Ευκλείδης : «Δεν αποχωρήσαμε»!
Δεν τους άφηναν να πάνε στον τουαλέτα για κατούρημα και βγήκαν έξω για να βρουν στα καφενεία και μετά δεν γύρισαν γιατί είχαν απέναντι τους μια ομάδα της πλάκας , «που δεν μπορούσε να διαπραγματευθεί σοβαρά».
Γράφει ο Σπύρος Χατζάρας . Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΗΓΟ. Ανένδοτος για να φύγουν οι Ψεύτες,οι κλέφτες,και οιΠροδότες.«Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων….»...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Ημέρες το 1964. 23 Ιουνίου. Σαν σήμερα, ξεκίνησε το μακρύ ταξίδι για την επιβολή στον Ελληνικό Λαό της ΝΑΤΟϊκης «Βασιλομητσοτακικής Χούντας» , που θα έλυνε, σύμφωνα με τα «Πραγματικά Συμφέροντα» της Ελλάδος, το Κυπριακό και τα Ελληνοτουρκικά. Η αμερικανονατοϊκη «παρένθεση» κράτησε 10 χρόνια μέχρι τον Ιούλιο του 1974 και οδήγησε στην εισβολή του Αττίλα στην Κύπρο, που την ζήτησε ο Μακάριος.
Ο «λαοπρόβλητος», «Γέρος», που στις 16 Φεβρουαρίου του 1964, είχε πάρει το 52%, πήγε στην Ουάσιγκτον με το «Προεδρικό» αεροπλάνο. Μαζί του ...
-
Αρχίζω από το τέλος. Σημίτης, Παπαδήμος, Καραμανλής, Αλογοσκούφης, Στουρνάρας, Χριστοδουλάκης, Προβόπουλος, Αβάπτιστος του Παπανδρέου, Συ...
1 σχόλιο:
Τα ειπε ολα αυτος ο αναλυτης της γιουνικρεντιτ ποτ δεν θυμαμαι πως λεγεται.
Αυτοι οι τυποι δεν μπορουν να διοργανωσουν ουτε μπαρμπεκιου πολυ δε περισοτερο μια αλλαγη νομισματος η οτιδηποτε αλλο θα συμπληρωνα εγω.
Περι αυτου προκειται.
Ουτε τα μνημονια ουτε η πιεση των τοκογλυφων ειναι που θα μας σπρωξει στον γκρεμο.
Αυτα τα σουργελα δεν χρειαζονται βοηθεια ουτε απο το ΔΝΤ ουτε απο τον Σοιμπλε ουτε απο τους αθεατους τραπεζιτες για να διαλυσουν οτι εχει απομεινει να λειτουργει πια σε αυτη την χωρα.
Μπορουν να το καταφερουν ανετα μονοι τους.
Ουτε να μεινουν στο ευρω μπορουν ουτε να φυγουν ουτε να πιασουν την φοροδιαφυγη ουτε το λαθρεμποριο ουτε την τυφλα τους δεν ξερουν.
Ουτε οι ρυθμισεις με τις 100 δοσεις εχουν φερει το παραμικρο εσοδο.Τα παντα ειναι παραμυθια.Απλα πια δεν πληρωνει ΚΑΝΕΝΑΣ.
Τιποτε.Ουτε καν αυτοι που μεχρι προδφατα εδιναν κατι στην ΔΕΗ στις ταμειακες τους εισφορες ασφαλιστικες κλπ.
Και αυτοι σταματησαν πια.Ουτε στο κοκκινο φαναρι δεν σταματανε πια οι κωλοελληνες μολυσμενοι απο την λεπρα του αριστερισμου.Το θεωρουν αυταρχικο μετρο που τους περιοριζει την ελευθερια.Και το αστοιχειωτο τσογλανι απολαμβανει ακομη καπου 70 % της εμπιστοσυνης του κοσμου.
Σε αυτον τον σκατολαο αξιζει οτι χειροτερο.
Δημοσίευση σχολίου