19/4/25

19 Απριλίου 1967. Δυο εικοσιτετράωρα πριν βγουν τα τανκ. Οι τίτλοι από την "Ελευθερία" και την "Μακεδονία" . Οι «Ντεσπεράντος» Αποστατες του Μητσοτάκη , θα κατέβαιναν μόνοι τους στις εκλογές όπου δεν θα έβρισκαν ούτε τη φήφο τους

Οι εφημερίδες πρόβαλαν το άρθρο των Ταϊμς της Νέας Υόρκης, (της Ιουδαϊκης Οικογενείας Σουλτσμπέργκερ), που ανέφερε ότι «είναι απαράδεκτος η στρατιωτική δικατατορία». 

Ο Ανδρέας παράλληλα, κατήγγειλε ως προβοκάτορες, όσους έλεγαν ότι στις  εκλογές της 28ης Μαΐου θα εκρίνοντο  και ο Κοκός  Γκλυξμπουργκ, και οι Ηρακλείς του Στέμματος. 


 

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αχχχ!!! Πού'σαι κυρ-Γιωργη Παπαδοπουλε να μας σώσεις!!! Χωρίς όμως τους διαφορους Πλεύρηδες, Βορίδηδες κ.τ.λ. που είχες μαζέψει τότε!!! Αχχχ!!! Τί μας μένει πια να πούμε παρά μόνο αχ και βαχ!!!

Ανώνυμος είπε...

Ή αλλιώς.... πού'σαι Ζώη Μπεχλη να μας σώσεις! Καλή Ανάσταση κύριε Χατζάρα, καλή Ανάσταση κύριε Ζώη!

Ημέρες του 1925. Σαν σήμερα, εκδηλώθηκε το Κίνημα του Θεόδωρου Παγκάλου, κατά των Κλεπτοφιλελέ Κυβερνήσεων Μιχαλακόπουλου-Κονδύλη. Το ΚΚΕ υποστήριξε το Κίνημα

Τη νύχτα της 24ης Ιουνίου 1925 εκδηλώθηκε το «κυοφορούμενο», αλλά και έντονα «διαφημιζόμενο» από τις 15 Ιουνίου κίνημα του Στρατηγού Θεόδωρο...