26/12/24

Η Ταϋλάνδη προσχωρεί στις χώρες BRICS ως χώρα εταίρος

 

Το υπουργείο Εξωτερικών της Ταϋλάνδης ανακοίνωσε ότι  στις 24 Δεκεμβρίου, σε συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου, αποφασίστηκε να δοθεί θετική απάντηση στην πρόσκληση προσχώρισης στις χώρες BRICS και την ίδια ημέρα, ο υπουργός Εξωτερικών της Ταϋλάνδης έστειλε επιστολή στον Ρώσο ομόλογό του εκφράζοντας τη συγκατάθεση της Ταϋλάνδης να ενταχθεί στις BRICS ως χώρα εταίρος.
 Ο εκπρόσωπος του υπουργείου δήλωσε σε συνέντευξη Τύπου ότι η Ταϋλάνδη έλαβε επίσημη πρόσκληση να γίνει εταίρος των BRICS από την Ρωσική Προεδρία του οργανισμού στις 31 Οκτωβρίου.
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο, η Ταϊλάνδη ελπίζει να βελτιώσει το επίπεδο των σχέσεων με τις χώρες μέλη του οργανισμού, προκειμένου να βελτιώσει τις ευκαιρίες για την ανάπτυξη της δικής της οικονομίας. Η Ταϊλάνδη πιστεύει επίσης ότι η εταιρική σχέση BRICS έχει επίσης τη δυνατότητα να ενισχύσει τον ρόλο της χώρας στις σχέσεις με τις αναπτυσσόμενες χώρες, όπου η Μπανγκόκ μπορεί να διαδραματίσει το ρόλο του γεφυροποιού μεταξύ των χωρών BRICS και άλλων χωρών του κόσμου. «Η απόκτηση του καθεστώτος της χώρας εταίρου των BRICS για την Ταϊλάνδη είναι το πρώτο και πιο σημαντικό βήμα προς την ένταξη των BRICS ως πλήρες μέλος στο μέλλον. Η Ταϊλάνδη θα μπορεί πλέον να συμμετέχει σε συνεδριάσεις του οργανισμού σε επίπεδο ηγετών χωρών, υπουργών Εξωτερικών των BRICS και άλλων», δήλωσε εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών της Ταϊλάνδης.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Μου αρέσει να βλέπω τον Γιαλτουρίδη να σκυλιάζει με τους BRICS και από την μια να λέει ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα και ότι το δολάριο θα είναι για 1000 χρόνια ακόμη (όπως έλεγε ο Τζέφρι το 2010 για τους στόχους της χιλιετίας) και από την άλλη να λέει ότι αν κάνουν δικό τους νόμισμα θα βάλουν ταρίφα 100 οι ΗΠΑ, δηλαδή μιας και δεν παράγουν τίποτα και αναγκαστικά θα εισάγουν, ο ΗΠΑνέζος καταναλωτής θα πληρώνει τα διπλά ενώ οι εισαγωγές δεν θα μπορούν να γίνουν με δολάριο και άρα θα πρέπει οι ΗΠΑ να πουλάνε κάτι για να βρουν το νέο νόμισμα και να μπορέσουν να εισάγουν, όποτε θα αρχίσει όλος ο πλανήτης να επιστρέφει τα δολλαρια στις ΗΠΑ ως άχρηστα και ο πληθωρισμός να εκτινάσσεται σε επίπεδα μεσοπολεμικής Ελλαδίας

104 Χρόνια από την Μικρασιατική Προδοσία. Στις 27 Ιουνίου 1922,άρχισε το τελικό στάδιο της Προδοσίας. 57 ημέρες πριν την επίθεση του Κεμάλ στο Αφιόν Καραχισάρ και την έναρξη της «ταχείας εκκενώσεως» ο προδότης Χατζηανέστης τοποθέτησε τους Προδότες Τρικούπη και Διγενή ως διοικητές στο Μέτωπο. Προηγουμένως είχε στείλει στο μέτωπο περί τους 400 άκαπνους σαπιοκοιλιάδες αξιωματικούς απο τα μετόπισθεν στο μέτωπο . Ενας από αυτούς ήταν και ο ταγματάρχης του Οικονομικού Ράντος που το εβαλε πρώτος στα Πόδια από το ύψωμα "Χασάν Μπελ" που ηταν το Κέντρο της Ελληνικής Αμύνης και στο οποίο στάλθηκε ο Κατσιμήτρος για να το κρατήσει και όταν εκείνος τραυμτίστηκε στο γόνατο το κράτησε ο λοχαγός Αθανάσιος Γαλλής, από τα Φουρνά των Αγράφων.

Η Μικρασιάτικη «Καταστροφή», (δια της Προδοσίας), ήταν ιδέα του Γκλύξμπουργκ που το είχε κάνει ξανά,  ως Αρχιστράτηγος, το 1897,  σε συμφωνί...