Καθυστερημένο αλλά σημαντικό.
Το Μέγα Σάββατο στο Τάρπον Σπρινγκς της Φλόριντα στο χωρίο των σφουγγαράδων στήθηκε τεράστια αστυνομική επιχείρηση, με την συμμετοχή σκύλων, ελικοπτέρου, οχήματος υποκλοπής τηλεφωνικών συνομιλιών, και ειδικών δυνάμεων τοπικών αρχών και του Υπουργείου Εσωτερικής Ασφάλειας ΗΠΑ για την...''ανακάλυψη'' και ''εξουδετέρωση εκρηκτικών'' ΜΕΣΑ στον καθεδρικό του Αγίου Νικολάου. Για ώρες, από απόγευμα Μ. Σάββατου ίσαμε λίγο πριν την Ανάσταση, σκύλοι και αστυνομικοί έψαχναν μέσα στην εκκλησία(!!!), ενώ τα...βεγγαλικά θα έπεφταν έξω. Η ρήψη βεγγαλικών ''βαφτίστηκε'' περίπου ως επικείμενη...''τρομοκρατική ενέργεια'', από τους ''κακούς 'Έλληνες που δημιουργούν προβλήματα με την Ανάσταση και τα Επιφάνεια''.
Κάμερες ακόμα και έξω από...καφενείο για να ''καταγραφούν οι δράστες ρήψης εκρηκτικών'' (''βαρελότων''). Συστηματικός ''διωγμός'' με πρόστιμα χωρίς λόγο και αιτία, ακόμα και Ελληνοαμερικανών οδηγών αυτοκινήτων από την τοπική αστυνομία.
Περισσότερα στο www.kalami.net
ΥΓ1. Η υπόθεση
βρωμάει από μακριά, διότι τόσο η Αρχιεπισκοπή όσο και η Μητρόπολη της Ατλάντα, πήγανε πάσο , καθώς και ο υποψήφιος δήμαρχος Τάρπον Σπρινγκς Χριστόφορος Αλαχούζος (;) που είναι Καλύμνιος. Και στην Κάλυμνο η Ανάσταση είναι… εκρηκτική.
Το Τάρπον Σπρινγκς που το θυμήθηκε μέχρι και ο Ομπάμα στην πρόσφατη προσευχή (μετά φέτας) για τον ξεσηκωμό του 21, δεν είναι πια ελληνικό χωριό. Από τους 22.000 κατοίκους μόνο το 20% είναι ελληνικής καταγωγής και μόνο το 9% ομιλεί την ελληνική στο σπίτι.
ΥΓ.2
Αν το εκαναν αυτό, (δηλ. το εθιμο με τα μπομπακια), οι εβραιοι σε οποια εβραιογειτονια τους, θα τολμουσαν να πανε οι μπατσοι και πολυ περισσοτερο να απειλουν αυτους που θελουν να κρατησουν ζωντανα τα θρησκευτικα τους εθιμα και πιστευω;
Εκει θα εβλεπες απ' το πρωϊ μεχρι το βραδυ τα μεγαλα τσοντοκαναλα των εβραιων απ ακρου σ' ακρο στις ΗΠΑ να ωρυονται για νεα ολοκαυτωματα και νεες διωξεις εβραιων λογω των θρησκευτικων τους πεποιθησεων.
Ο δε τοπικος Σεριφης θα ειχε τεθει σε διαθεσιμοτητα και θα ηταν ετοιμος να φαει την κλωτσια οριστικως και αμετακλητως ως.........αντισιμητης.
Για τους εκει ντοπιους πολιτικαντηδες της κεντρικης Φλοριδας δεν το συζητω.
Ο υπ' αριθμον ενα κωλογλυφτης των οβριων ειναι ο μισελλην κογκρεσμαν Gus Μπιλιρακης ο οποιος "κληρονομησε" την εδρα του απ' τον πατερα του δικην κληρονομικου δικαιου, και ο οποιος καθε τρις και λιγο κανει τζαμπα ταξιδακια στο ισραηλ για "μετεκπαιδευση" δηλ. πως να ψηφιζει νομοθετηματα που οφελουν ΜΟΝΟ τους οβριους και το ισραηλ τους.
Αλλα αυτοι ειμαστε εμεις οι Ελληνες.
Και του εξωτερικου και του εσωτερικου.
Βγηκανε 10 νοματαιοι που προσπαθουν και ειναι ικανοι να βαλουν μια ταξη στην Πατριδα και τους κλεισαμε στην φυλακη ενω ταυτοχρονα τους φωναζουμε "Ναζι και Δολοφονους".
Και μετα παραπονιομαστε γιατι ο κοσμος κι ο ντουνιας μας γραφει στ' αρχιδια του.
Γράφει ο Σπύρος Χατζάρας . Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΗΓΟ. Ανένδοτος για να φύγουν οι Ψεύτες,οι κλέφτες,και οιΠροδότες.«Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων….»...
25/4/14
Ευρω-unfair
Οπα! Εδώ ήρθαμε. Ευρωπαϊκό δεν πληρώνω δεν πληρώνω. Η ΕΕ θα δώσει βοήθεια στο Κίεβο για να αποπληρώσει το χρέος της προς την OAO Gazprom, δήλωσε χθες από τη Μπρατισλάβα, ο γερμανός κομισάριος ενέργειας της ΕΕ, χερ Guenther Oettinger, αλλά διευκρίνισε ότι τα χρήματα που θα δοθούν θα αφορούν στους λογαριασμούς που η ΕΕ θα κρίνει ως δικαιολογημένους (justified), και όχι στις χρεώσεις που θα κριθούν καταχρηστικές (unfair).
Αντε ρε παιδιά. Αυτό λέω και εγώ και δεν με ακούνε.
Να πληρώσουμε τους φόρους που είναι justified και όχι τους unfair και τα χαράτσια και να ξοφλήσουμε με justified επιτόκιο τα δάνεια που πήρε η χώρα μας και όχι τα unfair εποτόκια του τραπεζικού καρτέλ που στείνει το λίμπορ του Λονδίνου. Εμπρός στο δρόμο που χάραξε η δωροθέα.
Αντε ρε παιδιά. Αυτό λέω και εγώ και δεν με ακούνε.
Να πληρώσουμε τους φόρους που είναι justified και όχι τους unfair και τα χαράτσια και να ξοφλήσουμε με justified επιτόκιο τα δάνεια που πήρε η χώρα μας και όχι τα unfair εποτόκια του τραπεζικού καρτέλ που στείνει το λίμπορ του Λονδίνου. Εμπρός στο δρόμο που χάραξε η δωροθέα.
22/4/14
Ο ΝΤΟΝ ΚΙΧΟΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΛΑΙΑΝΘΡΩΠΟΙ
Εἶναι Δεδηλωμένον πλέον ὃτι ἐμεῖς εἲμεθα Καλοί ἐπιχθόνιοι, δηλαδή Καλοί ἂνθρωποι, καὶ ἒχομεν συνυπογράψει τὴν Δεδηλωμένην Σπύρου Χατζάρα περί τοῦ θέματος.
Δὲν ἀνήκομεν ὡς ἐκ τούτου εἰς τὴν Συνομοταξίαν ἐκείνων οἱ ὁποῖοι ἀποζητοῦν κουβάδες αἳματος εἲτε εἶναι ἰσλαμισταί, ὃπως κατήγγειλε πρὸ ἡμερῶν χριστιανή Ἡγουμένη ἐκ Συρίας, εἰς τὴν «Ντόϋτσε Βέλλε», εἲτε εἶναι ὀπαδοί τοῦ Καμένοφ. Οὒτε ἀνήκομεν εἰς τὴν Ὁμοταξίαν τῶν Κομμουνίστας οἱ ὁποῖοι τραγουδοῦν ἀκόμη: «Ἀφοῦ ἒτσι κι ἀλλιῶς ἡ Γῆ θὰ γίνῃ κόκκινη ἢ κόκκινη ἀπὸ ζωή ἢ κόκκινη ἀπὸ θάνατο θὰ φροντίσουμε ἐμεῖς γι’ αὐτὸ...»
Ὃπως λοιπόν ὑπάρχουν Καλοί ἐπιχθόνιοι, οἱ Ἂν-θρωποι, ὑπάρχουν Κά-θρωποι, Ὑπά-θρωποι ἀλλά καὶ Παλαιά-θρωποι.
Παλαιάθρωπος ἦτο καὶ Ντόν Κιχότε τοῦ Θερβάντες. Παλαιάθρωπος ἀλλά ὁ πλέον συμπαθής χαρακτήρ τῆς Κλασσικῆς διηγηματογραφίας.
Σήμερον τὴν 17ην Ἀπριλίου ἑορτάζομεν τὴν ἐπέτειον τῆς ἐπιστροφῆς τοῦ Ντόν Κιχότε, ἓνα χιλιόμετρο ἒξω ἀπὸ τὴν Νέα Μανωλάδα εἰς τα σύνορα Ἀχαΐας Ἠλείας. Ἐκεῖ ἐνεφανίσθησαν 40-50 φαντάσματα, κάπως ὡς ἀνύπαρκτες ὀντότητες. Πρῶτος εἶδεν αὐτὰ τὰ φαντάσματα, ὁ ἐλαφροΐσκιωτος βοηθός ἐκείνου ὁ Σάντσο Πάντσα, ὃταν αὐτὰ εἶχαν πλησιάσει πολύ κοντὰ καὶ ἀνέμιζαν λοστούς καὶ ρόπαλα. Τότε λοιπόν ὁ ἒφιππος Ντόν Κιχότε, τὴν 17ην Ἀπριλίου 2013, ὡς νεαρός καὶ ἀξιόμαχος, ἃρπαξεν τὸ δίκανον κυνηγετικόν του ξίφος καὶ τὰ ἒτρεψεν εἰς φυγήν τοὺς ἀνύπαρκτους γεμίζοντάς τὰ πόδια των μὲ σκάγια.
Ἡ ἐπιστροφή ὃμως τοῦ νεανία Ντόν Κιχότε, ὁ ὁποῖος συνεχίζει εἰς τὸ διηνεκές νὰ καταδιώκει ἀνύπαρκτους καὶ φαντάσματα, αὐτήν τὴν φοράν ἐπέσυρεν τὴν μῆνιν τῶν φίλων τῶν λαθραίων, τῶν ἀνύπαρκτων καὶ τῶν ἂλλων εγκληματικῶν στοιχείων, οἱ ὁποῖοι ὡς φαντάσματα εἰσβάλλουν εἰς τὴν Ἑλλάδα.
Τότε, κατὰ ἐντολήν τῆς Εὐρωπαίας Στρατηγίνας Cecilia Malmström ἒχρισεν τὰ φαντάσματα αὐτὰ ὁ Φαλακρός τοῦ «Σπηλαίου τῶν Ἀθανάτων», ὡς ἀνθρώπους διὰ νὰ ἀποκτήσουν ὓπαρξιν καὶ νὰ ἐκδιωχθῇ νομικῶς ὁ Ντόν Κιχότε, ὁ οποῖος ἐκτίει ποινήν εἰς ἀγροτικάς φυλακάς.
Οἱ δὲ ἒκπληκτοι κάτοικοι τῆς περιοχῆς διεσύρθησαν εἰς τὸ ΔΙΕΘΝΕΣ ὡς «ἀνθρωποφάγοι» καὶ τὰ προϊόντα των ἀπηγορεύθησαν ὡς «αἱματηραί φράουλαι».
Ἀντὶ λοιπόν νὰ κλαίομεν, διότι ἐθανατώθη τὸ Γελαστόν, τὸ Σκυθρωπόν καὶ τὸ Ἀνέκφραστον Παιδίον, ὁ Μέγας Παῖς, ὁ Ἂδωνις, διὰ τῆς Ἀνοχῆς τοῦ Ὑπέρ-Ποντίου Πελάτου, τοῦ Γκόλντμαν Σάκς ΧρηματοΣοροῦ, Ἀντί νὰ κλαίομεν καὶ νὰ ὀδυρόμεθα, διὰ αἱματοβρεγμένων λαμά... λαμαρινῶν, χαράσοντες τὴν ἡμῶν ράχην, διὰ τὸν υἱόν Ἰμάν Νουέλ, τὸν ὀνομαζόμενον σήμερον Ἰμάμ Νέλ, Ἀντὶ νὰ θρηνοῦμεν τὸν ἣρωα, λοιπόν, κάποιον ὀνομαζόμενον Ἀθάνάσιον Κλαρᾶν ἢ Μιζερίαν, ὃστις οὐδέποτε κατεδικάσθη εἰς θάνατον, ἀλλά ἐγκατελείφθη ἐκ τοῦ Ὑπερ-Ποντίου Πελάτου, μὲ συνέπεια νὰ συλληφθῇ εἰς Τροίαν – Πέργαμον καὶ χωρίς νὰ ὁδηγηθῇ εἰς τὴν Ρώμην ἀπεκεφαλίσθη καὶ ἡ κάρα αὐτοῦ ἐτέθη εἰς δημοσίαν θέασιν παρὰ τοῖς Τρικάλοις, ἐπιτρέπομεν εἰς φαντάσματα νὰ σκυλεύουν τὸ δέρας τῶν Ἑλλήνων ἀγροτῶν.
Πρὸς τοῦτο ἐντάσσω ὃλους τοὺς ἀπελθόντας Γραικούς Εὐρωβουλευτάς, εἰς ἓνα κόμμα, τὸ κόμμα τῶν «Γραικῶν Εὐρωβουλευτῶν».
Ὃλους λοιπόν αὐτοὺς ἀλλά καὶ ὃλους τοὺς Εὐρωβουλευτάς, πλὴν τοῦ Nigel Farage, ἀποκαλῶ ὡς «πολιτικά σκουπίδια» καὶ «κοινωνικά παράσιτα» τῆς Εὐρώπης.
Ἂς ἀποδείξουν τὸ ἀντίθετον. Ἐπὶ πλέον καταγγέλω ὃλους τοὺς ἐξουσιάζοντας τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως ὡς διὰ τὰς μυριάδας αὐτοκτονούντων εἰς τὴν Εὐρωπαϊκήν Ἓνωσιν ἀπὸ τὸ 2008 μὲ τὴν ἒναρξιν τῆς Διεθνοῦς Οἰκονομικῆς Κρίσεως ἒως τὸ 2014, ὑπευθύνους διὰ ἐγκλήματα κατὰ τῆς Ἀνθρωπότητος.
Γεώργιος Δ. Κανελλόπουλος
Οὐψάλα Σουηδία
Δὲν ἀνήκομεν ὡς ἐκ τούτου εἰς τὴν Συνομοταξίαν ἐκείνων οἱ ὁποῖοι ἀποζητοῦν κουβάδες αἳματος εἲτε εἶναι ἰσλαμισταί, ὃπως κατήγγειλε πρὸ ἡμερῶν χριστιανή Ἡγουμένη ἐκ Συρίας, εἰς τὴν «Ντόϋτσε Βέλλε», εἲτε εἶναι ὀπαδοί τοῦ Καμένοφ. Οὒτε ἀνήκομεν εἰς τὴν Ὁμοταξίαν τῶν Κομμουνίστας οἱ ὁποῖοι τραγουδοῦν ἀκόμη: «Ἀφοῦ ἒτσι κι ἀλλιῶς ἡ Γῆ θὰ γίνῃ κόκκινη ἢ κόκκινη ἀπὸ ζωή ἢ κόκκινη ἀπὸ θάνατο θὰ φροντίσουμε ἐμεῖς γι’ αὐτὸ...»
Ὃπως λοιπόν ὑπάρχουν Καλοί ἐπιχθόνιοι, οἱ Ἂν-θρωποι, ὑπάρχουν Κά-θρωποι, Ὑπά-θρωποι ἀλλά καὶ Παλαιά-θρωποι.
Παλαιάθρωπος ἦτο καὶ Ντόν Κιχότε τοῦ Θερβάντες. Παλαιάθρωπος ἀλλά ὁ πλέον συμπαθής χαρακτήρ τῆς Κλασσικῆς διηγηματογραφίας.
Σήμερον τὴν 17ην Ἀπριλίου ἑορτάζομεν τὴν ἐπέτειον τῆς ἐπιστροφῆς τοῦ Ντόν Κιχότε, ἓνα χιλιόμετρο ἒξω ἀπὸ τὴν Νέα Μανωλάδα εἰς τα σύνορα Ἀχαΐας Ἠλείας. Ἐκεῖ ἐνεφανίσθησαν 40-50 φαντάσματα, κάπως ὡς ἀνύπαρκτες ὀντότητες. Πρῶτος εἶδεν αὐτὰ τὰ φαντάσματα, ὁ ἐλαφροΐσκιωτος βοηθός ἐκείνου ὁ Σάντσο Πάντσα, ὃταν αὐτὰ εἶχαν πλησιάσει πολύ κοντὰ καὶ ἀνέμιζαν λοστούς καὶ ρόπαλα. Τότε λοιπόν ὁ ἒφιππος Ντόν Κιχότε, τὴν 17ην Ἀπριλίου 2013, ὡς νεαρός καὶ ἀξιόμαχος, ἃρπαξεν τὸ δίκανον κυνηγετικόν του ξίφος καὶ τὰ ἒτρεψεν εἰς φυγήν τοὺς ἀνύπαρκτους γεμίζοντάς τὰ πόδια των μὲ σκάγια.
Ἡ ἐπιστροφή ὃμως τοῦ νεανία Ντόν Κιχότε, ὁ ὁποῖος συνεχίζει εἰς τὸ διηνεκές νὰ καταδιώκει ἀνύπαρκτους καὶ φαντάσματα, αὐτήν τὴν φοράν ἐπέσυρεν τὴν μῆνιν τῶν φίλων τῶν λαθραίων, τῶν ἀνύπαρκτων καὶ τῶν ἂλλων εγκληματικῶν στοιχείων, οἱ ὁποῖοι ὡς φαντάσματα εἰσβάλλουν εἰς τὴν Ἑλλάδα.
Τότε, κατὰ ἐντολήν τῆς Εὐρωπαίας Στρατηγίνας Cecilia Malmström ἒχρισεν τὰ φαντάσματα αὐτὰ ὁ Φαλακρός τοῦ «Σπηλαίου τῶν Ἀθανάτων», ὡς ἀνθρώπους διὰ νὰ ἀποκτήσουν ὓπαρξιν καὶ νὰ ἐκδιωχθῇ νομικῶς ὁ Ντόν Κιχότε, ὁ οποῖος ἐκτίει ποινήν εἰς ἀγροτικάς φυλακάς.
Οἱ δὲ ἒκπληκτοι κάτοικοι τῆς περιοχῆς διεσύρθησαν εἰς τὸ ΔΙΕΘΝΕΣ ὡς «ἀνθρωποφάγοι» καὶ τὰ προϊόντα των ἀπηγορεύθησαν ὡς «αἱματηραί φράουλαι».
Ἀντὶ λοιπόν νὰ κλαίομεν, διότι ἐθανατώθη τὸ Γελαστόν, τὸ Σκυθρωπόν καὶ τὸ Ἀνέκφραστον Παιδίον, ὁ Μέγας Παῖς, ὁ Ἂδωνις, διὰ τῆς Ἀνοχῆς τοῦ Ὑπέρ-Ποντίου Πελάτου, τοῦ Γκόλντμαν Σάκς ΧρηματοΣοροῦ, Ἀντί νὰ κλαίομεν καὶ νὰ ὀδυρόμεθα, διὰ αἱματοβρεγμένων λαμά... λαμαρινῶν, χαράσοντες τὴν ἡμῶν ράχην, διὰ τὸν υἱόν Ἰμάν Νουέλ, τὸν ὀνομαζόμενον σήμερον Ἰμάμ Νέλ, Ἀντὶ νὰ θρηνοῦμεν τὸν ἣρωα, λοιπόν, κάποιον ὀνομαζόμενον Ἀθάνάσιον Κλαρᾶν ἢ Μιζερίαν, ὃστις οὐδέποτε κατεδικάσθη εἰς θάνατον, ἀλλά ἐγκατελείφθη ἐκ τοῦ Ὑπερ-Ποντίου Πελάτου, μὲ συνέπεια νὰ συλληφθῇ εἰς Τροίαν – Πέργαμον καὶ χωρίς νὰ ὁδηγηθῇ εἰς τὴν Ρώμην ἀπεκεφαλίσθη καὶ ἡ κάρα αὐτοῦ ἐτέθη εἰς δημοσίαν θέασιν παρὰ τοῖς Τρικάλοις, ἐπιτρέπομεν εἰς φαντάσματα νὰ σκυλεύουν τὸ δέρας τῶν Ἑλλήνων ἀγροτῶν.
Πρὸς τοῦτο ἐντάσσω ὃλους τοὺς ἀπελθόντας Γραικούς Εὐρωβουλευτάς, εἰς ἓνα κόμμα, τὸ κόμμα τῶν «Γραικῶν Εὐρωβουλευτῶν».
Ὃλους λοιπόν αὐτοὺς ἀλλά καὶ ὃλους τοὺς Εὐρωβουλευτάς, πλὴν τοῦ Nigel Farage, ἀποκαλῶ ὡς «πολιτικά σκουπίδια» καὶ «κοινωνικά παράσιτα» τῆς Εὐρώπης.
Ἂς ἀποδείξουν τὸ ἀντίθετον. Ἐπὶ πλέον καταγγέλω ὃλους τοὺς ἐξουσιάζοντας τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως ὡς διὰ τὰς μυριάδας αὐτοκτονούντων εἰς τὴν Εὐρωπαϊκήν Ἓνωσιν ἀπὸ τὸ 2008 μὲ τὴν ἒναρξιν τῆς Διεθνοῦς Οἰκονομικῆς Κρίσεως ἒως τὸ 2014, ὑπευθύνους διὰ ἐγκλήματα κατὰ τῆς Ἀνθρωπότητος.
Γεώργιος Δ. Κανελλόπουλος
Οὐψάλα Σουηδία
Ο μετεωρίτης
Τον σπρώχνουν με τα 1000. Είναι 39 ετών. 21 ετών έγινε μέλος του «κεντρώου, Partito Popolare Italiano, το 1999, 24 ετών έγινε επαρχιακός γραμματέας του κόμματος στην περιοχή της Φλωρεντίας. Το καλοκαίρι του 2004, 29 ετών ηγήθηκε της κεντρο-αριστερής συμμαχίας και εκλέχθηκε Πρόεδρος της Επαρχίας της Φλωρεντίας. Το 2009, 34 ετών εκλέχτηκε δήμαρχος Φλωρεντίας, και τωρα ανέλαβε Τόνι Μπλερ της Ιταλίας.
Ότι τον σπρώχνουν τον σπρώχνουν.
Οι «The Times of Israel» σημείωναν ότι έχει φιλοισραηλινό προφίλ. Όταν επισκέφθηκε το Ισραήλ δήλωσε: « Israel is a country that is surrounded by organizations that wish its destruction, starting with Iran. Israel has a right to live without threats ».
Και η εκτίμηση για τον Ιταλό Τόνι Μπλερ: "Renzi attended a demonstration entitled “For the Truth, for Israel,” during which Israeli and Italian flags were waved. «I don’t really know why, but he has always shown very pro-Israel ideas the few times he talked about foreign policy», said Nathan Servi, a Jewish native of Florence who has been following Renzi’s political career closely over the years. “It seems we may get a European center-left prime minister who doesn’t hate Israel after all. A slight pro-Atlanticist swing may be expected, as well as a more careful consideration of Israel’s stances in Middle Eastern policy».
ΥΓ. Έχει και μια κόρη που τη λένε Εσθήρ. Βρήκα και κάτι παλιούς του «συγγενείς» τον Raffaele και τη Stella Recchi από τη Γένοβα που βαπτίστηκαν. Όποιος ξέρει περισσότερα ας βοηθήσει.
Ότι τον σπρώχνουν τον σπρώχνουν.
Οι «The Times of Israel» σημείωναν ότι έχει φιλοισραηλινό προφίλ. Όταν επισκέφθηκε το Ισραήλ δήλωσε: « Israel is a country that is surrounded by organizations that wish its destruction, starting with Iran. Israel has a right to live without threats ».
Και η εκτίμηση για τον Ιταλό Τόνι Μπλερ: "Renzi attended a demonstration entitled “For the Truth, for Israel,” during which Israeli and Italian flags were waved. «I don’t really know why, but he has always shown very pro-Israel ideas the few times he talked about foreign policy», said Nathan Servi, a Jewish native of Florence who has been following Renzi’s political career closely over the years. “It seems we may get a European center-left prime minister who doesn’t hate Israel after all. A slight pro-Atlanticist swing may be expected, as well as a more careful consideration of Israel’s stances in Middle Eastern policy».
ΥΓ. Έχει και μια κόρη που τη λένε Εσθήρ. Βρήκα και κάτι παλιούς του «συγγενείς» τον Raffaele και τη Stella Recchi από τη Γένοβα που βαπτίστηκαν. Όποιος ξέρει περισσότερα ας βοηθήσει.
Η απεξάρτηση
Στο ερώτημα «τα δικά μας ποια θα είναι»; Απαντώ.
Η απεξάρτηση από την παγκόσμια Χούντα της υπερ-ατλαντικής ελίτ .
Η απεξάρτηση από την παγκόσμια Χούντα της υπερ-ατλαντικής ελίτ .
Οι yesmen του Αφεντικού
Από το «έγκυρο ρεπορτάζ» του «πρώτου Θέματος».
Με το σλόγκαν «yes, we can» υποδέχθηκε ο Ρέντζι τον Ομπάμα κατά τη διάρκεια κοινής συνέντευξης Τύπου. Η φρεσκάδα του νέου Ιταλού πρωθυπουργού γοήτευσε τον Μπαράκ Ομπάμα, ο οποίος δήλωσε πως τον «εξέπληξε η ενέργεια και το όραμα του Ματέο».
Αφού ο Ομπάμα «γοητεύτηκε» από το «Όραμα» του Ρέντζι που είπε «yes»,
και ο τηλε-αρχηγός των τηλε-κατευθυνόμενων, μιλώντας στην πρωινή τηλεοπτική εκπομπή του ΑΝΤ1. σημείωσε πως αυτά που ο ίδιος λέει, προσιδιάζουν στις «θέσεις» του νέου πρωθυπουργού της Ιταλίας, Ματέο Ρέντζι.
Όπως γοητεύτηκε από τον Ματεο ο Ομπάμα , γοητεύτηκε με τον Σταύρο το πρακτορείο Economist που έγραψε έναν ακάθιστο ύμνο για τον 50χρονο Τήλε- αρχηγό «που γυρίζει την Ελλάδα με T-shirt, αθλητικά παπουτσια και το χαρακτηριστικό του σακίδιο, μιλώντας στους ψηφοφόρους που έχουν απαυδήσει με τους παραδοσιακούς πολιτικούς, για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής, και προωθώντας την αξιοκρατία και τη δημιουργία θέσεων εργασίας για τους νέους».
Ιδού η νέα Ιδεολογία. Στον Ομπάμα λέμε «Υes, we can» δηλαδή, για μια «δίκαιη Ευρώπη». Διότι, όπως υποσχέθηκε ο Ματέο Ρέντζι, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στο Τορίνο, από το 2015, θα αυξηθούν οι συντάξεις που είναι κατώτερες των 1.000 ευρώ, ενώ σκοπεύει να μειώσει το όριο των ετήσιων αποδοχών των μάνατζερ του δημοσίου στις 238.000 ευρώ. (Από το 2015).
Και επειδή το αφεντικό λέει ότι , «οι μούτσοι που γαμούσαμε τώρα καπετάνιοι», ο Σταύρος, κατήγγειλε τον «αριστερό λαϊκισμό», που λέει μούτσο, «μείνε εκεί, θα ψηφίσω ένα νόμο και θα γίνεις καπεταναίος».
Τα Πρόβατα που πανηγύριζαν επειδή τα έβγαλαν στην (Κρεατ)ΑΓΟΡΑ, βαλάζουν και μετά τη σούβλα και θα ψηφίσουν όπως τα συμβούλεψε το αφεντικό.
Το πρακτορείο Economist το έχει σίγουρο .Το Ποτάμι έχει μαζέψει ψηφοφόρους με ιλιγγιώδη ταχύτητα, φθάνοντας στην τρίτη θέση με ποσοστό 11-15%, μέσα σε τρεις εβδομάδες από τη σύστασή του.
Με το σλόγκαν «yes, we can» υποδέχθηκε ο Ρέντζι τον Ομπάμα κατά τη διάρκεια κοινής συνέντευξης Τύπου. Η φρεσκάδα του νέου Ιταλού πρωθυπουργού γοήτευσε τον Μπαράκ Ομπάμα, ο οποίος δήλωσε πως τον «εξέπληξε η ενέργεια και το όραμα του Ματέο».
Αφού ο Ομπάμα «γοητεύτηκε» από το «Όραμα» του Ρέντζι που είπε «yes»,
και ο τηλε-αρχηγός των τηλε-κατευθυνόμενων, μιλώντας στην πρωινή τηλεοπτική εκπομπή του ΑΝΤ1. σημείωσε πως αυτά που ο ίδιος λέει, προσιδιάζουν στις «θέσεις» του νέου πρωθυπουργού της Ιταλίας, Ματέο Ρέντζι.
Όπως γοητεύτηκε από τον Ματεο ο Ομπάμα , γοητεύτηκε με τον Σταύρο το πρακτορείο Economist που έγραψε έναν ακάθιστο ύμνο για τον 50χρονο Τήλε- αρχηγό «που γυρίζει την Ελλάδα με T-shirt, αθλητικά παπουτσια και το χαρακτηριστικό του σακίδιο, μιλώντας στους ψηφοφόρους που έχουν απαυδήσει με τους παραδοσιακούς πολιτικούς, για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής, και προωθώντας την αξιοκρατία και τη δημιουργία θέσεων εργασίας για τους νέους».
Ιδού η νέα Ιδεολογία. Στον Ομπάμα λέμε «Υes, we can» δηλαδή, για μια «δίκαιη Ευρώπη». Διότι, όπως υποσχέθηκε ο Ματέο Ρέντζι, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στο Τορίνο, από το 2015, θα αυξηθούν οι συντάξεις που είναι κατώτερες των 1.000 ευρώ, ενώ σκοπεύει να μειώσει το όριο των ετήσιων αποδοχών των μάνατζερ του δημοσίου στις 238.000 ευρώ. (Από το 2015).
Και επειδή το αφεντικό λέει ότι , «οι μούτσοι που γαμούσαμε τώρα καπετάνιοι», ο Σταύρος, κατήγγειλε τον «αριστερό λαϊκισμό», που λέει μούτσο, «μείνε εκεί, θα ψηφίσω ένα νόμο και θα γίνεις καπεταναίος».
Τα Πρόβατα που πανηγύριζαν επειδή τα έβγαλαν στην (Κρεατ)ΑΓΟΡΑ, βαλάζουν και μετά τη σούβλα και θα ψηφίσουν όπως τα συμβούλεψε το αφεντικό.
Το πρακτορείο Economist το έχει σίγουρο .Το Ποτάμι έχει μαζέψει ψηφοφόρους με ιλιγγιώδη ταχύτητα, φθάνοντας στην τρίτη θέση με ποσοστό 11-15%, μέσα σε τρεις εβδομάδες από τη σύστασή του.
21/4/14
Το Δημοψήφισμα της Σκωτίας
Με το καλό και στα δικά μας
Οι κυλιόμενες δημοσκοπήσεις στη Σκωτία, που παρακολουθούν τις «εξελίξεις» στις διαθέσεις της Κοινής Γνώμης για το δημοψήφισμα για την ανεξαρτησία που θα γίνει στις 18 Σεπτεμβρίου που δημοσιεύτηκαν χθες, έδειξαν ότι το «ΝΑΙ» στην ανεξαρτησία συνέχισε την άνοδό του και ανέβηκε στο 39%, ενώ το «ΟΧΙ», που ξεκίνησε στο 53%, όταν ανακοινώθηκε το δημοψήφισμα έχει πέσει στο 42%, και οι «αναποφάσιστοι» είναι 19%.
Σύμφωνα με την δημοσκόπηση της ICM για την εφημερίδα «Scotland on Sunday», το κίνημα υπέρ της ανεξαρτησίας έχει φτάσει στο 39% και χρειάζονται μόνο 3% για να κερδίσει την ανεξαρτησία, καθώς το ΟΧΙ έπεσε στο 42 % .
Η έρευνα αποκάλυψε τη σημασία της ψήφου των πολιτών της Σκωτίας η οποίοι «έχουν γεννηθεί στην Αγγλία» από τους οποίους μόνο το 28% υποστηρίζει την ανεξαρτησία. Αντίθετα αν ληφθούν υπόψη μόνον οι ψήφοι εκείνων που γεννήθηκαν στη Σκωτία, το αποτέλεσμα θα είναι συντριπτικό της Ανεξαρτησίας.
Ο κ. Μπλερ Τζέκινς, ο επικεφαλής της Εκλογικής Επιτροπής του ΝΑΙ είπε στο RIA Novosti ότι τα ποιοτικά στοιχεία των δημοσκοπήσεων δείχνουν ότι οι «γυναίκες ψηφοφόροι» και οι υποστηρικτές των «Εργατικών» μεταστρέφονται προς το ΝΑΙ και ότι «η αρνητικότητα της εκστρατείας του Γουέστμινστερ, για το ΟΧΙ είναι ο καλύτερος προπαγανδιστής του ΝΑΙ».
Η εκστρατεία του ΟΧΙ προσπαθεί να φοβίσει τους Σκωτσέζους λέγοντας του , ότι δεν θα έχουν την κάλυψη του ΝΑΤΟ, ότι θα χάσουν την λίρα και την βασίλισσα, και ότι δεν θα είναι μέλη της ΕΕ, ενώ έτσι και αλλιώς η πλειοψηφία θέλει να φύγει από την ΕΕ, αφού το σύνολο της Ευρώπης και η Σκωτία, ελέγχονται από την υπερ-Ατλαντική ελίτ της Bilderberg .Των μεγάλων τραπεζιτών με το τραπεζικό καρτέλ, των πετρελαϊκών και των άλλων μεγάλων εταιρειών και των βαρόνων των μέσων αποβλάκωσης που εκτείνονται και στις δυο ακτές του Ατλαντικού την ΕΕ και τις ΗΠΑ.
Όπως φαίνεται στη Σκωτία υπάρχουν πάρα πολλοί που θέλουν να αποσχιστούν από τη Bilderberg και την υπερ-Ατλαντική ελίτ. Και ακολουθεί η Καταλονία που προσπαθεί να ξεφύγει από την «ισπανική κυβέρνηση» όπως ακριβώς και οι Βενετσιάνοι στην Ιταλία, και πιο πρόσφατα, στην ανατολική Ουκρανία που ο κόσμος ξεσηκώνεται κατά της παγκόσμιας χούντας.
Οι κυλιόμενες δημοσκοπήσεις στη Σκωτία, που παρακολουθούν τις «εξελίξεις» στις διαθέσεις της Κοινής Γνώμης για το δημοψήφισμα για την ανεξαρτησία που θα γίνει στις 18 Σεπτεμβρίου που δημοσιεύτηκαν χθες, έδειξαν ότι το «ΝΑΙ» στην ανεξαρτησία συνέχισε την άνοδό του και ανέβηκε στο 39%, ενώ το «ΟΧΙ», που ξεκίνησε στο 53%, όταν ανακοινώθηκε το δημοψήφισμα έχει πέσει στο 42%, και οι «αναποφάσιστοι» είναι 19%.
Σύμφωνα με την δημοσκόπηση της ICM για την εφημερίδα «Scotland on Sunday», το κίνημα υπέρ της ανεξαρτησίας έχει φτάσει στο 39% και χρειάζονται μόνο 3% για να κερδίσει την ανεξαρτησία, καθώς το ΟΧΙ έπεσε στο 42 % .
Η έρευνα αποκάλυψε τη σημασία της ψήφου των πολιτών της Σκωτίας η οποίοι «έχουν γεννηθεί στην Αγγλία» από τους οποίους μόνο το 28% υποστηρίζει την ανεξαρτησία. Αντίθετα αν ληφθούν υπόψη μόνον οι ψήφοι εκείνων που γεννήθηκαν στη Σκωτία, το αποτέλεσμα θα είναι συντριπτικό της Ανεξαρτησίας.
Ο κ. Μπλερ Τζέκινς, ο επικεφαλής της Εκλογικής Επιτροπής του ΝΑΙ είπε στο RIA Novosti ότι τα ποιοτικά στοιχεία των δημοσκοπήσεων δείχνουν ότι οι «γυναίκες ψηφοφόροι» και οι υποστηρικτές των «Εργατικών» μεταστρέφονται προς το ΝΑΙ και ότι «η αρνητικότητα της εκστρατείας του Γουέστμινστερ, για το ΟΧΙ είναι ο καλύτερος προπαγανδιστής του ΝΑΙ».
Η εκστρατεία του ΟΧΙ προσπαθεί να φοβίσει τους Σκωτσέζους λέγοντας του , ότι δεν θα έχουν την κάλυψη του ΝΑΤΟ, ότι θα χάσουν την λίρα και την βασίλισσα, και ότι δεν θα είναι μέλη της ΕΕ, ενώ έτσι και αλλιώς η πλειοψηφία θέλει να φύγει από την ΕΕ, αφού το σύνολο της Ευρώπης και η Σκωτία, ελέγχονται από την υπερ-Ατλαντική ελίτ της Bilderberg .Των μεγάλων τραπεζιτών με το τραπεζικό καρτέλ, των πετρελαϊκών και των άλλων μεγάλων εταιρειών και των βαρόνων των μέσων αποβλάκωσης που εκτείνονται και στις δυο ακτές του Ατλαντικού την ΕΕ και τις ΗΠΑ.
Όπως φαίνεται στη Σκωτία υπάρχουν πάρα πολλοί που θέλουν να αποσχιστούν από τη Bilderberg και την υπερ-Ατλαντική ελίτ. Και ακολουθεί η Καταλονία που προσπαθεί να ξεφύγει από την «ισπανική κυβέρνηση» όπως ακριβώς και οι Βενετσιάνοι στην Ιταλία, και πιο πρόσφατα, στην ανατολική Ουκρανία που ο κόσμος ξεσηκώνεται κατά της παγκόσμιας χούντας.
Θράσος γεννά τους τυράννους
Ο Ιούδας , ο Άννας, και ο Καϊάφας ευχήθηκαν στον Εσταυρωμένο «Χριστός Ανέστη», και στον ελληνικό λαό είπαν: Και στα δικά σας.
Τηλε-Πρόβατα και τηλε-Γουρουνάκια (Γκογίμ) Ουζέ και χοπ!
Μην ξεχαστούμε....*
Το 2013 ο τζίρος της αγοράς των αεριτζήδων ήταν μόνο 38,5 δις ευρώ, ενω το 2012 ήταν 62 δις ευρώ, και το 2011, 96 δις ευρώ, αλλά ελπίζουμε εις το μέλλον.
- 70% rise in emissions covered by emission trading by 2015.
Ο απανταχού εβραϊσμός και οι συνεργαζόμενοι οικολόγοι του Κιότο εορτάζουν αύριο Τρίτη 22 Απριλίου την Ημέρα της Γης (Tu B'Shvat).
Περισσότεροι από 1 δις. τηλε-πελάτες, δηλαδή Γουρουνάκια, από 192 χώρες θα συμμετέχουν βελάζοντας , και «θα υλοποιήσουν δραστηριότητες που προωθούν την ιδέα της βιωσιμότητας των πόλεων και της μείωσης του αποτυπώματος διοξειδίου του άνθρακα», με το σύνθημα, «Πράσινες Πόλεις».
Στο μεταξύ ο Οβριοί θα ασχολούνται με το Emissions Trading ή cap and trade που είναι «a market-based approach used to control pollution by providing economic incentives for achieving reductions in the emissions of pollutants», διότι ο καλός εβραίος βγάζει λεφτά πουλώντας και μολυσμένο αέρα κοπανιστό.
Οι οικολόγοι- τηλε-πελάτες , που βελάζουν και μετά το σούβλισμα, πληρώνουν πράσινο φόρο μέσω της ΔΕΗ.
*Η Διεθνής Ημέρα της Γης καθιερώθηκε το 1970
Το 2013 ο τζίρος της αγοράς των αεριτζήδων ήταν μόνο 38,5 δις ευρώ, ενω το 2012 ήταν 62 δις ευρώ, και το 2011, 96 δις ευρώ, αλλά ελπίζουμε εις το μέλλον.
- 70% rise in emissions covered by emission trading by 2015.
Ο απανταχού εβραϊσμός και οι συνεργαζόμενοι οικολόγοι του Κιότο εορτάζουν αύριο Τρίτη 22 Απριλίου την Ημέρα της Γης (Tu B'Shvat).
Περισσότεροι από 1 δις. τηλε-πελάτες, δηλαδή Γουρουνάκια, από 192 χώρες θα συμμετέχουν βελάζοντας , και «θα υλοποιήσουν δραστηριότητες που προωθούν την ιδέα της βιωσιμότητας των πόλεων και της μείωσης του αποτυπώματος διοξειδίου του άνθρακα», με το σύνθημα, «Πράσινες Πόλεις».
Στο μεταξύ ο Οβριοί θα ασχολούνται με το Emissions Trading ή cap and trade που είναι «a market-based approach used to control pollution by providing economic incentives for achieving reductions in the emissions of pollutants», διότι ο καλός εβραίος βγάζει λεφτά πουλώντας και μολυσμένο αέρα κοπανιστό.
Οι οικολόγοι- τηλε-πελάτες , που βελάζουν και μετά το σούβλισμα, πληρώνουν πράσινο φόρο μέσω της ΔΕΗ.
*Η Διεθνής Ημέρα της Γης καθιερώθηκε το 1970
Για την επέτειο του Πήτερ Κορομηλάς
Άλλο το Γενικό και άλλο το Ειδικό
Πριν 47 χρόνια οι ΗΠΑ δια της Cia, του ΝΑΤΟ, του ΔΝΤ και της Παγκόσμιας Τράπεζας επέβαλαν μια διαφορετική βάρδια εξουσίας που αντικατέστησε τους έμμισθους πολιτικάντηδες.
Η «δικτατορία» δεν κατέλυσε το Σύνταγμα και δεν κατάργησε τα δημοκρατικά δικαιώματα του ελληνικού λαού, διότι σήμερα, εν πλήρη Ευρω-κρατία το Σύνταγμα καταπατάται βάναυσα από την Κοινοβουλευτική πλειοψηφία, η βουλή είναι κολοβή, και η δικαιοσύνη χειραγωγείται .
Αμερικανοκρατία το 1967 , αμερικανοκρατία 2014. Τίποτα δεν άλλαξε. Μόνο στην Κύπρο που είναι μακριά είχαμε «αλλαγές». Η ρίζα της συμφοράς βρισκόταν και βρίσκεται στην εξάρτηση της Πατρίδας μας.
Πέρασαν τα χρόνια, και τώρα που ζούμε στην εποχή των νέων μνημονίων και οι «δημοκρατικοί» οι «μαρξιστές» και οι «φασίστες» κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν ότι στις 21 Απριλίου 1967 δεν ανέλαβε ο ελληνικός στρατός και οι Έλληνες αξιωματικοί τις "τύχες του Έθνους", αλλά ο Πήτερ Κορομηλάς που μας επέβαλε ένα «μνημόνιο» , στο πλαίσιο της εξάρτησης της Ελλάδας από το «ιμπεριαλιστικό κατεστημένο» των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ, για να εξυπηρετηθούν πιο αποτελεσματικά τα στρατιωτικά και οικονομικά συμφέροντα των μεγάλων μονοπωλίων.
Η επέμβαση δια της Cia, του ΝΑΤΟ, του ΔΝΤ και της Παγκόσμιας Τράπεζας το 1967, ήταν λοιπόν ένα «Μνημόνιο».
Για παράδειγμα η «μεταρρύθμιση» του ασφαλιστικού συστήματος που εισηγήθηκε στον Λουκά Πάτρα η Παγκόσμια Τράπεζα είναι Dale quale η σταδιακή «μεταρρύθμιση» των κυβερνήσεων «Ευρωπαϊκού Τόξου», Καραμανλή-Αλογοσκούφη, Παπανδρέου-Goldman Sachs, Papadimos, Σαχλαμαρέλων .
Τα πάντσερ των διεθνών τοκογλύφων περνούν αλλά δεν ξεχνούν τις «σαρωτικές» μεταρρύθμισεις.
Ο Πήτερ Κορομηλάς διόρισε υπουργό Δημόσιας Τάξης στην κυβέρνηση Κόλλια τον πράκτορα Παύλο Τοτόμη, που ήταν υπάλληλος της TWA και μετά του Τομ Πάπας, και τον υπάλληλο της Cia, Αδαμάντιο Ανδρουτσόπουλο υπουργό οικονομικων, καθώς και τους τσιφούτ- τσιφούτ Ιωάννη Ροδινό – Ορλάνδο απόγονο των κλεπτών του δανείου των Ρότσιλντ ως υπουργό Συντονισμού και τον Λεωνίδα Ροζάκη (Ρόζενστάιν) ως υπουργό Δικαιοσύνης. (Του οποίου υιός ήταν ο διάσημος (Χρήστος) Ροζάκης).
Στα ειδικότερα, υπήρξαν και οι αξιωματικοί, υπήρξε και η ΜΟΜΑ. Αλλά στα ειδικότερα. Στο υψηλό επίπεδο Πήτερ Κορομηλάς και Γκάς Αβράκωτος.
ΥΓ1. Παράκληση: Όποιος γνωρίζει ανακοίνωση της American Jewish Committee για την κατάλυση της Δημοκρατίας στην Ελλάδα να μας τη στείλει για να την μάθουμε. Έστω και αργά.
ΥΓ2. Το σύνθημα του Πολυτεχνείου Εργάτες-Αγρότες και Φοιτητές ανήκει στον Γιώργο Οικονομίδη στιχουργό του Ύμνου της 21ης Απριλίου. (Μέσα στ' Απρίλη τη Γιορτή, το Μέλλον χτίζει η Νιότη, αγκαλιασμένοι – δυνατοί, μ' Εργάτη, Αγρότη, Φοιτητή, και πρώτο τον Στρατιώτη).
Πριν 47 χρόνια οι ΗΠΑ δια της Cia, του ΝΑΤΟ, του ΔΝΤ και της Παγκόσμιας Τράπεζας επέβαλαν μια διαφορετική βάρδια εξουσίας που αντικατέστησε τους έμμισθους πολιτικάντηδες.
Η «δικτατορία» δεν κατέλυσε το Σύνταγμα και δεν κατάργησε τα δημοκρατικά δικαιώματα του ελληνικού λαού, διότι σήμερα, εν πλήρη Ευρω-κρατία το Σύνταγμα καταπατάται βάναυσα από την Κοινοβουλευτική πλειοψηφία, η βουλή είναι κολοβή, και η δικαιοσύνη χειραγωγείται .
Αμερικανοκρατία το 1967 , αμερικανοκρατία 2014. Τίποτα δεν άλλαξε. Μόνο στην Κύπρο που είναι μακριά είχαμε «αλλαγές». Η ρίζα της συμφοράς βρισκόταν και βρίσκεται στην εξάρτηση της Πατρίδας μας.
Πέρασαν τα χρόνια, και τώρα που ζούμε στην εποχή των νέων μνημονίων και οι «δημοκρατικοί» οι «μαρξιστές» και οι «φασίστες» κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν ότι στις 21 Απριλίου 1967 δεν ανέλαβε ο ελληνικός στρατός και οι Έλληνες αξιωματικοί τις "τύχες του Έθνους", αλλά ο Πήτερ Κορομηλάς που μας επέβαλε ένα «μνημόνιο» , στο πλαίσιο της εξάρτησης της Ελλάδας από το «ιμπεριαλιστικό κατεστημένο» των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ, για να εξυπηρετηθούν πιο αποτελεσματικά τα στρατιωτικά και οικονομικά συμφέροντα των μεγάλων μονοπωλίων.
Η επέμβαση δια της Cia, του ΝΑΤΟ, του ΔΝΤ και της Παγκόσμιας Τράπεζας το 1967, ήταν λοιπόν ένα «Μνημόνιο».
Για παράδειγμα η «μεταρρύθμιση» του ασφαλιστικού συστήματος που εισηγήθηκε στον Λουκά Πάτρα η Παγκόσμια Τράπεζα είναι Dale quale η σταδιακή «μεταρρύθμιση» των κυβερνήσεων «Ευρωπαϊκού Τόξου», Καραμανλή-Αλογοσκούφη, Παπανδρέου-Goldman Sachs, Papadimos, Σαχλαμαρέλων .
Τα πάντσερ των διεθνών τοκογλύφων περνούν αλλά δεν ξεχνούν τις «σαρωτικές» μεταρρύθμισεις.
Ο Πήτερ Κορομηλάς διόρισε υπουργό Δημόσιας Τάξης στην κυβέρνηση Κόλλια τον πράκτορα Παύλο Τοτόμη, που ήταν υπάλληλος της TWA και μετά του Τομ Πάπας, και τον υπάλληλο της Cia, Αδαμάντιο Ανδρουτσόπουλο υπουργό οικονομικων, καθώς και τους τσιφούτ- τσιφούτ Ιωάννη Ροδινό – Ορλάνδο απόγονο των κλεπτών του δανείου των Ρότσιλντ ως υπουργό Συντονισμού και τον Λεωνίδα Ροζάκη (Ρόζενστάιν) ως υπουργό Δικαιοσύνης. (Του οποίου υιός ήταν ο διάσημος (Χρήστος) Ροζάκης).
Στα ειδικότερα, υπήρξαν και οι αξιωματικοί, υπήρξε και η ΜΟΜΑ. Αλλά στα ειδικότερα. Στο υψηλό επίπεδο Πήτερ Κορομηλάς και Γκάς Αβράκωτος.
ΥΓ1. Παράκληση: Όποιος γνωρίζει ανακοίνωση της American Jewish Committee για την κατάλυση της Δημοκρατίας στην Ελλάδα να μας τη στείλει για να την μάθουμε. Έστω και αργά.
ΥΓ2. Το σύνθημα του Πολυτεχνείου Εργάτες-Αγρότες και Φοιτητές ανήκει στον Γιώργο Οικονομίδη στιχουργό του Ύμνου της 21ης Απριλίου. (Μέσα στ' Απρίλη τη Γιορτή, το Μέλλον χτίζει η Νιότη, αγκαλιασμένοι – δυνατοί, μ' Εργάτη, Αγρότη, Φοιτητή, και πρώτο τον Στρατιώτη).
Ο Πούτιν αναγνώρισε τον διωγμό των Ελλήνων της Κριμαίας
Ο πρόεδρος της Ρωσικής Ομοσπονδίας Βλαντίμιρ Πούτιν υπέγραψε σήμερα το διάταγμα για την αποκατάσταση των, Ελλήνων, Τατάρων, Γερμανών και Αρμενίων κατοίκων της Κριμαίας που υπέστησαν διώξεις από το σταλινικό καθεστώς.
Περίπου 250.000 Έλληνες απελάθηκαν , «εν ονόματι του λαού», από το σταλινικό καθεστώς στο Καζακιστάν και στη Σιβηρία αμέσως μετά τη λήξη του παγκοσμίου πολέμου και ως το 1949, είτε ως ύποπτοι για συνεργασία με τους ΝΑΖΙ είτε ως «ύποπτοι αντισοβιετικών ενεργειών» μετά την επικράτηση των εθνικών δυνάμεων στον εμφύλιο.
Επίσης μετά τον πόλεμο είχαν απελαθεί μαζικά από την Νι-Κα-Βε-Ντε και οι 250,000 σουνίτες Τάταροι της Κριμαίας, οι οποίοι όμως είχαν συγκροτήσει εφεδρικές πολιτοφυλακές και πολέμησαν στο πλευρό των Ναζί.
Περίπου 250.000 Έλληνες απελάθηκαν , «εν ονόματι του λαού», από το σταλινικό καθεστώς στο Καζακιστάν και στη Σιβηρία αμέσως μετά τη λήξη του παγκοσμίου πολέμου και ως το 1949, είτε ως ύποπτοι για συνεργασία με τους ΝΑΖΙ είτε ως «ύποπτοι αντισοβιετικών ενεργειών» μετά την επικράτηση των εθνικών δυνάμεων στον εμφύλιο.
Επίσης μετά τον πόλεμο είχαν απελαθεί μαζικά από την Νι-Κα-Βε-Ντε και οι 250,000 σουνίτες Τάταροι της Κριμαίας, οι οποίοι όμως είχαν συγκροτήσει εφεδρικές πολιτοφυλακές και πολέμησαν στο πλευρό των Ναζί.
20/4/14
19/4/14
Φως Ιλαρόν αγίας Δόξης
-Λίγο μετά τις οκτώ το βράδυ έφθασε στο Ελ.Βελ. το Άγιο Φως από το Ναό της Αναστάσεως στα Ιεροσόλυμα που το συνόδευε ο Έξαρχος του Πανάγιου Τάφου, αρχιμανδρίτης Δαμιανός και έγινε δεκτό με τιμές αρχηγού κράτους.
Το φως υποδέχθηκε στο αεροδρόμιο ο Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής Νικόλαος και μετά παραδόθηκε στους κυβερνήτες των αεροσκαφών, πολιτικών και στρατιωτικών, που το μεταφέρανε σε όλη τη χώρα, σε πείσμα των ΑΠΙΣΤΩΝ και ΑΝΟΜΩΝ, των τρισκαταραμένων σκυλιών και των ανθελλήνων.
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ.
ΑΝΑΣΤΗΤΩ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΟΡΠΙΣΘΗΤΩΣΑΝ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΑΥΤΟΥ.
Το φως υποδέχθηκε στο αεροδρόμιο ο Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής Νικόλαος και μετά παραδόθηκε στους κυβερνήτες των αεροσκαφών, πολιτικών και στρατιωτικών, που το μεταφέρανε σε όλη τη χώρα, σε πείσμα των ΑΠΙΣΤΩΝ και ΑΝΟΜΩΝ, των τρισκαταραμένων σκυλιών και των ανθελλήνων.
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ.
ΑΝΑΣΤΗΤΩ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΟΡΠΙΣΘΗΤΩΣΑΝ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΑΥΤΟΥ.
Προπαγάνδα και ρουφιανιά
Άνεργος, με μικρό παιδί ο «Χρυσαυγίτης» που προφυλακίστηκε επειδή δεν είχε 5000 ευρώ για εγγύηση την Μ. Πέμπτη.
Να τα δώσει ο «καλός Σαμαρείτης ΣΥΡΙΖΩΝΥΜΟΣ»
Πηγή http://www.elkosmos.gr/epikairotita/h-/kathimerinotita/14010--qq-5000-.html
Το απόγευμα της Μ. Πέμπτης τα ΜΜΑ, μας «ενημέρωσαν» πανηγυρικά ότι ένας ακόμη «Χρυσαυγίτης» προφυλακίστηκε, προκειμένου να δημιουργηθεί η υπόνοια ότι «προέκυψαν νέα στοιχεία» για το συγκεκριμένο άτομο και έτσι «δένει» η δικαστική διερεύνηση κατά της Χρυσής Αυγής.
Ο συλληφθείς, Κωνσταντίνος Κορκοβίλης είχε περάσει από τον εισαγγελέα και είχε αφεθεί ελεύθερος «με περιοριστικούς όρους», στους οποίους συμπεριλαμβάνοταν και χρηματική εγγύηση ύψους 5000 ευρώ. Δεδομένου όμως ότι είναι άνεργος, με μικρό παιδί στάθηκε αδύνατον το να καταφέρει να μαζέψει αυτό το ποσό. Έτσι τη Μεγάλη Πέμπτη «σταυρώθηκε» από τον Αννα και τον Καϊάφα και συνελήφθη τους άνδρες της ΕΛΑΣ.
Την ίδια στιγμή που εκείνοι που κατέκλεψαν τον ελληνικό λαό αφήνονται ελεύθεροι με εγγυήσεις εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, τα οποία φυσικά δεν έχουν κανένα πρόβλημα να δώσουν
Να τα δώσει ο «καλός Σαμαρείτης ΣΥΡΙΖΩΝΥΜΟΣ»
Πηγή http://www.elkosmos.gr/epikairotita/h-/kathimerinotita/14010--qq-5000-.html
Το απόγευμα της Μ. Πέμπτης τα ΜΜΑ, μας «ενημέρωσαν» πανηγυρικά ότι ένας ακόμη «Χρυσαυγίτης» προφυλακίστηκε, προκειμένου να δημιουργηθεί η υπόνοια ότι «προέκυψαν νέα στοιχεία» για το συγκεκριμένο άτομο και έτσι «δένει» η δικαστική διερεύνηση κατά της Χρυσής Αυγής.
Ο συλληφθείς, Κωνσταντίνος Κορκοβίλης είχε περάσει από τον εισαγγελέα και είχε αφεθεί ελεύθερος «με περιοριστικούς όρους», στους οποίους συμπεριλαμβάνοταν και χρηματική εγγύηση ύψους 5000 ευρώ. Δεδομένου όμως ότι είναι άνεργος, με μικρό παιδί στάθηκε αδύνατον το να καταφέρει να μαζέψει αυτό το ποσό. Έτσι τη Μεγάλη Πέμπτη «σταυρώθηκε» από τον Αννα και τον Καϊάφα και συνελήφθη τους άνδρες της ΕΛΑΣ.
Την ίδια στιγμή που εκείνοι που κατέκλεψαν τον ελληνικό λαό αφήνονται ελεύθεροι με εγγυήσεις εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, τα οποία φυσικά δεν έχουν κανένα πρόβλημα να δώσουν
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ
ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΑΡΝΙΑ !
-ΒΓΗΚΑΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΗΝ (ΚΡΕΑΤ)ΑΓΟΡΑ
ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ ,
ΗΓΓΙΚΕΝ ΓΑΡ Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΩΝ ΤΗΛΕΑΜΝΩΝ !
-ΒΓΗΚΑΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΗΝ (ΚΡΕΑΤ)ΑΓΟΡΑ
ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ ,
ΗΓΓΙΚΕΝ ΓΑΡ Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΩΝ ΤΗΛΕΑΜΝΩΝ !
Έξω πάμε καλά
ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΥΡΩΒΥΖΙΟΝ:Πρώτη δύναμη το FN στη Γαλλία
Νέα δημοσκόπηση της εταιρείας Ifop, που έγινε στη Γαλλία από τις
9-14 Απριλίου, επιβεβαίωσε τα ευρήματα της προηγούμενης της Taylor Nelson Sofres, (για την οποία γράφαμε στις 14 Απριλίου
βλ. http://deltio11.blogspot.gr/2014/04/blog-post_3226.html ),
σύμφωνα με τα οποία το Εθνικό Μέτωπο οδηγεί την κούρσα των ευρωεκλογών και προηγείται στις προτιμήσεις των ψηφοφόρων με 24% με σαφείς τάσεις ανόδου, που μπορεί να φτάσει το 31%.
-Στην Ιταλία η Λίγκα του Βορρά ανεβαίνει, 5,2% και στη Γερμανία η Αλτερνατίβα είναι στο 6%.
Νέα δημοσκόπηση της εταιρείας Ifop, που έγινε στη Γαλλία από τις
9-14 Απριλίου, επιβεβαίωσε τα ευρήματα της προηγούμενης της Taylor Nelson Sofres, (για την οποία γράφαμε στις 14 Απριλίου
βλ. http://deltio11.blogspot.gr/2014/04/blog-post_3226.html ),
σύμφωνα με τα οποία το Εθνικό Μέτωπο οδηγεί την κούρσα των ευρωεκλογών και προηγείται στις προτιμήσεις των ψηφοφόρων με 24% με σαφείς τάσεις ανόδου, που μπορεί να φτάσει το 31%.
-Στην Ιταλία η Λίγκα του Βορρά ανεβαίνει, 5,2% και στη Γερμανία η Αλτερνατίβα είναι στο 6%.
18/4/14
Κάντο όπως ο Ράσμουσεν
Για την υπεράσπιση του κ. Ηλία Κασιδιάρη
Τα μέσα ενημέρωσης της Δανίας απεκάλυψαν ότι ο ο Ράσμουσεν είχε επάνω του μαγνητόφωνο όταν συναντήθηκε το 2002 με τον Πούτιν και ο Γενικός Γραμματέας του ΝΑΤΟ υποστήριξε ότι είχε καταγράψει τα λόγια του Πούτιν για ιστορικό ενθύμιο.
Τα μέσα ενημέρωσης της Δανίας απεκάλυψαν ότι ο ο Ράσμουσεν είχε επάνω του μαγνητόφωνο όταν συναντήθηκε το 2002 με τον Πούτιν και ο Γενικός Γραμματέας του ΝΑΤΟ υποστήριξε ότι είχε καταγράψει τα λόγια του Πούτιν για ιστορικό ενθύμιο.
Σήμερα μαύρος ουρανός (Το μοιρολόι της Παναγιάς)
Σε Ηπειρωτική εκδοχή (από το Ελληνικό Ιωαννίνων)
Σήμερα μαύρος Ουρανός, σήμερα μαύρη μέρα,
σήμερα όλοι θλίβουνται και τα βουνά λυπούνται,
σήμερα έβαλαν βουλή οι άνομοι οβραίοι,
οι άνομοι και τα σκυλιά κι' οι τρισκαταραμένοι
για να σταυρώσουν το Χριστό, τον Αφέντη Βασιλέα.
Το Μοιρολόι της Παναγιάς είναι ένα βυζαντινό ομοιοκατάληκτο στιχούργημα λόγιας προέλευσης, που παρά τις κατά τόπους διαφορές, σε επί μέρους στοιχεία του τραγουδιού ή στη μελωδική του εκφορά, είναι διαδεδομένο σε όλο τον ελληνικό χώρο από την Κάτω Ιταλία, την Ηπειρο μέχρι τον Πόντο και την Κύπρο. Στα χωριά το βράδυ της Μεγάλης Πέμπτης, μετά τα δώδεκα Eυαγγέλια και την σταύρωση, οι γυναίκες παρέμεναν στην εκκλησία και ξενυχτούσαν όλο το βράδυ τον νεκρό Χριστό τραγουδώντας αυτόν τον θρήνο, ενώ στόλιζαν τον επιτάφιο.
Σήμερα μαύρος Ουρανός, σήμερα μαύρη μέρα,
σήμερα όλοι θλίβουνται και τα βουνά λυπούνται,
σήμερα έβαλαν βουλή οι άνομοι οβραίοι,
οι άνομοι και τα σκυλιά κι' οι τρισκαταραμένοι
για να σταυρώσουν το Χριστό, τον Αφέντη Βασιλέα.
Το Μοιρολόι της Παναγιάς είναι ένα βυζαντινό ομοιοκατάληκτο στιχούργημα λόγιας προέλευσης, που παρά τις κατά τόπους διαφορές, σε επί μέρους στοιχεία του τραγουδιού ή στη μελωδική του εκφορά, είναι διαδεδομένο σε όλο τον ελληνικό χώρο από την Κάτω Ιταλία, την Ηπειρο μέχρι τον Πόντο και την Κύπρο. Στα χωριά το βράδυ της Μεγάλης Πέμπτης, μετά τα δώδεκα Eυαγγέλια και την σταύρωση, οι γυναίκες παρέμεναν στην εκκλησία και ξενυχτούσαν όλο το βράδυ τον νεκρό Χριστό τραγουδώντας αυτόν τον θρήνο, ενώ στόλιζαν τον επιτάφιο.
17/4/14
Μαύρα τα οικονομικά ΝΕΑ
Αφού οι αναλυτές της Alpha Bank, στο εβδομαδιαίο δελτίο της τράπεζας, διαπίστωσαν ότι «οι ξένοι επενδυτές επενδύουν στην Ελλάδα διότι πιστεύουν ότι έγινε σημαντική πρόοδος τα τελευταία τέσσερα χρόνια όσον αφορά στην προσαρμογή της ελληνικής οικονομίας», οι άμεσες ξένες επενδύσεις στη Βουλγαρία το πρώτο δίμηνο του 2014 ανήλθαν σε 114 εκατ. ευρώ ενώ πέρσι ήταν 223.3 εκατ. ευρώ. Περίπου 50% κάτω. Τους καταστρέψαμε.
Ωστόσο,το Βουλγαρικό ΑΕΠ θα αυξηθεί φέτος κατά 1,6%, και του χρόνου 2,5%. Ενώ βελτίωση παρουσίασε και το έλλειμμα τρεχουσών συναλλαγών που στο δίμηνο Ιανουάριου – Φεβρουαρίου έπεσε από τα 500.9 εκ. που ήταν πέρσι στα 275.8 εκ ευρώ. Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου,σε φάση διαρκούς ανάπτυξης εισέρχεται και η Αλβανία που θα είναι μεγαλύτερη από τον μέσο όρο της «αναδυόμενης Ευρώπης», και το 2014 το ΑΕΠ της θα αυξηθεί με 2,1%, το 2015 με 3,3% και το 2019 θα φθάσει το 4,7%.
Οι προβλέψεις 7 γερμανικών οικονομικών think tanks που έγιναν για λογαριασμό του Γερμανικού Υπουργείου Οικονομίας και Τεχνολογίας επιβεβαιώνουν αυτό που ξέρουμε, πως η έξοδος στις αγορές ήταν ένα προεκλογικό πυροτέχνημα, και τονίζουν ότι « επειδή η πλήρης αναχρηματόδοτηση του ελληνικού χρέους μέσω των κεφαλαιακών αγορών είναι απίθανη λόγω της οικονομικής αδυναμίας της θα χρειαστεί να δοθεί οικονομική βοήθεια μέσω διεθνών οργανισμών για την περίοδο 2015 -16» , και «βλέπουν» όχι το τέλος της ύφεσης αλλά συνέχιση της και το 2014 με - 0,7% και περιμένουν κάποια ανάπτυξη (1,2%) το 2015, υπό την προϋπόθεση ότι η ανταγωνιστική και αναπτυξιακή ανεργία θα διατηρηθεί στα σημερινά εφιαλτικά επίπεδα 27,8% - 27,5% και το 2014 και το 2015.
Δεν είναι μόνο αυτά τα κακά νέα. Η βελτίωση στο ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών ήταν προσωρινή και επανήλθαμε στο μόνιμο και διαχρονικό έλλειμμα. Το πρώτο δίμηνο του 2014, το έλλειμμα στο ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών έφθασε στο 1 δισ. ευρώ. Τον Φεβρουάριο έφτασε στα 709 εκατομμύρια ευρώ. Η Τράπεζα της Ελλάδος το αποδίδει την αύξηση στις αυξημένες καθαρές πληρωμές για τόκους δανείων από το EFSF και το ΔΝΤ, αλλά και στην αύξηση του ελλείμματος στο εμπορικό ισοζύγιο.
ΥΓ. Όλεθρος.
Ωστόσο,το Βουλγαρικό ΑΕΠ θα αυξηθεί φέτος κατά 1,6%, και του χρόνου 2,5%. Ενώ βελτίωση παρουσίασε και το έλλειμμα τρεχουσών συναλλαγών που στο δίμηνο Ιανουάριου – Φεβρουαρίου έπεσε από τα 500.9 εκ. που ήταν πέρσι στα 275.8 εκ ευρώ. Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου,σε φάση διαρκούς ανάπτυξης εισέρχεται και η Αλβανία που θα είναι μεγαλύτερη από τον μέσο όρο της «αναδυόμενης Ευρώπης», και το 2014 το ΑΕΠ της θα αυξηθεί με 2,1%, το 2015 με 3,3% και το 2019 θα φθάσει το 4,7%.
Οι προβλέψεις 7 γερμανικών οικονομικών think tanks που έγιναν για λογαριασμό του Γερμανικού Υπουργείου Οικονομίας και Τεχνολογίας επιβεβαιώνουν αυτό που ξέρουμε, πως η έξοδος στις αγορές ήταν ένα προεκλογικό πυροτέχνημα, και τονίζουν ότι « επειδή η πλήρης αναχρηματόδοτηση του ελληνικού χρέους μέσω των κεφαλαιακών αγορών είναι απίθανη λόγω της οικονομικής αδυναμίας της θα χρειαστεί να δοθεί οικονομική βοήθεια μέσω διεθνών οργανισμών για την περίοδο 2015 -16» , και «βλέπουν» όχι το τέλος της ύφεσης αλλά συνέχιση της και το 2014 με - 0,7% και περιμένουν κάποια ανάπτυξη (1,2%) το 2015, υπό την προϋπόθεση ότι η ανταγωνιστική και αναπτυξιακή ανεργία θα διατηρηθεί στα σημερινά εφιαλτικά επίπεδα 27,8% - 27,5% και το 2014 και το 2015.
Δεν είναι μόνο αυτά τα κακά νέα. Η βελτίωση στο ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών ήταν προσωρινή και επανήλθαμε στο μόνιμο και διαχρονικό έλλειμμα. Το πρώτο δίμηνο του 2014, το έλλειμμα στο ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών έφθασε στο 1 δισ. ευρώ. Τον Φεβρουάριο έφτασε στα 709 εκατομμύρια ευρώ. Η Τράπεζα της Ελλάδος το αποδίδει την αύξηση στις αυξημένες καθαρές πληρωμές για τόκους δανείων από το EFSF και το ΔΝΤ, αλλά και στην αύξηση του ελλείμματος στο εμπορικό ισοζύγιο.
ΥΓ. Όλεθρος.
Χάσαμε δυο ακόμα δικούς μας ανθρώπους
Μεγάλη Πέμπτη την ημέρα της Σταύρωσης δυο ακόμα θύματα, υπερέβησαν το «ψυχολογικό όριο» της «αναπτύξεως», του «πρωκτογενούς πλεονάσματος» και της «εξόδου στις αγορές».
Στο Βόλο, στη συνοικία Οξυγόνου ένας 77χρονος συνταξιούχος του δημοσίου κρεμάστηκε μέσα στο σπίτι του. Τον βρήκαν η γυναίκα και η κόρη του όταν γύρισαν από τα ψώνια για το πασχαλινό τραπέζι.
Στα Γιάννενα, στις 07.30 το πρωί ,στο κέντρο των Ιωαννίνων, ένας 75χρονος αφου καλημέρισε την κόρη και τη γυναίκα του και ''βούτηξε'' στο κενό από το μπαλκόνι του 3ου ορόφου και σκοτώθηκε ακαριαία.
Στο Βόλο, στη συνοικία Οξυγόνου ένας 77χρονος συνταξιούχος του δημοσίου κρεμάστηκε μέσα στο σπίτι του. Τον βρήκαν η γυναίκα και η κόρη του όταν γύρισαν από τα ψώνια για το πασχαλινό τραπέζι.
Στα Γιάννενα, στις 07.30 το πρωί ,στο κέντρο των Ιωαννίνων, ένας 75χρονος αφου καλημέρισε την κόρη και τη γυναίκα του και ''βούτηξε'' στο κενό από το μπαλκόνι του 3ου ορόφου και σκοτώθηκε ακαριαία.
Τετραμερής: Συμφωνία για την Ουκρανία χωρίς τον εβραικό παράγοντα
GENEVA, April 17. ITAR-TASS/. Four-party meeting has approved a document on deescalation of tension in Ukraine, Russian Foreign Minister Sergei Lavrov said.
Russia, US, EU urge all sides in Ukraine to refrain from violence, the Russian foreign minister stressed.
Russia will support OSCE mission in Ukraine towards dialogue, Lavrov noted
Ο Εβραίος ρατσιστής τραπεζίτης
Ο Εβραίος δισεκατομμυριούχος περιφερειάρχης του Dnipropetrovsk κ. Kolomoisky ανακοίνωσε σήμερα ότι προσφέρει αμοιβή 10.000 δολαρίων για το κεφάλι κάθε ρωσου «σαμποτέρ» και υποσχέθηκε να ανταμείψει τους στρατιώτες που πυροβόλησαν τους διαδηλωτές στη Μαριούπολη και ακόμ αότι προσφέρει αμοιβή βάση 200.000 δολαρίων για όποιον «απελευθερώσει» κατεχόμενο δημόσιο κτίριο.
ΥΓ.Το ερώτημα είναι ποιος θα προσφέρει 200.000 για το τομάρι του Καλομόισκι.
Russia, US, EU urge all sides in Ukraine to refrain from violence, the Russian foreign minister stressed.
Russia will support OSCE mission in Ukraine towards dialogue, Lavrov noted
Ο Εβραίος ρατσιστής τραπεζίτης
Ο Εβραίος δισεκατομμυριούχος περιφερειάρχης του Dnipropetrovsk κ. Kolomoisky ανακοίνωσε σήμερα ότι προσφέρει αμοιβή 10.000 δολαρίων για το κεφάλι κάθε ρωσου «σαμποτέρ» και υποσχέθηκε να ανταμείψει τους στρατιώτες που πυροβόλησαν τους διαδηλωτές στη Μαριούπολη και ακόμ αότι προσφέρει αμοιβή βάση 200.000 δολαρίων για όποιον «απελευθερώσει» κατεχόμενο δημόσιο κτίριο.
ΥΓ.Το ερώτημα είναι ποιος θα προσφέρει 200.000 για το τομάρι του Καλομόισκι.
H Αλήθεια δεν έχει χορηγό
Σήμερα Μ. Πέμπτη ΕΚΤΑΚΤΩΣ ΣΤΙΣ 13:00 (και σε επανάληψη στις 21:00) μαζί σας η εκπομπή «η Αλήθεια δεν έχει χορηγό», ΣΤΟ AXIS RADIO!
Η Σωτηρία έρχεται.
Έλληνες πατριώτες Αδελφοί,
Εύχομαι ολόψυχα, όπως ο Άγιος Θεός πέμπει πλούσια τα ελέη του ατομικώς στον καθένα μας αλλά και στην Πατρίδα μας. Να μας απαλλάξει το ταχύτερο από τους εναγείς κυβερνώντες (πρόσθες αυτοίς κακά,Κύριε,πρόσθες αυτοις κακά τοις ενδόξοις της γής Αλληλουάριο στιχ. δ. ) και σε μας όλους τους χειμαζόμενους Ορθόδοξους Έλληνες να μας Χαρίσει την Δικαιοσύνη Του.
Εύχομαι υγεία σε όλους και στις οικογένειές σας. Καλή Ανάσταση καλό Πάσχα και καλή πνευματική Επανάσταση, για να σωθεί η Πατρίδα μας.
Η Σωτηρία έρχεται.
Χρίστος Α Αθανασόπουλος
Εύχομαι ολόψυχα, όπως ο Άγιος Θεός πέμπει πλούσια τα ελέη του ατομικώς στον καθένα μας αλλά και στην Πατρίδα μας. Να μας απαλλάξει το ταχύτερο από τους εναγείς κυβερνώντες (πρόσθες αυτοίς κακά,Κύριε,πρόσθες αυτοις κακά τοις ενδόξοις της γής Αλληλουάριο στιχ. δ. ) και σε μας όλους τους χειμαζόμενους Ορθόδοξους Έλληνες να μας Χαρίσει την Δικαιοσύνη Του.
Εύχομαι υγεία σε όλους και στις οικογένειές σας. Καλή Ανάσταση καλό Πάσχα και καλή πνευματική Επανάσταση, για να σωθεί η Πατρίδα μας.
Η Σωτηρία έρχεται.
Χρίστος Α Αθανασόπουλος
16/4/14
Χαμός στις αγορές
Τρέχουν να προλάβουν οι επενδυτές, αλλά δεν ξέρουν τι να πρωτο-διαλέξουν.
Ελληνικό ομόλογο Σαμαροστουρνάρ, με εγγύηση αγγλικού δικαίου ή πολεμικά ομόλογα Ουκρανίας με 9,5% ;
Για αυτό έπεσε ο χθες χρυσός από τα 1.327,50 στα 1.300,30 δολάρια την ουγγιά.
Ξεφορτώνονται τον χρυσό για να αγοράσουν ελληνικά και ουκρανικά ομόλογα. Ουρές κάνουν.
Ελληνικό ομόλογο Σαμαροστουρνάρ, με εγγύηση αγγλικού δικαίου ή πολεμικά ομόλογα Ουκρανίας με 9,5% ;
Για αυτό έπεσε ο χθες χρυσός από τα 1.327,50 στα 1.300,30 δολάρια την ουγγιά.
Ξεφορτώνονται τον χρυσό για να αγοράσουν ελληνικά και ουκρανικά ομόλογα. Ουρές κάνουν.
Αλλιώς τα λογάριαζε η Cia αλλιώς τους βγήκαν
Κλαίνε οι αγορές και η διεθνής Κοινοπραξία
Ναυάγησε στα ρηχά η “αντιτρομοκρατική” επιχείρηση της Ουάσιγκτον στην ανατολική Ουκρανία.
Τα 19χρονα φαντάρια , που τα άφησε νηστικά η δοτή ψευτοκυβέρνηση του Κιέβου απάντησαν στα σχέδια του μίστερ Μπρέναν:
«Λαός –Στρατός- Δημοκρατία- Εθνική Ανεξαρτησία», και παρέδωσαν τα ΤΟΜΠ στον ουκρανικό λαό.
Στη Μόσχα έχουν πέσει κάτω από τα γέλια με τη δήλωση του Γιατσένιουκ, ότι
«η κυβέρνηση της Ρωσίας πρέπει να ανακαλέσει αμέσως τις μικτές ομάδες των υπηρεσιών ασφαλείας της, να καταδικάσει τους τρομοκράτες και να απαιτήσει να εγκαταλείψουν τα κτήρια».
Η Ναυαρχίδα του Εβραϊσμού New York Times διαπίστωσε :
«Απέτυχε η προσπάθεια της Ουκρανίας να αντιμετωπίσει τις φιλορωσικές πολιτοφυλακές».
Πάντως λεφτά υπάρχουν. Η προσωρινή κυβέρνηση για να επενδύσουν οι τσιφούτ, εξέδωσε «πολεμικά ομόλογα» 70 ημερών με επιτόκιο 9,5%, για να μπορέσει να αγοράσει βενζίνα για να κινήσει τα τεθωρακισμένα και τα φορτηγά του στρατού της και για να αγοράσει σάντουιτς για να ταΐσει τους πεινασμένους φαντάρους .
Ναυάγησε στα ρηχά η “αντιτρομοκρατική” επιχείρηση της Ουάσιγκτον στην ανατολική Ουκρανία.
Τα 19χρονα φαντάρια , που τα άφησε νηστικά η δοτή ψευτοκυβέρνηση του Κιέβου απάντησαν στα σχέδια του μίστερ Μπρέναν:
«Λαός –Στρατός- Δημοκρατία- Εθνική Ανεξαρτησία», και παρέδωσαν τα ΤΟΜΠ στον ουκρανικό λαό.
Στη Μόσχα έχουν πέσει κάτω από τα γέλια με τη δήλωση του Γιατσένιουκ, ότι
«η κυβέρνηση της Ρωσίας πρέπει να ανακαλέσει αμέσως τις μικτές ομάδες των υπηρεσιών ασφαλείας της, να καταδικάσει τους τρομοκράτες και να απαιτήσει να εγκαταλείψουν τα κτήρια».
Η Ναυαρχίδα του Εβραϊσμού New York Times διαπίστωσε :
«Απέτυχε η προσπάθεια της Ουκρανίας να αντιμετωπίσει τις φιλορωσικές πολιτοφυλακές».
Πάντως λεφτά υπάρχουν. Η προσωρινή κυβέρνηση για να επενδύσουν οι τσιφούτ, εξέδωσε «πολεμικά ομόλογα» 70 ημερών με επιτόκιο 9,5%, για να μπορέσει να αγοράσει βενζίνα για να κινήσει τα τεθωρακισμένα και τα φορτηγά του στρατού της και για να αγοράσει σάντουιτς για να ταΐσει τους πεινασμένους φαντάρους .
Εκλογές ευροβυζιόν
Στη Γαλλία, για να αντιμετωπίσουν την άνοδο της Μαρίν Λεπέν και του Εθνικού Μετώπου κάνουν δημοσκοπήσεις με τον Σαρκοζί που τον βγάζουν από το χρονοντούλαπο και όχι με τον σημερινό ηγέτη του UMP Ζαν-Φρανσουά Κοπέ και τον εσωκομματικό του αντίπαλο, Φρανσουά Φιγιόν.
Έτσι σύμφωνα με δημοσκόπηση που διενήργησε η OpinionWay ο Ολάντ, εάν γινόντουσαν τώρα προεδρικές εκλογές θα συγκέντρωνε μόλις το 19% των ψήφων, έναντι ενός 29% που θα συγκέντρωνε ο Σαρκοζί και 25% που θα συγκέντρωνε η Λεπέν. Σε περίπτωση αναμέτρησης μεταξύ του Σαρκοζί και της αρχηγού του Εθνικού Μετώπου ο πρώην πρόεδρος θα νικούσε με 67% έναντι 33% για τη Λεπέν.
Μόνο το φάντασμα του απόντος Σαρκοζί μπορεί να ανακόψει την Λεπέν. Αυτό είναι το συμπέρασμα.
ΥΓ. Βγάλτε από τον τάφο τον Εθνάρχη ρε να σώσει τη ΝΔ διότι ο Ζαγοράκης Ουκ.
Έτσι σύμφωνα με δημοσκόπηση που διενήργησε η OpinionWay ο Ολάντ, εάν γινόντουσαν τώρα προεδρικές εκλογές θα συγκέντρωνε μόλις το 19% των ψήφων, έναντι ενός 29% που θα συγκέντρωνε ο Σαρκοζί και 25% που θα συγκέντρωνε η Λεπέν. Σε περίπτωση αναμέτρησης μεταξύ του Σαρκοζί και της αρχηγού του Εθνικού Μετώπου ο πρώην πρόεδρος θα νικούσε με 67% έναντι 33% για τη Λεπέν.
Μόνο το φάντασμα του απόντος Σαρκοζί μπορεί να ανακόψει την Λεπέν. Αυτό είναι το συμπέρασμα.
ΥΓ. Βγάλτε από τον τάφο τον Εθνάρχη ρε να σώσει τη ΝΔ διότι ο Ζαγοράκης Ουκ.
Ρουφιανορεπορτάζ και πραγματικότητα
Ο «Ουκρανικός στρατός» εγκαταλείπει τους πράκτορες του ΝΑΤΟ και του ΔΝΤ και συμπαρατάσσεται με τους αντι-αμερικανούς διαδηλωτές που αντιδρούν στην εξουσία των Ολιγαρχικών , στην δοτή κυβέρνηση των ανδρεικέλων και στην αμερικανική κατοχή της χώρας τους.
Στην πόλη του Κραματόρσκ και στο Σλαβιάνσκ εμφανίστηκαν ΤΟΜΠ του Ουκρανικού Στρατού τα οποία τα παρέδωσαν τα πληρώματα τους στις δυνάμεις αυτοάμυνας και επί των οποίων κυμάτιζε η ρωσική σημαία.
Προσοχή: Δεν πρόκειται για ρωσικά ΤΟΜΠ αλλά για Ουκρανικά που παραδόθηκαν στον λαό. Δείγμα της ανυπακοής προς τον Τουρτσούνωφ.
Θυμίζω την «ενημέρωση από το Έθνος» στις 27 Μαΐου 2013. «Monde: Πώς ο Ασαντ σκοτώνει τον λαό του».
Τότε ο συριακός στρατός που μαχόταν κατά των σαλαφιστών τρομοκρατών που υποστήριζε η Δύση, «σκότωνε το λαό».
Τώρα που το καθεστώς του Κιέβου έστειλε τον στρατό να σκοτώσει τον λαό που δεν γουστάρει δάνειο από το ΔΝΤ και αμερικανική κατοχή οι ρουφιάνοι λένε: «Στόχος των επιχειρήσεων είναι να υπερασπιστούμε τους πολίτες της Ουκρανίας», δήλωσε ο υπηρεσιακός πρόεδρος Αλεξάντερ Τουρτσίνοφ», και
« ο Ουκρανός πρωθυπουργός Αρσένι Γιατσένιουκ δηλώνει πως η Ρωσία «εξάγει την τρομοκρατία στην Ουκρανία».
ΥΓ. Ρουφιάνοιιιιι
Ukrainian troops switch sides in Kramatorsk, travel to Sloviansk 11:36 a.m. -- The Kyiv Post's journalists on the ground are reporting that Ukrainian troops, surrounded by civilians and pro-Russian insurgents in Kramatorsk, began flying a Russian flag after speaking with the self-proclaimed mayor of Sloviansk. After defecting, the troops traveled in armored personnel carriers to Sloviansk, which is 15 kilometers north of Kramatorsk. The Ukrainian soldiers, flying the Russian flag, arrived in Sloviansk and immediately entered the city's police station. What they are doing in the station remains unclear. -- Isaac Webb & Daryna Shevchenko
Στην πόλη του Κραματόρσκ και στο Σλαβιάνσκ εμφανίστηκαν ΤΟΜΠ του Ουκρανικού Στρατού τα οποία τα παρέδωσαν τα πληρώματα τους στις δυνάμεις αυτοάμυνας και επί των οποίων κυμάτιζε η ρωσική σημαία.
Προσοχή: Δεν πρόκειται για ρωσικά ΤΟΜΠ αλλά για Ουκρανικά που παραδόθηκαν στον λαό. Δείγμα της ανυπακοής προς τον Τουρτσούνωφ.
Θυμίζω την «ενημέρωση από το Έθνος» στις 27 Μαΐου 2013. «Monde: Πώς ο Ασαντ σκοτώνει τον λαό του».
Τότε ο συριακός στρατός που μαχόταν κατά των σαλαφιστών τρομοκρατών που υποστήριζε η Δύση, «σκότωνε το λαό».
Τώρα που το καθεστώς του Κιέβου έστειλε τον στρατό να σκοτώσει τον λαό που δεν γουστάρει δάνειο από το ΔΝΤ και αμερικανική κατοχή οι ρουφιάνοι λένε: «Στόχος των επιχειρήσεων είναι να υπερασπιστούμε τους πολίτες της Ουκρανίας», δήλωσε ο υπηρεσιακός πρόεδρος Αλεξάντερ Τουρτσίνοφ», και
« ο Ουκρανός πρωθυπουργός Αρσένι Γιατσένιουκ δηλώνει πως η Ρωσία «εξάγει την τρομοκρατία στην Ουκρανία».
ΥΓ. Ρουφιάνοιιιιι
Ukrainian troops switch sides in Kramatorsk, travel to Sloviansk 11:36 a.m. -- The Kyiv Post's journalists on the ground are reporting that Ukrainian troops, surrounded by civilians and pro-Russian insurgents in Kramatorsk, began flying a Russian flag after speaking with the self-proclaimed mayor of Sloviansk. After defecting, the troops traveled in armored personnel carriers to Sloviansk, which is 15 kilometers north of Kramatorsk. The Ukrainian soldiers, flying the Russian flag, arrived in Sloviansk and immediately entered the city's police station. What they are doing in the station remains unclear. -- Isaac Webb & Daryna Shevchenko
15/4/14
Ολομέτωπη επίθεση της Δύσης κατά της Ρωσίας
Η ΕΕ μπορεί να επιβάλει στη Ρωσία το τρίτο στάδιο οικονομικών κυρώσεων, σε περίπτωση αποτυχίας των διαπραγματεύσεων στην τετραμερή συνάντηση της Γενεύης για την Ουκρανία δήλωσε στη Γαλλική Εθνοσυνέλευσης ο Λωράν Φαμπιούς .
«Εάν η συνάντηση δεν βοηθήσει, θα πρέπει να περάσουμε στο τρίτο στάδιο των οικονομικών κυρώσεων .Δεν υπάρχει άλλος τρόπος…», είπε.
Η «μεγάλης κλίμακας στρατιωτική επιχείρηση» που ειχε ανακοινώσει
ο Τουρτσούνωφ ήταν τελικά η επιχείρηση ανακατάληψης του αεροδρομίου Κράματορσκ, η οποία εξαπολύθηκε από παρακρατικούς του «δεξιού Τομέα» και μισθοφόρους.
Οργανώσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων ανέφεραν ότι «πολλοί άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους κατά την κατάληψη του αεροδρομίου.
Η πόλη του Κράματορσκ όπως και το Σλαβιάνσκ βρίσκονται ακόμα υπό τον έλεγχο των μονάδων αυτοάμυνας.
Ο Πούτιν τηλεφώνησε στον Κορεάτη και απαίτησε ο ΟΗΕ να καταδικάσει την επίθεση της προσωρινής κυβέρνησης του Κιέβου κατά του λαού της.
«Εάν η συνάντηση δεν βοηθήσει, θα πρέπει να περάσουμε στο τρίτο στάδιο των οικονομικών κυρώσεων .Δεν υπάρχει άλλος τρόπος…», είπε.
Η «μεγάλης κλίμακας στρατιωτική επιχείρηση» που ειχε ανακοινώσει
ο Τουρτσούνωφ ήταν τελικά η επιχείρηση ανακατάληψης του αεροδρομίου Κράματορσκ, η οποία εξαπολύθηκε από παρακρατικούς του «δεξιού Τομέα» και μισθοφόρους.
Οργανώσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων ανέφεραν ότι «πολλοί άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους κατά την κατάληψη του αεροδρομίου.
Η πόλη του Κράματορσκ όπως και το Σλαβιάνσκ βρίσκονται ακόμα υπό τον έλεγχο των μονάδων αυτοάμυνας.
Ο Πούτιν τηλεφώνησε στον Κορεάτη και απαίτησε ο ΟΗΕ να καταδικάσει την επίθεση της προσωρινής κυβέρνησης του Κιέβου κατά του λαού της.
Απορίες*
Γιατί οι διαδηλωτές στην ανατολική Ουκρανία είναι φίλο-Ρώσοι και δεν είναι αντί-αμερικανοί και αντί-ευρωπαίοι;
Και γιατί εκείνος που κρατούσε ρόπαλο στο Μάινταν γιατί ήταν άοπλος, ενώ ο διαδηλωτής με ρόπαλο στο Λουγκάνσκ είναι οπλισμένος;
*Για απάντηση ρωτείστε τα παιδιά του ….«τηλέ-μεταφραστικού».
Και γιατί εκείνος που κρατούσε ρόπαλο στο Μάινταν γιατί ήταν άοπλος, ενώ ο διαδηλωτής με ρόπαλο στο Λουγκάνσκ είναι οπλισμένος;
*Για απάντηση ρωτείστε τα παιδιά του ….«τηλέ-μεταφραστικού».
14/4/14
Ο θεός αγαπάει το δολάριο
Ως ευρώ-παιοι εξακολουθούμε να στηρίζουμε με «φανατισμόν» το δολάριο και τη Γιούλια.
1 Euro =1.3816 U.S dollar.
ΥΓ. δολάριο-δολάριο δεν άλλαξα τροπάριο
1 Euro =1.3816 U.S dollar.
ΥΓ. δολάριο-δολάριο δεν άλλαξα τροπάριο
Απελπισία (Δει δη χρημάτων)
Ο δοτός πρόεδρος της (δυτικής) Ουκρανίας Τουρτσίνοφ , αφού υπέγραψε
τα «μυστικά διατάγματα» για μεγάλης κλίμακας «αντιτρομοκρατική επιχείρηση» με τη συμμετοχή του ουκρανικού στρατού κατά των διαδηλωτών στις ανατολικές και νότιες επαρχίες, πήρε τηλέφωνο τον Κορεάτη Μπαν και του ζήτησε φθηνούς κυανόκρανους για την αντιτρομοκρατική επιχείρηση , γιατί με την επείγουσα βοήθεια του ενός δις ευρώ που ενέκρινε η ΕΕ υπό την προεδρία του χοντροφασουλή
μόνο τα δεδουλευμένα της Greystone Ltd μπορεί να πληρώσει.
Η πουτάνα της Λωρραίνης
"I ask leaders of the world to provide direct military help to Ukrainian people who have been fighting for their freedom and dies for it. I ask the leaders to act."
Η «Ιωάννα του Κιέβου»,(Τιμοσένκο), ηγέτης του κόμματος Batkivshchyna
Η «Ιωάννα του Κιέβου»,(Τιμοσένκο), ηγέτης του κόμματος Batkivshchyna
Εκλογές Ευρωβυζιόν και προβλέψεις
Καλπάζουν τα Εθνικά Πατριωτικά Κινήματα
σε όλη την Ευρώπη
του Σπύρου Χατζάρα
Σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις για τις ευρω-εκλογές που δημοσιεύτηκαν το πρώτο δεκαήμερο του Απριλίου , στη Μ.Βρετανία, το ευρω-σκεπτικιστικό UKIP , του Φάραντζ είναι πρώτο στην πρόθεση ψήφου με 34%. (YouGov poll -10 Απρίλιου). Οι γκέι –παρέιντ Εργατικοί του μέλλοντος, του Ιουδαίου Μιλιμπαντ θα είναι πιθανόν δεύτεροι με 27% και οι Συντηρητικοί του επίσης Ιουδαίου Κάμερον , θα πέσουν στο 18%. Το Εθνικό Κόμμα της Σκωτίας θα είναι γύρω από το 6%, ενώ τη δική του μάχη δίνει το Εθνικό Κόμμα της Βρετανίας που πιέζεται πολύ από την άνοδο του UKIP και τη θεωρία της χαμένης ψήφου.
Στη Γαλλία, το Εθνικό Μέτωπο της Μαρίν Λεπέν με τον αέρα της «πειστικής» εμφάνισης στις τοπικές εκλογές του Μαρτίου, οδηγεί την κούρσα των δημοσκοπήσεων με 24%, ενώ οι ευρώ-δεξιοί με 22% και οι κεντροαριστεροί «σοσιαλιστές» με 18% βλέπουν την πλάτη της.
Πρώτο στην πρόθεση ψήφου είναι και στην Αυστρία το «Κόμμα της Ελευθερίας» (Freiheitliche Partei Österreichs ) του Χάινς-Κρίστιαν Στράχε, που είναι αντίθετο με την είσοδο της Τουρκίας στην ΕΕ και με τον εξισλαμισμό της Αυστρίας . Σύμφωνα με δημοσκόπηση του ινστιτούτου OGM για την εφημερίδα Kurier, το FPÖ υποστηρίζεται από το 29-30% και έχει ξεπεράσει και τους σοσιαλδημοκράτες (28%) και τους ευρώ-δεξιούληδες του ÖVP, (23%). Το επίσης εθνικιστικό BZÖ, που έχει αποσχιστεί από το «Κόμμα της Ελευθερίας» έχει την υποστήριξη του 13%. Μάλιστα ο πρόεδρος της Αυστρίας Χάιντς Φίσερ παίρνει ενεργό μέρος στον αγώνα κατά του κόμματος της Ελευθερίας και ζήτησε την παραίτηση του επικεφαλής της λίστας του κόμματος Andreas Moelzer, επειδή δήλωσε ότι «η Ναζιστική Γερμανία του Χίτλερ σε σχέση με την Ευρωπαϊκή Ένωση ήταν ένα φιλελεύθερο καθεστώς».
Στη Δανία το Εθνικιστικό Λαϊκό Κόμμα (Dansk Folkeparti) είναι επίσης πρώτο στις προτιμήσεις του κοινού, και σαρώνει κυριολεκτικά με 26,7%, ενώ το ευρώ-σκεπτικιστικό «Folkebevægelsen mod EU» με 9,1% βρίσκεται στην τέταρτη θέση.
Στην Φιλανδία το εθνικιστικό «Κόμμα των Φιλανδών» του Τίμο Σοίνι έχει πάρει κεφάλι με 22,4% και προηγείται των κεντροδεξιών (20,6%) και των κεντροαριστερών σοσιαλδημοκρατών (19%).
Στην Ολλανδία το «Κόμμα της Ελευθερίας» του Γκέερτ Γουίλντερς (PVV) είναι σε διαρκή άνοδο, έχει διπλασιάσει τις δυνάμεις του και είναι δεύτερο με 20%, μπροστά από τους χριστιανοδημοκράτες και τους σοσιαλιστές. ενώ εντυπωσιακή ήταν η εμφάνιση του Γιόμπικ στην Ουγγαρία με το 20,5%.
Στη Σουηδία, οι «Σουηδοί Δημοκράτες» είναι στο 10% και μπορούν καλύτερα ενώ ακόμα και στην Γερμανία οι Ευρωσκεπτικιστές του «Alternative für Deutschland» παρά τον πόλεμο που τους κάνουν, περνάνε το 5% και μπαίνουν στο ευρωκοινοβούλιο.
Στην Ιταλία, που το πείραμα «Ποτάμι», προηγήθηκε με τον καραγκιόζη των πέντε αστέρων, και όπου το 9% ψηφίζει αλλού και αλούθε το 3,7 % είναι με την αυθεντική Ιταλική δεξιά «Fratelli d'Italia», που αποχώρησε από το κόμμα του Μπερλουσκόνι όταν εκείνος στήριξε τον Μόντι και το 4,6 % ψηφίζει Λίγκα του Βορρά.
Ακόμα και στην Πολωνία το ευρω-σκεπτικιστικό κόμμα «Ενωμένη Πολωνία» παίρνει 4% και ανεβαίνει.
σε όλη την Ευρώπη
του Σπύρου Χατζάρα
Σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις για τις ευρω-εκλογές που δημοσιεύτηκαν το πρώτο δεκαήμερο του Απριλίου , στη Μ.Βρετανία, το ευρω-σκεπτικιστικό UKIP , του Φάραντζ είναι πρώτο στην πρόθεση ψήφου με 34%. (YouGov poll -10 Απρίλιου). Οι γκέι –παρέιντ Εργατικοί του μέλλοντος, του Ιουδαίου Μιλιμπαντ θα είναι πιθανόν δεύτεροι με 27% και οι Συντηρητικοί του επίσης Ιουδαίου Κάμερον , θα πέσουν στο 18%. Το Εθνικό Κόμμα της Σκωτίας θα είναι γύρω από το 6%, ενώ τη δική του μάχη δίνει το Εθνικό Κόμμα της Βρετανίας που πιέζεται πολύ από την άνοδο του UKIP και τη θεωρία της χαμένης ψήφου.
Στη Γαλλία, το Εθνικό Μέτωπο της Μαρίν Λεπέν με τον αέρα της «πειστικής» εμφάνισης στις τοπικές εκλογές του Μαρτίου, οδηγεί την κούρσα των δημοσκοπήσεων με 24%, ενώ οι ευρώ-δεξιοί με 22% και οι κεντροαριστεροί «σοσιαλιστές» με 18% βλέπουν την πλάτη της.
Πρώτο στην πρόθεση ψήφου είναι και στην Αυστρία το «Κόμμα της Ελευθερίας» (Freiheitliche Partei Österreichs ) του Χάινς-Κρίστιαν Στράχε, που είναι αντίθετο με την είσοδο της Τουρκίας στην ΕΕ και με τον εξισλαμισμό της Αυστρίας . Σύμφωνα με δημοσκόπηση του ινστιτούτου OGM για την εφημερίδα Kurier, το FPÖ υποστηρίζεται από το 29-30% και έχει ξεπεράσει και τους σοσιαλδημοκράτες (28%) και τους ευρώ-δεξιούληδες του ÖVP, (23%). Το επίσης εθνικιστικό BZÖ, που έχει αποσχιστεί από το «Κόμμα της Ελευθερίας» έχει την υποστήριξη του 13%. Μάλιστα ο πρόεδρος της Αυστρίας Χάιντς Φίσερ παίρνει ενεργό μέρος στον αγώνα κατά του κόμματος της Ελευθερίας και ζήτησε την παραίτηση του επικεφαλής της λίστας του κόμματος Andreas Moelzer, επειδή δήλωσε ότι «η Ναζιστική Γερμανία του Χίτλερ σε σχέση με την Ευρωπαϊκή Ένωση ήταν ένα φιλελεύθερο καθεστώς».
Στη Δανία το Εθνικιστικό Λαϊκό Κόμμα (Dansk Folkeparti) είναι επίσης πρώτο στις προτιμήσεις του κοινού, και σαρώνει κυριολεκτικά με 26,7%, ενώ το ευρώ-σκεπτικιστικό «Folkebevægelsen mod EU» με 9,1% βρίσκεται στην τέταρτη θέση.
Στην Φιλανδία το εθνικιστικό «Κόμμα των Φιλανδών» του Τίμο Σοίνι έχει πάρει κεφάλι με 22,4% και προηγείται των κεντροδεξιών (20,6%) και των κεντροαριστερών σοσιαλδημοκρατών (19%).
Στην Ολλανδία το «Κόμμα της Ελευθερίας» του Γκέερτ Γουίλντερς (PVV) είναι σε διαρκή άνοδο, έχει διπλασιάσει τις δυνάμεις του και είναι δεύτερο με 20%, μπροστά από τους χριστιανοδημοκράτες και τους σοσιαλιστές. ενώ εντυπωσιακή ήταν η εμφάνιση του Γιόμπικ στην Ουγγαρία με το 20,5%.
Στη Σουηδία, οι «Σουηδοί Δημοκράτες» είναι στο 10% και μπορούν καλύτερα ενώ ακόμα και στην Γερμανία οι Ευρωσκεπτικιστές του «Alternative für Deutschland» παρά τον πόλεμο που τους κάνουν, περνάνε το 5% και μπαίνουν στο ευρωκοινοβούλιο.
Στην Ιταλία, που το πείραμα «Ποτάμι», προηγήθηκε με τον καραγκιόζη των πέντε αστέρων, και όπου το 9% ψηφίζει αλλού και αλούθε το 3,7 % είναι με την αυθεντική Ιταλική δεξιά «Fratelli d'Italia», που αποχώρησε από το κόμμα του Μπερλουσκόνι όταν εκείνος στήριξε τον Μόντι και το 4,6 % ψηφίζει Λίγκα του Βορρά.
Ακόμα και στην Πολωνία το ευρω-σκεπτικιστικό κόμμα «Ενωμένη Πολωνία» παίρνει 4% και ανεβαίνει.
Βύρων+ Παναγιώτης
Τη συνεργασία του με την «Ένωση για την Πατρίδα και το Λαό» θα ανακοινώσει σήμερα ο Παναγιώτης Ψωμιάδης σε κοινή συνέντευξη Τύπου στο γραφείο του κ. Πολύδωρα στη Βουλή.
Θα μας τρελάνουν
Δεν τους βρίσκεις πουθενά.
Η εκπρόσωπος των Ηνωμένων Πολιτειών στον ΟΗΕ κ. Σαμάνθα Πάουερ μίλησε χθες για «ρωσική παραπληροφόρηση και προπαγάνδα» και κατηγόρησε τη Ρωσία ότι «δημιουργεί αστάθεια» στην ανατολική Ουκρανία.
Και καλά. Οι ΗΠΑ δεν ενορχήστρωσαν μαζί με τους ευρωπαίους το «Μαιντάν».
Οι ΗΠΑ μαζί με τους ευρωπαίους δεν ενορχήστρωσαν την αστάθεια στο Κίεβο και την ανατροπή του Γιανουκόβιτς;
Άσε που ,«σύμφωνα με έκθεση του Στέιτ Ντιπάρτμεντ, «πολλοί από τους μαχητές στην ανατολική Ουκρανία είναι εφοδιασμένοι με όπλα ρωσικής προέλευσης».
Δηλαδή έπρεπε να έχουν όπλα αμερικανικής προέλευσης σαν τον δεξιό τομέα της Cia; Και τους απάντησε ένας «ενορχηστρωμένος» από τα οδοφράγματα του Λουγκάνσκ, που είπε : «ο Αβάκοφ, ο Τουρτσίνοφ και η Τιμοσένκο παίζουν το δικό τους παιχνίδι, αλλά οι κάτοικοι της νοτιοανατολικής Ουκρανίας λειτουργούν με βάση τα δικά τους συμφέροντα. Και σίγουρα αυτά δεν είναι να περιμένουν το ΔΝΤ να τους αυξήσει την τιμή του φυσικού αερίου κατά 60% και να τους μειώσει τις συντάξεις κατά 50% για να πάρουν ένα δάνειο το οποίο θα ξεπληρώσουν με το δικό τους … αίμα».
Οπότε καταλάβατε γιατί είναι «ενορχηστρωμένος» ο άνθρωπος. Δεν γουστάρει δανεικά από το ΔΝΤ. Οπότε πιθανότατα θα είναι νεοναζιστής, ακροδεξιός εθνικιστής, ρατσιστής, ομοφοβικός, και πιθανότατα… χρυσαυγίτης.
Σεργκέι Λαβρόφ :
«Η υποκρισία υπερβαίνει τα όρια. Όλοι θυμούνται τη φιλοευρωπαϊκή βία στη πλατεία του Μαϊντάν , η οποία είχε ως αποτέλεσμα δεκάδες και δεκάδες νεκρών, και η οποία είχε χαρακτηρισθεί δημοκρατία, ενώ τώρα για τις ειρηνικές διαδηλώσεις που πραγματοποιούνται στην νότια και ανατολική Ουκρανία μιλάνε για τρομοκρατία».
Και πρόσθεσε.
«Θέλουμε να καταλάβουμε τι σημαίνει η επείγουσα επίσκεψη στο Κίεβο του διευθυντή της CIA, κυρίου Μπρέναν».
Γράφει το ρουφιανομπλόγκ του Εισαγελάτου:
«Η Ρωσία, ως μόνιμο μέλος του Συμβουλίου Ασφαλείας, έχει το δικαίωμα του βέτο και μπορεί να εμποδίσει πραγματικά κάθε προσπάθεια για να βρεθεί μια κοινά αποδεκτή λύση στο πρόβλημα της Ουκρανίας».
Κοινά αποδεκτή από ποιον ρε μαλάκα!
Πώς το κατάλαβες αυτό;
«Κοινά αποδεκτή» όπως «τριμελής επιτροπή» 5-6 ατόμων;
Η εκπρόσωπος των Ηνωμένων Πολιτειών στον ΟΗΕ κ. Σαμάνθα Πάουερ μίλησε χθες για «ρωσική παραπληροφόρηση και προπαγάνδα» και κατηγόρησε τη Ρωσία ότι «δημιουργεί αστάθεια» στην ανατολική Ουκρανία.
Και καλά. Οι ΗΠΑ δεν ενορχήστρωσαν μαζί με τους ευρωπαίους το «Μαιντάν».
Οι ΗΠΑ μαζί με τους ευρωπαίους δεν ενορχήστρωσαν την αστάθεια στο Κίεβο και την ανατροπή του Γιανουκόβιτς;
Άσε που ,«σύμφωνα με έκθεση του Στέιτ Ντιπάρτμεντ, «πολλοί από τους μαχητές στην ανατολική Ουκρανία είναι εφοδιασμένοι με όπλα ρωσικής προέλευσης».
Δηλαδή έπρεπε να έχουν όπλα αμερικανικής προέλευσης σαν τον δεξιό τομέα της Cia; Και τους απάντησε ένας «ενορχηστρωμένος» από τα οδοφράγματα του Λουγκάνσκ, που είπε : «ο Αβάκοφ, ο Τουρτσίνοφ και η Τιμοσένκο παίζουν το δικό τους παιχνίδι, αλλά οι κάτοικοι της νοτιοανατολικής Ουκρανίας λειτουργούν με βάση τα δικά τους συμφέροντα. Και σίγουρα αυτά δεν είναι να περιμένουν το ΔΝΤ να τους αυξήσει την τιμή του φυσικού αερίου κατά 60% και να τους μειώσει τις συντάξεις κατά 50% για να πάρουν ένα δάνειο το οποίο θα ξεπληρώσουν με το δικό τους … αίμα».
Οπότε καταλάβατε γιατί είναι «ενορχηστρωμένος» ο άνθρωπος. Δεν γουστάρει δανεικά από το ΔΝΤ. Οπότε πιθανότατα θα είναι νεοναζιστής, ακροδεξιός εθνικιστής, ρατσιστής, ομοφοβικός, και πιθανότατα… χρυσαυγίτης.
Σεργκέι Λαβρόφ :
«Η υποκρισία υπερβαίνει τα όρια. Όλοι θυμούνται τη φιλοευρωπαϊκή βία στη πλατεία του Μαϊντάν , η οποία είχε ως αποτέλεσμα δεκάδες και δεκάδες νεκρών, και η οποία είχε χαρακτηρισθεί δημοκρατία, ενώ τώρα για τις ειρηνικές διαδηλώσεις που πραγματοποιούνται στην νότια και ανατολική Ουκρανία μιλάνε για τρομοκρατία».
Και πρόσθεσε.
«Θέλουμε να καταλάβουμε τι σημαίνει η επείγουσα επίσκεψη στο Κίεβο του διευθυντή της CIA, κυρίου Μπρέναν».
Γράφει το ρουφιανομπλόγκ του Εισαγελάτου:
«Η Ρωσία, ως μόνιμο μέλος του Συμβουλίου Ασφαλείας, έχει το δικαίωμα του βέτο και μπορεί να εμποδίσει πραγματικά κάθε προσπάθεια για να βρεθεί μια κοινά αποδεκτή λύση στο πρόβλημα της Ουκρανίας».
Κοινά αποδεκτή από ποιον ρε μαλάκα!
Πώς το κατάλαβες αυτό;
«Κοινά αποδεκτή» όπως «τριμελής επιτροπή» 5-6 ατόμων;
Ιδού ο «Νεοναζισμός»
Για να καταλάβετε τι και πως παίζεται αναδημοσιεύω αυτούσια, στα αγγλικά την «νεοναζιστική προπαγάνδα» του Εθνικού Κόμματος της Μ. Βρετανίας (BNP) για να αντιληφθούν όλοι γιατί οι τροτσκιστές και «αριστεροί» της Αγγλίας ξελαρυγγιάζονται ουρλιάζοντας «Σταματήστε το BNP».
7 Απριλίου 2014
Η αστυνομία του Μάντσεστερ υποχρέωσε ακτιβιστές του British National Party BNP να κατεβάσουν ένα πανό που είχαν αναρτήσει και που έλεγε «STOP PAEDOPHILE RINGS» (σταματήστε τα δίκτυα των παιδόφιλων) , με τη δικαιολογία ότι «μπορεί να είναι προσβλητικό σε μια ποικιλόμορφη κοινωνία (diverse Society).
A diverse society is a society in which there are different kinds of people. For example, blacks whites Asians Mexicans and Jews. These are different races, which express diversity. Diversity is a group of many different things and these include; gender, race, religion, and ethnicity. So when a community has a variety of all these different things, it said to be a diverse community.
8 Απριλίου 2014
«These days, it takes courage to speak your mind, when ordinary folk are afraid to speak openly of the connection between mass immigration and mass unemployment.
They are scared to speak about imported goods and rocketing food prices;
British poverty and banksters’ greed;
taxes and our right to refuse to pay them;
British involvement in foreign wars and MP’s corruption;
Establishment child molesters and Pakistani gang rapes of children;
lowering the age of consent and sex education of five year olds;
and the fictitious national debt, which is used as a weapon to enslave the British people?
Do YOU see the connections here?
Why is the government still inviting the better part of a million immigrants to come here, every year, whilst we have a million of our own 16 to 24 year olds on the dole?
Don’t wait for the Liberal-Labor-Conservative politicians to answer this, as will only give you more lies.
There are millions of poor people in 21st century Britain and they often have to choose between heating their homes and putting food on the table.
If YOU are not one of those people then you can count yourself as being very lucky, because Britain now has one of the highest rates of poverty in the developed world.
We are paying huge prices for bread, butter, milk and cheese, and we are told that this is due to the high world-price of imported grain.
This begs the question; why are we importing food and grain at exorbitant prices, when we have millions of acres of unused arable farmland, which could be used to feed the poor in Britain?
Where are you going to get the truth about these questions?
Most people just accept what Cameron, Clegg, Brown, B.Liar etc tell them, even though they know that those people are liars and cheats – because most people are too lazy to do their own research.
If you are prepared to listen, the British National Party will tell you the truth, or you could study the relevant information and find out for yourself.»
7 Απριλίου 2014
Η αστυνομία του Μάντσεστερ υποχρέωσε ακτιβιστές του British National Party BNP να κατεβάσουν ένα πανό που είχαν αναρτήσει και που έλεγε «STOP PAEDOPHILE RINGS» (σταματήστε τα δίκτυα των παιδόφιλων) , με τη δικαιολογία ότι «μπορεί να είναι προσβλητικό σε μια ποικιλόμορφη κοινωνία (diverse Society).
A diverse society is a society in which there are different kinds of people. For example, blacks whites Asians Mexicans and Jews. These are different races, which express diversity. Diversity is a group of many different things and these include; gender, race, religion, and ethnicity. So when a community has a variety of all these different things, it said to be a diverse community.
8 Απριλίου 2014
«These days, it takes courage to speak your mind, when ordinary folk are afraid to speak openly of the connection between mass immigration and mass unemployment.
They are scared to speak about imported goods and rocketing food prices;
British poverty and banksters’ greed;
taxes and our right to refuse to pay them;
British involvement in foreign wars and MP’s corruption;
Establishment child molesters and Pakistani gang rapes of children;
lowering the age of consent and sex education of five year olds;
and the fictitious national debt, which is used as a weapon to enslave the British people?
Do YOU see the connections here?
Why is the government still inviting the better part of a million immigrants to come here, every year, whilst we have a million of our own 16 to 24 year olds on the dole?
Don’t wait for the Liberal-Labor-Conservative politicians to answer this, as will only give you more lies.
There are millions of poor people in 21st century Britain and they often have to choose between heating their homes and putting food on the table.
If YOU are not one of those people then you can count yourself as being very lucky, because Britain now has one of the highest rates of poverty in the developed world.
We are paying huge prices for bread, butter, milk and cheese, and we are told that this is due to the high world-price of imported grain.
This begs the question; why are we importing food and grain at exorbitant prices, when we have millions of acres of unused arable farmland, which could be used to feed the poor in Britain?
Where are you going to get the truth about these questions?
Most people just accept what Cameron, Clegg, Brown, B.Liar etc tell them, even though they know that those people are liars and cheats – because most people are too lazy to do their own research.
If you are prepared to listen, the British National Party will tell you the truth, or you could study the relevant information and find out for yourself.»
Ο Χριστός με τη μαχαίρα
Μεγάλη Δευτέρα - ο Χριστός με τη μαχαίρα
Μεγάλη Τρίτη - ο Χριστός εκρύφτη
Μεγάλη Τετάρτη - ο Χριστός επιάστη
Μεγάλη Πέμπτη - ο Χριστός παιδεύτη
Μεγάλη Παρασκευή - ο Χριστός στο καρφί
Μεγάλο Σάββατο - ο Χριστός στον τάφο
Μεγάλη Κυριακή - ο Χριστός Ανέστη
Μεγάλη Τρίτη - ο Χριστός εκρύφτη
Μεγάλη Τετάρτη - ο Χριστός επιάστη
Μεγάλη Πέμπτη - ο Χριστός παιδεύτη
Μεγάλη Παρασκευή - ο Χριστός στο καρφί
Μεγάλο Σάββατο - ο Χριστός στον τάφο
Μεγάλη Κυριακή - ο Χριστός Ανέστη
Μεταχειρισμένες ιδέες και Τήλε-πολιτικοί
Καλά, πρώτα το δοκίμασαν στην Ιταλία, με τον καραγκιόζη πέντε αστέρων, αλλά πριν
δοκιμάσουν και στην Ψωροκώσταινα το έκαναν στην Βουλγαρία.
Το Τήλε-κόμμα ιδρύθηκε τον Ιανουάριο από τον τηλε-δημοσιογράφο και τηλε-παραγωγό Νικολάι Μπαρέκοφ , και λέγεται «Βουλγαρία χωρίς λογοκρισία» και ήδη "σαρώνει" στις δημοσκοπήσεις για τις ευρωβυζιόν εκλογές με 7,5%.
Το Τήλε-κόμμα ιδρύθηκε τον Ιανουάριο από τον τηλε-δημοσιογράφο και τηλε-παραγωγό Νικολάι Μπαρέκοφ , και λέγεται «Βουλγαρία χωρίς λογοκρισία» και ήδη "σαρώνει" στις δημοσκοπήσεις για τις ευρωβυζιόν εκλογές με 7,5%.
ΤΙ ΕΠΑΘΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ "ΔΙΚΟΥΣ ΤΗΣ" Η ΜΕΡΚΕΛ (Δ. Τσαλαπάτης)
Της «έκατσε στο λαιμό»
το κατσικάκι
του Δημήτρη Τσαλαπάτη
Μόνο λίγες ώρες κράτησε το success story με την φιέστα «Μέρκελ στη Αθήνα». Με το που σηκώθηκε από τα Σπάτα το προεδρικό αεροσκάφος άρχισαν τα όργανα:
# Αποκαλύφθηκε ότι στο ΑΠΕ-ΜΠΕ «μαγείρεψαν» την ανακοίνωση της καγκελαρίου, για να την φέρουν στα μέτρα του Σαμαρά.
# Ο Στουρνάρας με δηλώσεις του, μετά την αποχώρηση Μέρκελ, ανέλαβε να καθαρίσει, μάλλον για να αποκαταστήσει το κλίμα από το κλίμα που δημιουργεί ο εξωραϊσμός της ανακοίνωσης δηλώνοντας τώρα ότι: «…για να βγούμε οριστικά από το μνημόνιο και από την κρίση απαιτούνται και οι ικανές συνθήκες που είναι η εφαρμογή μεγάλων διαρθρωτικών αλλαγών και το νέο μοντέλο ανάπτυξης της οικονομίας, ώστε να γίνουν επενδύσεις, να μειωθεί η ανεργία. Πρέπει να δώσουμε τώρα χειροπιαστό όραμα για την οικονομία » .
Την πρώτη καταγγελία για την κατασκευή την Παρασκευή το απόγευμα, τηλεγραφήματος με «ορθή επανάληψη», σε τρόπο ώστε να βολεύει τον επικοινωνιακό σχεδιασμό της κυβέρνησης έκανε η ιστοσελίδα left.gr .
Όπως όμως αναφέρει αναλυτικά το www.matrix24.gr , «..σάλος έχει προκληθεί από το πρωτοφανές κρούσμα λογοκρισίας από το ΑΠΕ σε βάρος της Καγκελαρίου Μέρκελ και τον διεθνή διασυρμό της Ελλάδας με την εν ψυχρώ βάναυση αλλοίωση της ανακοίνωσης της γερμανικής κυβέρνησης, ώστε να απαλειφθεί η φράση «μέτρα λιτότητας» και να αντικατασταθεί από τη φράση «πρόγραμμα εξυγίανσης».
Η Κυβέρνηση αλλά και η ηγεσία του ΑΠΕ εξαπάτησαν τον ελληνικό λαό αλλά και παγίδεψαν τους συνδρομητές τους (ΜΜΕ και ιστοσελίδες), ώστε παραμονές εκλογών να φανεί ότι δήθεν τα μέτρα λιτότητας έχουν τελειώσει και τη στάση δήθεν αυτή επικροτεί και η γερμανική πλευρά, με κίνδυνο την πρόκληση διπλωματικού επεισοδίου.
Το σχέδιο εσκεμμένης παραπληροφόρησης, μέσω του ΑΠΕ, το οποίο πλέον λειτουργεί ως ΔΕΚΟ υπό την εποπτεία του υφυπουργού Σ. Κεδίκογλου, (ο οποίος έχει διαγραφεί από την ΕΣΗΕΑ) και του θεολόγου Ι. Παναγιωτόπουλου του κλίματος Μπαλτάκου, ο οποίος έχει καταγγελθεί και παλιότερα για άλλο κρούσμα λογοκρισίας από τις δημοσιογραφικές ενώσεις, τέθηκε σε εφαρμογή την ώρα που η Γερμανίδα Καγκελάριος είχε παρακαθίσει σε επίσημο γεύμα σε εστιατόριο με φόντο τον Παρθενώνα.
Μέχρι στιγμής δεν έχει αποσαφηνισθεί επισήμως ούτε από τους αρμοδίους του ΑΠΕ, ούτε από κυβερνητικές πηγές από ποιον δόθηκε η εντολή για την παραποίηση της επίσης ανακοίνωσης της γερμανικής κυβέρνησης.
Το γεγονός ότι ακόμη δεν υπάρχει διάβημα από τη μεριά της γερμανικής πρεσβείας στην Αθήνα προς το υπουργείο Εξωτερικών δημιουργεί πάντως ερωτηματικά.
Η εξέλιξη αυτή δημιουργεί τεράστιο ζήτημα για το οποίο έχουν κληθεί να πάρουν θέση η ΕΣΗΕΑ και η ΠΟΕΣΥ, αφού οι πρακτικές αυτές εκτός από τη χειραγώγηση της ενημέρωσης, υπονομεύουν το κύρος του ΑΠΕ, προκαλούν τον διεθνή διασυρμό της χώρας και καθιστούν δημοσιογράφους και ΜΜΕ πολιτικά και προεκλογικά παίγνια.
Έχει ζητηθεί πάντως στη συνεδρίαση του ΔΣ της Ένωσης την Δευτέρα, το θέμα να τεθεί εκτάκτως προ ημερησίας διάταξης και να κληθούν οι δύο εκπρόσωποι των εργαζομένων αλλά και ο ΓΓ της ΠΟΕΣΥ που είναι μέλος του ΔΣ του ΑΜΠΕ καθώς και ο Γενικός διευθυντής του πρακτορείου για να υπάρξουν οι δέουσες εξηγήσεις.
Είναι γεγονός ότι το ΑΠΕ μετέδωσε στις 17.03 το πρώτο τηλεγράφημα από το Βερολίνο της ανταποκρίτριάς του Φ. Καραβίτη στο οποίο αναφερόταν:«Μήνυμα ότι η γερμανική κυβέρνηση θα συνεχίσει να στηρίζει τα επιτυχή μέτρα λιτότητας της Ελλάδας μεταφέρει η καγκελάριος Άγγελα Μέρκελ στην Αθήνα, σύμφωνα με ανακοίνωση της Καγκελαρίας, η οποία εκδόθηκε μετά την άφιξη της κ. Μέρκελ στην Ελλάδα.».
Στο δεύτερο λογοκριμένο τηλεγράφημα που εστάλη στους συνδρομητές του πρακτορείου ανυπόγραφο, χωρίς το όνομα της ανταποκρίτριάς του ΑΠΕ αναφερόταν: «ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ: Το τηλεγράφημα με τίτλο «Μήνυμα στήριξης της γερμανικής κυβέρνησης φέρνει στην Αθήνα η Αγ. Μέρκελ, αναφέρεται σε ανακοίνωση της Καγκελαρίας», που αναρτήθηκε στη ροή ειδήσεων του ΑΠΕ-ΜΠΕ στις 17:03, να αντικατασταθεί ως εξής: «Μήνυμα ότι η γερμανική κυβέρνηση θα συνεχίσει να στηρίζει την πορεία εξυγείανσης στην Ελλάδα μεταφέρει η καγκελάριος Άγγελα Μέρκελ στην Αθήνα, σύμφωνα με ανακοίνωση της Καγκελαρίας, η οποία εκδόθηκε μετά την άφιξη της κ. Μέρκελ στην Ελλάδα». Εκτός από το ότι η ανακοίνωση της γερμανικής κυβέρνησης ανέφερε ως σκοπό επίσκεψης της κ. Μέρκελ να ενισχύσει την κυβέρνηση Σαμαρά στην πορεία λιτότητας που ακολουθεί «διότι η Ελλάδα στο μεταξύ επέστρεψε επιτυχώς στις χρηματαγορές» ενώ επισημαίνεται ότι στην ατζέντα βρίσκονται και άλλα ευρωπαϊκά και διεθνή θέματα».
Αξίζει να σημειωθεί ότι ακόμη και η αυτόματη ελληνική μετάφραση της ανακοίνωσης αυτής από την ιστοσελίδα της γερμανικής κυβέρνησης είναι εξίσου αποκαλυπτική αφού τις επίμαχες λέξεις μεταφράζει ως «λιτότητα» και «μέτρα λιτότητας».
Χαρακτηριστικά, παρά τα προβλήματα που παρουσιάζονται από τη διαδικασία της αυτόματης μετάφρασης, τα επίμαχα σημεία αποδίδονται με τη σωστή έννοια των λέξεων: «Υποστήριξη των μεταρρυθμίσεων».
Η Γερμανίδα Καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ ταξίδεψε στην Αθήνα για να ενθαρρύνει την κυβέρνηση του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά στη λιτότητα. Επειδή η Ελλάδα είναι πλέον επιστρέψει με επιτυχία στην αγορά κεφαλαίων. Ωστόσο, η ευρωπαϊκή πολιτική και διεθνή ζητήματα βρίσκονται στην ημερήσια διάταξη. Η καγκελάριος συναντήθηκε με τον Έλληνα Πρωθυπουργό, κ. Αντώνη Σαμαρά, να επαινέσω τις συνεπείς μεταρρυθμίσεις της κυβέρνησής του. Α
λλά η επίσκεψή σας είναι επίσης μια ένδειξη ότι η ομοσπονδιακή κυβέρνηση θα στηρίξει τους επιτυχόντες μέτρα λιτότητας στην Ελλάδα».
Παρέμβαση της ΚΕΔ
Την άμεση παρέμβαση των δημοσιογραφικών Ενώσεων αλλά και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων ζητεί με ανακοίνωση της, η Κίνηση Επαγγελματιών Δημοσιογράφων καταλογίζοντας στην πλειοψηφία του ΔΣ πρωτοφανή ανοχή στις κυβερνητικές και εργοδοτικές επιδιώξεις για χειραγώγηση της ενημέρωσης και δημοσιογράφους που θα απασχολούνται στα ΜΜΕ χωρίς ΣΣΕ και χωρίς δικαίωμα άρνησης απέναντι στα πολιτικά παίγνια και τις κατευθύνσεις της διαπλοκής.
Ήδη στο αναθεωρημένο μνημόνιο, που δημοσιεύει το «Βήμα της Κυριακής» καταγράφονται τα επόμενα βήματα που έχει δεσμευτεί να κάνει η κυβέρνηση:
• Η ευελιξία της αγοράς εργασίας (πιο εύκολες απολύσεις) χωρίς νέες μειώσεις μισθών.
• Η μεταρρύθμιση στον ΦΠΑ και στις αντικειμενικές αξίες των ακινήτων
• Οι αλλαγές στο ασφαλιστικό με κατεύθυνση τα επικουρικά ταμεία
• Η δημιουργία μόνιμου μηχανισμού κινητικότητας στο Δημόσιο (νέες απολύσεις).
Σχετικά με τα επικουρικά ταμεία αναφέρεται ότι «όλα τα επικουρικά και τα κεφάλαια θα πρέπει από 1ης Ιανουαρίου 2015 να χρηματοδοτούνται μόνο από ίδιες εισφορές» (συνεπώς τέλος και στο Αγγελιόσημο για τα δημοσιογραφικά ταμεία).
Για τον ΦΠΑ -σύμφωνα με τις πληροφορίες για τις αλλαγές που έρχονται- θα υπάρχουν μειώσεις για σειρά προϊόντων, όπως τα τρόφιμα, και μετατάξεις από κατηγορία σε κατηγορία.
Για τις αντικειμενικές αξίες σημειώνεται ότι «ο νέος φόρος στα ακίνητα που επιβάλλεται σε φυσικά και νομικά πρόσωπα σταδιακά θα μπορούσε να αντικαταστήσει την υπάρχουσα χρηματοδότηση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης».
«Ο φόρος ακίνητης περιουσίας δεν θα πρέπει να βασίζεται στις αντικειμενικές αξίες των ακινήτων που χρονολογούνται από το 2007.
Ήδη προχωρεί η εργασία για την ενημέρωση των αντικειμενικών αξιών των ακινήτων στην Ελλάδα από ομάδα, της οποίας προεδρεύει ο γγ Δημοσίων Ακινήτων.
Η διαδικασία θα απαιτήσει μερικούς μήνες, αλλά αναμένεται να ολοκληρωθεί πριν από το τέλος του έτους».
πηγή www.styx.gr
του Δημήτρη Τσαλαπάτη
Μόνο λίγες ώρες κράτησε το success story με την φιέστα «Μέρκελ στη Αθήνα». Με το που σηκώθηκε από τα Σπάτα το προεδρικό αεροσκάφος άρχισαν τα όργανα:
# Αποκαλύφθηκε ότι στο ΑΠΕ-ΜΠΕ «μαγείρεψαν» την ανακοίνωση της καγκελαρίου, για να την φέρουν στα μέτρα του Σαμαρά.
# Ο Στουρνάρας με δηλώσεις του, μετά την αποχώρηση Μέρκελ, ανέλαβε να καθαρίσει, μάλλον για να αποκαταστήσει το κλίμα από το κλίμα που δημιουργεί ο εξωραϊσμός της ανακοίνωσης δηλώνοντας τώρα ότι: «…για να βγούμε οριστικά από το μνημόνιο και από την κρίση απαιτούνται και οι ικανές συνθήκες που είναι η εφαρμογή μεγάλων διαρθρωτικών αλλαγών και το νέο μοντέλο ανάπτυξης της οικονομίας, ώστε να γίνουν επενδύσεις, να μειωθεί η ανεργία. Πρέπει να δώσουμε τώρα χειροπιαστό όραμα για την οικονομία » .
Την πρώτη καταγγελία για την κατασκευή την Παρασκευή το απόγευμα, τηλεγραφήματος με «ορθή επανάληψη», σε τρόπο ώστε να βολεύει τον επικοινωνιακό σχεδιασμό της κυβέρνησης έκανε η ιστοσελίδα left.gr .
Όπως όμως αναφέρει αναλυτικά το www.matrix24.gr , «..σάλος έχει προκληθεί από το πρωτοφανές κρούσμα λογοκρισίας από το ΑΠΕ σε βάρος της Καγκελαρίου Μέρκελ και τον διεθνή διασυρμό της Ελλάδας με την εν ψυχρώ βάναυση αλλοίωση της ανακοίνωσης της γερμανικής κυβέρνησης, ώστε να απαλειφθεί η φράση «μέτρα λιτότητας» και να αντικατασταθεί από τη φράση «πρόγραμμα εξυγίανσης».
Η Κυβέρνηση αλλά και η ηγεσία του ΑΠΕ εξαπάτησαν τον ελληνικό λαό αλλά και παγίδεψαν τους συνδρομητές τους (ΜΜΕ και ιστοσελίδες), ώστε παραμονές εκλογών να φανεί ότι δήθεν τα μέτρα λιτότητας έχουν τελειώσει και τη στάση δήθεν αυτή επικροτεί και η γερμανική πλευρά, με κίνδυνο την πρόκληση διπλωματικού επεισοδίου.
Το σχέδιο εσκεμμένης παραπληροφόρησης, μέσω του ΑΠΕ, το οποίο πλέον λειτουργεί ως ΔΕΚΟ υπό την εποπτεία του υφυπουργού Σ. Κεδίκογλου, (ο οποίος έχει διαγραφεί από την ΕΣΗΕΑ) και του θεολόγου Ι. Παναγιωτόπουλου του κλίματος Μπαλτάκου, ο οποίος έχει καταγγελθεί και παλιότερα για άλλο κρούσμα λογοκρισίας από τις δημοσιογραφικές ενώσεις, τέθηκε σε εφαρμογή την ώρα που η Γερμανίδα Καγκελάριος είχε παρακαθίσει σε επίσημο γεύμα σε εστιατόριο με φόντο τον Παρθενώνα.
Μέχρι στιγμής δεν έχει αποσαφηνισθεί επισήμως ούτε από τους αρμοδίους του ΑΠΕ, ούτε από κυβερνητικές πηγές από ποιον δόθηκε η εντολή για την παραποίηση της επίσης ανακοίνωσης της γερμανικής κυβέρνησης.
Το γεγονός ότι ακόμη δεν υπάρχει διάβημα από τη μεριά της γερμανικής πρεσβείας στην Αθήνα προς το υπουργείο Εξωτερικών δημιουργεί πάντως ερωτηματικά.
Η εξέλιξη αυτή δημιουργεί τεράστιο ζήτημα για το οποίο έχουν κληθεί να πάρουν θέση η ΕΣΗΕΑ και η ΠΟΕΣΥ, αφού οι πρακτικές αυτές εκτός από τη χειραγώγηση της ενημέρωσης, υπονομεύουν το κύρος του ΑΠΕ, προκαλούν τον διεθνή διασυρμό της χώρας και καθιστούν δημοσιογράφους και ΜΜΕ πολιτικά και προεκλογικά παίγνια.
Έχει ζητηθεί πάντως στη συνεδρίαση του ΔΣ της Ένωσης την Δευτέρα, το θέμα να τεθεί εκτάκτως προ ημερησίας διάταξης και να κληθούν οι δύο εκπρόσωποι των εργαζομένων αλλά και ο ΓΓ της ΠΟΕΣΥ που είναι μέλος του ΔΣ του ΑΜΠΕ καθώς και ο Γενικός διευθυντής του πρακτορείου για να υπάρξουν οι δέουσες εξηγήσεις.
Είναι γεγονός ότι το ΑΠΕ μετέδωσε στις 17.03 το πρώτο τηλεγράφημα από το Βερολίνο της ανταποκρίτριάς του Φ. Καραβίτη στο οποίο αναφερόταν:«Μήνυμα ότι η γερμανική κυβέρνηση θα συνεχίσει να στηρίζει τα επιτυχή μέτρα λιτότητας της Ελλάδας μεταφέρει η καγκελάριος Άγγελα Μέρκελ στην Αθήνα, σύμφωνα με ανακοίνωση της Καγκελαρίας, η οποία εκδόθηκε μετά την άφιξη της κ. Μέρκελ στην Ελλάδα.».
Στο δεύτερο λογοκριμένο τηλεγράφημα που εστάλη στους συνδρομητές του πρακτορείου ανυπόγραφο, χωρίς το όνομα της ανταποκρίτριάς του ΑΠΕ αναφερόταν: «ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ: Το τηλεγράφημα με τίτλο «Μήνυμα στήριξης της γερμανικής κυβέρνησης φέρνει στην Αθήνα η Αγ. Μέρκελ, αναφέρεται σε ανακοίνωση της Καγκελαρίας», που αναρτήθηκε στη ροή ειδήσεων του ΑΠΕ-ΜΠΕ στις 17:03, να αντικατασταθεί ως εξής: «Μήνυμα ότι η γερμανική κυβέρνηση θα συνεχίσει να στηρίζει την πορεία εξυγείανσης στην Ελλάδα μεταφέρει η καγκελάριος Άγγελα Μέρκελ στην Αθήνα, σύμφωνα με ανακοίνωση της Καγκελαρίας, η οποία εκδόθηκε μετά την άφιξη της κ. Μέρκελ στην Ελλάδα». Εκτός από το ότι η ανακοίνωση της γερμανικής κυβέρνησης ανέφερε ως σκοπό επίσκεψης της κ. Μέρκελ να ενισχύσει την κυβέρνηση Σαμαρά στην πορεία λιτότητας που ακολουθεί «διότι η Ελλάδα στο μεταξύ επέστρεψε επιτυχώς στις χρηματαγορές» ενώ επισημαίνεται ότι στην ατζέντα βρίσκονται και άλλα ευρωπαϊκά και διεθνή θέματα».
Αξίζει να σημειωθεί ότι ακόμη και η αυτόματη ελληνική μετάφραση της ανακοίνωσης αυτής από την ιστοσελίδα της γερμανικής κυβέρνησης είναι εξίσου αποκαλυπτική αφού τις επίμαχες λέξεις μεταφράζει ως «λιτότητα» και «μέτρα λιτότητας».
Χαρακτηριστικά, παρά τα προβλήματα που παρουσιάζονται από τη διαδικασία της αυτόματης μετάφρασης, τα επίμαχα σημεία αποδίδονται με τη σωστή έννοια των λέξεων: «Υποστήριξη των μεταρρυθμίσεων».
Η Γερμανίδα Καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ ταξίδεψε στην Αθήνα για να ενθαρρύνει την κυβέρνηση του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά στη λιτότητα. Επειδή η Ελλάδα είναι πλέον επιστρέψει με επιτυχία στην αγορά κεφαλαίων. Ωστόσο, η ευρωπαϊκή πολιτική και διεθνή ζητήματα βρίσκονται στην ημερήσια διάταξη. Η καγκελάριος συναντήθηκε με τον Έλληνα Πρωθυπουργό, κ. Αντώνη Σαμαρά, να επαινέσω τις συνεπείς μεταρρυθμίσεις της κυβέρνησής του. Α
λλά η επίσκεψή σας είναι επίσης μια ένδειξη ότι η ομοσπονδιακή κυβέρνηση θα στηρίξει τους επιτυχόντες μέτρα λιτότητας στην Ελλάδα».
Παρέμβαση της ΚΕΔ
Την άμεση παρέμβαση των δημοσιογραφικών Ενώσεων αλλά και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων ζητεί με ανακοίνωση της, η Κίνηση Επαγγελματιών Δημοσιογράφων καταλογίζοντας στην πλειοψηφία του ΔΣ πρωτοφανή ανοχή στις κυβερνητικές και εργοδοτικές επιδιώξεις για χειραγώγηση της ενημέρωσης και δημοσιογράφους που θα απασχολούνται στα ΜΜΕ χωρίς ΣΣΕ και χωρίς δικαίωμα άρνησης απέναντι στα πολιτικά παίγνια και τις κατευθύνσεις της διαπλοκής.
Ήδη στο αναθεωρημένο μνημόνιο, που δημοσιεύει το «Βήμα της Κυριακής» καταγράφονται τα επόμενα βήματα που έχει δεσμευτεί να κάνει η κυβέρνηση:
• Η ευελιξία της αγοράς εργασίας (πιο εύκολες απολύσεις) χωρίς νέες μειώσεις μισθών.
• Η μεταρρύθμιση στον ΦΠΑ και στις αντικειμενικές αξίες των ακινήτων
• Οι αλλαγές στο ασφαλιστικό με κατεύθυνση τα επικουρικά ταμεία
• Η δημιουργία μόνιμου μηχανισμού κινητικότητας στο Δημόσιο (νέες απολύσεις).
Σχετικά με τα επικουρικά ταμεία αναφέρεται ότι «όλα τα επικουρικά και τα κεφάλαια θα πρέπει από 1ης Ιανουαρίου 2015 να χρηματοδοτούνται μόνο από ίδιες εισφορές» (συνεπώς τέλος και στο Αγγελιόσημο για τα δημοσιογραφικά ταμεία).
Για τον ΦΠΑ -σύμφωνα με τις πληροφορίες για τις αλλαγές που έρχονται- θα υπάρχουν μειώσεις για σειρά προϊόντων, όπως τα τρόφιμα, και μετατάξεις από κατηγορία σε κατηγορία.
Για τις αντικειμενικές αξίες σημειώνεται ότι «ο νέος φόρος στα ακίνητα που επιβάλλεται σε φυσικά και νομικά πρόσωπα σταδιακά θα μπορούσε να αντικαταστήσει την υπάρχουσα χρηματοδότηση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης».
«Ο φόρος ακίνητης περιουσίας δεν θα πρέπει να βασίζεται στις αντικειμενικές αξίες των ακινήτων που χρονολογούνται από το 2007.
Ήδη προχωρεί η εργασία για την ενημέρωση των αντικειμενικών αξιών των ακινήτων στην Ελλάδα από ομάδα, της οποίας προεδρεύει ο γγ Δημοσίων Ακινήτων.
Η διαδικασία θα απαιτήσει μερικούς μήνες, αλλά αναμένεται να ολοκληρωθεί πριν από το τέλος του έτους».
πηγή www.styx.gr
13/4/14
Επείγουσα Σύνοδος του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ
UNITED NATIONS, April 13. The United Nations Security Council is meeting to discuss the situation in eastern Ukraine at Russia’s request at 20:00 New York time. (02.00 της Δευτέρας Ώρα Ελλάδος- 04:00 Μόσχας).
MOSCOW, April 13. /ITAR-TASS/. Moscow is calling on the United Nations Security Council and the Organization for Security and Cooperation in Europe (OSCE) to urgently consider the situation in southeastern Ukraine,” the Russian Foreign Ministry said on Sunday.
“We are demanding that the ‘Maidan’ protesters who overthrew Ukraine’s legitimate president immediately stop a war against their own people and meet all their commitments under the February 21 agreement,” the Russian Foreign Ministry said in its statement.
“The western sponsors of ‘maidan’ protesters, especially those who put their signatures under the aforesaid agreement and also the United States who is standing behind them, are obliged to bridle their fosterlings, who have gone out of control, and make them distance themselves from neo-Nazis and other extremists; stop using weapons against the Ukrainian people and immediately start a real national dialogue, in which all regions will take an equal part, in the interests of an early and fundamental constitutional reform,” the Russian Foreign Ministry said.
“A possibility to avert a civil war is now in the hands of the West,” the Russian Foreign Ministry stressed.
MOSCOW, April 13. /ITAR-TASS/. Moscow is calling on the United Nations Security Council and the Organization for Security and Cooperation in Europe (OSCE) to urgently consider the situation in southeastern Ukraine,” the Russian Foreign Ministry said on Sunday.
“We are demanding that the ‘Maidan’ protesters who overthrew Ukraine’s legitimate president immediately stop a war against their own people and meet all their commitments under the February 21 agreement,” the Russian Foreign Ministry said in its statement.
“The western sponsors of ‘maidan’ protesters, especially those who put their signatures under the aforesaid agreement and also the United States who is standing behind them, are obliged to bridle their fosterlings, who have gone out of control, and make them distance themselves from neo-Nazis and other extremists; stop using weapons against the Ukrainian people and immediately start a real national dialogue, in which all regions will take an equal part, in the interests of an early and fundamental constitutional reform,” the Russian Foreign Ministry said.
“A possibility to avert a civil war is now in the hands of the West,” the Russian Foreign Ministry stressed.
Μια έξωθεν εκτίμηση εκλογικού αποτελέσματος....
....και η δική μου εκτίμηση της εκτίμησης
Το διεθνές «Παρατηρητήριο δημοσκοπήσεων» που παρακολουθεί τις δημοσκοπήσεις σε 40 περίπου χώρες , έκανε μια δική του εκτίμηση του αποτελέσματος των ελληνικών ευρώ-εκλογών, με βάση τις (μαϊμού) δημοσκοπήσεις που έγιναν στις αρχές Απρίλιου από τις εταιρείες «Κάπα Research», «Puls», «GPO», και του «Πανεπιστημίου Μακεδονία», (με τις οποίες συνεργάζεται), και σε σύγκριση με τις αντίστοιχες έρευνες που έκαναν οι ίδιες εταιρείες τον Μάρτιο, χωρίς να λάβει υπόψη τους αναποφάσιστους, και κατέληξε στο ακόλουθο συμπέρασμα.
ΣΥΡΙΖΑ 24,9%
ΝΔ 23%
Χρυσή Αυγή 10,5 %
ΚΚΕ 8,1%
ΕΛΙΑ 6,6%
ΑΝΕΛ 5%
ΔΗΜΑΡ 2 %
ΠΟΤΑΜΙ 10,5 %
ΑΛΛΟ 9.4 %
(Φανταστείτε να είχαν πάρει υπόψη τους και την έρευνα της RASS τι θα γινόταν).
Τέλος πάντων , αν υποθέσουμε ότι ο ελληνικός λαός έχει μυαλό ως κόκκον σινάπεως, τότε ο Δνείπερος του τηλε-ηγέτη θα έχει την τύχη των «Οικολόγων», που με το πολύ «σπρώξιμο» έφτασαν το 3,5%, αφού άλλωστε άλλες δημοσκοπήσεις (Public Issue) του δίνουν 5% . Βέβαια το «Ποτάμι» σπρώχνεται πολύ περισσότερο διότι θέλουν να κάνουν την κρίση ευκαιρία. Άλλωστε το κόλπο δοκιμάστηκε προηγουμένως στην Ιταλία με τον καραγκιόζη πέντε αστέρων, κι απέδωσε.
Υπερεκτιμημένο είναι και το ΚΚΕ όπως η ΕΛΙΑ που μαζί με το ΠΟΤΑΜΙ θα συγκεντρώσουν το πολύ 14%. Υπερτιμημένη είναι και η ΝΔ που σε καμία περίπτωση δεν θα περάσει το 20%. Θα είναι δε «θαύμα» ένα συγκεντρώσει το 18,85% του Μαΐου το 2012 .
Επομένως το ΑΛΛΟ ΚΟΜΜΑ και η Χρυσή Αυγή που είναι υποεκτιμημένα, ανεβαίνουν στο 37 %.
Για να μοιράσουμε αυτό το τεράστιο 37% που τρομοκρατεί τους δημοσκόπους και τις κομματικές γραφειοκρατίες ανάμεσα στο μη αναφερόμενα κόμματα και τη Χρυσή Αυγή, πρέπει να σημειώσουμε ότι οι δημοσκοπήσεις, που αναφέρονται σε «υπόλοιπα κόμματα», καταγράφουν ειδικότερα τον ΑΝΤΑΡΣΥΑ, τους Οικολόγους τον ΛΑΟΣ, και την ΕΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΟ με ποσοστά 1-1,6% και ότι σε όλες τις δημοσκοπήσεις καταγράφεται ένα ποσοστό 23-25% που θεωρεί ότι η Χρυσή Αυγή διώκεται πολιτικά , και ότι αυτό δεν συνάδει με την εκτίμηση του 10,5%.
Έρχονται εκπλήξεις στις ευρωεκλογές.
Το διεθνές «Παρατηρητήριο δημοσκοπήσεων» που παρακολουθεί τις δημοσκοπήσεις σε 40 περίπου χώρες , έκανε μια δική του εκτίμηση του αποτελέσματος των ελληνικών ευρώ-εκλογών, με βάση τις (μαϊμού) δημοσκοπήσεις που έγιναν στις αρχές Απρίλιου από τις εταιρείες «Κάπα Research», «Puls», «GPO», και του «Πανεπιστημίου Μακεδονία», (με τις οποίες συνεργάζεται), και σε σύγκριση με τις αντίστοιχες έρευνες που έκαναν οι ίδιες εταιρείες τον Μάρτιο, χωρίς να λάβει υπόψη τους αναποφάσιστους, και κατέληξε στο ακόλουθο συμπέρασμα.
ΣΥΡΙΖΑ 24,9%
ΝΔ 23%
Χρυσή Αυγή 10,5 %
ΚΚΕ 8,1%
ΕΛΙΑ 6,6%
ΑΝΕΛ 5%
ΔΗΜΑΡ 2 %
ΠΟΤΑΜΙ 10,5 %
ΑΛΛΟ 9.4 %
(Φανταστείτε να είχαν πάρει υπόψη τους και την έρευνα της RASS τι θα γινόταν).
Τέλος πάντων , αν υποθέσουμε ότι ο ελληνικός λαός έχει μυαλό ως κόκκον σινάπεως, τότε ο Δνείπερος του τηλε-ηγέτη θα έχει την τύχη των «Οικολόγων», που με το πολύ «σπρώξιμο» έφτασαν το 3,5%, αφού άλλωστε άλλες δημοσκοπήσεις (Public Issue) του δίνουν 5% . Βέβαια το «Ποτάμι» σπρώχνεται πολύ περισσότερο διότι θέλουν να κάνουν την κρίση ευκαιρία. Άλλωστε το κόλπο δοκιμάστηκε προηγουμένως στην Ιταλία με τον καραγκιόζη πέντε αστέρων, κι απέδωσε.
Υπερεκτιμημένο είναι και το ΚΚΕ όπως η ΕΛΙΑ που μαζί με το ΠΟΤΑΜΙ θα συγκεντρώσουν το πολύ 14%. Υπερτιμημένη είναι και η ΝΔ που σε καμία περίπτωση δεν θα περάσει το 20%. Θα είναι δε «θαύμα» ένα συγκεντρώσει το 18,85% του Μαΐου το 2012 .
Επομένως το ΑΛΛΟ ΚΟΜΜΑ και η Χρυσή Αυγή που είναι υποεκτιμημένα, ανεβαίνουν στο 37 %.
Για να μοιράσουμε αυτό το τεράστιο 37% που τρομοκρατεί τους δημοσκόπους και τις κομματικές γραφειοκρατίες ανάμεσα στο μη αναφερόμενα κόμματα και τη Χρυσή Αυγή, πρέπει να σημειώσουμε ότι οι δημοσκοπήσεις, που αναφέρονται σε «υπόλοιπα κόμματα», καταγράφουν ειδικότερα τον ΑΝΤΑΡΣΥΑ, τους Οικολόγους τον ΛΑΟΣ, και την ΕΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΟ με ποσοστά 1-1,6% και ότι σε όλες τις δημοσκοπήσεις καταγράφεται ένα ποσοστό 23-25% που θεωρεί ότι η Χρυσή Αυγή διώκεται πολιτικά , και ότι αυτό δεν συνάδει με την εκτίμηση του 10,5%.
Έρχονται εκπλήξεις στις ευρωεκλογές.
Επάγγελμα Ρουφιάνος
Γράφει, ο επαγγελματίας ρουφιάνος του «μεταφραστικού».
«Στο ζενίθ βρίσκεται η υποστήριξη των Βρετανών ψηφοφόρων στο αντιευρωπαϊκό Κόμμα της Ανεξαρτησίας (UKIP), σύμφωνα με δημοσκόπηση που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα ενόψει των ευρωεκλογών».
«Αντι-ευρωπαικό», το UKIP, ( όπως λέμε «ακροδεξιά» τη Λεπέν), και όχι «Ευρω-σκεπτικιστικό», διότι τα αφεντικά και ο εργοδότης θέλουν οι διαμαρτυρόμενοι να ψηφίσουν «Ποτάμι» και περισσότερη Ευρώπη και όχι ακροδξιούς και αντιευρωπαίους.
Τέλος πάντων, χωρίς την αποχή και τους «δεν ξέρω δεν απαντώ», το UKIP θα ειναι πρώτο με 31,5%. (Το 2009 ήταν δεύτερο με 16,6%. Σχεδόν θα διπλασιάσει τα ποσοστά του, όχι όμως και τους ψήφους του).
Οι γκέι –παρέιντ Εργατικοί του Ιουδαίου Miliband που το 2009 ήταν τρίτοι με 15,8%, θα είναι δεύτεροι με 27-28% και ο Συντηρητικοί του Ιουδαίου Κάμερον θα πέσουν από το 27,9% στο 19%, και θα είναι τρίτοι.
Στο ερώτημα για την πρόθεση ψήφου για τις εθνικές εκλογές του 2015, άλλες δημοσκοπήσεις δίνουν στους εργατικούς 32%, στους Συντηρητικούς στο 29%, στο UKIP 20% και στους Φιλελεύθερους Δημοκράτες, 7%.
Το Σκωτικό Εθνικό Κόμμα (SNP) που όμως περιέργως συμμετέχει στη συμμαχία των «πράσινων» την EFA, μαζί με το Κόμμα των Ουαλλών αυτονομιστών (PC) διεκδικεί το 50% των 4 εκ. Σκωτσέζων, και ελπίζει σε κάτι πολύ περισσότερο από τις 320.000 ψήφους του 2009, αν και οι δημοσκοπήσεις του δίνουν μόνο 4%, ενώ το Βρετανικό Εθνικό Κόμμα (BNP) του Nick Griffin που μετέχει στη συμμαχία AENM, («Alliance of European National Movements»), μαζί με το Jobbik, από το 1 εκ. ψήφους του 2009 και το 6,3%, θα περιοριστεί κάπου μεταξύ 1-2 %, διότι ο πολιτικοός του χώρος έχει λεηλατηθεί από τον Φάραντζ.
Πάντως, περίπου το 40 % αυτών που θα ψηφίσουν στην Βρετανία θα διαλέξει Εθνική Ανεξαρτησία , λιγότερους Λαθραίους και λιγότερη Ευρώπη.
Αυτό είναι το μήνυμα από τας ...Αγγλίας
«Στο ζενίθ βρίσκεται η υποστήριξη των Βρετανών ψηφοφόρων στο αντιευρωπαϊκό Κόμμα της Ανεξαρτησίας (UKIP), σύμφωνα με δημοσκόπηση που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα ενόψει των ευρωεκλογών».
«Αντι-ευρωπαικό», το UKIP, ( όπως λέμε «ακροδεξιά» τη Λεπέν), και όχι «Ευρω-σκεπτικιστικό», διότι τα αφεντικά και ο εργοδότης θέλουν οι διαμαρτυρόμενοι να ψηφίσουν «Ποτάμι» και περισσότερη Ευρώπη και όχι ακροδξιούς και αντιευρωπαίους.
Τέλος πάντων, χωρίς την αποχή και τους «δεν ξέρω δεν απαντώ», το UKIP θα ειναι πρώτο με 31,5%. (Το 2009 ήταν δεύτερο με 16,6%. Σχεδόν θα διπλασιάσει τα ποσοστά του, όχι όμως και τους ψήφους του).
Οι γκέι –παρέιντ Εργατικοί του Ιουδαίου Miliband που το 2009 ήταν τρίτοι με 15,8%, θα είναι δεύτεροι με 27-28% και ο Συντηρητικοί του Ιουδαίου Κάμερον θα πέσουν από το 27,9% στο 19%, και θα είναι τρίτοι.
Στο ερώτημα για την πρόθεση ψήφου για τις εθνικές εκλογές του 2015, άλλες δημοσκοπήσεις δίνουν στους εργατικούς 32%, στους Συντηρητικούς στο 29%, στο UKIP 20% και στους Φιλελεύθερους Δημοκράτες, 7%.
Το Σκωτικό Εθνικό Κόμμα (SNP) που όμως περιέργως συμμετέχει στη συμμαχία των «πράσινων» την EFA, μαζί με το Κόμμα των Ουαλλών αυτονομιστών (PC) διεκδικεί το 50% των 4 εκ. Σκωτσέζων, και ελπίζει σε κάτι πολύ περισσότερο από τις 320.000 ψήφους του 2009, αν και οι δημοσκοπήσεις του δίνουν μόνο 4%, ενώ το Βρετανικό Εθνικό Κόμμα (BNP) του Nick Griffin που μετέχει στη συμμαχία AENM, («Alliance of European National Movements»), μαζί με το Jobbik, από το 1 εκ. ψήφους του 2009 και το 6,3%, θα περιοριστεί κάπου μεταξύ 1-2 %, διότι ο πολιτικοός του χώρος έχει λεηλατηθεί από τον Φάραντζ.
Πάντως, περίπου το 40 % αυτών που θα ψηφίσουν στην Βρετανία θα διαλέξει Εθνική Ανεξαρτησία , λιγότερους Λαθραίους και λιγότερη Ευρώπη.
Αυτό είναι το μήνυμα από τας ...Αγγλίας
ΚΑΛΕΣΜΑ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΧΑΙΑΣ
11/4/2014
Φίλοι-ες επαγγελματίες.
Με πρωτοβουλία των ελευθέρων αγανακτισμένων δυτικής Αχαΐας (ΕΛ.Α.Δ.Α), διάφοροι επαγγελματίες ,(έμποροι- ταξιτζήδες- μικροβιοτέχνες),
αυτό-οργανώθηκαν και προσέφυγαν στην δικαιοσύνη για να σφραγίσουν τα βιβλιάρια υγείας τους, από τον ασφαλιστικό τους φορέα που δεν μπορούσαν μέχρι σήμερα λόγο οφειλής.
Το δικαστήριο τους δικαίωσε, η διευθύντρια του Ο.Α.Ε.Ε αρνείται να εκτελέσει την δικαστική απόφαση καταχρηστικά και αδικαιολόγητα.
Για το λόγο αυτό την Δευτέρα στις 9 το πρωί σας καλούμε στο Διοικητικό Δικαστήριο (οδός Κανάρη 60 ) στην Πάτρα, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την μη υλοποίηση τις δικαστικής απόφασης, και τις διεύρυνση της και σε άλλα ασφαλισμένα μέλη του Ο.Α.Ε.Ε.
Λυπούμαστε στην Δυτική Αχαΐα για τον εμπορικό σύλλογο, τον σύλλογο ταξί, και άλλους συναφής επαγγελματικούς συλλόγους που απέχουν από τέτοιες ενέργειες, αντί να είναι μπροστάρηδες. Άραγε πια συμφέροντα εξυπηρετούν, των μελών τους η αυτών των κατάπτυστων που μας κυβερνούν;
Όλοι την Δευτέρα στην Πάτρα. Είμαστε πολλοί. Είμαστε μαζί , Και θα επιτύχουμε
11/4/2014
Φίλοι-ες επαγγελματίες.
Με πρωτοβουλία των ελευθέρων αγανακτισμένων δυτικής Αχαΐας (ΕΛ.Α.Δ.Α), διάφοροι επαγγελματίες ,(έμποροι- ταξιτζήδες- μικροβιοτέχνες),
αυτό-οργανώθηκαν και προσέφυγαν στην δικαιοσύνη για να σφραγίσουν τα βιβλιάρια υγείας τους, από τον ασφαλιστικό τους φορέα που δεν μπορούσαν μέχρι σήμερα λόγο οφειλής.
Το δικαστήριο τους δικαίωσε, η διευθύντρια του Ο.Α.Ε.Ε αρνείται να εκτελέσει την δικαστική απόφαση καταχρηστικά και αδικαιολόγητα.
Για το λόγο αυτό την Δευτέρα στις 9 το πρωί σας καλούμε στο Διοικητικό Δικαστήριο (οδός Κανάρη 60 ) στην Πάτρα, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την μη υλοποίηση τις δικαστικής απόφασης, και τις διεύρυνση της και σε άλλα ασφαλισμένα μέλη του Ο.Α.Ε.Ε.
Λυπούμαστε στην Δυτική Αχαΐα για τον εμπορικό σύλλογο, τον σύλλογο ταξί, και άλλους συναφής επαγγελματικούς συλλόγους που απέχουν από τέτοιες ενέργειες, αντί να είναι μπροστάρηδες. Άραγε πια συμφέροντα εξυπηρετούν, των μελών τους η αυτών των κατάπτυστων που μας κυβερνούν;
Όλοι την Δευτέρα στην Πάτρα. Είμαστε πολλοί. Είμαστε μαζί , Και θα επιτύχουμε
Και ο θεός αγαπάει τον Ολυμπιακό
«Είναι κοντά μας και ο κ. Γιάννης Μώραλης, υποψήφιος δήμαρχος Πειραιά και βεβαίως αντιπρόεδρος του Ολυμπιακού. Εμείς τον αγαπάμε τον Ολυμπιακό».
Με αυτά τα λόγια καλωσόρισε στον Άγιο Δημήτριο του Νέου Φαλήρου ο μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ ,τον υποψήφιο δήμαρχο Πειραιά, κατά την διάρκεια της θείας λειτουργίας για την Κυριακή των Βαΐων.
Με αυτά τα λόγια καλωσόρισε στον Άγιο Δημήτριο του Νέου Φαλήρου ο μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ ,τον υποψήφιο δήμαρχο Πειραιά, κατά την διάρκεια της θείας λειτουργίας για την Κυριακή των Βαΐων.
Το Σλαβιάνσκ παραμένει ρωσικό
Βίντεο πριν δυο ώρες
Published on Apr 13, 2014
Στο Славянске (Σλαβιάνσκ) η δήμαρχος Νέλλη Ιγκόρεβα Στέλα, η οποία κατηγορήθηκε από τους ρωσόφιλους ακτιβιστές ότι προσκάλεσε τους μαχητές του «Δεξιού Τομέα» να καταλάβουν την πόλη ότι την πόλη και πήγε στο Ντονέτσκ. Τον έλεγχο της πόλης έχει ο επικεφαλής των οπαδών της Ομοσπονδίας Βιατσεσλάβ Βλαντιμίροβιτς Πονομαριόφ .
Στη Μαριούπολη οι οπαδοί της Ομοσπονδίας κατέλαβαν σήμερα το δημαρχείο κατέβασαν τη σημαία της Ουκρανίας και κρέμασαν τη σημαία της λεγόμενης Λαϊκής Δημοκρατίας του Ντονιέτσκ.
Στις σημερινές διαδηλώσεις στο Χάρκοβο και το Ντόνιετσκ προβλήθηκε το συνθήμα «федерализациа», (ομοσπονδοποίηση) και η απαίτηση για τη δημιουργία της « Νοτιοανατολικής αυτονομίας », «Юго-восточной автономиа», ενώ εκφράστηκε αντίθεση με τις πρόωρες προεδρικές εκλογές που έχουν προκηρυχθεί για τις 25 Μαΐου.
Στο Славянске (Σλαβιάνσκ) η δήμαρχος Νέλλη Ιγκόρεβα Στέλα, η οποία κατηγορήθηκε από τους ρωσόφιλους ακτιβιστές ότι προσκάλεσε τους μαχητές του «Δεξιού Τομέα» να καταλάβουν την πόλη ότι την πόλη και πήγε στο Ντονέτσκ. Τον έλεγχο της πόλης έχει ο επικεφαλής των οπαδών της Ομοσπονδίας Βιατσεσλάβ Βλαντιμίροβιτς Πονομαριόφ .
Στη Μαριούπολη οι οπαδοί της Ομοσπονδίας κατέλαβαν σήμερα το δημαρχείο κατέβασαν τη σημαία της Ουκρανίας και κρέμασαν τη σημαία της λεγόμενης Λαϊκής Δημοκρατίας του Ντονιέτσκ.
Στις σημερινές διαδηλώσεις στο Χάρκοβο και το Ντόνιετσκ προβλήθηκε το συνθήμα «федерализациа», (ομοσπονδοποίηση) και η απαίτηση για τη δημιουργία της « Νοτιοανατολικής αυτονομίας », «Юго-восточной автономиа», ενώ εκφράστηκε αντίθεση με τις πρόωρες προεδρικές εκλογές που έχουν προκηρυχθεί για τις 25 Μαΐου.
Σκόπια- Προεδρικές εκλογές
Η αποχή κερδίζει μέχρι στιγμής στις προεδρικές εκλογές στα Σκόπια. Σύμφωνα με την κεντρική εφορευτική Επιτροπή ως τις 14.00 (ώρα Ελλάδος) είχε ψηφίσει το 25.02 % από τους 1.780.000 πολίτες που έχουν δικαίωμα ψήφου.
Για να μην ακυρωθούν οι εκλογές πρέπει μέσα στις επόμενες τις 6 ώρες να ψηφίσουν άλλοι τόσοι.
Για να μην ακυρωθούν οι εκλογές πρέπει μέσα στις επόμενες τις 6 ώρες να ψηφίσουν άλλοι τόσοι.
Ουκρανία-εξελίξεις
15:31 Ντόνετσκ , ITAR -TASS . Ένας από τους ηγέτες της Λαϊκής Δημοκρατίας του Ντόνετσκ , ο Ντένις Πασούλιν είπε σε συγκέντρωση των οπαδών της ομοσπονδιοποίησης της Ουκρανίας ότι πρωταρχικός στόχος είναι η προετοιμασία του δημοψηφίσματος .
14.53. Στο Ντνιεπροπαβλόσκ υποστηρικτές της ομοσπονδοποίησης χτίζουν οδοφράγματα.
14.42 . Στο Χάρκοβο συγκρούσεις μεταξύ των υποστηρικτών και τους αντιπάλων της ομοσπονδοποίησης
14.37. Οι εξεγερμένοι του Σαλοβιάνσκ διαψεύδουν τις πληροφορίες σχετικά με συγκρούσεις και θύματα.
14.15. Διαδηλωτές στην (ελληνική) Μαριούπολη κατέλαβαν το κτίριο του Δημοτικού Συμβουλίου.
14.53. Στο Ντνιεπροπαβλόσκ υποστηρικτές της ομοσπονδοποίησης χτίζουν οδοφράγματα.
14.42 . Στο Χάρκοβο συγκρούσεις μεταξύ των υποστηρικτών και τους αντιπάλων της ομοσπονδοποίησης
14.37. Οι εξεγερμένοι του Σαλοβιάνσκ διαψεύδουν τις πληροφορίες σχετικά με συγκρούσεις και θύματα.
14.15. Διαδηλωτές στην (ελληνική) Μαριούπολη κατέλαβαν το κτίριο του Δημοτικού Συμβουλίου.
Εδώ τα καλά Επιτόκια
Επιτόκια δανεισμού με δεκαετή Ομόλογα
Ελλάδα (που ΔΕΝ επέστρεψε στις αγορές) 6.32% , Ιαπωνία 0.61% (Γιεν), Ελβετία 0.88% (ελβετικό φράγκο), Γερμανία 1.51%, Δανία 1.54% (εκτός Ευρωζώνης), Αυστρία 1.75%, Ολλανδία 1.86%, Φινλανδία 1.82% , Γαλλία 2.01% , Σουηδία 2.04% , Βέλγιο 2.15% (το χρέος κατέβηκε στο 99,6% του ΑΕΠ) .
Καναδάς 2.40%, Μ. Βρετανία 2.62%, ΗΠΑ 2.63%
Η (τέως χρεοκοπημένη) Ιρλανδία 2.95% , Ισπανία 3.19% , Ιταλία 3.22%, Πορτογαλία 3.97% Βουλγαρία 3.230%.
Αυστραλία 4.00% Ουγγαρία 4,4% Ν. Ζηλανδία 4.61% Ισλανδία 6,76%
Ρεπορτάζ μαϊμού: (Το δεκαετές κατέβηκε κάτω από το «ψυχολογικό όριο» με ψυχολογική παρέμβαση του Καρτέλ για μια μέρα. Και επέστρεψε στο 6,32%).
Ένα ακόμη ψυχολογικό όριο διέσπασε σήμερα η απόδοση του ελληνικού 10ετούς ομολόγου, καθώς διαμορφώνεται κάτω από το 6%, στο 5,98%. Η έξοδος της χώρας μας στις αγορές βελτιώνει ραγδαία το κλίμα, καθώς και η τιμή του ομολόγου λήξεως 2024 διαμορφώνεται πέριξ των 80 μονάδων βάσης, ενώ το spread ανέρχεται στις 451 μονάδες βάσης, από 465 μονάδες χτες. Υπενθυμίζεται εδώ ότι τελευταία φορά η Ελλάδα βγήκε στις αγορές με πενταετή ομόλογα στις 2 Μαρτίου 2010, ενώ κατέβαλε επιτόκιο 6,10%.
Τρίμηνα Επιτόκια LIBOR σε Ευρώ
Euribor interest rate 3 months 0.328 %
Euribor interest rate - 6 months 0.428 %
Euribor interest rate - 12 months 0.601 %
Ρεπορτάζ Τετάρτη, 09 Απριλίου 2014
Στο 3,01%, από 3,60%, υποχώρησε το επιτόκιο εντόκων γραμματίων διάρκειας 26 εβδομάδων που εξέδωσε την Τρίτη το ελληνικό Δημόσιο, αντλώντας 1,3 δισ. ευρώ. Η δημοπρασία πραγματοποιήθηκε μέσω των Βασικών Διαπραγματευτών Αγοράς (Primary Dealers).
Συμπέρασμα: Δανείζεσαι με 0.328 % και δανείζεις με 3,01%. (Λεφτά υπάρχουν).
Ελλάδα (που ΔΕΝ επέστρεψε στις αγορές) 6.32% , Ιαπωνία 0.61% (Γιεν), Ελβετία 0.88% (ελβετικό φράγκο), Γερμανία 1.51%, Δανία 1.54% (εκτός Ευρωζώνης), Αυστρία 1.75%, Ολλανδία 1.86%, Φινλανδία 1.82% , Γαλλία 2.01% , Σουηδία 2.04% , Βέλγιο 2.15% (το χρέος κατέβηκε στο 99,6% του ΑΕΠ) .
Καναδάς 2.40%, Μ. Βρετανία 2.62%, ΗΠΑ 2.63%
Η (τέως χρεοκοπημένη) Ιρλανδία 2.95% , Ισπανία 3.19% , Ιταλία 3.22%, Πορτογαλία 3.97% Βουλγαρία 3.230%.
Αυστραλία 4.00% Ουγγαρία 4,4% Ν. Ζηλανδία 4.61% Ισλανδία 6,76%
Ρεπορτάζ μαϊμού: (Το δεκαετές κατέβηκε κάτω από το «ψυχολογικό όριο» με ψυχολογική παρέμβαση του Καρτέλ για μια μέρα. Και επέστρεψε στο 6,32%).
Ένα ακόμη ψυχολογικό όριο διέσπασε σήμερα η απόδοση του ελληνικού 10ετούς ομολόγου, καθώς διαμορφώνεται κάτω από το 6%, στο 5,98%. Η έξοδος της χώρας μας στις αγορές βελτιώνει ραγδαία το κλίμα, καθώς και η τιμή του ομολόγου λήξεως 2024 διαμορφώνεται πέριξ των 80 μονάδων βάσης, ενώ το spread ανέρχεται στις 451 μονάδες βάσης, από 465 μονάδες χτες. Υπενθυμίζεται εδώ ότι τελευταία φορά η Ελλάδα βγήκε στις αγορές με πενταετή ομόλογα στις 2 Μαρτίου 2010, ενώ κατέβαλε επιτόκιο 6,10%.
Τρίμηνα Επιτόκια LIBOR σε Ευρώ
Euribor interest rate 3 months 0.328 %
Euribor interest rate - 6 months 0.428 %
Euribor interest rate - 12 months 0.601 %
Ρεπορτάζ Τετάρτη, 09 Απριλίου 2014
Στο 3,01%, από 3,60%, υποχώρησε το επιτόκιο εντόκων γραμματίων διάρκειας 26 εβδομάδων που εξέδωσε την Τρίτη το ελληνικό Δημόσιο, αντλώντας 1,3 δισ. ευρώ. Η δημοπρασία πραγματοποιήθηκε μέσω των Βασικών Διαπραγματευτών Αγοράς (Primary Dealers).
Συμπέρασμα: Δανείζεσαι με 0.328 % και δανείζεις με 3,01%. (Λεφτά υπάρχουν).
Μόσχα-Πεκίνο
-Ο Σεργκέι Λαβρόφ θα επισκεφθεί την Τρίτη 15 Απριλίου, το Πεκίνο για να προετοιμάσει τη επίσκεψη του Βλαντιμίρ Πούτιν στην Κίνα, και να συζητήσει την κατάσταση στην Ουκρανία.
ΥΓ. (Πολύ δύσκολο το βλέπω να είναι στη Γενεύη στις 17)
ΟΥΑΣΙΓΚΤΟΝ, (Xinhua) - Ο Λευκός Οίκος ανακοίνωσε ότι ο Αντιπρόεδρος των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν θα μεταβεί στο Κίεβο, στις 22 Απριλίου , για συναντήσεις με την κυβέρνηση και "εκπροσώπους του λαού" για να υπογραμμίσει την ισχυρή υποστήριξη των ΗΠΑ για «μια ενωμένη και δημοκρατική Ουκρανία», η οποία κάνει «τις δικές της επιλογές για το μέλλον της».
ΥΓ. (Πολύ δύσκολο το βλέπω να είναι στη Γενεύη στις 17)
ΟΥΑΣΙΓΚΤΟΝ, (Xinhua) - Ο Λευκός Οίκος ανακοίνωσε ότι ο Αντιπρόεδρος των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν θα μεταβεί στο Κίεβο, στις 22 Απριλίου , για συναντήσεις με την κυβέρνηση και "εκπροσώπους του λαού" για να υπογραμμίσει την ισχυρή υποστήριξη των ΗΠΑ για «μια ενωμένη και δημοκρατική Ουκρανία», η οποία κάνει «τις δικές της επιλογές για το μέλλον της».
Ουκρανία: Άρχισε η αιματοχυσία
Ο δοτός υπουργός Εσωτερικών του Κιέβου Αρσέν Aβάκοφ ανέφερε στη σελίδα του στο Facebook ότι κατά τις συγκρούσεις με την πολιτοφυλακή του Σλαβιάνσκ, στο πλαίσιο της «αντιτρομοκρατικής επιχείρησης», σκοτώθηκε ένας άνδρας των ειδικών δυνάμεων και πέντε άλλοι τραυματίστηκαν και αναφέρθηκε σε άγνωστο αριθμό απωλειών των ρωσόφιλων ακτιβιστών.
-Σύμφωνα με τον αυτόπτη Vladimir Kolodchenko , στο οδόφραγμα στο δρόμο του Χάρκοβο έφθασαν 7 BTR με στρατιώτες. Με τον διοικητή τους διαπραγματεύονταν η δήμαρχος του Σλαβιάνσκ. Ενώ συζητούσαν εμφανίστηκε ένα άσπρο Reno από το οποίο βγήκαν τέσσερις μασκοφόροι οπλισμένοι με καλάσνικοφ, και άνοιξαν πυρ αδιακρίτως. Υπήρξαν θύματα και από το στρατό και από τους κατοίκους της περοχής που φυλούσαν το οδόφραγμα. Οι ένοπλοι διέφυγαν στο δάσος.
Οι κάτοικοι βρήκαν κλεισμένο στο αμάξι τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου βαριά χτυπημένο από τους προβοκάτορες, που του πήραν το αμάξι για να κάνουν την προβοκατόρικη ενέργειά τους. Ο άνδρας είπε ότι δεν τους είχε ξαναδεί ποτέ στην περιοχή και ότι δεν είναι ντόπιοι.
Ήταν μια προβοκατόρικη ενέργεια των ρουφιάνων των μυστικών υπηρεσιών που ενργούν στην περιοχή και που απσκοπούσε στην εμπλοκή των ουκρανικών δυνάμεων ασφαλείας με τους ρωσόφωνους.
Οι δράστες ήσαν πιθανότατα νεοναζί του "Δεξιού Τομέα".
Ρουφιανορεπορτάζ
Euronews: Ukraine retakes control of Sloviansk
-Σύμφωνα με τον αυτόπτη Vladimir Kolodchenko , στο οδόφραγμα στο δρόμο του Χάρκοβο έφθασαν 7 BTR με στρατιώτες. Με τον διοικητή τους διαπραγματεύονταν η δήμαρχος του Σλαβιάνσκ. Ενώ συζητούσαν εμφανίστηκε ένα άσπρο Reno από το οποίο βγήκαν τέσσερις μασκοφόροι οπλισμένοι με καλάσνικοφ, και άνοιξαν πυρ αδιακρίτως. Υπήρξαν θύματα και από το στρατό και από τους κατοίκους της περοχής που φυλούσαν το οδόφραγμα. Οι ένοπλοι διέφυγαν στο δάσος.
Οι κάτοικοι βρήκαν κλεισμένο στο αμάξι τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου βαριά χτυπημένο από τους προβοκάτορες, που του πήραν το αμάξι για να κάνουν την προβοκατόρικη ενέργειά τους. Ο άνδρας είπε ότι δεν τους είχε ξαναδεί ποτέ στην περιοχή και ότι δεν είναι ντόπιοι.
Ήταν μια προβοκατόρικη ενέργεια των ρουφιάνων των μυστικών υπηρεσιών που ενργούν στην περιοχή και που απσκοπούσε στην εμπλοκή των ουκρανικών δυνάμεων ασφαλείας με τους ρωσόφωνους.
Οι δράστες ήσαν πιθανότατα νεοναζί του "Δεξιού Τομέα".
Ρουφιανορεπορτάζ
Euronews: Ukraine retakes control of Sloviansk
Οι «Ευρωσκεπτικιστές» αποκτούν και γεωπολιτική αντιστοίχιση
Περιμένοντας το αποτέλεσμα της μάχης του Σλαβιάνσκ*
του Σπύρου Χατζάρα
Η χθεσινή επίσκεψη της κ. Μαρίν Λεπέν στην Μόσχα , όπου συναντήθηκε επιδεικτικά με τον πρόεδρο της Δούμας Σεργκέι Ναρίσκιν, τον οποίο η ΕΕ έχει «τιμωρήσει» και δεν του δίνει βίζα ,σημάδεψε την διαμόρφωση της γεωπολιτικής θέσης των «Ευρωσκεπτικιστών» πέραν των κοινωνικών και οικονομικών θέσεων τους.
Η κ. Μαρίν Λεπέν ξεκάθαρα είπε ότι την «Ουκρανική Κρίση» την προκάλεσε το (γαλλογερμανικό) διευθυντήριο των Βρυξελλών που κήρυξε «έναν νέο Ψυχρό Πόλεμο» κατά της Ρωσίας.
"Αυτή η πολιτική δεν συνάδει με τις παραδοσιακές, φιλικές σχέσεις ούτε με τα οικονομικά συμφέροντα της Γαλλίας ή των χωρών της ΕΕ και βλάπτει τις μελλοντικές μας σχέσεις, που επλήγησαν από τις ρωσοφοβικές, και αντι-ρωσικές εκστρατείες που διεξάγουν πολλές ευρωπαϊκές χώρες", είπε η κ. Λεπέν, που υποστήριξε την απαίτηση των ανατολικών και νότιων περιφερειών της Ουκρανίας για ευρύτατη αυτονομία.
Καθώς, ένα μήνα πριν τις ευρωεκλογές, η Ουκρανική κρίση και οι χειρισμοί των Βρυξελλών, γίνονται στοιχείο της προεκλογικής αντιπαράθεσης των ευρώ-κομμάτων με τους ευρώ-σκεπτικιστές, τα «μεταφραστικά» τμήματα των ντόπιων ρουφιανοδίαυλων, έχουν μπλέξει κυριολεκτικά τα μπούτια τους.
Η «ηγέτης του γαλλικού ακροδεξιού Εθνικού Μετώπου», λένε για τη Λεπέν, ο «αυστριακός ακροδεξιός ηγέτης Χάινς-Κρίστιαν Στράχε, τάχθηκε ανοικτά υπέρ του Πούτιν», υπογραμίζουν, για τον Γκέερτ Γουίλντερς λένε , «ο Ολλανδός ακροδεξιός πολιτικός εταίρος της Λεπέν».
Αλλά τον (αριστερό) ρουφιάνο και αν τον πλένεις το σαπούνι σου χαλάς.
Για τον ένοπλο ακροδεξιό νεοναζιστικό «δεξιό Τομέα», (του ευρω-Τόξου), που συνεργάζεται με τις μυστικές υπηρεσίες των ΗΠΑ και της Γερμανίας, που έχει εξαπολύσει «Τάγματα Εφόδου» εναντίον όποιου διαφωνεί με την αμερικανό-ευρωπαϊκή Κατοχή της Ουκρανίας, δεν λένε τίποτα.
Οι πράκτορες είναι Κεντρώοι!
Και όποιος διαφωνεί με το «σύστημα» του επιτρέπεται από τους άνωθεν να ψηφίζει «Δνείπερο». Άντε και Ρήνο. Αλλιώς θα τον δείρουν οι «Κεντρώοι και Σια».
Και ενώ μας τα έχουν πρήξει με την «Ομοφοβία»για τη Ρωσοφοβία και τον ιδιότυπο ρατσισμό κατά του ρωσικού Έθνους οι ρουφιάνοι της ενημέρωσης δεν λένε τίποτα.
Και βέβαια η εξευτελισμένη « επιτυχημένη προεδρία» της ΕΕ του Βενιζέλου, είναι παντελώς απούσα από τη μεγαλύτερη ευρωπαϊκή κρίση. Κανείς δεν την υπολογίζει. Ούτε σαν κομπάρσο , ούτε σαν φασουλή.
ΥΓ. Κύριε Μπόμπολα οι υπάλληλοι σας ξέχασαν να ρωτήσουν τον τηλε-αρχηγό για την Ουκρανία.
*Μέχρι στιγμής η αντιτρομοκρατική επιχείρηση στο Σλαβιάνσκ κατεστρεψε το οδόφραγμα στον δρόμο για το Χάρκοβο
του Σπύρου Χατζάρα
Η χθεσινή επίσκεψη της κ. Μαρίν Λεπέν στην Μόσχα , όπου συναντήθηκε επιδεικτικά με τον πρόεδρο της Δούμας Σεργκέι Ναρίσκιν, τον οποίο η ΕΕ έχει «τιμωρήσει» και δεν του δίνει βίζα ,σημάδεψε την διαμόρφωση της γεωπολιτικής θέσης των «Ευρωσκεπτικιστών» πέραν των κοινωνικών και οικονομικών θέσεων τους.
Η κ. Μαρίν Λεπέν ξεκάθαρα είπε ότι την «Ουκρανική Κρίση» την προκάλεσε το (γαλλογερμανικό) διευθυντήριο των Βρυξελλών που κήρυξε «έναν νέο Ψυχρό Πόλεμο» κατά της Ρωσίας.
"Αυτή η πολιτική δεν συνάδει με τις παραδοσιακές, φιλικές σχέσεις ούτε με τα οικονομικά συμφέροντα της Γαλλίας ή των χωρών της ΕΕ και βλάπτει τις μελλοντικές μας σχέσεις, που επλήγησαν από τις ρωσοφοβικές, και αντι-ρωσικές εκστρατείες που διεξάγουν πολλές ευρωπαϊκές χώρες", είπε η κ. Λεπέν, που υποστήριξε την απαίτηση των ανατολικών και νότιων περιφερειών της Ουκρανίας για ευρύτατη αυτονομία.
Καθώς, ένα μήνα πριν τις ευρωεκλογές, η Ουκρανική κρίση και οι χειρισμοί των Βρυξελλών, γίνονται στοιχείο της προεκλογικής αντιπαράθεσης των ευρώ-κομμάτων με τους ευρώ-σκεπτικιστές, τα «μεταφραστικά» τμήματα των ντόπιων ρουφιανοδίαυλων, έχουν μπλέξει κυριολεκτικά τα μπούτια τους.
Η «ηγέτης του γαλλικού ακροδεξιού Εθνικού Μετώπου», λένε για τη Λεπέν, ο «αυστριακός ακροδεξιός ηγέτης Χάινς-Κρίστιαν Στράχε, τάχθηκε ανοικτά υπέρ του Πούτιν», υπογραμίζουν, για τον Γκέερτ Γουίλντερς λένε , «ο Ολλανδός ακροδεξιός πολιτικός εταίρος της Λεπέν».
Αλλά τον (αριστερό) ρουφιάνο και αν τον πλένεις το σαπούνι σου χαλάς.
Για τον ένοπλο ακροδεξιό νεοναζιστικό «δεξιό Τομέα», (του ευρω-Τόξου), που συνεργάζεται με τις μυστικές υπηρεσίες των ΗΠΑ και της Γερμανίας, που έχει εξαπολύσει «Τάγματα Εφόδου» εναντίον όποιου διαφωνεί με την αμερικανό-ευρωπαϊκή Κατοχή της Ουκρανίας, δεν λένε τίποτα.
Οι πράκτορες είναι Κεντρώοι!
Και όποιος διαφωνεί με το «σύστημα» του επιτρέπεται από τους άνωθεν να ψηφίζει «Δνείπερο». Άντε και Ρήνο. Αλλιώς θα τον δείρουν οι «Κεντρώοι και Σια».
Και ενώ μας τα έχουν πρήξει με την «Ομοφοβία»για τη Ρωσοφοβία και τον ιδιότυπο ρατσισμό κατά του ρωσικού Έθνους οι ρουφιάνοι της ενημέρωσης δεν λένε τίποτα.
Και βέβαια η εξευτελισμένη « επιτυχημένη προεδρία» της ΕΕ του Βενιζέλου, είναι παντελώς απούσα από τη μεγαλύτερη ευρωπαϊκή κρίση. Κανείς δεν την υπολογίζει. Ούτε σαν κομπάρσο , ούτε σαν φασουλή.
ΥΓ. Κύριε Μπόμπολα οι υπάλληλοι σας ξέχασαν να ρωτήσουν τον τηλε-αρχηγό για την Ουκρανία.
*Μέχρι στιγμής η αντιτρομοκρατική επιχείρηση στο Σλαβιάνσκ κατεστρεψε το οδόφραγμα στον δρόμο για το Χάρκοβο
Λόγω Μεγάλης Εβδομάδας
Ο Γιανιτσαραγάς (Συριζώνυμος), δεσμεύεται από το Σύμβολο της Πίστεως και τις Οικουμενικές Συνόδους ή μπορεί να ερμηνεύει με μαρξιστικές απόψεις το Δόγμα και να κηρύττει ότι, «ο Χριστός γεννήθηκε σαν πρόσφυγας και μεγάλωσε σαν Ξένος»;
Απλά και ξεκάθαρα πράγματα.
Κάθε καλός και πιστός χριστιανός οφείλει τη δική του απάντηση.
Η Εκκλησία μας είναι «λαϊκή», και το «πλήρωμα της Εκκλησίας», δεν κάνει μόνο τον σταυρό του , έχει και ευθύνη για την προάσπιση και την υπεράσπιση της.
Απλά και ξεκάθαρα πράγματα.
Κάθε καλός και πιστός χριστιανός οφείλει τη δική του απάντηση.
Η Εκκλησία μας είναι «λαϊκή», και το «πλήρωμα της Εκκλησίας», δεν κάνει μόνο τον σταυρό του , έχει και ευθύνη για την προάσπιση και την υπεράσπιση της.
12/4/14
Vox populi est suprema lex
Τα πρόβατα βελάζουν πριν τα βάλουν στη σούβλα!
Το 54,4% του κοπαδιού τάχθηκε κατά των πρόωρων εκλογών, και το 46,6% απάντησε στη εταιρία Rass πως θα ψήφιζε «το Ποτάμι», γιατί θέλει να διαμαρτυρηθεί ενάντια στο πολιτικό σύστημα, ενώ το 34,7% γιατί συμφωνεί με τις μεταχειρισμένες «ιδέες» του κόμματος, για «δίκαιη Ευρώπη».
Το 60,1% απάντησε πως θεωρεί τη Χρυσή Αυγή, «εγκληματική οργάνωση». Όμως το 24,2% λέει ότι XA υφίσταται πολιτική δίωξη, και αν την ψηφίσουν για τον λόγο αυτό τότε…. Κλάφτα Mr Harris.
Xτυπάει πρώτη θέση.
Το 54,4% του κοπαδιού τάχθηκε κατά των πρόωρων εκλογών, και το 46,6% απάντησε στη εταιρία Rass πως θα ψήφιζε «το Ποτάμι», γιατί θέλει να διαμαρτυρηθεί ενάντια στο πολιτικό σύστημα, ενώ το 34,7% γιατί συμφωνεί με τις μεταχειρισμένες «ιδέες» του κόμματος, για «δίκαιη Ευρώπη».
Το 60,1% απάντησε πως θεωρεί τη Χρυσή Αυγή, «εγκληματική οργάνωση». Όμως το 24,2% λέει ότι XA υφίσταται πολιτική δίωξη, και αν την ψηφίσουν για τον λόγο αυτό τότε…. Κλάφτα Mr Harris.
Xτυπάει πρώτη θέση.
Το «Ου μην αλλά» τους ξέσκισε
Αφού τους ξεβρακώσαμε χθες το βράδυ ομολόγησαν σήμερα ότι , «Είναι αρκετά εμφανές ότι πολλοί από αυτούς που αγόρασαν το ομόλογο (στην κοινοπρακτική έκδοση) δεν είναι μακροπρόθεσμοι αγοραστές», ότι «τα 20 δισ. ευρώ για εντολές αγορών δεν αντανακλούν την πραγματική ζήτηση, καθώς οι επενδυτές έχουν την τάση να αυξάνουν τις εντολές τους για να διασφαλίσουν ότι θα λάβουν ένα καλό μερίδιο της έκδοσης», και ότι «μειώνεται το ενδιαφέρον για το πενταετές ομόλογο»
και ότι «αυξήθηκε στο 5,13% ε η απόδοση του νέου πενταετούς ελληνικού ομολόγου σημειώνοντας αύξηση κατά 18 μονάδες βάσης από το επίπεδο τιμολόγησής του».
Άνοδο καταγράφει και η απόδοση του 10ετους ομολόγου στο 6,24%, παρά την υποχώρησή του κάτω από το 6% την Πέμπτη.
Άνοδο καταγράφει και η απόδοση του 10ετους ομολόγου στο 6,24%, παρά την υποχώρησή του κάτω από το 6% την Πέμπτη.
Άκου αυτούς που ξέρουν
Γερούν Ντάισελμπλουμ*
«Αν μια χώρα πάει στις αγορές μία φορά, με ένα είδος ομολόγου, αυτό δεν σημαίνει ότι έχει ανακτήσει πλήρη πρόσβαση στις αγορές, και ότι είναι σε θέση να αναχρηματοδοτήσει τα ευρωπαϊκά δάνειά της με ένα λογικό τίμημα. Η ελληνική κυβέρνηση φιλοδοξεί να μη χρειαστεί ένα νέο πρόγραμμα στήριξης, αλλά εάν δει κανείς το μέγεθος του κρατικού χρέους και τις ανάγκες αναχρηματοδότησης της για τα επόμενα δύο χρόνια, εξακολουθεί να υπάρχει μείζον ζήτημα. Η Ελλάδα έχει ακόμη πολύ δρόμο να διανύσει.» .
ΔΝΤ: Μετά το καλοκαίρι θα επιστρέψουμε
ΟΥΑΣΙΓΚΤΟΝ.Ο διευθυντής του ευρωπαϊκού τμήματος του ΔΝΤ Ρέζα Μοκαντάμ δήλωσε ότι «οι χρηματοδοτικές ανάγκες και το χρέος της Ελλάδας» παραμένουν πολύ μεγάλα και πρέπει να αντιμετωπισθούν από την Ευρώπη και το Ταμείο στο πλαίσιο μελλοντικών αξιολογήσεων, διότι οι χρηματοδοτικές ανάγκες των δύο επόμενων ετών θα είναι πολύ μεγαλύτερες από τα ποσά που αντλούνται τώρα από τις αγορές. Θα υπάρξει ανάγκη για συνέχιση της υποστήριξης. Μετά το καλοκαίρι θα επιστρέψουμε και θα αξιολογήσουμε τις χρηματοδοτικές ανάγκες, λαμβάνοντας υπόψη την πρόσφατη πρόσβαση στις αγορές, ενώ θα κοιτάξουμε το χρέος, τη χρηματοδότηση, καθώς και τη μελλοντική εφαρμογή του προγράμματος».
*Σύμφωνα με τη μέτρηση του «Πουστρόμετρου» http://www.gay-or-straight.com/Jeroen%20Dijsselbloem ο Μr ..Mπλούμ (Jeroen Dijsselbloem) είναι 76% ομοφυλόφιλος, ενώ ο μέσος όρος βαθμολογίας για τους γκέι είναι 69%. Δηλαδή είναι πάνω από τον μέσο όρο.
«Αν μια χώρα πάει στις αγορές μία φορά, με ένα είδος ομολόγου, αυτό δεν σημαίνει ότι έχει ανακτήσει πλήρη πρόσβαση στις αγορές, και ότι είναι σε θέση να αναχρηματοδοτήσει τα ευρωπαϊκά δάνειά της με ένα λογικό τίμημα. Η ελληνική κυβέρνηση φιλοδοξεί να μη χρειαστεί ένα νέο πρόγραμμα στήριξης, αλλά εάν δει κανείς το μέγεθος του κρατικού χρέους και τις ανάγκες αναχρηματοδότησης της για τα επόμενα δύο χρόνια, εξακολουθεί να υπάρχει μείζον ζήτημα. Η Ελλάδα έχει ακόμη πολύ δρόμο να διανύσει.» .
ΔΝΤ: Μετά το καλοκαίρι θα επιστρέψουμε
ΟΥΑΣΙΓΚΤΟΝ.Ο διευθυντής του ευρωπαϊκού τμήματος του ΔΝΤ Ρέζα Μοκαντάμ δήλωσε ότι «οι χρηματοδοτικές ανάγκες και το χρέος της Ελλάδας» παραμένουν πολύ μεγάλα και πρέπει να αντιμετωπισθούν από την Ευρώπη και το Ταμείο στο πλαίσιο μελλοντικών αξιολογήσεων, διότι οι χρηματοδοτικές ανάγκες των δύο επόμενων ετών θα είναι πολύ μεγαλύτερες από τα ποσά που αντλούνται τώρα από τις αγορές. Θα υπάρξει ανάγκη για συνέχιση της υποστήριξης. Μετά το καλοκαίρι θα επιστρέψουμε και θα αξιολογήσουμε τις χρηματοδοτικές ανάγκες, λαμβάνοντας υπόψη την πρόσφατη πρόσβαση στις αγορές, ενώ θα κοιτάξουμε το χρέος, τη χρηματοδότηση, καθώς και τη μελλοντική εφαρμογή του προγράμματος».
*Σύμφωνα με τη μέτρηση του «Πουστρόμετρου» http://www.gay-or-straight.com/Jeroen%20Dijsselbloem ο Μr ..Mπλούμ (Jeroen Dijsselbloem) είναι 76% ομοφυλόφιλος, ενώ ο μέσος όρος βαθμολογίας για τους γκέι είναι 69%. Δηλαδή είναι πάνω από τον μέσο όρο.
Βρέ ΟΥΣΤ! (Νέο)
Η απόλυτη ξεφτίλα. Άγημα από αξιωματικούς της Ευελπίδων για τη Μέρκελ!
ΥΓ1. Σε ποίο στρατό του κόσμου συγκροτείται άγημα από αξιωματικούς;
ΥΓ2. Άντε, την επόμενη να φτιάξουν άγημα με ΥΠΟστράτηγους, για περισσότερο κύρος!
ΥΓ3. Γιατί δεν έβαλαν και κάποιον Ναύαρχο με στολή Νο7 στο Χίλτον να της ανοίξει την πόρτα;
ΥΓ1. Σε ποίο στρατό του κόσμου συγκροτείται άγημα από αξιωματικούς;
ΥΓ2. Άντε, την επόμενη να φτιάξουν άγημα με ΥΠΟστράτηγους, για περισσότερο κύρος!
ΥΓ3. Γιατί δεν έβαλαν και κάποιον Ναύαρχο με στολή Νο7 στο Χίλτον να της ανοίξει την πόρτα;
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
-
Αρχίζω από το τέλος. Σημίτης, Παπαδήμος, Καραμανλής, Αλογοσκούφης, Στουρνάρας, Χριστοδουλάκης, Προβόπουλος, Αβάπτιστος του Παπανδρέου, Συ...






