Οι δεξιοί πιάστηκαν στη φάκα του von Murutis
Πήδηξαν από την Ακρόπολη και στάθηκαν όρθιοι. Το παράρτημα του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος επισείοντας το σκιάχτρο του ALEXIS TEXAS κατάφερε να «σουφρώσει» χοντρικά, 150.000 ψήφους από τη Χρυσή Αυγή και 90.000 ψήφους από τον ΛΑΟΣ και να διασωθεί εισπράττοντας 1.717.800 ψήφους.
Είμαι βέβαιος ότι οι δεξιοί που ψήφισαν Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα-ΝΔ βλέποντας τις 500.000 ψήφους διαφορά από το πρώτο κόμμα , θα καταλάβουν πόσο τους κορόιδεψαν και θα μετάνιωσαν για την επιλογή τους , αλλά πια είναι πολύ αργά.
Οι δωσίλογοι του ΕΛΚ-ΝΔ «διασώθηκαν», και αυτό δεν είναι καλό.
Ούτε για την πατρίδα, ούτε για τους πολίτες.
Σπύρος Χατζάρας
Γράφει ο Σπύρος Χατζάρας . Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΗΓΟ. Ανένδοτος για να φύγουν οι Ψεύτες,οι κλέφτες,και οιΠροδότες.«Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων….»...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
104 χρόνια από την προδοσία στην Μικρά Ασία. Οι Προδότες εμφάνιζαν τις ψευτοαποφάσεις στους αλλους Υπουργούς. Στις 23η Ιουνίου 1922. η προπαγάνδα έλεγε στον Λαό ότι οι Τούρκοι ήλπιζαν να σωθούν διπλωματικά και ότι ελήφθησαν οριστικές αποφάσεος. Το ΚΚΕ έκλεισε τους Φούρνους που τους κατέλαβε ο Στρατός.Στην Ρώμη έλεγαν ότι ο Σουλτάνος παρακαλούσε να κλείσει ειρήνη με τους Ελληνες για να μην χάσει τον θρόνο του. Στην Κωνσταντινούπολη έλεγαν ότι και ο Κεμάλ συμφωνούσε με τους ¨ορους των Συμμάχων
Στις 22 Ιουνίου 1922, οι «5», Δημήτριος Γούναρης, Νικόλαος Στράτος, Πέτρος Πρωτοπαπαδάκης, Γεώργιον Μπαλτατζής καὶ Νικόλαος Θεοτόκης μαζί με...
-
Αρχίζω από το τέλος. Σημίτης, Παπαδήμος, Καραμανλής, Αλογοσκούφης, Στουρνάρας, Χριστοδουλάκης, Προβόπουλος, Αβάπτιστος του Παπανδρέου, Συ...
3 σχόλια:
ολη η στρατηγικη τους αλλωστε ηταν ενα αναχωμα στην διαλυση της νδ απο τα δεξια
οι μαλακιες που λεει ο καραμανλακος μεσω αντωναρου και λοιπων οτι επρεπε να κανουν καμπανια για φηφους στο κεντρο ειναι αφελης.
η νδ ειχε χαμενους τους κεντρωους απο χερι οτι και αν εκανε.
εδινε μαχη επιβιωσης οχι εξουσιας.
ο σαμαρας ηθελε να κρατησει την ακροδεξια και τους εθνολαικιστες ψηφοφορους παγιδευμενους με το φοβο στο κομμα της μεγαλοαστικης ολιγαρχιας τη νδ.
για αυτο ολο το μηνα εκανε καμπανια ακροδεξια και φοβου για να υφαρπαξει τους εθνικιστικους ψηφους και λαικους.
και το καταφερε.
η νδ θα διαλυθει μονο αν την εγκαταλειψουν οι λαικοι εθνικιστες.
οι κεντρωοι μεσαιοι παν και ερχονται
η πουτανα ο ψευτοακροδεξιος απατεωνας σαμαρας με την μαιμου τον λαζαριδη ηξεραν τι εκαναν
επαιζαν να κρατησουν το μεγαλοαστικο μαγαζακι ανοιχτο ενω οι αλλοι μιλουσαν για μαξιμαλισμους ανταγωνισμου του συριζα που ειχε ερθει η ωρα του οπως του ανδρεα.
και ειναι τραγικο για το εθνος οτι το κομμα αυτο της ξενοκρατιας παραμενει εκλογικα ψηλα
δεν εχει ο ελλην ουτε το εθνος σχεση με ενα κομμα των πλουσιων και των ευρωπαιστων που ακουν για φυλη και λαουτζικο και βγαζουν φλυκταινες
η νδ ειναι κομμα των τζακιων του ψυχικου και των διεθνιστων που θεος τους ειναι το ευρω και το δολλαριο
οταν οι αφελεις ψηφοφοροι το αντιληφθουν καποτε θα γινει κι η νδ πασοκ και θα εκφραζει πραγματι το αληθινο ποσοστο ολων αυτων στην ελλαδα.
Σωστή η ανάλυση σου
Γ.Σ.
Απίστευτη πολιτική ανάλυση. Συγχαρητήρια!!!!
Δημοσίευση σχολίου