29/6/15

Η λύση είναι η χρεοκοπία της Τράπεζας της Ελλάδος και όχι της Ελλάδος

Μην πιάνεστε κορόιδα. Η λύση δεν είναι η τραπεζική αργία και το Capital control για να προστατευτούν από τα πολιτικά αντίμετρα της μαφίας των Τραπεζιτών, αλλά η χρεοκοπία τους. Αφού δεν μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους πρέπει να κλείσουν. Και μαζί τους η καρδιά του συστήματος, η Τράπεζα την Ελλάδος.
Για τη χρεοκοπία της Ελλάδας έχουν «σενάρια». , Για τη χρεοκοπία του μέλους της ΕΚΤ, «Τράπεζα την Ελλάδος», τη σενάρια έχουν;

ΥΓ. Διαδώστε το!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Εγώ ξέρω ότι το 2002 η Τράπεζα της Ελλάδος (διάβαζε Ρότσιλντ) μου πήρε 341 δρχ. για κάθε ευρώ που μου έδωσε, και στις 7 Ιουλίου 2015, όπως διαφαίνεται, θα μου δώσει για κάθε ευρώ που θα μου πάρει μόνον 1 δραχμή! Οι υπόλοιπες 340 δραχμές μου τι γίνανε, οέο;