22/10/23

22 Οκτωβρίου 1988. Η Επιστροφή. Ήμουν και εγώ εκεί.


 

 

 Στις 22 Οκτωβρίου 1988 ο Ανδρέας Παπανδρέου επέστρεψε ζωντανός  από το Λονδίνο, μετά μεταμόσχευση καρδιάς , στην οποία υποβλήθηκε στο νοσοκομείο Χέρτφιλντ. 

Ο λαός του ΠΑΣΟΚ τον υποδέχθηκε με Παλαϊκή υποδοχή και στο αεροδρόμιο και στους δρόμους μέχρι το σπίτι του.

Ήμουν κι εγώ στο αεροπλάνο της επιστροφής απεσταλμένος  της ΕΡΤ στο Λονδίνο.

 Ο ψεύτης κ. Ζαν Κοέν για να με συκοφαντήσει και να με μειώσει προεκλογικά , είπε ψευδώς στο ΥουΤube σκόπιμα,  ότι ενώ βρισκόμουν στο Λονδίνο. ήμουν ταυτόχρονα και στο στούντιο της ΕΡΤ στην Μεσογείων και διάβαζα το κείμενο του Σωτήρη Κωστόπουλου που ΟΛΟΙ είχαν αρνηθεί να αναγνώσουν και που μόνο εγώ δέχθηκα να το κάνω παρότι απών.

Ο κ. Ζαν Κοέν αντείται να μας δώσει την διεύθυνση του για να του κοινοποιήσουμε την Αγωγή που έχω καταθέσει.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Γράψε Χατζάρα τις εντυπώσεις σου. Γιατί ο Παπανδρέου πριν το Χέρφιλντ και μετά το Χέρφιλντ διαφέρει τόσο πολύ εμφανισιακά; Και επίσης φαίνεται πιό αργός στις αντιδράσεις του.

102 χρόνια από την Μικρασιατική Προδοσία. Ουδέν αξιοσημείωτο από το Μέτωπο.

Η ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΑΝΤΙΒΕΝΙΖΕΛΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΟΣ . θΑΥΜΑ ΑΝΤΙΦΑΣΕΩΝ. ΣΗΜΑΙΝΕΙ: ΠΟΛΕΜΟ, ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ, ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ ...