ισχύ μέσα σε 24 ώρες. Ο Γιανουκόβιτς αρνήθηκε να τηρήσει τη συμφωνία μάζεψε τα πράγματα του και τράπηκε σε φυγή, αφήνοντας πίσω του αποδείξεις για ευρείας κλίμακας διαφθορά», όπως δήλωσε το Στέητ Ντιπάρτμεντ.
Όμως ο Γιανουκόβιτς δεν αρνήθηκε να τηρήσει τη συμφωνία αφού όταν υποχρεώθηκε να σώσει τη ζωή του δεν είχε ψηφιστεί κανένας νόμος. Ο Γιανουκόβιτς πήγε από Κίεβο στο Χάρκοβο για να συναντηθεί με τα ηγετικά στελέχη του Κόμματος των Περιφερειών . Στη διαδρομή το αυτοκίνητό του δέχτηκε πυρά από αυτόματα όπλα και το αυτοκίνητο της ασφάλειας του χτυπήθηκε απ' όλες τις πλευρές. Στο Χάρκοβο έφτασε τη νύχτα της 21ης Φεβρουαρίου και η υπηρεσία ασφαλείας του τον ενημέρωσε ότι κινδυνεύει από τους εξτρεμιστές που τον καταδιώκουν, οπότε ο προσωπάρχης της προεδρικής διοίκησης Αντρέι Κλιούγεφ και ο πρόεδρος του κοινοβουλίου Βολοντίμιρ Ρίμπακ, έφυγαν για το Ντονιέτσκ ενώ ο ίδιος κατευθύνθηκε στο Λούγκανσκ, από όπου αναχώρησε με δύο ελικόπτερα για το Ντονιέτσκ, από όπου κατευθύνθηκε οδικά στην Κριμαία, από όπου ζήτησε άσυλο στη Ρωσία στις 27 Φεβρουαρίου.
Ο Γιανούκοβιτς «καθαιρέθηκε» από τους πραξικοπηματίες στις 22 Φεβρουάριου και κατέφυγε στη Ρωσία πέντε μέρες μετά. Στις 27 Φεβρουαρίου.
----
Το κοινοβούλιο της Κριμαίας έθεσε σήμεραεκτός νόμου τον «δεξιό Τομέα» (Пра́вий се́ктор) ,το УНА-УНСО, (Ukrainian National Assembly - Ukrainian People's Self-Defense) τους Karpatska Sich, και τους «Patriots of Ukraine», που ειναι ο παραστρατωτικός βραχίονας του κόμματος Σβόμποντα.
Το Ανώτατο Συμβούλιο της Κριμαίας ζήτησε από το Γραφείο του Ύπατου Αρμοστή του ΟΗΕ για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου και τον Επίτροπο για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα του Συμβούλιου της Ευρώπης, να διερευνήσουν την κατάσταση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην Ουκρανία, λόγω της σύλληψης και της κράτησης των τεως κυβερνητών του Ντόνιετσκ Pavel Gubarev, και του Χάρκοβο Mykhailo Markovych Dobkin
10/3/14
Οδησσός. Διαδήλωση για δημοψήφισμα
Οδησσός. Διαδήλωση για δημοψήφισμα
-Χιλιάδες αντίπαλοι της προσωρινής κυβέρνησης του σαηεντολόγου διαδήλωσαν χθες στην Οδησσό με αίτημα την αυτοδιάθεση.
-Ο πυγμάχος που πήγε να μιλήσει στο Χάρκοβο, έγινε δεκτός με αυγά και κροτίδες. Στο Ντονιέτσκ όπου δεν μπόρεσε να μιλήσει συναντήθηκε με τον Ολιγάρχη Rinat Akhmetov, τον ιδιοκτήτη της Σαχτάρ, και συζήτησαν για την επίλυση της κρίσης.
- Σύμφωνα με δημοσκόπηση που παρουσιάστηκε χθες στη Συμφερόπολη το 80% των κατοίκων της Κριμαίας υποστηρίζει την ένωση με τη Ρωσία.
Και το τελευταίο ανέκδοτο που κυκλοφορεί στην Οδησσό για την κατάσταση στην Ουκρανία. Δύο Ουκρανοί κατάδικοι που κρατούνται στην πτέρυγα των μελλοθανάτων συζητούν και ο ένας προτείνει να δραπετεύσουν ενώ
ο άλλος του λέει: « δεν συμφωνώ αυτό θα κάνει τα πράγματα χειρότερα».
-Χιλιάδες αντίπαλοι της προσωρινής κυβέρνησης του σαηεντολόγου διαδήλωσαν χθες στην Οδησσό με αίτημα την αυτοδιάθεση.
-Ο πυγμάχος που πήγε να μιλήσει στο Χάρκοβο, έγινε δεκτός με αυγά και κροτίδες. Στο Ντονιέτσκ όπου δεν μπόρεσε να μιλήσει συναντήθηκε με τον Ολιγάρχη Rinat Akhmetov, τον ιδιοκτήτη της Σαχτάρ, και συζήτησαν για την επίλυση της κρίσης.
- Σύμφωνα με δημοσκόπηση που παρουσιάστηκε χθες στη Συμφερόπολη το 80% των κατοίκων της Κριμαίας υποστηρίζει την ένωση με τη Ρωσία.
Και το τελευταίο ανέκδοτο που κυκλοφορεί στην Οδησσό για την κατάσταση στην Ουκρανία. Δύο Ουκρανοί κατάδικοι που κρατούνται στην πτέρυγα των μελλοθανάτων συζητούν και ο ένας προτείνει να δραπετεύσουν ενώ
ο άλλος του λέει: « δεν συμφωνώ αυτό θα κάνει τα πράγματα χειρότερα».
Ύψωμα 731: Οι νέες Θερμοπύλες.
9 Μαρτίου 1941.Κυριακή της Ορθοδοξίας, και Μνήμη των Αγίων Σαράντα. Στις 06:30 το πρωί άρχισε με τρομακτικό καταιγιστικό πυρ Πυροβολικού και όλμων, η Ιταλική εαρινή επίθεση. Η επιχείρηση «Πριμαβέρα» (Άνοιξη), που την διεύθυνε ο ίδιος ο Μουσολίνι από το προκεχωρημένο παρατηρητήριο της κοντά στο ορθόδοξο αλβανοχώρι χωρίο Ρεχόβα, στην περιοχή της Κορυτσάς.
Μετά την κατάληψη της Κλεισούρας (10 Ιανουαρίου 1941) το μέτωπο με τους Ιταλούς , σταθεροποιήθηκε όλο το χειμώνα σε μια γραμμή που ξεκινούσε από το Πόγραδετς στη λίμνη Αχρίδα και κατέληγε στο Ιόνιο Πέλαγος στα βόρεια της Χειμάρρας.
Ο «Ντούτσε» για την εαρινή επίθεση παρέταξε 25 μεραρχίες, έναντι 12 που παρέτασσε η Ελλάδα. Στις 0.9.30 πρωινή της 9ης Μαρτίου 1941, μετά από τρίωρη προπαρασκευή πυροβολικού άρχισε η επίθεση του πεζικού, με την προσβολή των ελληνικών θέσεων στη διάβαση της Κλεισούρας.
Σε ένα μέτωπο μόλις πέντε χιλιομέτρων, οι Ιταλοί επιτέθηκαν με 7 μεραρχίες.
Το κλειδί της ελληνικής άμυνας ήταν το ύψωμα 731 (υψόμετρο 731 μ.) στο ορεινό συγκρότημα της Τρεμπεσίνας ,περί τα 20 χλμ. βόρεια της Κλεισούρας, και 60 χλμ από τα ελληνικά σύνορα.
Ήταν ένα από τα ισχυρότερα ερείσματα που κατέλαβε ο Ελληνικός Στρατός κατά τη χειμερινή επίθεση. Η παραμονή σε ελληνικά χέρια του υψώματος αυτού καταδίκαζε κάθε προσπάθεια των Ιταλών να προκαλέσουν ρήγμα στην ελληνική αμυντική γραμμή και να ανοίξουν τον δρόμο για τα Γιάννινα.
Ο τιτάνιος αγώνας διεξήχθη στο ύψωμα 731, καθώς και στο γειτονικό ύψωμα 717 (Μπρέγκου Ραπίτ) τα οποία υπεράσπιζαν οι άνδρες του 5ου Συντάγματος της I Μεραρχίας πού κατάγονταν κυρίως από την Καρδίτσα και τα Τρίκαλα.
Στο προσωπικό χειρόγραφο ημερολόγιο του Ταγματάρχη (τότε) Δημητρίου Κασλά, από το Πουρί Ζαγοράς, Διοικητή του ΙΙ (2ου) Τάγματος του 5ου Συντάγματος Τρικάλων, που με τους στρατιώτες του υπερασπίστηκε το ύψωμα 731, αναφέρει:
«(Ημέρα πρώτη: Κυριακή 9η Μαρτίου 1941, «έναρξις της επιθέσεως») (Πρωινές ώρες): Την 06:30 ώραν ήρξατο τρομακτικόν και καταιγιστικόν πυρ του εχθρικού Πυροβολικού και όλμων. Η πρώτη ομοβροντία μιας βαρέως Πυροβολαρχίας ερρίφθη ακριβώς την 06:30 ώραν επί του υψώματος 731, όπου ο Σταθμός Διοικήσεώς μου ήτο το σύνθημα της ενάρξεως της βολής. Ο βομβαρδισμός συνεχίζεται με αυξάνουσαν έντασιν. Σμήνη αεροπλάνων ρίπτουν συνεχώς τα φορτία των επί των υψωμάτων 731 και 717. Το ύψωμα 731, όπου το Τάγμα μου, σείεται συνεχώς, σκόνη, φωτιά και καπνός, η ατμόσφαιρα είναι βαρειά, δύσκολα αναπνέει κανείς από τα αέρια των εκρήξεων, κόλασις πυρός, μας περιβάλλαν καπνοί και αι φλόγες, δεν ημπορούμε να διακρίνουμε τι γίνεται εις απόστασιν 10 μέτρων. Το ύψωμα 731 ήτο δασωμένον με δέντρα ύψους 4-5 μέτρων, εντός διώρου έμεινε γυμνόν. Τα συρματοπλέγματά μας κατεστράφησαν, τα χαρακώματα ισοπεδώθηκαν, οι στρατιώται καλύπτονται εις τας οπάς των οβίδων και αγωνίζονται απεγνωσμένα να επανορθώσουν τας ζημίας, ιδίως να προστατεύσουν τα πολυβόλα και οπλοπολυβόλα από την καταστροφήν, από τις πέτρες και χώματα που εγείροντο από τας εκρήξεις. Τα υπάρχοντα επί του υψώματος 731 δύο πυροβόλα των 6,5 και αντιαρματικός ουλαμός των 37 κατεστράφησαν ολοτελώς. Περί την 07:30 ώραν κατόρθωσα να επικοινωνήσω τηλεγραφικώς δια λίγα λεπτά με τον Συνταγματάρχην Κετσέαν, επίσης μετά του Διοικητού του Συγκροτήματος Συνταγματάρχου Γεωργούλα Ν., οι οποίοι αγωνιούσαν να πληροφορηθούν την κατάστασίν μας. Με ερώτησαν εάν οι άνδρες του Τάγματος κρατούν τας θέσεις των, τους απάντησα ότι οι Λόχοι ευρίσκονται εις τας θέσεις των. Μου διεβίβασεν την εξής Διαταγήν γραπτήν: «Επί των θέσεών σας θ' αμυνθήτε μέχρις εσχάτων, Η Πατρίς, η Ανωτάτη Διοίκησις απαιτεί να κρατήσητε ψηλά την τιμήν των όπλων.». ...Του απήντησα: οτιδήποτε και αν συμβή δεν θα εγκαταλείψωμεν το 731 και έχω πεποίθησιν ότι δεν θα περάσουν οι Ιταλοί. Περί την 8ην ώραν το Πυροβολικόν του εχθρού ήρχισε να επιμηκύνη την βολήν του εις τα μετόπισθεν του Τάγματος και την 08:30 έπαυσεν την βολήν του επί των υψωμάτων 731 και 717. ΄Ητο φανερόν πλέον ότι θα ήρχιζεν η επίθεσις των Ιταλών. Διέταξα τους Λόχους να ετοιμάσουν τα αυτόματα και να μη βάλουν από μεγάλας αποστάσεις, παρά μόνον όταν οι Ιταλοί θα έφθαναν εις ωρισμένα σημεία του εδάφους που υπεδείχθησαν επί τόπου εις απόστασιν περίπου 200 μέτρων. Περί την 09:30 ώραν οι Ιταλοί χρησιμοποιούντες τας δεξιά του 5ου Λόχου βαθείας γραμμάς πλησιάζουν επικινδύνως και προσεγγίζουν τα κατεστραμμένα συρματοπλέγματα. Αρχίζει πλέον ο αγών διά της χειροβομβίδος. Οι Ιταλοί δοκιμάζουν με τρόμον και φωνάς τα καταστρεπτικά αποτελέσματα των αμυντικών μας χειροβομβίδων. (Μεσημέρι): Την μεσημβρίαν προσπαθούν οι Ιταλοί να επαναλάβουν την επίθεσίν των, αλλά ευθύς ως αναπτύσσονται καθηλούνται και διασκορπίζονται από το Πυροβολικό και τα Πολυβόλα μας. (Απόγευμα): Το απόγευμα και ενώ μέχρι της στιγμής εκείνης τα εχθρικά πυρά είχον αραιωθή, εκσπά και νέα επίθεσις μετά σφοδρού βομβαρδισμού, εφ' ολοκλήρου του τομέως της Ι Μεραρχίας και ανασκάπτεται πάλιν το έδαφος από το πυροβολικόν και τας βόμβας αεροπλάνων. Οι στρατιώται περιμένουν να πλησιάσουν τα εχθρικά τμήματα πεζικού, τα παραλαμβάνουν με τα αυτόματα και τα αποδεκατίζουν με επιτυχείς ριπές και όταν ο εχθρός χρησιμοποιή τας βαθείας γραμμάς και προσεγγίζει τα χαρακώματα, επιτίθενται διά της χειροβομβίδος και της λόγχης. Οι Ιταλοί όμως δεν παραιτούνται. Δοκιμάζουν διά μία ακόμα φοράν, προτού νυκτώση, να διασπάσουν τας γραμμάς μας επί του υψώματος 731.Και η προσπάθεια αυτή αποκρούεται σε σοβαροτάτας απωλείας. (Βράδυ): Η νύκτα μας βρίσκει όλους εξηντλημένους σωματικώς. Είμεθα όλη την ημέραν νηστικοί. Εν τούτοις κανείς δεν θέλει να φάγη. Έχουμε άφθονο κονιάκ. Οι Λόχοι δεν ζητούν ψωμί αλλά χειροβομβίδας αμυντικάς και σκαπανικά εργαλεία. Καθ' όλην την νύκτα οι ημιονηγοί του Τάγματος, οι αφανείς αυτοί ήρωες επηγαινοερχόνταν εις τον σταθμόν εφοδιασμού διά να μας φέρουν εκατοντάδας φορτίων χειροβομβίδων, πυρομαχικών και λοιπών εφοδίων. (Ημέρα δεύτερη: Δευτέρα 10 Μαρτίου 1941). (Πρωινές ώρες): «Την 7ην πρωινήν ήρχισε πάλιν το ιταλικόν πυροβολικόν. Εις τας 9 ώρα αρχίζει η Ιταλική επίθεσις. Αυτήν την ημέραν κατευθύνεται προς το αριστερόν μας διά να υπερφαλαγγίσουν το 731 εκ του αριστερού. Οι Ιταλοί κινούνται με μυρίας προφυλάξεις, τους καταλαμβάνει πρώτον το Πυροβολικόν μας και τους αποδεκατίζει. Το Πυροβολικόν των Ιταλών προσπαθεί να υποστηρίζει την κινουμένην φάλαγγα. Οι Ιταλοί προχωρούν κατά διαδοχικά κύματα με προφανή σκοπόν να καταλάβουν οπωσδήποτε το 731, χωρίς να λαμβάνουν υπ' όψιν τας απωλείας των. Οι Ιταλοί φθάνουν εις απόστασιν από 50-100 μ. από την γραμμήν αντιστάσεως. Διά να εξαπατήσουν τους στρατιώτας μας υψώνουν λευκά μανδίλια, προς στιγμήν υπέθεσαν ότι επρόκειτο να παραδοθούν. Αντελήφθην εκ πρώτης στιγμής ότι επρόκειτο περί απάτης. Επενέβην αμέσως, διέταξα έντασιν των πυρών διά χεροβομβίδων και τοπικήν αντεπίθεσιν. Οι Στρατιώται κραυγάζοντες την περίφημον πολεμικήν ιαχήν «αέρα» διά της λόγχης και των χειροβομβίδων αιφνιδιάζουν τους Ιταλούς, οι οποίοι αρχίζουν να τρέχουν προς τα οπίσω, μεταβαλόντες την υποχώρησίν των εις πανικόβλητον φυγήν. Η επίθεσις των συνετρίβη. (Μεσημέρι): Ολίγον προ της μεσημβρίας διεξάγεται νέα προσπάθεια εις το ίδιο σημείον παρά Ιταλών κατόπιν πάλιν προπαρασκευής διά σφοδρού βομβαρδισμού και η επίθεσις αύτη συνετρίβη προ του ακαμάτου ηρωισμού των Λόχων, διά της λόγχης, μέχρι την 12:30 ώραν τρέπομεν εις νέαν άτακτον φυγήν τους Ιταλούς. (Απόγευμα): ... Εις τας 06:30 αρχίζει βομβαρδισμός επί των υψωμάτων 731 και 717 και μετ' ολίγον νέα επίθεσις των Ιταλών και κατά των δύο πλευρών του υψώματος 731, δηλαδή εναντίον και των δύο Λόχων μου. Και η επίθεσις αυτή απεκρούσθη με βαρυτάτας απωλείας διά τον εχθρόν. (Βράδυ): Προς το εσπέρας νομίζουν ότι θα κλονίσουν το ηθικόν των στρατιωτών μας, ρίπτουν δι' αεροπλάνων χιλιάδας προκηρύξεις, καλούν τους στρατιώτας μας να ρίψουν τα όπλα και να σπεύσουν να παραδοθούν. Αι προκηρύξεις αυταί μόνον γέλωτας προσέφερον εις τους ηρωικούς οπλίτας. Και η δευτέρα ημέρα της επιθέσεως έκλεισε με την απόλυτον διατήρησιν των θέσεών μας επί του υψώματος 731, καθώς επίσης και το δεξιά μου ΙΙΙ Τάγμα επί του υψώματος 717.»
Το ίδιο σκληρή ήταν η άμυνα και στις 4.30 το πρωί της 3ης μέρας (11 Μαρτίου) όταν επανελήφθη η κύρια προσπάθειά εναντίον του 731. Στο τέλος της τρίτης μέρας το 5° σύνταγμα Τρικάλων είχε απολέσει την μισή του δύναμη. 586 άνδρες νεκροί και τραυματίες.
Στις 00.45 της 12ης Μαρτίου εκδηλώθηκες νέα ιταλική επίθεση κατά του υψώματος 731, χωρίς αποτέλεσμα. Στις 5.30 μέχρι 6.45 οι Ιταλοί αποκρούστηκαν με τις χειροβομβίδες και τις λόγχες των Ελλήνων. Μέχρι το μεσημέρι, το μέτωπο της Ι Μεραρχίας παρουσίαζε συνήθη δράση βομβαρδισμού πυροβολικού και όλμων. Στις 15.30 εξαπολύθηκε νεα ισχυρότατη επίθεση κατά του υψώματος 731 όσο και κατά του Μπρέγκου Ραπίτ ( ύψωμα 717) ενώ ταυτόχρονα πετούσαν αεροπλάνα διώξεως που συνόδευαν 4-5 πεντάδες βομβαρδιστικών και βομβάρδιζαν θέσεις του πυροβολικού και των εφεδρειών, ενώ πυροβολούσαν αδιάκοπα τα τμήματα της γραμμής μάχης. Στις 18.00 οι Ιταλοί εκτόξευσαν την 13η στη σειρά επίθεση πυροβολικού η οποία και πάλι αποκρούστηκε. Η 4η ημέρα,(11 Μαρτίου), έληξε με πλήρη αποτυχία των Ιταλών. Το ίδιο επαναλήφθηκε την 5η μέρα.
Το πρωί της 14ης Μαρτίου ξανάρχισε σφοδρός βομβαρδισμός πυροβολικού μέχρι τις 10.00 π.μ. οπότε οι Ιταλοί εξαπέλυσαν και πάλι ισχυρότατη επίθεση κατά του υψώματος 731 και του Μπρέγκου Ραπίτ μέχρι τις 12.30 η οποία αποκρούστηκε με σοβαρότατες απώλειες. Ο βομβαρδισμός συνεχίστηκε και στις 15.00 εξαπολύθηκε νέα επίθεση, η 15η εναντίων του 731. Ο αγώνας υπήρξε σκληρότατος με εναλλασσόμενες φάσεις μέχρι τις 17.00 και 1η φορά οι Ιταλοί «έβαλαν πόδι» στις πρώτες γραμμές του 731 αλλά για πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Το δάσος που κάλυπτε τα υψώματα 731 και 717 εξαφανίστηκε σαν να είχε προηγηθεί ολική υλοτομία και το χώμα είχε ανασκαφεί από τους βομβαρδισμούς.
Την επόμενη , 15η Μαρτίου, μετά της 13.00 άρχισε πάλι να βάλλει ξανά το εχθρικό πυροβολικό μέχρι της 18.30. Στις 20.00 επιτέθηκαν αιφνιδιαστικά κατά του 731 χωρίς προπαρασκευή πυροβολικού. Η επίθεση αποκρούστηκε περί της 21.00 με χειροβομβίδες και άμεσες αντεπιθέσεις. Οι απώλειες και από τις 2 πλευρές ήταν σημαντικές.
Μετά τριήμερη ανάπαυλα, στις 19 Μαρτίου οι Ιταλοί εκτόξευσαν την 18η επίθεση κατά του 731, με ελαφρά άρματα μάχης: τα 2 κατακρημνίστηκαν, 1 καταστράφηκε και τα άλλα υποχώρησαν στη βάση εξορμήσεως τους.
Το πρωί της 21ης Μαρτίου ο Μουσολίνι αναχώρησε από το αεροδρόμιο των Τιράνων για τη Ρώμη. Στις 9.30 της 22ας Μαρτίου παρουσιάστηκε στις Ελληνικές γραμμές προ του 731 ομάδα Ιταλών κηρύκων από 3 στρατιωτικούς ιερείς και αριθμό τραυματιοφορέων. Πρότειναν εκεχειρία 4- 6 ωρών για τον ενταφιασμό των νεκρών. Στο τόπο των μαχών αντίκρισαν ένα μακάβριο και φρικιαστικό θέαμα στα υψώματα 731 και 717 σε μέτωπο 150μέτρων . Η επιφάνεια ήταν καλυμμένη με πτώματα σε σωρούς με αποκομμένα μέλη Ελλήνων και Ιταλών πολεμιστών! Οι απώλειες των ελληνικών ομάδων, έλαβαν μέρος στον αγώνα για την απόκρουση της «Εαρινής» ιταλικής επίθεσης, ανήλθαν σε 47 αξιωματικούς και 1196 οπλίτες νεκρούς, σε 144 αξιωματικούς και 3872 οπλίτες τραυματίες και σε 42 οπλίτες αγνοούμενους. Τις σοβαρότερες απώλειες είχε η Ι Μεραρχία, η οποία δέχτηκε το κύριο βάρος της ιταλικής επιθέσεως.
Οι απώλειες των Ιταλών κατά την ίδια περίοδο, ξεπέρασαν τους 11.800 νεκρούς και τραυματίες. Ο αριθμός των Ιταλών αιχμαλώτων μέχρι το τέλος Μαρτίου 1941 ανήλθε σε 189 αξιωματικούς και 7645 οπλίτες. .
Μετά την κατάληψη της Κλεισούρας (10 Ιανουαρίου 1941) το μέτωπο με τους Ιταλούς , σταθεροποιήθηκε όλο το χειμώνα σε μια γραμμή που ξεκινούσε από το Πόγραδετς στη λίμνη Αχρίδα και κατέληγε στο Ιόνιο Πέλαγος στα βόρεια της Χειμάρρας.
Ο «Ντούτσε» για την εαρινή επίθεση παρέταξε 25 μεραρχίες, έναντι 12 που παρέτασσε η Ελλάδα. Στις 0.9.30 πρωινή της 9ης Μαρτίου 1941, μετά από τρίωρη προπαρασκευή πυροβολικού άρχισε η επίθεση του πεζικού, με την προσβολή των ελληνικών θέσεων στη διάβαση της Κλεισούρας.
Σε ένα μέτωπο μόλις πέντε χιλιομέτρων, οι Ιταλοί επιτέθηκαν με 7 μεραρχίες.
Το κλειδί της ελληνικής άμυνας ήταν το ύψωμα 731 (υψόμετρο 731 μ.) στο ορεινό συγκρότημα της Τρεμπεσίνας ,περί τα 20 χλμ. βόρεια της Κλεισούρας, και 60 χλμ από τα ελληνικά σύνορα.
Ήταν ένα από τα ισχυρότερα ερείσματα που κατέλαβε ο Ελληνικός Στρατός κατά τη χειμερινή επίθεση. Η παραμονή σε ελληνικά χέρια του υψώματος αυτού καταδίκαζε κάθε προσπάθεια των Ιταλών να προκαλέσουν ρήγμα στην ελληνική αμυντική γραμμή και να ανοίξουν τον δρόμο για τα Γιάννινα.
Ο τιτάνιος αγώνας διεξήχθη στο ύψωμα 731, καθώς και στο γειτονικό ύψωμα 717 (Μπρέγκου Ραπίτ) τα οποία υπεράσπιζαν οι άνδρες του 5ου Συντάγματος της I Μεραρχίας πού κατάγονταν κυρίως από την Καρδίτσα και τα Τρίκαλα.
Στο προσωπικό χειρόγραφο ημερολόγιο του Ταγματάρχη (τότε) Δημητρίου Κασλά, από το Πουρί Ζαγοράς, Διοικητή του ΙΙ (2ου) Τάγματος του 5ου Συντάγματος Τρικάλων, που με τους στρατιώτες του υπερασπίστηκε το ύψωμα 731, αναφέρει:
«(Ημέρα πρώτη: Κυριακή 9η Μαρτίου 1941, «έναρξις της επιθέσεως») (Πρωινές ώρες): Την 06:30 ώραν ήρξατο τρομακτικόν και καταιγιστικόν πυρ του εχθρικού Πυροβολικού και όλμων. Η πρώτη ομοβροντία μιας βαρέως Πυροβολαρχίας ερρίφθη ακριβώς την 06:30 ώραν επί του υψώματος 731, όπου ο Σταθμός Διοικήσεώς μου ήτο το σύνθημα της ενάρξεως της βολής. Ο βομβαρδισμός συνεχίζεται με αυξάνουσαν έντασιν. Σμήνη αεροπλάνων ρίπτουν συνεχώς τα φορτία των επί των υψωμάτων 731 και 717. Το ύψωμα 731, όπου το Τάγμα μου, σείεται συνεχώς, σκόνη, φωτιά και καπνός, η ατμόσφαιρα είναι βαρειά, δύσκολα αναπνέει κανείς από τα αέρια των εκρήξεων, κόλασις πυρός, μας περιβάλλαν καπνοί και αι φλόγες, δεν ημπορούμε να διακρίνουμε τι γίνεται εις απόστασιν 10 μέτρων. Το ύψωμα 731 ήτο δασωμένον με δέντρα ύψους 4-5 μέτρων, εντός διώρου έμεινε γυμνόν. Τα συρματοπλέγματά μας κατεστράφησαν, τα χαρακώματα ισοπεδώθηκαν, οι στρατιώται καλύπτονται εις τας οπάς των οβίδων και αγωνίζονται απεγνωσμένα να επανορθώσουν τας ζημίας, ιδίως να προστατεύσουν τα πολυβόλα και οπλοπολυβόλα από την καταστροφήν, από τις πέτρες και χώματα που εγείροντο από τας εκρήξεις. Τα υπάρχοντα επί του υψώματος 731 δύο πυροβόλα των 6,5 και αντιαρματικός ουλαμός των 37 κατεστράφησαν ολοτελώς. Περί την 07:30 ώραν κατόρθωσα να επικοινωνήσω τηλεγραφικώς δια λίγα λεπτά με τον Συνταγματάρχην Κετσέαν, επίσης μετά του Διοικητού του Συγκροτήματος Συνταγματάρχου Γεωργούλα Ν., οι οποίοι αγωνιούσαν να πληροφορηθούν την κατάστασίν μας. Με ερώτησαν εάν οι άνδρες του Τάγματος κρατούν τας θέσεις των, τους απάντησα ότι οι Λόχοι ευρίσκονται εις τας θέσεις των. Μου διεβίβασεν την εξής Διαταγήν γραπτήν: «Επί των θέσεών σας θ' αμυνθήτε μέχρις εσχάτων, Η Πατρίς, η Ανωτάτη Διοίκησις απαιτεί να κρατήσητε ψηλά την τιμήν των όπλων.». ...Του απήντησα: οτιδήποτε και αν συμβή δεν θα εγκαταλείψωμεν το 731 και έχω πεποίθησιν ότι δεν θα περάσουν οι Ιταλοί. Περί την 8ην ώραν το Πυροβολικόν του εχθρού ήρχισε να επιμηκύνη την βολήν του εις τα μετόπισθεν του Τάγματος και την 08:30 έπαυσεν την βολήν του επί των υψωμάτων 731 και 717. ΄Ητο φανερόν πλέον ότι θα ήρχιζεν η επίθεσις των Ιταλών. Διέταξα τους Λόχους να ετοιμάσουν τα αυτόματα και να μη βάλουν από μεγάλας αποστάσεις, παρά μόνον όταν οι Ιταλοί θα έφθαναν εις ωρισμένα σημεία του εδάφους που υπεδείχθησαν επί τόπου εις απόστασιν περίπου 200 μέτρων. Περί την 09:30 ώραν οι Ιταλοί χρησιμοποιούντες τας δεξιά του 5ου Λόχου βαθείας γραμμάς πλησιάζουν επικινδύνως και προσεγγίζουν τα κατεστραμμένα συρματοπλέγματα. Αρχίζει πλέον ο αγών διά της χειροβομβίδος. Οι Ιταλοί δοκιμάζουν με τρόμον και φωνάς τα καταστρεπτικά αποτελέσματα των αμυντικών μας χειροβομβίδων. (Μεσημέρι): Την μεσημβρίαν προσπαθούν οι Ιταλοί να επαναλάβουν την επίθεσίν των, αλλά ευθύς ως αναπτύσσονται καθηλούνται και διασκορπίζονται από το Πυροβολικό και τα Πολυβόλα μας. (Απόγευμα): Το απόγευμα και ενώ μέχρι της στιγμής εκείνης τα εχθρικά πυρά είχον αραιωθή, εκσπά και νέα επίθεσις μετά σφοδρού βομβαρδισμού, εφ' ολοκλήρου του τομέως της Ι Μεραρχίας και ανασκάπτεται πάλιν το έδαφος από το πυροβολικόν και τας βόμβας αεροπλάνων. Οι στρατιώται περιμένουν να πλησιάσουν τα εχθρικά τμήματα πεζικού, τα παραλαμβάνουν με τα αυτόματα και τα αποδεκατίζουν με επιτυχείς ριπές και όταν ο εχθρός χρησιμοποιή τας βαθείας γραμμάς και προσεγγίζει τα χαρακώματα, επιτίθενται διά της χειροβομβίδος και της λόγχης. Οι Ιταλοί όμως δεν παραιτούνται. Δοκιμάζουν διά μία ακόμα φοράν, προτού νυκτώση, να διασπάσουν τας γραμμάς μας επί του υψώματος 731.Και η προσπάθεια αυτή αποκρούεται σε σοβαροτάτας απωλείας. (Βράδυ): Η νύκτα μας βρίσκει όλους εξηντλημένους σωματικώς. Είμεθα όλη την ημέραν νηστικοί. Εν τούτοις κανείς δεν θέλει να φάγη. Έχουμε άφθονο κονιάκ. Οι Λόχοι δεν ζητούν ψωμί αλλά χειροβομβίδας αμυντικάς και σκαπανικά εργαλεία. Καθ' όλην την νύκτα οι ημιονηγοί του Τάγματος, οι αφανείς αυτοί ήρωες επηγαινοερχόνταν εις τον σταθμόν εφοδιασμού διά να μας φέρουν εκατοντάδας φορτίων χειροβομβίδων, πυρομαχικών και λοιπών εφοδίων. (Ημέρα δεύτερη: Δευτέρα 10 Μαρτίου 1941). (Πρωινές ώρες): «Την 7ην πρωινήν ήρχισε πάλιν το ιταλικόν πυροβολικόν. Εις τας 9 ώρα αρχίζει η Ιταλική επίθεσις. Αυτήν την ημέραν κατευθύνεται προς το αριστερόν μας διά να υπερφαλαγγίσουν το 731 εκ του αριστερού. Οι Ιταλοί κινούνται με μυρίας προφυλάξεις, τους καταλαμβάνει πρώτον το Πυροβολικόν μας και τους αποδεκατίζει. Το Πυροβολικόν των Ιταλών προσπαθεί να υποστηρίζει την κινουμένην φάλαγγα. Οι Ιταλοί προχωρούν κατά διαδοχικά κύματα με προφανή σκοπόν να καταλάβουν οπωσδήποτε το 731, χωρίς να λαμβάνουν υπ' όψιν τας απωλείας των. Οι Ιταλοί φθάνουν εις απόστασιν από 50-100 μ. από την γραμμήν αντιστάσεως. Διά να εξαπατήσουν τους στρατιώτας μας υψώνουν λευκά μανδίλια, προς στιγμήν υπέθεσαν ότι επρόκειτο να παραδοθούν. Αντελήφθην εκ πρώτης στιγμής ότι επρόκειτο περί απάτης. Επενέβην αμέσως, διέταξα έντασιν των πυρών διά χεροβομβίδων και τοπικήν αντεπίθεσιν. Οι Στρατιώται κραυγάζοντες την περίφημον πολεμικήν ιαχήν «αέρα» διά της λόγχης και των χειροβομβίδων αιφνιδιάζουν τους Ιταλούς, οι οποίοι αρχίζουν να τρέχουν προς τα οπίσω, μεταβαλόντες την υποχώρησίν των εις πανικόβλητον φυγήν. Η επίθεσις των συνετρίβη. (Μεσημέρι): Ολίγον προ της μεσημβρίας διεξάγεται νέα προσπάθεια εις το ίδιο σημείον παρά Ιταλών κατόπιν πάλιν προπαρασκευής διά σφοδρού βομβαρδισμού και η επίθεσις αύτη συνετρίβη προ του ακαμάτου ηρωισμού των Λόχων, διά της λόγχης, μέχρι την 12:30 ώραν τρέπομεν εις νέαν άτακτον φυγήν τους Ιταλούς. (Απόγευμα): ... Εις τας 06:30 αρχίζει βομβαρδισμός επί των υψωμάτων 731 και 717 και μετ' ολίγον νέα επίθεσις των Ιταλών και κατά των δύο πλευρών του υψώματος 731, δηλαδή εναντίον και των δύο Λόχων μου. Και η επίθεσις αυτή απεκρούσθη με βαρυτάτας απωλείας διά τον εχθρόν. (Βράδυ): Προς το εσπέρας νομίζουν ότι θα κλονίσουν το ηθικόν των στρατιωτών μας, ρίπτουν δι' αεροπλάνων χιλιάδας προκηρύξεις, καλούν τους στρατιώτας μας να ρίψουν τα όπλα και να σπεύσουν να παραδοθούν. Αι προκηρύξεις αυταί μόνον γέλωτας προσέφερον εις τους ηρωικούς οπλίτας. Και η δευτέρα ημέρα της επιθέσεως έκλεισε με την απόλυτον διατήρησιν των θέσεών μας επί του υψώματος 731, καθώς επίσης και το δεξιά μου ΙΙΙ Τάγμα επί του υψώματος 717.»
Το ίδιο σκληρή ήταν η άμυνα και στις 4.30 το πρωί της 3ης μέρας (11 Μαρτίου) όταν επανελήφθη η κύρια προσπάθειά εναντίον του 731. Στο τέλος της τρίτης μέρας το 5° σύνταγμα Τρικάλων είχε απολέσει την μισή του δύναμη. 586 άνδρες νεκροί και τραυματίες.
Στις 00.45 της 12ης Μαρτίου εκδηλώθηκες νέα ιταλική επίθεση κατά του υψώματος 731, χωρίς αποτέλεσμα. Στις 5.30 μέχρι 6.45 οι Ιταλοί αποκρούστηκαν με τις χειροβομβίδες και τις λόγχες των Ελλήνων. Μέχρι το μεσημέρι, το μέτωπο της Ι Μεραρχίας παρουσίαζε συνήθη δράση βομβαρδισμού πυροβολικού και όλμων. Στις 15.30 εξαπολύθηκε νεα ισχυρότατη επίθεση κατά του υψώματος 731 όσο και κατά του Μπρέγκου Ραπίτ ( ύψωμα 717) ενώ ταυτόχρονα πετούσαν αεροπλάνα διώξεως που συνόδευαν 4-5 πεντάδες βομβαρδιστικών και βομβάρδιζαν θέσεις του πυροβολικού και των εφεδρειών, ενώ πυροβολούσαν αδιάκοπα τα τμήματα της γραμμής μάχης. Στις 18.00 οι Ιταλοί εκτόξευσαν την 13η στη σειρά επίθεση πυροβολικού η οποία και πάλι αποκρούστηκε. Η 4η ημέρα,(11 Μαρτίου), έληξε με πλήρη αποτυχία των Ιταλών. Το ίδιο επαναλήφθηκε την 5η μέρα.
Το πρωί της 14ης Μαρτίου ξανάρχισε σφοδρός βομβαρδισμός πυροβολικού μέχρι τις 10.00 π.μ. οπότε οι Ιταλοί εξαπέλυσαν και πάλι ισχυρότατη επίθεση κατά του υψώματος 731 και του Μπρέγκου Ραπίτ μέχρι τις 12.30 η οποία αποκρούστηκε με σοβαρότατες απώλειες. Ο βομβαρδισμός συνεχίστηκε και στις 15.00 εξαπολύθηκε νέα επίθεση, η 15η εναντίων του 731. Ο αγώνας υπήρξε σκληρότατος με εναλλασσόμενες φάσεις μέχρι τις 17.00 και 1η φορά οι Ιταλοί «έβαλαν πόδι» στις πρώτες γραμμές του 731 αλλά για πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Το δάσος που κάλυπτε τα υψώματα 731 και 717 εξαφανίστηκε σαν να είχε προηγηθεί ολική υλοτομία και το χώμα είχε ανασκαφεί από τους βομβαρδισμούς.
Την επόμενη , 15η Μαρτίου, μετά της 13.00 άρχισε πάλι να βάλλει ξανά το εχθρικό πυροβολικό μέχρι της 18.30. Στις 20.00 επιτέθηκαν αιφνιδιαστικά κατά του 731 χωρίς προπαρασκευή πυροβολικού. Η επίθεση αποκρούστηκε περί της 21.00 με χειροβομβίδες και άμεσες αντεπιθέσεις. Οι απώλειες και από τις 2 πλευρές ήταν σημαντικές.
Μετά τριήμερη ανάπαυλα, στις 19 Μαρτίου οι Ιταλοί εκτόξευσαν την 18η επίθεση κατά του 731, με ελαφρά άρματα μάχης: τα 2 κατακρημνίστηκαν, 1 καταστράφηκε και τα άλλα υποχώρησαν στη βάση εξορμήσεως τους.
Το πρωί της 21ης Μαρτίου ο Μουσολίνι αναχώρησε από το αεροδρόμιο των Τιράνων για τη Ρώμη. Στις 9.30 της 22ας Μαρτίου παρουσιάστηκε στις Ελληνικές γραμμές προ του 731 ομάδα Ιταλών κηρύκων από 3 στρατιωτικούς ιερείς και αριθμό τραυματιοφορέων. Πρότειναν εκεχειρία 4- 6 ωρών για τον ενταφιασμό των νεκρών. Στο τόπο των μαχών αντίκρισαν ένα μακάβριο και φρικιαστικό θέαμα στα υψώματα 731 και 717 σε μέτωπο 150μέτρων . Η επιφάνεια ήταν καλυμμένη με πτώματα σε σωρούς με αποκομμένα μέλη Ελλήνων και Ιταλών πολεμιστών! Οι απώλειες των ελληνικών ομάδων, έλαβαν μέρος στον αγώνα για την απόκρουση της «Εαρινής» ιταλικής επίθεσης, ανήλθαν σε 47 αξιωματικούς και 1196 οπλίτες νεκρούς, σε 144 αξιωματικούς και 3872 οπλίτες τραυματίες και σε 42 οπλίτες αγνοούμενους. Τις σοβαρότερες απώλειες είχε η Ι Μεραρχία, η οποία δέχτηκε το κύριο βάρος της ιταλικής επιθέσεως.
Οι απώλειες των Ιταλών κατά την ίδια περίοδο, ξεπέρασαν τους 11.800 νεκρούς και τραυματίες. Ο αριθμός των Ιταλών αιχμαλώτων μέχρι το τέλος Μαρτίου 1941 ανήλθε σε 189 αξιωματικούς και 7645 οπλίτες. .
ΕΔΩ οι Ομογενείς των ξεφτιλισμένων τρακαδόρων
Ελλάδα δεν είναι οι αρπαχτές, σουβλάκι, μπουζούκι , μπακλαβάς και «ωώπα»!
Οι «πατριώτες» πολιτικοί «εσωτερικού» που είναι άσχετοι με την Ομογένεια, ψάχνουν για «θύματα» που επιθύμησαν τις... «αρπαχτές» του παρελθόντος και θέλουν να «αναστήσουν» το πεθαμένο «Συμβούλιο Απόδημου Ελληνισμού» (ΣΑΕ), δηλαδή την μεγαλύτερη απάτη της πολιτικής-κομματικής Ελλάδας στο όνομα της Ομογένειας, για να έχουν πάλι αφορμή για επιδοτούμενα ταξίδια στο εξωτερικό.
Εν τω μεταξύ η «μνημονιακή» Ελλάδα και ο λαός της πληρώνουν τα...αεροπορικά εισιτήρια ευζώνων προεδρικής φρουράς για την παρέλαση- «καρνάβαλο» που θα γίνει ετεροχρονισμένα στο Μανχάτταν στις 30 Μαρτίου. Ο προϋπολογισμός της διοργανώτριας Ομοσπονδίας (με τα πολλά σκάνδαλα) είναι περίπου 350.000 δολ. αλλά παρόλο που η παρέλαση αφήνει κέρδος στην Ομοσπονδία του ''γκέττο'' μας, 120-150.000 δολ (τα τελευταία χρόνια) η ομοσπονδία καταδέχεται να πληρώσει η φτωχή μητέρα πατρίδα 17.000 δολ. γιά τα εισιτήρια 18 οπλιτών-ευζώνων και 3 αξιωματικών, ενώ η Πρεσβεία Ελλάδας στην Ουάσιγκτον εξελίσσεται σε «οινομαγειρείο ντολμά-γιαλατζί'»!!!
Το μεγαλύτερο πρόβλημα της Ελλάδας στις ΗΠΑ, ήταν, είναι και θα είναι, οι διπλωμάτες της. ΑΝΙΚΑΝΟΙ – «ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ», αντί να περάσουν ένα ισχυρό πολιτικό μήνυμα στις ΗΠΑ , ασχολούνται με ...gastronomy - φαγοπότια και ΑΗΔΙΕΣ μόνο. Κατάντησε ρουτίνα.
Mια «ντουζίνα» υπάλληλοι στην πρεσβεία, 5-6 αργόσχολοι στα γραφεία Τύπου, 30 «τουρίστες» στα Προξενεία, (χώρια του ΕΟΤ και της αποστολής στον ΟΗΕ) και ΔΕΝ μπορούν ούτε μία ιδέα της προκοπής να σκεφτούν και καταφεύγουν σε φαγοπότια;
Αυτή την Ελλάδα του σουβλακιού, μπακλαβά, κρασιού και του ''ωώπα'', που εκπροσωπούν και προβάλουν στις ΗΠΑ!
Περισσότερα στο www.kalami.net
Οι «πατριώτες» πολιτικοί «εσωτερικού» που είναι άσχετοι με την Ομογένεια, ψάχνουν για «θύματα» που επιθύμησαν τις... «αρπαχτές» του παρελθόντος και θέλουν να «αναστήσουν» το πεθαμένο «Συμβούλιο Απόδημου Ελληνισμού» (ΣΑΕ), δηλαδή την μεγαλύτερη απάτη της πολιτικής-κομματικής Ελλάδας στο όνομα της Ομογένειας, για να έχουν πάλι αφορμή για επιδοτούμενα ταξίδια στο εξωτερικό.
Εν τω μεταξύ η «μνημονιακή» Ελλάδα και ο λαός της πληρώνουν τα...αεροπορικά εισιτήρια ευζώνων προεδρικής φρουράς για την παρέλαση- «καρνάβαλο» που θα γίνει ετεροχρονισμένα στο Μανχάτταν στις 30 Μαρτίου. Ο προϋπολογισμός της διοργανώτριας Ομοσπονδίας (με τα πολλά σκάνδαλα) είναι περίπου 350.000 δολ. αλλά παρόλο που η παρέλαση αφήνει κέρδος στην Ομοσπονδία του ''γκέττο'' μας, 120-150.000 δολ (τα τελευταία χρόνια) η ομοσπονδία καταδέχεται να πληρώσει η φτωχή μητέρα πατρίδα 17.000 δολ. γιά τα εισιτήρια 18 οπλιτών-ευζώνων και 3 αξιωματικών, ενώ η Πρεσβεία Ελλάδας στην Ουάσιγκτον εξελίσσεται σε «οινομαγειρείο ντολμά-γιαλατζί'»!!!
Το μεγαλύτερο πρόβλημα της Ελλάδας στις ΗΠΑ, ήταν, είναι και θα είναι, οι διπλωμάτες της. ΑΝΙΚΑΝΟΙ – «ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ», αντί να περάσουν ένα ισχυρό πολιτικό μήνυμα στις ΗΠΑ , ασχολούνται με ...gastronomy - φαγοπότια και ΑΗΔΙΕΣ μόνο. Κατάντησε ρουτίνα.
Mια «ντουζίνα» υπάλληλοι στην πρεσβεία, 5-6 αργόσχολοι στα γραφεία Τύπου, 30 «τουρίστες» στα Προξενεία, (χώρια του ΕΟΤ και της αποστολής στον ΟΗΕ) και ΔΕΝ μπορούν ούτε μία ιδέα της προκοπής να σκεφτούν και καταφεύγουν σε φαγοπότια;
Αυτή την Ελλάδα του σουβλακιού, μπακλαβά, κρασιού και του ''ωώπα'', που εκπροσωπούν και προβάλουν στις ΗΠΑ!
Περισσότερα στο www.kalami.net
Τα παιδιά τα παιδιά τα φιλαράκια τα καλά
Ένας και ένας είναι οι εκλεκτοί των Ελεύθερων σκοπευτών της ΕΕ και της Ουάσιγκτον στην Ουκρανία.
-Ο δοτός πρωθυπουργός της ψευτοκυβέρνησης των πραξικοπηματιών Αρσένι Γιάσενιουκ Arseniy Yatsenyuk είναι ιερέας (auditor) της εκκλησίας Σαηεντολογίας, στην οποία εντάχθηκε το 1988 ενώ εργαζόταν ως σύμβουλος στην Aval Bank. Είναι απόφοιτος της θρησκευτικής σχολής (παράρτημα Κιέβου), «Διανοητικής και της Σαηεντολογίας» και έχει μυηθεί «στις ανώτερες πνευματικές καταστάσεις και δυνατότητες που υπερβαίνουν την επιστημονική σκέψη και την απελευθέρωση της ψυχής μέσω της σοφίας». Κατέχει το βαθμό του “auditing” OT- 6 (operant Thetan-6), δηλαδή άτομο που δρα χωρίς να έχει ανάγκη από το σώμα και που αντιστοιχεί στο επίπεδο του ιερέα ή εκπαιδευμένου ιερέα στην Εκκλησία της Σαηεντολογίας.
Η αδερφή του Alina Petrovna Steele (γνωστή ως Alina Jones ), είναι πολιτογραφημένη στις ΗΠΑ και κατέχει το βαθμό OT- 4 και δραστηριοποιείται στο παράρτημα της Scientologie στη Santa Barbara στην Καλιφόρνια.
Η σύζυγος και τα παιδιά του Γιάσενιουκ διαμένουν με την θεια στην Santa Barbara της Καλιφόρνια. Ο Γιάσενιουκ πριν γίνει υπαρχηγός της Γιούλιας (Τιμοσένκο) λόγω της Σοφίας του ανέλαβε διευθυντής της Aval Bank.
-Η Γιούλια η «Ιωάννα της Λωρραίνης της Ουκρανίας», λέγεται Τιμοσένκο από το όνομα του συζύγου της Αλέξανδρου, τον οποίο παντρεύτηκε το 1979. Η ίδια ονομάζεται Χριχιάν. Ο μπαμπάς της Βολοντήμιρ Αμπράμοβιτς ήταν Λιθουανός κομμουνιστής, εβραϊκής καταγωγής (Капітельман), καθώς και η μητέρα της που ελέγετο Νελέποβα (τρελλή).
- Η κυβέρνηση Yatsenyuk διόρισε κυβερνήτη του Dnepropetrovsk πατρίδα της Γιούλιας τον φίλο της Τιμοσένκο Ιουδαίο ολιγάρχη Igor Kolomoisky, ο οποίος έχει και ισραηλινή υπηκοότητα, και είναι ο τρίτος πλουσιότερος άνθρωπος της Ουκρανίας, με περιουσία που υπολογίζεται σε 4 δισ. δολάρια. Είναι ιδιοκτήτης της τράπεζας Privat Bank του ομίλου Privat, η οποία έχει το 25% των ουκρανικών καταθέσεων και μέσω αυτής γίνονται οι πληρωμές μισθών και συντάξεων πολύ μεγάλου μέρους του πληθυσμού.
-Νέος κυβερνήτης της περιφέρειας Donetsk όπου βρίσκονται πλούσια ανθρακωρυχεία ( η πόλη ιδρύθηκε το 1869 από τον Ουαλό επιχειρηματία Τζον Χιους, που κατασκεύασε στην περιοχή ένα εργοστάσιο χάλυβα) διορίστηκε ένας άλλος ολιγάρχης, ο Sergey Taruta, (Σεργκέι Ταρούτα), ιδιοκτήτη μιας από τις μεγαλύτερες εταιρείες εκμετάλλευσης ορυχείων του κόσμου, της ISD, και ιδιοκτήτη της «Industrial union of Donbass» (IUD), με περιουσία που ξεπερνάει τα 2 δις δολ.
-Ο μεταβατικός "πρόεδρος" της Ουκρανίας, Alexander Turchinov τυγχάνει πάστορας της Εκκλησίας των Βαπτιστών.
-Υπέρ της μεταβατικής κυβέρνησης, ετάχθη και ο Νο1 ολιγάρχης της Ουκρανίας Rinat Akhmetov, που με τον όμιλο SCM Group, ο οποίος απασχολεί 300,000 ανθρώπους , ελέγχει τους τομείς άνθρακα και χάλυβα της Ουκρανίας καθώς και τα θερμοηλεκτρικά εργοστάσια. Ο Αχμέτοβ ως τώρα έκανε δουλείες με τον Γιανουκόβιτς, πριν με τον Γιούσενκα, και πριν με τον Κούτσμα.
![]() |
| O σαηεντολόγος που χαιρετάει ναζιστικά |
Η αδερφή του Alina Petrovna Steele (γνωστή ως Alina Jones ), είναι πολιτογραφημένη στις ΗΠΑ και κατέχει το βαθμό OT- 4 και δραστηριοποιείται στο παράρτημα της Scientologie στη Santa Barbara στην Καλιφόρνια.
Η σύζυγος και τα παιδιά του Γιάσενιουκ διαμένουν με την θεια στην Santa Barbara της Καλιφόρνια. Ο Γιάσενιουκ πριν γίνει υπαρχηγός της Γιούλιας (Τιμοσένκο) λόγω της Σοφίας του ανέλαβε διευθυντής της Aval Bank.
-Η Γιούλια η «Ιωάννα της Λωρραίνης της Ουκρανίας», λέγεται Τιμοσένκο από το όνομα του συζύγου της Αλέξανδρου, τον οποίο παντρεύτηκε το 1979. Η ίδια ονομάζεται Χριχιάν. Ο μπαμπάς της Βολοντήμιρ Αμπράμοβιτς ήταν Λιθουανός κομμουνιστής, εβραϊκής καταγωγής (Капітельман), καθώς και η μητέρα της που ελέγετο Νελέποβα (τρελλή).
- Η κυβέρνηση Yatsenyuk διόρισε κυβερνήτη του Dnepropetrovsk πατρίδα της Γιούλιας τον φίλο της Τιμοσένκο Ιουδαίο ολιγάρχη Igor Kolomoisky, ο οποίος έχει και ισραηλινή υπηκοότητα, και είναι ο τρίτος πλουσιότερος άνθρωπος της Ουκρανίας, με περιουσία που υπολογίζεται σε 4 δισ. δολάρια. Είναι ιδιοκτήτης της τράπεζας Privat Bank του ομίλου Privat, η οποία έχει το 25% των ουκρανικών καταθέσεων και μέσω αυτής γίνονται οι πληρωμές μισθών και συντάξεων πολύ μεγάλου μέρους του πληθυσμού.
-Νέος κυβερνήτης της περιφέρειας Donetsk όπου βρίσκονται πλούσια ανθρακωρυχεία ( η πόλη ιδρύθηκε το 1869 από τον Ουαλό επιχειρηματία Τζον Χιους, που κατασκεύασε στην περιοχή ένα εργοστάσιο χάλυβα) διορίστηκε ένας άλλος ολιγάρχης, ο Sergey Taruta, (Σεργκέι Ταρούτα), ιδιοκτήτη μιας από τις μεγαλύτερες εταιρείες εκμετάλλευσης ορυχείων του κόσμου, της ISD, και ιδιοκτήτη της «Industrial union of Donbass» (IUD), με περιουσία που ξεπερνάει τα 2 δις δολ.
-Ο μεταβατικός "πρόεδρος" της Ουκρανίας, Alexander Turchinov τυγχάνει πάστορας της Εκκλησίας των Βαπτιστών.
-Υπέρ της μεταβατικής κυβέρνησης, ετάχθη και ο Νο1 ολιγάρχης της Ουκρανίας Rinat Akhmetov, που με τον όμιλο SCM Group, ο οποίος απασχολεί 300,000 ανθρώπους , ελέγχει τους τομείς άνθρακα και χάλυβα της Ουκρανίας καθώς και τα θερμοηλεκτρικά εργοστάσια. Ο Αχμέτοβ ως τώρα έκανε δουλείες με τον Γιανουκόβιτς, πριν με τον Γιούσενκα, και πριν με τον Κούτσμα.
9/3/14
ΚΥΡΩΣΕΙΣ…
Του εκλα… τους ορχ…του Πούτιν
Όχι μόνο δεν υπάρχουν κυρώσεις κατά της Ρωσίας αλλά πληρώνουν και από πάνω τα χρωστούμενα. Η Ουκρανική εταιρεία για το φυσικό αέριο Naftogaz Ukrainy ανακοίνωσε ότι ήδη (βρήκε λεφτα) και πλήρωσε για το αέριο που κατανάλωσε τον Ιανουάριο και ο προσωρινός υπουργός ενέργειας Yuri Prodan είπε σε δημοσιογράφους στο Κίεβο ότι θα πληρωθούν 440 εκ δολ στην OAO Gazprom, για το αέριο που καταναλώθηκε τον Φεβρουάριο.
Όχι μόνο δεν υπάρχουν κυρώσεις κατά της Ρωσίας αλλά πληρώνουν και από πάνω τα χρωστούμενα. Η Ουκρανική εταιρεία για το φυσικό αέριο Naftogaz Ukrainy ανακοίνωσε ότι ήδη (βρήκε λεφτα) και πλήρωσε για το αέριο που κατανάλωσε τον Ιανουάριο και ο προσωρινός υπουργός ενέργειας Yuri Prodan είπε σε δημοσιογράφους στο Κίεβο ότι θα πληρωθούν 440 εκ δολ στην OAO Gazprom, για το αέριο που καταναλώθηκε τον Φεβρουάριο.
ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΥΤΙΝ ΣΕ ΜΕΡΚΕΛ-ΚΑΜΕΡΟΝ
ΜΟΣΧΑ , Mάρτιος 09 / ITAR -TASS / . "Οι νόμιμες αρχές της Κριμαίας λαμβάνουν μέτρα , σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο. με σκοπό τη διασφάλιση των νομίμων συμφερόντων του πληθυσμού της Κριμαίας", είπε ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν στον Δαβίδ Κάμερον και τη Γερμανίδα καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ με τους οποίους είχε τηλεφωνική συνομιλία.
Αυτή είναι η ρωσική απάντηση στις συνταγματικές θεωρίες για παράνομο δημοψήφισμα και για ψευδοκοινοβούλιο.
«Παρά τις υπάρχουσες διαφορές στην αξιολόγηση της κατάστασης Βρετανοί και Γερμανοί η συμφώνησαν να συνεχίσουν τις στενές επαφές εργασίας , ακόμα και σε επίπεδο υπουργών Εξωτερικών» , ανέφερε η υπηρεσία Τύπου του Κρεμλίνου.
Αυτή είναι η ρωσική απάντηση στις συνταγματικές θεωρίες για παράνομο δημοψήφισμα και για ψευδοκοινοβούλιο.
«Παρά τις υπάρχουσες διαφορές στην αξιολόγηση της κατάστασης Βρετανοί και Γερμανοί η συμφώνησαν να συνεχίσουν τις στενές επαφές εργασίας , ακόμα και σε επίπεδο υπουργών Εξωτερικών» , ανέφερε η υπηρεσία Τύπου του Κρεμλίνου.
ΤΙ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ ΤΟ ΡΕΜΑ
Kόμμα σαν ρεκλάμα κινητού
του Δημήτρη Ι. Τσαλαπάτη
Έτσι το έφερε η μοίρα και αυτός την έβαλε στο ψηφοδέλτιο. «Εγώ είμαι ο ηγέτης», δήλωσε ο… πρόεδρος. Μια κουβέντα όμως που, στο άψε σβήσε, την…πήρε το ποτάμι, για να μην αφήσει ίχνη στο διαδίκτυο. Όλο αυτό όμως παραμένει μια χαρά θέμα για σκίτσο. Αλλά πώς να το κάνεις καθημερινή γελοιογραφία σου, αν σε έχει πάρει κι εσένα το ποτάμι; Δεν είναι βέβαια ο Ρήνος αλλά στο θόρυβο που κάνει το νερό στο πέρασμα του, ακούγονται κάποιοι να μιλάνε και γερμανικά, έστω και αν ψαρεύουν στα ρηχά.
Πάντως από την πρώτη παρέα που πάει για πικ-νικ, ποζάρει ο διανοούμενος του αναψυκτικού, που πάει με όλα. Αμέσως πιο κάτω πηδάει από την χαρά του κι ο Τατσόπουλος. Στη δεύτερη στροφή αριστερά «τσακ μπάμ» η πρώτη διαφωνία ζωής, και η αρνητική διαφήμιση δουλεύει μια χαρά. Τεχνική για ρεκλάμα κινητού θα μου πείτε .Ναι αλλά βγάζει δείγμα, για πρόθεση ψήφου. Είναι ,κι ο αφορισμός που ακούσθηκε, «αφήστε τις εκπομπές να κάνουν κόμμα».
Ποιος λέει όμως, ότι αυτό δεν μπορεί να γυρίσει ανάποδα;
ΥΓ: 1. Επειδή υπάρχουν κόμματα, που είναι ήδη εκπομπές. 2. Και ο πολιτικός φερετζές είναι μόδα…
( Από το ΠΑΡΟΝ της Κυριακής)
του Δημήτρη Ι. Τσαλαπάτη
Έτσι το έφερε η μοίρα και αυτός την έβαλε στο ψηφοδέλτιο. «Εγώ είμαι ο ηγέτης», δήλωσε ο… πρόεδρος. Μια κουβέντα όμως που, στο άψε σβήσε, την…πήρε το ποτάμι, για να μην αφήσει ίχνη στο διαδίκτυο. Όλο αυτό όμως παραμένει μια χαρά θέμα για σκίτσο. Αλλά πώς να το κάνεις καθημερινή γελοιογραφία σου, αν σε έχει πάρει κι εσένα το ποτάμι; Δεν είναι βέβαια ο Ρήνος αλλά στο θόρυβο που κάνει το νερό στο πέρασμα του, ακούγονται κάποιοι να μιλάνε και γερμανικά, έστω και αν ψαρεύουν στα ρηχά.
Πάντως από την πρώτη παρέα που πάει για πικ-νικ, ποζάρει ο διανοούμενος του αναψυκτικού, που πάει με όλα. Αμέσως πιο κάτω πηδάει από την χαρά του κι ο Τατσόπουλος. Στη δεύτερη στροφή αριστερά «τσακ μπάμ» η πρώτη διαφωνία ζωής, και η αρνητική διαφήμιση δουλεύει μια χαρά. Τεχνική για ρεκλάμα κινητού θα μου πείτε .Ναι αλλά βγάζει δείγμα, για πρόθεση ψήφου. Είναι ,κι ο αφορισμός που ακούσθηκε, «αφήστε τις εκπομπές να κάνουν κόμμα».
Ποιος λέει όμως, ότι αυτό δεν μπορεί να γυρίσει ανάποδα;
ΥΓ: 1. Επειδή υπάρχουν κόμματα, που είναι ήδη εκπομπές. 2. Και ο πολιτικός φερετζές είναι μόδα…
( Από το ΠΑΡΟΝ της Κυριακής)
Όταν οι μάζες και οι τηλεσκηνοθέτες γράφουν ιστορία
του Σπύρου Χατζάρα
Ο αμερικανός σκηνοθέτης στο Κίεβο μοίραζε θάνατο στους «Μπιρκούτ» και την μανδάμ «αντιπολίτευσις» με αναλογία 7:10 από τις ταράτσες. Oι μικρές οθόνες γέμιζαν με αίμα και δάκρυα, ενώ ο κεντροαριστερός δημοκρατικός τηλεθεατής, που καταπίνει με τις φούχτες τα παραισθησιογόνα «αλαφουζόλ», παρακολουθούσε σε «ζωντανή σύνδεση» ρεαλιστικές εικόνες που έγραφαν «τηλε-ιστορία», και έκανε σχόλια στο φατσοβιβλίο με τους απρόσωπους φίλους του, που τραγουδούσαν τουίτ-τουίτ!
Το θύμα, ο θεατής, το «πρόβατο», ο κυρίαρχος λα(γ)ός που μετά την κάλπη θα γίνει στιφάδο, έβλεπε τους κομπάρσους με το μεροκάματο των 2 ευρώ να σκοτώνονται αλλά ο σκηνοθέτης και οι ελεύθεροι σκοπευτές ήσαν «αθέατοι».
Από εκεί και πέρα την «λεζάντα», την επεξήγηση της εικόνας την αναλάμβαναν τα φαντάρια της ενημέρωσης , οι «ρεπόρτερ» των 600 ευρώ ,οι υψηλόμισθοι παραθυράτοι, η Ολγα και η κ. Χούκλη. Τα ρετιρέ.
Εβρομαιντάν και Πλατεία Ταχρίρ, τα τηλεοπτικά πλατό όπου η τηλεόραση, οι μάζες και τα κοινωνικά δίκτυα δημιούργησαν εικονική «ιστορία», με παραγωγή και κάστινγκ.
Δεν τα μαθαίνουμε τώρα για πρώτη φορά. Μας το είχαν πει από το 1964. Αλλά οι φοιτητές της αμερικάνικης δημοσιογραφίας νόμιζαν ότι ψευδο-γεγονός είναι μόνο τα δελτία Τύπου και οι συνεντεύξεις.
Η δημιουργία τηλε-πραγματικότητας από τους σοφτ παόυερ μηχανισμούς επικοινωνίας τους ξέφυγε, διότι ο Μάρξ δεν τόγραψε. Ο Μαρξ δεν τόπε.
Ψευδο-γεγονός τα όπλα του Σαντάμ, ψευδο-γεγονός η «σφαγή άμαχου πληθυσμού» στο χωρίο Ράτσακ του Κοσσυφοπεδίου, όπου τα μωρά ήσαν κούκλες, ψευδο-γεγονός η βόμβα που τοποθετήθηκε στη «Μερκάλε» του Σεράγιεβο, ψευδο-γεγονός η «Σρεμπρενίτσα», ψευδο-γεγονός και η επίθεση κατά του συριακού λαού με «χημικά» που όμως είχαν παραχθεί στην Τουρκία. Ψευδογεγονός, και οι χορογραφημένες βιαιότητες του Δεκεμβρίου του 2008, όταν κάηκε η Αθήνα με το μολότοφ-πάρτι της Πρεσβείας, με μισθωμένους κομπάρσους από το συνταγματικό τόξο. (Πασοκ-Συριζα). Ψευδογεγονός σκηνοθετημένο και χορογραφημένο και η δήθεν ελληνική χρεοκοπία του 2010.
Μπορεί ο εκπρόσωπος του ρωσικού στόλου της μαύρης θάλασσας να είπε ότι «μετά τα όσα ζήσαμε στον πόλεμο της Γιουγκοσλαβίας στο Ιράκ και τη Συρία οι σκηνοθέτες της παραπληροφόρησης δεν έχουν νέα τρίκ και θα αποτύχουν», αλλά αυτό είναι μια αισιόδοξοι άποψη.
Η Χίτλερι, που θα διαδεχθεί τον Ομπάμα με σπόνσορα τη Μπίλντερμπέργκ, είπε ότι οι ενέργειες του Πούτιν «θυμίζουν κινήσεις του γερμανού δικτάτορα Χίτλερ». Έτσι γίνεται η πολιτική. Πούτιν =Χίτλερ. Εύκολο και εύπεπτο για τον «μέσο» αμερικανό τηλεθεατή. Άλλο φυσικά εάν ο Δαβίδ στο Κίεβο δούλεψε μαζί με τον εγγονό του Χίτλερ. Αυτό ήταν μπίζνες. Άλλωστε και οι Ρότσιλντ και οι Ροκφέλερ και οι Οπενχάιμ έκαναν μπίζνες με τον κακό Αδόλφο αφού τον δάνειζαν.
Στην ίδια γραμμή με την Χίτλερι, και οι δικοί μας επικοινωνιολόγοι αντιμετωπίζουν τις προσεχείς εκλογές του Μαΐου σαν διαγώνισμα όπου ο ψηφοφόρος του συνταγματικού τόξου θα εκφράσει ελεύθερα τη γνώμη του για το πόσο κακός άνθρωπός ήταν ο κ. Χίτλερ. Και ψηφίζοντας ΟΧΙ στο Χίτλερ, ο χαιβάν «κυρίαρχος λαγός», θα γίνει στιφάδο και από την κάλπη θα βγει και πάλι γελώντας ο τσιφούτ-τραπεζίτης με το «κιπά» που θα δανείζεται με 0,25% από την κεντρική τράπεζα και μετά θα δανείζει τους «πελάτες» και τη Δημοκρατία τους με επιτόκια 2000% πάνω.
Και αυτό, διότι ο «χαιβάν κυρίαρχος λαγός» που περιμένει να του δώσει μέρισμα ο φον Αντωνάκης από τα πετρέλαια, θα έχει ψηφήσει ότι ο μεν Αδόλφος ήταν κακός άνθρωπός ο δε τσιφούτ-Τραπεζίτης καλόοος, αφού μας δανείζει στην ανάγκη μας.
Άλλωστε και «οι ευρωπαίοι σοσιαλιστές θέλουν μια Ευρώπη που να βοηθά τους πολίτες της», όπως είπε και ο «συνταγματολόγος», ενώ η Ιταλίδα σοσιαλίστρια η Φεντερίκα, είπε ότι η «πραγματική, βασική διαφορά είναι ανάμεσα σε προοδευτικούς και συντηρητικούς» (τραπεζίτες). Προοδευτικοί –Συντηρητικοί και Αριστεροί –δεξιοί, συν χαπάκια «αλαφουζόλ», (με κολλαγόνο).
Η άλλη διαφορά, εκείνη ανάμεσα στους τοκογλύφους , τους λαούς και τη δημοκρατία, δηλαδή τα κράτη και τις πατρίδες δεν είναι προφανώς «πραγματική». Ο νέος κεντροαριστερός Ιταλός πρωθυπουργός μας είπε ότι οι «σοσιαληστες», «πρέπει να καταστήσουν σαφές ότι η κοινωνική Ευρώπη είναι προϋπόθεση και όχι συνέπεια της Ευρώπης της οικονομίας», αλλά δεν εξήγησε σε ποιόν πρέπει να το πουν.
Αυτό πρέπει να το εξηγήσουν και στους Ουκρανούς «νικητές» της ευρωπαϊκής προοπτικής που ζήτησαν επείγουσα οικονομική βοήθεια από το ΔΝΤ τουλάχιστον 15 δισ. δολαρίων, αλλά η Γκαζπρόμ ανακοίνωσε ότι η συμφωνία με την κυβέρνηση Β.Γιανουκόβιτς για έκπτωση στην τιμή του φυσικού αερίου δεν ισχύει πλέον . Με δεδομένη την πρόταση του ΔΝΤ να αυξηθεί κατά 40% η τιμή του φυσικού αερίου στην οικιακή κατανάλωση είναι σαφές το κέρδος του κάθε Ουκρανού από το χάπενινγκ του «ευρωμαιντάν». Διότι οι ευρωπαίοι σοσιαλιστές θέλουν μια Ευρώπη που να βοηθά τους πολίτες της.
Οι σοσιαλδημοκρατικές και σοσιαλιστικές δυνάμεις μπροστά στην κάλπη, δίνουν έμφαση στην αλληλεγγύη, (προς τους λαθραίους), στον αόριστο πλουραλισμό, και στην «δημιουργικότητα», λέγοντας «όχι» στον ευρωσκεπτικισμό και στους οικονομικούς εθνικισμούς για να εξαπατήσουν τον «χαιβάν κυρίαρχο λαγό» ότι η ευρωπαϊκή ολοκλήρωση αφορά , «όλους τους πολίτες », και ότι «η ενωμένη Ευρώπη δεν σημαίνει ανεργία, ύφεση και λιτότητα, αλλά ανάπτυξη, κοινωνική συνοχή και απασχόληση». Περίπου στα ίδια θέματα δίνουν έμφαση και οι συντηρητικοί. Οι θανάσιμοι εχθροί των προοδευτικών και της Φρατζέσκας. Και όλοι υπόσχονται δουλειά στους νέους και καρτοκινητά προνόμια.
Μαζί και ο υπαλληλάκος- κομματάρχης που ανακοίνωσε «ούτε αριστερά-ούτε δεξιά», «το θέμα δεν είναι το Μνημόνιο, αλλά πόσα θα βγάλει το αφεντικό μου»! Η περισσότερη Ευρώπη του φον Αντωνάκη, του συνταγματολόγου και του αριστερού Αξελ Τέξας σημαίνει «ανεργία, ύφεση και λιτότητα» για τους πολλούς και υψηλά επιτόκια για τους τσιφούτ-Τραπεζίτες που δανείζονται (βάσει Καταστατικού) από την ΕΚΤ με 0,25% και μετά μας πουλάνε το δικό μας χρήμα με 5,6 7 ως και 17%. Όλα τα άλλα είναι λόγια του αέρα και επικοινωνιακά κόλπα, ώστε για μια ακόμα φορά να κερδίσει η χελώνα και ο χαιβάν κυρίαρχος Λα(γ)ός να γίνει στιφάδο. Άλλωστε το λένε και οι δημοσκοπήσεις.
Μόλις βγήκε ο υπαλληλάκος να κάνει «τηλεκόμμα» με την εντολή της πρεσβείας και των Αφεντικών, έλαβε 57 ψήφους από 1000 πελάτες και είναι η τέταρτη πολιτική δύναμη, διότι το 61% των πελατών δηλώνει πως θα ψηφίσει με γνώμονα τα εσωτερικά ζητήματα. Στην πρόθεση ψήφου για τις ευρωεκλογές, ο ΣΥΡΙΖΑ παραμένει πρώτο κόμμα συγκεντρώνοντας ποσοστό 20,9% έναντι της Νέας Δημοκρατίας που βρίσκεται στο 20%. Σε άλλη δημοσκόπηση της Palmos Analysis που διεξήχθη για το Tvxs.gr ο ΣΥΡΙΖΑ συγκεντρώνει το 19,9%, ενώ η Ν.Δ. 16,1% . Με απλά λόγια η «πραγματική, βασική διαφορά» είναι ανάμεσα σε προοδευτικούς και συντηρητικούς . Προοδευτικοί –Συντηρητικοί και Αριστεροί –δεξιοί, που λαμβάνουν χαπάκια «αλαφουζόλ», που σημαίνει ΣΥΡΙΖΑ- Ν.Δ.
Όπως ΠΑΣΟΚ-ΝΔ παλιά. Και ζήτω η αμερικανική πρεσβεία. Και ο Γκάς Αβράκωτος. Και ο Πήτερ Κορομηλάς. Και η διζωνική στην Τουρκική Κύπρο και η συνεκμετάλλευση των πετρελαίων, και η Μουφτία των Αθηνών. Και ζήτω της Χελώνας που κερδίζει πάντα τον λαγό, αφού οι μάζες, ο Μαρξ και οι τηλεσκηνοθέτες γράφουν ιστορία.
Ο αμερικανός σκηνοθέτης στο Κίεβο μοίραζε θάνατο στους «Μπιρκούτ» και την μανδάμ «αντιπολίτευσις» με αναλογία 7:10 από τις ταράτσες. Oι μικρές οθόνες γέμιζαν με αίμα και δάκρυα, ενώ ο κεντροαριστερός δημοκρατικός τηλεθεατής, που καταπίνει με τις φούχτες τα παραισθησιογόνα «αλαφουζόλ», παρακολουθούσε σε «ζωντανή σύνδεση» ρεαλιστικές εικόνες που έγραφαν «τηλε-ιστορία», και έκανε σχόλια στο φατσοβιβλίο με τους απρόσωπους φίλους του, που τραγουδούσαν τουίτ-τουίτ!
Το θύμα, ο θεατής, το «πρόβατο», ο κυρίαρχος λα(γ)ός που μετά την κάλπη θα γίνει στιφάδο, έβλεπε τους κομπάρσους με το μεροκάματο των 2 ευρώ να σκοτώνονται αλλά ο σκηνοθέτης και οι ελεύθεροι σκοπευτές ήσαν «αθέατοι».
Από εκεί και πέρα την «λεζάντα», την επεξήγηση της εικόνας την αναλάμβαναν τα φαντάρια της ενημέρωσης , οι «ρεπόρτερ» των 600 ευρώ ,οι υψηλόμισθοι παραθυράτοι, η Ολγα και η κ. Χούκλη. Τα ρετιρέ.
Εβρομαιντάν και Πλατεία Ταχρίρ, τα τηλεοπτικά πλατό όπου η τηλεόραση, οι μάζες και τα κοινωνικά δίκτυα δημιούργησαν εικονική «ιστορία», με παραγωγή και κάστινγκ.
Δεν τα μαθαίνουμε τώρα για πρώτη φορά. Μας το είχαν πει από το 1964. Αλλά οι φοιτητές της αμερικάνικης δημοσιογραφίας νόμιζαν ότι ψευδο-γεγονός είναι μόνο τα δελτία Τύπου και οι συνεντεύξεις.
Η δημιουργία τηλε-πραγματικότητας από τους σοφτ παόυερ μηχανισμούς επικοινωνίας τους ξέφυγε, διότι ο Μάρξ δεν τόγραψε. Ο Μαρξ δεν τόπε.
Ψευδο-γεγονός τα όπλα του Σαντάμ, ψευδο-γεγονός η «σφαγή άμαχου πληθυσμού» στο χωρίο Ράτσακ του Κοσσυφοπεδίου, όπου τα μωρά ήσαν κούκλες, ψευδο-γεγονός η βόμβα που τοποθετήθηκε στη «Μερκάλε» του Σεράγιεβο, ψευδο-γεγονός η «Σρεμπρενίτσα», ψευδο-γεγονός και η επίθεση κατά του συριακού λαού με «χημικά» που όμως είχαν παραχθεί στην Τουρκία. Ψευδογεγονός, και οι χορογραφημένες βιαιότητες του Δεκεμβρίου του 2008, όταν κάηκε η Αθήνα με το μολότοφ-πάρτι της Πρεσβείας, με μισθωμένους κομπάρσους από το συνταγματικό τόξο. (Πασοκ-Συριζα). Ψευδογεγονός σκηνοθετημένο και χορογραφημένο και η δήθεν ελληνική χρεοκοπία του 2010.
Μπορεί ο εκπρόσωπος του ρωσικού στόλου της μαύρης θάλασσας να είπε ότι «μετά τα όσα ζήσαμε στον πόλεμο της Γιουγκοσλαβίας στο Ιράκ και τη Συρία οι σκηνοθέτες της παραπληροφόρησης δεν έχουν νέα τρίκ και θα αποτύχουν», αλλά αυτό είναι μια αισιόδοξοι άποψη.
Η Χίτλερι, που θα διαδεχθεί τον Ομπάμα με σπόνσορα τη Μπίλντερμπέργκ, είπε ότι οι ενέργειες του Πούτιν «θυμίζουν κινήσεις του γερμανού δικτάτορα Χίτλερ». Έτσι γίνεται η πολιτική. Πούτιν =Χίτλερ. Εύκολο και εύπεπτο για τον «μέσο» αμερικανό τηλεθεατή. Άλλο φυσικά εάν ο Δαβίδ στο Κίεβο δούλεψε μαζί με τον εγγονό του Χίτλερ. Αυτό ήταν μπίζνες. Άλλωστε και οι Ρότσιλντ και οι Ροκφέλερ και οι Οπενχάιμ έκαναν μπίζνες με τον κακό Αδόλφο αφού τον δάνειζαν.
Στην ίδια γραμμή με την Χίτλερι, και οι δικοί μας επικοινωνιολόγοι αντιμετωπίζουν τις προσεχείς εκλογές του Μαΐου σαν διαγώνισμα όπου ο ψηφοφόρος του συνταγματικού τόξου θα εκφράσει ελεύθερα τη γνώμη του για το πόσο κακός άνθρωπός ήταν ο κ. Χίτλερ. Και ψηφίζοντας ΟΧΙ στο Χίτλερ, ο χαιβάν «κυρίαρχος λαγός», θα γίνει στιφάδο και από την κάλπη θα βγει και πάλι γελώντας ο τσιφούτ-τραπεζίτης με το «κιπά» που θα δανείζεται με 0,25% από την κεντρική τράπεζα και μετά θα δανείζει τους «πελάτες» και τη Δημοκρατία τους με επιτόκια 2000% πάνω.
Και αυτό, διότι ο «χαιβάν κυρίαρχος λαγός» που περιμένει να του δώσει μέρισμα ο φον Αντωνάκης από τα πετρέλαια, θα έχει ψηφήσει ότι ο μεν Αδόλφος ήταν κακός άνθρωπός ο δε τσιφούτ-Τραπεζίτης καλόοος, αφού μας δανείζει στην ανάγκη μας.
Άλλωστε και «οι ευρωπαίοι σοσιαλιστές θέλουν μια Ευρώπη που να βοηθά τους πολίτες της», όπως είπε και ο «συνταγματολόγος», ενώ η Ιταλίδα σοσιαλίστρια η Φεντερίκα, είπε ότι η «πραγματική, βασική διαφορά είναι ανάμεσα σε προοδευτικούς και συντηρητικούς» (τραπεζίτες). Προοδευτικοί –Συντηρητικοί και Αριστεροί –δεξιοί, συν χαπάκια «αλαφουζόλ», (με κολλαγόνο).
Η άλλη διαφορά, εκείνη ανάμεσα στους τοκογλύφους , τους λαούς και τη δημοκρατία, δηλαδή τα κράτη και τις πατρίδες δεν είναι προφανώς «πραγματική». Ο νέος κεντροαριστερός Ιταλός πρωθυπουργός μας είπε ότι οι «σοσιαληστες», «πρέπει να καταστήσουν σαφές ότι η κοινωνική Ευρώπη είναι προϋπόθεση και όχι συνέπεια της Ευρώπης της οικονομίας», αλλά δεν εξήγησε σε ποιόν πρέπει να το πουν.
Αυτό πρέπει να το εξηγήσουν και στους Ουκρανούς «νικητές» της ευρωπαϊκής προοπτικής που ζήτησαν επείγουσα οικονομική βοήθεια από το ΔΝΤ τουλάχιστον 15 δισ. δολαρίων, αλλά η Γκαζπρόμ ανακοίνωσε ότι η συμφωνία με την κυβέρνηση Β.Γιανουκόβιτς για έκπτωση στην τιμή του φυσικού αερίου δεν ισχύει πλέον . Με δεδομένη την πρόταση του ΔΝΤ να αυξηθεί κατά 40% η τιμή του φυσικού αερίου στην οικιακή κατανάλωση είναι σαφές το κέρδος του κάθε Ουκρανού από το χάπενινγκ του «ευρωμαιντάν». Διότι οι ευρωπαίοι σοσιαλιστές θέλουν μια Ευρώπη που να βοηθά τους πολίτες της.
Οι σοσιαλδημοκρατικές και σοσιαλιστικές δυνάμεις μπροστά στην κάλπη, δίνουν έμφαση στην αλληλεγγύη, (προς τους λαθραίους), στον αόριστο πλουραλισμό, και στην «δημιουργικότητα», λέγοντας «όχι» στον ευρωσκεπτικισμό και στους οικονομικούς εθνικισμούς για να εξαπατήσουν τον «χαιβάν κυρίαρχο λαγό» ότι η ευρωπαϊκή ολοκλήρωση αφορά , «όλους τους πολίτες », και ότι «η ενωμένη Ευρώπη δεν σημαίνει ανεργία, ύφεση και λιτότητα, αλλά ανάπτυξη, κοινωνική συνοχή και απασχόληση». Περίπου στα ίδια θέματα δίνουν έμφαση και οι συντηρητικοί. Οι θανάσιμοι εχθροί των προοδευτικών και της Φρατζέσκας. Και όλοι υπόσχονται δουλειά στους νέους και καρτοκινητά προνόμια.
Μαζί και ο υπαλληλάκος- κομματάρχης που ανακοίνωσε «ούτε αριστερά-ούτε δεξιά», «το θέμα δεν είναι το Μνημόνιο, αλλά πόσα θα βγάλει το αφεντικό μου»! Η περισσότερη Ευρώπη του φον Αντωνάκη, του συνταγματολόγου και του αριστερού Αξελ Τέξας σημαίνει «ανεργία, ύφεση και λιτότητα» για τους πολλούς και υψηλά επιτόκια για τους τσιφούτ-Τραπεζίτες που δανείζονται (βάσει Καταστατικού) από την ΕΚΤ με 0,25% και μετά μας πουλάνε το δικό μας χρήμα με 5,6 7 ως και 17%. Όλα τα άλλα είναι λόγια του αέρα και επικοινωνιακά κόλπα, ώστε για μια ακόμα φορά να κερδίσει η χελώνα και ο χαιβάν κυρίαρχος Λα(γ)ός να γίνει στιφάδο. Άλλωστε το λένε και οι δημοσκοπήσεις.
Μόλις βγήκε ο υπαλληλάκος να κάνει «τηλεκόμμα» με την εντολή της πρεσβείας και των Αφεντικών, έλαβε 57 ψήφους από 1000 πελάτες και είναι η τέταρτη πολιτική δύναμη, διότι το 61% των πελατών δηλώνει πως θα ψηφίσει με γνώμονα τα εσωτερικά ζητήματα. Στην πρόθεση ψήφου για τις ευρωεκλογές, ο ΣΥΡΙΖΑ παραμένει πρώτο κόμμα συγκεντρώνοντας ποσοστό 20,9% έναντι της Νέας Δημοκρατίας που βρίσκεται στο 20%. Σε άλλη δημοσκόπηση της Palmos Analysis που διεξήχθη για το Tvxs.gr ο ΣΥΡΙΖΑ συγκεντρώνει το 19,9%, ενώ η Ν.Δ. 16,1% . Με απλά λόγια η «πραγματική, βασική διαφορά» είναι ανάμεσα σε προοδευτικούς και συντηρητικούς . Προοδευτικοί –Συντηρητικοί και Αριστεροί –δεξιοί, που λαμβάνουν χαπάκια «αλαφουζόλ», που σημαίνει ΣΥΡΙΖΑ- Ν.Δ.
Όπως ΠΑΣΟΚ-ΝΔ παλιά. Και ζήτω η αμερικανική πρεσβεία. Και ο Γκάς Αβράκωτος. Και ο Πήτερ Κορομηλάς. Και η διζωνική στην Τουρκική Κύπρο και η συνεκμετάλλευση των πετρελαίων, και η Μουφτία των Αθηνών. Και ζήτω της Χελώνας που κερδίζει πάντα τον λαγό, αφού οι μάζες, ο Μαρξ και οι τηλεσκηνοθέτες γράφουν ιστορία.
8/3/14
Τους ξεφτίλισε ο Πεσκώφ
Ο εκπρόσωπος Τύπου του προέδρου Πούτιν , Ντμίτρι Πεσκώφ, μιλώντας στο Κανάλι Rossiya 1 ξεφτίλισε τους «Ενωμένους Ευρωπαίους» λέγοντας:
«Η Ευρώπη καλεί τη Ρωσία να διεξάγει συνομιλίες με τη συμμορία από το Κίεβο, με το ψευδώνυμο «αρχές της Ουκρανίας», και προσφέρει τη διαμεσολάβηση των δυτικών χωρών, αλλά οι εκκλήσεις τους βγάζουν γέλιο διότι η αξιοπιστία αυτών των «εγγυητών» εξαντλήθηκε με τη συμφωνία της 21ης Φεβρουαρίου».
Τους κρέμασε κουδούνια! Και δεν περιέλαβε τον συνταγματολόγο που θα δικάσει τον...Πούτιν αφου, «τάχθηκε με σαφήνεια υπέρ της συγκρότησης διερευνητικής επιτροπής για τα γεγονότα της Κριμαίας», αλλά τον κ. Φρανκ- Βάλτερ Σταϊνμάγερ, που μαζί με τον Φαμπιούς και τον Πολωνό Ραντοσλάβ Σικόρσκι, διαπραγματεύτηκαν ως εγγυήτριες δυνάμεις την υπογραφή της συμφωνίας της 21ης Φεβρουαρίου μεταξύ της κυβέρνησης Γιανούκοβιτς και της «ουκρανικής αντιπολίτευσης».Την επομένη ο Σταϊνμάγερ δήλωσε : «Εξαρτάται πλέον από τα δύο αντιμαχόμενα στρατόπεδα - τόσο από την πλευρά της κυβέρνησης όσο και από την πλευρά της αντιπολίτευσης, να σεβαστούν τους όρους αυτής της συμφωνίας και να αρχίσουν να χτίζουν μια σχέση εμπιστοσύνης. Προτεραιότητα αποτελεί σε πρώτο στάδιο να διεξαχθούν οι συνομιλίες για το σχηματισμό μιας προσωρινής κυβέρνησης (…) αυτό είναι το πλέον σημαντικό για να προσφέρουν στην Ουκρανία μία σταθερή κυβέρνηση που θα είναι αποδεκτή και από τις δύο πλευρές».
Και έγινε το πραξικόπημα και κυβέρνηση η αποδεκτή από τους Ολιγάρχες τους Εβραίο-ναζί και το ΝΑΤΟ. Χθες ο καραγκιόζης Φρανσουά Ολάντ υποδεχόμενος τον πρώην πυγμάχο με τη γερμανική υπηκοότητα Βιτάλι Κλίτσκο δήλωσε ότι «δεν μπορεί να διεξαχθεί δημοψήφισμα για το μέλλον της Κριμαίας εάν η απόφαση αυτή δεν ληφθεί από την ίδια την Ουκρανία» και εξέφρασε τη λύπη του για την απόφαση του «ψευδοκοινοβουλίου» της Κριμαίας για την προσάρτηση της περιοχής στην Ρωσία.
Ακριβώς δηλαδή όπως το «ψευδοκοινοβουλίο» του Κοσσόβου ανακήρυξε την ανεξαρτησία της περιοχής από τη Σερβία της οποίας «η εδαφική ακεραιότητα και η εθνική κυριαρχία» δεν ήταν αδιαπραγμάτευτες». Και το κοινοβούλιο της Αυτόνομης Κριμαίας είναι κανονικά εκλεγμένο σύμφωνα με το Σύνταγμα της Ουκρανίας αλλά για τον καραγκιόζη είναι «ψευδοκοινοβουλίο», όπως θα πουν «ψευδοπληθυσμό» τους πολίτες που θα μετάσχουν μαζικά στο δημοψήφισμα.
Ο Ομπάμα και η Άγγελα-Δωροθεα συντονίστηκαν όσον αφορά την ουκρανική κρίση. Συμφώνησαν « για την προφανή παραβίαση του διεθνούς δικαίου από τη Ρωσία με την στρατιωτική της επέμβαση στην Ουκρανία και για την αναγκαιότητα η Ρωσία να αποσύρει τις δυνάμεις της, να επιτρέψει την ανάπτυξη διεθνών παρατηρητών και επιθεωρητών των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην Κριμαία και να υποστηρίξει ελεύθερες και δίκαιες εκλογές τον Μάιο και να δεχθεί σύντομα τον σχηματισμό μιας ομάδας επαφής η οποία θα διεξάγει διάλογο μεταξύ της Ρωσίας και της Ουκρανίας, ώστε να αποκλιμακωθεί η κατάσταση και να αποκατασταθεί η εδαφική ακεραιότητα της Ουκρανίας».
Λοιπόν δεν υπάρχει στρατιωτική επέμβαση της Ρωσίας. Υπάρχει εξέγερση του Πληθυσμού της Κριμαίας μετά το πραξικόπημα της συμμορίας Δεξιού Τομέα-Τιμοσένκο που οργάνωσαν οι μυστικές υπηρεσίες ΗΠΑ-Γερμανίας-Πολωνίας. Τα ανθρώπινα δικαιώματα παραβιάζονται σε όλη την Ουκρανία και όχι στην Κριμαία, και οι παρατηρητές του ΟΑΣΕ θα πρέπει να αναπτυχθούν σε όλο το έδαφος της Ουκρανίας, για να εγγυηθούν την εφαρμογή της συμφωνίας της 21 ης Φεβρουαρίου. Και «Ελεύθερες και δίκαιες εκλογές» με τους παραστρατιωτικούς SS να τρομοκρατούν τον πληθυσμό δεν γινονται.
Εκλογές βίας και νοθείας θα είναι.
«Η Ευρώπη καλεί τη Ρωσία να διεξάγει συνομιλίες με τη συμμορία από το Κίεβο, με το ψευδώνυμο «αρχές της Ουκρανίας», και προσφέρει τη διαμεσολάβηση των δυτικών χωρών, αλλά οι εκκλήσεις τους βγάζουν γέλιο διότι η αξιοπιστία αυτών των «εγγυητών» εξαντλήθηκε με τη συμφωνία της 21ης Φεβρουαρίου».
Τους κρέμασε κουδούνια! Και δεν περιέλαβε τον συνταγματολόγο που θα δικάσει τον...Πούτιν αφου, «τάχθηκε με σαφήνεια υπέρ της συγκρότησης διερευνητικής επιτροπής για τα γεγονότα της Κριμαίας», αλλά τον κ. Φρανκ- Βάλτερ Σταϊνμάγερ, που μαζί με τον Φαμπιούς και τον Πολωνό Ραντοσλάβ Σικόρσκι, διαπραγματεύτηκαν ως εγγυήτριες δυνάμεις την υπογραφή της συμφωνίας της 21ης Φεβρουαρίου μεταξύ της κυβέρνησης Γιανούκοβιτς και της «ουκρανικής αντιπολίτευσης».Την επομένη ο Σταϊνμάγερ δήλωσε : «Εξαρτάται πλέον από τα δύο αντιμαχόμενα στρατόπεδα - τόσο από την πλευρά της κυβέρνησης όσο και από την πλευρά της αντιπολίτευσης, να σεβαστούν τους όρους αυτής της συμφωνίας και να αρχίσουν να χτίζουν μια σχέση εμπιστοσύνης. Προτεραιότητα αποτελεί σε πρώτο στάδιο να διεξαχθούν οι συνομιλίες για το σχηματισμό μιας προσωρινής κυβέρνησης (…) αυτό είναι το πλέον σημαντικό για να προσφέρουν στην Ουκρανία μία σταθερή κυβέρνηση που θα είναι αποδεκτή και από τις δύο πλευρές».
Και έγινε το πραξικόπημα και κυβέρνηση η αποδεκτή από τους Ολιγάρχες τους Εβραίο-ναζί και το ΝΑΤΟ. Χθες ο καραγκιόζης Φρανσουά Ολάντ υποδεχόμενος τον πρώην πυγμάχο με τη γερμανική υπηκοότητα Βιτάλι Κλίτσκο δήλωσε ότι «δεν μπορεί να διεξαχθεί δημοψήφισμα για το μέλλον της Κριμαίας εάν η απόφαση αυτή δεν ληφθεί από την ίδια την Ουκρανία» και εξέφρασε τη λύπη του για την απόφαση του «ψευδοκοινοβουλίου» της Κριμαίας για την προσάρτηση της περιοχής στην Ρωσία.
Ακριβώς δηλαδή όπως το «ψευδοκοινοβουλίο» του Κοσσόβου ανακήρυξε την ανεξαρτησία της περιοχής από τη Σερβία της οποίας «η εδαφική ακεραιότητα και η εθνική κυριαρχία» δεν ήταν αδιαπραγμάτευτες». Και το κοινοβούλιο της Αυτόνομης Κριμαίας είναι κανονικά εκλεγμένο σύμφωνα με το Σύνταγμα της Ουκρανίας αλλά για τον καραγκιόζη είναι «ψευδοκοινοβουλίο», όπως θα πουν «ψευδοπληθυσμό» τους πολίτες που θα μετάσχουν μαζικά στο δημοψήφισμα.
Ο Ομπάμα και η Άγγελα-Δωροθεα συντονίστηκαν όσον αφορά την ουκρανική κρίση. Συμφώνησαν « για την προφανή παραβίαση του διεθνούς δικαίου από τη Ρωσία με την στρατιωτική της επέμβαση στην Ουκρανία και για την αναγκαιότητα η Ρωσία να αποσύρει τις δυνάμεις της, να επιτρέψει την ανάπτυξη διεθνών παρατηρητών και επιθεωρητών των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην Κριμαία και να υποστηρίξει ελεύθερες και δίκαιες εκλογές τον Μάιο και να δεχθεί σύντομα τον σχηματισμό μιας ομάδας επαφής η οποία θα διεξάγει διάλογο μεταξύ της Ρωσίας και της Ουκρανίας, ώστε να αποκλιμακωθεί η κατάσταση και να αποκατασταθεί η εδαφική ακεραιότητα της Ουκρανίας».
Λοιπόν δεν υπάρχει στρατιωτική επέμβαση της Ρωσίας. Υπάρχει εξέγερση του Πληθυσμού της Κριμαίας μετά το πραξικόπημα της συμμορίας Δεξιού Τομέα-Τιμοσένκο που οργάνωσαν οι μυστικές υπηρεσίες ΗΠΑ-Γερμανίας-Πολωνίας. Τα ανθρώπινα δικαιώματα παραβιάζονται σε όλη την Ουκρανία και όχι στην Κριμαία, και οι παρατηρητές του ΟΑΣΕ θα πρέπει να αναπτυχθούν σε όλο το έδαφος της Ουκρανίας, για να εγγυηθούν την εφαρμογή της συμφωνίας της 21 ης Φεβρουαρίου. Και «Ελεύθερες και δίκαιες εκλογές» με τους παραστρατιωτικούς SS να τρομοκρατούν τον πληθυσμό δεν γινονται.
Εκλογές βίας και νοθείας θα είναι.
Αντε ! Χρόνια Πολλά
Η Χίλαρι Κλίντον, σε εκδήλωση για τον εορτασμό της Ημέρας της Γυναίκας, είπε πως «όταν οι γυναίκες και τα κορίτσια ευδοκιμούν, ολόκληρες κοινωνίες ευημερούν», είπε και τόνισε ότι καμία χώρα στον κόσμο δεν έχει επιτύχει την πλήρη ισότητα των φύλων και προέτρεψε τα «έθνη» να αναγνωρίσουν τα δικαιώματα των γυναικών που ειναι «κομβικό σημείο ». Ο γενικός γραμματέας του ΟΗΕ, Μπαν Κι-μουν, δήλωσε ότι η ευημερία των γυναικών συμβάλει στην ευημερία της κοινωνίας στο σύνολό της. «Οι επιχειρήσεις στα διοικητικά συμβούλια των οποίων συμμετέχουν περισσότερες γυναίκες, έχουν υψηλότερες αποδόσεις. Ειρηνευτικές συμφωνίες στις όπου συμμετέχουν γυναίκες είναι πιο επιτυχείς».
ΥΓ. Σήμερα γιορτάζουν και η Κριστίν του ΔΝΤ και η μανδάμ Δωροθέα.
ΥΓ. Σήμερα γιορτάζουν και η Κριστίν του ΔΝΤ και η μανδάμ Δωροθέα.
8 Μαρτίου. H Γιορτή της Ρόζας (Λούξεμουργκ) και της Αλέκας
Στο μέτωπο της Ουκρανίας έκαναν ανακωχή
για τη «Γιορτή της Ρόζας», που έγινε
η γιορτή της καλλίγραμμης Ρωσίδας
και ωραίας της Ουκρανής διεθνώς,
και της Ρόζας της Ναζιάρας.
Στις τέως σοσιαλιστικές χώρες
γιορτάζουν και οι απόμαχες.
(του κρεβατιού).
Εδώ μην ξεχάσετε την
απόμαχη του σφυροδρέπανου Αλέκα,
τις συνδικαλίστριες, και γενικώς τις LGBT, περιλαμβανομένου του Αυγούστου.
(και του Σεπτεμβρίου).
Τέλος πάντων , Χρόνια Πολλά σε όσες από τα 3,6 δισεκατομμύρια (θεωρητικά) γυναίκες κάθε ηλικίας χρώματος και φυλής το… γιορτάζουν. Από Δευτέρα πάλι ...
για τη «Γιορτή της Ρόζας», που έγινε
η γιορτή της καλλίγραμμης Ρωσίδας
και ωραίας της Ουκρανής διεθνώς,
και της Ρόζας της Ναζιάρας.
Στις τέως σοσιαλιστικές χώρες
γιορτάζουν και οι απόμαχες.
(του κρεβατιού).
Εδώ μην ξεχάσετε την
απόμαχη του σφυροδρέπανου Αλέκα,
τις συνδικαλίστριες, και γενικώς τις LGBT, περιλαμβανομένου του Αυγούστου.
(και του Σεπτεμβρίου).
Τέλος πάντων , Χρόνια Πολλά σε όσες από τα 3,6 δισεκατομμύρια (θεωρητικά) γυναίκες κάθε ηλικίας χρώματος και φυλής το… γιορτάζουν. Από Δευτέρα πάλι ...
7/3/14
Oι δυό Φακλάνες
Ο «ημέτερος» von Αντωνάκης που πήγε στην ιρλανδική πρωτεύουσα για τη Σύνοδο Κορυφής του ΕΛΚ είχε συνάντηση με τη Γερμανίδα καγκελάριο, Άνγκελα-Δωροθέα, με την οποία συζήτησαν τις εξελίξεις στην Ευρώπη και τη χώρα μας και θα συναντηθεί και με την πρώην πρωθυπουργό της Ουκρανίας, Γιούλια Τιμοσένκο. Παρών στη Σύνοδο Κορυφής του ΕΛΚ είναι και ο Bono των U2, ο οποίος μίλησε στους συνέδρους .
Συνάντηση πρωθυπουργών Βουλγαρίας-Ρουμανίας με καλεσμένο τον «υπηρεσιακό» Ντάτσιτς
Μάρτιος 7 (BTA) – Οι πρωθυπουργοί της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας Πλάμεν Ορεσάρσκι και Βίκτορ Πόντα συναντήθηκαν σήμερα στη βουλγαρική πόλη Ρούσε, στο ένα άκρο της παλιάς Γέφυρας του Δούναβη με τον υπηρεσιακό πρωθυπουργό της Σερβίας, Ίβιτσα Ντάτσιτς. Οι τρεις πρωθυπουργοί συζήτησαν για ενεργειακά έργα και έργα διασύνδεσης μεταφορών, καθώς για τη Στρατηγική της ΕΕ για τον Δούναβη και την «Ανατολική Εταιρική Σχέση». Στο επίκεντρο της τριμερούς ήταν η στήριξη της ευρωπαϊκής πορείας της Σερβίας στις ενταξιακές διαπραγματεύσεις με την ΕΕ, η κατάσταση στην Ουκρανία και η ευρωπαϊκή προοπτική της Μολδαβίας. Ο κ. Ορεσάρσκι δήλωσε ότι η Βουλγαρία και η Ρουμανία έχουν συμφέρον να δουν όλα τα έθνη των Δυτικών Βαλκανίων, συμπεριλαμβανομένης της Σερβίας, να εντάσσονται στην ΕΕ το συντομότερο δυνατόν. Μετά από την τριμερή συνάντηση, και το γεύμα στις 14.30 οι πρωθυπουργοί της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας συζήτησαν για τη διμερή συνεργασία και εξέτασαν προτάσεις για την εμβάθυνση της στον οικονομικό τομέα, στην ενέργεια, στην περιφερειακή ανάπτυξη, την άμυνα, και την υγεία. Οι κ.κ. Ορεσάρσκι και Πόντα θα ανταλλάξουν απόψεις και για τον συντονισμό των θέσεων των δύο χωρών για τα θέματα της ένταξης στη ζώνη Σένγκεν, για τις ευρωεκλογές, για τη μετανάστευση και τη διεύρυνση της ΕΕ, και θα υπογραφούν συμφωνίες και πρωτόκολλα συνεργασίας , στους τομείς των εξωτερικών υποθέσεων, της περιφερειακής ανάπτυξης, της νεολαίας και του αθλητισμού, της τεχνολογίας της πληροφορικής και της γεωργίας. Η Ρουμανία έχει καταστεί πλέον ο τρίτος μεγαλύτερος εμπορικός εταίρος της Βουλγαρίας μετά τη Γερμανία και την Ιταλία . Το διμερές εμπόριο έχει ξεπεράσει σε αξία τα 3 δις ευρώ και εν μέρει αυτό ήταν αποτέλεσμα της διευκόλυνσης των μεταφορών από την μήκους 1800 μέτρων «Γέφυρα της Νέας Ευρώπης», γνωστή και με τα ονόματα «Γέφυρα Δούναβη 2» και «Γέφυρα Καλαφάτ-Βιντίν» ( δεύτερη γέφυρα του Δούναβη Vidin -Calafat που άνοιξε στις 14 Ιουνίου, το 2013. Η γέφυρα έχει δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση , μια σιδηροδρομική γραμμή , δύο πεζόδρομους και έναν ποδηλατοδρόμο και από πέρσι τον Ιούνιο την έχουν περάσει περισσότερα από 300.000 οχήματα.
Η κρίση στην Ουκρανία δεν εξάγεται από τη Μόσχα
Μάρτιος 7. /ITAR-TASS/. Ο εκπρόσωπος Ρώσου προέδρου Ντμίτρι Πεσκώφ δήλωσε χθες στο κανάλι «Russia 24» ότι η «Δύση κλείνει τα μάτια και δεν θέλει να δει το γεγονός ότι τα γεγονότα στην ανατολική Ουκρανία και την Κριμαία δεν έχουν καμιά σχέση με τη Ρωσική Ομοσπονδία αλλά αποτελούν γνήσιες λαϊκές πολιτικές αντιδράσεις. «Αυτά τα γεγονότα δεν είναι αποτέλεσμα τεχνητών διαδικασιών, και πολύ λιγότερο προϊόν δράσης ορισμένων φίλων της Ρωσίας . Αντίθετα, η Ρωσία είναι η χώρα από την οποία ζήτησαν βοήθεια» . «Και, όπως ορθώς επισήμανε ο Πούτιν, σημείωσε ο Πεσκώφ, η Ρωσία σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αδιαφορήσει για αυτές τις εξελίξεις».
Ο γραμματέας Τύπου του ρώσου προέδρου πρόσθεσε ότι ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού της Ουκρανίας έχει στερηθεί βασικά ανθρώπινα δικαιώματα όπως το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού, το δικαίωμα της υπεράσπισης της αξιοπρέπειαςτου καθενός και του δικαιώματος στην ασφάλεια ενώ τόνισε ότι οι Ουκρανοί πολίτες έχουν το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης.
Νωρίτερα την Παρασκευή, ο κ. Πούτιν σε τηλεφωνική επικοινωνία μίας ώρας με τον Ομπάμα, τόνισε πως η νέα ουκρανική ηγεσία (την οποία η Μόσχα δεν αναγνωρίζει) έχει επιβάλει «απόλυτα παράνομες αποφάσεις στις ανατολικές, νοτιοανατολικές και κριμαϊκές περιοχές, όπου κατοικούν ρωσόφωνοι πληθυσμοί», και ότι «η Ρωσία δεν μπορεί να αγνοήσει τα καλέσματα βοήθειας για αυτό το ζήτημα και συμπεριφέρεται ανάλογα, σε απόλυτη συμφωνία με το διεθνές δίκαιο».
Ο Πούτιν υπογράμμισε στον Ομπάμα πως οι αμερικανο-ρωσικές σχέσεις είναι «τεράστιας σημασίας για τη διασφάλιση της σταθερότητας και ασφάλειας στον κόσμο» και ότι «δεν πρέπει να θυσιαστούν για μεμονωμένες διαφορές αναφορικά με διεθνή ζητήματα».
Η πρόεδρος της ρωσικής άνω Βουλής Βαλεντίνα Ματβιένκα, δήλωσε σήμερα οι πολίτες της Κριμαίας έχουν το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης και πρόσθεσε ότι «αν ο λαός της Κριμαίας αποφασίσει στο δημοψήφισμα της 16ης Μαρτίου την ένωση της περιοχής με τη Ρωσία, εμείς, ως Άνω Βουλή, σαφώς και θα υποστηρίξουμε μία τέτοια απόφαση». Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και ο πρόεδρος της κάτω Βουλής, Σεργκέι Ναρίσκιν, ο οποίος δήλωσε πως το ρωσικό κοινοβούλιο θα σεβαστεί την «ιστορική επιλογή» της Κριμαίας στο δημοψήφισμα για πιθανή ένωση της χερσονήσου με τη Ρωσία. «Θα υποστηρίξουμε την ελεύθερη και δημοκρατική επιλογή του πληθυσμού της Κριμαίας», προσέθεσε.
Δημοψήφισμα για αυτονόμηση της περιοχής ζητούν οι κάτοικοι του Ντονιέτσκ
-Στο Ντόνετσκ, γενέτειρα του Γιανουκόβιτς, μετά τη σύλληψη από την πιστή στην μεταβατική κυβέρνηση του Κιέβου αστυνομία, του «κυβερνήτη του λαού» Πάβελ Γκουμπάρεβ, οι ρωσόφωνοι που ζουν στο Ντονιέτσκ ζητούν την διεξαγωγή δημοψηφίσματος για την αυτονόμηση της περιοχής.
Νωρίτερα την Παρασκευή, ο κ. Πούτιν σε τηλεφωνική επικοινωνία μίας ώρας με τον Ομπάμα, τόνισε πως η νέα ουκρανική ηγεσία (την οποία η Μόσχα δεν αναγνωρίζει) έχει επιβάλει «απόλυτα παράνομες αποφάσεις στις ανατολικές, νοτιοανατολικές και κριμαϊκές περιοχές, όπου κατοικούν ρωσόφωνοι πληθυσμοί», και ότι «η Ρωσία δεν μπορεί να αγνοήσει τα καλέσματα βοήθειας για αυτό το ζήτημα και συμπεριφέρεται ανάλογα, σε απόλυτη συμφωνία με το διεθνές δίκαιο».
Ο Πούτιν υπογράμμισε στον Ομπάμα πως οι αμερικανο-ρωσικές σχέσεις είναι «τεράστιας σημασίας για τη διασφάλιση της σταθερότητας και ασφάλειας στον κόσμο» και ότι «δεν πρέπει να θυσιαστούν για μεμονωμένες διαφορές αναφορικά με διεθνή ζητήματα».
Η πρόεδρος της ρωσικής άνω Βουλής Βαλεντίνα Ματβιένκα, δήλωσε σήμερα οι πολίτες της Κριμαίας έχουν το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης και πρόσθεσε ότι «αν ο λαός της Κριμαίας αποφασίσει στο δημοψήφισμα της 16ης Μαρτίου την ένωση της περιοχής με τη Ρωσία, εμείς, ως Άνω Βουλή, σαφώς και θα υποστηρίξουμε μία τέτοια απόφαση». Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και ο πρόεδρος της κάτω Βουλής, Σεργκέι Ναρίσκιν, ο οποίος δήλωσε πως το ρωσικό κοινοβούλιο θα σεβαστεί την «ιστορική επιλογή» της Κριμαίας στο δημοψήφισμα για πιθανή ένωση της χερσονήσου με τη Ρωσία. «Θα υποστηρίξουμε την ελεύθερη και δημοκρατική επιλογή του πληθυσμού της Κριμαίας», προσέθεσε.
Δημοψήφισμα για αυτονόμηση της περιοχής ζητούν οι κάτοικοι του Ντονιέτσκ
-Στο Ντόνετσκ, γενέτειρα του Γιανουκόβιτς, μετά τη σύλληψη από την πιστή στην μεταβατική κυβέρνηση του Κιέβου αστυνομία, του «κυβερνήτη του λαού» Πάβελ Γκουμπάρεβ, οι ρωσόφωνοι που ζουν στο Ντονιέτσκ ζητούν την διεξαγωγή δημοψηφίσματος για την αυτονόμηση της περιοχής.
6/3/14
H Κριμαία είναι Ρωσία
![]() |
| Πανηγυρισμοί σήμερα στην Συμφερόπολη |
5/3/14
Ποδόσφαιρο: Θρίαμβος των μικρών με την Τουρκία
Εννέα Ελληνάρες κέρδισαν σήμερα στην Κατερίνη με 2-1 έντεκα Τούρκους και τον διαιτητή. Η επιτυχία της Εθνικής Ελπίδων είναι πραγματικός άθλος , γιατί με έναν ισχυρό αντίπαλο κατόρθωσε να φτάσει σε ολική ανατροπή του σκορ παίζοντας με εννέα παίκτες για περισσότερη από μία ώρα!
Στο 10΄ ο Τριανταφυλλόπουλος αποβλήθηκε και ταυτόχρονα ο διαιτητής καταλόγισε πέναλτι, με τον Μπασάν να κάνει το 0-1 από τα 11 μέτρα. Η κατάσταση φάνηκε να βγαίνει εκτός ελέγχου στο 26ο λεπτό, όταν και ο Κίτσιου αποβλήθηκε με απευθείας κόκκινη κάρτα!
Οι Τούρκοι είχαν πια υπό πλήρη έλεγχο το παιχνίδι, αλλά στο 61ο λεπτό ο Καρέλης ισοφάρισε και ο ψυχολογικός συσχετισμός άλλαξε.
Η ελληνική ομάδα δεν είχε να χάσει πια τίποτα, αφού μόνο η νίκη την εξυπηρετούσε, ο αντίπαλος είχε κλονιστεί κι έτσι στο 89΄ ο Μπουχαλάκης σκόραρε το νικητήριο γκολ δίνοντας ένα τεράστιο τρίποντο στην ελληνική ομάδα. Με την μεγάλη αυτήν νίκη η Εθνική μας αναρριχήθηκε στη δεύτερη θέση της κατάταξης στο πλαίσιο του 7ου προκριματικού ομίλου, και η Τουρκία έπεσε στην Τρίτη θέση.
Στο 10΄ ο Τριανταφυλλόπουλος αποβλήθηκε και ταυτόχρονα ο διαιτητής καταλόγισε πέναλτι, με τον Μπασάν να κάνει το 0-1 από τα 11 μέτρα. Η κατάσταση φάνηκε να βγαίνει εκτός ελέγχου στο 26ο λεπτό, όταν και ο Κίτσιου αποβλήθηκε με απευθείας κόκκινη κάρτα!
Οι Τούρκοι είχαν πια υπό πλήρη έλεγχο το παιχνίδι, αλλά στο 61ο λεπτό ο Καρέλης ισοφάρισε και ο ψυχολογικός συσχετισμός άλλαξε.
Η ελληνική ομάδα δεν είχε να χάσει πια τίποτα, αφού μόνο η νίκη την εξυπηρετούσε, ο αντίπαλος είχε κλονιστεί κι έτσι στο 89΄ ο Μπουχαλάκης σκόραρε το νικητήριο γκολ δίνοντας ένα τεράστιο τρίποντο στην ελληνική ομάδα. Με την μεγάλη αυτήν νίκη η Εθνική μας αναρριχήθηκε στη δεύτερη θέση της κατάταξης στο πλαίσιο του 7ου προκριματικού ομίλου, και η Τουρκία έπεσε στην Τρίτη θέση.
Συμφωνία Λαβρώφ-Κέρι για την Ουκρανία
ΠΑΡΙΣΙ, Μάρτιος 05, ITAR-TASS /. Ο Ρώσος υπουργός Εξωτερικών Σεργκέι Λαβρώφ και η υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Τζον Κέρι συμφώνησαν ότι η Ουκρανία χρειάζεται βοήθεια για την εφαρμογή της συμφωνίας της 21ης Φεβρουαρίου που υπογράφηκε από την αντιπολίτευση και τον Γιανουκόβιτς.
«Συμφωνήσαμε ότι θα πρέπει να βοηθήσουμε την Ουκρανία να εφαρμόσει τη συμφωνία της 21ης Φεβρουαρίου», δήλωσε ο Λαβρόφ, μετά από συνάντηση με τον Kerry στο Παρίσι . «Συζητήσαμε σχετικά με την κατάσταση στην Ουκρανία και τα μέτρα που οι εταίροι μας προσπαθούν να πάρουν μέσω του ΟΑΣΕ, του Συμβουλίου Ρωσίας-ΝΑΤΟ και άλλους διεθνείς οργανισμούς. Τα βήματα αυτά δεν βοηθούν στη δημιουργία μιας ατμόσφαιρας διαλόγους. Ο Τζον Κέρι συμφώνησε ότι τέτοια ατμόσφαιρα πρέπει να δημιουργηθεί. Είναι πολύ δύσκολο σε μια ατμόσφαιρα απειλών και τελεσιγράφων να γίνουν εκείνες οι έντιμες συμφωνίες που θα βοηθήσουν το λαό της Ουκρανίας και θα σταθεροποιήσουν της κατάσταση» είπε ο Λαβρώφ.
Ο Ρώσος υπουργός επέστησε την προσοχή των συνομιλητών του και στην μαγνητοφωνημένη συνομιλία μεταξύ της Ύπατης Εκπροσώπου της ΕΕ για Θέματα Εξωτερικής Πολιτικής και Πολιτικής Ασφάλειας και βαρόνης Αστον και του υπουργού Εξωτερικών της Εσθονίας, Urmas Paet σχετικά με την κατάσταση στην Ουκρανία, η οποία εμφανίστηκε στο διαδίκτυο. Νωρίτερα, το ρωσικό υπουργείο Εξωτερικών στην σελίδα του στο Facebook έγραψε: «Αποδεικνύεται η Ευρωπαϊκή Ένωση γνωρίζει ότι η αντιπολίτευση βρισκόταν πίσω από τους ελεύθερους σκοπευτές στις Μαϊντάν».
YΓ. Παρά τις βρετανικές και τις αμερικανικές εκκλήσεις ο Σεργκέι Λαβρώφ αρνήθηκε να συναντηθεί με τον υπουργό εξωτερικών της προσωρινής κυβέρνησης του Κιέβου την οποία η Ρωσία δεν αναγνωρίζει.
Ο Ρώσος υπουργός επέστησε την προσοχή των συνομιλητών του και στην μαγνητοφωνημένη συνομιλία μεταξύ της Ύπατης Εκπροσώπου της ΕΕ για Θέματα Εξωτερικής Πολιτικής και Πολιτικής Ασφάλειας και βαρόνης Αστον και του υπουργού Εξωτερικών της Εσθονίας, Urmas Paet σχετικά με την κατάσταση στην Ουκρανία, η οποία εμφανίστηκε στο διαδίκτυο. Νωρίτερα, το ρωσικό υπουργείο Εξωτερικών στην σελίδα του στο Facebook έγραψε: «Αποδεικνύεται η Ευρωπαϊκή Ένωση γνωρίζει ότι η αντιπολίτευση βρισκόταν πίσω από τους ελεύθερους σκοπευτές στις Μαϊντάν».
YΓ. Παρά τις βρετανικές και τις αμερικανικές εκκλήσεις ο Σεργκέι Λαβρώφ αρνήθηκε να συναντηθεί με τον υπουργό εξωτερικών της προσωρινής κυβέρνησης του Κιέβου την οποία η Ρωσία δεν αναγνωρίζει.
Ουκρανία εξελίξεις
Οδόφραγμα στην Σεβαστούπολη που γράφει: «μαιμουδιάρηδες μη προσεγγίζετε». Στη Σεβαστούπολη όπου απολύθηκε από τον δήμαρχο
ο εισαγγελέας επειδή τάχθηκε με τις αρχές του Κιέβου κατέφθασαν και σέρβοι εθελοντές.
Αντιπροσωπεία του κοινοβουλίου της Κριμαίας θα μεταβεί αύριο στη Μόσχα. Σήμερα οι αρχές της δημοκρατίας δεν δέχθηκαν την αποστολή τα των στρατιωτικών παρατηρητών του ΟΑΣΕ.
Στη Χερσώνα συνεδρίασε το τοπικό περιφερειακό συμβούλιο με παρόντες τους 48 από τους 84 αντιπροσώπους και με 46 ψήφους υιοθέτησε ψήφισμα κατά των αποσχιστών και υπέρ της ενότητας της Ουκαρνίας. Για την προστασία της συνοδου την είσοδο του κτιρίου είχαν καταλάβει ένστολοι παρακρατικοί χωρίς διακριτικά από το ευρωμαιντάν.
Στο Ντονιέτσκ η προγραμματισμένη για σήμερα σύνοδος του περιφερειακού συμβουλίου ματαιώθηκε λόγω της κατάληψης της έδρας του Συμβουλίου από τους εκατοντάδες υποστηρικτές του απομακρυθέντος «κυβερνήτη του λαού» Πάβλο Γουμπάροφ, οι οποίοι κρατούσαν ρωσικές σημαίες.
Στην Οδησσό συνεχίζονται οι συγκρούσεις μεταξύ φίλων και αντιπάλων της μεταβατικής κυβέρνησης του Κιέβου.
ο εισαγγελέας επειδή τάχθηκε με τις αρχές του Κιέβου κατέφθασαν και σέρβοι εθελοντές.
Αντιπροσωπεία του κοινοβουλίου της Κριμαίας θα μεταβεί αύριο στη Μόσχα. Σήμερα οι αρχές της δημοκρατίας δεν δέχθηκαν την αποστολή τα των στρατιωτικών παρατηρητών του ΟΑΣΕ.
Στη Χερσώνα συνεδρίασε το τοπικό περιφερειακό συμβούλιο με παρόντες τους 48 από τους 84 αντιπροσώπους και με 46 ψήφους υιοθέτησε ψήφισμα κατά των αποσχιστών και υπέρ της ενότητας της Ουκαρνίας. Για την προστασία της συνοδου την είσοδο του κτιρίου είχαν καταλάβει ένστολοι παρακρατικοί χωρίς διακριτικά από το ευρωμαιντάν.
Στο Ντονιέτσκ η προγραμματισμένη για σήμερα σύνοδος του περιφερειακού συμβουλίου ματαιώθηκε λόγω της κατάληψης της έδρας του Συμβουλίου από τους εκατοντάδες υποστηρικτές του απομακρυθέντος «κυβερνήτη του λαού» Πάβλο Γουμπάροφ, οι οποίοι κρατούσαν ρωσικές σημαίες.
Στην Οδησσό συνεχίζονται οι συγκρούσεις μεταξύ φίλων και αντιπάλων της μεταβατικής κυβέρνησης του Κιέβου.
Ο δρόμος για την Κριμαία
Η γέφυρα στα στενά του Κερς που θα συνδέει το ρωσικό Κρασνοντάρ με την Κριμαία θα κοστίσει 50 δις ρούβλια (1 , 1 δις ευρώ) και θα είναι έτοιμη σε 40 μήνες ανακοίνωσε σήμερα στη Μόσχα ο υπουργός Μεταφορών Μαξίμ Σόκολοφ.
Ρήγμα στο μέτωπο των Σαλαφιστών βαχαμπιστών
Η Σαουδική Αραβία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και το Μπαχρέιν ανακοίνωσαν ότι ανακαλούν τους πρεσβευτές τους από το Κατάρ σε ένδειξη δυσαρέσκειας επειδή το Κατάρ δεν προσαρμόστηκε με τη συμφωνία αρχής των πέντε Χωρών που απαρτίζουν το Συμβούλιο Συνεργασίας του Κόλπου (GCC) για μη παρέμβαση στις εσωτερικές υποθέσεις των άλλων κρατών που του Κόλπου.
Οι τρεις χώρες με κοινη τους δήλωση χαρακτήρισαν την ανάκληση των πρεσβευτών ως «αναγκαία κίνηση για την προστασία της ασφάλειας και της σταθερότητας τους».
Η συμφωνία ασφαλείας που υπογράφηκε τον περασμένο χρόνο από το Συμβούλιο Συνεργασίας του Κόλπου προβλέπει την συνεργασία και την ανταλλαγή πληροφοριών για τον εντοπισμό «εγκληματιών» και παραβατών του ισλαμικού νόμου.
ΥΓ. Η ρήξη μπορεί να οφείλεται και σε διαφωνίες σχετικά με την Αιγυπτο και τη Συρία
Οι τρεις χώρες με κοινη τους δήλωση χαρακτήρισαν την ανάκληση των πρεσβευτών ως «αναγκαία κίνηση για την προστασία της ασφάλειας και της σταθερότητας τους».
Η συμφωνία ασφαλείας που υπογράφηκε τον περασμένο χρόνο από το Συμβούλιο Συνεργασίας του Κόλπου προβλέπει την συνεργασία και την ανταλλαγή πληροφοριών για τον εντοπισμό «εγκληματιών» και παραβατών του ισλαμικού νόμου.
ΥΓ. Η ρήξη μπορεί να οφείλεται και σε διαφωνίες σχετικά με την Αιγυπτο και τη Συρία
ΝΑΤΟ το ΝΑΤΟ
Το κόμμα της κ. Τιμοσένκο «Батькивщина» (Πατρίδα) κατέθεσε σήμερα στην Βρίχοβνα Ράντα σχέδιο νόμου για την ένταξη της Ουκρανίας στο ΝΑΤΟ.
Η «μεταβατική κυβέρνηση της Ουκρανίας» θέλοντας να περιορίσει την κρίση μόνο στην Κριμαία ανακοίνωσε σήμερα ότι μια ομάδα στρατιωτικών παρατηρητών του ΟΑΣΕ, από τη Γερμανία , την Ελβετία και τις Ηνωμένες Πολιτείες μετά από δική της πρόσκληση πρόκειται να μεταβεί στην Αυτόνομη Δημοκρατία της Κριμαίας, για να επιβλέψει την κατάσταση στην περιοχή.
Από τη Μαδρίτη ο Ρώσος υπουργός εξωτερικών Σεργέι Λαβρώφ σχολίασε την ανακοίνωση λέγοντας ότι «αυτοί που κάθονται σήμερα στα έδρανα της Βρίχοβνα Ράντα δεν ελέγχουν την περιοχή. Για να αποσταλούν παρατηρητές του ΟΑΣΕ θα πρέπει να συμφωνήσουν όλα τα μέρη και ιδίως εκείνοι που ελέγχουν την λκατάσταση στην περιοχή».
Ο αναπληρωτης πρωθυπουργός της Ρωσίας κ. Ραγκόζιν ανακοίνωσε ότι η Ρωσία ζήτησε από την διεθνή Επιτροπή Ατομικής Ενέργειας (IAEA) να διασφαλίσει την ασφάλεια των εργοστασίων πυρηνικής ενέργειας Khmelnytsky , Netishyn, Rivne, Kuznetsovsk, Yuzhnoukrainsk και Zaporizhzhia της Ουκρανίας.
Η «μεταβατική κυβέρνηση της Ουκρανίας» θέλοντας να περιορίσει την κρίση μόνο στην Κριμαία ανακοίνωσε σήμερα ότι μια ομάδα στρατιωτικών παρατηρητών του ΟΑΣΕ, από τη Γερμανία , την Ελβετία και τις Ηνωμένες Πολιτείες μετά από δική της πρόσκληση πρόκειται να μεταβεί στην Αυτόνομη Δημοκρατία της Κριμαίας, για να επιβλέψει την κατάσταση στην περιοχή.
Από τη Μαδρίτη ο Ρώσος υπουργός εξωτερικών Σεργέι Λαβρώφ σχολίασε την ανακοίνωση λέγοντας ότι «αυτοί που κάθονται σήμερα στα έδρανα της Βρίχοβνα Ράντα δεν ελέγχουν την περιοχή. Για να αποσταλούν παρατηρητές του ΟΑΣΕ θα πρέπει να συμφωνήσουν όλα τα μέρη και ιδίως εκείνοι που ελέγχουν την λκατάσταση στην περιοχή».
Ο αναπληρωτης πρωθυπουργός της Ρωσίας κ. Ραγκόζιν ανακοίνωσε ότι η Ρωσία ζήτησε από την διεθνή Επιτροπή Ατομικής Ενέργειας (IAEA) να διασφαλίσει την ασφάλεια των εργοστασίων πυρηνικής ενέργειας Khmelnytsky , Netishyn, Rivne, Kuznetsovsk, Yuzhnoukrainsk και Zaporizhzhia της Ουκρανίας.
4/3/14
3/3/14
Ουκρανική κρίση
Μετά την Σεβαστούπολή, η Χερσών και το Νικολάγιεφ θέλουν να προσχωρήσουν στην Δημοκρατία της Κριμαίας ενώ το περιφερειακό συμβούλιο του Ντονιέτσκ μετά από πολύωρη συνεδρίαση τάχθηκε κατά πλειοψηφία κατά της απόσχισης από την Ουκρανία, όπως ζητούσαν χιλιάδες διαδηλωτές έξω από το τοπικό κυβερνείο.
Οι «καημένοι» (λαθρο)μετανάστες τι τραβάνε!
Ρέθυμνο: Συνελήφθη 30χρονος Πακιστανός που βίασε και αποπειράθηκε να σκοτώσει 46χρονη
Η Γιάννα η τρότσκα του ΣΥΡΙΖΑ: «Για εμάς ο φασισμός και ο ρατσισμός παλεύεται στο δρόμο. Και το κάνουμε όλη η Αριστερά μαζί με τους μετανάστες που είναι αδέλφια μας . Γι’ αυτό σας ζητάμε και επιμένουμε, να κάνετε ακόμα περισσότερες παραχωρήσεις, διότι είναι πολύ λίγες αυτές που έχετε κάνει, κύριε υπουργέ. Το νομοσχέδιο έχει πολύ λίγες βελτιώσεις και δεν καλύπτει τις ανάγκες των ανθρώπων. Κατ’ αρχάς, κάνετε μια σοβαρή διάκριση.Διαχωρίζετε τους μετανάστες σε νόμιμους και παράνομους, ενώ θα έπρεπε να είναι οι μετανάστες και πώς θα τους αντιμετωπίσουμε όταν δεν τους νομιμοποιείτε όλους. Αυτοί που είναι μέσα στα στρατόπεδα συγκέντρωσης τι θα γίνουν; Αυτοί που ήρθαν μετά το 2005 και είναι οκτώ χρόνια εδώ τι θα γίνουν; Έχουν παιδιά που πηγαίνουν στο σχολείο. Άρα, επιμένετε στις διακρίσεις και στο διαίρει και βασίλευε».
Για απόπειρα ανθρωποκτονίας και βιασμό συνελήφθη 30χρονος Πακιστανός στο Ρέθυμνο, χθες το βράδυ, μετά από επιχείρηση της Ομάδας Πρόληψης Καταστολής Εγκληματικότητας. Συγκεκριμένα, ο συλληφθείς κατηγορείται ότι επιτέθηκε σε γυναίκα 46 ετών η οποία επέστρεφε στο σπίτι της.
Ο 30χρονος με τη βία, οδήγησε τη γυναίκα σε ερημικό και σκοτεινό σημείο, όπου και τη βίασε, σύμφωνα με τις αστυνομικές αρχές. Η γυναίκα στην προσπάθειά της να ξεφύγει από τον βιαστή της, δέχτηκε απανωτά χτυπήματα από τον 30χρονο. Στη συνέχεια και προκειμένου να κάμψει την αντίσταση που αυτή προέβαλε αποπειράθηκε να τη σκοτώσει, κλείνοντας με τα χέρια του τη μύτη και το στόμα της, χτυπώντας ταυτόχρονα το κεφάλι της στο έδαφος. Τελικά η γυναίκα που κατάφερε να ξεφύγει ειδοποίησε την ΕΛ.ΑΣ οπότε άμεσα οι αστυνομικές δυνάμεις αναζήτησαν, εντόπισαν και συνέλαβαν τον δράστη, ο οποίος στη συνέχεια, αναγνωρίστηκε με απόλυτη βεβαιότητα από το θύμα, που πλέον νοσηλεύεται εκτός κινδύνου, στο Γενικό Νομαρχιακό Νοσοκομείο Ρεθύμνου. Ο Πακιστανός οδηγήθηκε στον εισαγγελέα Ρεθύμνου ενώ οι αστυνομικοί συνεχίζουν την προανάκριση.
ΥΓ. Έλατε ρε παιδιά αφήστε τώρα τον ταξικό αδερφό μας!
Η Γιάννα η τρότσκα του ΣΥΡΙΖΑ: «Για εμάς ο φασισμός και ο ρατσισμός παλεύεται στο δρόμο. Και το κάνουμε όλη η Αριστερά μαζί με τους μετανάστες που είναι αδέλφια μας . Γι’ αυτό σας ζητάμε και επιμένουμε, να κάνετε ακόμα περισσότερες παραχωρήσεις, διότι είναι πολύ λίγες αυτές που έχετε κάνει, κύριε υπουργέ. Το νομοσχέδιο έχει πολύ λίγες βελτιώσεις και δεν καλύπτει τις ανάγκες των ανθρώπων. Κατ’ αρχάς, κάνετε μια σοβαρή διάκριση.Διαχωρίζετε τους μετανάστες σε νόμιμους και παράνομους, ενώ θα έπρεπε να είναι οι μετανάστες και πώς θα τους αντιμετωπίσουμε όταν δεν τους νομιμοποιείτε όλους. Αυτοί που είναι μέσα στα στρατόπεδα συγκέντρωσης τι θα γίνουν; Αυτοί που ήρθαν μετά το 2005 και είναι οκτώ χρόνια εδώ τι θα γίνουν; Έχουν παιδιά που πηγαίνουν στο σχολείο. Άρα, επιμένετε στις διακρίσεις και στο διαίρει και βασίλευε».
Για απόπειρα ανθρωποκτονίας και βιασμό συνελήφθη 30χρονος Πακιστανός στο Ρέθυμνο, χθες το βράδυ, μετά από επιχείρηση της Ομάδας Πρόληψης Καταστολής Εγκληματικότητας. Συγκεκριμένα, ο συλληφθείς κατηγορείται ότι επιτέθηκε σε γυναίκα 46 ετών η οποία επέστρεφε στο σπίτι της.
Ο 30χρονος με τη βία, οδήγησε τη γυναίκα σε ερημικό και σκοτεινό σημείο, όπου και τη βίασε, σύμφωνα με τις αστυνομικές αρχές. Η γυναίκα στην προσπάθειά της να ξεφύγει από τον βιαστή της, δέχτηκε απανωτά χτυπήματα από τον 30χρονο. Στη συνέχεια και προκειμένου να κάμψει την αντίσταση που αυτή προέβαλε αποπειράθηκε να τη σκοτώσει, κλείνοντας με τα χέρια του τη μύτη και το στόμα της, χτυπώντας ταυτόχρονα το κεφάλι της στο έδαφος. Τελικά η γυναίκα που κατάφερε να ξεφύγει ειδοποίησε την ΕΛ.ΑΣ οπότε άμεσα οι αστυνομικές δυνάμεις αναζήτησαν, εντόπισαν και συνέλαβαν τον δράστη, ο οποίος στη συνέχεια, αναγνωρίστηκε με απόλυτη βεβαιότητα από το θύμα, που πλέον νοσηλεύεται εκτός κινδύνου, στο Γενικό Νομαρχιακό Νοσοκομείο Ρεθύμνου. Ο Πακιστανός οδηγήθηκε στον εισαγγελέα Ρεθύμνου ενώ οι αστυνομικοί συνεχίζουν την προανάκριση.
ΥΓ. Έλατε ρε παιδιά αφήστε τώρα τον ταξικό αδερφό μας!
Προσοχή στις προβοκάτσιες
Ουκρανικές ανοησίες χαρακτήρισε με ανακοίνωση της η διοίκηση του ρωσικού στόλου της Μαύρης Θάλασσας τις πληροφορίες που μεταδίδουν τα ουκρανικά μέσα παραπληροφόρησης και το Reuters περί δήθεν τελεσιγράφου του ναυάρχου Αλεξάντερ Βίτκο προς τις ουκρανικές δυνάμεις στην Κριμαία, να αποσυρθούν μέχρι τις 05.00 πμ, και πτος την κορβέτα «Θερμοπύλες» και το πλοίο «Slavutich», που βρίσκονται στον λιμένα της Σεβαστούπολης.
«Μετά τα όσα ζήσαμε στον πόλεμο της Γιουγκοσλαβίας στο Ιράκ και τη Συρία οι σκηνοθέτες της παραπληροφόρησης δεν έχουν νέα τρίκ και θα αποτύχουν»,είπε ο εκπρόσωπος του ρωσικού στόλου.
СЕВАСТОПОЛЬ, 3 марта. /ИТАР-ТАСС/. В Штабе Черноморского флота России назвали "полной чушью" сообщения украинских СМИ об ультиматуме командующего ЧФ вице-адмирала Александра Витко и планах штурма воинских частей Украины. "Мы уже привыкли к ежедневным обвинения украинских СМИ в проведении каких-то силовых действий по отношению к нашим украинским коллегам", - добавил представитель штаба. "Цель этих вбросов не нова, - продолжил собеседник. - Понятно, что за этим стоит. Ничего нового после Югославии, Ирака и Сирии эти "кукловоды" придумать не могут, но столкнуть нас лбами в Крыму им не удастся", - подчеркнул представитель штаба ЧФ России. Напомним, ранее СМИ сообщили о том, якобы командующий Витко выдвинул следующее требование: "Если до 5 часов утра завтрашнего дня они (украинские военные - прим.) не сдадутся, начнется настоящий штурм подразделений и частей ВС Украины по всему Крыму". По данным СМИ, личный состав корвета "Тернополь" и корабля "Славутич" должен сложить оружие к 18:00 мск 3 марта и покинуть корабли. Однако корабли и экипаж продолжают находиться у причала в Севастопольской бухте.
«Μετά τα όσα ζήσαμε στον πόλεμο της Γιουγκοσλαβίας στο Ιράκ και τη Συρία οι σκηνοθέτες της παραπληροφόρησης δεν έχουν νέα τρίκ και θα αποτύχουν»,είπε ο εκπρόσωπος του ρωσικού στόλου.
СЕВАСТОПОЛЬ, 3 марта. /ИТАР-ТАСС/. В Штабе Черноморского флота России назвали "полной чушью" сообщения украинских СМИ об ультиматуме командующего ЧФ вице-адмирала Александра Витко и планах штурма воинских частей Украины. "Мы уже привыкли к ежедневным обвинения украинских СМИ в проведении каких-то силовых действий по отношению к нашим украинским коллегам", - добавил представитель штаба. "Цель этих вбросов не нова, - продолжил собеседник. - Понятно, что за этим стоит. Ничего нового после Югославии, Ирака и Сирии эти "кукловоды" придумать не могут, но столкнуть нас лбами в Крыму им не удастся", - подчеркнул представитель штаба ЧФ России. Напомним, ранее СМИ сообщили о том, якобы командующий Витко выдвинул следующее требование: "Если до 5 часов утра завтрашнего дня они (украинские военные - прим.) не сдадутся, начнется настоящий штурм подразделений и частей ВС Украины по всему Крыму". По данным СМИ, личный состав корвета "Тернополь" и корабля "Славутич" должен сложить оружие к 18:00 мск 3 марта и покинуть корабли. Однако корабли и экипаж продолжают находиться у причала в Севастопольской бухте.
Η Σεβαστούπολη θα ενωθεί με την Κριμαία
-Ο πρόεδρος του Ανωτάτου συμβουλίου της Κριμαίας Βλαντίμιρ Κωνσταντίνοφ δήλωσε σήμερα ότι η Σεβαστούπολη θα είναι καλοδεχόυμενη στην Δημοκρατίας της Κριμαίας εφόσον οι κάτοικοι της αποφασίσουν να ενταχθούν στην Δημοκρατία στο δημοψήφισμα της 30ης Μαρτίου.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
104 χρόνια από την Μικρασιατική Προδοσία. Στην Αθήνα, ελήφθησαν οι «αποφάσεις» των οποίων η υλοποίηση ανετέθη στους Στεργιάδη και Χατζηανέστη. Το χρονικό όριο για την «λύση» ήταν τα μέσα Αυγούστου. Η Προδοσία θα γινόταν σε 54 ημέρες. Της Παναγίας. Την Τρίτη 21η Ιουνίου 1922 ο κύκλος των Προδοτών περιελάμβανε τον Γλύξμπουργκ, τους Πέντε που εκτελέστηκαν, τον 6ο Χατζηανέστη , τον Στεργιάδη τον Τριανταφυλλάκο, και τον Τρικούπη ο οποίος δεν είχε ακόμα ανακοινωθεί. Το μυστικό το γνώριζαν και ο Ρούφος και ο Μέγας Δάσκαλος της Στοάς των Αθηνών και ο Άγγλος Πρέσβης. Χατζηανέστης και Στεργιάδης θα έφευγαν για την Σμύρνη την Πέμπτη. Από τους Τούρκους το μυστικό το ήξερε ο Κεμάλ. Στο Λονδίνο το ήξεραν, ο Λόϋδ Τζώρτζ και ο Μπάλφουρ και η Μεγάλη Στοά. Όλοι οι άλλοι γνώριζαν ότι "η λύση" του Ανατολικού θα ήταν στρατιωτική. Ο Κεμάλ έχτιζε τον μύθο του.
Το Λονδίνο κατηγορούσε τους Γάλλους και τους Ιταλούς ότι εγκατέλειψαν τους Χριστιανούς, ενω και το Παρίσι και η Ρώμη ειχαν λάβει εγγυήσεις α...
-
Αρχίζω από το τέλος. Σημίτης, Παπαδήμος, Καραμανλής, Αλογοσκούφης, Στουρνάρας, Χριστοδουλάκης, Προβόπουλος, Αβάπτιστος του Παπανδρέου, Συ...











