20/12/15

Οι σαουδάραβες πρίγκιπες σκοτώνονται για να χτυπήσουν την τρομοκρατία

Ο πόλεμος με την τρομοκρατία στη Σαουδική Αραβία τα τελευταία δέκα χρόνια , είναι αρμοδιότητα του διαδόχου και υπουργού Εσωτερικών πρίγκιπα Μοχάμεντ μπιν Ναγιέφ, που ξοδεύει καθημερινά από τις «Εθνικές Δαπάνες» , 10 εκ δολάρια εντός της Σαουδικής Αραβίας και 10 εκ δολάρια στα εξωτερικό.
Αυτά τα 7,5 δις δολάρια διεκδικεί τώρα ο αναπληρωτής διάδοχος του θρόνου και υπουργός Άμυνας Μοχάμαντ μπιν Σαλμάν διότι μετά την ανακοίνωση της ισλαμικής στρατιωτικής συμμαχίας κατά της τρομοκρατίας, η αρμοδιότητα μπορεί να μεταφερθεί στο υπουργείο Άμυνας με βασιλικό διάταγμα.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

10 εκ. + 10 εκ. = 7,5 δις ;;;

Στις 22 Ιουνίου 1989, η «κάθαρση» που συμφώνησε η Cia με τον Γρυλλάκη στη Νεα Υόρκη και που την ανέλαβαν ο Εφιάλτης με τον Καπετάν Γιώτη άρχισε από τις ΗΠΑ με στόχο την «Κτηματική» και τις καταθέσεις των Ομογενών

Ο Ανδρέας Παπανδρέου , εισήχθη επειγόντως στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο με λοίμωξη του αναπνευστικού, επειδή «κρύωσε κατά την προεκλογική ομ...