27/3/16

Γιατί φωνάζω για τον ψεύτη Ξάνθο και τον τοκογλύφο Μακυγιάννη

Το κύριο πρόβλημα των δολοφόνων του Καποδίστρια , των Τραπεζιτών του Λονδίνου ,(Ρότσιλντ), και της «Μητέρας Στοάς» του Λονδίνου, που ήθελαν να υποτάξουν το Ελληνικό Έθνος, και να δημιουργήσουν ένα πολυεθνικό πολύθρησκευτικό Κράτος, με τους «αυτόχθονες» μουσουλμάνου και Εβράιους, ήταν η εξαφάνιση των Ελλήνων Εθνικιστών, των Φιλογενών.
Και για να γίνει αυτό χρειαζόντουσαν να διαψεύσουν την πραγματικότητα και να κατασκευάσουν μια νόθα και πλαστή Ιστορία επί της οποίας θα στηριζόταν το οικοδόμημα της ξενοκρατίας που επέβαλαν στο Ελληνικό Έθνος.
Η νόθα «Ιστορία», με την δήθεν φιλική Εταιρεία, κατασκευάστηκε για να σκεπαστούν τα ίχνη της προδοσίας, για να συγκαλυφθούν οι πράξεις και οι ευθύνες των «πρακτόρων» και των «ιδιοτελών», για το πέρασμα σχεδόν αυτόματα, από την Τουρκοκρατία, που κράτησε 368 χρόνια, στην Αγγλοκρατία, (1824-1947), και αμέσως μετά, στην Αμερικανοκρατία, και τώρα, στην υποταγή στην Παγκόσμια Διακυβέρνηση.
Η ρίζα της συμφοράς για τον ελληνικό λαό βρίσκεται, «στις μοιραίες και αναπόφευκτες συνέπειες των εισηγήσεων ξένης πολιτικής εις την δυστυχή ταύτην χώρα»,όπως έγραφε ο Καποδίστριας το 1826.
Τα «ξένα κέντρα» από το 1824, με όχημα τα «δάνεια της Αγγλίας» και με την συνεργασία των ιδιοτελών και των ρουφιάνων μας διοικούν έκτοτε, με τους αχυρανθρώπους τους, διαφθείροντας τα ήθη, με την Φαυλοκρατία και την Κλεπτοκρατία, όπως ακριβώς το περιέγραψε ο «Ανώνυμος ο Έλλην», στην «Ελληνική Νομαρχία».

Οι ρουφιάνοι και ψεύτες Ξάνθος και Μακρυγιάννης είναι τα μπουντέλια της ξενοκρατίας και εάν δεν τους εξαφανίσουμε δεν υπάρχει Σωτηρία.

Η Μπούργκα στην παρέλαση, το Τζαμί στον Ελαιώνα, το Μνημόνιο, ο εποικισμός των λάθρο, και ο Φίλης πατάνε πάνω στους ψεύτες Ξάνθο και Μακρυγιάννη.

Ο πρώτος Ιούδας, ο πρώτος Εφιάλτης που μπήκε στην Υπηρεσία των δολοφόνων Ρόπτσιλντ ήταν Ιωάννης Βασιλείου (Φιλήμων). Τρία χρόνια μετά τη δολοφονία του Εθνάρχη, ο πρακτοράκος εμφάνισε το «Δοκίμιον Ιστορικόν περί της Φιλικής Εταιρίας», αντιγράφοντας τον τίτλο του εθνικιστικού μανιφέστου των Φιλογενών «Δοκίμιον περί Πατριωτισμού», και λάνσαρε την Ανύπαρκτη «Φιλική Εταιρία».Τότε λάνσαρε και την εκδοχή ότι ο Καποδίστριας απέριψε την προσφορά της ηγεσίας αλλά δεν είχε ψευδομάρτυρα για να υποστηρίξει την πλαστή και ψευδή εκδοχή του. Περιορίστηκε επομένως, στο να ξεκινήσει την προπαρασκευή της Επανάστασης από τους Άγγλους, και να εντάξει έτσι τη λεηλασία του Παρθενώνα από την Εβραϊκή Εταιρία της Ανατολής στο «Επαναστατικό προτσές». Ο πλαστογράφος Ιωάννης έγραψε: 

 «Ή Φιλόμουσος Εταιρία τ ων Αθηνών , εύρεν φιλότιμον υποδοχή εις το πνεύμα των Έλλήνων. Την Έταιρίαν ταύτην ακολουθεί εκείνη των Φιλικών. Ποίοι ήσαν οι Δημιουργοί της; Πολλοί υψιπέται Πολιτικοί ηθέλησαν νά πετάξωσι διά της φαντασίας των άπό τόν Άνταρκτικόν εις τόν Άρκτικόν πόλον, ύποπτεύοντες, διά να μην είπωμεν πιστεύοντες, ως τοιούτους, τον Υπουργόν Καποδίστριαν καί τινας άλλους. Άνέτρεξάν τίνες εις προγενεστέραν εποχήν, πλάττοντες συμφωνίας μεταξύ του Καποδίστρια, του Αλεξάνδρου Μαυροκορδάτου ( του Φυραρή ).Αν έκλάβωμεν εναντίον πάσης πίστεως, ως πιθανόν, ότι έμελέτησαν ούτοι τήν πέραν του Δουνάβεως μετάβασιν τών εύρισκομένων εις τήν Ρωσσίαν Έλληνο-Βουλγάρων τούτο δέν δύναται να έχη τι κοινόν μήτε ώς πρός τάς αρχάς, μήτε ως πρός_τήν φύσιν τής Φιλικής 'Εταιρίας . Αί υπολήψεις έχουσι δύναμιν σημαντικήν εις τά πνεύματα τών ανθρώπων, άποκαθιστώσαι πιστευτά και τα πλέον ανύπαρκτα».

Αυτή είναι η Ουσία. Ανύπαρκτος ο ρόλος του Καποδίστρια. Αυτή είναι η διάψευση της πραγματικότητας.
Λίγα χρόνια, μετά βρέθηκε από τον Ρώμα, και ο ψευδομάρτυρας. Το λαμόγιο ο Ξάνθος, που έκανε τη Μεγάλη Ζωή στη Ρωσία τρώγοντας τα λεφτά του Σέκερη. Όλη η προσφορά του Ξάνθου στην Αγγλοκρατία είναι ότι ισχυρίζεται πως, εφοδιασμένος με συστατική επιστολή του Άνθιμου Γαζή, έφτασε στην Πετρούπολη, στις 15 Ιανουαρίου του 1820 και την επομένη, 16 του μήνα, υπέβαλε αίτηση να δει τον Καποδίστρια. Πότε τον υποτίθεται ότι τον δέχτηκε ο Καποδίστριας. Πότε  δεν θυμόταν, αλλά θυμόταν ότι του είπε, «ενθυμείσθε, κύριε κόμη, όταν ευρισκόμενοι εις Βιέννην και ομιλούντες περί της οικτράς καταστάσεως του έθνους μας, ελέγατε: Δεν ευρίσκεται και εις ημάς ένας Θρασύβυλος ; Ιδού, πόσοι Θρασύβουλοι σας παρουσιάζονται σήμερον…». Σύμφωνα με ψευδή αφήγηση του Ξάνθου, του παρουσίασε ολο το σύστημα της Εταιρείας, τους αρχηγούς της, τον πολλαπλασιασμό των μελών της, την έκτασή της και ό,τι άλλο θεώρησε σκόπιμο και του αποκάλυψε ότι είχαν πάρει την απόφαση να του ζητήσουν να μπει επικεφαλής της: «Να διευθύνει ως Αρχηγός την κίνησιν του έθνους απ’ ευθείας ή δια σχεδίου τινός καταλλήλου…» και να ζητήσει από τον τσάρο μυστική βοήθεια σε χρήμα και εξοπλισμό. Η επανάσταση που σχεδιαζόταν, θα γινόταν αποκλειστικά από τους Έλληνες.

Δεν υπάρχει καμιά απόδειξη του ισχυρισμού του. Ούτε επιβεβαίωση από τον Άνθιμο Γαζή, (που είχε πεθάνει από το 1828), για την επίσκεψη Ξάνθου και για την ύπαρξη συστατικής Επιστολής. Πρόκειται για την μαρτυρία ενός, (εις μάρτυς ουδείς μάρτυς), που όχι μόνον δεν επιβεβαιώνεται στοιχειωδώς, αλλά και διαψεύδεται διότι ο Καποδίστριας που κατέγραψε όλες τις επισκέψεις Ελλήνων, στο υπόμνημά του προς τον Τσάρο Νικόλαο το 1826,δεν αναφέρθηκε ουδόλως σε επίσκεψη Ξάνθου.
Όλη αυτή η αδέξια πλαστογραφία, είναι η βάση της αγγλική ιστορίας. Όλοι οι ρουφιάνοι επαναλαμβάνουν σήμερα το θεμελιακό ψέμα του 1843 που τυπώθηκε το 1845. Για το ψέμα αυτό άλωστε, του έδωσε τιμητική σύνταξη ο αρχιλογιστής των τότε "θεσμών" και της τρόικας Μαξ Ρότσιλντ.


ΣΠΥΡΟΣ ΧΑΤΖΑΡΑΣ

26/3/16

Ο Αξέλ Τσιπρά η Τασία και ο Σόρος έβαλαν τους τρομοκράτες στην Ευρώπη

Τα ρωσικά ΜΜΕ αποκάλυψαν τη "σέλφι" με τον "πρόσφυγα", Najim Laachraoui, τον γνωστό πιά βομβιστή του Παρισιού και των Βρυξελλών, που έβγαλε η Δωροθέα την άνοιξη του 2015 όταν είχε επισκεφτεί ένα Κέντρο προσφύγων στο Βερολίνο. Η εικόνα κάνει πλέον τον γύρο του διαδικτύου.
Αντιλαμβάνεστε όλοι ότι οι τρομοκράτες πέρασαν ως "πρόσφυγες" από τον «βαλκανικό διάδρομο» που άνοιξαν οι τουρκικές μυσρικές υπηρεσίες σε συνεργασία με τον Alexis και το SYRIZA.
Προβλέπω ότι ο Τσιπρά θα φάει 50 χρόνια φυλακή από διεθνές δικαστήριο του ΟΗΕ ως συνεργάτης των τρομοκρατικών επιθέσεων σε Παρίσι και Βρυξέλες.

Ακου τι είπε ο Ρουφιανόπαπας

Ο εξευτελισμένος, ο ανάξιος Συριζώνυμος ακολούθησε τις οδηγίες του Σόρος και έβγαλε τον Σταυρό «για να δείξει απλότητα» στους σουνίτες μουσουλμάνους έποικους.

Ξυρίστε τον μωρέ τον Παπαρουφιάνο

Το ανθελληνικό και Εβραιοκρατούμενο Ελαδικό Κράτος οδήγησε τον Σωκράτη Μαλκότση σε πτώχευση μόλις τόλμησε να βγάλει Ελληνικής κατασκευής τρακτέρ!

Το Ελληνικό Δημόσιο οδήγησε τον Σωκράτη Μαλκότση σε πτώχευση, όπως έκλεισε τη Νάμκο του Κοντογούρη, την Ιζόλα
των Δράκων και τη Χρωπεί των Σοφιανόπουλων.

Ο Σωκρατης Μαλκότσης είναι ιστορικά ο σημαντικότερος Έλληνας κατασκευαστής μηχανών, που ήκμασαν στην Ελλάδα στη δεκαετία του ’20 και (κυρίως) τη δεκαετία του ’30, όπως dimadis-Kanakis στο Βόλο, Peteinaris στη Καλαμάτα, Siderides, ΒΙΟ, Koutroufis κστην Αθήνα.Τοποθετημένος στον Πειραιά, πριν από το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο ο Μαλκότσης παρήγαγε διάφορους τύπους βιομηχανικών μηχανημάτων.
Μετά από τον πόλεμο εστίασε σταδιακά σχεδόν εξ ολοκλήρου στις μηχανές diesel , και έγινε σύντομα η μεγαλύτερη επιχείρηση στον τομέα του. Οι μηχανές Malkotsis βρήκαν τη χρήση σε ποικίλες βιομηχανικές εφαρμογές, ενώ τα πρότυπα μηχανών βαρκών έγιναν θρυλικά για την αξιοπιστία τους. Παρήχθη επίσης και μια σειρά ηλεκτρικών μηχανών. Η σειρά diesel EM της περιέλαβε στις μηχανές που σχεδιάστηκαν συγκεκριμένα για την τροφοδότηση των οχημάτων και χρησιμοποιήθηκε στα πρότυπα αγροτικών τρακτέρ Malkotsis (Malkotsis em-2 και em-4) που εισήχθησαν το 1959. Τα τρακτέρ, που σχεδιάστηκαν σε συνεργασία με μια βρετανική συμβουλευτική εταιρία, παρήχθησαν για μόνο μερικά έτη, λόγω έλλειψης των χρηματοδοτικών και άλλων προβλημάτων συμβάλλοντας τα μέγιστα και η πλήρη έλλειψη κρατικής υποστήριξης, όπως άλλωστε συνέβαινε και συμβαίνει σε κάθε προσπάθεια ανάπτυξης και ανάδειξης στην παγκόσμια αγορά Ελληνικών – κυρίως – βαρέως τύπου προϊόντων .

Ωστόσο και ο Μαλκότσης έπεσε θύμα του Ελληνικού ανάλγητου κράτους. Τον Μαλκότση τον έκλεισαν ό Καραμανλήςκαι η Εθνικάρα (όπως έκανε και με τον Δράκο). Πρώτα δόθηκε μια παραγγελία 1000 μηχανών από την ΕΛΒΟ για στρατιωτικά οχήματα και ο Μαλκότσης πήρε δάνειο από την Εθνική Τράπεζα για να παραδώσει την παραγγελία. Όταν παρέδωσε τις μηχανές ό Μαλκότσης, η ΕΛΒΟ καθυστερούσε την πληρωμή . Η Εθνική όμως ζητούσε τα λεφτά της και το κράτος δεν δεχότανε συμψηφισμό. Κρατική και η ΕΛΒΟ, κρατική και η Εθνική.Έτσι η Εθνική έκανε κατάσχεση, έκλεισε ο Μαλκότσης, και 3000 εργαζόμενοι βρέθηκαν στον δρόμο, ενώ οι Ντιζελομηχανές τέρμα για την Ελλάδα! Από την μια το κράτος μέσω της εθνικής ζητούσε τα χρήματα που είχε πάρει ο Μαλκότσης για να φτιάξει την παραγγελία.Και από την άλλη πάλι το κράτος μέσω της ΕΛΒΟ αρνούνταν να πληρώσει τον Μαλκότση για τις μηχανές που παρήγγειλε. Όπως ήταν φυσικό η εταιρεία πτώχευσε.
Και έμειναν στα χαρτιά και τα σχέδια του Σωκράτη Μαλκότση για το τρακτέρ που είχε αρχίσει να βγάζει.

Απογειώνονται οι μπίζνες του «ανθρωπισμού»

Ο Alexis και η Τasia φέρνουν ανάπτυξη

Η αλβανική «Air-Χασίσι» κουβαλάει στην Ιταλία Χασίσι από το Λαζαράτι και πρέζα από το Αφγανιστάν. Την ίδια δουλεία έκαναν και από την αερολέσχης Μεσολογγίου και τους την έπεσε η Υποδιεύθυνση Δίωξης Ναρκωτικών της Ασφάλειας Αττικής. Όταν τους έπιασαν βρήκαν μόνο μια χάρτινη συσκευασία με ακατέργαστη κάνναβη, ένα τσιγαριλίκι, και μία νάιλον συσκευασία με κατεργασμένη κάνναβη, οπότε ασχολήθηκαν μόνο με τη μεταφορά «λαθραίων» στην Ιταλία, που μάλλον αποτελούσε εθνική υπηρεσία.
Η Υποδιεύθυνση Δίωξης Ναρκωτικών της Ασφάλειας Αττικής δεν μπόρεσε να συνδέσει του λαθραίου μα τη μεταφορά ναρκωτικών.
Οι αξιωματικοί της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ναρκωτικών της Ασφάλειας Αττικής υποστηρίζουν ότι στην αερολέσχη Μεσολογγίου είχε στηθεί μια μεγάλη… επιχείρηση διακίνησης παράτυπων μεταναστών με κέρδη εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ. Από τις μέχρι τώρα έρευνες, προκύπτουν τουλάχιστον 12 μεταφορές, το τελευταίο εξάμηνο με 8θέσιο αεροπλάνο, 85 λαθρομεταναστών,από τις οποίες τα μέλη του κυκλώματος αποκόμισαν περισσότερα από 400.000 ευρώ.
Την τελευταία εβδομάδα με ιδιωτικά αεροπλάνα μέσω της αερολέσχης, είχαν κάνει τρία ταξίδια στην Ιταλία καθώς, όπως έλεγαν στις συνομιλίες τους, οι δουλειές τους μεγάλωσαν «με τα κλειστά σύνορα». 
Η ανθρωπιστική οργάνωση χρέωνε 7.500 ευρώ για κάθε ενήλικα και 4.500 ευρώ για κάθε ανήλικο παιδί.
«Τώρα που έκλεισαν τα σύνορα και εγκλωβίστηκαν στην Ειδομένη, ο φίλος από την Τουρκία λέει ότι έχει μεγάλη ‘πελατεία’ για εμάς» έλεγε στις συνομιλίες του που υποκλάπηκαν ο 43χρονος Ιρακινός, κουρδικής καταγωγής, που ήταν ο αρχηγός του κυκλώματος διακίνησης μεταναστών, στο οποίο συμμετείχε ο 69χρονος πρόεδρος της αερολέσχης Μεσολογγίου και πρώην δήμαρχος της «Ιεράς» πόλης. Ο προγραμματισμός του ταξιδιού γινόταν είτε από τα παράλια της Τουρκίας
ή μετά από αναζητήσεις «εύπορων» μεταναστών στην Αττική, με τους «πελάτες» να μεταφέρονταν οδικώς στο Μεσολόγγι, όπου περίμεναν την… πτήση σε ταβέρνα της περιοχής. Το μικρό αεροσκάφος,έφευγε από Μέγαρα όπου είχε έδρα, πετούσε έως τον Άραξο , όπου υπέβαλλε σχέδια πτήσης… κενές φορτίου για το Λέτσε της Ιταλίας. Αφού απογειωνόταν όμως έκανε μία στάση στην αερολέσχη Μεσολογγίου, όπου επιβιβάζονταν οι μετανάστες προκειμένου να μετακινηθούν στο Λέτσε. Τόπος προσγείωσης σύμφωνα με αστυνομικές πηγές ήταν αντίστοιχη αερολέσχη της γειτονικής χώρας. Το οργανωμένο κύκλωμα εναέριας διακίνησης μεταναστών εξαρθρώθηκε μετά από αστυνομική επιχείρηση που εξελίχθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης σε Μεσολόγγι, Αθήνα, Καλλιθέα, Μαρούσι, Φιλοθέη και Καλύβια Αττικής. Εκτός από τον 69χρονο πρώην δήμαρχο, συνελήφθησαν, ο 57χρονος ανιψιός του, πιλότος, και δύο Ιρακινοί κουρδικής καταγωγής 43 και 31 χρόνων. Οι αστυνομικοί παρακολούθησαν το αυτοκίνητο που μετέφερε από την Αθήνα στο Μεσολόγγι, επτά παράτυπους μετανάστες, τους οποίους είχαν εφοδιάσει με πλαστά δελτία ταυτότητας από τη Ρουμανία. Επενέβησαν όταν στο αεροσκάφος επιβιβάζονταν οι επτά μετανάστες από το Ιράκ, μεταξύ των οποίων τέσσερα ανήλικα παιδιά, οι οποίοι φέρεται να είχαν καταβάλλει 34.430 ευρώ προκειμένου να ταξιδεύσουν αεροπορικώς στην Ιταλία.
Οι Ιρακινοί επιβάτες υποστήριξαν ότι αυτή η εναέρια μεταφορά είχε οργανωθεί ενώ ακόμη βρίσκονταν στην Τουρκία. Tο κλιμάκιο της Ασφάλειας της Αττικής είχε μεταβεί στο Μεσολόγγι ερευνώντας πληροφορίες που αφορούσαν τη διακίνηση ναρκωτικών μέσω αεροπλάνων της αερολέσχης.
Μετά από μαραθώνιες απολογίες στον 17ο τακτικό ανακριτή προφυλακιστέοι κρίθηκαν , δυο από τους έξι κατηγορουμένους.
Ο 43χρονος Ιρακινός και ο 57χρονος πιλότος. Ο 69χρονος πρώην δήμαρχος Μεσολογγίου και υπεύθυνος της αερολέσχης Γεώργιος Πρεβεζάνος, αφέθηκε ελεύθερος με εγγύηση ύψους 200.000 ευρώ.
  Όλοι οι κατηγορούμενοι αρνήθηκαν τις κατηγορίες.

Πίσω από κάθε «τρομοκράτη» υπάρχει ένας Βαχαμπίτης Ιμάμης

Όπως έγραψα στο http://hatzaras.blogspot.gr/2016/03/blog-post_23.html   «πίσω από την «τρομοκρατία», βρίσκονται οι μυστικές υπηρεσίες. Πίσω από κάθε «τρομοκράτη» υπάρχει ένας Βαχαμπίτης Μουφτής και πίσω του η Σαουδική Αραβία, το Κατάρ και η Τουρκία με πλήρη στήριξη από τη Cia, το MI5,τους Γάλλους και τους Γερμανούς. Δικό τους σχέδιο είναι η λαθρομεταναστευτική πλημμυρίδα».

Ακριβώς έτσι ,δικαστήριο των Σκοπίων καταδίκασε χθες σε φυλάκιση επτά ετών τον Αλβανό Ρετζέπ Μεμίσι 36 ετών, που ήταν ιμάμης στο τζαμί «Tutunus» των Σκοπίων και ο οποίος ομολόγησε τη συμμετοχή του σε παραστρατιωτική «ισλαμιστική» οργάνωση καθώς και ότι, από το Σεπτεμβρίο του 2014 ως και τα μέσα του 2015 στρατολογούσε μαχητές για το «Τζιιχάντ» στη Συρία. Ο Ρετζέπ Μεμίσι αφού ομολόγησε την ενοχή του , ξεκίνησε τη διαδικασία του "αμερικάνικου" συμβιβασμού με τους εισαγγελείς που κατέληξε στην καταδίκη των επτά ετών.

Πίσω λοιπόν από κάθε «τρομοκράτη»
υπάρχει ένας Βαχαμπίτης Ιμάμης

Αναγνωσιμότητα

114 διάβασαν τη συνέντευξη μου στο Αντίδοτο http://hatzaras.blogspot.gr/2016/03/blog-post_24.html   ,
74 διάβασαν το άρθρο μου για την ψευτοτρομοκρατία, http://hatzaras.blogspot.gr/2016/03/blog-post_23.html   
 και 81 διάβασαν την ανάρτηση για τα χοντρά ψέματα του Ξάνθου http://kapodistrias1821.blogspot.gr/2016/03/h.html.

Απελπισία: Σχόλια και απορίες σε λάθος κατεύθυνση

Λόγω της Εθνικής επετείου μπήκα σε μεγάλο κόπο για να γράψω, να ξεστραβώσω και να διαφωτίσω για την Αλήθεια. Είπαμε ότι δεν υπάρχει, ούτε υπήρξε Φιλική Εταιρεία και ο Ξάνθος δεν έπαιξε απολύτως κανέναν ρόλο. Αρχηγός της Επαναστατικής Εταιρείας ήταν ο Καποδίστριας.

Και μου γράφει ο φίλος αναγνώστης που υποτίθεται διάβασε αυτά που ανέβασα. «Κε Χατζάρα, μπορείτε να διευκρινίσετε αν τον Αλέξανδρο Υψηλάντη τον θεωρείτε ύποπτο εκούσιας συμμετοχής σε ανθελληνικούς σχεδιασμούς ή απλώς με λάθη;... Η Φιλική Εταιρεία ήταν τελικά ένας Δούρειος Ίππος αγγλοσαξονικών μασωνικών στοών ή καθαρά πατριωτική προσπάθεια που ήλπιζε αγνά στην ρωσική υποστήριξη; Κ.Χ.
Δηλαδή είναι αδύνατον να ξεκόψουμε από τα παραμύθια της Στοάς του Λονδίνου περί Φιλικής Εταιρείας. Στου Κουφού την πόρτα βαράς Χατζάρα…

Είπαμε ακόμα ότι οι Κομμουνιστες δεν είναι άνθρωποι σαν εμάς. Είναι άλλη κατηγορία. Υπάρχουν άνθρωποι, ζώα, και Κομμουνιστές. Και δεν δικαιούνται να διεκδικούν τίτλους πατριωτισμού οι ΕΑΜοβούλγαροι. Όποιος αισθάνεται πατριώτης ας μην φορτώνεται το στίγμα του Κομμουνιστή και θα τον κάνουμε παρέα. Κομμουνιστής σημαίνει: πράκτορας, λαμόγιο, ρουφιάνος, καθίκι, υπάλληλος των διεθνών τραπεζιτών.
Αλλά θέλει προσοχή τι λέμε στην αντιπαράθεση. Για παράδειγμα ο φίλος που έγραψε, «ο ελληνικός λαός προτίμησε τους γερμανούς κατακτητές απο εσας τους προδότες κομουνιστες τους εχθρούς του ανθρώπου», κάνει τεράστιο λάθος.
Μερικοί συνεργάτες των αρχών κατοχής επειδή ήσαν ιδιοτελείς ή εθνικοσοσιαλιστές προτίμησαν τους Γερμανούς. Όχι ο ελληνικός λαός.
Και οι γερμανοί έμεναν στις πόλεις. Στα χωριά, στα βουνά, όπου οι κομμουνιστές κατάσφαξαν τον ελληνικό λαό οι γερμανοί εμφανίστηκαν μόνο για να σφάξουν και εκείνοι.
Μην παρασυρόμεθα από την οργή μας και δίνουμε επιχειρήματα στους βαλτούς που έρχονται στο δελτίο 11 για να δημιουργήσουν σύγχυση και να αποσπάσουν σχόλια που θα τα ρίξουν πάνω μας στη συνέχεια.

Για τον μακαρίτη Ραφαηλίδη, δεν έχω να πω τίποτα. «Εξυπνάκιας», «τεμπέλης» , «μαρξιστής». Kάτι σαν Κορδάτος ένα πράγμα. Μην ασχολείσθε.

Αύριο όλη η Σερβία στο Βελιγράδι

Μετά τους 50.000 που μάζεψε ο Σέσελι στις 24 Μαρτίου, αύριο ΝΕΑ Μεγάλη Αντι -νατοϊκή διαδήλωση για τα 17 χρόνια από τους βομβαρδισμούς, που την οργανώνουν φορείς που βάζουν και λεωφορεία, και που καλούν τον σερβικό λαό να ξεσηκωθεί για να λήξει η νατοϊκή κατοχή.

ЦЕЛА СРБИЈА У БЕОГРАД! ДА УСТАНЕ СРБИЈА!

25/3/16

O “ALEXIS” της Ουκρανίας

100% εβραίος και μεταρρυθμιστής
ο νέος πρωθυπουργός του Πορόσενκο

Το έκτακτο συνέδριο της προεδρικής πλειοψηφίας, «Πέτρο Ποροσένκο Μπλόκ», αποφάσισε να υποστηριχτεί ο εβραίος πρόεδρος της Ράντα, Volodymyr Groysman, ως υποψήφιος του κόμματος για πρωθυπουργός, μετά από πρόταση του Γιούρι Λουτσένκο.
Το συνέδριο του «Πέτρο Ποροσένκο Μπλόκ» αποφάσισε ότι η κυβέρνης Γιάσενιουκ πρέπει να παραιτηθεί. Το βασικό κριτήριο για τη νέα κυβέρνηση δεν θα πρέπει να είναι η κομματική προέλευση των Υπουργών.
«Οι υπουργοί της νέας κυβέρνησης θα πρέπει να είναι ειδικοί πρώτης κατηγορίας και να είναι σε θέση να υλοποιήσουν τις μεταρρυθμίσεις που τόσο πολύ χρειάζεται η κοινωνία της Ουκρανίας και οι οποίες προβλέπονται από τη συμφωνία σύνδεσης με την Ευρωπαϊκή Ένωση», αναφέρει η απόφαση του Κόμματος

Αυριο νεες Ιστορικές αποκαλύψεις

Θα αναρτήσω δυο έγγραφα του Ουέλινγκτον, του ανθρώπου των Ρότσιλντ, από τα οποία γίνεται απολύτως σαφές ότι το υπόμνημα του Καποδίστρια προς τον Τσάρο Νικόλαο του 1826, είναι πολιτικό διπλωματικό κείμενο και όχι «Αυτοβιογραφία του Ιωάννου Καποδίστρια», όπως πολύ εσφαλμένα το χαρακτήρισε ο Μιχαήλ Λάσκαρης και όλοι οι ακόλουθοι.

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΛΗΘΕΙΑ

Ρε συ Φαήλο μην πιστεύεις τους Ρουφιάνους και τον ψευδομάρτυρα Ξάνθο. Διάβασε εδώ, http://kapodistrias1821.blogspot.gr/2016/03/h.html
για την «Ελληνική Εταιρία», τα χοντρά ψέματα του Ξάνθου, και την Λούλου Τυρχάιμ!

ΣΠΥΡΟΣ ΧΑΤΖΑΡΑΣ

Φαήλος Κρανιδιώτης: Άλλος ένας Υμνητής του ρουφιάνου και ψεύτη Ξάνθου

Θέλησε να απαντήσει στον ρουφιάνο υπουργό , με τον «αγωνιστή» της Στοάς της Λευκάδας λαδέμπορα Ξάνθο και έγραψε :«Στρατολόγησε στον Αγώνα, (τον Υψηλάντη), ο Εμμανουήλ Ξάνθος, που περιγράφει λέξη προς λέξη την συγκινητική στιγμή».

Μόνο που ο ψεύτης και πλαστογράφος ξέχασε ότι στη συνάντηση ήταν παρών ο Ιωάννης Μάνος. Ο Αλέξανδρος Υψηλάντης στις 12 Απριλίου 1820,ανέλαβε Επίτροπος της γραικικής Εταιρίας την αρχηγία του ελληνικού επαναστατικού κινήματος στις 12 Απριλίου 1820, , υπογράφοντας στην αγία Πετρούπολη το ακόλουθο απέριττο πρωτόκολλο ,το οποίο σώζεται στον κατάλογο χειρογράφων της Φιλικής Εταιρείας.

«Κατά την άπαξ εγκριθείσα γνώμη, συνελθόντα τα μέλη της Ελληνικής Εταιρίας και συσκεφθέντα μετά ακριβούς ερεύνης και εξετάσεως, εγνώρισαν Έφορον Γενικόν της Ελληνικής Εταιρίας τον εκλαμπρότατον Πρίγκιπα κύριον Αλέξανδρον Υψηλάντην, ίνα εφορεύει και επιστατεί εν πάσιν, όσα κρίνονται άξια, ωφέλιμα και πρέποντα τη Ελληνική Εταιρία. Εις ασφάλειαν δε και βεβαίωσιν των εγκριθέντων βεβαιούται τη υπογραφή των εκάστου των μελών. Εν Πετρουπόλι τη 12 Απριλίου 1820. Αλέξανδρος Υψηλάντης, Ιωάννης Μάνος, Εμμανουήλ Ξάνθος.».

Παρόντα στο γεγονός αυτό, όπως προκύπτει από τις υπογραφές ,ήσαν τρία πρόσωπα. Ο Υψηλάντης, ο Ιωάννης Μάνος και ο Εμμανουήλ Ξάνθος .
Το μοναδικό αυτό έγγραφο, δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά το 1859,από τον Ιωάννη Φιλήμονα , ως το «ντοκουμέντο» ανάθεσης της αρχηγίας της Εταιρίας των Φιλικών, ενώ επρόκειτο για Την «Ελληνική Εταιρία» την Φιλογενική Κάσσα.

Ποιός ξέρει τι γραμμάτια στη Στοά και τη συναγωγή ξεπληρώνει ο Φαήλος που τέθηκε στην υπηρεσία του Ρουφιάνου Ξάνθου. Να θυμήσω μόνο πως οταν ο Μαξ ντε Ροτσίλντ έκοψε τη σύνυαξη του τυφλού Νικηταρά χορήγησε ειδική τιμητική σύνταξη στον Ρουφιάνο ,ψεύτη και πλαστογράφο Ξάνθο.

Γιατί κύριε Φαήλο μου που είσαι και δικηγόρος ο Εμμανουήλ Ξάνθος σου, ξέχασε στα απομνημονεύματα του τον Ιωάννη Μάνο αλλά θυμόταν τον ….Αλέξανδρο Λήψ;
Όπως προφητικά έγραψα:

"Η βάση του πατριωτισμού είναι η αυτογνωσία.
Η γνώση της αλήθειας. Δεν μπορεί να νομίζεις ότι είσαι εθνικιστής και να τιμάς τους πράκτορες και τους ρουφιάνους των Άγγλων, σαν το Μακρυγιάννη, τον Ξάνθο, τον Παπάγο κλπ."

ΥΓ. Και πες στα παλικάρια του "περιστυλίου" ότι με πλαστογραφίες και ψέματα δεν στηρίζεται το Τσίρκο που έστησε η «μητέρα» του Λονδίνου. Επιτέλους Φως. Επιτέλους Αλήθεια. Φτάνει πιά!

Ο Συριακός στρατός μπήκε στην Παλμύρα

Τώρα αρχίζει η επέλαση για την άρση της πολιορκίας της Deir Ezzor και μετά θα σημάνει η ώρα της Ράκκα

Αρκετές μονάδες του Συριακού Αραβικού Στρατού (SAA) διέσπασαν σήμερα τις γραμμές άμυνας του Ισλαμικού Κράτους και μπήκαν στην Παλμύρα.
Οι μάχες τώρα διεξάγονται στο συγκρότημα των φυλακών στα νότια της Νέας Πόλης.
Το πρωί εξαπολύθηκε η έφοδος για την ανακατάληψη του Κάστρου της Παλμύρας που πλέον βρίσκεται υπό τον πλήρη έλεγχο των κυνερνητικών. Προηγουμένως όμως αποκρούστηκε νωρίς το πρωί , μετα από πολύωρη μάχη η αντεπίθεση που εξαπέλυσαν οι άνδρες του Ισλαμικού Κράτους εναντίον της περιοχής των ξενοδοχείων που είχε απελευθερωθεί χθες.
Πριν από λίγο μονάδες του Συριακού Στρατού, και της Χεζμπολάχ Απελευθερώσαν το στρατόπεδο της «Ταξιαρχίας 550» και συνεχίζουν την προέλαση τους προς την Αλ-Αμαρίγια

Ξενύχτηδες ερτ1 και αγράμματοι μπαρόβιοι ερτ2 σημειώσατε Χ.

Στην ΕΡΤ έβαλαν αγράμματη ΣΥΡΙΖΟΥ λαθροδημοσιογράφο να κάνει ρεπορτάζ Μητρόπολης.
Σήμερα το πρωί στο ΕΡΤ , η αγράμματη ΣΥΡΙΖΟΥ, (που πήγε τουλάχιστον τρία χρόνια σε ελληνικό σχολείο), είπε ότι ο Μακαριστός, (και όχι ο μακαριότατος) Ιερώνυμος, υποδέχθηκε τον «πρωθυπουργό» Παυλόπουλο.
Εισαγόμενη αγράμματη ΣΥΡΙΖΟΥ λαθροδημοσιογράφος, που δεν ξέρει ποιός είναι ο Τσιπρά, τι είναι ο Πάκης, και ότι ο Μακαριστός είναι μακαρίτης.
Αλλά ενημερώνει τους «πρόσφυγες».

Οι Φίλοι του Γένους και η Εθνικοαπελευθερωτική Επανάσταση

Η μητέρα της επανάστασης , η Εταιρία των Φίλων του Γένους που ιδρύθηκε το 1800, συνένωσε τους εθνικιστές της Φιλογένειας με τους ελληνικούς επαναστατικούς κύκλους της Βιέννης και της Ιταλίας στους οποίους ιδιαίτερα δραστήριοι ήσαν οι Ιακωβίνοι και οι καρμπονάροι διανοούμενοι, με τα κινήματα που είχε δημιουργήσει η Ρωσία, τους Λαμπρινούς και τον «Φοίνικα» του Φυραρή.

Η βάση του πολιτικού συμβιβασμού μεταξύ των αριστοκρατών εθνικιστών , των εμπόρων και των Ιακωβίνων, ήταν η παράκαμψη του προσδιορισμού του πολιτικού καθεστώτος της Ελεύθερης Ελλάδας για μετά την εθνικοαπελευθερωτική επανάσταση . Τότε θα λυνόταν , «κατά το πλήθος του λαού και κατά το κλίμα».

Η καθετοποίηση των συνωμοτικών μηχανισμών σε μια ενιαία οργάνωση, κράτησε από το 1814 ως το 1818, και έγινε με έναν ακόμα πολιτικό συμβιβασμό, που επισημοποιήθηκε με το «Πατριωτικό Δοκίμιο» και που κατέληξε στο λαϊκό επαναστατικό σύνθημα, «για του χριστού την πίστη την αγία και της πατρίδος την ελευθερία».

 Η εκδήλωση της επανάστασης επισπεύστηκε , καθώς ο χρόνος περνούσε και το στρατιωτικό δυναμικό το «έτρωγαν» τα γηρατειά, με βάση την «έξωθεσμική», καταρχήν συμφωνία συνεργασίας, του 1819, ανάμεσα στους εθνικιστές τέκτονες της Κέρκυρας , τον Φοίνικα, και τους μασόνους του Ρώμα, την οποία επισφράγισε ο Αριστείδης Παπάς.

 Οι πολιτικοί συμβιβασμοί , και η συνεργασία στην πράξη, διαμόρφωσαν έναν ετερόκλητο πολιτικό φορέα, που σκεπτόταν με διαφορετικό τρόπο στην Αγία Πετρούπολη, με διαφορετικό τρόπο στην Μόσχα, με διαφορετικό τρόπο στην Κέρκυρα, με διαφορετικό τρόπο στην Κωνσταντινούπολη, με διαφορετικό τρόπο στην Οδησσό, και με διαφορετικό τρόπο στη Ζάκυνθο. Γενικός συντονιστής αυτού του «ενιαίου χάους», ήταν ο Καποδίστριας, που έθεσε ως στόχο την απελευθέρωση της Μεγάλης Ελλάδας, (Πελοπόννησος, Ήπειρος, Μακεδονία, Κρήτη, Αιγαίο, Σμύρνη), με συνδυασμό των τοπικών εξεγέρσεων και των διπλωματικών μέσων.

Ο ύστατος συμβιβασμός, ήταν η ανάθεση της ηγεσίας του νέου κράτους, τ
ο 1820, στον Αλέξανδρο Υψηλάντη, που έπρεπε οπωσδήποτε να κηρύξει την επανάσταση στην Πελοπόννησο. Εναλλακτικό σχέδιο δεν υπήρχε. Τα λάθη του Υψηλάντη, προκάλεσαν το τεράστιο πολιτικό κενό, το οποίο όρμησαν να καλύψουν οι κοτζαμπάσηδες και οι συνεργάτες της εταιρείας της Ανατολής .

ΣΠΥΡΟΣ ΧΑΤΖΑΡΑΣ 

Μαθήματα Πατριωτισμού

«Το υψηλό πατριωτικό πνεύμα είναι υπαγόρευμα μιας υψηλοτέρας , ιερωτέρας, και αγιοτέρας ηθικής. Της χριστιανικής διδασκαλίας.
Η βάσις του Χριστιανισμού και του ιερού ευαγγελίου είναι η αγάπη προς τον πλησίον. Και τι άλλο είναι ο Πατριωτισμός ειμή η προς τον πλησίον αγάπη. Και ποιος άλλος είναι ο πλησιέστερος από τον συμπολίτη και τον ομογενή μας;
 Η χριστιανική Θρησκεία, το Παλλάδιον της ανθρωπίνου ευδαιμονίας δεν απαιτεί από ημάς να διευθύνωμεν πάντοτε τους οφθαλμούς μας προς το κοινόν καλό, αλλήλων τα βάρη να βαστάζωμεν, και να θυσιαζόμεθα υπέρ της ευδαιμονίας των αδελφών μας συμπολιτών ομοθρήσκων και ομογενών;
Δεν είναι αυτό το πνεύμα της θρησκείας οπού μας απαγορεύει την ιδιοκέρδεια, τη φιλαυτία την εχθροπάθεια, τη διχόνοια, δηλαδή όλες αυτές τις μη πατριωτικές πράξεις και εξ εναντίας μας διδάσκει την συμπάθεια και μας υποχρεώνει σε βοήθεια των καταδυναστευομένων.
Επάνω στις διδασκαλίες αυτές στηρίζονται οι βάσεις του πατριωτισμού.
Οι θρησκευτικοί νόμοι είναι στενά συνδεδεμένοι με τους πολιτικούς. Ας μην τολμούν λοιπόν να διαχωρίζουν αυτό που η φύση και η θρησκεία ένωσαν άπαξ και δια παντώς.
Ο αλληθινός πατριώτης είναι δίκαιος όχι μόνο προς τους ομογενείς του αλλά δεν δείχνει το παραμικρό μίσος κατά των άλλων εθνών εκτός κατά των εχθρών ή των τυρράνων της πατρίδος του. Της θρησκείας το υπαγόρευμα είναι η αγάπη προς τα άλλα έθνη.
Όλοι οι άνθρωποι είναι αδελφοί μας αλλά η καρδιά μας είναι παραδεδομένοι στους ομογενείς μας. Σε όλους τους ανθρώπους προσπαθεί ο πατριώτης να γίνει ευάρεστος αλλά τις περιορισμένες δυνάμεις τις διαθέτει υπέρ εκείνων με τους οποίους τον ενώνουν οι δεσμοί της αυτής θρησκείας και των αυτών ηθών.
Ο πατριώτης εύχεται το καλό του κάθε έθνους αλλά την μεγίστη ευδαιμονία για την πατρίδα του».

«Δοκίμιο περί πατριωτισμού 1817»

To Δοκίμιο περί πατριωτισμού των Φιλογενών

και ο Αληθινός Πατριώτης, η Κορωνίδα και το καύχημα ολοκλήρου του Ελληνικού Γένους, ο ζωντανός στύλος της Πατρίδος , ο νέος Μιλτιάδης και ο νέος Θεμιστοκλής*.
 Ο Ιωάννης Καποδίστριας!

(Προδημοσίευση από το νέο βιβλίο μου για τον Εθνάρχη  Ιωάννη Καποδίστρια)

Το 1817, ενώ η πορεία της επαναστατικής προσπάθειας, (μαρξιστικά, το επαναστατικό προτσές), των Φιλογενών είχαν εισέλθει στην «τελική ευθεία»,
οι Φιλογενείς Εθνικιστές κυκλοφόρησαν νόμιμα στα Επτάνησα, μια ιδεολογική προκήρυξη, το «Δοκίμιον περί Πατριωτισμού» , που απευθυνόταν «προς τους κατοίκους των Ιονικών Επτά Νήσων», και όλο το Γένος των Ελλήνων.
Αυτή η ανυπόγραφη «ιδεολογική επαναστατική μπροσούρα», ήταν το τρίτο συλλογικό πολιτικό προεπαναστατικό κείμενο των Φιλογενών, μετά την «Ελληνική Νομαρχία» και το «Ρωσοαγγλογάλλο».
Το «Δοκίμιον περί Πατριωτισμού» ήταν «αφιερωμένο» από τους Ε.Φ, που το έγραψαν σε «φιλογενείς ψυχές», όπως ανέφεραν στον πρόλογο, και προανήγγελλε την επερχόμενη απελευθέρωση, τονίζοντας :
«Θαρσείτε Έλληνες! Των αγώνων σας το στάδιον μέγα δεν είναι. Ολίγη φιλοτιμία και η νίκη είναι βεβαία. Μικρός σπινθήρ πατριωτισμού και η γενική και μερική ευδαιμονία βεβαιοτάτη».
Τα αρχικά Ε.Φ. (είτε «Εταιρεία των Φίλων» είτε «Εταιρεία του Φοίνικα»),  δείχνουν ανθρώπους που ήσαν πολύ κοντά στον Καποδίστρια.
Η «ιδεολογική επαναστατική μπροσούρα» των Φιλογενών, που κυκλοφόρησε το 1817, ήταν το πρώτο «πολιτικό Δοκίμιο» στην Ελληνική γλώσσα.
Με τη λέξη «δοκίμιο», που δημιούργησαν από το ρήμα «δοκώ» οι συγγραφείς , απέδωσαν στα ελληνικά την έννοια του Essay (Essai) του Τζών Λόκ. Είναι πιθανό η αλυσίδα της λεκτικής παραγωγής να ξεκίνησε από τον αιολικό τύπο του «δοκώ» και του «οίομαι», το «δοκίμωμι» που χρησιμοποίησε και η Σαπφώ. Μπορεί όμως η βάση της δημιουργίας της νέας λέξης να ήταν το δημώδες «δοκιούμαι», που σημαίνει, εννοώ, αντιλαμβάνομαι, καταλαβαίνω.
Όπως και να έχει, έτσι μπήκε το «δοκίμιο»στα Ελληνικά. Το δεύτερο «Δοκίμιο», ήταν αυτό για τη «Φιλική Εταιρεία», του Φιλήμονα.

Το «Ελλληνικό» Τυπογραφείο και ο Νικόλαος Σκούφος

  Η «Ελληνική Νομαρχία» ήταν αφιερωμένη από τους Φιλογενείς στον Ρήγα, «εις τον τύμβον του μεγάλου κα αειμνήτου Έλληνος Ρήγα του υπέρ της σωτηρίας της Ελλάδος εσφαγιασθέντος», τον οποίο συναριθμούσαν , «εις τον κατάλογον των Επαμεινώντων, Λεωνίδων, Θεμιστοκλέων, καὶ Θρασυβούλων». Κατά τον αυτό τύπο, το «Δοκίμιον περί Πατριωτισμού», ήταν αφιερωμένο στον Αληθινό Πατριώτη, την Κορωνίδα και το καύχημα ολοκλήρου του Ελληνικού Γένους, τον ζωντανό στύλο της Πατρίδος , τον δεύτερο Μιλτιάδη και τον νέο Θεμιστοκλή», τον Ιωάννη Καποδίστρια, προς τον οποίο οι «Ε.Φ.» έγραφαν:
 «Το όνομα σου είναι χαραγμένο στις καρδιές όλων μας, και οι αληθινοί πατριώτες βλέπουν στο πρόσωπο σου τον δεύτερο Μιλιτιάδη και τον νέο Θεμιστοκλή», και έψαλαν προς τον «Γενναίο και ένδοξο Άνδρα», τον «Άγιο Ιωάννη του Φοίνικα»,«Πολυχρόνιο».
Η «Ελληνική Νομαρχία» είχε ως προμετωπίδα τη φράση του Βιργίλιου «Αναφανήναι τις εκ των οστέων ημών έκδικος(δηλ.Τιμωρός)», (Exoriare aliquis nostris ex ossibus ultor). Από αυτό τον στίχο άλλωστε άντλησε την έμπνευση ο Σολωμός για να γράψει το «απ’ τα κόκκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά».
Το «Δοκίμιον περί Πατριωτισμού», κατ’ αναλογία έχει σαν προμετωπίδα, το ακόλουθο απόσπασμα από επιστολή του Ι.Κ. (Ιωάννη Καποδίστρια) προς τον Α.Β. «Δι’ αυτής γαρ υπάρχομεν (της πατρίδος) , και υπέρ αυτής ζειν οφείλομεν».
Τα αρχικά, δείχνουν τον ίδιο «Κώδικα» που μας παρουσίασε χρόνια μετά ο Φιλήμων, ως κώδικα της «Φιλικής Εταιρείας».
Ο ΑΑ της Φιλογένειας, ήταν ο Ι.Κ. που έγραφε στον ΑΒ της οργάνωσης ΕΦ, ο οποίος βρισκόταν στην Κέρκυρα.
Η Ελληνική Νομαρχία, είχε συνταχθεί «ΠΑΡΑ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΣ» και εκδόθηκε «εν Ἰταλίᾳ. 1806». Το «Δοκίμιον περί Πατριωτισμού», «αφιερωθέν υπό Ε.Φ» εκδόθηκε από τον Ν. Γ, το «αωιζ», «ΕΝ ΦΙΛΑΔΕΛΦΙΑ», εκ του «ΕΛΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΟΥ».
Η ελληνική γραφή της χρονολόγησης δείχνει την ταυτότητα των εκδοτών, και συμπίπτει με τη γραφή της χρονολογίας στους τάφους στην Πλατυτέρα. Τ
ο «Ελληνικό Τυπογραφείο» της «Φιλαδέλφιας» ήταν ανύπαρκτο και ήταν μια σκόπιμη παραπληροφόρηση για παραπλάνηση της αγγλικής λογοκρισίας. Τυπογραφεία με ελληνικά στοιχεία υπήρχαν το 1817, στην Κωνσταντινούπολη, στην Βενετία, το Λιβόρνο, στην Βιέννη, στην Λειψία , στο Βουκουρέστι, και στην Κέρκυρα. Αλλά το μεν τυπογραφείο της Κωνσταντινούπολης βρισκόταν υπό τον έλεγχο του Πατριαρχείου, της δε Κέρκυρας υπό τον έλεγχο του Μέτλαντ και εκείνο της Βιέννης βρισκόταν υπό τον αστυνομικό έλεγχο του Μέτερνιχ.
Τα βιβλία του τυπογραφείου του Βουκουρεστίου διαφέρουν πολύ από τυπογραφικής πλευράς από το «δοκίμιο» , οπότε απομένουν η Βενετία, την οποία έδειχναν με το «ΕΝ ΦΙΛΑΔΕΛΦΙΑ», διότι ο ορθόδοξος Έξαρχος της Βενετίας έφερε τον τίτλο του μητροπολίτη Φιλαδελφείας, η Λειψία και το Λιβόρνο.
Επειδή, ο εκδότης Ν.Γ πληροφορήθηκε «επί του πιεστηρίου», ότι «συγγραφέας» ήταν ο φιλογενής από τη Σμύρνη, ο Νικόλαος Σκούφος, που έγραψε το δοκίμιο στο Μόναχο, ( εν Μυνυχία) της Βαυαρίας,(Παυαρίας), πρέπει να αποκλείσουμε και τον γερμανικό χώρο και να υποθέσουμε ότι το «Δοκίμιο» τυπώθηκε στο Λιβόρνο.
Μια αντιπαραβολή με άλλες εκδόσεις του ίδιου τυπογραφείου νομίζω ότι θα λύσει το ζήτημα. Το «Ελλληνικό» με τρία λάμδα και μάλιστα στο εξώφυλλο, δεν ήταν τυπογραφικό λάθος αλλά συνθηματικό.
Η επιλογή του μέλους της οργάνωσης Νικολάου Σκούφου, ως του συγγραφέα, ήταν ακόμη μια σκοπούμενη παραπλάνηση, για να στρέψουν τα φώτα της «λογοκρισίας» στον «Απόστολο» Νικόλαο Σκουφά, που είχε ήδη κατέλθει από τη Μόσχα στην Οδησσό.
Ο Nικόλαος Σκούφος πάντως, εξέδωσε το 1834 στο Ναύπλιο έναν από τους δύο τόμους της συλλογής των «συνθηκών, πρωτοκόλλων και διπλωματικών εγγράφων, αποτελούντων το ουσιωδέστερον μέρος της διπλωματικής ιστορίας του νέου ελληνικού κράτους».

Ο Πατριωτισμός και η Ορθοδοξία

Ο συνταγματικός (Ιακωβίνικος) Πατριωτισμός που διέδωσαν και καλλιέργησαν οι «δημοκρατικοί Γάλλοι», εξελίχθηκε από τους Φιλογενείς Εθνικιστές της Επτανήσου, σε κίνημα εθνικού αυτοπροσδιορισμού των Ελλήνων. Το βασικό τους επαναστατικό πρόγραμμα διατυπώθηκε στο Μανιφέστο της Επαναστατικής Οργάνωσης ,την «Ελληνική Νομαρχία».Το κίνημα του νεοελληνικού Διαφωτισμού, ήταν παιδί των «Φιλογενών», που άλλαξαν τον υπόδουλο χριστιανό, από ραγιά, σε υπερήφανο για την εθνική του καταγωγή «Έλληνα», και μετέτρεψαν το Γένος των Χριστιανών, στο Γένος των Ελλήνων, που σήκωσε την Ρομφαία. Μπορεί οι Φιλογενείς να μιλούσαν γενικά από το 1803, για το «ημέτερο έθνος», όμως ως το 1817 η πολιτική τους σκέψη ωρίμασε και προχώρησε.
 Η Επανάσταση, ορίστηκε ως Εθνικοαπελευθερωτική, εγκαταλείφτηκε ο ταξικός χαρακτήρας της εξέγερσης των «αβράκωτων κατά της Τυραννίας» , και άφησαν πίσω τους τον σεχταρισμό των Ιακωβίνων, κάνοντας την Ορθοδοξία και τον κλήρο επαναστατική δύναμη. Έτσι ο «αντιδραστικός» και αμόρφωτος κλήρος επιστρατεύτηκε στην υπόθεση της Ελευθερίας του Έθνους , μπήκε μπροστά με τον σταυρό και με το όπλο, συμβούλευσε τους πιστούς Χριστιανούς ότι χωρίς πατρίδα και θρησκεία δεν μπορούμε πλέον να υπάρξουμε, ευλόγησε και αγίασε τα όπλα δημοσίως, και ύψωσε την σημαία του σταυρού και του Έθνους. Στο «Δοκίμιο», διατυπώθηκε για πρώτη φορά ολοκληρωμένα το επαναστατικό δόγμα «πατρὶς καὶ θρησκεία», και το σύνθημα «για του Χριστού την πίστη την Αγία και της Πατρίδος την Ελευθερία». Οι Φιλογενείς εξηγούσαν στο «Δοκίμιο», ότι «το υψηλό πατριωτικό πνεύμα», υπαγορεύεται από μια υψηλότερη , ιερότερη , και αγιότερη ηθική, από τη Χριστιανική διδασκαλία, διότι «η βάσις του Χριστιανισμού και του ιερού ευαγγελίου είναι η αγάπη προς τον πλησίον», ακριβώς όπως ο πατριωτισμός είναι η αγάπη προς τον συμπολίτη και ομογενή μας που είναι ο «πλησιέστερος πλησίον».

*(Υποσημείωση των Ε.Φ στη σελίδα 30 της έκδοσης του 1817).

  «Αρκούμαι μεταξύ άλλων να αναφέρω την Κορωνίδα του Ελληνικού Γένους, τον αληθή και ζώντα στύλον της Πατρίδος σας, και το καύχημα του Γένους ολοκλήρου, τον εξοχώταον Κόμητα Ιωάννην Καποδίστριαν. Γενναίε και ένδοξε Άνερ! Οι υπέρ του Γένους σου λαμπροί αγώνες είναι πλέον παρά αξιώτεροι των ασθενών μου εγκωμίων. Δότι στεφανούνται καθ εκάστην με χρυσάς δάφνας από ολόκληρον τον εξευγενισμένον κόσμον, εις την ευδαιμονίαν του οποίου συνήργησας υπέρ άλλον τινά, και επί προσώπου όλης της οικούμενης εκύρωσας αυτήν δια της σφραγίδος σου. Το όνομά Σου, είναι εγκεχαραγμένον εις τας πλάκας των καρδιών μας, και οι αληθείς πατριώται δεν θεωρούσιν εις το πρόσωπόν Σου παρα δεύτερον Μιλιτιάδην ή άλλον Θεμιστοκλέα, οίτινες δια της απελευθερώσεως του Γένους και της Πατρίδος των απέκτησαν μνήμην αθάνατον εις τα ένδοξα χρονικά του ανθρωπίνου Γένους. Ας χαίρη η πατριωτική Σου καρδία, θερίζουζα τους δικαίους καρπούς των υπέρ του Γένους σου ενδόξων αγώνων , το οποίον ως εξ ενός στόματος Σοι εύχεται Ζωήν Πολυχρόνιον».

Αυτά, οι ιστορικοί των δολοφόνων που εξυμνούν τους ρουφιάνους Μακρυγιάννη και Ξάνθο τα έκρυψαν και τα ξέχασαν. Το 1847, το "Δοκίμιον περί πατριωτισμού" επανεκδόθηκε στην Αθήνα λογοκριμένο και πλαστογραφημένο από κάποιον Π. Πατρικίο, χωρίς την αναφορά στον Καποδίστρια. Αυτή την έκδοση έχει το Πανεπιστήμιο στην ψηφιακή βιβλιοθήκη του.

Σπ. Χατζάρας