Το έχω προτείνει από το 2009 και από το "deltio 11", από το "styx" και το "Taxalia" και είδα ότι με ακολούθησε
ο κ. Τζήμερος, δίχως να μου κάνει την "τιμή" να με αναφέρει.
Το Μακεδονία Ντεμέκ, το θυμήθηκαν τώρα και μερικά "θεσσαλονικιώτικα" μπλογκ.
θυμίζω τι είχα γράψει το 2009
Αγαπητέ κ.Νίμιτς
Νομίζω βρήκα τη λύση, ώστε επιτέλους να μπουν στο Συνδικάτο, (ΝΑΤΟ-ΕΕ) και τα...
παιδιά της ΣΝΟΦ του VMRO και του ASNOM .
Στο εσωτερικό της χώρας, ( για συνταγματική χρήση), προτείνω να χρησιμοποιείται το όνομα Македонија Демек ,(ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΤΕΜΕΚ), χωρίς γεωγραφικό προσδιορισμό.
Η εθνική ταυτότητα των κατοίκων θα παραμείνει ως έχει DEMEKOMAKEDONTSI. Το ίδιο και η γλώσσα. DEMEKOMAKEDONSKI.
Για διεθνή χρήση, erga omnes, προτείνω τον σύνθετο όρο DEMEKOMADONIJA με την πιθανή χρήση του γεωγραφικού όρου WEST, διότι μπορεί να υπάρχει και EAST, και δεν πρέπει να γίνεται σύγχυση.
Ειδικά για το ΝΑΤΟ και την ΕΕ η χώρα μπορεί να ενταχθεί με την διπλή επωνυμία pseudomacedonia- DEMEKOMADONIJA όπως ακριβώς και εμείς είμαστε HELLAS και GREECE, ώστε να μη γίνεται καμία διάκριση.
Για εμπορική χρήση, erga omnes, προτείνω να υιοθετηθεί o όροs made in pseudomacedonia .
Σε ό,τι αφορά στις διμερείς σχέσεις προτείνω να χρησιμοποιείται ο όρος «Ψευτομακεδονία» (pseudomacedonia) με «ψευτομακεδονική» (pseudomacedonian) ταυτότητα και γλώσσα.
Σπύρος Χατζάρας
Κατόπιν της αποκάλυψης Ινδού διπλωμάτη στον πρόεδρο της Μπουγιουρουμού, Γκιόργκε Ιβάνοφ, ότι ο όρος Μακεδονία προέρχεται από την Ινδία, και η αρχική (και σωστή) προφορά ήταν "Maa Ky Dynija", πρότεινα να υιοθετηθεί
η Ονομασία "ΝΟVA Maa Ky Dynija", erga omnes.
ΥΓ. "Νόβα Μαα κυ Ντούνιγια".
Γράφει ο Σπύρος Χατζάρας . Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΗΓΟ. Ανένδοτος για να φύγουν οι Ψεύτες,οι κλέφτες,και οιΠροδότες.«Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων….»...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
104 χρόνια από την προδοσία στην Μικρά Ασία. Οι Προδότες εμφάνιζαν τις ψευτοαποφάσεις στους αλλους Υπουργούς. Στις 23η Ιουνίου 1922. η προπαγάνδα έλεγε στον Λαό ότι οι Τούρκοι ήλπιζαν να σωθούν διπλωματικά και ότι ελήφθησαν οριστικές αποφάσεος. Το ΚΚΕ έκλεισε τους Φούρνους που τους κατέλαβε ο Στρατός.Στην Ρώμη έλεγαν ότι ο Σουλτάνος παρακαλούσε να κλείσει ειρήνη με τους Ελληνες για να μην χάσει τον θρόνο του. Στην Κωνσταντινούπολη έλεγαν ότι και ο Κεμάλ συμφωνούσε με τους ¨ορους των Συμμάχων
Στις 22 Ιουνίου 1922, οι «5», Δημήτριος Γούναρης, Νικόλαος Στράτος, Πέτρος Πρωτοπαπαδάκης, Γεώργιον Μπαλτατζής καὶ Νικόλαος Θεοτόκης μαζί με...
-
Αρχίζω από το τέλος. Σημίτης, Παπαδήμος, Καραμανλής, Αλογοσκούφης, Στουρνάρας, Χριστοδουλάκης, Προβόπουλος, Αβάπτιστος του Παπανδρέου, Συ...
1 σχόλιο:
ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΟ ΘΕΪΚΟ "ΦΕΗΚ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ" Ή ΕΣΤΩ ΓΥΦΤΟΣΚΟΠΙΑΝΙΣΤΑΝ
Δημοσίευση σχολίου